تحلیلگران: فروش ۷۰ میلیون هدست واقعیت مجازی تا پایان ۲۰۱۷

توسط A F در ۲ آذر ۱۳۹۴ , ۱۴:۳۰

براساس تحلیل مجموعه تحقیقاتی Superdata، واقعیت مجازی مشکلی از نظر محدودیت و تعداد فروش نخواهد داشت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

سوپردیتا پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، حداقل ۷۰ میلیون دستگاه هدست واقعیت مجازی به فروش می‌رسد که باعث ایجاد درآمد ۸.۸ میلیارد دلاری به صنعت سخت افزار و ۶.۱ میلیارد دلار به نرم افزار آن خواهد شد.

این تحلیل ها پس از انتشار Samsung Gear VR ارائه می‌شود. این هدست واقعیت مجازی با قیمت ۹۹ دلار عرضه شده و منتقدان استقبال خوبی از آن کرده‌اند و اکثرا تنها نکات منفی این هدست را پشتیبانی از مدل‌های محدودی هم‌چون Samsung Galaxy S6, Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus یا Samsung Galaxy Note 5 دانسته‌اند. سوپردیتا معتقد است که تا پایان سال ۲۰۱۵ فروش هدست های واقعیت مجازی مخصوص موبایل به ۱۸ میلیون نسخه خواهد رسید.

براساس گفته سوپردیتا، هدست‌های واقعیت مجازی موبایل، نقش یک موج اولیه را در فروش و ارزیابی مخاطبان از این تجربه ایفا خواهد کرد و پس از آن مخاطبان به دنبال هدست های گران‌تر خواهند رفت.

سوپردیتا می‌گوید حدود ۳۱ درصد از گیمرهای کنسولی آمریکایی در نظر دارند تا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را انتخاب کنند. ۱۸ درصد پی سی گیمرها نیز اوکولوس ریفت را انتخاب خواهند کرد. هر دوی این هدست‌ها قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شود.

در ادامه می‌توانید جدول پیش بینی سوپردیتا را مشاهده کنید:

superdata_vr

دیدگاه
۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

2 Replies to “تحلیلگران: فروش ۷۰ میلیون هدست واقعیت مجازی تا پایان ۲۰۱۷”

  1. metalbrother گفت:

    هفتاد ملیون یکم بنظر زیاد نیست؟
    مگه تعداد کاربران ps چقدره؟
    یکم پیشبینی هاشون مثل پیشبینی های قابلیت ۳d هست که اونچنان که باید ازش استقبال نشد.امیدوارم تجربه جالبی رو ارائه بده و ایران هم به قیمت واقعی بدن :11:
    آیا این شروع وارد کرئن آدما به بازی هاس؟اینا رو میبینم ناخوداگاه یاد انیمه sword art online میوفتم :-)

    ۰ ۰
  2. Farbod گفت:

    عالیه تجربه نابی رو عرضه میکنه این شروع یک انقلاب بزرگ در بازی هست مطمئن هستم به موفقیت بزرگی دست پیدا میکنه

    ۰ ۰