یوبیسافت: درس‌های زیادی از اتفاقات Assassin’s Creed: Unity گرفته‌ایم

توسط رضا عباسی در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ , ۱۸:۰۰

به گفته‌ی یوبیسافت، ساخت Assassin’s Creed: Syndicate تحت تاثیر موج منفی به راه افتاده بر علیه Unity در سال ۲۰۱۴ قرار گرفته است و آنها درس‌های زیادی از آن آموخته اند.

Assassin’s Creed: Unity به دلیل وجود باگ‌های فراوان، کرش‌های مختلف، مشکلات بزرگ در اتصال به بخش آنلاین و مشکلات مربوط به کارایی بازی، مورد انتقاد فراوان منتقدها و بازیکنان عصبانی قرار گرفته بود. این اتفاقات یوبیسافت را مجبور کرد که عرضه Season Pass بازی را کنسل و برای عذرخواهی از بازیکنان، محتویات اضافی رایگان به آنها هدیه دهد.

در ویدئوی مصاحبه IGN با سازندگان بازی، آنها از حس خودشان نسبت به آنها واکنش‌ها و بازخوردها گفتند و اعلام کردند که درس‌های زیادی از آن موضوع درساخت Assassin’s Creed: Syndicate گرفته اند.

باید منتظر ماند و دید این بار یوبیسافت پای قول‌هایش می‌ماند یا خیر.

دیدگاه
۲۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

22 Replies to “یوبیسافت: درس‌های زیادی از اتفاقات Assassin’s Creed: Unity گرفته‌ایم”

  1. Peter.osgood گفت:

    سلام دوستان
    من تازه اینجا عضو شدم
    چند ساعته که منتظر اینم که یک پست پر بازدید بزارن من کامنتمو بدم…خوشحال میشم راهنماییم کنین
    راستش من میخوام یک لپ تاپ گیمینگ بخرم و تو برند و گرافیک و ایناها موندم
    میشه یک لپ تاپ گیمینگ عالی تا قیمت ۷/۵-۸ میلیون معرفی کنید؟؟؟
    من خودم ایسوس g751 و ریزر blade pro 2015 با کارت گرافیک gtx 960m مدنظرمه…
    مطمئنا کارت گرافیک ایسوس قویتره اما یک سوال.
    گرافیک gtx 960 میتونه راحت بازی هایی مثل gta v یا the witcher 3 روی حالت ultra اجرا کنه؟
    اگه چیز دیگه ای هم مدنظرتونه بگید.ممنون

    ۲ ۰
    1. Déjà vu گفت:

      داری به gtx 960 توهین میکنی.
      gta رو راحت ۶۰ فریم ۱۰۸۰p میتونی بازی کنی.

      ۰ ۰
  2. rasool گفت:

    اساسین که دیگه خشکید از بس ساختن،گیم پلی هم که کلا یکیه،فقط با شماره یکش حال کردم

    ۱۹ ۰
    1. M.R.P گفت:

      تکبیر :۲۴: والا منم فقط با یکش حال کردم! هرچند گیم پلی نسخه های بعدش یکم بهترو کامل تر شد ولی همینجور از ابهت بازی و جذابیتشم کم شد و دیگه آخریا داشتن توی استودیو بجا بازی ساختن ترر میزدن :lol: الانم درسشونو یاد گرفتن اروا خیکشون :۲۴:

      ۲ ۰
  3. KNIGHT ARTORIAS گفت:

    والا تو تریلری هم که از بازی اومد من باگ دیدم دیگه نمیدونم میخوان چیکار کنن! :lol: :lol:

    ۸ ۰
    1. Link گفت:

      اون باگ نبوده نمک بازی بوده :lol:

      ۱۴ ۰
    2. reza_only گفت:

      تریلر pre-alpha بود :|

      ۰ ۰
  4. Link گفت:

    مهمترین درس را یاد نگرفتند بابا بیخیالش شید چند سال استراحت بدید. :11:

    ۴ ۰
  5. Ali-killer 22 گفت:

    با توجه به تغییر سیاستهای یوبیسافت میشه این رو فهمید که از مشکلات گذشته درس گرفتن، اگه با همین سیاست جلو بره شاهد دوران اوجش هستیم مثل سالهای گذشته

    ۱ ۰
    1. Bruce . wayne گفت:

      کدوم تغییره سیاست منظورته؟

      ۱ ۰
    2. Venom Snake گفت:

      تا جایی که من زنده بودم سالهای گذشته دوران افتش بوده…مگه اینکه ترول کرده باشی… :lol:

      ۲ ۰
    3. Ali-killer 22 گفت:

      بتمن@
      نوع تبلیغات و هایپ ها و….
      میتی@
      تا قبل از انتشار واچ باگز میشه گفت دوران اوجش بود دیگه :lol:

      ۴ ۰
  6. the division گفت:

    ههه اینارو باش خیلی درس گرفتن تو گیم پلی Assassin’s Creed Syndicate دوتا باگ دیدم حالا میگیم اول کاره بزار انتشار بشه ببینیم چیکاران :16: :13: :11:

    ۱ ۰
  7. DarkSide گفت:

    هیتر هیچ عنوانی نیستم ولی اصلا اشتیاقی برای دیدن تریلر بازی نداشتم. کلا دلشون خوشه فوقش بعد اینم میان معذرت خواهی میکنن دیگه. احتمالا درسی که یاد گرفتن اینه که آدم با عذر خواهی کوچیک نمیشه :lol:

    ۱۰ ۰
  8. Assasins Fall گفت:

    این امیدوارکننده ترین حرفیه که میتونم این روزا از یوبی بشنوم…
    اینکه یک شرکت به اشتباهات خودش اعتراف بکنه و بگه که از اون ها درس گرفته به خودی خود اتفاق کاملا مثبتیه…
    با توجه به اینکه زمان عرضه بازی چندان دور نیست خیلی عجیبه اگه اینا فقط حرف باشه…
    اولین و مهمترین کاری که یوبی میتونه انجام بده اینه که مشکلات فنی احمقانه یونیتی رو تکرار نکنه…یعنی از نظر من این مهمترین عامل در تعیین موفقیت یا عدم موفقیت این نسخه هست…
    اگه این مورد رعایت بشه فارغ از ویژگی های مختلف بازی،پیشرفت ها و یا پسرفت ها،نتیجه به مراتب قابل قبول تری رو در بازی شاهد خواهیم بود…
    در هر صورت زمان همه چیزو مشخص میکنه…

    ۶ ۰
  9. the division گفت:

    میگم مثله این میمونه batman arkham knight بیاد پره باگو مشکلات باشه بعد rockstady بیاد بگه ما عذرخواهی میکنم از همه اینا هم تحویل شما برا جبرانات :۲۴:

    ۳ ۰
  10. DEAD MAN گفت:

    پریزش کجاس ؟

    ۶ ۰
  11. مهمترین کار شرکت این بوده که درس های زیادی گرفتند

    ۱ ۰
  12. RYU گفت:

    باوشه
    با مشکل اصلی گیم پلی تکراری و کسل کننده و داغون بازی هستش

    ۰ ۰
  13. RaGe گفت:

    من نفهمیدم این همه زحمت واسه ساخت یه بازی بعد تهش هیچکی نمی گه دست شما درد نکنه همه یه ریز اشکال میگیرن هه جالبه

    ۳ ۰
  14. Omid Mosby گفت:

    حرف های همیشگی.ببینیم و تعریف کنیم

    ۰ ۰