صحبت‌های «کوجیما» و «هرمن هالست» مدیر استودیو «گوریلا» درمورد بازی Death Stranding

توسط افراسیاب در ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ , ۱۸:۱۵

در جریان E3 در پنل زنده PlayStation Live  در شهر لوس‌آنجلس «هیدئو کوجیما» کارگردان بازی Death Stranding در گفتگویی با «هرمن هالست» مدیر استودیو «گوریلا گیمز» توسعه‌دهنده بازی Horizon Zero Dawn اطلاعات بیشتری از بازی موردانتظار خود منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

در زیر می‌توانید خلاصه این گفتگو را بخوانید:

  • کوجیما توضیح می‌دهد که هدفش از این تریلر نمایش گیم‌پلی، پاسخ به برخی‌سوالات پیش‌آمده برای طرفداران و معرفی دو بازیگر جدید بود.
  • معمولا قهرمانان انسانهایی برجسته و خاص هستند. سم یک انسان معمولی است اما او با استفاده از قدرت فیزیکی و هوش خود، شجاعانه دنیا را نجات می‌دهد.
  • هرمن هالست به این اشاره می‌کند که تیم او و «کوجیما پروداکشنز» هر دو بسیار زیاد به جزئیات اهمیت می‌دهند. او در ادامه با توجه به اینکه هردو استودیو از یک موتور بازی‌سازی استفاده می‌کنند اما بازی‌های آنها از نظر بصری بسیار متفاوت به‌نظر می‌رسد، ابراز شگفتی کرد.
  • کوجیما در ابتدا مطمئن نبود که «لئا سیدو» و «لیندسی واگنر» حاضر به همکاری با او شوند. او از موافقت آنها بسیار مفتخر است. همانند حضور «نورمن ریدوس» و «مدز میکلسن» . از نظر کوجیما آنها با یکدیگر بازی را توسعه می‌دهند.
  • هالست بسیار مشتاق است تا ببیند کوجیما پروداکش چطور از موتور Decima Engine در صحنه‌های سینمایی استفاده می‌کنند. او احساس می‌کند کوجیما آن را به جلو می‌راند همانگونه که گوریلا اینکار را انجام داد.
  • کوجیما یک مکانیک معرفی کرد که مربوط به حفظ تعادل ریدوس در بازی می‌شود.
  • گروه موسیقی Silent Poets دوست‌نزدیک دوست کوجیما بود. زمانی که آخرین آلبوم آنها به دست کوجیما رسید و او اولین آهنگ آن را گوش کرد، بلافاصله در ذهن خود سم را مجسم کرد که در دنیای آن قدم می‌زند.
  • چندی پیش اسکن بدن نورمن ریدوس پایان یافت. کوجیما قصد داشت تتوهای ریدوس را از اول در بهترین حالت ممکن درست کند. در جلسات اخیر مرحله موشن‌کپچر بازی، نورمن ریدوس به تتوها اشاره کرد، و کوجیما تصمیم گرفت آنها را در بازی قرار دهد.
  • در جریان کنفرانس E3 سونی، کوجیما تحت تاثیر نمایش بازی The Last of Us Part 2 قرار گرفته بود، در صورتی که بازی Ghost of Tsushima نظر هالست را به خود جلب کرده بود.
  • کوجیما به دنبال کشف راه‌های جدیدی در دنیای بازی‌های ویدیویی است و به دنبال راه‌های جدید برای بازی کردن. البته او ادامه می‌دهد بازیکنان می‌توانند مانند همیشه به‌صورت نرمال بازی را به پیش ببرند، اما او همچنان اصرار دارد که بازی را به گونه جدیدی تجربه کنید.
  • کوجیما اظهار می‌کند که او در سال ۲۰۱۶ هیچی نداشت، اما زمانی که «مارک سرنی» او را در تور به گوریلا برد و آنها موتور خود را به‌صورت کامل در اختیار او قرار داند برای او باورنکردنی بود، او برای این بسیار سپاسگذار است. هیچکدام از اینها بدون Decima Engine امکان‌پذیر نبود. در همین زمان بود که او از نورمن ریدوس درخواست همکاری کرد که او بسیار ساده جواب مثبت به پیشنهاد کوجیما داد. یکی از تم‌های بازی Death Stranding «طناب‌ها» هستند که کوجیما ارتباطات را عامل اصلی خلق آن می‌داند.

برای اطلاعات بیشتر از بازی Death Stranding می‌توانید تریلر جدید بازی در E3 را در این آدرس مشاهده نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه فرمایید.

بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌ پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: