بازی System Shock: Remastered با تأخیر مواجه شد

توسط سهیل حسینی در ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ , ۱۶:۰۰

استودیو «نایت‌دایو» اعلام کرد بازی System Shock: remastered که تا پیش از این قرار بود در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، تأخیر خورد. به‌نظر می‌رسد مراحل توسعه این عنوان با وقفه روبرو شده و علت عقب افتادن تاریخ انتشار نیز به همین دلیل است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

آقای «استفان کیک»، مدیرعامل شرکت «نایت‌دایو» از دلایل تصمیم استودیو برای به تعویق انداختن بازی System Shock: Remastered می‌گوید. او، هم‌چنین شفاف‌سازی کرد که روند ساخت این عنوان کنسل نشده و تنها به منظور تصمیم‌گیری و ایجاد یک سری تغییرات خواستار تاخیر در عرضه شدند.

«کیک» در ادامه خاطرنشان کرد که آن‌ها شاید بسیار موفق بوده‌اند، اما روند کارشان با توجه به چشم‌انداز آن‌ها نسبت به آینده بازی، تغییر کرد. در ادامه به بخشی از صحبت‌های کیک توجه می‌کنیم:

ما، از یک بازی ریمستر به عنوانی کاملا جدید دست یافتیم. ما موتور پایه ساخت را از «یونیتی» به «آنریل» تغییر دادیم و این انتخابی است که از انجام آن پشیمان نیستیم و قطعا برای ما مفید خواهد بود.

در ادامه، او افزود:

لطفا، ضمانت شخص بنده را پذیرا باشید، چرا که به شما قول خواهم داد قوی‌تر از همیشه برخواهیم گشت. System Shock کامل خواهد شد و ما به تمام وعده‌هایی که داده‌ایم، عمل خواهیم کرد.

بازی System Shock: Remastered در سال ۲۰۱۶ و توسط کمپین کیک‌استارتر توسط استودیو «نایت‌دایو» نشان داده شد، عنوانی که ریمستری از بازی اصلی در سال ۱۹۹۴ است. تیم سازنده با انتشار تریلری از چشم‌انداز خود، توانست بیش از ۲۱ هزار حامی بدست آورده و مبلغ ۱.۳ میلیون دلار هزینه برای برای ساخت و توسعه این عنوان کسب کند.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: