سیستم مبارزه The Witcher 3: Wild Hunt روان تر از Batman Arkham نیست

توسط میلاد جهاندار در ۲ اسفند ۱۳۹۳ , ۱۵:۰۰

مجله فرانسوی Jeux Vidéo در شماره ماه مارس خود مقاله ای درباره عنوان نقش آفرینی آینده استودیو لهستانی CD Projekt RED یعنی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده که شامل اطلاعات جدیدی است. برای مشاهده ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید.

همانطور که گفته شد مجله گیمی فرانسوی Jeux Vidéo در آخرین شماره خود به انتشار مقاله ای درباره عنوان نقش آفرینی مورد انتظار آینده The Witcher 3: Wild Hunt پرداخته و اطلاعاتی از آن منتشر کرده است. به گفته این مجله سیستم مبارزه بازی نسبت به Assassin’s Creed قابل توجه تر می باشد اما روان تر از Batman Arkham نیست.

Jeux Vidéo مشکلات اصلی را جای خالی و کمی نرمی سیستم مبارزه بخصوص در انیمیشن ها و ضد حمله بیان کرده است. البته این مجله حرکات شمشیر، سحر و جادو سلاحها در بازه زمانی طولانی را راضی کننده دانست. همچنین درباره موضوع گرافیکی زمانی که مجله Jeux Vidéo در دفتر خود بازی را برروی PS4 و XBOX ONE تست کرد با کرش هایی رو به رو شد و تاخیر آن را تا ۱۹ می لازم دانسته است.

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt قرار است ۱۹ می امسال برای PC ،PS4 ، XBOX ONE از سوی Bandai Namco عرضه شود. شما می توانید در ادامه تصویر کاور مجله Jeux را تماشا کنید:

jeuxvideomars

دیدگاه
۲۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

20 Replies to “سیستم مبارزه The Witcher 3: Wild Hunt روان تر از Batman Arkham نیست”

  1. ebrahim گفت:

    خوب قابل پیش بینی بود !
    تنها چیزی که منو میترسونه که نتونن خوب داستان بازی رو شرح بدن و ۳۶ پایان رو توش خوب گنجایش بدن !

    ۰ ۰
  2. خب انتظار بیشتر از این هم نمیرفت کلا ویچر انچنانم گیمپلی روون خوبی نداشته هم تو شماره های قبل هم این شماره هم با توجه به ویدیو ها ونمایش ها تتوضیحات.و این سیستم مبارزات هم که اضافش .
    ولی به امید این که این شماره عالی بشه!

    ۰ ۰
  3. sam گفت:

    از کی تا حالا ناشر بازی از warner bros شده bandai namco؟؟؟؟ :22:

    ۰ ۰
    1. نامکو باندای یک طرف رو منتشر میکنه وارنر یک طرف دگ یعنی شرق با باندای هس غرب با وارنر

      ۳ ۰
  4. king گفت:

    قضیه red dead 2 رو جلد این مجله چیه :۲۱:

    ۴ ۰
  5. شعیب گفت:

    چه مجله هایی دارن :(

    ۲ ۰
  6. نسخه قبل هم انیمیشن ها روی مخ بودن.امیدوارم درست بشن.ولی با تمام این ها جزو مورد انتظار هام نیست.

    ۱ ۰
  7. کدوم دیوانه ای این مقایسه رو کرده اصن ربطی به هم ندارن مردک حالش خوش نبوده :۲۳:

    ۰ ۱
  8. Amir.M گفت:

    چ غل.طا :17:
    مقایسه ی این با بتمن از هر نظر کفاره داره چ برسه به سیستم مبارزاتش :/

    ۶ ۱
    1. Milad RFM گفت:

      متوجه نشدم. یعنی ویچر ۳ مدعی نیست؟
      بازیی که بزرگتر از اسکایریم هست قرار نیست که انیمیشنهاش به نرمی بتمن باشه.
      بتمن با انریل ساخته میشه واس همین بسیار نرم و انعطاف پذیره. ویچر ۳ کلا فرق میکنه. یه چیز دیگه هست.

