توسط John Doe در ۱ دی ۱۳۹۳ , ۲۱:۳۵

دوران ویکتوریایی لندن به‌سوژه‌ای ناب برای توسعه‌ی سناریو فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است. اغلب این الگوگیری‌ها از دوران ویکتوریایی در نهایت به همان رخدادهای واقعی قصه‌های پیرامون این موضوع مربوط می‌شود که دیگر چیزی جزء کلیشه‌ در چنته خود ندارند. از این رو عنوانی جدید پا به میدان می‌گذارد تا دنیای متفاوتی از دوران مذکور را برای مخاطبان به تصویر بکشد؛ دورانی مملو از گرگینه‌های بی‌رحم همراه با اتمسفر و سلاح‌هایی متفاوت از آنچه همیشه در خیل عظیم کلیشه‌ها مشاهده کرده بودیم. نام این عنوان نوپا چیزی نیست جزء The Order: 1886 که قرار است از نهایت پتانسیل لندن در قرن نوزدهم استفاده کند.
نخستین جرقه‌های ساخت بازی توسط «رو ویرِسوریا» (Ru Weerasuriya) یکی از موسسان Ready at Dawn صورت گرفت. ایده‌پردازی‌های بازی از سال ۲۰۰۵ آغاز و پس از انتشار «زنجیرهای آسمان» تقریباً کار نویسندگی بازی با داستانی واقعی-تخیلی (!) شروع شد. در سال ۲۰۰۷ با انتشار «فرقه اساسین» جهت داستان عوض شد؛ زیرا سازنده شباهت‌های فراوانی بین داستان خود و بازی مذکور دید؛ مانند وقایع بازی که در اصل قرار بود در اورشلیم جریان داشته باشد.
در نهایت توسعه بازی در ۲۰۱۰ شروع و «فرقه: ۱۸۸۶» برای اولین‌بار در مراسم E3 2013 با یک نمایش CG معرفی شد. همین‌طور توانست به‌یکی از برگ‌های برنده سونی در زمینه انحصاری تبدیل شود. به‌طوری طبق گفته‌ی سونی این عنوان قرار است تا در کنار «آنچارتد ۴» بیش از پیش قدرت PS4 را نشان دهد. لازم به‌ذکر است که علاوه بر سازنده‌ی اصلی، «سانتا مونیکا» – که مجموعه‌ی درخشان «خدای جنگ» را در کارنامه دارد – در طی پروسه‌ی ساخت بازی همکاری خواهد داشت.

نگاهی اجمالی بر سازنده

این استودیو در سال ۲۰۰۳ توسط Ru Weerasuriya, Andrea Pessino, Didier Malenfant و اعضای سابق استودیو «ناتی‌داگ» در ایالت «کالیفرنیا»ی آمریکا تاسیس شد. البته شایان ذکر است که دیگر اعضای این استودیو از کارمندان سابق «بلیزارد» هستند. کار اصلی این استودیو ساخت عناوین مختلف برای کنسول‌دستی PSP بوده است. از جمله بازی‌های آنها می‌توان به عنوان Daxter – با متای ۸۵ – و دو نسخه فرعی از «خدای جنگ» با نام‌های «خدای جنگ: زنجیرهای آسمان» – با متای ۹۱ – و :خدای جنگ: روح اسپارتا» – با متای ۹۰ که با همکاری سانتا مونیکا ساخته شد – اشاره کرد. علاوه بر آن نیز وظیفه پورت بازی Okami بر روی Wii را داشته‌اند که شامل کنترل‌هایی جدید می‌شد. از آخرین کارهای استودیو می‌شود به کالکشن «ریشه‌ها» اشاره داشت که شامل دو نسخه «زنجیرهای آسمان» و «روح اسپارتا» بود. این کالکشن علاوه بر اینکه دارای گرافیکی بهتر بود، از «دوال‌شاک۳» و «Stereoscopic 3D» بهره می‌برد. شایان ذکر است که این اولین «خدای جنگ»ای بود که از این قابلیت استفاده می‌کرد.

