بازی The Witcher 3: Wild Hunt

صحبت های Mical Gilewski درباره ی عرضه ی «ویچر ۳» بر روی پلی استیشن ۴

توسط Mr.Zombie در ۲۵ مهر ۱۳۹۳ , ۱۴:۰۱

یکی از عناوینی که در ابتدای معرفی کنسول های نسل هشتم رونمایی شد قسمت سوم از سری بازی های Witcher با نام Wild Hunt بود. عنوانی که نسخه ی اول آن در انحصار PC و شماره ی دوم آن با تاخیر برای دارندگان Xbox 360 عرضه شد و شرکت CD Projekt با اضافه کردن PS4 به عنوان یکی دیگر از پلتفرم های مقصد (برای شماره سوم) همچنان این فرانچایز را وارد سیستم های جدید می کند. صحبت های Mical Gilewski درباره ی عرضه ی «ویچر ۳» بر روی پلی استیشن ۴ را از دست ندهید

 

Mical Gilewski سازنده ی این عنوان در مصاحبه با وبسایت VG247  اعلام کرد که برای آن ها بسیار مهم است که بازیشان با عرضه بر روی کنسول های نسل هشتم تا جای ممکن مخاطبان فراوانی را جذب کند.

هنگام ساخت ” ویچر ۳ ” ما می دانستیم که قرار است مخاطبان بیشتری را با ابن عنوان آشنا کنیم. این بازی باید برای کنسول های جدید به خصوص PS4 عرضه می شد زیرا مخاطبان زیادی همراه این کنسول ها وجود دارد.

طبق گفته ی Gilewski جهش به کنسول های جدید سرانجام به تیم آن ها این امکان را داد تا با بهره گیری از پتانسیل آن ها بازی را از حال خطی خود خارج کنند.

به لطف کنسول های نسل هشتمی است که ما می توانیم کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم. تهیه ی یک بازی کاملا جهان باز چیزی بود که ما همیشه به دنبال آن بودیم و اعتقاد داشتیم یک سیستم قوی تنها عنصری بود که برای تحقق این قضیه کم داشتیم. همیشه این را می خواستیم، اما به دلیل محدودیت های سخت افزاری، کمبود تجربه و تعداد کم اعضای تیم تا الان در انجام آن موفق نبوده ایم.

صحبت های Mical Gilewski درباره ی عرضه ی «ویچر ۳» بر روی پلی استیشن ۴

 

او درباره ی عرضه ی “ویچر ۲” بر روی Xbox 360 اعلام کرد:

تهیه ی ویچر ۲ برای Xbox 360 کار دشواری بود. یک بازی سخت و چالش برانگیز که برای PC  تهیه شده بود و ما مجبور بودیم تمام آن را برای انتشار بر روی پلتفرمی دیگر فشرده سازی کنیم. با این حساب ما ناچارا مجبور به حذف چیز های زیادی از بازی بودیم.

ما مجبور شدیم از بسیاری از جهات بازی را محدود کنیم تا بلکه دارندگان X360 بتوانند بدون حذف محتوای بازی تجربه ی یکسانی را داشته باشند. جنبهی مثبت قضیه این بود که افراد باتجربه ای در تیم ما بودند که با کنسول ها آشنایی داشتند. خوب، این اولین بازی کنسولی ما بود ولی در نهایت بازی بسیار زیبا از آب درامد. در آن زمان تعداد کمی بازی خوب مانند آن وجود داشت. نمی دانم توسعه دهندگان چطور مراحل فشرده سازی را برای X360 انجام دادند!

دنیای ویچر ۳ دارای محیطی خیره کننده با مناطقی متمایز از هم و تنوع داستانی فراوان است. از اساطیر Norse تا برادران Grimm. و اینجاست که CD Project حالت single-player داستان محور سنتی خود را با دنیایی به معنای واقعی کلمه باز ترکیب می کند.

ما نمی خواستیم که از بین یک بازی داستان محور و یک بازی “سند باکس” یکی را انتخاب کنیم. بلکه خواسته ما ترکیب این دو با یکدیگر بود.

هرکاری شما در بازی انجام دهید خواهید دید که توسط داستان احاطه شده اید و مطمئن باشید اتفاقاتی که پیرامون شما رخ می دهد شما را جذب خواهد کرد. ما تکرار را در بازی نمیخواهیم بلکه دنبال تنوع هستیم. قطعا هیچ کس دوست ندارد هنگام بازی کردن در یک محیط تکراری بار ها و بارها بچرخد.

صحبت های Mical Gilewski درباره ی عرضه ی «ویچر ۳» بر روی پلی استیشن ۴

 

Gilewsk همچنین اعلام کرد علیرغم وجود دنیا و طبیعت پهناور بازی و تلاش سازندگان برای جذب مخاطبان جدید، بازی همچنان یک عنوان “ویچر” اصیل خواهد بود.

به نظر من بازی بیشتر شبیه به ویچر ۱ است، در حالی که ویچر ۲ بیشتر درباره ی سیاست بود. در این بازی همه چیز حول کاراکتر ویچر است. تمام تمرکز بازی بر روی Geralt و تبدیل شدن آن به پروتاگونیست اصلی داستان است.

یکی از چیز هایی که ما از ساخت ویچر ۲ یاد گرفتیم این بود که مردم مجبور به انجام قسمت قبل نبودند اما این احساس را داشتند که باید این کار را می کردند و احتمالا قسمتی از داستان را از دست داده اند. ما همه چیز را از ابتدا آغاز کردیم اما در عین حال سعی کردیم کاری کنیم که تمام عناصر بازی برای تمام طرفداران آشنا به نظر برسد. NPC ها ، مکان ها ، داستان و …

ما راهی را به آن ها معرفی می کنیم که در آن اگر شما چیزی را نمی شناسید، این احساس به شما دست نخواهد داد که چیزی را از دست داده اید و یا اگر با آن آشنایی دارید در واقع این ما هستیم که به شما چشمک می زنیم.

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt برای انتشار در تاریخ ۲۴ اکتبر و برای پلتفرم های PC،Xbox One و PS4 مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد.

 

دیدگاه
۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

9 Replies to “صحبت های Mical Gilewski درباره ی عرضه ی «ویچر ۳» بر روی پلی استیشن ۴”

  1. silver گفت:

    خوب دیگه!
    واقعا یکی از کاندیدای بازی ساله این بازی!

    ۰ ۰
  2. با این فروش ps4 خوب قطعا مخاطبان زیادی هم داره :lol:
    اگه داستان بازی حول محور ویچر۱ باشه دیگه خیلی خوب میشه :۱۵:
    او که داستان های نورثی مثل اسکایریم قطعا بازیرو جذلبتر خواهد کرد چون داستان های نورثی پتانسیل زیادی دارند :*:

    ۰ ۰
  3. I AM ALONE گفت:

    یه جمله ی جالب که توی گفته های ایشون وجود داره اینه :
    “به لطف کنسول های نسل هشتمی است که ما می توانیم کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم”
    نگفته که PC های قوی باعث شدن که به این مرحله برسن
    حالا درسته PC باز ها ناراحت میشن
    ولی سخت افزار PC هر چه قدر هم که قوی بشه و همه Titan Z و نسل ۵ سی پی یو های i7 داشته باشن
    صنعت گیم همیشه به سخت افزار کنسول ها محدوده و همیشه هم با جهش به نسل جدید کنسول هاست که بازی ها پیشرفت می کنن…
    به شدت منتظر این بازی هستم… :۱۵:

    ۰ ۰
    1. aliya گفت:

      کاملا با این حرف شما موافقم

      ۰ ۰
  4. Assasins Fall گفت:

    “ما راهی را به آن ها معرفی می کنیم که در آن اگر شما چیزی را نمی شناسید، این احساس به شما دست نخواهد داد که چیزی را از دست داده اید و یا اگر با آن آشنایی دارید در واقع این ما هستیم که به شما چشمک می زنیم.”
    این قسمت صحبت هاش خیلی خوب بود!خیلی کار پسندیده ای هست! :۱۵:

    ۰ ۰
  5. ABI RAZOR گفت:

    نامزد گوتی
    بشدت منتظرم :۱۵:
    فقط اون گیم پلی خشک نسخه دوم رو نداشته باشه

    ۰ ۰
    1. گیم پلی خشک نسخه دوم :| !!!!!!!!!!!!!!!!

      ۰ ۰
  6. carillon گفت:

    صحبت سر کنسول های نسل جدید بود و دلیلی ندارد در مورد PC حرف بزنه،هر وقت مصاحبه رو کامل خوندی میفهمی و بایدم بدونی که تاخیر بازی هم به خاطر همین سخت افزار های کنسول ها بود!

    ۰ ۰
    1. carillon گفت:

      خطاب به I Am Alone

      ۰ ۰