بهترین استودیو سال را شما انتخاب کنید

توسط Leon S.K در ۱۳ آذر ۱۳۹۳ , ۲۰:۰۰

اولین دور از نظر سنجی های بهترین های سال ۲۰۱۴ از نظر کاربران سایت دی بازی را مشاهده می کنید. در این مرحله شما بهترین استودیو بازی سازی سال ۲۰۱۴ را باید انتخاب کنید. شما می توانید برای رای دادن به نظر سنجی سایت که در ساید بار سمت چپ قرار گرفته مراجعه کنید و در این پست به بحث و گفت و گو بپردازید.

Bioware

Logo_bioware_dragیسیon

بعد از Dragon Age II و Mass Effect 3 که از طرف بسیاری از طرفداران نکوهش شد ، بایوور بالاخره توانست با انتشار Dragon Age Inquisition دل هواداران را بدست بیاورد. نه از نوع کپکامی که نیم درصد رزیدنت اویل هایش را ترسناک میکند، بلکه از نوع خودش ! Dragon Age Inquisition یکی از موفق ترین بازی های امسال و بایوور بود که از اکثر لحاظ سربلند بیرون آمد.

Nintendo

Nintendo

سلطان انحصاری های امسال ! کنسول های نینتندو شاید از لحاظ مولتی پلتفرم و کمپانی های دیگر مورد استقبال قرار نگیرد اما خود شرکت آنچنان در زمینه ساخت بازی های مختلف قوی هست که طرفدارانش جای کمبودی را حس نکنند. البته انحصاری بد هم نینتندو در کارنامه دارد اما اگر ترازو قرار دهیم کفه خوب هایش سفت و سخت به زمین میچسبد.

Telltale Games

telltale-logo-600x300

در زمانه ای که استدیو های مختلف با ساخت بازی های اقتباسی از روی فیلم ها و سریال ها همیشه شکست میخورند، تل تیل به وسط میاید و با مردگان متحرک میدرخشد. ۲۰۱۴ سال کاملا پرکاری برای تل تیل دوست داشتنی بود و هنوز هم هست. فصل دوم مردگان متحرک و ساخت IP جدید گرگ میان ما که تمام شد و الحق که هر دو تجربه های لذت بخشی بودند. و هم اکنون نیز ورود به سرزمین های مرزی و قلمرو هفت پادشاهی وستروس در دستور کار قرار گرفته. تل تیل با قدرت تمام به جلو میرود و در هر کارش میتوان مسیر رو به جلو و پیشرفت را دید.

۲K Sports

sdsd

استدیو ای که دور از جار و جنال های EA مانند به کار خود ادامه میدهد و همیشه نیز با موفقیت همراه است. عناوین ورزشی این استدیو همیشه علاوه بر گرافیک خیره کننده از گیم پلی لذت بخش و گیمر پسندی برخوردار است. امسال نیز با ادامه روند گذشته توانستند جزو موفق های ۲۰۱۴ قرار بگیرند.

Blizzard

blizzard-entertainment

محبوب ترین استدیو میان PC بازان بعد از Vale ، بلیزارد سال پر باری را برخلاف سال های پیشین پشت سر گذاشت. پورت نسخه نسل بعدی دیابلو که به شدت هم موفق بود به علاوه ساخت بسته الحاقی جدید WOW و همینطور ساخت Hearthstone: Heroes of Warcraft که به شدت موفق بود باعث شد که ۲۰۱۴ برای دوستداران این استدیو به شدت بیادماندنی شود.

بهترین استودیو سال ۲۰۱۴ از نظر شما ...؟

  • Telltale Games با ۸۳ رای - ۴۰%
  • Nintendo با ۴۹ رای - ۲۳%
  • Bioware با ۴۵ رای - ۲۲%
  • Blizzard با ۲۸ رای - ۱۳%
  • ۲K-Sports با ۴ رای - ۲%

تعداد شرکت کنندگان: ۲۰۹

Loading ... Loading ...

دیدگاه
۱۲۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

126 Replies to “بهترین استودیو سال را شما انتخاب کنید”

  1. هیچ کدام!ناتی داگ!
    گرچه عنوان ریمستر را ساخته اند اما دلیل نبودن این استودیو برایم مبهم است!
    =========
    اما اگر بخواهیم از بین این گرینه ها انتخاب کنم تیل تیل گیمز را انتخاب می کنم

    ۹ ۱۸
    1. معیار بازی های جدید هست !
      وگرنه اونجوری راک استارم باید میومد !
      البته یه بخش ریمستر هم فکر کنم داشته باشیم.

      ۱۲ ۲
    2. خب مشکلش چی بود؟می اوردید؟!
      از بزرگان این صنعت هستند این دو عنوان !
      راک استار که به نحوی یک بازی جدید رو تحولمون داد تو این نسل!

      ۴ ۶
  2. بایوور
    به احترام عصراژدها و مس افکت

    ۶ ۱
    1. morteza گفت:

      respect :13:

      ۰ ۰
  3. zzzZED گفت:

    بایوور :۱۵: قطعا انتخاب من بایووره

    ۵ ۱
  4. بسیار عالی :۱۵:
    گرچه بایوویر گل کاشت با DA Inquisition اما شخصا هیچ استودیویی رو لایق تر از نینتندو نمیدونم!

    ۵ ۲
  5. Samsara گفت:

    بین این ها به طور حتم Bioware شایسته تقدیر هست. :۱۵:

    ۲ ۰
  6. هیچ کدوم FROM SOFTWARE البته بین این چندتا بایوویر

    ۹ ۰
  7. box3 گفت:

    بدون شک Telltale Games
    :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۴ ۲
  8. Hope گفت:

    Telltale Games
    مهارت این استودیو یه مهارت ناتی داگی اه!
    مهارت خلق کردن بازی هایی با دنیاهای متضاد!
    وقتی یه استودیو به یه قاعده تو بازی سازی اش میرسه,هر زمان و مکانی بهش بدی شاهکار از توش در میاره!

    ۶ ۱
  9. Ali-killer 22 گفت:

    بدون شک Blizard کبیر :۱۵:

    ۲ ۶
    1. R.M.G.S گفت:

      ACTI BILZARD
      :'( :'( :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      ۰ ۰
  10. A.F.A گفت:

    اولین استودیو که طبق معمول این دوروبر نامی ازش نیست،Atlus کبیره :۱۵:
    که سال بسال داره از سال های قبل خودش بهتر و بهتر هم میشه :۱۵:
    به جمله هم توجه نکنید :D
    دومین استودیو،فکر میخواد،Tell Tale
    فقط یه نگاه به بازیای امسالش تا العان میشه به ارزشش به راحتی پی برد.
    The wolf among us , the walking dead 2 , tales from the borderlands
    مخصوصا این اخریه که تا ۳ صبح بیدار نگهم داشت بعد از مدت ها !

    ۲ ۱
  11. rome2 گفت:

    قطعا Bioware. هرچند که باید From Software هم تو لیست می بود.

    ۱ ۰
  12. هیچ کدوم inXile Entertainment :15:
    ولی بین اینا بلیزارد کبیر بدون شک :۱۵:

    ۲ ۱
  13. RYU گفت:

    به جز بلیزارد باقالی
    مابقی واقعا وزنه سنگینی برای دنیای گیم هستند
    هر کدوم هم تو بخش تخصصی خودشون
    با احترام به سایر استودیو ها ولی بایووار وصف ناپذیر هستش

    ۶ ۲۸
    1. Achamenian گفت:

      بلیزارد باقالی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :11: :11: :11:
      مطمئنی اشتباه نگرفتی؟؟؟؟

      اگه یه نوب این حرف رو می زد تعجب نمی کردم
      اما سعید میرایی جای تعجب بسیار داره

      ۱۰ ۳
    2. Ali-killer 22 گفت:

      باقالی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بلیزارد باقالیه ؟؟؟؟
      استاد شما چرا این حرف رو میزنید ؟ :۲۴:

      ۵ ۱۴
    3. خیلی ببخشید استاد. بلیزارد باقالیه؟ مطمئنی؟
      اصلا بلیزاردو میشناسی؟ بازی هاشو بازی کردی؟حداقل مثل بعضی شرکت های مورد علاقه شما گند نزده به بازی هاش. شما الان میخوای بگی خیلی خاصی همیچین حرفی رو زدی؟همین بایوور چند سال بازی هاش ری.دن با اون مس افکت مثلا آر پی جیش و دراگون ایج دوش. تل تیل کلا دوتا بازی خوب ساخته قبل از واکینگ دد متای بازی های این شرکت به ۸۰ هم نمیرسید. بعد اینا وزنه ی سنگین دنیای گیمن بلیزارد یه بازی فری تو پلی میسازه ۲۰ میلیون نفر در عرض ۶ ماه میریزن توش پر فروش ترین بازی انحصاری پی سی رو ساخته. هر بازی ای میسازه از صد تا سایت معتر بهش جایزه میدن و ازش تعریف میکنن. باقالیه این شرکت هر سال سر blizzcon میلیون میلیون آدم مگه ک.سخلن بشینن بازی های یه شرکت باقالی رو نگا کنن. آقا شما دوست نداری بازی نکن لازم نیست بیای این جا به همه بگی.

      ۹ ۱
    4. Jiraiya-Sama گفت:

      شما دوست عزیز یا تاحالا تو عمرت باقالی ندیدی یا اصلا نمی دونی بیلیزارد چیه

      ۳ ۱
    5. Jiraiya-Sama گفت:

      راستی دوستان اگه خواستن کامنت سال رو بررسی کنند این کامنت دوستمون از همین الان کاندید اول شدن هست

      ۳ ۱
    6. Storm Spirit گفت:

      حداقل این رو بدون که بلیزارد نه برای یک بار ، بلکه دوبار بازی های استراتژی رو به قبل و بعد از خودش تقسیم کرد. یک بار با وارکرفت ۳ و یک بار با استارکرفت ۲. در زمینه MMORPG هم هنوز هیچ شرکتی نتونسته به صد فرسخی این شرکت برسه.
      میرابی هنوز بزرگ نشدی؟

      ۴ ۱
    7. ps3 with ps4 گفت:

      ۱-دوستان تازه عضو شده یاد بگیرن با بزرگترهاشون درست صحبت کنن
      پیر ما داره میگه باقالی نظرش هست به شماها چه
      ۲-کاندید شدن بلیزارد برای ۲۰۱۴ فکر کنم زیادیه چون امسال بازی شاخی نداده دیابلو عالی بود ولی یه پورت بوده

      ۳- کاشکی انقدر خشتک دریده اید برای بلیزارد دیابلوش رو حداقل پول میدادید بازی میکردید تا اونجا که من یادمه pc بازها تو ایران هیچ کدوم به خاطر انلاین همیشگی بازیش نکردن و پول بابتش ندادن بس الکی خودتون رو خالی نکنید

      ۴ ۱۹
    8. Achamenian گفت:

      @ps3
      اینجور نظر ها رو تو سایت های نوب بنویسی مسخرت می کنن
      برو کنسولت رو روشن کن ادامه بازیت رو بده

      با کمال احترام

      ۴ ۲
    9. ps3 with ps4 گفت:

      جون عمویی

      تو سایت ها نوب بنویسی مسخرت میکنن خوب من هم تو سایت مثلا نوب این رو ننوشتم خخخخخخخخخخخ

      عمو جون الان کنسولم روشنه دارم بازی میکنم و نظر هم میدم اخی بمیرم برات نداری کنسول بتونی هم بنویسی هم بازی کنی خخخخخخخخ

      ۲ ۱۳
    10. من پی سی بازم دیابلو ۳ رو هم خریدم!جمع نبند رضا جان!یکم هم آرومتر برخورد کنی بد نیست.

      ۲ ۱
    11. Achamenian گفت:

      من نمی دونم چرا psفن ها به ظاهر فن
      می خوان pc رو بکوبونن
      هدفتون چیه؟با کی کار دارید؟
      بهتون می خندن زشت هست

      ۳ ۰
    12. RYU گفت:

      باشه شماها فقط عناوین بلیزارد بازی کردید
      اصلا بلیزارد برای شما پالادیوم
      برای من یکی به اندازه باقالی هم ارزش نداره
      ——————————————————–
      یکی ۲۰ سال دنیای گیم ترک کرده باشه
      بره استار کرافت بازی کنه
      متوجه توی این ۲۰ سال هیچ تحول گیم پلی نداشته
      زمان براش متوقف شده
      چهار خط داستان و ده دقیقه Movie به اسم بازی به خورد کدوم قشر گیمر میده
      ——————————————————
      بله بعد از عرضه دیابلو سوم
      میزان فروشش مشخص شد چقدر این بازی برای ۲۰ میلیون کاربر های که گفتید
      با اهمیت بوده است
      با تشکر

      ۲ ۵
    13. برادر میرابی میشه چرند نگید :۲۳:
      استارکرفت فقط ۴ خط داستان و ۱۰ دقیقه فیلمه :۲۳: . شما اطالاعاتت از سبک RTS کمه برادر من . ۹۰ درصد کسایی که که استار کرفت و وارکرفت رو بازی میکنن اصلا به بخش داستانیش توجه نمیکنن( هر چند بخش داستانیش هم سبک استراتژی متحول کرد). شما کلا با سبک استراتژی مشکل داری عزیزمن. زمان برای استارکرفت متوقف شده؟ استار کرفت ۱ و وارکرفت ۳ بازی کردی؟من خیلی هارو میشناسم به خاطر تغییرات استارکرفت۲ نسبت به این ۲ بازی از بازی خوششون نمیاد. بعد شما میگی بازی تغییر نداشته. ” چهار خط داستان و ده دقیقه Movie به اسم بازی به خورد کدوم قشر گیمر میده” اگه استار کرفت اینی که شما میگی باشه. موندم لست اف اسو واکینگ دد چین. شما کلا بی خیال استراتژی بشی بهتره. فقط حرف راجبش نزن.
      بله دیابلو رو خیلی از پی سی گیمر هاکوبیدن چون ساده شده بود. هرچند خیلی از شما کنسول بازا بعد بازی کردن این بازی عاشقش شدید.
      هرت استون و ورد وارکرفتهم ازنظرشما لابد فیلمن و کسایی که بازیشون میکنن ک.خلن :۲۳:

      ۲ ۱
    14. Achamenian گفت:

      برید وارکرافت ۳ (اگه انگلیسی بلد نیستید نسخه فارسی موجود هست) بخش داستانی رو تجربه کنید تا بفهمید شاهکار داستانی یعنی چی
      شخصیت های متنوع، زوایای مختلف،حماسه و عشق و…
      این فقط باسه یه عنوانی هست که دوازده سال پیش منتشر شده (استارکرافت هم تا تجربه نکنی نمی فهمی

      درمورد گیمپلی که شهرتش جهانی هست
      مسابفات جهانی رو یه نگاه بنداز
      شلوغی سرور ها
      تعدا پلیر آنلاین و…

      شما کورکورانه دارید نظر می دید

      آقای میرایی، این حرف های شما متعصبانه نیست
      احمقانه هست
      باکمال احترام

      ۱ ۱
    15. Mondo گفت:

      لطف کنید
      دقیقا بگید
      چه تفاوت عمده ای بین بازی استارکرافت دوم
      و بازی Dune 2 که برای سال ۱۹۹۲ هستش وجود داره
      اگر سنتون قد میده به این بازی
      و این بازی حتی منوهایی ورودیش دیده باشید
      از استودیو وستوود خدابیامرز
      توضیحاتتون راجب گیم پلی و تحول زا
      استارکرافت قانع کننده باشه
      چون من استارکرافت تجربه کردم
      و قاطعانه و مطمئن میگم
      استارکرافت فقط ۱۰ دقیقه movie و چند خط داستانه
      گیم پلیش از سال ۹۲ من به خاطر دارم
      با ۰.۰۰۰۱ درصد همش تغییر داشته

      ۱ ۱
    16. Mondo گفت:

      منظورم اینه
      گیم پلی که من سال ۹۲ میشناختمش
      تو زمان متوقف شده
      برام مهم نیست منو احمق فرض میکنید
      یا کودک و یا متعصب یا کور
      چیزی که مهمه برام تجربه خودم از سال ۹۲
      بازی بنام Dune و بازی در سال ۲۰۱۳ بنام استارکرافت
      که گیم پلی بدون تغییر تو زمان متوقف شده است
      بعدشم منتظر دلایل قانع کننده
      مبنی بر تحول زا بودن و تغییرات انقلابی و عمده
      بازی استارکرافت نسبت به dune2 را ببینم

      ۰ ۰
    17. The End Of Ps گفت:

      وارد بحث نمیشم فقط برخی دوستان شعور داشته باشن و بدونن با کاربرها و گیمرهای قدیمی سایت چگونه باید کامنت بدند ! اگه یه ابسیلن اطلاعات برا دفاع دارید مثل آدم بحث کنید اونم با گنده تر از خودتون ! سایت نمیدونستم در این حد داره به فنا میره !!

      ۱ ۲
    18. Jiraiya-Sama گفت:

      @mondo دوست عزیز الان بحث این نیست که گیم پلی این بازی چقدر تغییر کرده بحث اینکه که بنده شخصا از بازی های این شرکت خیلی لذت بردم و حالا می خواد نوآوری داشته باشه یا نه .
      @RYU اینکه بخاطر قیمت بالای بازی ها خیلی ها توان خرید رو ندارند ربطی به این نداره که طرفدار شرکت نیستند
      @PS3 ” پیر ما داره میگه باقالی نظرش هست به شماها چه” اگه ایشون پیر شما هستن باید بهتر صحبت کنن نه اینکه به شرکتی که خیلی ها بهش الاقه دارن توهین نکن بعد بگید نظر شخصی هست به شماها چه، نظر شخصی وقتی گفته بشه به باقی هم ربط داره، بعد هم شما خوشت می یاد من مثلا بگم همه شرکت ها خوبن غیر از این سونی باقالی.بعد یکی بیاد بگه ایشون از ۹۰% شما تو این سایت قدیمی تره پس به شما چه؟

      ۰ ۰
    19. اولا سبک ریل تایم استراتژی خیلی بیتشر از استارکرفت متحول شده اگه یه کم بیشتر بازی میکردید این حرفو نمیزدید. اگه ساخته های relic . eugen systems. وMassive رو بازی کرده بودید نمیگفتید این سبک یخ زده.
      در مورد تحول استارکرفت ۲ اولا بازی های بلیزارد خیلی کلاسیک تر از بازی های استودیو هایی هست که بالا گفتم. ولی بدون این که ریشه هاشو نابود کنه این سبک به جلو حل داده. از طراحی مراحل شروع کنیم. استارکرفت طراحی مراحل سبک استراتژی رو کلا عوض کرد!! قبل از اون باید منابع جمع میکردی و سعی میکردی دشمنو نابود کنی. استارکرفت اکثر مراحلش اصلا همچین چیزی رو نداشت. از لحاظ روایت داستان هم تحولی عظیم تو سبک استراتژی بود. هیچ شرکتی به جز بلیزارد بازی های استراتژی داستان درست حسابی ندارن. نحوه انتخاب مراحل در Hyperion خودش تو سبک استراتژی جدید بود. تو استارکرفت ۲ سایز آرمی(تعداد نیرو ها) پر رنگ تر از بازی های قبلی بلیزارد شده بود. نیرو ها کاملا بالانس شده بودن.دیگه مثل وارکرفت۳ بعضی هیرو ها خیلی قوی نبودن. اصلا اضافه کردن نیروی های جدید میتونه روند بازی رو تو این سبک عوض کنه. شما این چیزا رو تغییر حساب نمیکنید؟ اگر اینطور باشد سبک فایتیگ . ادونچر و شوتر هم تغییر نکرده.

      ۱ ۰
    20. @the-end-of-ps
      اولا چون بزرگ ترن دلیل نمیشه هر چی خواست بگن. همون طور که طه رسولی وقتی میگه لست اف آس فیلمه شما بهش توهین کردید ما هم حق داریم از شرکت مورد علاقه مون دفاع کنیم.
      ۲ -من تا اون جایی که سعی کردم توهین نکردم و به جز اول کامنتم که گفتم چرند نگو فکر نکنم توهین خاضی کرده باشم.

      ۱ ۰
    21. RYU گفت:

      خوب معلومه حتی اسم Dune 2 هم به گوشتون نخورده
      ———————————————–
      Dune 2
      مادر این سبک هستش
      ————————————————————————-
      حالا میرسیم به به نقطه ای که باید توجه کنید
      من خودم این سبک دوست دارم و عاشقش هستم
      ( هنوز میگم این سبک از ۲۰ سال پیش هیچ تفاوتی نکرده و فقط ۱۰ دقیقه
      فیلم و چند خط داستان هستش )
      —————————————————————————–
      سبک استراتژی و فایتینگ از نوع استریت فایتری
      چرا کپکام بعد از چند سال دوباره به سبک خودش فایتینگ برگشت
      استریت فایتر ۳D کرد جواب نداد ولی دوباره به حالت کلاسیک با اندکی تغییر برگشت تو
      نسخه چهارم همه عاشقش شدند
      چون مثل استارکرافت فقط گیم پلی چند دهه پیش کپی و پیست کرد
      حالا چرا گیمر ها عاشق یک کپی پیست ( استار کرافتی و استریت فایتری ) میشوند
      چون این دو سبک نیاز دارند تا گیمر مهارتش نشون بده و به رخ حریف بکشه مهارتش
      و گیمر فقط به دنبال ارتقا شیوه مبارزاتی و مهارتی خودش در این دوسبک هستش
      و تا زمانی که تجهیزات گیمی پیشرفت نکنند این دوسبک تو همین مقطع میمانند
      وقتی تکنولوژی VR گسترش پیدا بکنه یا دستگاهی قویتر از کینکت عرضه بشه
      که در کسری از ثانیه حرکات گیمر بتونه تشخیص بده بدون لگ و تاخیر
      آنوقت این دو سبک از لحاظ گیم پلی متحول میشوند
      —————————————————-
      بازم راجب بلیزارد میگم بیلیزارد باقالی
      شما اول میرید بازی DUNE 2 تجربه میکنید
      بعدا متوجه میشید که فقط عمل کپی و پیست با چند خط داستان و ۱۰ دقیقه فیلم
      شده بازی بنام استارکرافت
      —————————
      هر وقت هم توانستید تفاوت عمده و بنیادی و اساسی
      بین دو بازی DUNE و استار کرافت با فاصله زمانی ۲۲ ساله برای من یکی پیدا کنید
      آنوقت منم از اینکه گفتم بلیزارد باقالی ابراز پشیمانی و ندامت میکنم

      ۰ ۰
    22. zzzZED گفت:

      باقالی سرزمین چراق نفتیه :۲۳:
      اخه تو چه میدونی بلیزارد چیه :۲۳:
      بعد به ماها بگین درست صحبت کنید :۲۳: :۲۳:
      برو همون مورنگی هارو بازی کن . در ضمن من دیابلو رو بازی کردم . جمع نبند وقتی چیزی نمیدونی .

      ۱ ۱
  14. شعیب گفت:

    با تشکر از همه کسانی که این برنامه رو کلید زدند
    ولی بنظر بنده برای قسمت های بعد از این همون کاندیدا هایی که the game award 2014 معرفی کرده گذاشته بشن.دلیل مشخص هست اونجا کارشناسهای خفنی برای یک سال فعالیت ها رو رصد کردند تا به اون گزینه ها رسیدند.الان این ۴ گزینه خیلی شخصی هست.
    باز هم صلاح خویش خسروان دانند! :*:

    ۵ ۱
    1. یوبی سافت یکی از نامزد های این مراسم بود :۲۳:

      ۲ ۷
    2. m.n گفت:

      مگه یوبیسافت چشه ؟

      ۲ ۱
    3. I AM A GAMER گفت:

      چیزیش نیست
      فقط یکم داره رو صنعت گیم خودش رو تخلیه میکنه در حال حاظر

      ۱ ۱
    4. lord amin گفت:

      :| واقعا دلیل این همه کینه رو نمی فهمم خیلی از شرکت ها هم مثل یوبی سافت دارن کار میکنن طبیعیه قرار پول در بیارن تازه وضعیت یوبیسافت هم همچین از نظر مالی مثل بقیه خوب نیست اما به خاطر انتشار سالیانه اساسین این همه الکی بهش گیر میدید واچ داگز واقعا لیاقتش کم بود ؟قطعا بهترین بازی سال نبود اما بازی کمی نبود اساسین هم که هم فقط از باگ میگن بقیه بخشاش کجا رفت داستان و موسیقی اساسین حتی تو ۳ هم سطح بالایی داشت تعداد افرادش رو زیاد کرده سالیانه میده بازی رو کلیش ابی ترین دلیلتون هم اگه تغییر کنه میگید از اصلش فاصله گرفته تغییر نکنه میگید تکراریه.یوبیسافت خیلی برای کاراش زحمت میکشه حالا ی سری سیاست داره که اونا هم بیشتر برای کم نیوردن از جهت مالیه حالا چجوری دشمن گیم شد خدا میدونهبه جای دلیل های کلیش ای ک اکثرا سلیقه ای م هست لذتتونو از بازی ببرید در ضمن وقتی میگی یوبی سافت حتی عناوین بزرگترشم قبول نداری یا سلیقتون نمی خوره باید ریمن و چایلد اف لایت و … م بزاری کنارش مخصوصا ریمن که واقعا تو فروش در حقش ظلم شد(با لحن اروم خواند شود که یک وقت سوتفام پیش نیاد)

      ۱ ۰
    5. Assasins Fall گفت:

      به نام خدا
      سلام خدمت دوستان خوب و “با منطق”م!
      اولا که بگم با شعیب عزیز موافقم!
      در درجه دوم در رابطه با:
      یویسافت مونترال
      در رابطه با اینکه یوبی مونترال کیه و چیه و چه کار کرده و چه هنرمندانی توش کار کردنو و میکننو اگر یکی از تیم های این استدیو فقط یکی از اون ها در یک بازه زمانی چند ساله روی “یک پلتفرم” خلاقیت ها و هنرشونو به نمایش بزاره چه کارا نمیکنه و چه خون و خون ریزی که به پا نمیشه صحبت نمیکنم…اینا تئوری قضیه هست و تقریبا همه میدونن!
      میخوام یه مرور و بررسی سریع بکنم روی عملکرد امسال این استدیو.
      سال ۲۰۱۴ هستیم و از ابتدای سال یوبی مونترال به عنوان سازنده اصلی یا رهبر تیم های کمپانی بزرگ یوبیسافت چهار اثر شاخص در کارنامه داشته.قبل از پرداختن به این آثار یک نکته ی جالب توی همین جمله ی قبلی در رابطه با این استدیو وجود داره!:”چهار اثر شاخص” ! بله ما داریم در رابطه با یک ابر استدیو صحبت میکنیم که یکی از عادت های معمولی این سال هاش کار بر روی چندین پروژه به طور همزمان و مطابق استاندارد های روز صنعت گیمه!آثاری که به تمام جوانب اون ها از موسیقی تا گیم پلی توجه میشه و عموما در جلب نظر مخاطب و منتقدین موفق عمل میکنن!امسال هم از این قائده مستثنی نبود و هر چهار اثر این استودیو امسال به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرن!حالا بریم سراغ این چهار اثر:
      Watch Dogs
      یکی از مورد انتظار ترین بازی های چند سال اخیر صنعت گیم!اثری که با نمایش خیره کننده ی خودش در ای تری ۲۰۱۲ تقریبا محبوبیت و فروش خودش رو تا چند نسخه تضمین کرد!دقیقا برجسته ترین نکته در رابطه ا این اثر همین فروش استثنای اون در زمان عرضه بود!فروش بینظیر واچ داگز در زمان لانچ حتی خود کمپانی یوبیسافت رو هم شگفت زده کرد و واچ داگز تبدیلبه موفقترین آی پی جدید انگلستان تا او زمان شد!خلق یک آیپی جدید در این سطح از محبوبیت عمومی و کسب چنین فروش خارقالعاده ای کاری بود که الحق فقط از استدیویی چون یوبی مونترال بر میومد!واچ داگز در جلب نظر منتقدین هم موفق عمل کرد و گرچه اون اثری که انتظار میرفت نبود ولی به عنوان یک اپن ورلد استاندارد و خلاقانه شناخته شد وراه رو برای رفع مشکلات پر شمارش در نسخ آینده هموار کرد!
      Child Of Light
      یکی از عادت های کمپانی یوبیسافت خلق شاهکار های هنری خلاقانه و بدیع توسط هنرمندان برجستش هست و استدیوی بزرگ مونترال هم از این قائده مستثنی نیست!اثر نامبرده دقیقا چنین وضعیتی داره!چایلد آو لایت اثر جاودانه تیمی کوچک از دریای پتانسیل های انسانی استدیوی مونترال یوبیسافت به رهبری کارگردان شوتر تحسین شده ی این شرکت یعنی فارکرای سوم هست!زیبا ترین نکته در رابطه با ساخت این بازی هم همینه!تیم و کارگردانی که تازه عرقشان از ساخت یک شوتر خشن اپن ورلد خشک شده دست به ساخت اثری هنری ظریف و مقابل اثر پیشینشان میزنند که عملا هیچ ارتباطی به ساخته قبلیشان ندارد!و موفقیت در ساخت چنین اثری هست که فک شرکت های رقیب را به زمین میچسباند!چایلد آو لایت علاوه بر جلب نظر منتقدین به فروش عالی هم دست یافت که حتی تیم سازنده رو هم شگفت زده کرد!به یوبیسافت خوش آمدید!
      Assassns Creed Unity
      جنجالی ترین و بحث بر انگیز ترین اثر ۲۰۱۴ یوبی مونترال!عرضه سالانه سری اسسینز کرید سال هاست که بر عهده مونترال قرار دارد اما قضیه امسا”یک اسسینز کرید دیگر”نبود!یونیتی در نمایش ها نوید یک انقلاب در سری و بازی های هم سبک میداد و جوایز زیادی رو بدست آورد!اما زمان لانچ چیز دیگری به گوش رسید!نارضایتی های پس از عرضه و مشکلات خجالت آور بازی باعث شد که هر دو جبهه منتقدان و مخاطبین حسابی از خجالت بازی در زمان عرضه در بیاند!در هر صورت من هم دوست ندارم بازی که برایش رویا ها ساخته بودم چنین مفتضحانه جلوی چشمم با مشکلاتش به تمسخر بگیردم!
      مشکلات عرضه یونیتی باعث شد که سه سال تلاش تیم وسیع ساخت بازی و سعی اونها برای تغییرات گسترده در عین پایبندی به اصول فراموش شده کمتر به چشم بیاد!از اونجایی که هیچ کس به هیچ وجه به متا اهمیت نمیدهد صحبت از شایستگی های یونیتی این روزها سخت شده!!اما به عنوان کسی که یک سال انتظار این بازی رو کشید میگم:این زیباترین وسیع ترین و “اسسینز کرید ترین”اسسینز کرید چند سال اخیر است!
      Far Cry4
      ساخت دنباله برای یکی از بهترین شوتر های نسل هفت شاید کار بسیار دشواری باشد ولی یوبی مونترال کار ها دشوار زیادی رو انجام داده!فارکرای چهار مطابق انتظار اثری جذاب وسیع و دنباله ای شایسته برای نسخه پیشین بود که اکنون به عنوان یکی از بهترین شوتر های امسال در رقابت با آثار دیگر حضور دارد!
      یک نکته در رابطه با موضوعات گفته شده این هست که سه بازی از بازی های نام برده اپن ورلد هستند و همه به این نکته واقفند که ساخت تنها یک بازی اپن ورلد و عرضه موفقیت آمیز اون از کمر شکن ترین کار ها برای یک استدیو هست!چه برسه به سه بازی!
      این که فن یوبیسافت هستم نکته ای نیست که بخوام مخفی کنم و اونو با افتخار فریادم میزنم!اما این ها فقط یک مرور منطقی بر عملکر یک سال یکی از بهترین استدیو های بازی سازی جهان بود!
      شاید اگه کشتی عظیم یونیتی به سلامت به مقصد میرسید دیگه شاهد چنین بحث هایی در رابطه با شایستگی های یوبیسافت مونترال نبودیم…
      یا حق!

      ۳ ۰
    6. I AM A GAMER گفت:

      ماشاالله
      خدا قوت
      خب همین اول بگم توی بحثم بازی هایی مثل COL و RM رو دخالت نمیدم چون این ها رو قبول دارم و عاشقشون هستم
      اما در مورد ۳ تا بازی مونترال
      چیزی که تو همشون مشخصه اینه که پیرامون همشون هایپ های فوقالعاده بزرگی شد
      خب این اولین دلیل برای این که یوبی داره به صنعت گیم گند میزنه
      صنعت گیم رو خدشه دار میکنه تا به پول برسه
      من به عنوان گیمر دوست ندارم که سازنده ها به این صنعت فقط به عنوان یک منبع پول فکر کنن
      همین که یک استدیو میاد روی ۳ تا بازی جهان باز توی یک سال کار میکنه نشون میده چقدر یوبی به پول اهمیت میده
      فکر نمیکنی اگه یوبی تمام توانش رو روی یکی از این بازی ها میذاشت چقدر بهتر بود؟؟؟
      من کار به فروش بازی ها ندارم
      مگر کم اند سازندگانی که شاهکار میسازن اما فروش فوقالعاده بالایی دارن ؟؟؟
      من با روشی که یوبی در پیش گرفته مشکل دارم
      با عرضه ی ۳ تا بازی جهان باز تو یک سال مشکل دارم
      فکر نمیکنی اگه یوبی رو شایسته فرض کنیم
      به بتزدا و راکستار و وارنر براس چی باید بگیم؟

      ۱ ۰
    7. I AM A GAMER گفت:

      و همینطور به EA???

      ۱ ۰
    8. Assasins Fall گفت:

      خب الان دوتا بحث با هم قاطی شد!
      این چیزایی که بنده نوشتم در رابطه با استدیوی مونترال یوبیسافت،عملکرد امسالش و شایستگی های انکار ناشدنیش بود.و همچنین دلیل حضورش توی لیست بهترین استدیو های مراسم گیم آواردز بود.صحبتی که شما کردی در خصوص سیاست های کلان “کمپانی”یوبیسافت بود!
      اما در این رابطه…
      هایپ شدن پیرامون یک بازی بزرگ چیز جدیدی نیست و همین الانشم توسط کمپانی های دیگه انجام میشه!اما دلیل اینکه روی این جنبه در رابطه با یوبیسافت خیلی بحث میبینیم یک دلیلش محبوبیت بازی های این شرکت نزد مخاطبین هست ولی دلیل دیگش اینه که واقعا یوبی خیلی برای بازی هاش تبلیغات میکنه!بازی های بزرگ تبلیغات بزرگ احتیاج دارن ولی قطعا نه تا این حد!این موضوعی هست که منم انکارش نمیکنم و خودم بهش انتقاد دارم!
      اما اینکه بیایم اینو دلیل بدونیم که یوبیسافت داره گند میزنه به گیم!!!این دیگه به هیچ وجه پایه و اساس منطقی نداره و هیت محض هست!
      این به هیچ وجه شایستگی کمپانی یوبیسافت رو زیر سوال نمیبره!تا فردا صبح هم بخوام در رابطه با یوبی و شایستگی هاش صحبت کنم بازم جای صحبت هست!انقدر کیفیت در بازی های این کمپانی برامون عادی شده که اصا احساسش نمیکنیم!واقعا نمیدونم از این که بازی سطح بالایی مثل یونیتی انقدر کوبیده شد خوشحال باشم یا ناراحت!میدونم اکثر انتقادات به بازی بابت مشکلات فنی غیر قابل قبولشه ولی گاها صحبت هایی در رابطه با بازی میشنوم که نمیدونم چی بگم!یعنی واقعا متعجب و در عین حال خوشحال میشم که میبینم انقد انتظارات از یوبی بالا رفته!
      در مورد حرف شما صحبت بنده اینه که میشه به یک چیز منتقد بود ولی نمیشه از بیخ و بن زیر سوالش برد!همین!

      ۱ ۰
    9. I AM A GAMER گفت:

      یک سوال:
      ایا مونترال استدیو ی یوبی هست یا نه؟
      پس کار هایی رو هم که انجام میده زیر نظر یوبی وسیاست هاش هست
      در نتیجه من نمیتونم قبول کنم مونترال اونقدر که شما گفتی شایسته هست

      اما در مورد بقیه حرفتون
      بله بازی بزرگ نیاز به هایپ بزرگ هم داره
      اما ایا واقعا WD به اندازه ی
      GTA
      TLOU
      BS:I
      و…..
      چندین و چند بازی دیگه بزرگ بود که بخواد این قدر هایپ بشه
      من کلا میگم بازی های یوبی در حتی نصف حدی که هایپشون میکنه هم نیستن
      و دقیقا همین موضوع هم باعث میشه که یوبی حداقل در سال ۲۰۱۴ هیچ شایستگی نداشته باشه
      کافیه یک مقایسه ی خیلی خیلی ریز بکنیم
      وقتی TT با اون امکانات کم (نسبت به کمپانی مثل یوبی) دوتا بازی میده بیرون که یکی از یکی زیبا تر و بهترن
      اونوقت یوبی با اون همه امکانات گند میزنه به دوتا IP
      بله سبک اینا زمین تا اسمون با هم فرق داره ولی …..
      TT در حد توانایی خودش کار انجام میده
      اما یوبی لقمه ی خیلی گنده تر از دهنش رو ورمیداره چرا؟؟؟ بخاطر پول که دقیقا مشکل من همینه
      شما یک دلیل به جز پول پرستی به من بده که یوبی در یک سال ۳ تا بازی از یک استدیو میده بیرون اونم هر ۳ جهان باز و فوقالعاده هایپ شده
      چیزی که مشخصه یوبی بیشتر از هر شرکت دیگه ای دنبال پوله
      من کلا مشکلم با یوبی همینه
      وقتی روی یک استدیو فشار میاره که توی ۱ یک سال ۳ تا بازی بده بیرون شما چه فکری میکنی؟

      ۰ ۰
    10. Assasins Fall گفت:

      صد در صد مونترال استدیوی یوبی هست ولی سیاست هایی که در پیش میگیره سیاست های بالا دستی هاست!اونا میگن چکار کنه و وظایفشو تعیین میکنن!ولی بحث ما سر این هست که یوبی مونترال این وظایف محول شده رو چگونه انجام میده!خوب بازی میسازه؟ بد بازی میسازه؟چطور استدیویی هست؟که صحبت هایی که بالاتر کردم بیان گوشه کوچکی از فعالیت های ۲۰۱۴ این ابر استدیو بود!پس شایستگی حضور در لیست بهترین های ۲۰۱۴ رو داره!
      اون قضیه هایپ رو هم که گفتم باهات موافقم و خودم به این قضیه منتقدم!
      در مورد سیاست های یوبیسافت هم خیلی از حرفاتو قبول دارم اما یادمون نره که یوبیی که زیاد واسه بازی هاش هایپ میکنه همون یوبیی هست که اجازه تبلور خلاقیت های مونترال توی ساخت چایلد آو لایتو میده!همون یوبیی هست که به بخش هنری بازی هاش در عین نگاه تجاری توجه میکنه!اینا از هم جدا نیستن…
      اگه بد هست خوبم هست!

      ۰ ۰
  15. Project Siren گفت:

    بین این گزینه ها بدون شک نینتندو …. :۱۴:

    ۶ ۱
  16. I AM ALONE گفت:

    رای من که نینتندو هست به خاطر عملکرد خیلی خوبی که تیم نینتندو امسال داشت و واقعا از همه نظر کنسول هاش رو حمایت کرد.

    ۴ ۱
  17. Achamenian گفت:

    نینتندو خوب تونسته توی موج نسل هشتم غرق نشه

    ۱ ۰
  18. itachi گفت:

    :۱۵: :۱۵: نینتندو :۱۵: :۱۵:

    ۰ ۰
  19. Milad RFM گفت:

    رای من تل تیل هست.این استودیو همیشه بازیهای عالی داره. همه بازیهاش هم ادمو توی دنیاهای خاص خودشون غرق میکنن.
    بایویر هم شایسته این عنوان هست.

    ۱ ۱
  20. shazam گفت:

    نینتندو که واقعا یک تنه هم کنسولش رو حمایت میکنه هم بازی های خوبی میسازه :۱۵:

    ۰ ۰
  21. تل تیل امسال نسبت به بقیه بهتر عمل کرد ولی خب بایویر هم استودیو قابل احترامی هست

    ۰ ۰
    1. صحیح ترین کامنت موجود در این پست :lol:

      ۲ ۲
  22. ABI RAZOR گفت:

    InXile entertainment :15:

    ۰ ۰
  23. NeyMAR گفت:

    نامزد کردت اصلا کار درستی نیست ، ، شما باید حداقل ۱۰ استودیو رو اینجا باید باشه ، اون های که بالاتر هستند

    Platinum Games تونست بایونتا ۲ رو بزنه ، و فروش عالی و نمرات عالی داشته باشه
    Ubisoft Montreal بهترین استودیو بوده ، همین استودیو تونست امسال ۴ تا بازی عرضه کنه ، کدوم استودیو میتونه همچین کاری کنه اونم توی این موقعه نسل ،
    اون کسی که امده این ها رو نامزد انتخاب کرده بیاد بگه ۲K Sports کجاش موفق بوده ، این موفقیت ها مربوط به سال های قبل هست و نمرات بالایی کسب کرد ، امسال این رو بازی رو زده متاش شد ۸۲
    بازی WWE 2K15 رو هم زده متاش شده ۶۱ ،

    ۱ ۱
    1. Light گفت:

      پارسال نینتندو ۴ تا بازی فوق العاده داد بیرون
      Pikmine 3 با متای ۸۸
      Super Mario 3d World با متای ۹۳
      این ها واسه Wii u
      Fire Emblem: Awakening با متای ۹۲
      The Legend of Zelda: A Link Between Worlds با متای ۹۱
      این ها واسه ۳Ds
      تازه یک نسخه Hd از Wind Waker هم داشتیم

      ۱ ۰
    2. I AM A GAMER گفت:

      وایییییییییییییی
      باز لاکی رفت تو پیدات شد؟
      نکنه همون لاکی هستی تو
      ubisoft بهترین استدیو
      نوبک مگه بهترین بودن به کمیته؟
      بعدم اون یوبی سافتی که تو میگی ۴ تا بازی داده یک ناشر هست نه استدیو
      فقط یک اپیزود از واکینگ دد میارزه به کل بازی های یوبی تو ۲۰۱۴

      ۰ ۰
  24. bijan joker گفت:

    با تمامی احترامی که برای گروه انتخاب کننده‌ی کاندیدهای این راند قائل هستم ولی اگر بنا را بر این بگذاریم که عناوین remaster رو حساب نکنیم هم نمیشه قبول کرد که RockStar در بین کاندیدها نباشه! در هیچ مقاله‌ای نوشته نشده که غول جدید یک عنوان remaster هست، بلکه تلاشی که RockStar برای انتشار مجدد غول در این نسل داشت یک درس بزرگ به تمامی شرکتها و استودیوهای بازی‌سازی بود و بس…
    بدونه کوچکترین شک RockStar امسال بهترین تلاش رو داشت و در سال ۲۰۱۴ کار بزرگ و جدیدی انجام داد که تا به حال دیده نشده بود…

    ________________
    ( STING in WWE )

    ۱ ۴
    1. کاملا موافقم بردیا جان! من همون بالا گفتم! جای خالی ناتی داگ و صد درصد راک استار تو این لیست احساس میشه!
      که با -۹ تا دیس لایک واجه شدم!

      ۲ ۲
    2. Lennox گفت:

      با دوستان موافق نیستم، البته که راک استار عالی کار کرده ولی خب دیگه عنوان جدید نیست. هر بازی یک سال حتی اگر شاهکار یک قرن هم که باشه، توی همون سال نامزد میشه.

      ۱ ۰
    3. بردیا جان به نظر من بهتر بود که راک استار رو برای بهترین استودیو در این لیست قرار ندیدم
      در این صورت قطعا آخرین شاهکار راک استار+آخرین ما که امسال دوباره باز آفرینی شدن باید دوباره و همانند پرسال تمامی جوایز رو نصیب خودشون می کردند که صد در صد درست نبود.

      ۳ ۱
    4. bijan joker گفت:

      شایان جان ولی به نظر من شرایط gta V با tLoU: R خیلی تفاوت داره چون tLoU: R مثل بسیاری از دیگر عنوانها اعلام کرده که یک اثر بازآفرینی شده هست و حتی در نامگذاری ورژنِ نسلِ تازه اشاره‌ای به این موضوع شده بوده اما gta V به حق یک عنوان به قول شما بازآفرینی شده نیست و RockStar زحمت بسیاری رو براش کشیده و احترام زیادی رو برای گیمرها قائل بوده که به این میزان در ورژن نسل تازه قابلیتهای زیادی رو اضافه کرده نه اینکه فقط رو بخش گرافیک بازی کار کرده باشه. به نظر من حتی اگر بخواهیم خرف رفیقمون که فرمودند “هر بازی یک سال حتی اگر شاهکار یک قرن هم که باشه، توی همون سال نامزد میشه” رو قبول کنیم و اسم بازی رو در بخش “بهترین بازی سال” نیاریم (که باز هم به شخصه قبول ندارم که کاندید نشه) به نظرم باید نام RockStar رو برای این حرکتی که انجام داد در لیست “بهترین استودیوی سال” می‌دیدیم…
      در هر صورت باز هم ممنون از انتخاب و برگزاری این نطرسنجی…

      _________________
      ( STING in WWE )

      ۱ ۱
    5. NeyMAR گفت:

      Rockstar فقط امده ژانر اول شخص به بازی اضافه کرده ، بقیش مهم نیست چیکار کرده ، چون سال قبل بوده ، این بازی مال ۲۰۱۳ بود هست و نه ۲۰۱۴

      ۱ ۲
    6. NeyMAR گفت:

      اگر قرار باشه به استودیو که بازی ها رو باز سازی میکنه جایزه بدن ، باید به یوبیسافت منترال باید جام بهترین استودیو تاریخ بدن چون unity رو اون همه باگ باز سازی میکنه ، اگر Unity سال دیگه دوباره نقد بشه نمراتش بالاتر میشه چون دیگه باگاش و مشکلاتش برطرف شده

      ۱ ۲
    7. Lennox گفت:

      جناب Joker
      این نوع انتخاب ها سلیقه ای نیست، مثل قانونه. شاید زحمتی که راک استار کشیده برای نسخه نسل جدید به اندازه یک بازی کامل باشه ولی خب، در این مورد خاص این چیزها سنجیده نمیشه. کما اینکه می بینیم امسال بهترین Remaster رو هم داریم. که به نوبه ی خودش حرکت خوبیه انشالله که توی اون قسمت موفق بشه.

      ۱ ۰
    8. AxeL گفت:

      بردیا جان فرض کن فیلم پدر خوانده یا گاوخشمگین یا… را پولیش کنن کیفیتش را بالا ببرن و دوباره تو سینما اکران کنن(اگه اشتباه نکنم این کار را هم کردن :۱۹: ) آیا حقشون هست دوباره نامزد اسکار بشن ؟! :۲۴:

      ۱ ۰
    9. I AM A GAMER گفت:

      همیشه میگن از بد ننالین که بدتری هم هست
      لاکی رفت این موتور شرغ اومد

      ۱ ۰
    10. bijan joker گفت:

      رفقا قبل از هر چیر بگم که ممکنه که احساس کنید من در مورد این عنوان خاص سلیقه‌ای نظر میدم ولی باید عرض کنم اگر اینطور بود شدیدا اسرار داشتم که tLoU:R برای شرکت و استودیوی مربوطه هم تو لیست باشه چرا که اون عنوان هم برای اینجانب عزیز دل هست اما شرایطش به طرزی دیگر…

      @NeyMAR

      رفیق عزیز بالاتر هم توضیح دادم که RockStar بنابر همین دلایل اسرار داره که این عنوان یک عنوان remaster نیست و نمیشه با عناوینی که نام بردید مقایسه بشه…

      @Lennox

      باید عرض کنم که اتفاقا انتخاب کاندیدهای نظرسنجی‌های تمامی سایتها و مجلات و … که سالیانه برای هر گونه اثری انتخاب میشه از عامل سلیقه بهره می‌بره به همین دلیل هست که چنین بحثهایی شکل می‌گیره و همینطوری که گفتم از نظر من اگر قرار نیست نام RockStar در این بخش برده بشه، برده شدن نام gta V در بخش “بهرین عنوان remaster سال” اصلا پذیرفتنی و صحیح نیست…

      @AxeL

      سعید جان اگر کیفیت “The Godfather” یا “Raging Bull” رو دیجیتال کنند و به Blu-ray تبدیلش کنند درست نیست که کاندید اسکارش کنند (کاری که تقریبا برای بازیه tLoU:R انجام شد)، اما اگر این دو فیلم رو مجدد با بازیگران جدید و با تغییراتی نسبت به نسخه‌ی کلاسیک و با دوریبنهای IMAX بسازند اونوقت !!!…

      @I AM A GAMER

      والا من که اصلا سر در نیاوردم که منظورتون چی بود! کاش توضیح بیشتری می‌فرمودید…

      ________________
      ( STING in WWE )

      ۱ ۰
    11. I AM A GAMER گفت:

      دوست عزیز با شما که نبودم :11: :11:
      با این NEYMAR بودم
      :۲۳:

      ۱ ۰
    12. Lennox گفت:

      @bijan joker
      چارچوبش سلیقه ای نیست برادر. عناوینی که برای اولین بار امسال منتشر شدن در انتخاب ها شرکت می کنند. چه از سال قبل Remaster بشن چه از پنج سال قبل فرقی نمی کنه. اون قسمتی که سلیقه ای، اینکه از بین گزینه های موجود کدوم یکی رو برای نامزدی انتخاب کنن. راک استار در این مورد جزو گزینه ها نیست. ربطی به سلیقه نداره. الان توی بخش مولتی پلیر هم شاید GTA از همه بهتر باشه ولی خب باز هم نمیتونه توی این قستم شرکت داشته باشه.
      در کل چه دی بازی و چه سایت های دیگه اگر می خوان که این نظر سنجی که قرار میدن قالب درست و استانداردی داشته باشه باید از چهار چوب ها خارج نشن.

      ۱ ۰
    13. bijan joker گفت:

      @Lennox
      منظور من هم از عامل سلیقه همون انتخاب گزینه‌های نهایی کاندیدهای هر بخش از بین چندین انتخاب بود، اگر اینطور نبود که مثلا همه‌ی ۵ کاندید نهاییِ مثلا بهترین عنوان سال در همه‌ی سایتها ثابت بود. این چیزی که شما می‌گید هم در مورد عناوینی که remaster هستند و سازندگان و منتقدها قبول دارند که remaster هستند درست هست ولی نه برای gta V که در هیچ منبعی ذکر نشده که این اثر یک عنوان remaster هست. و اما برسیم به بحث، ما فراموش کردیم که داریم در مورد چه چیزی بحث می‌کنیم توجه کنید که در بالای پست نوشته شده در این پست در رابطه با “بهترین استودیوی سال” بحث کنید، بحث ما هم سر همین موضوع هست نه اینکه gta V باید در بخش “بازی سال” باشه یا نه، یا اینکه gta V باید در کاندیدهای نهایی “بهترین عنوان remaster” باشه یا نه. حرف من این هست که حق شرکت RockStar در این بود که در بخش “بهترین استودیوی سال” باشه که نظر شما و دیگر رفقایی که کاندیدش نکردند این هست که RockStar نباید در لیست نهایی قرار می‌گرفت.
      و اما دلایلی که به نظر من باید در لیست قرار می‌گرفت این هست که وقتی ما می‌خواهیم ببینیم کدام استودیو بهترین استودیوی سال هست باید ببینیم در سال کدام استودیو فعالیت خوبی داشته؟ کدام استودیو تونسته هواداران رو خوشنود کنه؟ کدام استودیو تونسته موفقیت مالیِ خوبی کسب کنه؟ کدام استودیو در اون سال در صدر خبرها قرار داشته و نامش زیاد شنیده شده می‌شد؟ کدام استودیو باعث شده بوده که نامش حتی برای گیمران غیر حرفه‌ای در اون سال معرفی شده باشه؟ کدام استودیو در صنعت گیم حرکتی رو به جلو داشته و کاری تازه و نو در میان دیگر عناوین انجامد داده که سرمشقی برای آینده‌ی دیگر استودیوها و شرکتها بوده؟
      از نظر من این مهم نیست که یک شرکت در اون سال مورد نظر چند عنوان جدید منتشر کرده باشه چون ممکنه شرکتی بوده باشه که در یک سال ۵۰ عنوان منتشر کرده باشه که هیچ کدام از عناوینش اثری قابل قبول نباشه. این هم درست نیست که ببینیم کدام شرکت یک اثر خوب ساخته و بیایم همون استودیوی سازنده رو کاندید کنیم چون اگر اینطور باشه شرکتهای سازنده‌ی “۵ بازیِ برتر سال” همان “۵ استودیوی برتر سال” خواهد بود که انتخاب درستی نیست. برای انتخاب نهایی “بهترین استودیوی سال” باید به اون سوالهایی که در پاراگراف بالا اشاره کردم توجه بشه و اونوقته که می‌بینیم جای RockStar در بین کاندیدها خالی احساس میشه.
      در آخر باز هم می‌گم که حتی اگر در سال ۲۰۱۴ شاهد انتشار قسمت کاملا جدید یعنی شماره‌ی ششم غول بجای قسمت پنجمش بودیم و رفقای دی‌بازی RockStar رو در راند “بهترین استودیوی سال” انتخاب نمی‌کردند باز هم انتخابهاشون برام کاملا قابل احترام بود…
      با سپاس…

      ________________
      ( STING in WWE )

      ۰ ۰
  25. NeyMAR گفت:

    در مورد Ubisoft Montreal بگم این استودیو تونست ۲۲ تا بازی پورت کنه ، که ۴ تا از پورت هاش به مشکل برخورد کرد ، دنیا رو خراب کردن روی سرش که با آپدیت برطرف میشه ، تو امسال ۱۵ بازی امده فوقش امده که ۵ تا همین استودیو زده ، استودیو های دیگه همشون از ترس امسال بازی هاشون عرضه نکردن
    خیال ها یادشون نیست Child of Light رو همین استودیو زده و تونست متای ۸۹ کسب کنه

    ۳ ۲
  26. KILLZONE 4 گفت:

    نینتندو عزیز که با این همه فشار رو کنسولش بازم از بازی هاش حمایت کرده و چنتا بازی فوق العاده داده بیرون و نتایجشو با نمرات بالا و فروش میلیونی عناوینش گرفته
    نینتندو

    ۰ ۰
    1. NeyMAR گفت:

      نه اینکه نیتندو خوب بوده ، سازنده های دیگه بخاطر نسل جدید داغون بودن ، بزار ۲۰۱۵ بازی های بزرگ بیان مثل MGS V ، ببینم کسی دیگه اسم این نیتندو رو میاره یا نه ،

      ۱ ۲
    2. ABI RAZOR گفت:

      :۲۳:

      ۰ ۰
    3. daaanteee گفت:

      لاکبچه ورژن ۲.۱
      میشه کلن نباشی؟
      یه برنامه بریز نبینیمت
      کسی تو این سایت نظرات تخیلی تورو نبینه
      (با اینکه من فن سونی هستم) اسم نینتندو میارزه به کل شخصیت (از کامنتات معلومه نداری) و سن (مهدکودک) و عقل(نمیدونم داری یا نع) دوران گیمری (فکر کنم یه ماه) سواد و زندگینامه تو
      بابا یکی آی پی اینو بن کنه راحت شیم از دستش
      والاه
      نوب بودن هم حدی داره
      این دیگه از نوبیت رد کرده
      استاد اعظمی شده تو نوابین

      ۲ ۰
    4. ورژن ۲.۱ :lol:

      ۱ ۰
  27. انتخاب من بی هیچ شکی بایوویر بزرگه! :۱۵: :۱۵:

    ۴ ۰
  28. بدون شک telltale games
    بازیاشو خیلی بازی نکردم ولی از طرز بازی ساختنش خوشم میاد
    این استدیو همیشه شاهکار میده بیرون

    ۱ ۱
  29. WoRaGo گفت:

    تل تیل :۱۵:
    واقعا نیازی به دلیل نداره…! ;)

    ۰ ۰
  30. Lennox گفت:

    انتخاب ها سخته، شاید Telltale گزینه بهتری باشه، دو تا عنوان رو امسال کلید زد و دو تای دیگه رو هم تموم کرد. همشون هم Overall خوبی داشتن. جای شرکت Larian Studios بین نامزدها خالیه. Divinity Original Sin واقعاً عنوان درجه یکی اونم شرکتی که با Kickstarter این ور اون ور پول جمع کرد تا بازی رو بسازه. امیدوارم در آینده هم موفق عمل کنه.

    ۰ ۰
  31. MOHAMMAD REZA گفت:

    BIOWARE
    و دیگر هیج….

    ۰ ۰
  32. saket244 گفت:

    به نطر من تنها استدیو بود که بازی های خوبی امسال اراعه داد the wolf among us

    ۰ ۰
  33. خداوکیلی چجوری دلتون میاد به بلیزارد رای ندید؟ بلیزارد که هر ده بیست سال یه بازی میده امسال هم یه بازی جدید (هرت استون) داده هم یه شاهکار جدید(اور واچ) رو معرفی کرده هم یه هم یه محتوای اضافی عالی برای پرطرفدارترین MMORPG تاریخ داده که هر کدوم ازاینا توی سبک هستند اونوقت به تل تیل که سه تا بازی کپ هم داده رای میدید؟ :11:

    ۰ ۴
    1. Nero گفت:

      شما مسئول رأی و نظر دیگران هم هستی؟! :۲۳:

      ۵ ۰
    2. @pyro
      مسئول نیستم ولی علاقه مندم که دلیل انتخابشونو بدونم. خودم هم دلیل انتخابمو ذکر کردم. بعید هم میدونم بخش نظرات جای حرف هایی غیر از این موارد باشه. درسته؟

      ۰ ۰
  34. saman motie گفت:

    kojima productions چرا نیییییییییییییییست ؟
    مگه داریم :۲۱: :۲۱: :۲۱: :۲۱: :۲۱:

    ۰ ۰
  35. ps3 with ps4 گفت:

    بی شک BETHESDA باید تو این لیست میبود و ۱۰۰ درصد هم بهترین بوده برای من امسال با ۲ بازی شاهکار
    یکی ولفنشتاین که بهترین اول شخص ۲۰۱۴ بود و دومی شاهکار میکامی اشیطان درون که بهترین بازی ۲۰۱۴ هست

    ۱ ۱
    1. Nero گفت:

      بتسدا که استودیو نیست! :۲۳: پابلیشر هست :۲۳: استودیوی سازنده ولفنشتاین MachineGames هستش!

      ۰ ۰
    2. Nero گفت:

      ضمناً یادم رفت که اینو بگم! :11: استودیوی سازنده شیطان درون هم Tango Gameworks هستش!

      ۰ ۰
    3. ps3 with ps4 گفت:

      بله شما درست میگید ولی چون بتسدا از این ها معروفتره من بهش اشاره کردم

      ۰ ۰
    4. Nero گفت:

      اگه منظورت Bethesda Game Studios هست که اون فال اوت ۳ رو ساخته! ملاک استودیوهایی هستن که امسال بازی منتشر کردن!

      ۰ ۰
    5. ps3 with ps4 گفت:

      بس داداش کلا من اینها رو با هم قاطی کردم دمت گرم
      فقط موندم چه جوری تونستن اینجوری اسم شبیه هم بزارن کلا یه جای کار داره میلنگه یا دارم من کلا اشتب میکنم یا یه جای دیگه میلنگه

      ۰ ۰
    6. ps3 with ps4 گفت:

      ای بابا تازه فهمیدیم چی شد کل این استودیوها که گفتی زیر این bethesda softworks هستن دیگه زیاد وارد جزییات نشو :D

      ۱ ۰
    7. رضا برو قایم شو آب قطعه! :lol: :lol:

      ۴ ۱
    8. m.n گفت:

      نینتندو هم ناشر هست ۲k sport هم به نوعی ناشره (البت فکر کنم اون بیشتر یک برند هست تا ناشر)بایوویر هم ناشر نیست اما خودش زیر مجموعه داره .البته فکر کنم رضا Bethesda Softworks رو باBethesda Game Studios اشتباه گرفت ک اولی که امسال بازی داشت(اویل ویتین و الدر اسکرول انلاین و ولفنشتاین) ناشره .با این وجود حتی وقتی میگیم راکستار م باید دقیقا شعبه راکستار نورث رو نام ببریم چون خود راکستار ناشره

      ۰ ۰
  36. m.a 07 گفت:

    Telltale Games :15:

    ۰ ۰
  37. Nero گفت:

    با احترام به BioWare ولی به TellTale رأی میدم :*:

    ۲ ۲
  38. Pandora7 گفت:

    Blizzard انتخاب نموده

    ۰ ۰
  39. punisher007 گفت:

    هیچکدام :۲۴:
    از بینشون نینتندو :۱۵:

    ۰ ۰
  40. فقط Telltale Games :15: :15:

    ۰ ۰
  41. واقعا سخته اما با کمال احترام به بایوور عزیز :۱۵: تل تیل :۱۵:

    ۰ ۰
  42. Arnold گفت:

    أقا ubisoft Montreal کو پس ؟!؟!؟!! :11: :11: :11:
    رأی من ubisoft Montreal نه به های AC ها بلکه به خاطر fracry
    اما میون أینا telltale :15:

    ۱ ۰
  43. daaanteee گفت:

    با احترام به :۱۵: سونی :۱۵: (تنها عشق)

    :n: :n: :n:
    :n: نینتندو :n:
    :n: :n: :n:

    (ا.س.ک.ی) :10: :10: :10:

    ۱ ۰
  44. the director گفت:

    بدوه هیچ شکی نینتندو..
    با توجه به شروع بد وی یو واقعا عالی خودشو بالا کشید
    واقعا لیاقت بهترین استودیو رو داره :n: :n: :n: :n:

    ۱ ۰
  45. AxeL گفت:

    :n:
    با اینکه هیچکدوم از بازی های امسال نینتندو را تجربه نکردم اما به نینتندو رای میدم
    این تعداد بازی اونم با این کیفیت کار هر استدیویی نیست

    ۲ ۰
  46. m.n گفت:

    لیست خوبیه اما مشکلاتی داره نیتندو و ۲k sport به نوعی ناشرن ک اگه قراره حساب بشن پس سونی و ماکرو و… کجان.بایویر بازی عالی ساخت دمش گرم الحق بازی فوق العاده ای به نظر میاد ساخته اما فقط مین یک بازی بوده و وقتی قضیه پیش میاد که پلاتینوم و فروم سافتور هم شرایط مشابه داره و فوق العاده ظاهر شدن.مورد بعدی در مورد یوبی سافته که من دلیل این هم دشمنی رو نمی فهمم اگر قرار باشه ناشر ها حساب شن که شکی در قرار گرفتنش نیست اما شعبه مونترال هم کم خوب کار نکرد واچ داگز در حد انتظارات نبود و یه کم تبلیغات یوبی باعث این قضیه شد که خوب توی تجارت چیز طبیعیه و نمیشه خورده گرفت و تازه شاهکاری به نام چایلد اف لایت و فارکرای هم داشت(گویا Mighty Questهم امسال بیرون دادن) یونیتی هم ما از هر کی پرسیدیم فقط باگاش گفت بقیه چیزاش هیچی نمی گن ادم بفم خوبه یا بده که با اون چیزایی که دیدم و سابقه تو باقی زمینه ها به نظر خوب میاد اونم تازه تو این اشفته بازار امسال کمی دور از انتظار بوده و مثل واچ داگز نمیشه بازی بدی یا معمولی حسابش کرد در ضمن هزاران بار در مورد فرق وضعیت مالی یوبی نسبت به دیگر شرکت ها و مواردی که واقعا حقش نبوده که کم بفروشه اما فروخته بحث شده.در ضمن اگه بخوایم یه کم کوتاه بیایم و پورت هم در نظر بگیریم شعبه مونت پلیر هم ولیانت هرت و ریمن رو داشت

    ۰ ۰
    1. lord amin گفت:

      البته از بین گزینه ها همه بازی هاشون خوب بوده اما نینتندو بازی هاش هم عالین هم تعدادشون بیشتره

      ۰ ۰
  47. I AM A GAMER گفت:

    telltale Games :15: :15: :15: :15:
    :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    کاری که این استدیو تو ۲۰۱۴ با من کرد
    فقط پیش از این tes:v تونست با من تو ۲۰۱۱ بکنه

    ۲ ۰
  48. با تمام احترام به Telltale Games
    من Blizzard رو انتخاب کردم چون بنظرم ارزش بلیزارد و بازیاش از تل تیل بیشتره

    ۰ ۰
  49. xneon گفت:

    قلبن انتخابم Rockstar هست که متاسفانه در بین این گزینه ها نیست ولی از میان گزینه ها بدون شک Bioware بهترین بود

    ۱ ۰
  50. xbox1rising گفت:

    رای من نینتندو :n:

    ۱ ۰
  51. ۱۰۰% تل تیل بهترین هستش اصلا تل تیل مگه بازی بد هم بلده بسازه؟

    ۰ ۰
  52. morteza گفت:

    بدون شک Bioware به خاطر عصر اژدها و از دوستان خواهش میکنم تنها اگر حداقل یک بازی از بازی های این استودیو ها رو انجام دادین نظر بدین همین طور رو هوا و احساسی نگین فلان شرکت چون ارزش و زحمت و زمانی که صرف ساخت یک بازی میشه خیلی زیاد هست و نمیتونین با صرفا انجام یکی ازین ها بقیه رو نادیده بگیرین.و یا زیر سوال ببرین.

    ۰ ۰
  53. morteza گفت:

    بدون شک Bioware به خاطر عصر اژدها و از دوستان خواهش میکنم تنها اگر حداقل یک بازی از بازی های این استودیو ها رو انجام دادین نظر بدین همین طور رو هوا و احساسی نگین فلان شرکت چون ارزش و زحمت زمانی که صرف ساخت یک بازی میشه خیلی بیشتر هست و نمیتونین با صرفا انجام یکی ازین ها بقیه رو نادیده بگیرین.

    ۰ ۰