قیام با سبک شوالیه‌ها

از آن جهت که بازی فاقد بخش چندنفره است، سازندگان تمرکز زیادی روی داستان دارند. جالب است بدانید که داستان بازی از سالیان پیش در چندین مرحله ایده‌پردازی شده و سازندگان معتقدند این مهم‌ترین بخش بازی آنان است.
داستان بازی روایت‌گر قرن نوزدهم میلادی است ولی پیش‌زمینه‌ی آن از قرن هفتم یا هشتم نشات می‌گیرد؛ قرنی که شیوع یک ویروس سبب شده تا مردم به‌یک «گرگینه» تبدیل شوند. (البته آنها که Half-breeds نیز خوانده می‌شوند، از دو خوی انسانی و حیوانی بهره‌ می‌برند. در واقع آنها در تفکر مثل یک انسان و در رفتار و ظاهر یک گرگینه هستند. منشاء این موجودات هنوز ناشناخته است.) بنابراین مردم عادی دست به‌قیام علیه آنان می‌زنند اما نتیجه‌ی این جدال چیزی جزء شکست نیست. مدت‌ها می‌گذرد تا اینکه به‌ رخدادهای زمانی خودِ بازی می‌رسیم. شاه آرتور همراه با گروهی از شوالیه‌های خود – The Knights of the Round Table یا the Order – روزنه‌ی امیدی در دل بشر به‌وجود می‌آورد، به‌این دلیل که آنها توانسته‌اند با کشف ماده‌ای شفابخش عمر انسان‌ها را طولانی کنند. ماده‌ای به‌نام «آب سیاه» که شوالیه‌های قدرتمند برای مبارزه با گرگینه‌ها خلق کرده‌ است! این لایه‌ی اول قصه‌ی بازی بود و لایه‌ی دوم این بخش مربوط می‌شود به‌زمانی که انقلاب صنعتی به وقوع می‌پیوندد. همزمان با این انقلاب یک اختلاف طبقاتی بین جامعه‌ی مردم عادی و طبقه‌ی اشراف پدیدار می‌شود و اینجاست که چهار شوالیه اصلی بازی برای تمام کردن این قضایا وارد ماجرا می‌شوند.
«سباستین مَلوری» (Sebastian Mallory) که با اسم مستعار «پِرسوال» (Sir Percival) شناخته می‌شود یکی از چهار شوالیه اصلی بازی است. وی از نسل «توماس مَلوری» (Thomas Mallory) بوده و به عنوان پیرترین و یکی از بهترین اعضای فرقه در کنار شخصیت اصلی مشغول به‌خدمت است.
از دیگر اعضای این فرقه، «ایزابل آیگرین» (Isabeau D’Argyll) است که البته در گروه، «خانم آیگرین» (Lady Igraine)خوانده می‌شود. از افراد زبردست گروه بوده و توسط شخصیت اصلی داستان – که با او روابط عاطفی دارد- مورد تعلیم نظامی قرار گرفته است.
«مارکوس لافایت» (Marquis de Lafayette) شوالیه‌ای است که دوران آموزشی‌اش را سپری می‌کند. او در کار خود بسیار جدی است و شخصیتی گستاخ (!) و بی‌پروا دارد. پیش از آن، در دو انقلاب آمریکا و فرانسه حضور داشته است. وی جوان‌ترین فرود گروه بوده و در استفاده از سلاح‌های سنگین تخصص دارد.
«گریسون» (Grayson) با نام مستعار «گالاهاد» (Galahad) شخصیت اصلی بازی است. حدوداً ۴۰ سال سن داراست. او فردی جدی و تقریباً تندخوست، با این حال وفاداری فناناپذیری نسبت به فرقه دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد در مبارزه، از باقی شخصیت‌ها حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند.

نسل بعد با سبک شوالیه‌ها

«دو قدم مانده به‌واقعیت»؛ این توصیفی از شرح حال گرافیک حیرت‌انگیز بازی است که معنای واقعی نسل بعد را برای‌تان آشکار می‌کند. در حقیقت اگر بگوییم فرقه: ۱۸۸۶ یکی از برترین گرافیک‌های نسل هشتم را داراست اصلاً اغراق نکرده‌ایم! که البته تمامی این‌ها را باید مدیون موتور گرافیکی قدرتمند و اختصاصی RAD Engine 4.0 باشیم که از ۲۰۰۹ در حال توسعه بوده است.
تمام حرکات شخصیت‌ها چه شخصیت‌های اصلی و چه فرعی با Motion Capture انجام شده است؛ به این خاطر شخصیت‌ها دارای فیزیک و انیمیشنی بسیار عالی خواهند بود.
گرافیک فرقه: ۱۸۸۶ از تکنیک‌های گوناگونی بهره می‌برد که به‌قول سازندگان‌اش، در کمترین عنوانی نظیرش را می‌توان دید. برای پردازش بافت‌های بازی از CSE و تکنیک‌هایی مانند BC7 استفاده شده است که باعث شده بافت‌های بی‌نقصی را ببینیم.
برای هرچه بهتر جلوه دادن گرافیک نیز از یک Anti-Aliasing زمانی استفاده شده است. البته سازندگان سعی کرده‌اند تغییراتی در این زمینه انجام دهند که باعث می‌شود تکنولوژی TXAA که مختص کارت گرافیک‌های «انودیا»ست به‌نحوی برای کنسول‌ها شبیه‌سازی شود.
طراحی محیط خاکستری لندن نیز با وسواس زیادی انجام شده است و با توجه به‌ الهام‌گیری از بناهای آن دوره لندن را خلق کرده‌اند. همین طور تمامی محیط‌ها از تخریب‌پذیری بسیار گسترده بهره می‌برند.
در نورپردازی، از تکنیک Hemispherical Basis – پایه نیم‌کره – برای Lightmapها – داده‌ای که شامل روشنایی سطوح اجسام می‌شود و برای محیط‌های شهری و بزرگ بسیار مناسب است – استفاده شده است. همینطور برای محاسبه‌ی نور در اجسام سه‌بعدی از تکنیک «کروی هارمونیک» (Spherical Harmonic) استفاده شده است که باعث بروز خطاهای کمتری می‌شود. در نهایت باید گفت که بازی با «رزولوشن» ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

گوش‌نواز با سبک شوالیه‌ها

سازنده‌های موسیقی بازی «جیسون گریوز» Jason Graves و «آستن وینتوری» Austin Wintory  هستند که هر کدام سابقه‌ی طولانی و درخشانی در صنعت سینما و بازی‌های ویدئویی دارند. از جمله کارهای آستن وینتوری می‌توان به‌آهنگ‌سازی بازی‌های «جریان» (flow)  و «سفر» (Journey)  اشاره داشت. از کارهای مهم جیسون گریوز نیز می‌شود به‌عناوین «هوای مرده»  و ریبوت «مهاجم مقبره» اشاره کرد. بنابراین نگرانی‌ای درباره موفقیت بازی در این زمینه وجود نخواهد داشت. همین طور تعدادی از موسیقی‌های این عنوان انتشار یافته که رابطه ناگسستنی‌ای با اتمسفر بازی دارند.

قلع و قمع با سبک شوالیه‌ها

سبک گیم‌پلی اکشن سوم شخص بوده و با زاویه دید سوم شخص دنبال می‌شود. مثل باقی عناوین، گیم‌پلی به‌سنگرگیری، مبارزه تن‌به‌تن با دشمنان، زوم کردن با سلاح و دیگر استانداردهای این سبک ختم می‌شود. اغلب محیط‌های بازی نیز از مکان‌هایی کوچک تشکیل شده است. همچنین بازی شباهت‌هایی به‌عنوان موفق «چرخ‌دنده‌های جنگ» دارد. با این حال کلیت المان‌های این بخش معجونی از عناوین موفق است که باعث شده نسبت به سایرین متمایز شود. به‌طور کلی، فرقه: ۱۸۸۶ در فضاسازی یک «آخرین ما» و در محیط از یک معماری با شکوه مثل «فرقه‌ی اساسین ۲» پیروی می‌کند. البته عنوان بسیار موفق «آنچارتد ۲» نیز سرلوحه کاری آنها است. طبق گفته‌ی سازنده، آنها می‌خواهند با الگوگیری از بازی مذکور عنوانی خلق کنند که با صحنه‌های خود همیشه بازیکنان را شگفت‌زده کنند.
البته گیم‌پلی تنها یک «بکش و برو جلو»ی ساده نیست. بلکه گاه باید قسمتی از مرحله را با مخفی‌کاری یا از کار انداختن یک منبع تغذیه و یا حتا اسکورت شخصی با اسنایپر پشت سر بگذارید.
دشمنان به‌دو دسته‌ی گرگینه‌ها و سربازها تقسیم می‌شوند. بخش عمده‌ی بازی مربوط به قلع و قمع انسان‌هاست اما در بخش‌هایی شاهد گرگینه‌ها هم خواهیم بود. این گرگینه‌ها به دلیل خوی انسانی‌ای که در خود دارند از استراتژی خوبی در مبارزات بهره‌ می‌برند. سازندگان ادعا دارند در چنین قسمت‌هایی با صحنه‌هایی دلهره‌آور و ترسناک بروبرو خواهید شد.
صحنه‌هایی سینمایی و اسکرپیت شده‌ی زیادی نیز در بازی وجود دارد؛ مثلاً مانند سری «ندای وظیفه» ممکن است دری را باز کنید و با صحنه‌ای سینمایی مواجه شوید که از تعدادی «کلیدزنی» (Quick Time Event) تشکیل شده است. در نگاه اول این عنصر بسیار زیباست اما استفاده نسبتآً زیاد سازندگان از این بخش باعث شده تا نگرانی‌هایی وجود بیاید که نکند با گیم‌پلی‌ای تکراری روبرو شویم!؟ در این رابطه سازندگان توضیح می‌دهند که این صحنه‌ها محدود هستند و تنها در بخش‌هایی که لطمه‌ای به‌بازی وارد نشود استفاده شده‌اند.
خوشبختانه یا متاسفانه هیچ بخش چندنفره‌ای در بازی وجود نخواهد داشت. سازندگان معتقدند در صورت وجود بخش چندنفره ممکن بود آنها نتوانند عناصر دلخواه خود را آن‌طور که می‌خواهند در بازی پیاده‌سازی کنند. در واقع ساخت یک بخش به‌طور تمام و کمال، بهتر از ساخت دو بخش ناقص است.
سلاح‌ها از جمله مواردی بوده که سازندگان همیشه تاکید ویژه‌ای روی آن داشته‌اند. سلاح‌های بازی چندین پله از قرن نوزدهم پیشرفته‌تر هستند؛ به‌طور مثال سلاحی وجود دارد که می‌تواند با برق دشمنان را به‌درک واصل کند! البته آنها در عین پیشرفته بودن، ظاهری کلاسیک دارند که باعث شده تجربه نسبتاً جدیدی برای‌تان رقم بخورد.
با تمامی این تفاسیر برخی از منتقدان و افرادی که توانسته‌اند برخی از دموهای بازی را انجام بدهند، جدا از آنکه از دیگر جنبه‌های بازی لذت برده‌اند، از گیم‌پلی ساده که بیش از حد سینمایی شده است یا دوربین بسیار نزدیک به‌شانه شخصیت بازی انتقاد کرده‌اند. گیم‌پلی این بازی و موفقیت‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. البته تا انتشار بازی هنوز دو ماه باقی مانده و باید دید در مرحله رفع اشکال این مشکلات رفع خواهند شد یا خیر.

لیست عناوین مطلب

شوالیه‌های لندن

فرقه: ۱۸۸۶ از همان بدو معرفی توانست به‌یکی از انحصاری‌های مطرح PS4 تبدیل شود؛ عنوانی که توانسته با گرافیک خود، معنای واقعی نسل هشتم را به‌تصویر بکشد و همراه با اتمسفری بسیار گیرا و داستانی برگرفته از تخیلات و واقعیات چشمه‌ای از قدرت PS4 را نشان دهد. با این حال سازندگان بازی موفقیت‌های‌شان را مدیون حلق عناوین خوش‌ساختی نظیر دو نسخه فرعی خدای جنگ بر روی کنسول‌دستی PSP هستند و «فرقه: ۱۸۸۶» اولین تجربه‌ی سازندگان بر روی یک کنسول‌خانگی است. به‌هر حال کمتر از دو ماه دیگر جاه‌طلبانه‌ترین بازی RaD منتشر خواهد شد و باید دید که آیا می‌تواند نظرات منفی پیش نمایش‌های خود را نقض و طرفداران را خوشحال کند یا خیر؟!

دیدگاه
۵۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

53 Replies to “شوالیه‌های لندن | پیش‌نمایش The Order: 1886”

  1. تنها دلیلی که یه روز بخوام بین Xone و ps4 پی اس رو انتخاب کنم این بازیه :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۱۷ ۷
    1. Prince Zuko گفت:

      یعنی منظورت اینه Until Dawn و Uncharted 4 و TLoU 2 و … پشم هستن دیگه؟ :11:

      ۲۰ ۶
    2. NeyMAR گفت:

      TLoU 2 هنوز تایید نشده ، اگر هم بشه احتمالا ۲ چون ناتی داگ یک سال در میون بازی میزنه ۲۰۱۷ میاد پس اسمش رو فعلا نیار

      ۳ ۲۳
    3. amir.gtm گفت:

      ببخشید که اینجا این رو میگم
      ولی چرامطلبی که در مورد denuvo منتشر شده رو نمیذارید که در مورد سیستم امنیتی بازی هایی مثل dragon age inqusition هستش؟
      ممنون میشم اگه زودتر بذارید آخه وبسایت دی بازی تخصصی تره واسه گیم نسبت به بعضی سایت های IT خودمون

      ۵ ۰
  2. mhossein گفت:

    یکی از بازی هایی که حتی منتظر موندن واسه انتشارش لذت بخشه :'(
    ممنون بابت پیش نمایش :۱۵:

    ۶ ۰
  3. شعیب گفت:

    تشکر
    اینکه ضعف های بازی رو گفتید یعنی نبستن چشم روی حقیقت!

    ۷ ۱
  4. ABI RAZOR گفت:

    پیشنمایش مختصر ومفیدی بودش
    ممنون :۱۵:
    ایکاش qte ها کم بودش
    گولاخ اعظم در اسفند وارد میشود :۱۵:
    قمه کشی شروع میشود
    عاشق سبیلاشم :11:
    فضای لندن هم که
    عاشق اب و هوای گرفتشم
    کو اپش چ شود :۱۵:
    امیرحسین کجاییی :lol:

    ۷ ۱
    1. ArianAwesome گفت:

      Co op نداره بازی

      ۳ ۰
  5. ممنون خوب بود
    تاحدی نگرانی برای این IP جدید طبیعیه .جدای از همه چیز با کارنامه ای که RAD داره میشه امیدوار بود بازی مشکل اساسی و جدی نداره تا اینجای کار. تو گیم پلی بازی هم مینی گیم های متنوعی قرار داده شده به نظرم اون گیم پلی منتشر شده تو E3 و جنگ با گرگینه و این تریلر ها و نمایش های جدید رو کنار هم قرار بدیم میشه ازش فهمید که بازی محیط های متنوعی داره و صد در صد RAD برای متنوع کردن گیم پلی بلاخره یه اقداماتی تو گیم پلی انجام میده شاید گیم پلیش انقلابی نباشه ولی بعضی دوستان همچین میکوبن گیم پلی بازی رو انگار گیم پلی بازی در حد RYSE هم نیست! ولی در کل من با توجه به کارنامه RAD ( متای ۸۴ تا ۹۱) متای بالای ۸۰ رو حداقل پیش بینی میکنم .هرچند متای ۵۰ هم بگیره برای من مهم نیست عاشق این سبک و محیط و فضای بازی هستم

    ۸ ۱
    1. NeyMAR گفت:

      مطمئنی توی این همه بازی بزرگ ۲۰۱۵ یه بازی متای ۵۰ ارزش برای خرید داره ؟ کاری به این بازی ندارم

      ۱ ۱۸
  6. Phoenix گفت:

    امیدوارم بتونه متای بالای ۶۵ بگیره..

    ۴ ۳۶
    1. ABI RAZOR گفت:

      میدونستی نمکدون تشریف داری :11:

      ۱۱ ۱
    2. امیر گفت:

      ۶۰ هم بگیره بازم رکورد ریدن تو متا مایکرو رو نمیزنه ! ۲۳ :lol: :lol: :lol: :26: :26: :26:

      ۲۰ ۲
    3. NeyMAR گفت:

      پس knack بوق می باشد؟

      ۳ ۱۶
    4. امیر گفت:

      نک هرچقد هم افتضاح بود ۲۳ نشد متاش لوول
      تنها بازی کینکت متاش ۲۳ شد ! :lol: :lol: :lol:

      ۱۱ ۱
    5. NeyMAR گفت:

      تو هم بیکاری از نوع مثال ها میزنی ،

      ۱ ۱۲
  7. Benjamin Barker گفت:

    فک نمیکنم بازیه موفقی بشه. متا بین ۷۰ تا ۸۰ میشه به نظرم.

    ۵ ۲۸
  8. punisher007 گفت:

    ممنان
    دوستان انقد متا متا نکنید ….. به متا
    یه انحصاری خفن دیگه برای :ps:
    کی به متا اهمیت میده خودت باید از بازی لذت ببری
    الان چون متای بازی…. که تو لیست بهترین بازی سال نبود پایینه بازیش بده؟

    ۱۳ ۱
    1. Ulfric گفت:

      البته متا هم بسته به شرایط گاهی ارزشمند میشه…
      این طور نیست؟

      ۷ ۰
    2. punisher007 گفت:

      دزسته اما نباید همش به متا اهمیت داد

      ۴ ۰
    3. NeyMAR گفت:

      اگر متی مهم نیست فردا بریم brink بخریم بازی کنیم
      یا بازی ترانسفورمر

      ۴ ۱۵
    4. امیر گفت:

      خدا شفات بده ! یعنی تو نمیفهمی کلاس کاری این بازی چقد فرق داره ؟ :۲۳: یعنی انقد عقل و شعور نداری سانتا مونیکا کبیر ناظر ساخت بازیه ؟ یعنی نمیفهمی مرزای گرافیکو داره میبره جلو ؟ عقلت نمیرسه داستان بازی در حد المپیکه ؟ :۲۳: :۲۳: :۲۳: انقد عقلت کمه میای اسم اون اشغالا رو کنار این بازی میاری :۲۳:

      ۱۳ ۲
    5. NeyMAR گفت:

      گفتن متا مهم نیست ، اگر مهم نیست برینک هم آشغال نیست ،
      من خودم عاشق این سبک هستم و همیشه بازی های این سبک رو بدون نگاهی به نمره بازی میکنیم ،

      ۰ ۱۱
    6. امیر گفت:

      داری میای مستقیما ترول میکنی و این بازی رو کنار بازی مثل برینک قرار میدی ! تورو خدا اسکی نرو تو نمیخواد مارو سیاه کنی یکماهه هر پستی میبینم زیرش کامنت مضخرف میدی :11:

      ۹ ۰
    7. ABI RAZOR گفت:

      این لاکپشتو بیخیال
      همیشه زر میزنه

      ۷ ۲
    8. NeyMAR گفت:

      من تو عمرم برف ندیدم که بخوام اسکی برم ، انتظار داری من مثل همه بیام از سبیل گولاخ تعریف کنم!
      گیم اسپات تو نقدش نوشته بود بازیش امیداور کننده هست ، منم میگم تا الان نمایش های خوبی ازش امده ، که باید تو موقع انتشار صبر کرد
      درضمن شما باید بازی اورجینال بخری ، باید برای متی درصدی هم اهمیت بدی ، اون زمان کپی بود مشکلی نبود

      ۲ ۷
    9. امیر گفت:

      اولا مشخصه تا حالا برف ندیدی سنت قد نمیده
      دوما عزیزم ادم وقتی بخواد بازی ارجینال بخره باید چیزی بخره به دلش باشه من الان خیلی بازیایی که تو فکر کنی ارزش نداره هم خریدم.
      سوما ادم وقتی میره متا میبینه که هیچی از بازی که میخواد بخره ندونه نه من که کامل اطلاعاتشو دارم و برای اومدنش زمان سنج گذاشتم
      در ضمن بله باید از سبیلش تعریف کنی سبیل به اون عظمت و ابهت دیدی بی شوخی ؟ :۲۴:

      ۶ ۰
    10. NeyMAR گفت:

      اینکه که به دلش باشه قبول دارم یه حرف درست زدی ،ولی بهتر به لیست عناوین ۲۰۱۵ هم بندازی ، البته بازیش تو موقعه خوبی میاد ، و سبکش هم تکه توی ۲۰۱۵ فکر کنم ، من خودمم بیشتر یه ای پی جدید رو ترجیح میدم به بازی های دیگه

      ۰ ۷
  9. The last Son گفت:

    ممنون پیش نمایش خوبی بود
    فضا و محیط بازی خیلی جالبه :۱۵:

    ۲ ۰
  10. i love DmC گفت:

    ممنون !!!

    والله اصلا وقت نکردم نگاهی به تریلر های این بازی بندازم و فعلا فقط به اندازه همین پیش نمایش میدونم برا همین فعلا هیچ نظری در رابطه با بازی ندارم … حتما نگاهی بهش خواهم انداخت :*:

    ۰ ۰
  11. MOHSEN f گفت:

    تا قبل اون نمایش e3 خیلی خیلی بهش امیدوار بودم ولی بعد دیدن تریلرش بدجور نا امید شدم بی تجربگی سازنده ها تو تک تک نمایش های بازی موج میزنه!
    احساس میکنم این پروژه برای این استدیو یکم زیادی بزرگه کاش ساختش کاملا بر عهده سانتا مونیکا بود!

    ۳ ۳
  12. NeyMAR گفت:

    فعلا تریلر های کمی از بازی منتشر شده یعنی دقیقا معلوم نیست ، بعضی از سایت مثل یوروگیمر بازی کوبیدن و بعضی تعریف کردن ،

    ۱ ۱۱
  13. امیر گفت:

    انقد عاشق این بازی فضا سازی و عصر ویکتوریا هستم که متای بازی ذره ای ارزش برام نداره و قطعا بازی رو تهیه میکنم که تعطیلات عید یک لذت درست حسابی ببرم !
    واقعا از نظرم بازی عالی هست حتی با بخشی مثل گیم پلی که خیلی ها باهاش مشکل دارن لذت میبرم .
    امیدوارم اینم یه گولاخ مشتی بشه :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    the goolakh 1886 به قول کاظم :D
    پیشنمایش خوبی بود خسته نباشید . خیلی خوب پیشینه استودیو و کسانی که روش کار میکنن رو توضیح دادید ;)
    :ps: :ps: :ps:

    ۹ ۰
  14. Nero گفت:

    اصن با کاراکترهای این بازی حال نمیکنم :۲۴: ولی ای کاش این پروژه کاملاً به دیت سازندگان توانای سانتا مونیکا ساخته میشد!

    ۳ ۳
    1. m.a 07 گفت:

      باحالن که! :۲۴:

      ۲ ۰
  15. NeyMAR گفت:

    بازیش یه نکته خوبی که داره توی سبکش تکه ، تاحالا بازیی شوتر سوم شخصی بود که توی قرن ۱۹ باشه ، و با گرگ نما جنگ کنه

    ۳ ۴
  16. ArianAwesome گفت:

    با تشکر از پیش نمایش
    اول از همه بگم بنظرم ضعف بازی تو پیاده سازی مکانیک های گیم پلی هست و لول دیزاین بستش ( البته سکشن آشپزخونه خیلی خوب بود باید کاور عوض میکردی دشمنا دورت میزدن و …) ولی بازی از لحاظ تنوع گیم پلی خیلی خوبه چون هم قسمتای پلتفرمینگ داره مینی گیم های زیادی داره بخش های ادونچر داره قسمت های شوتینگ و همینطور سکشن های ترس
    پرزنتیشن بازی بشدت خوب و سینمایی هست و داستان هم که هایپ شده ترین قسمت بازیه و میشه انتظار یه داستان یشدت خوبی داشت!
    در کل بنظرم بازی اسطوره و شاهکار نیست ولی با یه بازی خوب و پالیش شده رو برو هستیم که معنای واقعی نسل بعد رو ارایه میده!
    بشدت منتظر این بازی هستم و و اقعا عاشقشم!

    پیش بینی متا نمی کنم فقط دعا میکنم بازی در حدی موفقیت داشته باشه که شاهد نسخه های آیندشم باشیم!
    A war without end requires a soldier without end

    ۵ ۰
  17. I AM ALONE گفت:

    تشکر بابت پیش نمایش
    به نظر من ضعف اصلیش تا اینجا با توجه به نمایش ها اینه که بازی تو محیط ها ی بیش از حد تنگ و کوچیک جریان داره
    تا الان هر چی نشون دادن تو فضا هایی مثل کوچه های باریک و اتاق های کوچیک و … بوده
    در صورتی که این سبک نیاز به مبارزات شلوغ تو محیط های باز هم داره
    در مورد موسیقی هم اطلاع نداشتم وینتوری قراره تو پروژه باشه
    از این بشر فقط شاهکار در میاد…

    ۲ ۰
    1. ArianAwesome گفت:

      اصلا سجاد جان ( اگه اشتباه نکرده باشم ) یکی از ostهای بازی بیرون اومده بشدت سنگین و عالی هست!!!

      ۰ ۰
  18. به شدت دوست دارم این عنوان موفق بشه چون که پتانسیل فوق العاده بالایی داره !
    حیفه که این حجم سنگین فضا سازی ، گرافیک و موسیقی قربانی گیم پلیش بشه !
    البته بازی خیلی امیدوار کنندس و حتی با توجه به نقد های منفی ای که بخاطر دموی PSX شده ( هرچند منتقد یوروگیمر برگشت گفت خود بازی چند جا اخطار داد که این دمو ممکنه در حد و اندازه هایپ های بازی نباشه ) همشون گفتن بازی خیلی امیدوار کنندس !
    ولی مثلا سر رایز پیش نمایش ها همه از دم منفی بود و هیچ نگرش مثبتی پیدا نمیکردی !
    من خودم به شخصه با QTE ها مشکلی ندارم، با توجه به نمایش ها هم نشون دادن همچین QTE های ساده ای نیست و بعضی وقتا چلنج ها و لذت های خودش رو داره!
    مشکل باگ ها هم قطعا تا عرضه حل میشه !
    برای بخش مخفی کاریش هم امیدوارم هوش مصنوعی رو یه نگاه بهش بندازن و بهترش کنن، تا بیشتر حالت ریل بگیره ، نه اینکه تا طرف تو رو دید ببازی :۲۳:
    و همینطور مینی گیم ها هم بهتر کنن ، مثلا توی نقد ها نوشته بودن که یه مرحله شورشی ها میان لباس رسمی می پوشن تا گول بزنن بقیه رو ، شما هم باید از درجه روی شونه شون تشخیص بدی کی شورشی هست کی نیست، اما بازی خودش شورشی ها رو برات هایلایت میکنه :۲۳:
    امیدوارم با توجه به فیدبک ها تا زمان انتشار مراحل مشابه رو هم درست کنن دیگه ما انقدر نوب نیستیم :۲۴:

    ۸ ۱
  19. xbox1rising گفت:

    تا حالا که فقط گرافیک و فضای حاکم به بازی شاهکار نشون داده ولی باقی مسائل میمونه برابعد انتشار!
    خدا کنه گند نزنه واقعا حیفه این ایده و این گرافیک و این فضا!
    اصلا دوست ندارم به سرنوشت ryseدچار بشه خیلی عذاب اور بود یعنی اون بازی با اون گرافیک رویایی و اون فضای بی نظیر روم باستان باد هوا شد! :11:
    تشکر بابت نقد

    ۵ ۱
  20. daaanteee گفت:

    با سپاس از پیش نمایش زیبا از گولاخ اعظم :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۲ ۰
  21. AxeL گفت:

    مرسی پیش نمایش فوق العاده خوبی بود :۱۵:
    به شخصه انتظار یه شاهکار در حد بازی های ناتی داگ یا سانتا را ندارم , و یه اکشن سینمایی و پر زد خورد و سرگرم کننده ما را راضی میکنه

    ۰ ۰
  22. m.a 07 گفت:

    لعنتى خیلى پتانسیل داره! :۱۵:
    اما به نظر میاد که بسیار معمولى بشه! :| البته با دیدن تریلر هاى بیشتر بهش امیدوار شدم که شاید انقدرام بد نشه اما نمیشه حقیقتو انکار کرد و منم اون عشقى رو که بهش داشتم دیگه ندارم! اینجورى بهتره,حداقل ناامید نمیشیم :( در کل امید بهش هست ولى رو لبه ى تیغ را میره و متاى بیت ۷۸-۸۲ رو میشه براش پیش بینى کرد! در آخر هم با اینکه امیدوارم عالى بشه :-) ولى اگه قرار باشه کاملا معمولى و سردستى بشه ترجیه میدم یه شکست بشه :| نمى دونم چرا :۱۴: شاید چون این حس رو به من و شاید بقیه نده که حتى محیط بازى ها رو هم عوض نکنن و هر چه بیشتر به سوى تکرار پیش برن و حداقل بگیم پتانسیل خوب بوده اجرا نامناسب نه اینکه از همون اول آش دهن سوزى نبوده! :'(

    ۰ ۵
    1. m.a 07 گفت:

      ولى در کل هنوزم عاشقشم! :-)

      ۰ ۳
  23. میدونم داستان هاشون ربطی به هم نداره ولی اساسینز ویکتوری کپی این نیست؟ :۱۸:

    ۰ ۴
  24. Ulfric گفت:

    اتمسفر این بازی بهترین نکتشه! :۱۵: با اون فضای مه آلودش!
    فقط هنوزم سر گیم پلی نگرانم… فکر میکنم گیم پلی آخر سر کار دست بازی میده…

    ۰ ۲
  25. Meraj Fathi گفت:

    امیدوارم این بازی بتونه نمرات خیلی خوبی کسب کنه

    ۱ ۲
  26. nice :15: :15: :15: :15:

    :ps: :15: :13:

    ۳ ۰
  27. amEthyst1n_ گفت:

    خیلی نمیتونه نمره بگیره . ۵۰/۱۰۰

    ۰ ۶
    1. mehrpor گفت:

      اشتباه نکن دوست عزیز درسته تا بازی نکنی نمیشه نمره داد ولی اماده باشید :ps: باز ها

      ۱ ۰
    2. DEADPOOL گفت:

      چرا نخونده و ندیده و بازی نکرده حرف مفت میزنی؟؟؟ :| :11:

      ۲ ۰