برترینهای E3 2015 از نظر شما

توسط Ali-killer 22 در ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ , ۰۱:۱۵

همانطور که شاهد بودید E3 امسال هم مانند سال های پیش گذشت، عناوین مورد انتظار زیادی در E3 2015 نمایش داشتند و به همین دلیل افراد زیادی را خوش حال کردند.

حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟

برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟

برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟

آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟

کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه
۱۶۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

166 Replies to “برترینهای E3 2015 از نظر شما”

  1. A.F.A گفت:

    تو فروم مفصل گفتم،همون رو هم پیست میکنم اینور!
    بهترینا تقریبا همونطوری شدن که توقعشون رو داشتم.
    فقط هنوز نمایش گیم پلی هیلو ۵ رو ندیدم،برای همین اگه میبینین تو لیست نیست به همین دلیله.
    وگرنه اگه بده بد هم میبود تو لیستم میزاشتمش.
    ۱.Metal Gear Solid V The Phantom Pain
    ۲.The Last Guardian
    ۳.The Rise Of the Tomb Raider
    ۴.Uncharted 4 A thiefs End
    ۵.FallOut 4
    Horizon Zero Dawn
    Kingdom Heats III
    No mans Sky
    Star Wars BattleFront
    Shin Megami Tensei X Fire Embelm
    Deus Ex Mankind Divided
    کلا E3 خیلی پرباری بود.
    حتی عناوینی رو هم که ازشون نامی نیاوردم هم واقعا فوق العاده بودن.حالا اینا دیگه بمانند…
    متال گیر که مثل این ۲ سال فوق العاده مستحکم
    اخرین نگهبان بعد از چندین سال بالاخره یه نفر دیگه پیدا شد تا شیفتش رو بهش بده و بتونه خودی نشون بده!
    خیزش توم رایدر که عالی،عالی
    انچارتد ۴ هم واقعا فوق العاده بود نمایشش دقیقا مثل توم رایدر،پیشرفتی فک انداز
    فال اوت ۴…،اوف…،من با نیو وگاس این چند وقت از زندگی افتادم…،این یکی فقط با فکر به وسعتش ادم از زندگی میوفته
    هورایزن عنوان جدید خیلی خوبی بنظر میاد،لا اقل در تریلر که اینطور نشون داد.
    کینگدوم هارتز ۳ هم مثل همیشه،عالی،زیبا،سورایی،کی بلیدی
    بتل فرانت رو هم درموردش در یه تاپیک دیگه صحبت کردم.لعنتی خیلی خوب حال و هوای باحال دنیای جنگ های ستاره ای رو پیاده کردن
    no mans sky و mankind divided هم عالی
    کلا حال کردم :-)
    حیفه از عناوین کوچکتر سخنی به میان نیاورم.
    اول با Wattarm َشروع میکنم.بازیه جدید سازنده های خوش ذوق و عجیب Katamari Damacy که همون بازی رو هم در تک تک لحظاتش این فکر در ذهنتونه که چطور به ایده همچین بازیی و در نهایت به پیاده سازیش رسیدن!!چیزیه لامصب از فرط عجیبیت.این واتارم هم اگه بدتر نباشه،بهتر نیست
    Lego Dimensions هم حال و هوای خیلی خوبی داره و متفاوته!!این خیلی مهمه.بالاخره مثل دو قسمت بتمن یه داستان ارجینال از سازندگان این سری+شخصیتای دوست داشتنی لگوییزه شده که سردسته ی تازه واردا هم شل+ویتلی+گلادوس از سری دوست داشتنی PORTAL !!!
    از Chronos و Ashen هم خیلی خوشم اومده :۱۵:

    ۲۲ ۰
    1. A.F.A گفت:

      اینا جا موندن!!
      یکی ماریو و لوییجی جدید که واقعا نمایش حال خوب کنی داشت :۱۵:
      یکی هم Xenoblade Chronicles X که عالی اقا،عالی :۱۵:
      بهترین و بدترین کنفرانس هم نداشتیم،همه عالی،فوق العاده :۱۵:
      ایا توانست نظر شما را بجلبد؟!!بله که تونست،چطورم تونست :۱۵:

      ۵ ۰
    2. M.R.P گفت:

      برترین نمایش در کنفرانس ها : آنچارتد و گیرز ۴ ( هیلو رو ندیدم) راستی استار وارز هم عالی بود.
      برترین کنفرانس : نداشت، جفتشون(مایکرو و سونی) عالی کار کردن
      برترین سورپرایز : آخرین نگهبان و دوووم۴ و آمدن بازی های x360 روی xone
      ضعیف ترین نمایش : از بین چیزایی که من دیدم و به نظر من fable :24:
      خودتونم که میدونید نمایشگاه امسال واقعا نعمتی بود نسبت به سالای قبل ولی بی ایراد نبود.
      در کل من منتظر گیمزکام و معرفی بیشتر و بهتر میمونم و همچنین منتظر رونمایی از نسخه بروز شده کنسولا( هارد ۱ ترا و .. ) هستم.
      درباره نینتندو هم امیدوارم خودشو جمو جور کنه چون بنظرم هیچ کس مثل نینتندو نمیتونه اعضای یک خانوادرو کنار هم جمع کنه و همشونو بخندونه و کاری کنه از روزشون لذت ببرن ( دوستان سونی و مایکرو فن به خودتون نگیرید چون حقیقته :۲۴: )

      ۲ ۰
  2. I AM ALONE گفت:

    برترین نمایش در کنفرانس ها : Uncharted 4 A Thief’s End
    برترین نمایش در غرفه ها : Metal Gear Solid V The Phantom Pain
    برترین کنفرانس : Sony
    برترین سورپرایز : Final Fantasy 7 Remake و The Last Guardian به طور مشترک
    ضعیف ترین نمایش : For Honor
    نمایشگاه امسال نسبت به یکی دو سال اخیر خیلی بهتر بود
    لازمه ذکر کنم که با این که از بتزدا و بازی هاش خوشم نمیاد ولی Fallout 4 امسال نظر منو خیلی جلب کرد… :۲۴:

    ۲۱ ۰
    1. Dathush17 گفت:

      هم نظرم با شما منتها DOOM هم در کنار انچارتد عالی بود و همینطور کنفرانس اسکوئرانیکس

      ۱ ۰
  3. shazam گفت:

    ۱_ برترین نمایش تو کنفرانس the last guardian
    و uncharted 4 بعد sw battle front
    بهترین تریلر phantom pain بیشترین انتظار phantom pain ضعیف ترین عنوان به نظر من horizon zero down :ps:

    ۲ ۰
  4. crash گفت:

    من فقط تونستم کنفرانس سونی رو ببینم
    اخرین نگهبان بقیه بازیا حتی انچارتد رو هم از چشمم انداخت چه برسه به استار وارز و بقیه نمایشا
    با تمام وجود از سونی ممنونم حتی بعد این همه تاخیر
    مضخرف ترین هم بنظرم ندای وظیفه بود که بیشتر شبیه هیلو بود تا خودش

    ۸ ۰
  5. L.A. Noire گفت:

    بهترین نمایش: آنچارتد ۴
    بهترین کنفرانس: سونی
    بهترین سورپرایز: گیم پلی آنچارتد
    خیر رضایت بخش نبود نمایشگاه امسال

    ۵ ۰
  6. قطعا بهترین نمایش از نظر من به Metal Gear Solid V: TPP تعلق می گیره.
    و بهترین سورپرایز هم بدون شک The Last Guardian بود.
    نمایش Uncharted 4 هم عالی بود…
    دارک سولز ۳ و فاینال فانتزی ۷ ریمیک، لست گاردین، متال گیر … ژاپنی ها باز هم یرگشتن تا قدرتشون رو به همگی نشون بدن، و نشون بدن که هر وقت اراده کنن نوک قله قرار می گیرن.
    در کل نمایشگاه امسال از لحاظ کیفی در سطح بالایی بود، گرچه غایب های زیادی هم داشت…
    _________
    V+ HAS COME TO

    ۱۳ ۰
  7. Mohammad Zarei گفت:

    برترین نمایش رو می تونم به Rise OF Tomb Raider و Uncharted 4 و همینطور Ghost Recon:WildLands بدم.
    برترین کنفرانس هم می تونم بگم بتسدا بود واقعا پر از سورپرایز بود مثل Dishonored 2 و همینطور نمایش Doom 4.
    برترین سورپرایز هم نمایش گیم پلی Rise Of tomb Raider و همینطور معرفی شدن Dishonored2 و نسخه ی جدید هیتمن بود.
    نمایش امسال بعد از یک یا دو سال که اصلا رضایت بخش نبودن,خوب بود.

    ۱۰ ۰
  8. Amin Hosseini گفت:

    حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟ نمایش Doom برای من فوق العاده بود

    برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟ با اینکه اولین کنفرانس بتسدا بود ولی عالی عمل کرد

    برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟ تریلر گیمپلی Doom و تقریبا معرفی هیتمن جدید
    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟ خیلی خیلی بهتر از E3 های دو سال پیش بود. خیلی با این E3 حال کردم

    ۵ ۰
  9. Benjamin Barker گفت:

    ۱-فال اوت ۴
    ۲-دووم ۴
    ۳-دیز آنرد ۲
    بتسدا
    کلا آدمی هستم که سوپرایز نمیشه :۲۳: :۲۴: ولی این که استاروارزه تونست نظرمو جلب کنه خودش سوپرایز کننده بود. :10: :lol: فک نمیکردم ازش خوشم بیاد :۲۳: :۲۴:
    راضی بودم.
    الذر اسکرولز لجند هم بیخود ترین بازی ای بود که امسال معرفی شد. :۱۲:

    ۶ ۰
    1. Amir.M گفت:

      ناموسا کنفرانس دیگه ای رو دیدی ؟! :lol:

      ۰ ۰
  10. King-Amir گفت:

    برترین نمایش برای Uncharted 4 MGSV:TPP بود
    بهترین کنفرانس BETHESDA SONY
    بهترین سورپرایز هم معرفی FinalFantasy 7 و Horizon Zero Dawn بود.
    ضعیف ترین نمایش بنظرم DisHonored 2 بود. خیلی خوب معرفی نشد.
    رضایت منو که جلب کرد. ولی میتونست با معرفی بیشتر بازی برای ویتا بیشتر جلب کنه.
    خیلی منتظر معرفی Killzone Mercenary2 بودم.
    یا منتظر بودم inFamous برای ویتا بیاد.
    منتظر Shin Megami Tensei: Persoan5 هم بودم.
    منتظر معرفی یک عنوان از Bend بودم.
    God Of War 4 دلم میخاست معرفی بشه که نشد.
    بازی جدید دیوید کیج.
    دلم میخاست از Ratchet And Clank گیم پلی نشون بدن.
    منتظر Sly Cooper برای Ps4 بودم.
    همچنین منتظر بودم Tearaway Unfolded رو برای ویتا تایید کنن چون اصل بازی همون Tearaway ویتا بود.
    اگه راک استار بازی جدید معرفی میکرد عالی میشد.
    در کل انتظاراتم از E3 امسال اینا بود که اکثراً برآورده شد.

    ۱۰ ۰
    1. A.F.A گفت:

      پرسونا نمایش داشت،ولی همون تریلر ۲ ماه پیش بود فقط چند خط ژاپنی رو انگلیسی کرده بودن.
      برای همین منم تو لیستم نیاوردمش.سعی کردم فقط اونایی رو انتخاب کنم که نمایش گیم پلی داشتن.
      پرسونا و فاینال ۷ فقط کافی بودن ۷ ثانیه یا اصلا ۱ ثانیه گیم پلی بیرون بدن،تماااااااااااااااااااام :۱۵: :۱۵: :۱۵:
      ولی فعلا باید صبر کرد.

      ۰ ۰
    2. King-Amir گفت:

      من الن در جریان اخبار نبودم. ویتا هم داره؟

      ۰ ۰
    3. mamdosein گفت:

      خیر Persona 5 انحصاری PS3 و PS4 هستش
      حرفی از نسخه Vita زده نشده

      ۱ ۰
    4. A.F.A گفت:

      یه نسخه داره میاد با نام Persona 4 Dancing all night که اون برای ویتا عرضه میشه و فکر کنم اخرین پارت از داستان سری ۴ باشه.اگه دیگه بخوان پرونده چند گانه ۴ رو ببندن.

      ۰ ۰
    5. King-Amir گفت:

      دقیقن چندتا پرسونا ۴ داریم؟
      من بعد از P3P دیگه پرسونا بازی نکردم

      ۱ ۰
    6. A.F.A گفت:

      اصلا جنس پرسونا ۴ :۱۵: :۱۵:
      پرسونا ۳ خیلی خوبه،ولی ۴ اقا…،۴ :'( :'( :'(
      راستی حتما برو Persona 3 FES رو هم بازی کن.یه بخش داره به اسم answers که ۲۰ ساعت گیم پلی بیشتر داره و داستانش ۲ ماه بعد از وقایع قسمت ۳ رو تعریف میکنه.اینکه اخر داستان دقیقا چه بلایی سره نقش اصلی اومد و چرا بیهوش شد.فقط مبارزس متاسفانه و بخش شهر و مدرسه نداره،ولی بازم به سوالات پاسخ میده.
      پرسونا ۴ هم از این قراره.
      نسخه اصلی که برای PS2
      یه نسخه طلایی که چند سال بعد برای ویتا اومد اومد و حتی از نسخه ۴ هم کامل تر بود.خوب بود،عالی تر هم شد :۱۵: نامش هم Persona 4 The Golden
      بعد دو نسخه بازی مبارزه ای که ۲ ماه بعد از وقایع قسمت ۴ رو تعریف میکنه.تو این ۲ بازی شخصیتای نسخه ۳ هم که ۲ سال و خورده ای بزرگ تر هم شدن حضور خفنی دارن.نامشون هم
      Persona 4 Arena و دومی هم Persona 4 Arena Ultimax
      پارسال هم یه نسخه اومد که بازم شخصتای هر دو نخسه ۳ و ۴ با هم بودن..لی اندفعه برای ۳ds.
      Persona Q Shadow of the Labyrinth
      تا چند ماه دیگه هم Persona 4 dancing all night برای ویتا که فکر کنم ۱ سالی وقایع داستان از نسخه ۴ گذشته و قهرمانای ما دیگه حسابی مردی شدن برای خودشون!!
      دست من که از ویتا و دی اس کوتاس،ولی حتما نسخه ۴ رو بازی کن،حتما،فوق العادس این بازی.به قدری خوبه که نسخه ۳ مثل یه تست میموند براش.بعدش هم دو تا ارینا ها رو برو.

      ۱ ۰
    7. King-Amir گفت:

      خوب ممنون بابت توضیحات :۱۵: :*:
      من اصلا داستان ۳ رو نفهمیدم :۱۲:
      الان ۴ رو بگیرم داستانش برام بی معنیه؟

      ۱ ۰
    8. A.F.A گفت:

      ۳ رو نفهمیدی؟
      داستانش پیچیده بود،ولی اصلا جوری نبود که نفهمیش.خیلی خوب و عالی اطلاعات میداد.
      برای ۴ هم هیچ مشکلی نیست.داستاناشون در یه دنیا اتفاق میوفه،ولی هیچ ربطی به هم ندارن.
      داستان جدا،شهر جدا،شخصیتای جدا،حال و هوای جدا.با خیال راحت برو سراغش.
      فقط یچیزیا،داستان ۴ از ۳ خیلی پیچیده تر و ۱۰۰ برابر زیباتره.اصلا داستان بازی بقدری زیباس،به قدری پرچزییاته که وقتی بازی رو تموم کردی و میشینی تیکه های پازل معمای قتل ها و دنیای تلویزیون رو کنار هم میزاری تنها چیزی که شنیده میشه
      ششووووووه مغر توهه.مغزت قشنگ سووووووووت میکشه.من که اینطوری شدم.فقط فکر کردن به این حجم دیالوگ و داستان…وای :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      ۰ ۰
  11. taha jahanbani گفت:

    بهترین نمایش:MGSV:TPP
    بهترین کنفرانس:SONY
    برترین سورپرایز:نمایش جزییات بینظیر از MGSV:TPP
    ضعیفترین نمایش:Gears4(به عنوان نماد برای مایکروسافت واقعا ضعیف ظاهر شد و اصلا در حد انتظارات نبود و گرنه تنها به عنوان یک بازیه معرفی شده ضعیفترین نبود)

    ۸ ۰
  12. CH گفت:

    برترین نمایش : Horizon
    ___________________________
    برترین کنفرانس : مایکروسافت
    _____________________________
    برترین سوپرایز نمایشگاه : HoloLenz
    ___________________________________
    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما…… ؟ : نه زیاد
    ________________________________________
    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 ؟ Gears 4

    :xbox: :ps: :n: :pc:

    ۲ ۰
  13. Link گفت:

    بخش هولو لنز مایکروسافت فک من را چسبوند زمین تا حالا ندیده بودمش.
    کنفرانس ها هم تقریبا همه شون عالی بودن.
    نینتندو هم که طبق معمول با بازی های شاهکارش تکروند. شخصیت های پایه ثابتش را بذاریم کنار دو بازی Shin migami tensi و Fire Emblem خیلی عالی بودن. فقط دوست داشتم از Devil’s Third هم چیزی نشون بدن که خوب فکر کنم چون یه هفته قبل از e3 نشونش دادن دیگه چیزی ازش نذاشتن. :n: :n:
    اول مایکروسافت، بعد نینتندو بعد سونی.
    انصافا مایکرو انقدر خوب بود که به نظرم این بار باید اول قرار بگیره.

    ۷ ۰
  14. Frank Woods گفت:

    راسیتش من که اینور و اونور ، سرکار و … بودم نتونستم e3 امسال رو ببینم و فقط تیترهارو خوندم.
    ولی به نظرم Fallout4 و Last Gaurdian و Dishonored 2 گل کاشتن.و صد البته MGS 5 که کمتر از این هم انتظار نمیره.
    دوستان کسی سراغ داره از کجا میتونم پکیج E3 رو جور کنم؟

    ۸ ۰
  15. aghateimor گفت:

    بهترین کنفرانس :سونی
    بهترین نمایش:انچارتد ۴ که هر روز نگاه میکنم و کف میکنم. بعدش هورایزون بود مبارزه با دایناسور های مکانیکی خیلی جالب بود. بعدش نید فور اسپید هم قشنگ بود هر چند ریسینگ بلد نیستم و خیلی کودنم و نمیتونم مثل گیم پلیش پیچ رد کنم :۲۵:

    ۴ ۰
  16. پارسا گفت:

    -مطمئنا بهترین نمایشو انچارتد داشت واقعا خوب تونست ظاهر بشه

    -بهترین کنفرانس ماله سونی بود بی شک

    – نمایشی که از هورایزون نشون داده شد خودش یه سوپرایز عالی بود

    -اره از سال پیش خیلی بهتر بود ولی میتونست بهترم باشه

    – خداییش شخصا خیلی ضعیف ندیدم از نظر نمایش ;)

    ۱۱ ۰
  17. Very Big Daddy گفت:

    برای من استار وارز بتلفرانت و آنچارند ۴ بهترین نمایش ها بودن!تریلر ۴۵ دقیقه ای متال گیر هم غوغا بود! :۱۵: :۱۵:

    ۱۴ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      راستی خیلی ضعیف هم نداشتیم اما نمایش کالاف جدید اصلا بهم نچسبید!خوابم گرفت وسطش! :۱۲: :۱۲:

      ۰ ۰
  18. pezhman گفت:

    برترین نمایش بدون شک Uncharted 4 و هورایزون زیرو و فال اوت۴ هم چنین دووم
    بهترین کنفرانس هم مال بتسدا و سونی
    برترین سورپرایز نمایشگاه هم مربوط به معرفی آخرین نگهبان بود چون اصلا انتظار معرفیش رو نداشتم بدترین نمایش هم مال بازی جدید یوبی یعنی برای افتخار (for honor)و نمایش گیرز ۴ (با عرض معذرت از دوستان ایکس باکسی) بود

    ۶ ۰
  19. بهترین نمایش بدون شک گوست ریکون و فال اوت ۴
    ضعیف ترین نمایش قطعا سیندیکیت و هورایزن زیرو
    بزرگترین سورپرایز بازسازی هوی رین برای ۴ :'(
    بهترین کنفرانس قطعا بتسدا
    این e3 بیشتر از رضایت بخش بود برای من :۲۴: بهترین فرانچایز های عمرم یکی پس از دیگری به نمایش درومدن که یکیشم uncharted 4 بود

    ۳ ۰
    1. پارسا گفت:

      هورایزون نمایشش ضعیف بود؟ :| میفهمی چی میگی؟ تو دنیای آدمایی؟ :|
      یعنی این همه تحلیل گرو منتقد گفتن این یکی از بهترین نمایشا بود چیشد پس؟ :| قطعا شما درست میگی :| اصلا هورایزون چی هست؟ میدونی ؟ شاید بدونی و داری میگی که خیلی … :| شایدم نمیدونی و میگی که بازم خیلی… :|
      یعنی دیگه واقعا نمیدونم چی بگم :| سایت همسایه هم جدی همچین چیزی نشنیده بودم :۱۲: خدایا رحم کن :11:

      ۱۵ ۰
    2. King-Amir گفت:

      اون خبر بازسازی هوی رین برای۴ رو کجای E3 شنیدی؟

      ۵ ۰
    3. mamdosein گفت:

      بعد کنفرانس خبری سونی اعلام شده ک هم Heavy Rain و هم Beyond ب طور دیجیتالی و فیزیکی برا PS4 میان

      ۲ ۰
    4. Farzad.ND گفت:

      هورایزون ضعیف بود؟ یکی به نعل میزنه یکی به میخ فازت چیه؟ این فکت علمی رو بر چه اساسی صادر کردی؟ یه بچه ۱۵…۱۶ ساله تشخیص داده که هورایزون ضعیفه چه قدر جالبه :lol: :lol:

      ۱۰ ۰
    5. خوشم میاد اونقد فرهنگ ندارید که بفهمید یکی از یه بازی خوشش میاد یکی نه مثل فیلم میمونه مثلا ممکنه من عاشق فیلم فایت کلاب باشم کل منتقد ها هم خودشونو سرش جر داده باشن ولی یکی خوشش نیاد :| درضمن هورایزن به این دلیل ضعیف بود که اولا محیط سازیش تقلید محض از enslaved و crysis 3 هه و درضمن کل بازی خیلی بی محتواس داستان بازی باید گیرا و عمیق باشه حالا دیگه همه زدن تو کار دوران سقوط انسان ها و برتری روبات ها انقدر بیاین ترول کنین زیر این کامنت تا خسته شین :۲۴:

      ۷ ۰
    6. پارسا گفت:

      بحث فرهنگ نیست
      یه وقت هست میبینی که یه چیزی هست مثل یه فیلم تو دوست نداری خب نمیبینیش! ولی یسری چیزا هستن که سلیقه ایی نیست مثل همین هورایزون. نمیشه دربارش سلیقه ایی نظر داد چون اصلا بازیش نکردی :۱۲:
      محیط ساریش تقلید از کرایسیسه؟ :lol: چند سالته؟ نه خداییش چند سالته؟ این حرفارو به کسی بگی میخنده بهت :۲۳:
      هر بازی با توجه به محتواش یه داستانی داره و بر اساس اون باید محیطش ساحته شه :۱۲:
      من دارم میرم سایت همسایه مستقر شم خواستین بیاین جای اینجاوو اونجا داره عوض میشه :۱۲:

      ۹ ۰
    7. تو چند سالته که فقط بخش کرایسی رو در نظر گرفتی چرا حرفی درباره انسلیود نزدی ؟ چون معلومه اصا قد نمیده عمر گیمریت به اون بازی ;)
      حوصله بحث هم با ادمی که از عکسش معلومه چه قد فنبویه رو ندارم ;)
      fanboys , fanboys every where

      ۲ ۰
    8. Samsara گفت:

      امیرحسین نظری
      خوب دوست عزیز، صحبت های خودت هم ثبات نداره.

      از یه طرف می گی:
      ” ضعیف ترین نمایش قطعا سیندیکیت و هورایزن زیرو ”
      ( تاکید روی کلمه قطعا و منطق داشتن )
      از یه طرف دیگه می گی:
      “خوشم میاد اونقد فرهنگ ندارید که بفهمید یکی از یه بازی خوشش میاد یکی نه مثل فیلم میمونه مثلا ممکنه من عاشق فیلم فایت کلاب باشم کل منتقد ها هم خودشونو سرش جر داده باشن ولی یکی خوشش نیاد ”
      ( تاکید روی سلیقه شخصی داشتن )
      خوب خودت داری می گی من خوشم نیومده، ولی برای انتخاب نمایش خوب یا ضعیف یک عنوان، با منطق قضاوت می کنن و دلیل، نه با احساس و سلیقه.
      دوباره میای می گی:
      ” درضمن هورایزن به این دلیل ضعیف بود که اولا محیط سازیش تقلید محض از enslaved و crysis 3 هه و درضمن کل بازی خیلی بی محتواس داستان بازی باید گیرا و عمیق باشه حالا دیگه همه زدن تو کار دوران سقوط انسان ها و برتری روبات ها ”
      ( این جا منطق و سلیقه رو زدی ترکوندی، این همه بازی مثلا با تم آخرالزمانی بودن و این همه بازی با همین تم مشابه ماندگار شدن، این هم شد دلیل؟!!! از طرفی شباهت برخی نکات در بازی ها یعنی به درد نخور بودن؟!!! راستی فعلا که همه تو کار زامبی زدن و ما رو داغون کردن، تا الان تو کار روبات نبودن به اندازه این حجم انبوه زامبی!!! شما از کی منظورت هست؟!!! از کجا فهمیدی می خوان یک داستان بی محتوا و سطحی ارایه بدن، مگه بازی کردی؟!!! )
      برای این حرف هم:
      ” حوصله بحث هم با ادمی که از عکسش معلومه چه قد فنبویه رو ندارم ”
      آخه این قضاوته؟ خوب بازی خاطره انگیزی بوده برای خیلی ها، مثلا چون شما مدت هاست، فیلمی از نولان رو انتخاب کردی باید بیام بگم مشخصه شما از این فیلم بین های به ظاهر روشن فکر و عمیق هستی، کوبریک و تارکوفسکی و فلان و بهمان رو ول کردی چسبیدی به یه فیلمساز معاصر بی خودی پیچیده ساز، پس حوصله بحث با شما رو ندارم.

      ( الان بحث تازه پیش نیاد رفیق!!! خودم نولان و این فیلمش رو بسیار دوست داشتم. مثال زدم که بگم مگه میشه از عکس، کسی رو قضاوت کرد؟ )

      ۱۳ ۰
    9. PSYCHO MANTIS گفت:

      پارسا@
      مشکل چیه؟
      ایشون خوشش نیومده خب منم از نمایش توم ریدر راضی نبودم!
      فکت صادر نکرده در نظر خودش خوب نبوده…

      ۴ ۰
    10. A.F.A گفت:

      نه مبین جان.یه بار نظر Samsara عزیر رو بخون،متوجه میشی.
      فرق هست بین سلیقه و از …نظر پروندن!!

      ۰ ۰
    11. پارسا گفت:

      مبین@
      فکر کنم دوستمون به اندازه کافی توضیح داد مشکلم چیه :۱۲: سلیقه یه بحثه فکت صادر کردن یه بحث :۱۲: خب بگه خوشم نمیاد براداشته میگه ضعیفه! خوب رو کلمه ضعیف دقت کن, این فکت نیست؟ یعنی هرکی هرچیزیرو دوست نداره ضعیفه؟ فلان فرد چون مثلا بازی گاد اف وارو دوست نداره بازی ضعیفه؟
      امیرحسین نظری
      خیالت راحت سنم به بیشتر از اونم قد میده ;) اخه مقایسه کردن یه فضا مثل کرایسیس واقعا بیخودیه . تازه اینجا داری فکت صادر میکنی که بازی یه تقلید کامله از دوتا بازی :| خب من الان چی بگم؟
      خیالت راحت من بیشتر جوابام بی فن بازیه ولی فکت صادر کردنو ایراد الکی گرفتنو حرف الکی زدن خودش یه بحث جداس که یه طور دیگه باهاش برخورد میشه ;)

      ۸ ۰
    12. @samsara حق با شماس من از نظر شخصی به هورایزن گیر دادم چون من به نو اوری خیلی اهمیت میدم تو بازی و صد البته فیلم واسه همینم از فیلمای نولان خوشم میاد چون نو اوری داره ;) در کل هورایزن به دلم ننشست شاید در تریلر های اینده فرقی بکنه درضمن داستان بی محتوی رو از جایی میگم که تو تریلیر یه سری مونولوگ فوق العده کلیشه ای تحویل داد که من این حرفو زدم به جز اون در مورد این سبک هم بگم که کم کم داره زامبی میره بیرون روبات میاد سبکهایی ازین دست هم : بازی binary domain ، deus ex و فیلمایی مثل ex machina , chapie , و هزاران عنوان مشابه ;)
      در ضمن تیتر صفحرو بخونید ( برترین های ….. ” از نظر شما “

      ۲ ۰
    13. PSYCHO MANTIS گفت:

      روزه بم فشار اورده :lol:

      ۷ ۰
    14. پارسا گفت:

      مشخصه :lol: قبول باشه :lol: :15:

      ۱۰ ۰
  20. KiNgRäD گفت:

    بهترین کنفرانس : مایکروسافت
    از همان ابتدا با نمایش فوق العاده Halo 5 کنفرانس آغاز میشه و با قابلیت Backwards Compatibility طوفانی میشه و در نهایت با نمایش باور نکردنی هلولنز ابرهای سیاه همه جا رو فرا میگیرن و با نمایش غیر منتظره از گیم پلی Geow 4 بوم صاعقه زده میشه و همه پودر میشن :lol: و همه چیز وارد فاز دوم میشه یعنی گیمزکام

    می خواستم فقط در مورد مایکروسافت بنویسم اما این سوال همش جلوی چشمه و نمیشه ازش گذشت
    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟
    البته کل کنفرانس سونی در طول کنفرانس , سونی فقط قصد بازی کردن با احساسات مخاطب داشت
    TLG بعد از سال ها از دوباره معرفی میشه در حالی که سونی بارها قول داده بود که بازی برای ps3 منتشر خواهد شد اما بعد از سال ها همه متوجه شده بودن که این اتفاق نخواهد افتاد نمایش بازی هم خاص نبود و نکته دیگه fumito ueda استودیوی مستقل خودشو تاسیس کرده و این طور که به نظر میرسه نقشش در این عنوان فقط یک اسم و سونی از این اسم برای هایپ بازی استفاده میکنه
    final fantasy 7 remake که با مانور خیلی ها یک نقطه احساسی دیگه در این کنفرانس تبدیل شده و نکته جالب علاوه بر این که بازی یک ریمیک به صورت انحصاری زمانی معرفی شده و میره کنار بقیه بازی ها مثل hellblade و no man’s sky
    و میرسیم به خنده دارترین قسمت کنفرانس در این قسمت در واقع سونی میاد بر روی صحنه و رو به تمام طرفدارها دست هاشو میکنه در جیبش و میاره بیرون و شروع میکنه به تکان دادن و میگه نگاه کنید من هرچی پول داشتم دادم برای DLC های COD حالا اگر می خواهید بازی shenmue 3 ساخته بشه خودتون پولشو بدید تا ساخته بشه علاوه بر این که بازی بر روی pc عرضه میشه سازنده عرضه بازی بر روی پلتفرم های دیگه رد نکرده و جالب اینجاست برای ساخت نسخه دوم حدود ۷۰ میلیون دلار هزینه شده بوده و حالا بازی قراره به صورت یک عنوان مستقل و با یک دهم این هزینه ساخته بشه و زمان عرضه بازی هم نشخص نیست ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ یا …….
    نکته منفی دیگه هم دقیقا همین جاست اگثر عناوین معرفی شده در خوش بینانه ترین حالت در سال بعد عرضه میشن و همان طور که سونی خودش هم گفته امسال از نظر عناوین ضعیف

    ۲۳ ۰
    1. A.F.A گفت:

      باشه :11:

      ۱۵ ۰
    2. KNIGHT ARTORIAS گفت:

      اوج فن بازی :۲۴:

      ۱۲ ۰
    3. aghateimor گفت:

      اوعدا استودیوی خودشو تاسیس کرده ولی قرار نیست بی خیال لست گاردین بشه و بخش هایی از لست گاردین هم قراره داخل همین استودیو خودش ساخته بشه و با سونی همکاری میکنه و بر بازی نظارت داره.ولی با توجه به تعصبت منم اینو میگم نمایش انچارتد ۴ رو به کل کنفرانس مایکروسافت ترجیح میدم و کل انحصاریاتون رو هم جمع کنن با یه بند کفش نیتن عوض نمیکنم

      ۱۲ ۰
    4. A.F.A گفت:

      نه دیگه نشد :11:
      هر دو تا عالی بودن.یه طرف هیلو و توم رایدر و گیرز و هولولنز و طرف دیگه هم فاینال ۷،انچارتد۴ و اخرین نگهبان و هورایزن :۱۵: :۱۵:
      هر دو عالی.به اثبات و دعوای شما هم نیاز ندارن :11:
      شنمو رو هم مختص به هیچکس نمیدونم،شنمو فقط و فقط متعلق به اقای سوزوکی و سگاست :۱۵:

      ۴ ۰
    5. I AM ALONE گفت:

      نشون میده اصلا و ابدا اخبار رو دنبال نمی کنی
      کیک استارتر شنمو فقط یه کلک تبلیغاتی به پیشنهاد سگا بود برای این که ببینن بازی هنوز طرفدار داره یا نه
      بخش اعظم هزینه ساخت بازی رو از ابتدا سونی تقبل کرده بود
      فامیتو اوئدا خودش تو کنفرانس حضور داشت و تو مصاحبه های بعد کنفرانس هم صحبت کرد در مورد روند ساخت بازی
      ریمیک فاینال فانتزی قبل از این که پورت نسخه اصلی معرفی بشه در دست ساخت بوده که بخشی از هزینه ی ساختش رو سونی تقبل کرده بود
      سونی برای DLC های COD یه قرون هم خرج نکرد. بعد از سود آوری دستینی رو کنسول سونی اکتیویژن قرار دادش رو گسترش داد. برای چی وقتی پول بیشتر می خواد گیرش بیاد پول هم بگیره از سونی؟
      چون اکتیویژن رفت سمت طرف برنده… نه دیگه چون سونیه اینا رو هم باید بگی صد در صد…
      دو تا ip جدید از first party ها رو هم احتمالا اینترنتت قطع شده ندیدی
      با فرنچایز پونصد هزار ساله ی هیلو که قسمت شونصدمش با همون گیم پلی همیشگی قراره عرضه بشه خوش باش و تو ابرای سیاه و صاعقه های مایکروسافت سیر کن…

      ۱۸ ۰
    6. A.F.A گفت:

      سجاد شنمو مال سگاست :۱۵:
      فهمیدی؟اگه همه پولش هم با سونی و طرفدارا در بیاد،بازم باید اسم سگا اون پایین باشه :۱۵:
      سگاااااا

      ۰ ۰
    7. I AM ALONE گفت:

      هی می خواستم نگم دیدم واقعا فقط باید خندید
      سونی به خواسته طرفدارا جواب داده شده بازی با احساسات و نکات منفی و مسخره
      مایکروسافت به خواسته ی طرفدارا جواب داده شده ابر و صاعقه و بارون و گردباد :lol:
      واقعا حالا می فهمم چه جوری به این مرحله رسیدی…

      ۱۵ ۰
    8. A.F.A گفت:

      اینارو ول کن سجاد.
      من رو بگو دارم شنمو ۱ رو دان میکنم بعد از ۱۳ سال یه نوستالژی بازیه حسابی راه بندازم :۱۵:
      یاد Dreamcast بخیر :'(

      ۴ ۰
    9. KiNgRäD گفت:

      اگر سونی فقط یک دلار در ساخت بازی شریک باشه امکان نداره بازی برای پلتفرم دیگه ای به غیر از ps عرضه بشه چون pc پلتفرم سونی نیست به تازگی هم سازنده گفته اگر بودجه بازی به ۱۰ میلیون دلار برسه بازی open world میشه پس پول سونی این وسط کجاست که برخی از خصوصیات بازی هنوز مشخص نشده و به پول کیک استارتر بستگی دارن و اگر سونی هزینه بازی بر عهده گرفته فقط مشکلش ۱۰ میلیون دلار بوده ؟
      ریمیک فاینال فانتزی هم همین طور اگر واقعا سونی پول براش خرج کرده ما راضی هستیم چون قراره برای xbox one هم عرضه بشه
      اکتیویژن بعد از دستینی برای رضای خدا به سونی گفت بفرما این DLC ها هم مال شما بدون این که سونی پولی خرج کنه
      اکتیویژن رفت سمت طرف برنده یعنی تا سال قبل برنده مایکروسافت بود و این DLC های صلواتی برای مایکروسافت بودن از امسال برنده سونی شد
      اکتیویژن رفت سمت سونی چون مایکروسافت دیگه نخواست ادامه بده وقتی یکی از بهترین شوترهای تاریخ امسال قراره برای کنسولت عرضه بشه چرا باید از یک fps دیگه حمایت کنی و براش پول خرج کنی ؟

      ۱۶ ۰
    10. I AM ALONE گفت:

      گنده ی شوتر های امسال تو بازار که مطمئن باش بتلفرانت هیلو رو قورت میده (حداقل تو آمریکا) که اون هم طرف سونیه. یعنی این همه سال مایکروسافت داشته پول میداده برای DLC های کال آو دیوتی به اکتیویژن و الان یهو قطع کرده نیست خیلی فروشش خوبه پرفروش ترین فرنچایز هر سالش رو هم از عمد گذاشته کنار :lol:
      اصلا فکر کن پول داده باشه. مگه تو بقیه زمینه ها کم و کسر گذاشته که بخوایم شاکی باشیم؟
      همه ی استدیو هاش دارن AAA می سازن. چند تاش رو تو همین کنفرانس نشون داد
      Street Fighter V هم مثل شنمو و فاینال فانتزی. یعنی خود شرکت ها اومدن رسما دروغ گفتن که با کمک سونی این پروژه ها شکل گرفتن! بیکار بودن بدون این که پول بگیرن از سونی و در راه رضای خدا اومدن اعلام کردن که با کمک سونی راه افتاده این پروژه ها :lol:
      اصلا کل اینا رو بزار کنار
      انصافا چه مدلیه که جواب دادن به خواسته ی فن ها برای مایکروسافت مثبت به حساب میاد برای سونی منفی؟
      ناموسا اگه بتونی این رو اثبات کنی من سایت نمیام دیگه :lol:

      ۲۰ ۰
    11. I AM ALONE گفت:

      حرفی که برای ریمیک فاینال فانتزی می زنی
      مثل این می مونه که بگیم اسکوئر انیکس در راه خیر خواهی و کمک به مایکروسافت اومده توم رایدر رو انحصاری زمانی کرده و مایکروسافت یه قرون پول براش خرج نکرده :lol:
      تفاوت این دو تا رو هم اگه می تونی روشن کن
      انحصاری زمانی بودن توم رایدر و ریمیک فاینال فانتزی ۷
      چیه تفاوت این دو تا که برای توم رایدر راحت متوجه پول خرج کردن مایکروسافت شدی ولی برای فاینال فانتزی متوجه نشدی :lol:

      ۱۲ ۰
    12. KiNgRäD گفت:

      رسیدیم به اینجا که بتلفرانت هیلو قورت میده نکته همین جاست سونی برای این که با هیلو رقابت کنه از استاروارز و COD حمایت کرده
      این که چرا دیگه از COD حمایت نکرده به بازاریابی مایکروسافت و پیشبینی هاش بر می گرده و با وجود هیلو نیازی ندیدن که از یک رقیب حمایت کنن
      نه نیازی نیست شاکی باشین اما عناوینی که منتظرشون هستین امسال عرضه نمیشن
      من هم همینو گفتم پول گرفتن تا انحصاری زمانی بسازن اما اگر سونی به صورت جدی در ساخت بازی سهیم بود با توجه به سیاست هاش هرگز بازی بر روی پلتفرم دیگه ای PC و … عرضه نمی شد
      مایکروسافت برای جواب دادن به خواسته های طرفدارهاش ازشون پول نمیگیره

      ۱۶ ۰
    13. King-Amir گفت:

      Kingard
      تو اون دهنه گشادتو ببندی ما نمیگیم تو لالی :۱۲:

      ۴ ۰
    14. KiNgRäD گفت:

      اول این که حرف نمیزنم بلکه مینویسم
      شما هم اگر نمیتونی درست جواب بدی چیزی ننویس نمیگن خوندن بلد نیستی

      ۱۵ ۰
    15. King-Amir گفت:

      ببین به قرآن یهو قاطی کنم بد میشه واست
      هی میخام خودمو کنترل کنم هی میخام این مضخرف هایی رو که میگی رو نادیده بگیرم :۲۳: مراقب خودت باش بچه :۲۳:

      ۴ ۰
    16. I AM ALONE گفت:

      دلایل رو نگا جان من!
      الان برای بازسازی فاینال فانتزی و نهایی کردن ساخت لست گاردین از ما پول گرفته؟
      برای COD هم خیلی جالبه طی ۱۰ سال گذشته که تو کنفرانس مایکروسافت بود اصلا هیچ ایرادی نداشت
      امسال که اومد تو کنفرانس سونی شد اه اه و پیف پیف!
      در مورد بتل فرانت. نیازی به CoD نبود دیگه. COD و هیلو رو هم باید خودشون رو بکشن تا محبوبیت استار وارز تو آمریکا رو بدست بیارن. این اضافه شدن cod به لیست سونی فقط برای امسال نیست و محکم کاری فروشه تا آخر نسل
      =========================
      اصلا بحث من از اول بی جا و انتظارم بی خود بود
      کنفرانس امسال سونی برای “طرفدارها” بود نه برای “هیترها”!
      مطمئنا از “هیتر ها” نباید انتظار داشته باشیم که اصلا متوجه بشن سونی چی کار کرد امسال
      هر وقت غلظت “هیت” از طرف “هیترها” بیشتر شد (مثل الان که به در و دیوار دارن می کوبن خودشون رو) یعنی سونی بهتر عمل کرده اون سال که اینا آتیشی شدن…

      ۱۲ ۰
    17. Ali-killer 22 گفت:

      دوستان خواهشا کمی با ادب و احترام بیشتر بحث کنید
      تشکر

      ۳ ۰
    18. KiNgRäD گفت:

      من نگفتم COD خوب نیست شاید امسال هم COD خریدم بحث کلا سر چیز دیگه ای هستش تغییر سیاست های مایکروسافت و سونی در این E3 میشه متوجه شد اگر COD برای مایکروسافت حیاتی بود حتما نگهش میداشت اما ترجیح داده که معامله های بهتری داشته باشه برای مثال بازی fallout و rainbow six
      حالا استاروارز از چه نظر می خواد هیلو قورت بده فروش که مولتی پلتفرم و به لطف EA اول کاربران xbox می تونن بازی تجربه کنن از نظر نقد خواهیم دید
      ………………………………………
      کنفرانس هر شرکتی برای طرفدارهاست اما شما هم اصلا متوجه حرف های من نشدید حرف های من در مورد کنفرانس سونی هیتری نیست واقعیت
      بازسازی فاینال فانتزی مولتی پلتفرم
      shenmue 3 یک بازی که با هزینه کیک استارتر در حال ساخت و باز هم مولتی پلتفرم
      و به همین ترتیب اکثر بازی های کنفرانس مولتی پلتفرم بودن و اکثرا هم برای سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شدن نه امسال

      ۷ ۰
    19. A.F.A گفت:

      کینگراد جان من کلا متوجه فاز شما نشدم؟
      العان ماکرو خوب بود و سونی خیلی بد؟باشه اقا.مشکلی نیست.فقط بسه دیگه.ادامه نده.
      سری هیلو تو امریکا خیلی محبوبه،انقدر که ۳۶۰ فقط با هیول ۳ برگشت به میدون.
      ولی از هیلو معروف تر،سری Star Wars.
      العان داره یه سری کمیک ازش میاد که داستان قبل از قسمت ۷ رو روایت میکنه و قشنگ در فروش همرو له کرده!!له له.
      شما هم اول یه روشن سازی بکن که دقیقا فازت چیه و چه هدفی رو در کامنت هات دنبال میکنی،بعد…بیخیال.
      خوش باش

      ۷ ۰
    20. Samsara گفت:

      KiNgRäD
      نخست دوست عزیز،
      شما مثل این که با اصول ابتدایی تبلیغات هم آشنا نیستی خصوصا در زمینه هنرهای تصویری و سرگرمی، که مهمترین بخش اون تاثیرگذاری بر مخاطب، احساس و ناخودآگاهش هست.
      کاری که همه کمپانی ها انجام میدن، می خواد سونی باشه و می خواد مایکروسافت.
      حالا این که سونی در این بخش موفق تر عمل کرده مثل این که خون شما رو به جوش اورده، دانش و توان و فکرش رو داشته و تونسته این کار رو انجام بده، برای بی عرضگی مایکروسافت در این زمینه که نباید پاسخ گو باشه.

      دوم این که در تجارت، هر کمپانی و شخصی دست به مقداری فریب کاری هم می زنن که میزان آن بستگی به خیلی چیزها داره، در این زمینه نگران نباش که مایکروسافت همیشه رتبه نخست رو داشته و داره.

      پس دوست من شما هم به کل متوجه نیستی!!!
      ——————————————————————-
      خوب با منطق های شبیه شما پیش می ریم، که نمی دونم اسمش رو بگذاریم شکمی یا هرچی:

      – امسال اون قدر طوفان مایکروسافت شدید بود که تنها در لحظه هلولنز خواب از سرمون پرید، فهمیدیم داریم نمایشگاه E3 2015 رو می بینیم.

      – نمایش گیرز که یک فاجعه به تمام معنا بود هر چند خود گیرز هم محصول دندان گیری نیست، یک کالای سطحی و عامه پسند و پوچ و تجاری آمریکایی، این قدر وضعیت بازی داغون بوده فعلا که ترجیح دادن برای تبلیغ شب هنگام رو انتخاب کنن و از نمایش جزییات فقیر و بی مایه گرافیک و فضای بازی پرهیز کنن، ظاهرا ترسیدن هوووو بشن!

      – نمایش هیلو با این همه عظمتی که طرفدارانش بهش نسبت میدن، یک مضخرف به تمام معنا بود، آخه نشون دادن این گیم پلی چه جذابیتی داشت.

      – نمایش ایندی ها که ترکوند، یه بولشت کارتونی و یه بازی که با یه بچه فقط راه میری و… مضخرفات دیگر.

      – فورزا ماشین گذاشتن روی صحنه که تماشاچی ها رو محو زیبایی اون کنن و زیاد در تریلر بازی غرق نشن، عجب حقه بازهایی هستن.

      – فیبل!!!

      – ببین مایکروسافت چه خواسته زرنگ بازی در بیاره، مخصوصا یک بخش هلولنز داشت که ملت خوابشون نبره و از طرفی می خواست با یک تکنولوژی پیشرفته توجه ها رو به کنفرانسش جلب کنه، هلولنزی که قطعا همانند کینکت در صنعت گیم خواهد بود، شاید هم کمتر، به نظرم به دنبال استفاده های دیگری از اون هستن، نه سرگرمی، فقط می خواستن جو بدن به کنفرانس، شما هم ذوق نکن، خبری نیست.

      – باشه COD از چنگش در اومده، شما بگو بهش نیاز نداشته، همچین می گه معامله های بهتر، انگار سونی رو ندیده بر روی چه عناوین بزرگی سرمایه گذاری های مشابه کرده و می کنه و چه سودی کرده و می کنه.

      – اون بدبخت رو هم بهش گفتن بشین بین مردم که وقتی داریم ازت سوء استفاده می کنیم، سوژه خنده باشی جو کنفرانس شاد بشه.

      – راستی امسال که نمایش Doom باعث شد اصلا هیلو به چشم نیاد!
      —————————————————————————————–
      با منطق های شکمی هر کمپانی رو می تونی بگی بدترین کنفرانس رو داشت، در حالی که به شخصه همه رو دیدم و حتی برای PC هم که شاید همه نمی پسندیدن نمی گم بدترین کنفرانس، عناوین خوب رو هم می بینم و لذت می برم، هلولنز هم اگر در صنعت بازی تاثیرگذاری شدید داشته باشه مطمئنن خوشحال میشم.
      این تعصب آدم رو کور و کر و دور از جون خر می کنه رفیق!!!
      با تعصب نه تحلیل و نه انتقاد می تونه درست و منطقی باشه.

      ( البته وقتی توی کشورمون منتقدها و تحلیل گرها اکثرا بی سواد هستن، پیروی نسل جوان از اون ها هم یک همچین نتایجی داره. )

      ۱۵ ۰
    21. Leon S.K گفت:

      ناموسا فازت رو با رسم شکل شرح بده !
      توی تقریبا ده سال گذشته شونصدتا هیلو اومده !
      در کنارش هم همیشه COD جزو تبلیغات انحصاری مایکروسافت بوده !
      حالا چجوری شده که گفتن خوب ما هیلو داریم پس COD به دردمون نمیخوره؟ :lol:
      نه عزیز من اینایی که یکی یکی داره از دست مایکرو در میره بخاطر تفکر حسینی مسئولین مایکروسافت نیست !
      بخاطر اینه که ناشرا ترجیح میدن روی پلتفرم برنده سرمایه گذاری کنن !
      درست مثل نسل قبل که خیلی از شرکت‌هایی که زمان PS2 سونی بهشون می‌رسید یهو پیچیدن به بازی و رفتن سمت مایکروسافت !
      یعنی اون زمان هم سونی نخواست؟ :lol:
      شمنو هم به قول سجاد اخبار رو دنبال کن قضیش کلا دستت میاد ! یا مثلا فاینال فانتزی !
      چجوریه که مثلا سر تومب ریدر مایکروسافت هم روش سرمایه گذاری کرده هم به قول خودشون تو ساختش همکاری داشته ولی قراره برا پلتفرم‌های دیگه هم بیاد؟ اینم مثل همون ! اگه بده برا مایکرو هم بده !

      ۱۵ ۰
    22. PSYCHO MANTIS گفت:

      این بدبختو از شش زاویه ۶۰ درجه به فنا دادید :lol: :25:

      ۱۰ ۰
    23. A.F.A گفت:

      منطق شکمی :D :D

      ۷ ۰
    24. KiNgRäD گفت:

      من به هیچ وجه منکر موفقیت سونی در همگام سازی رسانه ها و این که توانسته ۹۹ درصد رسانه ها به سمت خودش در نسل ۸ جلب کنه نمیشم به فریب کاری درتجارت هم اعتقاد کامل دارم اما نکته این جاست اگر سونی فریب کاری کنه صدا از هیچ کس در نمیاد اما اگر مایکروسافت دست به فریب کاری بزنه تیتر اول همه ی سایت ها میشه
      خون من هم به هیچ وجه به جوش نمیاد چون سودی که قرار نبوده به من برسه یک بحث معمولی بود من هم نظر خودم نوشتم ظاهرا خون شماها به جوش آمده از قسمت ترول کردن بازی هاتون که رد میشم چون من بازی از سمت سونی ترول نکردم بلکه سیاست های سونی ترول کردم
      در مورد COD ,واقعا فکر می کنید اگر این فرنچایز برای مایکروسافت اهمیت داشنت توانایی نگه داشتن این بازی نداشت ؟ اگر فقط کمی با دقت خبرها دنبال می کردین متوجه تغییر سیاست های مایکروسافت می شدید الان EA که بیشتر سمت مایکروسافت یعنی از نظرش xbox one برندست ؟ سازنده همین طور مجانی بدون این که پولی از سونی بگیره گفته بیا این هم DLC برای شما
      مگه من گفتم shenmue یا فاینال فانتزی بد هستن یا ایراد دیگه ای گرفتم ؟ من گفتم این بازی ها این طور که رسانه ها مانور میدن وزنه های سنگینی برای سونی نیستن در کنفرانسی مثل E3 از طرفدارها بخواید برای بازی که قراره بر روی کنسولتون عرضه بشه پول بدن :11:

      ۹ ۰
    25. Leon S.K گفت:

      اولا که نه قدرتش رو نداشت نگه داره ! خیلی واضح !
      یه ناشری مثل اکتیویژن بلند مدت نگاه میکنه ! الان مثلا ممکنه مایکروسافت بیاد یه پیشنهاد مالی بده خیلی هم خوب ! اما اکتیویژن فکر میکنه با خودش که من این پیشنهاد رو رد میکنم ولی روی کنسولی که فن بیسش بیشتره سرمایه گذاری میکنم در نتیجه سود خیلی بیشتر از چیزی که مایکروسافت میخواست بهم بده میگیرم !
      همونطور هم که گفتم نسل قبل هم بازی های زیادی مثل DMC بودن که بخاطر موفقیت مایکرو در زمینه فروش از کف دست سونی در رفت ! یعنی سونی نمیتونست نگه داره؟
      البته الانم مطمئنا مایکرو سعی میکنه اون پولی که میخواست بده اکتیویژن رو خرج بخش های دیگه کنه !
      بعدشم EA اصلا سمت مایکروسافت نیست ! سمت سونی هم شاید نباشه ! از دو طرف داره نون میخوره ! شما فکر کنم بخاطر اون سیستم ارلی اکسسش میگی سمت مایکروسافته ! در صورتی که EA اون سیستم رو به سونی هم پیشنهاد داده بود ولی اونا قبول نکردن ! دلیل نمیشه چون مایکرو قبول کرد الان سمت اونا باشه !
      درمورد بندهای قرارداد سونی و اکتیویژن هم چیزی نمیشه گفت چون خبر نداریم ! ممکنه سونی پول داده باشه ممکنه اکتیویژن سرمایه گذاری کرده باشه !
      درمورد شنمو و فاینال فانتزی هم اگه واقعا فکر میکنی وزنه سنگینی نیستن که پیشنهاد میکنم به نزدیک‌ترین دره ممکن در شهر مراجعه کنی !
      وقتی که اون دو بازی نمایش داده شد ملت داشتن خودشون رو پاره میکردن از خوشحالی ! وزنه سنگین نیست ! یه سنگ چند تنیه ! ویدئوش رو دارم از دفتر گیم تریلرز وقتی که شمنو ۳ معرفی شد خبرنگاراش داشتن واقعا گریه میکردن !
      یا توی سینما وقتی ریمیک فاینال فانتزی رونمایی شد هم قضیه همینجوری بود !

      ۱۰ ۰
    26. KiNgRäD گفت:

      DLC بازی برای تمام پلتفرم ها اگر منتشر بشه سود بیشتری داره تا این که در انحصار باشه پس شرکتی که این حق انحصاری می خواد باید پول بده و دقیقا اکتیویژن نگاه میکنه ps4 بیشتر فروخته و بعد نگاه میکنه به پولی که مایکروسافت بهش میده و مایکروسافت هم نگاهی به بازی و ارزش فرنچایز در حال حاضر و سودی که بهش میرسه می کنه احتمالا اکتیویژن پول بیشتری می طلبه و مایکروسافت هم قبول نمی کنه در نتیجه میره سمت سونی و پول همیشگی که از مایکروسافت می گرفته از سونی میگیره و چون کنسول بیشتر فروخته یک معامله عالی و سونی هم ز این که COD سمتش باشه سود میبره به خصوص امسال

      من نمیگم shenmue یا فاینال فانتزی بازی های کمی هستن اما مولتی پلتفرم هستن همان طور که Tomb raider مولتی و مایکروسافت برای مدت محدودی از بازی سود میبره و در این مورد ناشر هم هستش اما نمیدونم در این بازی ها سونی ناشر هست یا نه ؟ و به همین خاطر نوشتم نمایش احساسی این بازی ها حتی تاریخ انتشار مشخص هم ندارن برای مثال shenmue چه سالی قراره عرضه بشه ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ چطور ممکنه بازی که در چند سال دیگه قراره عرضه بشه و مولتی پلتفرم یک مهره مهم و اساسی باشه ؟

      ۸ ۰
    27. Milad RFM گفت:

      لعنتیا چقدر حرف زدید :lol:
      اون وسط یهو چشمم خورد به اینکه بتلفرانت قراره هیلو رو قورت بده :۲۳:
      ایا چیزی از گیم میدانید؟ ایا با شوتر های مختلف اشنایی دارید؟ بتلفرانت کلا انلاینه. کاراکتر نداره.شخصیت پردازی نداره. استوری لاین نداره.کمپین نداره. ولی هیلو این بخش ها رو داره + مولتی .
      یکم مقایسشون مشکل میشه. حلا من هر دو تا رو دوست دارم ولی بعضی حرفا عجیبه.
      مثلا سری استار وارز. این سری فیلمش محبوبه. کسی نگفته بازیهاش شاهکارن یا محبوبن.
      اینکه هیلو شونصد تا اومده خب الان تو کدوم شماره هستیم؟ ۵ که از لحاظ تعداد مثل متال گیر هست. خاک تو اون منطقتون بریزم :lol:
      اینکه یه شرکت بدنبال پلتفرم برندست حرف درستی نیست. الان EA یا فال اوت که بسمت اکس باکس متمایل شدن فک میکنن این برندست؟ خب اینا قرارداد هستن.

      ۹ ۰
    28. Leon S.K گفت:

      اول اینکه برای سونی و مایکرو وقتی قرارداد انحصاری زمانی می بندن اصلا به فکر سودی که از فروش بازی می‌برن نیستن ! برعکس به دنبال فروشی هستن که میره روی کنسولشون ! مخصوصا اگر اینکه بتونن مطمئن شن اون بازی روی کنسول رقیب نمیاد !
      حالا مهم نیست بازی کی میاد ! یا اصلا میاد !!!!
      مهم اینه که طرفداری بازی‌ای مثل شمنو یا فاینال فانتزی که قطعا کم هم نیستن حاضر میشن برای تجربه زودتر چنین آثار مورد انتظاری با کله PS4 بخرن !
      حالا این مسئله برا خودمم عجیبه ولی خوب این دو تا انحصاری زمانی خیلی خوب برای سونی جواب داده با توجه به واکنش طرفدارا ولی خوب انحصاری زمانی تومب ریدر اصلا برای مایکرو خوب نبود :دی یه سر بزنین به پیج تومب ریدر و کامنت ها رو بخونید فقط !
      درمورد مقایسه بتلفرانت و هیلو رو هم بگم که هیلو ۷۰ درصد فروش و محبوبیتش بخاطر مولتی شاهکارشه ! من بارها گفتم از هیلو بدم میاد ولی فقط بخش کمپینش ! اصلا یه ذره هم انکار نمیکنم که مولتیش یکی از شاهکارترین مولتی هایی بود که به عمرم دیدم ! چون تجربش کردم و ساعت ها ازش لذت بردم !
      بتلفرانت هم که داره به دست DICE ساخته میشه دیگه همه هم میدونن چه مولتی ساز قهاریه ! الان مثلا سری بتل که انقدر خوب میفروشه مگه ملت برا کمپین و شخصیت های مقواییش میخرن؟
      جدا از اونم EA یه کمپین تبلیغاتی کاملا عظیم معلومه براش راه انداخته که میتونه حتی اونایی که یه فیلم هم از سری جنگ ستاره ها مث من ندیدن رو به خودش جذب کنه چه برسه فن هاش !
      EA هم گفتم که نه سمت سونیه نه سمت مایکرو ! اگه واقعا سمت مایکرو بود که تایتانفال ۲ مولتی نمیشد ! اول نسل این EA و اکتیویژن بخاطر سیاست های ضد گیمری مایکروسافت فکر کردن برنده میشه همه شدن رفیقش :دی همین که سونی ترکوند ولش کردن !
      بتزدا هم که از اون اول و اعظم با مایکرو بوده براشم فرقی نمیکنه چون بازیش رو روی هر پلتفرمی تبلیغ کنه روی بقیه هم سرسام آور میفروشه !!

      ۱۲ ۰
    29. I AM ALONE گفت:

      میلاد@
      اولا در مورد هیلو که گفتم شونصد تا نسخه ازش اومده
      فقط یه حرف بی منطق در جواب حرف بی منطقی بود که زده شد!
      بر اساس منطق ایشون بخوایم فکر کنیم در مورد هیلو و گیرز و فورتزا میشه این جوری نگاه کرد که همه شون تو گیم پلی فقط تکرار مکررات هستن که خوب حرف بی خودیه
      ولی گفتم که فقط در جواب بی منطقی ایشون بود.
      (متال گیر رو نمی تونی مقایسه کنی با اینا چون تو هر نسخه گیم پلی اش از بیخ و بن تغییر می کنه. می دونم این حرفم رو میزاری به حساب فن بودنم ولی از هر کی می خوای بپرس ببین کدوم دو متال گیر گیم پلی مشابه داشتن!)
      =================
      بعد هم در مورد مقایسه هیلو و استار وارز. اشتباه نکن. من اصلا کاری به خط داستانی ندارم
      اسم فرنچایز استار وارز تو آمریکا به قدری محبوبه که هیچ بازی تکرار می کنم هیچ بازی در مقابلش هیچ حرفی برای گفتن نداره تو بازار. تمام رسانه های گیمی هم این قضیه رو می دونن و تو حرف هاشون میشه این رو حس کرد که متوجه ان بازار پاییز امسال قراره توسط بتلفرانت قبضه بشه
      چون فرنچایز استار وارز محدود به گیم نیست مطمئن باش به خاطر این بازی خیلی ها کنسول می خرن و بازی می کنن. خیلی ها که اصلا گیمر نیستن و نمی دونن هیلو چیه
      در کنار این بتل فرانت هم اول شخصه و هم مولتی پلیر! محبوب ترین سبک و محبوب ترین ژانر. یعنی تمام ویژگی هایی که نیاز داره تا تو بازار بقیه بازی ها رو قورت بده رو داره. اصلا تو این شک نکن
      تنها رقیب این بازی تو فروش برای پاییز امسال احتمالا فال اوت ۴ هست و بس…

      ۶ ۰
    30. Milad RFM گفت:

      استار وارز فیلمش محبوبه. درسته بازیش هم یاداور فیلم هست ولی اگه بازی ضعیف باشه لزوما نمیتونه فروش بالایی داشته باشه. الان بتمن هم تو امریکا بسیار محبوبه. ولی وقتی یه بازی بد مثل ریشهای ارکام میاد اونقدرا نمیفروشه.

      ۱ ۰
  21. The Last Son گفت:

    آنچارتد برای من بهترین نمایش رو داشت ‌. چیز‌‌ سوپرایز کننده ای تو نمایش ها ندیدم واقعا . بد ترین نمایش هم COD داشت . واقعا چرت بود

    ۴ ۰
  22. KNIGHT ARTORIAS گفت:

    بهترین نمایش بنظرم ماال بتلفرانت بود!
    نمایش انچارتد هم عالی بود!
    برای من تیزر دارک سولز ۳ پر نکته بود!
    بهترین کنفرانس ها هم بتزدا و سونی بودن.
    سوپرایز هم که قطعا لست گاردین سوپرایز بی نظیری بود!
    هولوللنز هم فرامشو نمیشه …

    ۸ ۰
    1. King-Amir گفت:

      هرگز فرامشو نمیشه :۲۴:

      ۴ ۰
  23. matin bathaei گفت:

    بهترین از همه نظر metal gear solid بود بدون شک بعد انچارتد ;)

    ۳ ۰
  24. Bruce . wayne گفت:

    بهترین کنفرانس امسال بدون شک ، کنفرانس بتزدا بود . . .
    یعنی با معرفی شدن دیس آنرد ۲ و گیمپلی Doom 4 واقعا زندگی کردم ، اصن اون خشونتی که توی گیمپلی این عنوان بود، دقیقا همون استایل خشونتی بود که من تو بازیها دنبالش میگشتم :11:
    خدا میدونه اون صحنه که فک طرف رو گرفت شکوند چقدر جیگرم حال اومدش
    خوبیش اینه که این بازی به طرز عجیبی به ریشه های خودش حداقل تو نمایش ها و اخبار دور و ورش وفادار مونده ، مثل همینی که میگن بازی بشدت سخت خواهد بود و نوار جون شما خود به خود برنمیگرده . . .
    این ۶۰ فریم بودن بازی هم که هر چه بیشتر بازی رو خواستنی تر کرده . . .
    دیس آنرد ۲ هم که عالی بود . . .
    واقعا صفا کردم از دیدن دوباره دانوال سیتی ، امیلی هم هر چی بزرگتر شده خوشگل تر شده عطش انتقامش هم بیشتر و بیشتر تر . . .
    فقط از این حرکت چند شخصیتی شدن بازی خیلی خوشم نیومد، نمیدونم چرا این روزا سازنده ها میخوان تو بازی تغییر یا تنوع ایجاد کنن سریع بازی رو دو شخصیتی یا چند شخصیتی میکنن . . .
    ای بترکه این راکستار که این رسم رو باب کرد :۲۴:
    البته اونطور که توی تریلر و هم از لابلای اخبار منتشر شده بازی معلوم بود
    این عوض شدن شخصیت ها تو بازی فقط به عوض شدن صدا و دست طرف ختم نمیشه و هر کدوم برا خودشون خصوصیات و عادت های مختلفی دارن میشه گفت همینی که توی تریلر کلا کورو رو نشون ندادن نشون دهنده اینه که نقش خیلی کمی تو داستان بازی داره و بیشترش رو باید با امیلی بگذرونیم
    ولی خب تو بازیهای اول شخص کلا چند شخصیته بودن نمیتونه خیلی تغییر دهنده چیزی باشه پس به نظر من بهتر بود همون حالت ناب تکنفره نسخه قبل رو حفظ میکردن . . .
    نمایش فال اوت هم که برای من هیچ جذابیت و تازگی نداشت . . . \:
    کلا تریلر هایی که از بازیهای تاد هاوارد بیرون میان برا من هیچ جذابیتی ندارن . . .
    ولی خود بازیهاش جایی برا صحبت نمیزاره . . .
    هنوز سیو ۵۰۰ ساعته اسکایریم رو نگه داشتم فک کنم دیگه چیزی نباشه که تو اون نقشه پیداش نکرده باشم ولی تجربه نشون داده هر چقد تو اسکایریم بگردی بازم یه کوفتی پیدا میشه که ندیده باشیش . . .
    فقط در مورد فال اوت ۴ یه چیز دوست دا م بگم، اونم اینگه کاشکی تاریخ عرضش این نبود . . .
    خب بعد از بتزدا بهترین نمایش متعلق به سونی بود
    واقعا با دیدن این عنوان جدید گوریلا گیمز به وجد اومدم ، گرافیکش عالی بود گیمپلی هم به نظر خیلی فان میومد مخصوصا اگه با رفقا بزنی که هیچی دیگه البته هنوز نمیدونم حالت چند نفره هم داره با نه ولی اگر داشته باشه مطمئنا شکار دایناسور با رفقا خیلی میچسبه . . .
    از دیدن کچله خوشتیپ خودمون هم حسابی حال کردم
    تریلر سینماتیکش واقعا عالی بود ولی تریلر گیمپلی اش خیلی خشک به نظر میرسید مثل عنوان قبلی . . .
    البته عنوان قبلی رو دوست داشتم ولی نه به اندازه بلاد مانی . . .
    بعد از این هم که رسیدیم به نمایش آنچارتد ۴ . . .
    واقعا هیچ حرفی درباره این عنوان ندارم بزنم، نمیدونم چجوری تیم ناتی داگ به این خروجی تونستن برسن ولی واقعا دمشون گرم چون اصلا توقع همچین چیزی رو نداشتم، بازی با این که ۳۰ فریم بود ولی کاملا ۶۰ فریم بنظر میرسید . . .
    گیمپلی رو هم که اصن کاری ندارم ، چون واقعا درباره گیمپلی عناوین ناتی داگ نمیشه حرف زد فقط باید بازیشون کرد . . .
    راستی با دوسال تاخیر بالاخره تونستم دلست رو بازی کنم که اگر عمری بود یه نقد درست و درمون براش مینویسم واقعا بازیش یه چیزایی داشت که سبک خودش رو یه دو سه پله که چه عرض کنم، یه ده بیست پله جلوتر برد . . .
    بعد از کنفرانس سونی جایگاه سوم مطمینا تعلق داره به کنفرانس EA
    فقط با دو عنوان Mirrors Edge و Star Wars اش کل کنفرانسش رو بست
    حالا دیگه پله و اون نمایش فوق العاده نید فور اسپید که پدیدار شد دیگه واقعا رویایی کرد E3 امسال رو . . .
    نمایش بتلفرانت از اون چیزی که انتظار داشتم خیلی خیلی بهتر بود
    مد اول شخص واقعا زیبا بود ولی به گرد سوم شخص هم نمیرسید . . .
    سوم شخصش با اون جتپک واقعا ما فوق تصور بود خیلی حال کردم با لوکیشن های برفیش ایشالله قسمت بشه با بر و بچ بزنیم بازی رو فقط کاش اینترنت لازم نبود . . .
    میرورز اج هم که نمایش اونقد مفصلی نداشت ولی خب بازم برا ما بس بود . . .
    Faith یکم زشت تر و سن دار تر شده ولی قیافش خیلی رئال تر شده آدم بهتر باهاش ارتباط برقرار میکنه . . .
    گرافیک که تو این بازی بیداد میکرد، فقط امیدوارم یه داستان خوب اینبار بزنن تنگش تا بازی دیگه بازی از هر نظر کامل بشه . . .
    اینایی که گفتم سه تا برترین کنفرانس های امسال بودن و مفتخرم اعلام کنم بدترین کنفرانس هم برای پیسی بنده خدا بود\:
    به جز اون نمایشی که از دوس اکس نشون دادن هیچی نداشت …
    فقط یه مشتی جمع شدن دور هم چرت و پرت گفتن مخصوصا اون بخشی که مربوط به AMD میشد . . .
    به جز این نمایش هایی که گفتم نمایش متال گیر هم جالب بود ولی نه در حد پارسال . . .
    با اینکه امسال هم آهنگ غوغایی رذو چسبونده بودن به تریلر ولی اون تاثیر گذاری تریلر پارسال رو نداشت
    آهنگ نئو کلیر ترکوند نمایش های پارسال رو . . .
    جوری که آدم حتی نمیتونست فکر این رو هم که از این نمایش بهتر هم وجود داره رو به مخیله خودش وارد کنه
    ولی خب یه چیزایی تو تریلر دیدم که یکم تعجب برانگیز بود واقعا !
    مثلا همین زنده بودن پاز که خب هر علتی هم برای زنده بودنش بیارن باز درجه هندی شدن بازی رو بالا میبره
    از اینی هم که دیگم گرافیک اینقدر پیشرفت داشته نسبت به تریلر قبلی واقعا خوشحالم . . .در کل مث چی منتظر بازی هستم، فقط به امید دیدن گوتی شدن این عنوان زندم . . .
    یکی از نمایش های فوق العاده ویژه و خاص امسال هم مریوط میشد به Ghost recon : wild lands
    واقعا هیجان زده شدم از دیدنش ، خیلی یهویی معرفیش کردن و واقعا هم از هر نظر کامل به نظر میومد . . .
    به نظر من هم بدترین و هم یکی از بهترین نمایش ها مال همین اوبی عزیز بود بدترین و مضخرفترین مال اساسین و یکی از اون نابترینها مخصوص همین wild lands بود . .
    بعد از همه اینا هم که میرسیم به عزیز دل برادر Arkham knight عزیز که با وجود اینکه نمایشش کاملا تبلیغاتی و مختصر مفید بود ولی بازم برای من بهترین نمایش کنفرانس بود
    برای اولین بار جوکر نسل هشتمی رو دیدم
    خود سفتن هیل هم که تو نمایش بود
    یرای اولین بار دید اول شخص تو این بازی رو هم که نشون دادن
    دیگه واقعا یه فن بتمن چی میخواد از یه نمایش . . .
    خلاصه امسال واقعا E3 خوبی بود ولی خب یه چیزایی هم انتظار داشتیم که محقق نشد مثلا همین حضور prince of Persia جدید و معرفی mafia lll . . .
    ایشالله گیمز کام هم به همین پرباری باشه . . .

    ۱۱ ۰
    1. A.F.A گفت:

      یوبیسفات لعنتی هر چه قدر کل سریه اشاشینش خز خزیده شده،هنوز طراحی هنریاش و کارای فنیش مثل روزه اوله.
      یه نگاه به طراحی لندن سیندیکیت بنداز…فقط ای کاش مال این سری نبود :11: چی میشد…

      ۲ ۰
    2. Bruce . wayne گفت:

      آره خدایی من خودم خیلی به این سری هنوزم علاقه دارم ولی واقعا مشکلات شماره قبلی خیلی زیاد بود تو این بازی هم شدید به نظر میرسه همونطور بشه . . .
      فقط دعا دعا میکنم این یری از این منجلاب در بیاد . . .

      ۳ ۰
    3. A.F.A گفت:

      من نسخه دوم رو واقعا دوست دارم.برادری هم خیلی خوبه.
      ولی بعد از تجربه ی معمولیه مکاشفات و بد ۳ بوسیدم گذاشتمش کنار.تا همین چند ماه پیش.همینطوری درفش سیاه رو گذاشتمش تو کنسول و هیچی دیگه…
      یه هفته از خواب و خوراک انداخت.فقط حیف که یوبی هم داره مدل سگا موقع سونیک بیرون دادن کار میکنه.
      چند عنوان بد،چند عنوان خوب.
      امیدوارم این سیندیکیت دیگه خوبشون باشه…سگا هم ۲ تا سونیک گند داده بیرون.وقتشه دوباره یچیزی در حد colors و generations بده.

      ۱ ۰
    4. Moein Alizade گفت:

      bruce wayne عزیز درباره نظرت در مورد تریلر متال گیر:اتفاقأ این تریلر متال گیر از بقیه تریلر ها خیلی مهم تر بود.
      ۱_شما در این تریلر برای اولین بار متوجه پیشینه ی skull face میشید(حرف های دردناکی درباره ی گذشته ی خودش میگه و از و از نقش زبان های مختلف در شخصیتش صحبت میکنه)
      ۲_با ایدئولوژی بیگ باس برای ایجاد یک ملت متحد بر پایه ی زبان متحد آشنا میشید،بعضی از جملات فلسفی که توی این تریلر بود بشدت زیبا بود مثل:(زمین رو آزاد کن،نه با کشتن مردم بلکه با گرفتن زبانشان)و…..
      روی اون نوار که اول تریلر پلی میکنه نوشته(from the man who sold the world)قشنگ معلومه این سری با بزرگترین داستان در سریه mgs طرفیم و ادامه ی اتفاقاتی که در این نسخه میفته باعث بوجود اومدن outer heaven میشه.
      ۳_صحبت هایی که درباره ی رهبران تمدن ها میکنه و از نقش زبان در بوجود اومدن ملت ها میگه(اینکه کشور آمریکا چطور تونست قومیت های مهاجر مختلف رو متحد کنه،با ایجاد زبان یکسان بین آنها)
      در آخر؛تریلر های قبلی متال گیر بجز موزیک و صحنه های احساسی/اکشن چیز دیگه ای برای ارائه نداشتن اما این تریلر خیلی مهم بود در حالی که مردم گیر دادن به آهنگش،خواهشأ این تریلر رو یبار دیگه پلی کنید به صحبت هاش گوش کنید مطمئنا ضرر نمیکنید.

      ۷ ۰
  25. KAZ Miller گفت:

    * بهترین نمایش: Uncharted 4
    و در گزینه های بعدی: لست گاردین ، کینگدوم هارتز ۳ ، ماریو میکر ، بتلفرانت ، Fire Emblem X Shin Megami و هورایزن.

    * بهترین همایش: سونی (با اختلاف زیاد)
    و گزینه بعدی اسکوئر

    * برترین سوپرایز: ریمیک زندگی و عشق ۷
    گزینه بعدی: شنمو ۳

    * بله توانستند.

    * ضعیف ترین ها هم: کال اف جدید ، گیرز ۴ و …

    * جا داره از بعضی از بازی ها من جمله Cuphead , Dream , استریت فایتر و … تجلیل به عمل بیارم. و بر عکس از متروید و زلدای جدید هم انتقاد کنم !!

    ۶ ۰
    1. KAZ Miller گفت:

      قابل ذکر است که متال گیر (Metal Gear) جزو برترین ها و بدترین ها نخواهد بود.
      ارزش عنوان مربوطه برای من فراتر از گیم است.

      ۱۰ ۰
    2. A.F.A گفت:

      روزبه زلدا که نمایش نداشت!داشت؟
      یدونه Hyrule Warriors بود که پارسال برای وی یو منتشر شد و العان هم نسخه ۳ds رو معرفی کردن.
      اونم که اصلا زلدا حساب نمیشه.دیناستی واریورزه یجورایی.

      ۰ ۰
    3. KAZ Miller گفت:

      همون نسخه مثلا کو آپ ۳دی اسو می گم !!!

      ۲ ۰
    4. KAZ Miller گفت:

      ربطی هم به هایرول نداره یه جورایی مثله نسخه Four Swords.
      البته این بار با ۳ تا پلیر (نه کمتر و نه بیشتر) !!!!!!

      اسمشم Legend Of Zelda: Triforce Heroes

      ۲ ۰
    5. A.F.A گفت:

      اها،اصلا از این خبر نداشتم!!برم تریلرش رو گیر بیارم ببینم چطوریاس.

      ۰ ۰
  26. Ali MSN گفت:

    Halo 5
    DOOM
    MGS V
    Cuphead
    Sea of Thieves
    Gears 4
    Forza 6
    Rise of Tomb Raider
    و دیگر هیچ…. :۱۵:

    ۳ ۰
    1. Ali MSN گفت:

      سوپر ماریو میکر رو هم یادم رفت :۲۴:
      و همچنین دیس آنرد ۲ و گوست ریکان

      ۳ ۰
  27. Prince Vergil2 گفت:

    متاسفانه امسال نشد مراسم E3 را بطور زنده نگاه کنم و هنوزم همشو ندیدم تا دو سه روز دیگه اما خبرها را دنبال کردم.
    در مورد بهترین نمایش،بازی خاصی نمیگم چونکه همشون عالی و فوق العاده بود از اول تا اخر مراسم اما شاید متال باشه.
    در مورد بهترین کنفرانس با این کامل ندیدم اما یک چیزی میدونم و انهم اینکه اکثر مواقع برداشتن قدم سخترین قدم پس بتزدا بهترین کنفرانس داشت با این وجود نمایش سونی فوق العاده بود مثل همیشه و مایکروسافت تحسین برانگیز بود.
    بله یکی از بهترین E3 دهه اخیر بود.
    ضعیفترین نمایش هم شاید کالاف گفتیم یک چیزی گفته باشیم :D
    و اما برترین سو رپرایز مال dishonored 2بود اما the last guardian چیزی کم نداشت.
    کل کنفرانس سونی منتظر یک تریلری ازخدای جنگ ۴بودم اما ما را گذاشتن تو کفش تا بعد.
    با تشکر.
    :pc: :ps: :15:

    ۵ ۰
  28. Vahid گفت:

    بهترین کنفرانس واسه من PC Gaming Show بود.
    از خیلی از بازی‌‌هایی که توی کنفرانس‌های دیگه بودن اصلاً خوشم نمیاد؛ مثلاً Dishonored 2 یا Mass Effect Andromeda که اصلاً نمایش جالبی نداشت و خیلی بازی‌های دیگه.
    Fallout 4 نمایش کامل اما نچسبی داشت. توجه بیش از حد روی Dogmeat و لوس‌بازی بیش از حد به اضافه‌ی Gore های مضحک و … البته ایرادات تابلویی که توی نسخه‌های قبلی وجود داشت تا حدی بر طرف شده ظاهراً و این خیلی خوبه.
    Deus Ex: Mankind Divided نمایش خاصی نداشت اما واسه من هیجان‌انگیزترین بازی بود و خیلی دوست دارم هر چه سریع‌تر تریلرهای بیشتری از گیم‌پلیش ببینم.
    معرفی کارت گرافیکی جدید Radeon Fury X هم جالب بود از طرف AMD.
    بسته‌ی مکمل Pillars of Eternity هم اگرچه چیز خاصی نشون نداد و بیشتر، سازنده‌ها در موردش توضیح دادن اما واسه من جزو بخش‌های جالب توی کل E3 امسال بود.
    کلاً با E3 امسال زیاد حال نکردم.

    ۴ ۰
  29. reza_only گفت:

    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    از اونجایی که کنسول ندارم و انتظار بقیه بازیا رو داشتم پس…
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake
    Final Fantasy VII Remake

    ۵ ۰
  30. DARYL گفت:

    به نظرم کنفرانس امسال از سال قبل یه کم بهتر بود. بازیهای بیشتری توش رونمایی شدند.
    بهترین نمایش گیمپلی:uncharted 4
    بهترین نمایش تو غرفه : mgs:pp
    بهترین کنفرانس : طبیعتا sony
    نمایش های موردعلاقه ام هم : mgs:pp . uncharted4.just cause 3.hitman.rise of tomb raider :15:

    ۶ ۰
    1. DARYL گفت:

      اها the last guardian رو هم جا انداختم . واقعا فوق العاده بود بازیش :۱۵: :۱۵:

      ۲ ۰
  31. Meysam.B گفت:

    ۱-بدونه شک بهترین نمایش Mgs Vبود تریلرش که هنوزم فکرمو مشغول کرده گیم پلی هم که ۶۰فریم بودنش با اون همه جزییات آدمو دیونه میکنه :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    ۲-بعدیش uncharted واقعا شاهکاربود.
    ۳-last guardianگیم پلی جالبی داشت لذت بردم.
    ۴-Doomتریلر اولیش خوشم نیومد ولی از اون تریلرش که آخرش میمرد خیلی لذت بردم.
    سونی هم بهترین کنفرانس و داشت.
    سوپرایز هم last guardian بود.
    ضعیف ترین نمایش هم فال اوت ۴ یه چیز تکراری بهمراه ماد در آینده :۲۵:

    ۱۳ ۰
  32. AnGel Of Death گفت:

    بهترین نمایش بدون شک و بدون اغراق Star Wars Battlefront بودش چه کرده دایس بهترین گرافیک نسل هشتم رو دایس ارائه کرده در این بازی من به شخصه گرافیک برتر از این بازی ندیدم بعد از اون هم شاهکار یوبیسافت مونترال ( ما آخری نفهمیدیم مونت ریل یا مونت رئال :|) فور آنر عجب بازی رو رو نمایی کرد حال کردم اصلا فکر کنید توتال وار رو به صورت سوم شخص بازی کنی :۱۵: :۱۵:
    ضعیف ترین نمایش کلا نداریم هر کسی از یه نوع سبک و یه کمپانی یه نوع بازی خوشش میاد که براش میشه برترین نمایش

    و بالاخره بهترین کنفرانس مربوط به یوبیسافت بودش دیگه همه می دونین یوبی تو تریلر نشون دادن استاده حرف نداشت امسال کار یوبیسافت :۱۵: :۱۵:
    از نمایشگاه ای تری راضی بودم به شدت کلا وسط امتحانا باعث شد یکی دو تا درس رو حذف کنم ولی ارزشش رو داشت :۱۵: :۱۵:
    برترین سورپرایز هم نمایش For Honor بودش :۱۵: :۱۵:

    ۱۰ ۰
    1. King-Amir گفت:

      یوبی کلاً باید بزنه تو کار تریلر :۲۴:

      ۳ ۰
  33. Farzad.ND گفت:

    بهترین نمایشUncharted 4
    ۵.۳۰ صبح هوش رو از سر من برد ..اصلا از خود بی خود شده بودم فوق العاده بود
    بهترین کنفرانس sony
    به نظر من سطح کنفرانس از یکی دوسال پیش بالاتر بود
    برترین سورپرایز The Last Guardianو Horizon Zero Dawn
    بعد از چند سال سکوت بلاخره از این شاهکار هنری دوباره رونمایی شد ارزوی بدست گرفتن باکس بازی چند ساله رو دلم مونده
    هورایزون هم که واقعا عالی بود موسیقی تریلر واقعا منو مجذوب خودش کرد ایده ی فوق العاده ای داره با تجربه ای که گوریلا داره مطمئنا موفق میشه

    ۶ ۰
  34. Ulfric گفت:

    -بهترین نمایش که برای من بدون شک فال اوت ۴ بود :۲۴: بعد فال اوت هم انچارتد واقعا عالی بود…
    از فال اوت همین بس که من روزی حداقل دو بار باید همه ی تریلر ها رو نگاه کنم :/ والا من که به بتزدا و تاد هاوراد ایمان کامل داشتم باز نمایش بازی تو کنفرانس بتزدا منو به wow گفتن انداخت. یعنی تاد هاوارد دهنشو باز می کرد من میزدم تو سرم می گفتم واو ! البته از دلایلی که باعث شد نمایش فال اوت این قدر خوب باشه این بود که تایمش واقعا زیاد بود و خیلی چیزا نشون دادن. تقریبا نصف تایم کنفرانس بتزدا رو فال اوت گرفته بود. یعنی دووم و دیسانرد و بتل کرای و الدراسکرولز انلاین و لجندز یه طرف فال اوت یه طرف! دلیل بعدیش هم اجرای واقعا عالی تاد هاوارد بود. با اون تیکه های طنز عالی که استفاده می کرد! نه مثل این یارو رییس بتزدا که فقط خودش با حرفاش می خندید! :۲۴:
    برترین کنفرانس هم انتخاب بین بتزدا و سونی خیلی سخته. از یه طرف بازی های بتزدا رو مسلما بیشتر دوست دارم ولی سونی واقعا منو تو E3 شکفت زده کرد. راستش قبل E3 با اون لاین آپ وحشتناک مایکروسافت امید چندانی به سونی نداشتم ولی باید اعتراف کنم واقعا ترکوند! کلا به غیر از صحنه های مربوط به دستنی کنفرانس فوق العاده ای بود.

    – بهترین سورپرایز اولیش تاریخ انتشار محبوب که فکر نمی کردم این قدر نزدیک باشه. بعدشم تریلر شاهکار اوئدا.

    -نمایشگاه امسالم کاملا نظر منو جلب کرد فقط از یوبیسافت به شدت عصبانیم. می مرد این POP رو معرفی کنه؟ اون همه امید داشتیم برای این E3 …

    -ضعیف ترین نمایش نظری ندارم. حداقل بازی هایی که من دیدم راضی کننده بودن.

    ۴ ۰
  35. the director گفت:

    بهترین نمایش واسه من آنچارتد ۴ و متال گیر و استار فاکس بود
    کنفرانس سونی هم بهترین بود… هرچند نینتندو هم کم نذاشت ولی جای DT خالی بود
    بهترین سورپرایز هم بدون شک بازسازی فاینال فانتزی و شنمو ۳ بود
    در کل E3 امسال میتونست خیلی بهتر باشه ولی الانشم کلی خبرای داغ ازش شنیدیم و در کل راضی کننده بود

    بدترین نمایش هم به نظرم فیبل بود و For Honor

    ۵ ۰
    1. Ali-killer 22 گفت:

      امیر به نظر من دلیل سکوت ایتاگاکی و Devil’s third اینه که با توجه به اینکه کاملا وارد نسل ۸ شدیم شاید داره توی گیمپلی تغییرات زیادی رو پیاده سازی میکنه، البته قبلا هم اینکار رو کرده بود و به نظر من در آینده با عنوانی کاملا متفاوت طرف باشیم. احتمالا دلیل سکوتش همینه

      ۳ ۰
    2. the director گفت:

      تغییر گیمپلی ریسکه علی….
      اینجوری بازم میوفته واسه ۲ سال دیگه
      فکر کنم منتظره سیاست های نینتندو در مورد فروش وی یو و بازی هاشه… نینتندو الان برگ برنده هاشو کامل رو نکرده

      ۲ ۰
    3. Ali-killer 22 گفت:

      شاید اینطور به نظر بیاد ولی طرح های اولیه ی بازی رو یادته ؟ دیدی که بعد از اون تغییراتی که درش ایجاد شد باز هم خوب بود، از این نظر نباید نگران باشیم
      حالا برنامه های وی یو مشخص نشده هنوز ولی فکر کنم بازی با جلوه ایی کاملا جدید ی بار دیگه معرفی بشه

      ۱ ۰
  36. iman imani گفت:

    خب رضایت بخش نبود از سونی خیلی بیشتر انتظار داشتم نمایش انچارتدش با خودم میگفتم سونی حتما از گاد اف وار ۴ و کراش رونمایی میکنه وحتی خیلی قبلترم هم لحظه به لحظه ثانیه شماری میکردم خیلی دلم میخاست که اختلاف بین کوجیما و کونامی یه شابعه بیش نباشه وحداقل برای طرفدارانش سایلنت هیلزو ادامهبدن بسازن یه دمویه دیگه از بازی رونمایی بشه ینی باور کنین اون دمویه قابل بازی اونچان رو من تاثیر گذاشت که من شک نداشتم این بازی اگه بیاد حتما و حتما سری اویل هارو زنده میکنه گفتم اویل دوست داشتم کپ کام رزیدنت اویل ۷ رو رونمایی از اشتباهاته قبلیشون عبرت بگیرن و یه بازی بی نقص ارائه بدنو در حال حاضر تنها کاری که میشه انجام داد باید صبر کرد که تا ببینیم برایه گیمز کام چه سورپرایزی دارن یا به همین منوال خواهد بود اگه خبری نشد خداحافظ تا E3 2016

    ۲ ۰
  37. Llama Lord گفت:

    برترین نمایش این e3 تا اینجا برای من این چند تا عنوان بودن (ارزش بقیه رو نفی نمی کنم، بحث سلیقه ست)
    ۱- متال گیر: این بازی واقعا نیازی به توضیح نداره، به طرز کشنده ای بزرگ، با ابهت، پربار و خاصه!
    از امکانات شخصی سازی عجیبش تا انتقامهای زیرپوستی استاد کوجیما همه و همه باعث شده تا این بازی مثل همیشه یه پدیده باشه..
    ۲- آنچارتد: خیلی خوب بود، خیلی خیلی خوب بود…
    اصلا کاری به اینکه چه کمپانی ای بازی رو میده و انحصاریه ندارم، سونی که ارزشمنده بی نهایت، اگه این بازی روی رایانک “!” هم میومد همینقدر باید تحسین می شد..
    ۳- این تومب ریدر جدید هم بسی دل ربوده! امیدوارم یه کم لارای خشن تری داشته باشیم تا واقعیت بازی بالا بره، البته طبیعتا سازنده ها به نظر من اهمیت چندانی نمیدن! :D

    برترین کنفرانس: (متاسفانه کامل ندیدم همه رو) برای من بهترین کنفرانس برای Bethesda بود؛ معرفی به موقع یه شوک بزرگ، دنبال کردن جو ایجاد شده با چند تا سوپرایز حساب شده و شخص تاد هاوارد برای من دلایلی هستن که می تونه یه کنفرانس رو به درجه اعلی برسونه..
    ناگفته نمونه از کنفرانسهای سونی و مایکروسافت هم خیلی لذت بردم، خیییییییییلی زیاد!
    طرفداری الکی چرا آخه؟ جفتشون خوب بودن، حالا یکی بیشتر، یکی کمتر ;) :27:

    بهترین سوپرایز: برای من هیچ چیزی اندازه فال آوت شیرین نبود..
    خاطراتی که با نسخه های قبلی دارم (دوستانی که تجربه نکردن توصیه می کنم ۱ و ۲ رو هم تست کنن) اونقدر برام شیرین بوده که شنیدن اسم این بازی هم شادم کنه…
    پ.ن: در مورد شنمو اگه میشه کسی توضیح بده! یه سوپرایز اساسیه این اگه شدنی باشه!
    من برم دریمکست رو از انباری بیارم؟؟؟ :۱۸:

    راضی بودم از کنفرانس؟
    نسبت به سالهایی که گذشت خیلی زیاد..
    بعد مدتها یه جونی گرفته بود e3 منتهی نباید با سالهای رویایی نسل قبل مقایسه بشه..
    سالهای رویایی نسل جدید هنوز نرسیده به نظرم..

    ضعیف ترین…؟
    نمی دونم حقیقتش به مرحله ای رسیده بازیها که حداقل در تبلیغات جالب هستن اکثرا، همین موضوع باعث میشه با احتیاط پیش روی کنم..
    به صورت سلیقه ای با رویکرد جدید کال راحت نیستم؛ از نمایش gears4 هم چندان راضی نبودم…

    ۷ ۰
    1. Llama Lord گفت:

      تایم ویرایش تموم شد این جا موند؛ من این نکته رو هم اضافه کنم؛ دیدن کچل دوست داشتنی برای من به عنوان عضو کوچکی از جامعه کچلها عالی بود!
      هیتمن در هر غالب، با هر کیفیت و به هر شکلی دوست داشتنیه..
      امیدوارم زود بتونم تلاش کنم تا Silent Assassin هر مرحله رو بگیرم..
      و امیدوارم دوباره سکانسهای نمادین (مثل گرفتن کت شلوار اختصاصی ۴۷ از خیاطش) توی بازی باشه…

      ۴ ۰
    2. A.F.A گفت:

      پس تو هم دریم کست داشتی :۱۵: :۱۵: :۱۵: :'( :'( :'(

      ۲ ۰
    3. Llama Lord گفت:

      من هنوز باید داشته باشم، مگه اینکه پدر علاوه بر تایم روشن موندن کولر جعبه های انباری رو هم کاهش داده باشه!
      چندتا از بهترین تجربه هام روی این کنسول بود:
      Shenmue :15:
      Omikron :15:
      Jet Set Radio
      Ecco
      Head Hunter
      Resident Evil: Code Veronica :15:
      و خیلی عناوین دیگه…

      ۲ ۰
    4. A.F.A گفت:

      Samba De Amigo
      Sonic Adventures
      Sonic Adventures 2
      Crazy Taxi
      Space Channel 5
      Project Justice
      +
      همه ی این شاهکارایی که خودت نام بردی :۱۵: :۱۵: :۱۵:
      تو دوران طفولیت چیا میزدیما :۱۵: :۱۵:
      حالا تو بازم احتمال بودنش رو میدی در انباری،من اصلا نمیدونم کجاس؟!!! :۱۲:

      ۱ ۰
    5. Llama Lord گفت:

      رفیق در بدترین شرایط میشه با emulator بازی کرد، اگه اشتباه نکنم یه شبیه ساز خیلی خوب براش اومده بود؛ روی cpu های جدید مث i7 باید خیلی خوب جواب بده..
      ارزشش رو داره آدم یه بار دیگه داستان یه پدیده ای مث شنمو رو مرور کنه..

      ۰ ۰
  38. Matt Anderson گفت:

    حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟

    Uncharted 4 A thiefs End

    برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟

    یقینا کنفرانس سونی

    برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟

    The Last Guardian

    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟

    تا حدودی!

    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟

    The Rise Of the Tomb Raider/
    ___________________________________________________

    البته من فن سونی نیستم اما آدم نمیتونه حقایقو پنهان کنه!

    ۳ ۰
  39. Nate Drake گفت:

    بهترین نمایش گیم پلی: آنچارتد ۴
    بهترین تیزر معرفی: هیتمن
    بهترین نمایش مایکی: گیرز ۴
    بهترین نمایش یوبی: گوست ریکون
    بهترین نمایش EA: بلاشک استاروارز بتلفرانت
    بهترین نمایش بتزدا: فال اوت ۴
    بهترین نمایش اسکوئر: هیتمن
    بهترین نمایش سونی هم: :-) :-) بهترین نمایش کل E3
    بدترین نمایش مایکی: هیلو ۵
    بدترین نمایش یوبی: فور آنر
    بدترین نمایش EA: بازهم بخش ورزشی کنفرانس
    بدترین بتزدا: نداشت
    بدترین سونی: بلک اپس ۳
    بزرگترین سوپرایز هم بلاشک لست گاردین

    ۴ ۰
  40. erfan zoro گفت:

    ۱- برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟ Halo 5 و MGS TPP فوق العاده بودن . :۱۵:
    ۲-برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟ مایکروسافت – یوبی سافت – بتسدا .
    ۳-برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟ Holo lens – اجرای بازی های ۳۶۰ روی وان
    ۴-آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟ بله از e3 های چند سال اخیر یه سر و گردن بالاتر بود .
    ۵-کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟ For honor

    ۳ ۰
  41. Leon S.K گفت:

    برترین نمایش: آنچارتد ۴، فال اوت ۴، بتلفرانت
    برترین کنفرانس: سونی، بتزدا
    برترین سوپرایز: The Last Guardian
    تونست رضایت جلب کنه: بله
    ضعیف ترین: Deus Ex
    بدترین کنفرانس: اسکوئر انیکس، EA

    ۶ ۰
    1. AnGel Of Death گفت:

      محمد رضا بتل فرانتو تهیه می کنی؟

      ۴ ۰
    2. Leon S.K گفت:

      به احتمال زیاد :دی
      من زیاد آنلاین باز نیستم راستش ولی نمایشش رسما مخم رو ترکوند !

      ۴ ۰
    3. AnGel Of Death گفت:

      پس منتظرم منتشر شه با هم بزنیم برای این بازیم شده باید رویتو تغییر بدی :دی

      ۳ ۰
  42. Nariman گفت:

    برترین کنفرانس : Bethesda (فوق العاده زیبا بود)

    برترین نمایش ها : Uncharted 4 و Fallout 4 و DOOM و Hololens

    برترین سورپرایز : Horizon و TLG و اکشن فیگورهای کنفرانس Bethesda و قابلیت Backward Compability

    ضعیف ترین کنفرانس : نینتندو (واقعا پارسال شاهکار بود ولی امسال انگار به زور اومده بودن)

    ضعیف ترین نمایشها : مورفیوس (افتضاح)، COD BO III، نمایش EA Access

    ۳ ۰
  43. Pandora7 گفت:

    حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟
    Uncharted 4: A Thief’s End
    برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟
    sony
    برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟
    The Last Guardian
    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟
    تا حدود خیلی منتظر معرفی پرنس او پرشیا‬‎ بودم
    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟
    بیشتر دلم واسه gears of war 4 سوخت نمی گم ضعیف بود ولی فانتزی من کجا و این عنوان معمولی کجا

    ۱۱ ۰
  44. The End Of Ps گفت:

    برترین نمایش: آنچارتد ۴ بدون شک ۱ مطلق بود
    برترین کنفرانس: سونی
    برترین سوپرایز: هورایزن , واقعا کف کردم و خوشبختانه تا الان کلی جایزه هم درو کرده !
    تونست رضایت جلب کنه: بله
    ضعیف ترین نمایش : گیرز۴ ! اصلا فکر نکنید بخاطره هیتر بودن میگم تنها انحصاری مایکروسافت که دوست دارم سری گیرز هست خیلی هم منتظره نمایشش بودم ولی به نظره من گند زدن :۲۳:

    ۸ ۰
    1. Pandora7 گفت:

      چقدر نظرامون نزدیک به هم در آمد :۱۵: ولی جدا هورایزن نمایش بینظیر داشت و واقعا سوپرایزی خوبی از گوریلا گیم بود . غافلگیر شدم چون انتظار یه همچین بازی بزرگی رو از این استودیو نداشتم :-) . ولی به نظر من نمایش The Last Guardian بعد هشت سال مثل یه بمب بود زمانی که همه از ساخت بازی نا امید شده بودن , زمانی که همه قکر می کردن وادا رفته و بازی لنگ در هوا مونده سونی امد و یه نمایش شگفت انگیز از این عنوان نشون داد :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      ۵ ۰
  45. Samsara گفت:

    برترین نمایش E3 2015:
    Doom و Fallout و Uncharted و Ghost Recon و Metal Gear Solid
    برترین کنفرانس E3 2015:
    Sony و Bethesda
    برترین سوپرایز E3 2015:
    The Last Guardian و Horizon Zero Dawn
    میزان جلب رضایت از E3 2015:
    خوب
    ضعیف ترین نمایش E3 2015:
    نداشتیم!
    (حالا به خاطر دوستمون KiNgRäD کل کنفرانس مایکروسافت رو بگم، همینجوری، شکمی! ;) )

    ۵ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      شک نداشته باش نسخه نهایی Ghost Recon عمرا به اون جذابیت نیست :۲۴:

      ۹ ۰
    2. Samsara گفت:

      چه کنم، این نمایشش واقعا زیبا بود. :۱۵:
      ولی حق با توئه، یوبیسافت یک مقدار شهرتش لکه دار شده، یوبیسافتی که یک زمانی عاشقش بودم دیگه مثل قدیم قابل اعتماد نیست، متاسفانه.
      ولی خوب همین دوره ی رویاپردازی با دیدن تریلرها تا زمان انتشار بازی هم عالمی داره، این روزها رو بگذار خوش باشیم، اون روزها رو هم همون موقع حرصش رو می خوریم و فحش رو به یوبی می بندیم. :۲۴:
      واقعا سپاسگذارم رفیق، برای یادآوری این موضوع، همچین توی اوج انگار خوابوندی زیر گوشم و مستی رو از سرم پروندی. :۲۴:

      ۷ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      کلا منم باورم نمیشد در نگاه اول !
      واقعا انیمیشن‌ها، گرافیک، محیط و تقریبا همه چی توی بازی عین یه فیلم سینمایی خالص بود !
      به شدت طبیعی !
      کلا من اعتراف میکنم کنفرانس یوبی سافت خیلی سرگرم کننده و جذاب و در مواقعی هیجانی بود !
      اما خوب محصولات نهایی یوبی سافت هیچ وقت نصف تریلرهاش هم نیست :۲۴:

      ۶ ۰
  46. PSYCHO MANTIS گفت:

    بهترین کنفرانس:فقط یک دانه مشاهده نمودیم همونم ضعیف ترین بود!
    با این حساب نمی دونم کدوم رو بهترین اعلام کنم ولی اینطور که داخل یو تیوب پر از سروصدا و تشویق و اینهاست بنظر کنفرانس سونی عالی بوده.
    با توجه به اینکه شرقی پسند تر از آب درومده بود بنابر این من کنفرانس سونی رو به عنوان بهترین در نظر می گیرم.
    بهترین بازی:Star Wars Battlefront
    بهترین نمایش:U4 و SW
    بهترین تیزر/سی جی: Dark Souls 3
    بهترین قافلگیری:بدون هیچ شک و شبهه ای ریمیک فاینال هفتم…
    بهترین نمایش گیمپلی:U4
    بهترین نمایش مولتی پلیر:SW
    بهترین گرافیک:U4
    بهترین موسیقی تریلر:Elegia از New Order
    بهترین سخت افزار/دیوایس جدید: هالولنز

    بدترین کنفرانس:مایکروسافت
    بدترین نمایش:گیرز چهارم
    نمایشی که خوب بود ولی نه در حد انتظارات : هیلو پنجم
    دیگه شرمنده بدترینا ماله مایکرو جان بود :۲۴:

    با تشکر از بتسدا و اسکوعر…

    ۱۲ ۰
    1. Milad RFM گفت:

      بهترین سورپرایز کنفرانس چجوری توی ضعیفترین کنفرانس اتفاق افتاد؟ اجرای بازیهای ۳۶۰ رو میگم.
      نگین سورپرایز فلان بازی یا فلان هدست بود چون هیچکدوم سورپرایز محسوب نمیشدن.

      ۱ ۰
    2. Amir.M گفت:

      کنفرانس PC رو ببین نظرت بر می گرده :11:

      ۰ ۰
    3. PSYCHO MANTIS گفت:

      هالولنز تنها چیزی بود که تونست کنفرانسو از یک فاجعه نجات بده!
      نمی دونم این به حساب فن بازی هست یا نه!
      ولی باور کن بغیر از هالولنز از هیچکدوم از نمایش ها (حالا هیلو رو فاکتور بگیریم ) لذت نبردم:/
      در ضمن سال قبل تیزر آنچارتد چهارم هم فک برانداز بود و خیلی ها رو از خواب پروند!
      ولی کنفراس سونی در کل اصلا خوب نبود.
      اینکه دلیل نمیشه چون هالولنز عالی بوده پس مایکروسافت کنفرانس خوبی داشته!
      الان شما برو کنفرانس سونی رو ببین!
      یا اصلا ویدیو های یوتیوب!
      ببین مردم چطور از اول کنفرانس تا تهش جیغ و شیون (! ) و به قول ممد رضا گریه و نمی دونم اشک و خود زنی :lol: می کنن!

      ۲ ۰
  47. SHoeib گفت:

    E3 امسال فوق العاده خوب بود
    عنوان های زیر هم بنظرم بهترین ها هستند
    Uncharted 4
    The Rise Of the Tomb Raider
    Star Wars BattleFront
    Ghost Recon:WildLands
    ==
    البته عنوانهای خوب باز هم هستند ولی با فاصله زیاد نسبت به این ۴ تا
    ===
    موردی که امسال کم رنگ بود بازیهای ایندی بود.البته چند تایی هستند ولی نسبت به سالهای قبل کمتر شدند.البته اینم باید قبول کرد E3 جای بازیهای بزرگ AAA هست
    ====
    بهترین کنفرانس یوبیسافت
    چون سورپرایز عالی مثل Ghost Recon
    نسخه جدید South Park
    و For Honor
    ===
    The Division
    Rainbow Six Siege
    Assassin’s Creed: Syndicate
    هم که مثل قبل خوب بودند.برای همه شون هم تریلر گیم پلی طولانی نشون داد نه اینکه ۴ تا صحنه سینماتیک بذاره
    ===
    کنفرانس سونی هم عالی بود ولی چیز جدیدی نیست سونی همیشه خوب بوده
    ===
    نا امید کننده ترین عنوان بنظرم DOOM 4 بود.عجیب شخماتیک شده و کلا تغییر سبک دادند
    ===
    سوپرایز هم بلاشک لست گاردین
    ===
    ولی کف و خون قاطی کن ترین! عنوان انچارتد۴ هست.لامصب شما ببینید زمانی که خیلی میگفتند د اردر اسون هست حالا این دو تا رو با هم مقایسه کنید تا متوجه بشید اون حرف کاملا درست بود.لحظه ای غفلت یا جایگیری اشتباه مساوی هست با مرگ.تازه مطمئنا برای این تریلر درجه اسان گذاشته بودند و چند باری هم تمرین کردند تا این در امده
    توی ۷ دقیقه تنها یک کلید زنی بود اونم چقدر به موقع
    هوش مصنوعی دشمن ها رو! مثل کنه چسبیده بودند!
    ===
    ضد حال مراسم اعلام نشدن دوباره مافیا۳ هست
    ===
    دیپلم افتخار هم به خانومایی که اون گوشه کنار فعلایت داشتند :۲۴:
    ==
    یک پیشگویی هم بکنم اینکه این نسخه جدید کال اف فکر کنم نصف بقیه نسخه ها هم نفروشه!
    خیلی ضعیف بود.یک میدون بزرگ کلی هم دشمن ریختن توش تو بکش اونا بکشن.که چی؟!
    ==

    ۴ ۰
    1. A.F.A گفت:

      قبول دارم.
      ولی یادمه نمایشای بلک اپس ۲ هم خیلی بد بود همون موقع.ولی بازیه نهایی خیلی خیلی بهتر درومد.
      فعلا باید صبر کرد…

      ۱ ۰
    2. Amir.M گفت:

      نمایش بلک اپس ۳ یک فاجعه ی به تمام معنی بود حداقل سعی نکردن یه دستی رو سرو و روی گرافیک بازی بکشن از نسخه ی قبلم پایین تره
      AFA
      به نظرم بیشتر موفقیت BO2 مدیون بخش جنگ سرد بازی بود که حال هوای خاص خودشو داره وگرنه بخش ایندشو من دوست داشتم با کمال میل اسکیپ کنم اما گویا این شماره کاملا در اینده جریان داره که یه بیلاخ به تمام معنا به ارمان های COD هست :/

      ۰ ۰
    3. A.F.A گفت:

      اتفاقا من از بخش گذشته بلک اپس غیر از اون دو قسمتی که به منندز ارتباط داشت متنفر بودم.
      پرداخت بد،ریتم بد.
      ولی ایندش عالی بود.
      این یکی رو هم بر اساس تجربه ای که از تریلرای تری ارک دارم میتونم بگم که هنوز هیچی معلوم نشده.
      باید تا انتشار خوده بازی صبر کرد.

      ۰ ۰
  48. arkham knight گفت:

    برترین نمایش uncharted 4 thief’s end
    برترین کنفرانس sony
    برترین سوپرایز the last guardian
    ضعیف ترین نمایش for honor

    ۳ ۰
  49. Milad RFM گفت:

    هیلو ۵ چون طرفدارش هستم و به نظرم هم داستان و شخصیت ها رو بخوبی نشون داد هم گیمپلی و هم بخش انلاین.
    فال اوت ۴ رو خیلی دوس داشتم. کلا حال و هواش و گیمپلیش.
    بعد از اون انچارتد و توم رایدر هم نمایش بسیار خوبی داشتن و هر کدوم بخشهای مختلفی از ماجراجوییهای این دو رو نشون میداد. نیتان دریک که توی …( کدوم کشور بود؟ یادم رفت :۲۴: ) با قاچاقچی ها درگیر شد و با یه ماشین داشت از دست قاچاقچیها فرار میکرد. لارا کرافت هم که داشت از یه کوه یخی بالا میرفت که وسطش بهمن شروع شد. جالبه هر دو تا کاراکتر شروعشون مثل هم بود. از یه جایی غار مانند و بسته بیرون اومدن.
    گیرز رو خیلی دوس داشتم. نسبت به قبل یکم سریعتر شده. ولی هنوزم اون تم واقعی و تیره و فیزیک سنگین توی بازی حس میشه.
    استار وارز هم بخوبی ساخته شده و روندن سفینه ها و انواع تسلیحات واقعا حس بودن در جنگ ستارگان رو میده.
    سورپرایز بزرگ واسه من اجرای بازیهای ۳۶۰ روی اکس وان بود.

    ۱۰ ۰
    1. Milad RFM گفت:

      یه نکته هم بگم. گیرز بدترین نمایش نبود. فکر میکنم شما این سری رو چندان درک نمیکنید. فقط ۵ دقیقه از گیمپلی نشون دادن بازیی که یک و نیم سال بعد قراره منتشر بشه.
      شما انتظار داشتید که جنی(اسم کاراکتر جدید) از دیوار بره بالا و از بلندیها بپره. خب این گیرز هست نه انچارتد و توم رایدر. شاید میتونستن از یه جای دیگر گیمپلی نشون بدن شایدم کلا اینقدرشو ساختن.
      احتمالا حسی که توی شما ها وجود داره اینه که بازی باید ادونچره بود. در کل نمایش ۵ دقیقش مربوط به پیشروی توی یه محیط اروم بود و یک دقیقش مربوط به درگیری با ۳ تا موجود.

      ۶ ۰
    2. King-Amir گفت:

      نیتن از در اومد بیرون فک کنم
      یهنی شخصیت گیرز عوض شده؟ من ندیدم تریلر گیرز رو :11:

      ۲ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      آره عوض شده !
      منم در به در دنبال صدا پیشش هستم خیلی آشنا بود رو مخم مونده :دی
      کسی میدونه کی بود؟

      ۱ ۰
    4. KiNgRäD گفت:

      فکر می کنم Liam Mcintyre بازیگر نقش اسپارتاکوس باشه چون یک توییت هم قبلا کرده بود که Geow 1.2.3 تمام کردم

      ۲ ۰
    5. Milad RFM گفت:

      من بطرز ناباورانه ای بعد از چندین بار بررسی تریلر فهمیدم!
      لیام مک اینتایر. نقش اسپارتاکوس فصل ۲ به بعد!

      ۴ ۰
    6. Leon S.K گفت:

      ای فلانشو :دی
      هم خودش هم صداش ناموس جذبس !

      ۱ ۰
    7. Milad RFM گفت:

      یاد قسمت اخر سریال افتادم :'(

      ۰ ۰
    8. I AM ALONE گفت:

      تنها چیزی که باعث میشه به تریلر گیرز ۴ ایراد بگیریم می دونی چیه میلاد؟
      این که کل نمایش تو سیاهی مطلق بود. این باعث میشه آدم فکر بکنه می خواستن یه چیزی رو مخفی کنن
      ولی این رو بگم
      من با نمایش امسال گیرز حال کرد. واقعا حال کردم به قدری که وسوسه شدم به سوی وان برم برای این بازی
      بدترین نمایش از هر زاویه ای نگاه کنیم For Honor بود…

      ۷ ۰
    9. Milad RFM گفت:

      اخه توی نسخه اول هم محیطها تیره و تار بودن. حتی بعضی مواقع ترسناک. ایکاش بعضی جا ها تنهایی جلو بری تا کمی حس ترس بوجود بیاد. میتونستن از یه جای دیگه گیمپلی نشون بدن شایدم کلا همین ۶ دیقه رو ساختن!

      ۲ ۰
    10. I AM ALONE گفت:

      فرنچایز خیلی مهم و ارزشمندی هست برای مایکروسافت و استدیوی بلک تاسک سابق هم الان کمه کم دو سالی هست داره روش کار می کنه
      محیط های نسخه ی اول انصافا هیچ وقت اینقدر سیاه نبودن! یه جاهایی واقعا نمی دیدم داره چی کار می کنه
      حتی با این که نسخه فوق العاده با کیفیت ویدئو رو گرفتم ولی معلوم نبود
      برای خود بازی این جور چیزا بد نیست. برای تنوع لازم هم هست و خیلی خوب
      ولی کنفرانس محل Show Off و پز دادن گرافیک و جلوه های ویژه و این جور چیزاست
      می تونستن با انتخاب یه سکانس پر از نور و جلوه های نور و سایه و شلوغ نه تنها برای خود بازی نمایش بهتری بدن
      بلکه کل کنفرانس رو هم ارتقا میداد این حرکت.
      با توجه به دمو های تکنیکی بلک تاسک با آنریل مطمئنم توانایی این کار رو داشتن
      در هر صورت نمایش اصلی و مهم و سرنوشت ساز گیرز ۴ برای سال دیگه هست
      منتظرم ببینم اونجا چه می کنه…

      ۵ ۰
  50. RYU گفت:

    خوب سونی با سونامی که راه انداخت تقریبا همه رو ویران کرد و رفت :11:
    ———————————————————–
    horizon zero dawn
    بدون شک چشم منو بدجوری گرفت همش اینطوری بودم
    Woow wow WWoooW
    :11:
    no man sky هم که فنش هستم از همون نمایش های ابتدایی
    ———————————————————-
    فال اوت
    دووم
    دئوس ایکس
    هیتمن
    عالی دیگه چی می خواهیم از این دنیا

    ۹ ۰
    1. پارسا گفت:

      انشالله که برا هورایزون ۴ میگری استاد؟ :۲۴:

      ۲ ۰
    2. Farzad.ND گفت:

      هورایزون رو اقا اون بالا فتوا داد که تقلید مستیم از enslaved حساب میشه و ضعیفه یه تیکه نوسترآداموس هم رفت که داستانش خوب نیست و در اینده ضعیف درمیاد :lol: :lol: کلا بیخیالش شو :lol:

      ۴ ۰
  51. برترین نمایش e3 بدون قطع ماله هیلو بود بطوری که واقعا لذت بردم البته در کنار هیلو بازی هایی مثل متال و انچارتد و هورایزن هم خیلی خوب و عالی بودند :۱۵: :۱۸:
    برترین کنفرانس راستش شدیدا دو دلم بین بتسدا و مایکرو هر دو نمایش خیر کننده ای داشتند و بهترین چیزی که بهم القا شد این بود که هیچ احساس کسالت و خستگی در این دو کنفرانس نداشتم مثلا ۴۰ دقبقه در مورد فالوت صحبت شد توسط تاد هاوارد اصلا هیچ چیزی حس نکردم بجز لحظه به لحظه هیجان و گفتن بارها کلمه ی شاهکار یا کنفرانس مایکرو که کلا من نفهمیدم کی شروع و کی تموم شد از اجرای بازی های ۳۶۰ روی منسول ووان تا هلولنز و کنترلر جدید و … و بازی هایی مثل تامب راید و هیلو و گرز و فورزا و فی بل کلا همه چی رو شاهکار کرده بودند به همین خاطره که میگم نمیتونم بینشون تصمیمی بگیرم :۲۴: :13:
    برترین سوپرایز که واسه من هلولنز و دیسهانرد ۲ و اجرای بازی های ۳۶۰ روی وان بود بطوری که بشدت منو به وجد اوردند :۱۵: :۱۴: :22:
    میرسیم به قسمتی که برخلاف بعضیا بدترین نمایش رو تا رو اب دارم مثال بزنم براش راستش کلا کنفرانس یوبی سافت بجز رینبو و گوست رکون هیچ چیز دیگه ای جالب نبود مخصوصا دیویزن که احساس کردم اصلا دیویژن سابق نیست بنا به دلایل انیمیشن هایه خیلی ساده مثلا بعد از تیر خوردن ی شخصی خیلی به طرز مسخره ای پخش زمین میشدند یا فایتینک هاش کلا این دیویژن امسال اصلا مثل دیویژنی که من پارسا خاستارش بودم نبود نمیدونم راستش من از اولین نمایش سونی یعنی د لست گادین خوشم که نیومد هیچ برام بدترین نمایش هم بود دیالوگ هایه تکراری حرکات فوق تکراری چند بار نجات پیدا کردن توسط اون موجود پشمالو :۲۴: کلا اصلا چیز جالی برای من نبود بازم تکرار میکنم برای من م مزحک ترین واقعا مزحک ترین چیزی که من تو e3 امسال دیدم نمایش جاست دنس بود که ب طرز مسخره ای همه چی دست به دست هم دادند که نمایش مزحکی بسازه من کاری به گیمش ندارم نمایشش واقعا مزحک بود اوردن ی خواننده و رقص و اینا کلا واسه ی نمایشی از هر گیمی که میخواد باشه مسخرست تو دیدگاهه من :11: :۲۳:

    ۶ ۰
  52. $SPARTA$ گفت:

    micriosoft
    همه چیش و همه قسمت کنفرانسش

    ۳ ۰
  53. ahmad گفت:

    به نظرم ضعیفترین نمایش برای gears 4 بود. اصلا یه جوری شدم.انتظار یه نمایش خارق العاده رو داشتم ولی یه تریلر معمولی بیش نبود. نمایش the last guardian به نظرم در کنار doom بهترین ها بودن.بهترین سورپرایز هم دیگه نیازی به گفتن نداره. گیمر نسلهای پیش باشی و اسم ff 7 remake بیاد تنت نلرزه؟ ملت جیغ میکشیدن. نمایش سونی کلا تماشاگرا روی هوا بودن. نشون میده کاملا به درخواست طرفدارا گوش داده بودن. کی باورش میشد شنمو و آخرین نگهبان و اون ریمیک جادویی همزمان معرفی بشن؟ هورایزن هم نمایش خوبی داشت هرچند هنوز جای کار زیاد داره. باید دید تنوع گیمپلی، گانپلی و کوئست ها به چه شکل هست وسعت بازی چقدره ووو هنوز زوده قضاوت در موردش

    ۳ ۰
  54. ahmad گفت:

    یه آمار جالب هم از تعداد مشاهده تریلرهای E3 توی یوتیوب منتشر شده فقط بع فاینال فانتزی نگاه کنید
    Microsoft:
    ۱. (۲,۰۹۸,۴۱۵) Halo 5 Warzone Trailer

    ۲. ۶۵۳,۱۵۸ Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 Announce Trailer

    ۳. ۴۷۰,۷۳۴ Gears of War 4 E3 Gameplay

    ۴. ۴۶۰,۳۶۲ Cuphead E3 2015

    ۵. ۳۸۸,۴۷۰ Forza 6 E3 Gameplay

    ۶. ۳۶۵,۵۷۹ ReCore E3

    ۷. ۳۳۷,۹۸۳ Sea of Thieves

    ۸. ۲۲۱,۲۵۴ Rare Replay

    ۹. ۱۹۶,۰۲۳ Rise of the Tomb Raider

    ۱۰. ۱۹۴,۶۷۰ Fable Legends

    ۱۱. ۱۲۰,۴۹۰ Gigantic

    ۱۲. ۵۸,۴۹۲ Ostrich Island: Escape from Paradise

    ۱۳. ۴۹,۱۲۸ Dark Souls III

    ۱۴. ۴۳,۱۳۵ Xbox E3 2015 Briefing Highlights – YouTube

    ۱۵. ۴۱,۹۳۹ Tom Clancy’s The Division Dark zone Multiplayer Reveal – E3 2015 trailer –

    ۱۶. ۳۸,۵۰۹ Gears of War 4

    ۱۷. ۲۳,۱۲۹ Halo 5 – Xbox E3 2015 Briefing

    ۱۸. ۱۱,۹۶۸ Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

    Sony!
    ۱. ۸,۹۱۶,۵۴۳ Final Fantasy VII

    ۲. ۲,۷۸۶,۱۱۵ UNCHARTED 4: A Thief’s End

    ۳. ۲,۵۸۸,۸۵۷ The Last Guardian

    ۴. ۲,۰۰۸,۵۰۵ Horizon Zero Dawn

    ۵. ۱,۶۶۶,۲۲۶ Star Wars Battlefront

    ۶. ۱,۲۷۹,۵۶۴ Call of Duty: Black Ops III

    ۷. ۱,۱۵۶,۲۱۸ HITMAN – E3 2015 Trailer | PS4 – YouTube

    ۸. ۷۳۸,۶۸۲ Street Fighter V – E3 2015 Trailer | PS4 – YouTube

    ۹. ۶۸۶,۷۵۰ Final Fantasy VII GameTrailers reaction

    ۱۰. ۳۶۸,۲۸۹ Destiny: The Taken King

    ۱۱. ۳۴۴,۸۴۰ No Man’s Sky

    ۱۲. ۲۷۶,۸۳۵ Firewatch

    ۱۳. ۲۲۳,۶۵۲ DREAMS

    ۱۴. ۱۷۲,۲۹۲ Shenmue 3 reaction from Michael Huber at Gametrailers – YouTube

    ۱۵. ۱۴۰,۸۰۶ Disney Infinity 3.0 –

    ۱۶. ۱۱۰,۸۵۵ Assassin’s Creed Syndicate

    ۱۷. ۵۹,۱۶۰ PlayStation E3 2015 Press Conference Recap

    ۶ ۰
    1. AnGel Of Death گفت:

      بتل فرانت حتی توی کنفرانس سونی هم تریلرش پخش شده تو تاپ لیسته :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      ۳ ۰
    2. Leon S.K گفت:

      آمار تریلرهای سونی رو برم :دی
      اکثرا میلیونی !

      ۲ ۰
  55. Yamato گفت:

    حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟
    -بدون شک برترین نمایش مربوط به MGS V The Phantom Pain که رسما با اون تریلر دوباره طوفان سازی کرد، نمایش گیمپلی بازی آب از دهانمان راه انداخت، با اون همه ارتقاء و شخصی سازی …

    برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟
    -واقعا نمایش سونی به قدری و شگفت انگیز بود که بدون شک یکی از بهترین E3 های تاریخ سونی بود! نمایش تمام بازیها و عناوین معرفی شده عالی بودن، خصوصا سورپرایز آخرین نگهبان و Horizon Zero Dawn :15:

    برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟
    – بدون شک ریمیک فاینال فانتزی VII و The Last Guardian

    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟
    – بله بسیار زیاد! تمام کنفرانس ها حتی مایکروسافت هم درنوع خودش خوب بودن!

    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟
    – واقعا نمیتونم هیچ عنوانی رو انتخاب کنم که نمایش بدی داشته! همه چیز عالی بود …

    ۹ ۰
  56. general amin گفت:

    وقتی پای کنفرانس سونی نشستم و در همان ابتدا چشمانم به جمال TLG روشن شد اشک در چشمانم حلقه زد. نتیجه سالها صبر و تحمل را گرفتم :۱۵: با وجود نمایش حماسی TLG و متال گیر افسانه ای سایر نمایش ها برایم بی معنی شدند حتی doom و hitman که همواره به احترامشان کلاه از سر می بردارم اما داستان TLG و MGS دنیای دیگریست …

    ۱۸ ۰
  57. big boss9 گفت:

    منه پیشونی سیاه هنوز نتونستم ببینم :11: :11: :11:

    ۳ ۰
  58. Amir.M گفت:

    +بهترین نمایش ها : آنچارتد ۴ (هنوز نمی تونم اون نقشه ی پویا رو حضم کنم)+آرکام نایت (تریلر نمایش داده شده یه افتتاحیه ی طوفانی برای بازی بود)+هورایزن (یگ نمایش سینمایی عالی داشت)+وایلد لند (البته مطمئمنم بازی در محتوی خیلی عمق نخواهد داشت اما خب نمایش بی نظیری داشت)+سوس پارک جدید (شات اپ باترز :D )+بتل فرانت (مبارزه های حماسی و جذاب)+نید فور اسپید (گرافیک چشم در آر و همینطور درجه ی بالای شخصی سازی بازی عالی بود)
    +برترین کنفرانس : بدون شک یوبی سافت. ایشا تایلر به حدی خوب بود که اگر کمی و کاستی هم بود محو شد (مجری برای من خیلی مهم هست چیزی که توی کنفرانس های اسکوئر و EA به طرز فاجعه باری افتضاح بود(اسکوعر رو یاذم نمیاد مجری داشت یانه ولی درکل یک کنفرانس بی روح و بورینگی داشت :/ ))
    برترین سوپرایز نمایشگاه : چیزی چشم گیری ندیدم اگه منظور هولولنز هست که من خیلی جذبش نشدم
    +درجه ی رضایت : نسبت به پارسال خیلی بهتر بود ولی با این حال انتظار بیشتری داشتم . دوست داشتم تریلر گیم پلی از دیس انرد و چند بازی دیگه که فقط تیزر نشون دادن ببینم . انتظار داشتم لست گاردین بعد از این همه مدت تاخیری که داشت حد اقل گرافیک قابل قبولی رو عرضه کنه که گویا سازندگان گرامی گرافیک لحظه ی استارت زدن کارشون رو نمایش دادند
    +ضعیف ترین نمایش: تمامی عنواوینی که توی کنفرانس PC نشون دادع شد (هنوز نمی تونم درک کنم یه کنفرانس چفدر می تونه چپندر قیچی و بی محتوا باشه . یه سری عنوان درپیت قرون وسطایی رو نشون دادن )
    +بد ترین کنفرانس ها : به ترتیب PC >اسکوعر>نینتندو (نینتندو هم به خاطر یوشی وولی ورد رتبش یکم بالاتره :/)
    +بهترین تیزر : اینو اضافه کردم چون واقعا تیزر اساسین کرید سیندیکیت رو دوست داشتم با موزیک فوق العادش

    ۳ ۰
  59. MAJID KHARATHA گفت:

    کل امسال e3 بهم لذت چندانی نداد اما اگه بخوام بازی که منو وجد اورد رو بگم بدون شک بتلفرانت نمایش بی نظیری داشت البته انچارتد نمایش عالی داشت فقط یه چیزی که کمی نگران کننده بود فریم بازی بود که پایین بود امیدوارم تو نسخه نهایی درست شده باشه البته رو کنترل ماشین هم یکم بیشتر کار کنند به نظرم بهتره غیر از این دو تا بازی بازی دیگه منو به وجد نیاورد و به نظر من داغون ترین نا امید کننده ترین نمایش برای من بدون شک doom که فقط داشتم حرص میخردم چرا باید doom این شکلی کنند

    ۳ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      اگر منظورت تریلر دیبازی هست که بله اون افت فریم داره و عجیبه.اما نمایش خود بازی افت فریم نداشت.
      کلا منم تعجب کردم وقتی تریلر رو دان کردم اوایل افت فریم داشت!!
      جالبه سایت های دیگه مثل گیم اسپات و این بقلی نوب فا هم اعتراض کرده بودن.مشخص شد که مشکل از تریلر بوده.
      یکی از کاربران نوب فا یک نسخه از تریلر رو داشته که بدون افت فریم بوده.

      ۱ ۰
  60. حال از نظر شما برترین نمایش E3 2015 مربوط به چه عنوانی بود ؟هیلو

    برترین کنفرانس در نمایشگاه امسال مربوط به چه شرکتی بود ؟ماکروسافت

    برترین سوپرایز نمایشگاه امسال برای شما چه چیزی به حساب می آید ؟بازی های :xbox: ۳۶۰ بر روی وان اجرل میشه

    آیا نمایشگاه امسال توانست رضایت شما را جلب کند ؟بله

    کدام عنوان ضعیف ترین نمایش E3 2015 را از نظر شما داشت ؟سونی و نینتندو

    اینم از جوابا

    ۱ ۰
x