آقای امریکن مک‌گی از برنامه‌هایش برای Alice 3 می‌گوید

توسط علیرضا کیانی در ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ , ۱۲:۲۰

اخبار مربوط به گفته‌های اخیر سازنده‌ی سری «آلیس» Alice‌ که درباره‌ی نسخه‌ی سوم این فرانچایز مطرح کرده را در دنیای‌بازی دنبال کنید.

اگر شما با آقای «امریکن مک‌گی»‌ (American McGee) آشنا نیستید باید گفت ایشان خالق سری Alice هستند. سری بازی آلیس با این‌که بی‌نقص نبود ولی در سطوح بالا دستاوردهای بسیاری داشت. بازی‌های «آلیس» سال ۲۰۰۰، «آلیس: بازگشت دیوانگی» سال ۲۰۱۱ منتشر شدند و تا الان هر خبری از شماره‌ی سوم سری مطرح می‌شود هواداران و طرفداران هیجان‌زده می‌شوند.

عنوان آلیس یک بازی سوم شخص روانشناسانه اکشن-ماجراجویی است که اولین تاریخ انتشار آن به ماه اکتبر سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این بازی اول برای کنسول‌های نسل هفتمی اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه و سپس چندماه بعد برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. چرا این فرانچایز اکشن-ماجراجویی روانشناسانه است؟ خب! «آلیس در سرزمین عجایب» در داستان خودش یک‌سری معماها و رمز‌وراز‌های تاریکی داشت که سرنخ‌هایی درخصوص دیوانگی‌های کاراکترهای مختلف در کتاب داستان «سرزمین عجایب» آقای لویس کارول به آن متصل بود.

آقای امریکن مک‌گی یک فرصت را پیش رویش دید و نقطه‌نظرهای خود را به داستان آلیس افزود و سپس با ساخت شرکت Rogue Entertainment و با نشر شرکت الکترونیک آرتز، اولین شماره‌ی این فرانچایز عرضه شد. بازیکنان در بازی کنترل آلیس را در دست دارند و در نبردی که وی در تیمارستان توهمی-که با نام «سرزمین عجایب» شناخته می‌شود- دارد وی را همراهی می‌کنند. این یک زخم از دوران بچگی آلیس است. آلیس عقلش را از دست داده و در آخر بازی وی بر دیوانگی خود غلبه کرده و از بند تیمارستان در دنیای واقعی رها می‌شود.

در یک چشم بهم زدن ۱۱ سال گذشت و شماره‌ی دوم این سری با نام «آلیس: بازگشت دیوانگی» با همان مسیر تفکر عرضه شد. بازیکنان کنترل آلیس پس از رهایی از تیمارستان که در خیابان‌های لندن سرگردان است را بر عهده دارند. وی هم‌چنین تحت‌تاثیر افسون توهم است. همه‌ی این‌ها رقم خورد تا امروز که سازنده‌ی این سری به شایعات چندساله‌ی پیرامون شماره‌ی سوم سری پایان داد. وی در توئیتی اعلام کرد که هم‌اکنون در حال کار روی پیشنهاد با نام آلیس برای الکترونیک آرتز است.

یک بازی جدید از سری آلیس می‌خواهید؟ من هم‌اکنون روی طراحی یک پیشنهاد [برای ارائه] مشغول هستم. زمان زیادی خواهد گذشت که نیاز به حمایت و توجه شما [طرفداران] است.

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ – امریکن مک‌گی (@americanmcgee)

دیدگاه
۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

3 Replies to “آقای امریکن مک‌گی از برنامه‌هایش برای Alice 3 می‌گوید”

  1. MRM گفت:

    واقعا برای من خبر بسیار خوبی بود
    همونطور که در متن گفتید آلیس بازی بی نقصی نبود و حتی به نظرم بازگشت دیوانگی پر از مشکلات دوربین و کنترل بود ولی انقدر سبک بازی خاصه که از تجربه ی یه آلیس دیگه به وجد بیام

    ۰ ۰
  2. بالاخره :۱۵:
    دو نسخه قبلی با وجود ایرادای ریز و درشتشان اثار واقعا قابل توجهی بودند و از حیث اتمسفر و فضاسازی فوق العاده :۱۵:
    داستان تیره و مجنون الیس مک گی هم هنوز بسیار جای کار دارد و دلم بسی برلی کاراکترای دیوانه و مریض سری تنگ شده. به امید انتشار نسخه سوم قبل از تمام شدن این دهه

    ۰ ۰
  3. MHS گفت:

    بی شک تو این غوغای خون و بازی های اکشن،بازی های هنری و فلسفی ای مثل آلیس واجبه!
    جدیدا تو صنعت گیم به جای اینکه هنر و سرگرمی ارجعیت داشته باشه بخش اکشن ارزش داره!
    بازی هایی مثل لیمبو و آلیس شدیدا مورد نیازند!
    البته منظورم همه بازی های جدید نیست!البته که بازی های مثل گاد آف وار یا بلادبورن ارزش خیلی زیادی دارن!

    ۰ ۰