بازی Halo 5

مایکل پچر: پرداخت درون بازی Halo 5 اقتصادی‌تر از هر بسته‌ الحاقی بوده است

توسط فرشاد زمانی در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ , ۲۳:۳۰

پرداخت درون بازی بحث برانگز بازی Halo 5 برای حالت Warzone به معنی ایجاد راهی برای استودیوی ۳۴۳ ایندستریز است تا بتواند نقشه‌های جدید و رایگانی را برای کلیه بازیکنان منتشر کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

درآمد حاصل از پرداخت‌های درون بازی جایگزینی برای تولید محتوایی پولی برای این بازی شده است. بنظر می‌رسد که استراتژی سازنده بازی کار کرده است. تحلیلگر Wedbush Securities، یعنی مایکل پچر اخیراً اعلام کرده است که پرداخت‌های درون بازی Halo 5 عملکرد موفقیت آمیزتری از نظر اقتصادی نسبت به هر بسته الحاقی برای شرکت مایکروسافت داشته است و در طول شش ماه پول قابل توجهی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. او همچنین اعلام کرد که سازندگان بازی بوسیله این کار از تقسیم مخاطبین بازی جلوگیری کرده‌اند و طرفداران اصلی این مجموعه بازی را درگیر مبارزات آن کرده‌اند. به عبارتی، دیگر کسی برای دریافت بسته‌های نقشه این بازی در هر ماه نیازی به پرداخت پول نخواهد داشت.

بنظر می‌رسد که استراتژی بکار گرفته شده در بازی Halo 5 شبیه به کار شرکت یوبی‌سافت در بازی Rainbow Six: Siege باشد. بازی Halo 5 هم اکنون بطور انحصاری برای کنسول اکس‌باکس وان در دسترس است.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: