صحبت های فیل اسپنسر درمورد DirectX 12

توسط Leon S.K در ۴ بهمن ۱۳۹۳ , ۱۸:۰۰

امروز فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس باکس، درحال جذب مخاطب است و به تک تک سوالات کاربران در تویتر پاسخ داده و اطلاعات بیشتری راجع به ویندوز ۱۰ و متعلقات آن در اختیار مردم قرار می دهد. اول از همه ایشان توضیح دادند که اثر و بهره وری DirectX 12 بر روی هر بازی با دیگری تفاوت خواهد داشت، لذا صحبت کردن درمورد آثار کلی آن کمی مشکل است.

بله، تفاوت آن بستگی به پایه و اساس هر بازی دارد، بخاطر همین اعلام یک بیانیه کلی درموردش کمی سخت است. بستگی به تنگناهای هر بازی دارد.

او همچنین قول داد که اطلاعات بیشتری درمورد اینکه آیا ایکس باکس وان از همه ویژگی های دایرکت ایکس ۱۲ پشتیبانی میکند یا خیر در اختیار مردم قرار دهد.

ما اطلاعات بیشتری در این مورد خواهیم داد تا مردم بیشتر با جزئیات آشنا شوند.

اسپنسر همچنین اشاراتی درمورد قابلیت استریم بازی های ایکس باکس وان به PC کرد و گفت که یکی از اهداف این قابلیت این است که به ما اجازه دهد تا بازی هایمان را بر روی PC اجرا کنیم، درحالی که یک نفر دیگر شبکه های کابلیِ دستگاه را تماشا میکند. اما هنوز هیچ قولی نمی دهد چرا که این ویژگی هنوز مراحل ساختش نهایی نشده است.

یکی از اهداف ما این است، اما ما هنوز به صورت کامل این ویژگی را اجرا نکرده ایم پس نمی توانم قولی بدهم.

در پایان نیز یکی از کاربران درمود ایجاد قابلیت استریم بازی ها از ویندوز به Xbox One پرسید اما اسپنسر مشخص کرد که فعلا آنها قابلیت استریم از Xbox به ویندوز را معرفی کرده اند.

در حال حاضر ما فقط قابلیت استریم XOne به Win10 را معرفی کرده ایم.

دیدگاه
۱۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

15 Replies to “صحبت های فیل اسپنسر درمورد DirectX 12”

  1. Ali-killer 22 گفت:

    با این جمله واقعا حال کردم ” اول از همه ایشان توضیح دادند که اثر و بهره وری DirectX 12 بر روی هر بازی با دیگری تفاوت خواهد داشت ”
    بدون شک دایرت ایکس ۱۲ جهش بزرگی از نظر گرافیکی در عناوین این نسل خواهد بود :۱۵:
    با تشکر از اسکات کندی عزیز :۱۵:

    ۰ ۰
  2. Kshn_Hey گفت:

    چه جوون و لاغر بوده لامصب این فشار ها پیرش کرده :D

    ۰ ۰
    1. لامصب فشار :ps: بد فشاریه :lol:
      :۱۵: :ps: :15:

      ۰ ۱
    2. چه هیکلی داره لامصب :| :| :|

      ۰ ۱
    3. Kshn_Hey گفت:

      مهم اینه که فشار فشار مثبتی بوده و با زحمتایی که کشید الان :xbox: اگه بهتر از :ps: عمل نکرده باشه بدتر هم عمل نکرده ;)

      ۲ ۰
    4. aliya گفت:

      منظور شما رو از فشار مثبت متوجه نمیشم،،، فشار فشاره دیگه،،، مهم اینه که فشار رو کی وارد میکنه،،،،افتاد? :11: :11:

      ۰ ۱
    5. Kshn_Hey گفت:

      خب این یه چیز مشخصه اول نسل سونی فشار زیادی به مایکرو آورد تعصب الکی چرا…ولی الان مهمه…شما مشکلی داری با این قضیه دیگه به خودته :/

      ۲ ۰
    6. فشار فشاره مثبتو منفی نداره، مثلا من الان رو شما فشار مثبت بیارم دوس داری :۲۴: ( شوخی کردم ناراحت نشی )

      ۰ ۱
    7. MasterFARDIN گفت:

      فشارش هرچی باشه درحد اون فشاری نیست بعضی هارو مجبور به ترول کردن بیجا میکنه

      ۱ ۰
  3. mreza گفت:

    این طور که معلوم هست برای ا ستفاده از DirectX 12 نیاز به کارت گرافیک جدید نیست و این خیلی خوبه و مثل این که روی فریم ریت هم تاثیر خوبی داره :۱۸: تو یوتوب سرچ کنید DirectX 12

    ۱ ۰
    1. فقط باید سری ۴ باشه یعنی از gt 510 بالاتر باشه

      ۰ ۰
    2. gow4 گفت:

      دقیقان بس با gtx660 ti بازیهای جدید رو با فریم دوبرابر ۸۰ میزنم :10: :-)

      ۰ ۰
    3. Milad RFM گفت:

      نه دیگه در حد دو برابر هرگز نمیشه . البته فک کنم بستگی به سخت افزار هم داره. کارتهای جدیدتر بهتر عمل میکنن.

      ۰ ۰
  4. Velvet Psycho گفت:

    ما رکورد زدیم

    ۰ ۰
  5. من که امید زیادی ندارم به DX 12 شرکتای بازی ساز اصلا بازی رو بهینه نمیکنند الان با کارت r9 290 من داخل بازی dying light فریمم از ۷۰ میاد ۳۰ هی بالا پایین میشه با اخرین اپدیت ۱.۵ :11: :11: :11:

    ۰ ۰