0 نظر

تماشا کنید: Nvidia از پتانسیل فناوری Ray Tracing صحبت می‌کند

توسط در3 ماه پیش
 

در طی رویداد Siggraph 2018 شرکت Nvidia از کارت گرافیک‌های Quadro RTX رونمایی کرد که از معماری Turing بهره می‌برند و قدرت پشتیبانی از فناوری Ray Tracing به شکل Real-Time را در بازی و فیلم فراهم می‌کنند. با دنیای بازی همراه باشید.

این کارت‌ جدید توانایی اجرای ۱۰ Giga Rays بر ثانیه را داراست و ۱۶ ترافلاپ قدرت پردازشی خواهد داشت. معماری Turing قرار است بزرگ‌ترین جهش از زمان معرفی تکنولوژی CUDA در سال ۲۰۰۶ در این مجموعه باشند. در میان قابلیت‌های پشتیبانی شده می‌توان به محاسبه، هوش مصنوعی و Ray Tracing اشاره کرد.

قیمت این سری از ۲۳۰۰$ برای کارت Quadro RTX 500 با ۱۶GB frame buffer شروع شده با ۶۳۰۰$ برای RTX  ۶۰۰ با ۲۴GB frame buffer ادامه پیدا می‌کند و سرانجام به بزرگ‌ترین عضو یعنی RTX 800 می‌رسد که دارای ۴۸GB frame buffer است و قیمت سرسام آور ۱۰۰۰۰$ را یدک می‌کشد.

با توجه به معماری Turing و قابلیت Ray Tracing یکی از نکاتی که روی استیج به آن اشاره شد رسیدن کیفیت بازی‌ها به فیلم‌ها در چند سال آینده است. هرچند که خیلی زود است تا درباره وقوع چنین چیزی فکر کنیم.

در پایین نیز شما می‌توانید ویدیویی را تماشا کنید که با استفاده از چنین تکنولوژی به شکل Real-Time رندر شده است.

 

مطلب مشابه ◄  بازی Devil May Cry 5 بنابر درخواست طرفداران متولد شد
اولین نظر را شما بدهید!
 
ارسال دیدگاه »

 

    شما باید ورود برای ارسال نظر