بازی Impact Winter تا نهم خرداد ماه تاخیر خورد

توسط تارخ ترهنده در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ , ۲۲:۲۴

امروز سازنده‌ Mojo Bones و ناشر بازی Impact Winter «نامکو» اعلام کردند که این بازی پساآخرالزمانی با سبک بقا که قرار بود ۲۳ فروردین ماه منتشر شود، تا نهم خرداد ماه تاخیر خورد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

Impact Winter قرار بود در تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی منتشر شود و هم‌چنین این بازی برای انتشار بر کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در سال جازی نیز برنامه‌ریزی شده بود که نامکو از تاریخ انتشار جدیدی برای کنسول‌ها صحبت نکرد.

Stuart Ryall یکی از موسسان و طراحان Mojo Bones دلیل تاخیر Impact Winter را توضیح داد و گفت که پروژه‌ی ساخت بازی بزرگ‌تر از آن چیزی شد که فکر می‌کردند:

همه چیز سر جای خودش است و کار دارد پیش می‌رود، ولی یکی از اولویت‌های ما این بوده که بازی را در مراحل اول خود خیلی سخت نکنیم و همه چیز متعادل باشد. با توجه به این مهم و تعداد اعضای تیم ما، روند ساخت کمی بیشتر زمان می‌گیرد. در نهایت، همه‌ی کاری که ما انجام می‌دهیم برای لذت مخاطبان از محصول نهایی است که اولویت اول ماست.

Stuart Ryall هم‌چنین گفت که Impact Winter در جلسه‌های تست جواب‌های مثبتی از کسانی که بازی را امتحان کرده‌اند گرفته و بازی شکلی به خود گرفته که تبدیل به اثری خاص و ناب شده، موضوعی که تیم از آغازین مراحل ساخت بازی آن را در نظر نداشت و از انتظاراتش فراتر است.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: