2 نظر

دلیل شروع افتضاح بازی Diablo 3

توسط در4 سال پیش
 

بازی Diablo 3 یکی از بدنام ترین بازی های آنلاین از نظر مشکلات فنی موجود در زمان انتشار است. وقتی این بازی برای PC منتشر شد، مشکلات اتصال به سرورهای بلیزارد (که برای اجرای بازی از ملزومات بود) اعصاب بسیاری از طرفداران را مشوش کرد.

بلیزارد در آن زمان تقاضای زیاد برای بازی Diablo 3 و در نتیجه شلوغی سرورها را علت قضیه معرفی کرده بود، توجیهی که شاید کم تر کسی آن را برای بازی مثل این قبول می کرد؛ البته که تقاضا برای دیابلو ۳ زیاد است مگر قرار بود غیر از این باشد!

اما آمار کارگردان بازی Josh Mosqueira از این عنوان در GDC می تواند به آسانی توجیه بلیزارد را قابل پذیرش کند. زیرا به نظر فروشی که بلیزارد از این بازی در سال اول انتظار داشته است، در هفته اول محقق شده است.

“تیم فروش پیش بینی کرده بود این بازی برای سال اول ۶.۶۶۶ میلیون واحد بفروشد؛ حتا فروشنده های ما هم عاشق دیابلو ۳ بودند. ما به این هدف در چند روز اول دست پیدا کردیم – اصلا نمی دانستیم باید به چه چیزی فکر کنیم. حیرت آور بود.

حتا واهی ترین تصورمان برای فروش روز اول، در عمل یک تصور به شدت متوسط از آب درآمد. زجر آور هم بود. مردم ده سال برای این بازی انتظار کشیده بودند. بدترین ترسی هم که بشود از یک بازی آنلاین داشت، این است که نتوانید آن را بازی کنید.”

Mosqueira می‌گوید در آن زمان فروش بازی برای بلیزارد مهم نبود زیرا آن ها به شدت از این که طرفداران را از خود ناامید کردند خجالت زده بودند.

مطلب مشابه ◄  Diablo 3 – Eternal Collection امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود
 

شما باید ورود برای ارسال نظر