نمرات Quantum Break منتشر شدند

توسط محمد حسین کریمی در ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ , ۱۱:۵۹

نمرات اَخرین پروژه رمدی که در چند روز اَیند عرضه خواهد شد به انتشار رسید .

سطح انتظارات از این عنوان که قرار است برای پلتفرم های Xbox One  و رایانه های شخصی منتشر شود بسیار بالا بود اما اینطور که نقد ها نشان می دهند یک بازی معمولی است. لیست نمرات را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

تاریخ رسمی عرضه بازی ۵ اَوریل می باشد.

دیدگاه
۷۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

70 Replies to “نمرات Quantum Break منتشر شدند”

  1. .Ghost گفت:

    نمیدونم مشکل این نسل چیه.انحصاریا پشت سر هم به چیزی که انتظار داشتیم باشن تبدیل نمیشن.یه نگاه به عناوین از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ بنذازین میفهمین این نسل تقریبا هیچ حرفی جلوی نسل قبل نداره و فقط یه سایه از نسل قبله

    ۰ ۰
    1. KILLZONE4 گفت:

      موافقم

      کسی دیویژن می زنه؟؟؟؟

      ID : EHSANIMANI1992

      منتظرم :D :D

      ۰ ۰
  2. نمراتی که هزینه برداشتن کاملا مشخصن. :27:
    متاسفانه مشکلات راه رفتن و تیراندازی Alan Wake مثل اینکه به این بازی هم راه پیدا کردن. البته به نظرم باز هم خیلی این بازی رو می خرن و بازی می کنن.

    ۰ ۰
  3. SHoeib گفت:

    خب به سلامتی یک ۹ نداره و ۶ گیم اسپات نشون دهنده همه چیز هست!
    بازی که تا یک چلنج میشه زمان رو نگه داری یعنی چی؟
    حیف رمدی که انرزی روی این ایده و داستان گذاشت

    ۰ ۰
  4. Benjamin Barker گفت:

    خب نمرات از حده انتظارم پایین تر بود. ولی خب نمرات برام اهمیتی ندارن. تریلر ها بازی عالی بودن و به شدت منو جذب کرده ومسلما بازی میکنم(بعد کنکور و اگر نت بگزارد :۱۲: )

    ۰ ۰
  5. king گفت:

    لعنت به مایکروسافت پول پرست :17:
    از اولین نمایش ها مشخص بود متای زیر ۸۰ می گیره مایکروسافت هم به خاطر ترس از فروش کم بازی نسخه پی سی که قرار بود با تاخیر چند ماهه عرضه بشه همزمان با نسخه xbox one منتشر کرد با اون سیستم مورد نیاز تخیلی :17:

    ۰ ۰
    1. الآن ربطش به مایکروسافت چیه؟ شما از کجا می‌دونستی بازیش متاش زیر ۸۰ می‌شه؟
      Remedy اصلاً First-Party نیست و اصلاً مایکروسافت مالکِ این استودیو نیست که دستور داده باشه که حتمآً همزمان با اکس‌باکس وان منتشر کن. خود Remedy آزاد بوده تصمیم بگیره و انحصاری زمانی شدن کوانتوم بریک هم احتمالاً مثل همون Rise of Tomb Raider یه قرارداد بوده فقط.
      هرطور حساب می‌کنم ارتباطش با «مایکروسافتِ پول‌پرست» رو درک نمی‌کنم!

      ۰ ۰
    2. شما از کجا می دونی که رمدی آزاد بوده تصمیم بگیره؟ مگه قرارداد رو خونده بودین؟

      ۰ ۰
    3. king گفت:

      Rise of Tomb Raider :11: مایکروسافت دنبال رقیبی برای آنچارتد بود :۲۵: تنها عنوانی که پیدا کرد Tomb Raider بود با پرداخت پول عنوانی که ۲۰ سال مولتی پلتفرم بود انحصاری زمانی کرد :17:
      رمدی شاید در ظاهر فرست پارتی نباشه ولی در باطن هست :lol:مثل quanti
      c dream
      خود Remedy آزاد بوده :۲۳: یعنی اگه رمدی تصمیم بگیره روی ps4 هم منتشر میشه و مایکروسافت هم مشکلی نداره :۲۳:

      ۰ ۰
    4. پارسا گفت:

      مایکرو سافت پول پرست بود ۴ تا از استدیو هاش تعطیل نمیشد…
      بعدشم رمدی برای مایکرو سافت نیست این هزار بار
      هیچ ربطی بهم ندارن این موضوعاتی که گفتی
      سم لیک خودش کلی خرج لایو اکشن کرده
      به منو تو هم ربطی نداره بازی خودشه و هر طور میخواسته ساختتش

      ۰ ۰
    5. king گفت:

      با توجه بهAlan Wakeبازی قبلی رمدی Quantum break هم قرار بوده با تأخیر زیادی رو PC عرضه بشه ولی با رسیدن بازی به مراحل پایانی ساخت مایکروسافت متوجه شد xbox one شانسی در مقابل ps4 داره و نه Quantum break عنوانی که بتونه چند میلیون xbox one بفروشه و بعد از تاخیر طولانی ارزش بازی کردن رو PC داشته باشه
      بنابراین نسخه xbox one و PC همزمان منتشر کرد تانمرات و بازخورد ها تاثیر روی فروش نسخه PC نداره
      شما اسم اینو چی می زاری پارسای عزیز

      ۰ ۰
    6. پارسا گفت:

      باز هم حرفات کاملا الکیه دوست عزیز
      بازار فروش ایکس باکس ربطی به پی سی نداره
      مایکروسافت برای رقابت با استیم برداشته اینکارو کرده و بیشتره انحصاری هارو داره رویه پی سی میده!
      و یادت باشه ویندوز استور هزارو خورده ایی کاربر بیشتر نداره و اگه همشونم بخرن کلا هزار تا به فروش کوانتوم کمک کردن
      میخوای ترول کنی حرف الکی نزن و از راه درستش وارد شو

      ۰ ۰
  6. Samsara گفت:

    تو انحصاری های مایکروسافت همین یک بازی رو دوست داشتم و منتظر تجربش بودم.
    ظاهرا خراب کرد.
    اما مطمئن هستم تجربه داستانی به یاد ماندنی هست و باید بازی شود.
    در مورد ضعف هاش باید بعد از تجربه صحبت کرد.
    یاد میلاد و علی به خیر… ;)

    ۰ ۰
    1. Vic Boss گفت:

      علی اگه منظورت Ali MSN ه که ایمان آورد :lol:
      میلادم از ظهر به طرز عجیبی غیب شده :۲۴:

      ۰ ۰
    2. Samsara گفت:

      درست زدی به هدف رفیق!!!
      پس علی هم تغییر جهت داد. :۲۴:
      در کل حال بعضی رفقا دیدنیست. ;)
      طلسم هم هنوز شکسته نشده…!

      ۰ ۰
    3. Vic Boss گفت:

      بعله منم تغییر جهت دادم :lol:
      طلسم هم همچنان پابرجاس
      میلادم هنوز سر هر بازی ضایع میشه!

      ۰ ۰
    4. Milad RFM گفت:

      مرد حسابی ۱۳ بدره ها
      :lol:

      ۰ ۰
  7. The Last Son گفت:

    از اولین تریلرش زیاد جذبم نکرد . ولی خوب انتظار داشتم نمراتش بالا تر باشه

    ۰ ۰
  8. alecto گفت:

    من موندم این ملت چجوری فکر میکنن :۱۲: :۱۲: :۱۲: :11: :11: :11:
    اگه همین بازی الان متاش بالا میبود همه میومدن میگفتن میدونستم که متاش بالا میشه و میترکونه حالا هم که این نمراتو بهش دادن هر کسی میاد میگه اره بابا میدونستم نمراتش زیاد نمیشه از همون اول معلوم بود :۱۲: :۱۲:
    در صورتی که هنوز هیچکس بازیش نکرده اخه داداشای گلم بزارین هنوز بازیش کنین بعد نظر بدین والا هیچکس بازیو برا منتقدا نساخته
    این بازیم حکایت همون فیلم BvSعه که منتقدا بهش نمره کمی دادن اما الان میبینین که چقد فروش داره
    والا من که سیستم اینو ندارم اما میدونم بازیه که ارزشش نسبت به خیلی از بازیای تکراری و صد من یه غازه الان که هدفش فقط پر کردن جیباشونه خیلی باید بیشتر باشه

    ۰ ۰
    1. ولی من می دونستم خراب می کنه … :11:

      ۰ ۰
    2. فروش بالا هیچ وقت ملا ک کیفیت نبوده و نیست. مثل اینه که بگی One Direction چون زیاد فروش می کنه حتما موزیک خوبیه. احتمالا خیلی موقع ها ثابت شده که آشغال بودن یک فیلم/آلبوم/بازی نقشی در کم کردن فروش اون نداشته. علتش هم مشخصه و خیلی ساده میشه گفت: “بیشتر مردم نفهم هستن.”

      ۰ ۰
    3. alecto گفت:

      بیشتر مردم نفهم هستن :11: :11: :11: :11:
      منظورتو نفهمیدم ینی میگی که اگر فیلم یا بازی یا هر چیزه دیگه میخاد درست باشه حتما باید برا اونایی ساخته بشه که بقول شما بفهم باشن :۱۲: :۱۲:
      اون منظوری که شما میخای برسونی این نیست اینه…..سلیقه همه ادم ها باهم یکی نیس و هر کسی یه چیزو دوست داره بعدشم شما میتونی اصلا به این بازی هیچ توجهی نداشته باشی
      نه اینکه بخای بگی بعضیا چون فلان چیزو انتخاب کردن به قول شما one direction یا…..نفهم هستن
      نووووچ این طرز تفکر درستی نیس :( :(
      مثلا همین گروه برا فنهای خودشون قشنگه مثلا من خودم دوسشون دارم درصورتی که سبکه راکم دوست دارم حالا شما اینجا باید به منم بگی نفهم :11:
      این بازی با همه چیزش به نظره من قابل احترامه چون تلاش کردن واسش و نباید از دید چنتا مجله و سایت نظر داد :۲۱: :۱۹: یا بخای چون یه چیزو خودت دوست نداری اونو اشغال بدونی

      ۰ ۰
    4. alecto گفت:

      . احتمالا خیلی موقع ها ثابت شده که آشغال بودن یک فیلم/آلبوم/بازی نقشی در کم کردن فروش اون نداشته. علتش هم مشخصه و خیلی ساده میشه گفت: “بیشتر مردم نفهم هستن.”

      اگه میشه اینم بگین این جمله پر محتوا و ارزشمندو هم از کدوم منبع ارزشمندتر کشیدین بیرون که اثبات این مسئله مهمو انجام داده که ما هم فیض ببریم که خالی از لطف نباشه ;)

      ۰ ۰
    5. منبع هم مگه می خواد؟ چند تا اثر مزخرف نام ببرم که پرفروش بودن؟ تعدادشون بیش از حد زیاده.
      Fift y Shades Of Grey
      Twilight
      ۳۰۰
      ۹۹.۹% درصد موزیک پاپ…

      ۰ ۰
    6. شما خودت بدون اینکه بازی کرده باشی داری ازش تعریف می کنی، پس چه فرقی با اونایی که می کوبنش داری؟ آدم نباید تو یک کامنت خودش خودش رو نقض کنه.

      ۰ ۰
    7. AxeL گفت:

      بحث سلیقه است عزیز من نه فهم و شعور
      حالا مثلا میشه گفت سلیقشون خوب نیست (که البته خوب و بد بودن سلیقه هم یه چیز نسبیه) اما اینکه بگی بیشتر مردم نفهم هستن خیلی توهین بزرگیه :۱۲:

      ۰ ۰
    8. نه اتفاقا به نظر من بحث فهم و شعوره که روی سلیقه هم تاثیر گذاشته. من به اینکه نباید به اعتقادات دیگران توهین کرد اعتقادی ندارم، و این هم نظر من و میشه روش بحث کرد. ولی وقتی به جوامع نگاه می کنم و می بینم چه بلایی سر بشریت اومده، به این نتیجه می رسم. آدمای امروزی احمق به دنیا نمیان ولی متاسفانه جوامع و دولت ها اونا رو احمق بار میارن. همه نه، ولی بیشتری ها.
      On Topic: در حال حاضر من نه ضد این بازی هستم و نه طرفدارش. فقط خواستم بگم با فروش نمی شه کیفیت یک چیز رو بررسی کرد.

      ۰ ۰
    9. Benjamin Barker گفت:

      “بیشتر مردم نفهم هستن.” بله شما از کجا میدونید جز اون بیشتره مردم نیستید؟ بر چه اساسی خودتونو از بقیه جدا میکنید؟
      خیلی از مردم خیلی چیزا رو به طور جدی دنبال نمیکنن چه موزیک چه گیم چه هر چیزه دیگه ای قرار نیست همه تو هر چیزی هارد کور باشن. به همین دلیل خیلی از هنرمندا واسه همین قشر کار میکنن مثلا همین موزیک پاپ کسی دنبال هنر و معنی توشون نیست فقط دنبال ذره ای ارامش و شادیه
      حالا چون پاپ گوش میده نفهم نیست.کال اف دیوتی هم همینطور فیلمای اکشنم و بلاگ باستر همینطور. بحث سلیقه هم مطرح نیست.
      در بین جماعت گیمر ها هم مطمئن باش اگه فن بیس بعضی از بازی ها و شرکت ها وجوی که میسازن وجودنداشت(که متاسفانه این جو سازی تو منقدا خیلی تاثیر داره) خیلی از بازی ها اصلا دیده نمیشدن یا اصلا نقد نمیشدن چه برسه که بخواد نمرات بالا بگیره و جایزه ببره.

