0 نظر

با توجه به قدرت سخت‌افزار، Cyberpunk 2077 می‌تواند دارای محیط‌هایی ۱۰۰٪ قابل تخریب باشد

توسط در3 ماه پیش
 

اگر تریلر گیم‌پلی Cyberpunk 2077 را تماشا کرده باشید، می‌دانید که این بازی دارای محیط‌هایی بسیار بزرگ و توسعه‌یافته است، اما جلوه‌های دیداری فوق‌العاده، هر چه بیشتر تعاملی بودن بازی را تضمین نمی‌کنند؛ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

گاهی اوقات جزییات زیاد در بازی‌ها مانند شمشیر دولبه هستند، اما خوشبختانه، طبق صحبت‌های طراح مراحل بازی Miles Tost، این موضوع درباره‌ی Cyberpunk 2077 صدق نمی‌کند:

ما تمام تلاش‌مان این است که تعامل بیشتر با دنیای بازی را از حیث تعامل فیزیکی بیشتر کنیم. خرابی و واکنش نشان دادن محیط در بازی بسیار زیاد خواهد بود. شما در محیط روبنده‌ها (Scavengers) در تریلر بازی دیدید که حین شلیک به ستون‌ها، آنها خراب می‌شوند و فرو می‌ریزند. این‌ها همگی به جزییات دنیای بازی اضافه اضافه می‌شوند و به ما در زنده کردن چیزی که در ذهن‌مان از یک آینده تاریک است، کمک می‌کنند.

طبق گفته‌های ایشان، هدف‌شان خلق محیط‌های کاملا تخریب‌پذیر برای بازی است که امکان عملی کردن آن به قدرت فناوری روز برمی‌گردد:

هر پلتفرمی دارای قدرت عملکرد خاصی است. اگر شما به‌عنوان یک سازنده به این مساله فکر کنید، می‌خواهید بیشتر این قدرت عملکرد را روی چه چیزی متمرکز کنید؟ می‌خواهید NPCهای بیشتری داشته باشید؟ می‌خواهید فضای بزرگی از یک شهر را پر کنید؟ یا می‌خواهید محیط‌های تخریب‌پذیر بیشتری داشته باشید؟ می‌خواهید نورپردازی بهتری داشته باشید یا می‌خواهید هوش مصنوعی پیچیده‌تری داشته باشید؟

طبق گفته‌ی CDP، این بازی، یک عنوان نسل هشتمی است؛ اما برای داشتن محیط‌هایی کاملا تخریب‌پذیر، نیاز به سخت‌افزار قوی‌تر و رایانه‌های شخصی بسیار قوی نیست؟ نظر شما در این رابطه چیست؟

مطلب مشابه ◄  مایکروسافت از هدف خود برای خرید استودیو Ninja Theory می‌گوید
اولین نظر را شما بدهید!
 
ارسال دیدگاه »

 

    شما باید ورود برای ارسال نظر