      ۰ ۰
    2. Amir.M گفت:

      خیر اصلا مدعی نیست . شاید در حد یه بازی خوب حاضر بشه (متای ٨٠-٨٣) اما به هبچ وجه مدعی نیست . با اون وضع افت کیفی ک پیدا کرد و همینطور مشکل بهینه نبودن این بازی روی (احتمالا) کنسول ها به هیچ وجه به عنوان یه نامزد تصورش نمی کنم .
      بزرگی ؟! مگه هرچی بزرگه بهترینه ( :lol: )
      همه میگن این بازی گرافیکش خیلی خوبه اما من واقعا نمی فهمم از چیه گرافیک نسخه ی قبل خوششون اومده بود :/
      گیم پلی ک خواهشا نزار چیزی بگم این بازی حتی المان های اصلی سبک خودشم رعایت نکرده
      داستان : سازنده برای پوشش ضعف خودش تو قسمت های مختلف به جای اینکه دنبال راه حل باشه با کار های بی شرمانه ای مثل ١۶ ساعت کات سین ج.ن.سی توی بازی قرار دادن در رفته (به قول خودش بازی بزرگسالانس باید اینجور چیزا باشه :/)
      تنها چیزی ک بدون اغراق از بازی خوشم اومد اونم تنها موسیقی بی نظیرش بود تا به حال

      ۸ ۱
    3. Amir.M گفت:

      با عرض پوزش از تمامی طرفداران این بازی :11:

      ۰ ۰
    4. بتمن و ویچر از هر لحاظ که حساب میکنم هیچ ربطی بهم ندارن کلا چون راه دوبازی از هم جداست تو بتمن مبارزات تن به تن مخفی کاری و یه سری گجت ها هست تو ویچر شمشیر جادو و… این مجله یه چی پرون ده حالش خوش نبوده واگرنه مبارزات ویچر بتمن باید هم از لحاظ استایل اینا با هم فرق داشته باشن یکی با مشت لگد سر و کار داره اونیکی با شمشیر اینا خو همین امر انیمیشن ها رو دستخوش تغییر میکنه

      ۰ ۰
    5. از چی گرافیک نسخه قبل خوششون امد ؟ :۲۳: :11: فقط همینو بگم که گرافیک ویچر یکی از بهترین گرافیک های نسل قبل بود ویچر ۳ که دیگه کولاک میکنه من از بابت گرافیک خیالم راحته گیم پلی حالا چه مشکلی داشته رو نمیدونم :| داستان هم خیلی خوب پرداخت شده بود همینطور شخصیت پردازی اون صحته ها لازمه برای ویچر :۲۴:
      درکل ویچر بتمن هیچ ربطی به هم ندارن و هر دو از ای پی ها ثابت شده هستن و درشاهکار بودنشون شکی نیست و من مطمن هستم هر دو این عنوان ها موفق میشن

      ۰ ۰
    6. Milad RFM گفت:

      والا منم هر چی دقت میکنم میبینم ویچر ۳ اصولا برترین گرافیک نسل ۸ رو یدک میکشه.
      نسخه دوم هر چی بوده این نسخه ارتقا پیدا کرده خصوصا بخش مبارزات و انیمیشنها هم واقعا نرم بودن نه در حد بتمن ولی برای یه rpg عالی بودن.

      ۰ ۰
    7. Amir.M گفت:

      @محسن
      رفیق من هم می گم مقایسه اشتباه هست ولی به طور کل بخوای حساب کنی مبارزات همچین هم بی ربط نیستن هر دو از ابزار هایی استفاده می کنن (حالا یکی به عنوان اسپل و یکی هم به اسم گجت) و اینکه یکی از شمشیر استفاده می کنه یکی از مشت لگد دلیل موجهی برای جدا دونستن این دو بازی از هم (در این مورد خاص) نیست (ارجاعت هم می دم به شادو او موردور که به قولت شمشیری بود ولی سبک مبارزات سری بتمن رو هم داشت)
      ضعف اصلی گیم پلی رو من در موشن مپچر بازی می دونم (همش هم ختم به مبارزات بازی نمی شه) انیمیشن حرکت کردن گرالت توی نسخه ی دوم زیادی سریعه (جوری که حس می کنی انگار داره درجا می زنه)
      و همینطور تو مبارزات : بعضی از اینیمیشن های مبارزات بیشتر شبیه رقص های محلی هست تا استایل مبارزه و همین هم باعث آزار اذیت مخاطب می شه که به جای اینکه به تونه ضربات سریع و به موقع بزنه باید برای یه مدت حرکات کاذب گرالت رو نگاه کنه (سبک مبارزاتی که این بازی نیاز داره یه چیزی مثل دارک سولز هست که بشه سریع و مهلک عمل کرد نه مقل چیزی که بالا گفتم )
      در مورد گرافیک هم تیتر وار فقط می گم . ضعف هایی که نسخه ی دوم داشت در مورد
      ۱ Motion blur که تو کل بازی اونطور که تو بازی هایی دیگه اغلب می بیبنیم خوب کار نشده (برای مثال همین آرکام سیتی رو نام می برم که خیلی خوب تو این ضمینه کار کرده بود)
      ۲ Reflection در این مورد به یقین می گم که بازی ضعیف کار کرده و دز محیط های مختلف اصلن وضعیت محیط به آدم القا نمی شه (برای مثال Tomb raider 2013 رو مثال می زنم که فوق العاده عمل کرده بود توی این ضمینه (مخصوصا توی محیط های جنگلی))
      ۳ یک مورد دیگه هم دیدم که نمی دونم تو کدوم دسته گونجونده می شه ولی واقعا تو ذوق زن هست اونم طراحی موی گرالت هست که به شدت آماتور طراحی شده (بر عکس NPC ها و شخصیت های دیگه نسبتا خوب بودن تو این ضمینه)
      ۴ از همه مهمتر Texture محیط و بافت های صورت شخصیت ها هست (که حتی تو سینما تیک ها هم ضعفشون مشخصه ) . در همون صحنه ی اولی که ویچر توی چادرش خوابیده تکسچر میز و زمین و پارچه ی خیمه کاملا ابتدایی هست . بافت پوست هم خیلی خیلی خیلی ابتدایی هست (این رو کاملا بدون اغراق می گم بافت صورت در بتمن آرکام سیتی در گیم پلی خیلی بهتر از بافت پوست و چهره در سینما تیک ویچر هست )

      در مورد رومنس بازی هم بگم که به نظر خودت چند درصد از کشش بازی رو همین صحنه ها داشت ؟! به جرئت می تونم بگم سی تا ۵۰ درصد کشش بازی بخاطر همین کار های کاذب هست . خوب اگه یه سازنده به بازی خودش اعتماد کامل داشته باشه حتی فکر به این مسائل هم نمی کنه . در صنعت سینما هم دقیقا همین اتفاق میوفته . فیلم های طنزی که از محتوی خودشون نا امید شدن رو میارن به صحنه های رومنس و ج.ن.سی احمقانه فقط برای اینکه فروش خودشونو افزایش بدن وگرنه فیلمی که از موفقیت خودش مطمئنه از این جرکت ها نمی کنه (مثال واضحش هم همین جدایی نادر از سیمین )

      @میلاد
      من واقعا نمی تونم در مورد گرافیک شماره سوم نظری بدم هر تریلری که میاد کاملا نظرات آدم ۱۸۰ درجه تفییر می کنه (باز صد رحمت به یوبی سافت که گرافیک رو یه دست کاهش می ده میشه تشخیص داد)

      ۰ ۰
    8. Milad RFM گفت:

      ویچر۳ یه عنوانیه که ۱۰۰ برابر بتمن وسعت داره. نمیشه که اون همه موشن کپچر پیاده کرد. نمیشه مثل بتمن و توم رایدر و انچارتد به جزییات پرداخت. تریلرها هم چون هنوز بازی تکمیل نشده واسه همین افت فریم و مشکلاتی داشتن. الان دارن روی بهینه سازیش کار میکنن.

      ۰ ۰
    9. Amir.M گفت:

      میلاد
      آخه رفیق من موشن کپچر چه ارتباطی با وسعت بازی داره؟! این دوتا اصلا دو مقوله ی جدا از هم هستن . اگه حرف در مورد گرافیک بود درست ولی موشن کپچر هیچ ارتباطی به وسعت بازی نداره . و مربوط به این میشه که سازنده بتونه به خوبی حرکات شخصیت رو پیاده سازی کنه

      ۰ ۰
  9. من با شماره اول ویچر واقعا حال کردم ولی شماره دوم اصلا نچسپید بهم .. به طور کلی عناصر نقش افرینی در قسمت دوم محدود شده بود به چند تا انتخاب بزرگ داستانی و دیگر هیچ
    امیدوارم قسمت سوم لااقل کمی به خوبیه قسمت اول باشه
    ما گرافیک نمیخواییم ما از یه RPG انتظار نقش آفرینیه غنی تر داریم

    ۵ ۰
  10. Worthless گفت:

    ویچر ۳ بنظر من اصلا خوب نیست.

    ۰ ۰