      ۰ ۰
    10. خیلی ملاک ها هست که آدم می تونه خودش رو ارزیابی کنه ولی من ازشون اسم نمی برم چون فقط میشه تعریف از خودم. ذره ای آرامش و شادی!
      اگه مردم ذره ای آرامش و شادی می خواستن دنیای تجاری روی خشونت و sex appeal نمی چرخید. شما یک بار موزیک ویدئوهای top 10 رو ببین و فرقش رو با پور..نوگرافی به من توضیح بده. موزیک پاپ خوب هم داریم، زیاد هم هست، شادی و آرامش هم میاره، اما کسی بهشون گوش نمیده چون به زور از گلوی مردم پایین ندادنش.
      اگه به کیفیت توی دنیای تجاری اهمیت داده می شد، دیگه نیازی نداشت که برای لذت بردن ازش هاردکور باشی، همه بهش عادت می کردن. موضوع اینه که کسی حاضر نیست قبول کنه که چیزی که دارن به خوردش می دن احمقانه است، بلکه بر عکس اونو قبول می کنه و میگه خوشمزه است!

      ۰ ۰
    11. Benjamin Barker گفت:

      این ملاکا رو کی تعیین کرده؟ خوده شما یحتمل.
      مطمئنا کسایی که این مویک ویدیو ها و فیلمارو میسازن بلدن چجوری با مغز و هورمونای ملت(حداقل اکثریتشون) بازی کنن طوری که به اوج لذت و شادی برسن. حالا تعریف بعضیا از لذت و ارامش فرق چندان مهم نیست مهم نظره جمعه. این خشونت و پور.که دنیای تجاری روش میرخه هم کسی بخورده ملت نداده بنظرم از علایقه درونی ادمه. شما تازه قانونیاشو دیدی کمی در نت عمیق تر شید میبینید جمیعت عظیمی از ملت دنبال چه چیز های درب داغونین که تو این دنیای تجاری هم فعلا جایی نداره. البته بحثه این فک نکنم جاش اینجا باشه.
      مسئله ی کیفیتم نیست. من به کسی که موزیک تاحالا گوش نداده بگم برو Symphony X . Avantasia گوش کن چون یه ترکم نمیتونه تا اخر گوش کنه. امکانم نداره به کسی که تا حالا بازی نکرده بگم برو وارهمر ارماگدون یا درگون ایج اورجینز بازی کنه(کارهای مورد علاقه خودم مثال زدم. چون هیچی ازشون نمیفهمه هیچ تجربه از اونا نداره اصلا نمیدونه چی به چیه. چطور هاردکور بودن مهم نیست؟ مسلما کسی که تا حالا بازی نکرده. نمیتونه از این عنواین شروع کنه دنبال بازی هایی که راحت ازش لذت ببره کم کم با این دنیا اشنا میشه و خوب بدشو میفهمه.
      مثلا در کتاب من یه دوره یه سری کتاب به اصطلاح تینیجر پسند(که الان از نظرم شر و ورن) میخوندم و نهایت لذتو میبردم. یه دوره ای همین فیلما بلاگ باستر که الان سالی یدونه هم نمیبینم میدیدم.
      یک دوره ای لیدی گاگا گوش میدادم. حدس میزدم شما هم یه دوره ای که تازه وارد نت شده بودید و با این دنیا اشنایی نداشتین همین کارا رو میکردین. حالا که بعد چندین سال تجربه از این دنیا اطلاعات کسب کردید بقیه رو نفهم میدونید

      ۰ ۰
    12. alecto گفت:

      من در جواب عقاید شما باید بگم که اقا سینا اینکه برداشت ما از جامعه این باشه که چون بعضیا دارن راهی رو انتخاب میکنن که ما خوشمون نمیاد و برای ما یه ناهنجاری تلقی میشه بسیار کار زشتیه چه از نظرشخصی چه از نظر جمعی چرا؟؟
      دنیا ۸ میلیارد ادم داره…هر کدوم سلایقه خاصه خودشون رو دارن هر و هر کدوم شاید ملاکشون از ارااااامششش یه چیزه متفاوته حالا یکی با یه اهنگ یه سبکه پاپ فانک اروم میشه یکی با heavy metal
      این طبیعیه که این همه ادم شبیه هم نباشن
      در رابطه با بازیم من به هیچ وجه نیومدم جوزده از بازی بگم اگر دقت کنین گفتم بازی ای که روش زحمت فراوان کشیده شده باید براش ارزش قائل شد و به سازندگان اثر احترام گذاشت
      بعدشم ما انسانا یه چیزی داریم به نام اختییییییار که باعث میشه خودمون یه چیزو انتخاب کنیم
      شما هم نمیتونی از زبون این همه ادم صحبت کنی چون حرفت اصلا با عقل جور در نمیاد
      اصولا بعضی از ماها سعی میکنیم که بیشتر دنبال حواشی باشیم تا موضوع اصلی و کلا یادمون میره که دنبال چه چیزی بودیم

      من میخام ساده بیان کنم
      این بازی اسمش کوانوتم بریکه
      شما باید یه سیستمه قول داشته باشی
      شما باید ۷۵ گیگ حجم کات سینساشو داشته باشی
      این بازی نیاز یه ویندوز ۱۰ اصلی داره
      خیییییییلییییییی پول میخاد بیخیال شین
      خو به نظرت الان این حرفایی که بالا زدم (مثالن هااااا)باعث میشه بقیه به حرفه من گوش کننن؟؟
      نههههههههههه چرا چون ممکنه یکی حاضر باشه همه این اینایی که فقط به چشم من مشکل بودو به جون بخره و بازیو تجربه کنه چون سلیقش اینو بهش میگه
      پس نباید به فکر این بود که چون من اینطور فکر میکنم حتما باید بقیه هم همون جوری باشن :13:

      ۰ ۰
    13. بحث رو نمیشه اینجا ادامه داد. فقط میگم که کامنتای شما نتونست نظر من رو عوض کنه و حرفای Benjamin هم یه جورهایی تایید غیرمستقیم حرفای خودم بود. بحث خود سلیقه نیست، بحث ضرر داشتن و حیوانی بودن سلیقه است که تاثیرش می تونه تو آینده ی دور یا نزدیک فاجعه آمیز باشه، و نه فقط موضوع بحث من و شما. به سلیقه ای که خرابی به بار میاره باید توهین کرد، صریحا.
      این آخرین کامنت منه چون دیگه خیلی خیلی از بحث خارج شدیم.
      در ضمن Benjamin شما مساله ی سن رو با مساله ی سلیقه قاطی کردی. هیچ کس از یک نوجوون انتظاری نداره، اما از یک فرد بالغ انتظار شعور میره.

      ۰ ۰
    14. Meraj Fathi گفت:

      البته شاید دوستمون یکم پیاز داغشو زیاد کرد ببینید حرف من نیست حرف کتاب اسمانی هستش که میگه بیشتر مردم فکر نمیکنند ینی چی ینی اکثریت به موضوعات سطحی نگاه میکنن عمقی نگاه نمیکنن نمونشم اسکایریم بهترین بازی نسل قبل هستش (امازون انتخابش کرد) که خیلیا زود ولش میکردن در صورتی که اگر صبر میکردن تا تو اعماق
      بازی فرو برن از خیلی از بازی های عامه پسند هم ممکن بود براشون جذابتر بشه نمونه ی بارز دیگش هم اواتار هستش که پرفروشترین فیلم سینمایه جهان هستش که فیلم خوبیه ولی نباید همچین جایگاهی داشته باشه حرف من تنها هم نیست دوستامم در مورد این فیلم باهام هم نظرن
      تو صنعت گیم هم که هرسال اکتی و یوبی با کود و اساسین میلیون ها دلار سود میکنن مردم هم که راحت میخرن

      ۰ ۰
    15. ABI RAZOR گفت:

      کی اسکایریم رو ول کرده
      حرفت خیلی خنده داره
      اسکایریم ۲۰ میلیون نسخه فروش رفته عزیز
      ۱ میلیون نسخه فروش میرفت حرفت قابل تایید بود
      ۲۰ میلیون نشون میده که بیشتر کژوال هستش
      ینی بیشتر مردم بازیش کردنو عاشقش هستن
      اسکایریم رو تو فهرست بازی های خاص قرار نده :۱۲: :۱۲:

      ۰ ۰
    16. Meraj Fathi گفت:

      میدونم فروش کرده رفیق ولی دقت کن که اون فروشش به تدریج بوده ینی رفته رفته مردم متوجه شاهکار بودنش شدن هر سال اکتی میاد میگه کود تو روز اول چند میلیون نسخه فروش کرد که چندصد میلیون دلار معادل فروشش میشه دقیقا همین حرفو مایکرو بعد از عرضه هر نسخه از هیلو میگه به جز نسخه ۵ که خب کنسولش کم فروش بود وگرنه همیشه میگفت تو امریکا رکورد فروش های اول هفته هالیوود رو زده یادمه گفته بود زمان نسخه ۴ رکورد اونجرز تو امریکا رو زده
      عمرا شنیدی همچین حرفی رو برای اسکایریم بزنن؟! :۲۳: بگن اسکایریم تو روز اول اینقدر فروش چند میلیون دلار فلان
      ولی اسکایریم هنوز یادمه تا هفته ها تو vgchartz تو ده تای اول بود چون بعد از اینکه یه عده بازی میکنن به این و اون میگن شاهکاره و تا مدتها فروشش افت نمیکنه

      ۰ ۰
    17. ABI RAZOR گفت:

      جناب فتحی
      اسکایریم تو دو روز اول ۳.۴ میلیون فروش رفت
      من چیزیو ندونسته حرف نمیزنم
      گزارش استیم تو روز اول نشون داد ۲۳۰ هزار نفر دارن اسکایریم بازی میکنن
      هفته اول ۷ میلیون شیپ شد ۵۴۰ میلیون
      تو ماه اول ۱۰ میلیون شیپ و ۶۲۰ میلیون دلار حاصل از فروش
      همینطور ک گفتم فرق زیادی با کود نداره از لحاظ کزوال بودن
      رفته رفته فروش نرفته…
      بنظرتون هم احترام میذارم که میگین اسکایریم شاهکار هس
      شاید تعریف من از شاهکار با نظر شما و بقیه که سینه چاک اسکایریم هستن فرق داره

      ۰ ۰
    18. ABI RAZOR گفت:

      اون ۵۴۰
      ۴۵۰ هست
      حالو حوصله نداشتم یکی میومد واس خود شیرینی بهم گوشزدش میکرد.
      ساری بابت اسپم

      ۰ ۰
  9. ymehr abd گفت:

    عجب…! تریلراش خیلى عالى بنظر میومدن، انتظار داشتم بالاى ٨٠ باشه مینیموم

    ۰ ۰
  10. SHoeib گفت:

    ایراد هایی که گیم اسپات گرفته نشان از یک هایپ تو خالی برای این بازی هست:
    -شرمنده جک(کرکتر اصلی) هیچ کسی نگفته بود این نیروی فرازمینی ات باعث میشه بازی اسان بشه!
    -محدوده پایین انتخابات(چیزی که روش مانور میدادن) گفته هر چی انتخاب کنی در نهایت یک نتیجه داره
    اشکال در حرکت و تیراندازی کرکتر! (حیف که سم لیک هست و گرنه اگر یوبی بود همه عزا عمومی اعلام میکردند!)

    ۰ ۰
  11. scratcher گفت:

    ای بابا خیلی ناراحت شدم :11:

    ۰ ۰
  12. silver گفت:

    پس اون ۹ کجاست؟
    سم لیک جای این کارا برو راکستار یه مکس پین دیگه درست کن! :۱۲:

    ۰ ۰
  13. Very Big Daddy گفت:

    به هر حال بازی سم لیکه و ارزش حداقل یک بازی کردن رو که داره!
    باید خودم تجربه کنم و ببینم چی به چیه.هرچند کلا خیلی انتظارات بالایی ازش نداشتم!

    ۰ ۰
  14. پارسا گفت:

    کسایی که میتونن تجربه کنن بازیرو از دستش ندن
    واقعا حیفه بخاطر متا بازی رو از دست بدن!
    بازی میانگین نمراتش ۸ ته منتهی یه سری منتقد دیگه اومدن خراب کردن سیستمو با نمره های پایینشون
    نقد گیم اسپات هم طبق نوشته هاش باید ۷ میداد بهش! نه ۶
    در کل متارو دایورت کنین و بازی رو بخرید حیفه همچین بازیی از دست بره!
    پ.ن: ممدوسین از کجا نازل شد یدفه؟ :lol:

    ۰ ۰
    1. اولا باید بگی دایورت کنیم کجا ؟ :-)
      دوما ناراحتی برم ؟ :27:

      ۰ ۰
    2. پارسا گفت:

      آن یور لفت بال :lol:
      نه نه خوش اومدی :lol:

      ۰ ۰
  15. ABI RAZOR گفت:

    متا چیه بابا :۲۴:
    ولی من پیش بینی کرده بودم ک متاش دورو ور ۸۴ باشه
    نه ۷۸
    بهرحال مهم نیس
    الن ویک نمیشه ولی ارزش چندین بار تکرارو داره
    قطعا داستانش از خیلی از بازی ها سرتره :۱۵: :۱۵:

    ۰ ۰
  16. به نظر من مشکل از رمدی و ماکروسافت وامثال این چیزا نیست مشکل از نبود ایده در گیم پلی وحتی داستان هسته بازیا واقعا پیشرفت خودشونو کردن دیگه همه دارن مثل هم می شن تکراری و امکان نداره مثل نسل های قبلی بشه حتی نسل بعد هم قابل پیش بینی هست که چه افتضاحی می شه صنعت بازی داره مثل فیلم های تکراری هالیوودی می شه برای همین شرکتا ریسک بازی ساختن رو نمی کنن و دارن ریمست می کنن

    ۰ ۰
  17. Link گفت:

    یه نقد از سایت dualshockers برای این بازی خوندم بهش داده ۹ بود. (حوصله خوندم نقدهای دیگه را نداشتم.)
    از همه چیز بازی تعریف کرده و در مورد گیم پلی بازی هم گفته. کیفیت مبارزه تا حدی خوبه که کاربر احساس نیاز به استفاده از زمان پیدا نمی کنه بعضی وقت ها و اینکه در مقابل دشمن هایی هم وجود دارند که قدرت استفاده از زمان را داشته و دردسر ایجاد می کنند.
    برای قدرت زمان نوشته محدودیت داره ولی نوار نماش محدودیش در جای خوبی قرار نگرفته و بیشتر وقت ها کاربر متوجه نمیشه تا چه حد ازش باقی مونده.
    در مورد قدرت پارکورش هم نوشته بود که این موضوع عجیبه که رمدی قدرت پارکور شخصیت اصلی را محدود کرده و تو بازی برای محدودیت گذاشته.
    شاید این منبع از نظر خیلی ها معتبر نباشه ولی فعلا فقط از این سایت نقد خوندم خلاصه اش را نوشتم اینجا.
    شاید خودم بعدا بازی بکنم ببینم چطوریه واقعا

    ۰ ۰
  18. Violet Mouse گفت:

    و این است شاهکار ماکروسافت !
    حالا بعضی از ماکروسافت فن ها بیان فحش بدن ، این چیزی رو تغییرنمیده .

    ۰ ۰
  19. erfan zoro گفت:

    از اول معلوم بود که متا پایین۹۰ هست ولی پایین ۸۰ رو انتظار نداشتم .
    حرفی ندارم فقط اینکه ای کاش رمدی به جای صرف وقت هزینه و … برای لایو اکشن ها روی مولتی تمرکز کرده بود قطعا موفق ترمیشد .( مثل اینکه قسمت های مهمی از داستان هم تو لایو اکشن ها قرار دارن )
    بعد از این بازی احتمالا همکاری مایکرو و رمدی قطع میشه .
    .
    نمیدونم چرا بعضی از دوستان ( هیتر های بی منطق)تقصیر رو گردن مایکروسافت میندازن :| از همه لحاظ مایکرو رمدیو حمایت کرد :|

    ۰ ۰
    1. Green گفت:

      منظورت از لایو اکشن چی ؟
      حالا هرچی که هست چه ربطی داره به مولتی ؟ !!

      ۰ ۰
    2. erfan zoro گفت:

      :|
      بعد از تموم شدن هر اکت در بازی یک اپیزود ۲۲ دقیقه ای که توسط بازیگران ضبط شده پخش میشه که حجمی معادل ۷۵ گیگ داره که دیدنش اجباری نیست ولی از عیب هایی که به بازی گرفتن اینه که اگه لایو اکشن ها رو نبینی قسمت های مهمی از داستان رو نمی فهمی . لایو اکشن رو میشه استریم کرد یعنی انلاین دید اما فقط ۱۰۸۰ هست .
      :|
      ربطش هم به مولتی اینه که لایو اکشن یک ریسک بود اگر به جاش محتوای مولتی میساختن میتونستن ضعف های سینگل پلیر رو جبران کنن . البه من هنوز بازیش نکردم و صحبتام بر پایه نقد ها و تجربه های دیگران هست .
      :|

      ۰ ۰
  20. amir گفت:

    نمرات طبق معمول برام اهمیتی ندارن مخصوصا برای این بازی ک دست پخت سم لیک هست.اگر سیستم مناسب یا وان داشتم حتما تجربش میکردم

    ۰ ۰
  21. Green گفت:

    بیشتر این سایت هارو که من اصلا نمیشناسم . من یه IGN و گیم اسپات و پولی‌گان می شناسم . تو این ها هم فقط گیم اسپات بد داده به بازی، که اونم گیم اسپاته دیگه . کلا کارشه .
    بازی های سم لینک همیشه خوب بودن . اگه دستون میرسه حتما بازی کنید .
    بیخیال متا پِتا.

    ۰ ۰
  22. KNIGHT ARTORIAS گفت:

    اتفاقا همچین نمراتی رو پیش بینی میکردم و البته الن ویک هم میانگین نمراتش والا ۹۰ نبود ۸۱ بود مکس پین اول هم با یک نمره اگه اشتباه نکنم هم حتی به نود نرسید مکس پین دوم هم ۸۷ بود!
    اصلا در مورد بازی های رمدی و سم لیک نمره و متا بنظرم ارزشی نداره تجربه شخصی خیلی مهم تره ! امیدوارم یک فرصت بشه بازیو بتونم تجربه کنم !

    ۰ ۰
    1. Milad RFM گفت:

      البته در مورد متای مکس پین بگم که بازی مال نسل ۵ هست و بنظرم این متا رو نمیشه مثل زمان حال ملاک قرار داد.
      چون مکس پین در اون زمان چیز های جدیدی برای ارائه داشت.

      ۰ ۰
    2. KNIGHT ARTORIAS گفت:

      بازم ۸۹ بود :۲۴:
      مهم اینه که هیچ کدوم ا, بازیای رمدی اگه اشتباه نکنم ۹۰ نشدن ولی ارزش بازی کردنشون خیلی زیاده بیشتر از ۱۰ تا ۹۰ تایی الکی
      _______
      از اینا بگذریم میلاد جدا چطور میتونی اینقد راحت کامنت بدی؟!! :lol: :lol:

      ۰ ۰
  23. Meraj Fathi گفت:

    نکات:
    اول از همه اینکه مایکرو باید حواسشو جمع کنه چون خیلی وقته که بازیه انحصاری فوق العاده که متای بالای ۹۰ بگیره نداده فکر نمیکنم گرز ۴ هم بتونه به متای بالای ۹۰ برسه هیلو و فورزا هم که نسخه اصلیشون سال پیش اومد با متای زیر ۹۰ فیبل مایکرو هم که کنسل شد :|
    نکته ی بعد اینکه بعد از شکست الن ویک نمیگم بد بود ولی با توجه به طولانی بودن زمان ساختش پایینتر از حد انتظار ظاهر شده بود احتمالا اعضای استودیو بابت این نمرات یکم حالشون گرفته شده :|
    و اینکه دقت کردین پلیگان یه جوریه تو نقد کردن! در بسیاری از موارد نمراتش با سایتای معتبری مثل گیم اسپات و ای جی ان اختلاف داره
    نمره ی ۶ گیم اسپات هم تو ذوق زن هستش

    ۰ ۰
    1. ABI RAZOR گفت:

      گرز عمرا بتونه متای ۹۰ بگیره
      بین ۸۲ تا ۸۴
      (خوشبختانه ترین حالت)

      ۰ ۰
    2. king گفت:

      تنها عنوان مایکروسافت که ممکنه متای بالای ۹۰ بگیره scalebound
      گیم اسپات
      Sorry, Jack. No
      one ever said having super powers was going to be easy.

      ۰ ۰
    3. Meraj Fathi گفت:

      گرز اره کلا انحصاری های کلاسیک مایکرو دارن تو متا هی نزول میکنن انحصاری های سونی هم که تو چند سال اخیر متتی بالای ۹۰ گرفتن ای پی جدید بودن اخرین ما جورنی بلادبورن
      امیدوارم scalebound به عنوان ای پی جدید شروع مجددی برای ماکرو باشه

      ۰ ۰
  24. caner 2 گفت:

    خب آنچارتد هم بی رقیب شد :lol: :lol: :lol:

    ۰ ۰
    1. Meysam.B گفت:

      انچارتد همیشه بی رقیب بوده.

      ۰ ۰
  25. ps3 with ps4 گفت:

    از همون اولین تریلر از گیم پلیش معلوم بود اپیک فیله
    بازی قبلی الن ویک چی بود که این بازی میخاست باشه بازی که کلا ۶ساعت گیم پلی تکراری داره زمان رو نگه دار چند تا رو بکش بدون هیچ چالشی دوباره از نو و بعد ۶ ساعت تمام
    دقیقا الن ویک هم همین با یه چراغ قوه و اسلحه تو یه محیط تکراری کل بازی رو تموم میکردی
    این یکی زده رو دست قبلی
    سم لیک باید بره هنرپیشه این سریال های تینیجری بشه کم کم به درد بازی سازی نمیخوره
    از تعدا پیبش فروش هاش هم کاملا معلومه از نظر تجاری هم شکست بدی میخوره

    ۰ ۰
    1. 20master گفت:

      یه سونی فنه بی منطقی ازت بیشتر از این هم انتظار نمیره، نمیدونم چرا جوابتو دادم اصلا ارزش جواب دادنم نداری….. :11: :11:

      ۰ ۰
    2. SHODAN گفت:

      گه نخور

      ۰ ۰
    3. Very Big Daddy گفت:

      :lol: :lol:

      ۰ ۰
    4. Benjamin Barker گفت:

      :lol: :lol:

      ۰ ۰
  26. maxblood گفت:

    نمرات برام ناامید کننده هرچند انگار کارهای سم لیک قرار نیست یه نمره ی درست و درمونی داشته باشن :11:
    اون از مکس پین یک که با وجود اون گان پلی عالی و نوآوری های خودش نمره ش به نود هم نرسید اون هم از آلن ویک که با اون داستان جذاب, فضاسازی عالی, گیم پلی روون و عالی به همراه نور پردازی بی نظیر نمره اش به عدد مقدس ۸۵ هم نرسید :۱۲:
    در کل اگه یه سری نمره ی به شدت پایین رو حساب نکنیم بازی با توجه به سابقه ی سم لیک متا خوبی آورده.
    در ضمن یه سری از دوستان متعصب و بی منطق لطف کنن به خاطر فن بازی چشمشون رو به شاهکارهای قبلی سم لیک نبندن و بیخودی شعر تلاوت نکنن :lol:
    همین شما Order لقب بهترین بازی رو بهش داده بودین و میگفتین متا مهم نیست :۲۴: :lol:
    با عرض پوزش از فن های محترم سونی :ps: :15:

    ۰ ۰