بانجی: حرکت از سری Halo به Destiny برای ما ازادی بخش بود

توسط Mr.Zombie در ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ , ۲۱:۵۲

شرکت Bungie مهاجرت تیمشان را از سری Halo به Destiny نوعی ازادی خواند و اعلام کرد این کار برای افزایش خلاقیت تیم امر بسیار مهمی بود.

David Dague از مدیران بانجی در مصاحبه ای با USA Today اعلام کرد، اگرچه تجربه ی ساخت یک عنوان جدید برای بانجی بسیار ضروری بود ولی این شرکت موفقیتی که از سری هیلو کسب کرده است را فراموش نخواهد کرد.

بانجی هیچ وقت چشمش را بر بروی موفقیت های کسب شده توسط سری هیلو نخواهد بست. اما به عنوان خالق، هنرمند و به عنوان انسان هایی با قدرت تخیل کافی برای اینکه بدانند چطور بازی ها می توانند جدید، متفاوت و هیجان انگیز باشند این حرکت رهایی بخش بود. مثل این می ماند که بر روی بوم جدیدی شروع به کار کنید و با خود بگویید:« خوب حالا چه داستانی میخواهیم بگوییم؟ ». جدا شدن ما از سری هیلو توسط بسیاری از افراد استدیو پشتیبانی شد و حالا با تقدیم کردن فرانچایز هیلو به «۳۴۳ Industries» تیم بانجی می تواند ذهنش را بر روی برنامه ی ۱۰ ساله ی خود با «سرنوشت» متمرکز کند. برنامه ای که از سال ۲۰۱۰ با اکتیویژن اغاز شد.

عنوان Destiny سه شنبه گذشته برای Xbox 360،Xbox One،PS3 و PS4 منتشر شد و با نمرات متفاوتی از طرف منتقدین مواجه شد.

دیدگاه
۳۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

35 Replies to “بانجی: حرکت از سری Halo به Destiny برای ما ازادی بخش بود”

  1. Achamenian گفت:

    ۱۰ سال؟؟؟؟؟؟ :۲۵:

    والو و بلیزارد نمی گن برا ده سال بازی تولید می کنیم اون وقت اکتیویژن پول پرست این حرف رو می زنه؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۰ ۰
    1. Achamenian گفت:

      فقط یک نکته رو اصلاح کنم
      که اکتیویژن و بلیزارد یک کمپانی واحد هستن
      یعنی استدیوهای قهاری که عناوینی مثل دوتا و وارکرافت به همراه تیم فورترس رو می سازن می تونن همچین ادعایی کنن
      نه سیاست هایی که هر سال یه کالاف می دن بیرون

      ۰ ۰
    2. link گفت:

      اتفاقا از Bungie بعید نیست بتونه بازی برای ۱۰ سال بازی تولید کنه

      ۰ ۰
    3. Mr.zombie گفت:

      البته این قضیه ۱۰ سال اینه که اکتیویژن یه قرار داد ۱۰ بسته با بانجی و تو این ۱۰ سال باید تمام بازی های اینده بانجی رو منتشر کنه…ولی با این حال بانجی همچنان مستقله و IP متعلق به خودشه…

      ۰ ۰
  2. Milad RFM گفت:

    بانجی میتونست یه بازی دیگه زیر دست مایکروسافت بسازه.
    این هایپش حتی بیشتر از واچ داگز بود و شکستش هم بدتر از واچ داگز.

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      عمرا! :۲۴:
      براستی واقعا Hype هاش بیشتر از WD بود؟
      بستگی به خود آدم داره که چطور با Trailer ها ارتباط برقرار کنه….
      ولی شکست؟ احتمالا منظورت نمزاته.

      ۰ ۰
    2. Very Big Daddy گفت:

      پس احتمالا خوب به هایپ ها دقت نکرده بودی مبین!

      ۰ ۰
  3. Roach گفت:

    در ساختن یا نساختن حرفی نیست،بحث اینه که تو این ده سال اکتی شما هارو بیچاره می کنه و اینقد از این سری استفاده و از شما استدیوی خلاق کار می کشه که خودتون دعا می کنین حیف که از مایکرو جدا شدیم!آینده شما بازی ناقصی مثه سرنوشت نباید باشه.شما خیلی بیشتر از این ارزش دارین . :۱۲:

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      هیچ کدوم از حرفایی که زدین درست نیست.

