صحبت‌های مدیرعامل «سومو دیجیتال» پیرامون روند توسعه عناوین این شرکت

توسط سهیل حسینی در ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ , ۱۴:۰۰

در مصاحبه‌ای که وب‌سایت GamesIndustry به‌تازگی با «پُل پورتر»، مدیرعامل استودیو «سومو دیجیتال» انجام داد، پیرامون ساخت عناوین بزرگ و زمانی که آن‌ها تصمیم می‌گیرند بازی خود را به نمایش عموم بگذارند، صحبت شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«پورتر» به این مورد اشاره داشت که در نهایت مصرف‌کننده به زمان انتشار اهمیتی نمی‌دهد، بلکه به کیفیت محصولی که در اختیارش قرار می‌گیرد اهمیت خواهد داد. در ادامه، به صحبت‌های پورتر توجه می‌کنیم:

در پایان روز، ما در حال کار بر روی پروژه‌های AAA و بزرگی کار می‌کنیم و وقتی ناشر آماده باشد آن را به مردم نشان می‌دهیم. این مورد ارتباطی به «سومو» ندارد چه زمانی می‌توانیم بازی یا بخشی از آن را نشان بدهیم. به‌مانند همیشه انجام یک مصاحبه بسیار دشوار است، چرا که خوشحالم تا درمورد آن‌چه که سومو دیجیتال انجام می‌دهیم، بحث کنم. اما در اغلب موارد نمی‌توانیم پیرامون بسیاری از کارهایی که انجام می‌دهیم، حرف بزنیم و این مورد برای ما ناراحت‌کننده است. اما، من به آن احترام می‌گذارم. زیرا این مورد پیرامون برنامه ما نیست تا درمورد آن صحبت کنیم، چرا که ما با ناشری کار می‌کنیم که مالکیت IP موردنظر را در اختیار دارد. در عین حال، ما واقعا هیجان‌زده هستیم تا بدانیم در پشت صحنه قرار است چه اتفاقی شکل بگیرد.

او در ادامه افزود:

به عنوان یک مصرف‌کننده، شما به زمان و پروسه ساخت اهمیتی نمی‌دهید، بلکه به خوب بودن آن بازی توجه می‌کنید و مهم‌ترین چیز برای من این هست که روی بازی‌های خود به خوبی کار کنیم و به آن افتخار کرده و خودمان هم بخواهیم تا تجربه‌اش کنیم.

در حال حاضر، بازی Crackdown 3 عنوان در دست توسعه استودیو سومو دیجیتال است که بعد از اعلام تاخیر، به سال ۲۰۱۹ منتقل شد. البته، این تنها پروژه در دست ساخت استودیو نیست و آن‌ها بر روی توسعه بازی Dead Island 2 با همکاری «دیپ سیلور» نیز کار می‌کنند.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید