توضیح توسعه‌دهندگان بازی Battlefield V درباره درس‌های گرفته شده از نسخه آلفا

توسط میلاد شجری در ۲۵ تیر ۱۳۹۷ , ۱۰:۱۰

استودیو دایس توضیح می‌دهد که اعضای تیم سازنده چه درس‌هایی از عرضه نسخه آلفا بازی Battlefield V روی رایانه‌های شخصی گرفته‌اند؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

یکی از تهیه‌کنندگان استودیو دایس (DIEC) شرکت الکترونیک آرتز (EA) در جدیدترین اخبار بازی، پست جدیدی روی وبسایت رسمی بازی Battlefield V منتشر کرده است که گزارش می‌دهد اعضای تیم سازنده چه درس‌هایی از انتشار نسخه آلفا خصوصی بازی گرفته‌اند. اول از همه این متن اشاره می‌کند که سیستم مچ میکینگ (Matchmaking) به خوبی کار نمی‌کرده و قبل از عرضه رسمی بازی شاهد تغییرات و بهبود‌های فراوانی خواهد بود. یکی دیگر از مشکلات این نسخه نیز ماندن با اعضای گروه میان مسابقات متوالی بود که در حال برطرف شدن است. از طرفی دیگر، ثبات بازی Battlefield V تقریبا به هدف اصلی نزدیک بود اما توسعه‌دهندگان تعهد کردند که بیشتر بر روی بهبود و ارتقا آن کار کنند.

اعضای تیم استودیو دایس روی موارد دیگری نظیر سیستم صف‌بندی، برطرف کردن اشکلات عجیب و غریب و غیره است. احیای بازیکنان توسط هر دو سرباز‌های کلاس Medic و دیگر کلاس‌ها دوباره بازبینی شده و بهبود خواهد یافت. احیا هم‌تیمی‌ها سریع‌تر شده و ۲.۵ ثانیه خواهد رسید. همچنین لحظه‌ای که بعد از احیا شدن تلف می‌شود نیز از بازی پاک خواهد شد. اعضای تیم همچنین روی مشکلی که باعث تاخیر در شروع احیا و ظاهر شدن آیکن مربوطه می‌شد نیز کار خواهند کرد. در این میان، فیدبک‌های طرفداران نسبت به موضوع کمبود مهمات بسیار زیاد و خوب بوده است اما در نهایت، فقط برای تعدادی از اسلحه‌ها مقدار مهمات تغییرات خواهد کرد.

بخش Reinforcement‌ها دوباره بازبینی خواهد شد؛ چرا که درخواست V-1 rocket در حالت Conquest به سادگی قابل انجام بود و حالا کمی سخت‌تر خواهد شد. تیم توسعه‌دهنده همچنین در حال تحقیق بر روی جزییاتی مانند شعاع انفجار، هشدار‌های احتمالی و اقدامات متقابل برای این ویژگی است. حال به بخش Time to Kill می‌رسیم که تیم سازنده ادعا می‌کند فیدبک‌های مفیدی را در ارتباط با آن دریافت کرده که عده‌‌ای به سریع بودن آن اعتراض دارند، در حالی که تعدادی دیگر آن را دست می‌دانند. استودیو دایس قصد دارد تا قابلیت بازیکنان برای اینکه به صورت دقیق‌تر مشخص کنند از چه نقطه‌ای تیر می‌خورند را بهبود و ارتقا دهد و همچنین لرزش‌های مربوط به دوربین بازی را نیز بازبینی کند.

تیم سازنده بازی Battlefield V قصد دارند تا آز ابزار مسافت سنجی برای بهبود مسیر هواپیما و هندلینگ چترنجات سربازان استفاده کنند. لگد تعدادی از اسلحه‌ها نیز تاکنون بهبود یافته و همچنین سیستم جدیدی بکار رفته؛ به امید اینکه بازیکنان به راحتی به سلاح‌های بازی استاد شوند. در نهایت بهبود‌های بیشتری برای کنترل وسایل نقلیه، صدای پای سربازان و مشکلات مختلف در نظر گرفته شده که ممکن است در بتا عمومی بازی که در اوایل ماه سپتامبر برگذار خواهد شد، برای اولین‌بار آن‌‌ها را مشاهده کنیم.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ( ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید