Phil Spencer: امیدوارم شاهد استفاده از قابلیت Cloud در بازی های Third Party نیز باشیم

توسط سورنا رضایی در ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ , ۱۴:۴۶

استفاده از تکنولوژی ابری (Cloud technology) نخستین بار در تریلر بازی Crackdown 3، پشت درهای بسته شاهدش بودیم که هر چند پس از اتمام همایش گیمزکام، تریلر به نمایش درآمده در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته شد. پس از آن این تکنولوژی به شدت مورد توجه گیمران قرار گرفت. قابلیتی که تا چند هفته پیش تنها یک دارایی بازاریابی برای مایکروسافت محسوب می‌شد، حال تبدیل شده به یکی از تکنولوژی های صنعت گیم که به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است.

یکی از دنبال کننده های آقای فیل اسپنسر در شبکه اجتمایی توئیتر، از ایشان پیرامون این مسئله که آیا شانسی برای عناوین Third Party  که توسط مایکروسافت منتشر نمی‌شود، نیز وجود دارد که از این قابلیت بهره ببرند، پرسیدند و  آقای اسپنسر در جواب گفتند:

من به این مسئله امیدوار هستم و علاقه مندم بازی های بیشتری به خوبی از این قابلیت بهره ببرند!

بر اساس اذعانات آقای اسپنسر، اینطور که بنظر می‌رسید باید در آینده منتظر بازی های بیشتری باشیم که از این تکنولوژی بهره می‌برند و احتمالا استفاده از این تکنولوژی یک قدم رو‌به‌جلو جدی خواهد بود. با این‌حال این‌طور به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال سرمایه گذاری بیشتری در رابطه با تکنولوژی ابری است که شاید این مسئله به موفقیت Crackdown 3 بازگردد.

دیدگاه
۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

6 Replies to “Phil Spencer: امیدوارم شاهد استفاده از قابلیت Cloud در بازی های Third Party نیز باشیم”

  1. KiNgRäD گفت:

    Cloud یک تکنولوژی بی نظیر و مایکروسافت پله پله در حال امتحان به کارگیری پردازش ابری ابتدا در بازی هایی مثل تایتان فال و Forza برای هوش مصنوعی استغاده شد و حالا زمان این رسیده تا در سطح گسترده تری استفاده بشه و اولین بازی Crackdown 3 و به احتمال زیاد پروژه های مخفی زیادی با استفاده از پردازش ابری در حال ساخت هستند که هنوز هیچ خبری از این بازی ها منتشر نشده و از این پس اکثر استودیو های مایکروسافت از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد و این طور که فیل اسپنسر گفته مشغول جذب شرکت ها و استودیو های دیگر هم هستند تا بازی ها تجربه ی بهتری بر روی xbox one داشته باشند

    ۰ ۰
  2. Milad RFM گفت:

    تو بخش انلاین بازیها میشه استفادش کرد.
    بخش سینگل خیلیا دوست دارن افلاین باشن که این کارو مشکل میکنه.

    ۰ ۰
  3. این کرک داون تازه با قابلیت پردازش ابری اینقدر نابوده بدون ابری قرار بود چه افتضاحی بشه خدا می دونه
    یه زمان red faction هم بود که حالا تخریب صد در صد نداشت ولی دیگه ۹۰ درصد بود تخریبش!
    ابری مبری هم احتیاج نداشت. به نسبت زمان خودش خوب شلوغ می شد صحنه هاش
    نمی دونم چرا مایکروسافت این همه پول رو روی همچین بازی هایی خرج می کنه
    حیف پول و حیف این سرور های ابری
    کاش رو بازی بهتری امتحانش می کردن…

    ۰ ۰
    1. KiNgRäD گفت:

      red faction تخریب ۹۰ درصدی نداشت و چنین ساختمان های بلندی هم در بازی نبود در Crackdown تمام محیط قابل تخریب یعنی یک شهر کامل و برج ها با خاک یکسان می شوند با تخریب یک ساختمان شما میتونید یک دومینوی بسیار عظیم بسازید و چندین ساختمان تخریب کنید و در آخر کل شهر تبدیل به خاکسترکنید چنین چیزی از عهده ی هیچ کنسولی بر نمیاد و همچنین از هیچ سخت افزار ۴۰۰ دلاری
      تمام تصاویری هم که از بازی دیدید pre alpha بودند و بازی در مراحل اولیه ساخت قرار داره و حداقل یک سال و نیم به عرضه بازی مانده

      ۰ ۰
    2. برای شما که توضیح دادن فایده نداره چون کلا از دیدگاه شما مایکروسافت فحش هم بده از روی عقل و شعور بوده و هر کی مخالفت کنه نفهمه
      موقع انتشار بازی ها معلوم میشه…

      ۰ ۰
    3. Milad RFM گفت:

      قابلیت ابری برای بخش انلاینه نه سینگل پلیر.
      بازی گیمپلیش در سبک کلاسیکه و یه سند باکسه. هنوز چیز خاصی هم نشون ندادن. در مرحله pre-alpha هست. گرافیکش هم سل شید هست.
      تا حدودی فانتزی هست و با انواع وسایل نقلیه تو شهر میگردی و ساختمونا رو میترکونی.

      ۰ ۰