اطلاعاتی از جزییات روند ساخت Devil May Cry 5 منتشر شد

توسط محمد کرماجانی در ۲ شهریور ۱۳۹۷ , ۱۸:۱۰

Devil May Cry 5 سرانجام این هفته در گیمزکام گیم‌پلی خود را به نمایش گذاشت و حالا کارگردان آن نیز اطلاعاتی از بازی را به اشتراک گذاشته است؛ با دنیای بازی همراه باشید.

طی یک مصاحبه با وب‌سایت ژاپنی ۴Gamer آقای Hideaki Itsuno از نحوه کنترل شخصیت Nero صحبت کرد. ایشان اشاره داشتند که کنترل او احساس بسیار مشابهی با Devil May Cry 4 خواهد داشت. این که نحوه کنترل آشنا باشد یکی از اهداف تیم بوده است و تنظیمات تا همین اواخر ادامه داشته‌اند. پس می‌توان نتیجه گرفت ساخت چیزی به همان سبک و سیاق دشوار بوده است.

همچنین طی سوالی درباره موتور Dante که یکی از اسلحه‌های او خواهد بود، اعلام کرد تصمیم گرفتند تا این اسلحه را به شکل خاصی به نمایش بگذارند زیرا به او گفته شده که مردم در غرب از این نوع اسلحه خوششان خواهد آمد. او از اسلحه‌هایی که تغییر می‌کنند خوشش می‌آید و البته این‌بار تغییرات به شکل قبل باز خواهند گشت برخلاف اسلحه Pandora در DMC 4.

به علاوه همچنین Itsuno جزئیاتی را درباره قابلیت‌ Auto-assist به اشتراک گذاشت. برخلاف قبل حالا شما می‌توانید این قابلیت را در زمان پرواز (پرش) غیر فعال کنید. هرچند حتی در زمان فعال بودن بازهم انتخاب بازیکن در اولویت است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کومبوهای هوایی بیشتری را تجره کنند.

Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند (۸ مارس) برای PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: