نینتندو سوئیچ

گیم‌استاپ جزئیاتی در مورد فروش کنسول نینتندو سوئیچ ارائه کرد

توسط فرشاد زمانی در ۶ خرداد ۱۳۹۶ , ۱۶:۳۰

گیم‌استاپ گزارشی از درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ خود منتشر کرد که منتهی به تاریخ ۲۹ آوریل می‌شود. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با تشکر از فروش خوب کنسول نینتندو سوئیچ، درآمد گیم‌استاپ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. کل فروش آن‌ها با ۳.۸ درصد افزایش به ۲.۰۵ میلیارد دلار در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ رسیده است، میزان درآمد حاصل از فروشگاه‌های آن‌ها در این مدت افزایش ۲.۳ درصدی را نشان می‌دهد. فروش جهانی آن‌ها با پرشی ۱۷.۱ درصدی روبرو بوده است در حالی که فروش آن‌ها در آمریکا ۲.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. درآمد حاصل از فروش سخت افزارهای جدید ۲۴.۶ درصد افزایش یافته است در حالی که درآمد حاصل از فروش بازی‌ها با کاهش ۸.۲ درصدی مواجه بوده است که این شرکت از دلایل آن به همزمان شدن زمان اعلام این گزارش با عرضه بازی‌های Dark Souls III ،The Division و Street Fighter V در سال گذشته اشاره کرده است.

درآمد خالص این شرکت از ۶۵.۸ میلیون دلار به ۵۹ میلیون دلار کاهش یافته است اما نکات مثبتی نیز در اینباره وجود دارد. در سال‌های اخیر شرکت گیم‌استاپ تصمیم به متنوع کردن تجارت‌های خود نمونه و به مباحثی بجز بازی‌ها پرداخته است و مجموع فروش آن‌ها با ۳۹.۱ درصد افزایش به ۱۱۴.۵ میلیارد دلار رسیده است که بخش قابل توجهی از آن مدیون فروش جهانی محصولات پوکمون است و فروش حاصل از فناوری با ۲۱.۵ درصد افزایش به ۲۰۱.۴ میلیون دلار رسیده است.

گیم‌استاپ در تماس تلفنی پس از کنفرانسی که با سرمایه‌گذاران داشت پیرامون مباحث قابل توجهی توضیحاتی را ارائه و از انتظارات خود در آینده صحبت کرد:

  • میزان فروش بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نسبت به کنسول نینتندو سوئیچ در گیم‌استاپ بیشتر بوده است.
  • این شرکت نمی‌تواند پیش‌بینی جهت میزان دستگاه‌های نینتندو سوئیچی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ در اختیارشان قرار می‌گیرد صورت دهد.
  • پیش از آنکه کنسول نینتندو سوئیچ در انبار آن‌ها موجود شود، از طریق فروش اینترنتی به پایان رسید.
  • نزدیک به ۶ قطعه و لوازم جانبی مختلف برای هر کنسول نینتندو سوئیچ به فروش رسیده‌اند که نزدیک به دو برابر روال موجود در صنعت است.
  • گیم‌استاپ تخصیصات زیادی به نینتندو سوئیچ داده است اما درصد آن نسبت به کنسول‌های نسل حاضر ۵۰ درصد کمتر است.
  • گیم‌استاپ اطلاعی از زمان برطرف شدن مشکل عدم موجودی نینتندو سوئیچ ندارد چراکه میزان تولید این کنسول حتی نزدیک به تقاضای موجود نرسیده است.
  • تاخیر در زمان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برروی برخی فاکتورهای پیش‌بینی گیم‌استاپ تاثیر گذاشته است اما افرادی که قصد خرید این بازی را داشتند به سراغ خرید سایر بازی‌ها خواهند رفت.
  • براساس گفته مدیر عامل گیم‌استاپ یعنی پال راینز، تمرکز گیم‌استاپ برروی واقعیت مجازی معطوف است و پلی‌استیشن وی‌آر از محصولات شماره ۱ آن‌ها محسوب می‌شود اما آن‌ها در انتظار نمایشگاه E3 هستند که انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد واقعیت مجازی اعلام شود.
  • گیم‌استاپ پیش‌بینی می‌کند که میزان دریافت کامل بازی‌ها از طریق پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان حدود ۳۵ درصد و از طریق گیم‌استاپ حدود ۵ درصد خواهد بود.
  • نینتندو دارای محتوای دانلود بسیار کمی است در نتیجه تاثیر قابل توجهی برای گیم‌استاپ ندارد.
  • عملکرد بازی‌های Nioh ،Persona 5 و Has-Been Heroes در گیم‌استاپ خوب بوده است.
  • جوایزی که به اعضای گیم‌استاپ اعطا می‌شود به ۵۳ میلیون رسیده است، این در حالی است که هزینه عضویت Pro در این فروشگاه رشد ۱۶ تا ۱۷ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: