«هورایزون: زیرو داون» چهاربرابر بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از «کیل‌زون» است

توسط سهیل نصیری در ۱۴ مهر ۱۳۹۵ , ۱۳:۰۰

همه‌ی ما استدیو «گوریلا» (Guerrilla Games) را با عنوان «کیل‌زون» (Killzone) که چندین سال برای پلی‌استیشن ساخته و عرضه می‌شد، به یاد می‌آوریم. حالا امسال گوریلا با عنوان جدید و متفاوتی به نام «هورایزون: زیرو داون» (Horizon:Zero Down) بار دیگر می‌خواهد مورد توجه بازیکنان قرار گیرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«هِرمِن هالست» (Hermen Hulst) اخیراً در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «گیم اینفورمر» (Game Informer) درباره‌ی روند پیشرفت بازی و مقایسه‌ی آن با کیل‌زون پرداخته است. وی گفت:

این یک پروژه‌ی بزرگ است. اگر بخواهم اعداد و آماری از وسعت و محیط بازی را اعلام کنم، باید بگویم که این بازی چهار برابر بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از کیل‌زون است. چالش اصلی ما علاوه بر دنیای‌باز بودن بازی، این است که هورایزون یک عنوان جدید است و ما باید به قوانین و گیم‌پلی خاص بازی صدمه نزنیم. هم‌چنین این بازی یک ژانر جدید برای ما محسوب می‌شود و ما مجبور بودیم یک تیم کاملاً جدید استخدام کنیم و تیم‌های مجزا برای ساخت قسمت‌های مختلف بازی به‌همراه نداشتیم. به همین دلیل ساخت این بازی برای ما موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

بازی انحصاری هورایزون: زیرو داون در تاریخ دهم اسفند ماه امسال برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

دیدگاه
۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: