E3 2018 | سازندگان Ghost of Tsushima درباره فنون شمشیر بازی استفاده شده صحبت می‌کنند

توسط محمد کرماجانی در ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ , ۰۷:۲۵

کنفرانس شرکت سونی در E3 2018 به اتمام رسید و بعد از نمایش عنوان Ghost of Tsushima شاهد صحبت‌های سازندگان آن درباره این بازی بودیم. با دنیای بازی همراه باشید.

کارگردان بازی آقای Nate Fox اشاره داشتند که تیم ساخت در تلاش برای ارائه یک تجربه شمشیر بازی جذاب و دقیق است. آنها در تلاشند تا دقت ضربات کشنده را پیاده سازی کنند. آنها انرژی زیادی را برای این موضوع هدر نداده‌اند زیرا از شخصیت‌های کاملا حرفه‌ای برای ان امر استفاده شده و حتی کارشناسانی نیز برای صحت امور به آنها کمک کرده‌اند.

چیزی که مشخص است، این عنوان و شمشیر بازی آن فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

همچنین شما می‌توانید تریلر نمایش داده شده را در اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: