اولین پادکست دنیای بازی | رادیو X شماره‌ی ۱: ما برده نیستیم

توسط جواد ارجمندی در ۱ فروردین ۱۳۹۴ , ۱۷:۰۰

سال جدید رو با اولین شماره از مجموعه پادکست های رادیو X شروع می کنیم. رادیو X، نامی است که برای پادکست دنیای بازی انتخاب شده است. دلیل وجود X در نام این پادکست این است که دکمه X در تمام گیم پد کنسول ها دکمه ثابت است.

با توجه به اولین شماره بودن این پادکست، در جریان هستیم که تعدادی ایراد و اشکالات فنی در این شماره وجود دارد که امیدواریم از این موارد چشم پوشی کنید. البته وظیفه دونستیم که با ذکر برخی اشتباهات، بابتشون عذرخواهی کنیم.

یک جا گفته میشه اواخر دهه ی ۲۰۰۰، که منظور اوایل سال های ۲۰۰x هست.

یک جا هم میگم EA هر سال کال آو دیوتی میده، منظورم اکتیویژن بود. خلاصه اگر خواستید ترول کنید، راحت باشید!

اول رادیو انتظار داشتم حدود یک ساعت بشه که ظاهرا این پیشبینی غلط از آب در اومد و ۴۸ دقیقه شد! ولی برای گیمر ها کیفیت مهمه نه کمیت.

نظرات و پیشنهادات شما مطمئنا در ادامه راه ما را یاری خواهد کرد و سعی می کنیم در شماره های آتی پادکست را دوست داشتنی تر کنیم.

دانلود پادکست با کیفیت بالا (۱۲۸bit/s)

دانلود پادکست با کیفیت معمولی (۶۴bit/s)

متن موسیقی پایانی:

This was a triumph.
I’m making a note here:
HUGE SUCCESS.
It’s hard to overstate my satisfaction.

Aperture Science.
We do what we must because we can.
For the good of all of us
Except the ones who are dead.

But there’s no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
And the science gets done and you make a neat gun.
For the people who are still alive.

I’m not even angry.
I’m being so sincere right now.
Even though you broke my heart and killed me.
And tore me to pieces.
And threw every piece into a fire.
As they burned it hurt because
I was so happy for you!

Now these points of data make a beautiful line.
And we’re out of beta, we’re releasing on time.
So I’m GLaD I got burned.
Think of all the things we learned
For the people who are still alive.

Go ahead and leave me.
I think I prefer to stay inside.
Maybe you’ll find someone else to help you.
Maybe Black Mesa…
THAT WAS A JOKE. Haha. FAT CHANCE.
Anyway, this cake is great.
It’s so delicious and moist.

Look at me still talking when there’s science to do.
When I look out there it makes me GLaD I’m not you.
I’ve experiments to run there is research to be done
On the people who are still alive

And believe me I am still alive.
I’m doing science and I’m still alive.
I feel FANTASTIC and I’m still alive.
While you’re dying I’ll be still alive.
And when you’re dead I will be still alive.

Still alive
Still alive

دیدگاه
۳۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

32 Replies to “اولین پادکست دنیای بازی | رادیو X شماره‌ی ۱: ما برده نیستیم”

  1. REZA cage گفت:

    ممنون و متشکر برای پادکست(X) عاغا اشتباه پیش میاد مشکلی نداره که :-)
    منتظر پادکست های بعدی هستم

    ۴ ۰
  2. CYBER_G4M3R گفت:

    یدونم A_W_D_S بزارین :pc: :pc: :lol: :lol:

    ۱ ۰
  3. mahdi m گفت:

    بسیار عالی
    به عنوان کار اول خوب بود
    ممنون بابت زحمتی که کشیدی و ممنون بابت این اوپنینگ عالی!

    ۰ ۰
  4. navid گفت:

    پادکست فوق العاده عالی بود منظره پادکست بعدی هستیم.
    خیلی خوبه اخبار مهمی که در طول هفته منتشر میشه یکبار دیگه با جزیئایت بیشتر توضیح داده میشه.
    موقعی که موسیقی در بک گراند پخش میشد یکی دو جا اذیت می کرد سیع کنید ولومش را کمتر کنید.
    جواد عزیز حجم اون DLC که گفتی ۴.۴GB بود نه ۷-۸ گیگ :۱۲:

    ۳ ۰
  5. Sina jalali گفت:

    خیلی خوب بود ممنون. کلن فضای خودمونی و خوبی داشت امیدوارم به صورت هفتگی ادامه داشته باشه و اول همشون اینجوری شروع شه :D

    ۱ ۰
  6. DaRkLoRd گفت:

    کار بسیار پسندیده و جالبیه موفق باشید ;)

    ۲ ۰
  7. Déjà vu گفت:

    خوب بود.
    (چون قسمت اوله فعلا انتقاد نمیکنم :lol: )

    ۱ ۰
    1. reza_only گفت:

      انتقاد فقط ایراد گرفتن نیست. گفتن مشکلات فقط بخشی از نقده.

      ۱ ۰
  8. Marshal Reza گفت:

    با بازى هاى پُر طرفدار و بازى سازهاش شوخى کنید . خیلى جالب میشه :-)
    شوخى هاى شخصى هم نکنید :-)

    ۰ ۰
  9. Vault Hunter گفت:

    فکر نمی کردم در این حد خوب باشه.حتما ادامه بدین.

    ۵ ۰
  10. Marshal Reza گفت:

    باید برنامه رو با دو یا سه گوینده اجرا کنید . این طورى از حالت یکنواخت در میاد . مثلا جاهایى که یه چیزى میگى و فقط خودت میخندى جالب نیست ، دو نفر دیگه هم باید بات بخندن.

    ۶ ۰
  11. شعیب گفت:

    با تشکر.جای این برنامه خالی بود تو سایت
    فقط گوینده راحت صحبت نمیکنه/از مطلب اصلی منحرف شدن/صدا نا واضح بودن گاهی/
    گفتم همین اول کار نقایص رو بگم تا بکار بیاد
    و لطفا اخباری که میدونید همه خبر دارند رو نگید
    و یک مقدار شادتر.نمیدونم چرا همه پادکست ها موسیقی امریکایی میذارن با اینکه خودمون کلی موسیقی باحال داریم

    ۰ ۰
    1. MasterFARDIN گفت:

      موسیقی ایرانی باحال یکی واسه پادکست مثال بزنین

      ۱ ۰
    2. شعیب گفت:

      اینهمه موسیقی زمینه.هم سنتی هم پاپ

      ۱ ۰
    3. Milad RFM گفت:

      به نظرم موزیکها همون امریکایی باشن بهتره.در کل مناسبتره.

      ۳ ۰
    4. CYBER_G4M3R گفت:

      شعیب دا۶ انتظار داری امیر تتلو بزارن؟ :lol: :lol:

      ۳ ۰
    5. H.Sabour گفت:

      چارتار پیشنهاد میشه :۲۴:

      ۲ ۰
    6. Assasins Fall گفت:

      منظور شعیب موزیک بی کلامه فک کنم…
      موزیک متن فیلم های ایرانی یا موزیک آهنگ های با کلام که از قسمت های دارای ترانه جدا بشه و به عنوان موزیک متن قرار بگیره…
      مث کاری که روزانه صدا و سیما میکنه…
      از نظر من تلفیقی کار کنید…موزیک اون ور آبی به همراه کار بچه های داخل…
      از تمام ظرفیت ها باید استفاده شود! :۲۴:

      ۲ ۰
  12. rasool گفت:

    خیلی کارت درسته،امیدوارم ادامه داشته باشه

    ۰ ۰
  13. Amir.M گفت:

    خیلی عالی بود . از آهنگ ربلیون هم خیلی خوب استفاده کردی :D (نسخه ی ۸ بیتیش بود دیگه ؟! ممکنه به صورت جداگانه قرارش بدید ؟!)

    ۰ ۰
  14. king گفت:

    تشکر فراوان :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۰ ۰
  15. Amin Hosseini گفت:

    ممنون، هفته ای یک بار همچین ایتمی لازمه :*:

    ۰ ۰
    1. Amin Hosseini گفت:

      فقط از دفعه بعد یکم پر انرژی تر و به قول دوستمون تعداد گویندگان بیشتر شه بهتر میشه، بازم ممنون

      ۰ ۰
  16. Milad RFM گفت:

    موزیک خوبی رو انتخاب کرده بودی واسه پس زمینه. فقط موقع صحبت کردن بهتره صداش خیلی کم بشه و صدای خودت بالاتر بیاد.
    بهتره ۲ نفره اجرا کنید تا تنوع داشته باشه و یکنواخت نشه.مثلا یک در میون اجرا کنید. یکمی هم با انرژی بیشتر باشه عالی میشه.
    بعضی از جملات رو سریع ادا کردی. بهتره شمرده تر کلمات رو ادا کنین.
    البته اینا پیشنهاداتی برای بهتر شدن برنامه بود. :۱۵:
    این اخباری که گفتین واقعا تایید شدن؟ مثلا تاخیر خوردن کوانتوم بریک تا ۲۰۱۶؟ فک نکنم تایید شده باشه.
    اخبار و اطلاعاتو هم دقیقتر باشه اعتبار بیشتری براتون میاره. مثلا انچارتد ۱ ۲۰۰۷ اومده.
    هولو لنز هم کاربردش با همه اینا فرق میکنه.

    ۰ ۰
  17. King-Amir گفت:

    لایک دارین واقعا!
    لایک :-)

    ۲ ۰
  18. بسیار ممنون
    اولا گاها” خیلی تند و نا مفهوم صحبت میکنی
    وقتی صدای موسیقی پخش میشه صدای گوینده گم میشه بین صدای موسیقی
    و نکته خیلی مهم اینکه لزومی نداره حتما” مباحث رو اینقدر کش بدی تا بشه مثلا یک ساعت !!!
    خیلی از توضیحات درباره بازی ها یا انجین ها یا بعضا” استدیوها (به عنوان مثال) توضیحات اضافی هستن که همه اینجا اکثرا” میدونن … مثلا فکر نکنم کسی اینجا باشه که قرف بین انجین عمومی و یا انجین خاص رو ندونه … یا کسی نیست که ندونه تل تیل چه بازیهایی رو ساخته و چه جوری بازی میسازه و داستان رو روایت میکنه
    ان نکات به نظرم حتما باید تو پادکست بعدی در نظر گرفته بشن

    ۰ ۰
  19. واقعا خوب بود ممنون ;) :۱۵: :*:

    ۲ ۰
  20. Assasins Fall گفت:

    بخش خوبی هست.
    تشکر!

    ۱ ۰
  21. Ilia Amini گفت:

    بخش بینهایت جذابی بود به امید پادکست های بعدی ;)

    ۰ ۰
  22. MetallicA گفت:

    عالی.متشکرم. :۲۴: :۱۵:

    ۰ ۰
  23. خیلی عالی بود . ممنون از زحماتتون. خیلی وقت بود که منتظر یک همچین آیتمی بودم ;)

    ۰ ۰