0 نظر

تعدادی از عناوین بزرگ اسکوئر انیکس پیش از رویداد E3 2018 منتشر خواهند شد

توسط در10 ماه پیش
 

«اسکوئر انیکس» معمولا معروف به مخفی نگه‌داشتن تاریخ انتشار بازی‌هایش است. و معمولا توقع طرفداران را در مشخص کردن تاریخ انتشار بازی‌هایش در رویدادهای بزرگ برآورده نمی‌کند. اما اخیرا رئیس و مدیرعامل این شرکت آقای Yosuke Matsuda قول انتشار تعدادی از عناوین بزرگ این شرکت را تا چند ماه‌ آینده داده است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

آقای Matsuda در کنفرانس سه‌ماهه آخر سال به سرمایه‌گذاران مطرح کرد.

عناوین بزرگ با تلاش توسعه دهندگان چه در داخل و چه در استودیوهای خارج از کشور در راه‌اند. ما درحال برنامه‌ریزی برای انتخاب زمان درست انتشار بازی‌هایی که در تاریخ FY2018/3  تا E3 هستیم.

برای کسانی که با زبان اقتصادی آشنایی ندارند لازم به ذکر است که عبارت FY2018/3 به‌ معنای سال مالی است که در ماه مارچ ۲۰۱۸ به‌پایان می‌رسد. بنابراین از صحبت‌های آقای Matsuda می‌توان برداشت کرد که بازی‌های مطرح این شرکت از نیمه نخست ماه آپریل مصادف با فروردین تا E3 2018 در خرداد ۱۳۹۷ منتشر خواهند شد.

همچنین این ناشر درحال بازاریابی برای عناوین مطرح خود برای بهترین بازده ممکن است.

ما در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا عناوینمان را طبق یک برنامه دقیق و مشخص که بیشترین بازده را در بازار برای ما فراهم کند، پیش‌برویم. و برای رسیدن به هدفمان باید به مجموعه فروش ۴۰ بیلیون یِن دست پیدا کنیم.

در حال حاضر یکی از بازی‌هایی که به قطع می‌توان برای آن تاریخ پیش‌بینی کرد بازی Kingdom Hearts III است که پیش‌ازاین تنها برای سال ۲۰۱۸ تائید شده بود. بازی دیگری که مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنیم بازسازی بازی «فاینل فانتزی ۷» Final Fantasy VII Remake برای پلی‌استیشن ۴ است.

آقای Matsuda درمورد نینتندو سوئیچ نیز صحبت کردند. او اشاره کرد که اسکوئر انیکس به هر پلتفرم جدیدی خوشامد می‌گوید و ما می‌خواهیم یک عنوان جدید برای این پلتفرم خلق کنیم و همچنین عناوین قدیمی‌مان را برای پلتفرم نینتندو زنده کنیم.

نینتندو سوئیچ بسیار سریع موردقبول عموم واقع شد. و ما برای ورود چنین پلتفرمی «خوشامد» می‌گوییم. ما محصولاتمان را مطابق ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر پلتفرمی وفق می‌دهیم. خوشبختانه نینتندو برای ما بازگشت به لیست دارایی‌هایمان را بسیار آسان کرده است. و ما به‌شدت آماده تجربه‌اندوزی برای ساخت یک عنوان جدید در کنار بازگرداندن عناوین قدیمی‌مان برای این پلتفرم هستیم.

نکته جالب اینجاست که آقای Matsuda در رابطه با فروش دیجیتالی محصولات در این صنعت پیش‌بینی کرد که در آینده نسبت فروش دیجیتالی در برابر فیزیکی پیشی می‌گیرد و به نسبت ۷۰ و ۸۰ درصد می‌رسد.

دانلود دیجیتالی محصولات در بازار غرب نزدیک به ۵۰ درصد است و من مطمئن هستم که این نسبت در آینده به میزان تقریبی ۷۰ تا ۸۰ درصد می‌رسد.

و آخرین نکته جذابی که در مصاحبه آقای Matsuda اشاره شد، علاقه اسکوئر انیکس به تجربه‌اندوزی در بازار واقعیت‌افزوده موبایل است. که تحت سلطه موفقیت‌های بازی Pokémon GO درآمده است.

کاربران نسبت به کیفیت بازی‌ها بسیار حساس شده اند. بنابراین فراهم کردن تجربه‌های جدید برای آنان بسیار مهم است. و ما با تلاش فعالانه در پی ساخت عنوانی درزمینه واقعیت‌افزوده موبایل هستیم.

در مصاحبه دیگری آقای Matsuda از عنوان تازه معرفی‌شده Left Alive که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد صحبت کرد که در آن این بازی را یک عنوان AAA دانست که با توسعه عظیمی همراه است و در ژانر اکشن، بقا و شوتر  برای بازی‌بازان سخت‌گیر ساخته خواهد شد.

مطلب مشابه ◄  نقشه حالت Blackout بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد
اولین نظر را شما بدهید!
 
ارسال دیدگاه »

 

    شما باید ورود برای ارسال نظر