طراح داستانی Quantum Break به استودیو Monolith Productions پیوست

توسط میلاد جهاندار در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ , ۰۰:۰۰

مدت زمان بسیاری به انتشار عنوان Quantum Break انحصاری XBOX ONE مانده و سازنده اش تاکنون اطلاعات بسیاری منتشر نکرد اما به نظر می رسد طراح داستانی آن Remedy Entertainment را ترک کرد، برای مشاهده ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید.

آقای Tony Elias به تازگی در صفحه رسمی توییترش خبر جدایی خود را از Remedy Entertainment و شرکت مایکروسافت اعلام کرد. وی در توییرش نوشته است:

برای بار دوم است که مایکروسافت را ترک می کنم. من از صمیم قلب برروی Quantum Break و با استودیو Remedy کار کردم. هنوز نیز افراد با استعداد بسیاری در آن حضور دارند.

Tony Elias تا آوریل ۲۰۱۴ با مایکروسافت برروی بازیهای Project Spark،Crimson Dragon و پروژه Hololens فعالیت می کرد. Tony Elias سپس می همان سال به عنوان طراح داستانی Quantum Break به استودیو Remedy Entertainment ملحق شد. وی مدتی بعد در توییترش خبر پیوستن به Monolith Productions سازنده عنوان Shadow of Mordor را داده است. او نوشت:

روز اولم در استودیو Monolith، بسیار هیجان زده هستم.

متاسفانه مایکروسافت تاریخ انتشار Quantum Break را تاکنون اعلام نکرد اما گفته می شود تابستان امسال برای XBOX ONE عرضه می شود. باید تا E3 2015 جهت کسب اطلاعات بیشتری از این عنوان منتظر ماند.

دیدگاه
۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

7 Replies to “طراح داستانی Quantum Break به استودیو Monolith Productions پیوست”

  1. mhs گفت:

    نمیدونم چرا Monolith منو یاد Rocksteady میندازه؟!!
    بنظرم در آینده بازی های شاخی میسازه

    ۱ ۰
  2. mohammad گفت:

    گیمپلى کوانتوم بریک پیشم خیلى شبیه مکس پین ۳ هست.. لباس پوشیدن شخصیت اصلى و حتى دویدنش هم خیلى شباهت زیادى به ألن ویک داره .
    اینشالله که بازى سرگرم کننده اى از آب در بیاد.

    ۱ ۲
  3. MR-HUNTER گفت:

    ینی میشه یروز fear 4 بیاد؟ :( :16: :16: :16:

    ۷ ۲
  4. Frank Woods گفت:

    این رمدی هم که اصولا پروسه ی ساخت بازی هاش زیاد طول میکشه اون از آلن ویک اینم از این که خدا میدونه کی منتشر خوهد شد

    ۱ ۰
  5. old gamer گفت:

    بازیه خوبی از آب در میاد :13:

    ۱ ۳
  6. I AM ALONE گفت:

    این مونولیث باید زود تر بره سر وقت قسمت بعدی سایه ی موردور
    اگه بتونن مشکلات نسخه ی اول رو رفع کنن و یه سری نواقصش رو رفع کنن عالی میشه
    البته یه FEAR درست و حسابی هم بسازن استقبال می کنیم…

    ۲ ۰
  7. Assasins Fall گفت:

    تا وقتی سم لیک سر پروژه هست جای هیچ نگرانی وجود نداره :۱۵:
    یعنی محو فضا و ایده داستانی این اثرم…مثل همه شاهکار های قبلی رمدی… :۱۵: :۱۵:
    جون هر کی دوست دارین اینو واسه PC هم منتشرش کنید! :'(

    ۳ ۲