انتشار همزمان نسخه PC بازی Metal Gear Solid V با دیگر نسخه‌ها حاصل از خودگذشتگی سازندگان آن است

توسط محمد احمدی در ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ , ۲۰:۰۰

اگر به یاد داشته باشید، ایتدا قرار بود که نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain با دو هفته تأخیر نسبت به نسخه‌های کنسولی آن عرضه شود؛ اما چندی پس از مشخص شدن تاریخ انتشار این عنوان، هیدئو کوجیما اعلام کرد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی همزمان با دیگر نسخه‌های آن منتشر می‌شود. حال اگر می‌خواهید بدانید که چرا این اتفاق افتاد، تیم سازندگان بازی به این سؤال شما پاسخ داده‌اند.

یقیناً تیم سازندگان بازی نیز می‌دانستند که اگر نسخه رایانه‌های شخصی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain با تأخیر منتشر شود، خواسته یا ناخواسته به تجربه دارندگان این نسخه ضربه وارد می‌شد، زیرا که داستان چنین بازی می‌تواند طی دو هفته اسپویل شده و تمامی پیچ‌وخم‌های داستانی بازی لو برود.

به همین دلیل تیم حاضر در استودیو کوجیما با نرفتن به تعطیلات تابستانی خود مقدمات انتشار دو هفته زودتر این نسخه را فراهم کردند. Ken-ichiro Imaizumi، تهیه‌کننده ارشد بازی هم در همین راستا بیان کرد:

نسخه رایانه‌های شخصی زودتر از برنامه اصلی منتشر شد. برنامه نویسان ما به تعطیلات تابستان نرفته تا این نسخه را همزمان با دیگر نسخه‌ها منتشر کنند. مشخصاً خانواده‌های این افراد خوشحال نیستند.

حال با انتشار رسمی عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، به نظر می‌رسد که تمامی زحمت‌های این افراد به بار نشسته و نسخه رایانه‌های شخصی این بازی هم، بهتر از دیگر نسخه‌ها به نظر می‌رسد و بی‌شک می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهینه‌ترین بازی‌های این پلتفرم معرفی کرد.

دیدگاه
۱۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

14 Replies to “انتشار همزمان نسخه PC بازی Metal Gear Solid V با دیگر نسخه‌ها حاصل از خودگذشتگی سازندگان آن است”

  1. ORI گفت:

    درود بر شرف کوجیما و تیمش . و لع.نت به کونامی :۱۸: :17: :17:

    ۰ ۰
    1. درود بر شرفت؛ شرف بر درودت :۱۵: ؛ و لعنت بر کونامی آشغال :17:

      ۰ ۰
  2. masiha20 گفت:

    به همشون خسته نباشید میگیم.واقعا دستتون درد نکنه.

    ۰ ۰
  3. Bruce wayne گفت:

    اووووف چه قدیسه هایی ساخته شد از تیم کوجیما سره این بازی :۱۸:
    کوجیما الان ادعای پیغمبری کنه، حق داشته . . .

    ۰ ۰
  4. Amin Hosseini گفت:

    دمشون گرم، امیدوارم نسخه PC هم به خوبی فروش کنه که حاصل زحماتشون رو ببینند

    ۰ ۰
  5. Benjamin Barker گفت:

    یکم از اینکارا بچه های اسکوئر انیکسم یاد بگیرن. بازی رو ۲ سال بعد از عرضه رو کنسول منتشر میکنن درست حسابی پرت نمیشه. بعد اینکه میبنن نمره های نسخه پی سی ضعیف شده بجایی این که تو نسخه های بعدی درستش کنن نسخه های بعدی پرتش مضخرف تر میشه. :11:

    ۰ ۰
  6. Lennox گفت:

    ” تاریخ انتشار رو میاریم عقب، یکدونه DRM Denuvo میزاریم تنگش ( البته خبر داریم که چه جماعت پایرتی و چه جماعت اوریج باز کلاً ازش راضی نیستن و کل و هم قفل منفوری هست ولی خب دیگه پول توشه :D )، بهینه سازی رو هم یک مدت دیگه با پچ میدیم بیرون که اگر احیاناً کسی کرکش کرد، یکم قفل رو توی پچ جدید دستکاری کنیم که همه توی کفش بمونن ”
    یعنی واقعاً درود بر شرفت کونامی، کلاً توی کار زحمت کشیدنی بپا خفه نشی :۲۵:

    ۰ ۰
  7. دمشون گرم واقعاً دستشون درد نکنه! :۱۵: :pc:

    ۰ ۰
  8. Farbod گفت:

    دستشون درد نکنه و خسته نباشن تیم کوجیما بهترین تیم هست

    ۰ ۰
  9. big boss گفت:

    یکی این طوری یکیم مثل بتمن آرکام نایت

    ۰ ۰
  10. silver گفت:

    الحق و والنصاف درست میگن!
    مثل این خواص بی بصیرت دنای گیمینگ نیستن که بعد یه سال یه پرت مزخرف بدن بیرون که اندازه نصف حجم بازی آپدیت لازم داشته باشه تا بشه بازیش کرد!
    درود به شرفشون و شرف بر درودشون… :۲۴:

    ۰ ۰
  11. silver گفت:

    البته من یه نکته یادم رفت که طرف صحبت من با کوجیما پروداکشنز بود نه کونامی…
    وایرایش نداریم چرا؟ :۱۲:

    ۰ ۰
  12. Very Big Daddy گفت:

    تشکر فراوان از کوجیما و تیمش!کاش بقیه هم یاد بگیرن! :۱۵: :۱۵:

    ۰ ۰
  13. scratcher گفت:

    دمشون گرم به مولا

    ۰ ۰