      ۰ ۰
  4. Dead Walker گفت:

    حداقبل این ازاد بخشیتون متاش بالاتر میشد :۲۴:
    ____________________
    Shady XV – Black Friday

    ۰ ۰
  5. sadghyavari گفت:

    این یه خلاقیت نوع شاید باشه اما انگار یه جورایی مفهوم فرار از گذشته داره زمین مثل گذشته میمونه فضا مثل اکتیویزن هست افراطی هستش تقلیدی و تبلیغاتی فرار به جلو میکنه به یه دلیل

    ۰ ۰
  6. Very Big Daddy گفت:

    کاش یکم آزادیتون با بازخوردهای بهتری رو به رو میشد! :۱۲:
    برنامه ی ۱۰ ساله هم تو حلقم! :۲۴:

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      آره علی!
      از این دیدگاه آدم انتظار Half Life داره!!! :۲۴:

      ۰ ۰
  7. kamyab گفت:

    این که بازی شکست خورد رو اصلا قبول ندارم اما بدانید هر شکستی مقدمه یک پیروزیست.
    آقا از زحمات شما هم بسیار سپاسگزاریم

    ۰ ۰
    1. box3 گفت:

      چیزی که باعث ناراحتی من شده دقیقا همینه
      بانجی به عنوان ایده جدید همان ایده قدیمش را ضعیف تر کرد و بیرون داد !!!!!!!!!!!!!!
      ((البته من بازی را انجام ندادم ولی ویدیو های بازی را دیده ام ))

      ۰ ۰
    2. PSYCHO MANTIS گفت:

      کامی متاسفانه اون Fact آخرت رو CI بدجور له کرده!! :۲۴:

      ۰ ۰
  8. MOHSEN f گفت:

    ” این کار برای افزایش خلاقیت تیم امر بسیار مهمی بود”
    والا ماکه خلاقیتی ندیدیم! :۲۳:

    ۰ ۰
  9. Younes Mirzaie گفت:

    ۱۰ سال…
    نه باو :۲۱: . یوبیسافت هم انقد رو بازی ها وقت نمیذاره :۲۶:

    ۰ ۰
    1. Dead Walker گفت:

      یوبی رسما از قبل تاسیسش بازی در دست ساخت داشته , دست کم نگیر
      همین فردا میان میگن یونیتی از همون بعد انقلاب فرانسه در دست ساخت بوده :۲۴:

      ۰ ۰
    2. PSYCHO MANTIS گفت:

      کاملا مشخصه…

      ۰ ۰
  10. خیلی ب دستینی امید داشتم
    از نظر من مستحق GOTY هم بود
    از نقد ها ک پیداس ب داستان بازی ایراد گرفتن
    تو این سبک داستان زیاد اهمیت نداره
    چی بگم
    منتظر نقد گیم اینفورمرم
    این روزا از همه چی دستینی مینوییسه بغیر از نقدش
    شاید بانجی بش حق السکوت داده :۲۵:
    اکتی جهانخوار هم فقط ب فک پوله :۲۱:

    ۰ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      داداشم داستان یه بخش از انتقادهاست.نقدها به بخش های زیادی بوده.

      ۰ ۰
  11. Roach گفت:

    دوست عزیر کی میگه اهمیت نداره؟مدرن ۱ و۲ ، بلم اپس ، بایوشاک ، دنیای هیلو با داستان قوی خاطره انگیز شدن. :| :11:

    ۰ ۰
    1. عزیز دلم
      دستینی کلا انلاینه
      ساخته شده واسه اینکه با دوستات تو دنیاش ب تفریح بپردازی ن اینکه ب داستانش اهمیت بدی
      البته نمیگم داستان رو کلا بیخیال بشی
      ن
      داستان سطحی داره ی عده حمله کردن و تو زمین ی شهر مونده
      خیلی سطحی
      خیلی هم مناسبه
      البته نظر خودم نیس
      تو سایت و مجله های اونور اینطوری میگن :۲۱:
      اونایی ک نام بردی سینگل پلیر هم دارن
      کدوم یک از اون بازیا نیاز ب نت دایم داره؟
      صددرصد باید داستانشون غنی باشه
      البته غیر از بایوشاک ک قربونش برم :۱۵: :۱۵: :۱۵:
      اونیکیا داستانشون خوبه و قوی نیسن بجز بایوشاک
      بردرلندز بازی کردی ؟
      بردرلندز رو واس خاطر المان های بینظیر نقش افرینیش و شخصی سازیش بازی میکنن
      نه صرفا داستانش
      امیدوارم منظورمو گرفنه باشی
      __________________________________
      Aşkım Sana Açık Duygum, Yok Altyazı

      ۰ ۰
    2. Very Big Daddy گفت:

      بالا گفتم.برو تو انجمن ها نوشتم ببین کاربرها از دست چی عصبی بودن اتفاقا خیلی هم به داستان گیر ندادن.(البته نظر کاربرهای متاکریتیک رو نوشتم نه منتقدا)

      ۰ ۰
    3. علی من کلی بررسی کردم
      میرم یوزر ریویو هارو هم میخونم
      ____________________________
      Aşkım Sana Açık Duygum, Yok Altyazı

      ۰ ۰
  12. Ulfric گفت:

    هنوز تکلیف خودمو با این بازی مشخص نکردم! از یه طرف بازی نظرم رو جلب کرده از یه طرف هم نقد ها اونقدر مثبت نبودن…

    ۰ ۰
  13. RYU گفت:

    خلاقیت !!!!!!!!!!!!!!!!! :11:
    معنی و تعریف خلاقیت کاملا درک کردم
    معنی خلاقیت یعنی = کپی و اسکی ! کثیف و زشت و کریه و ضایع و داغون و بیخود از یک بازی بهتر
    گنجشک = رنگ = قناری :11:
    :۲۶:

    ۰ ۰
    1. daaanteee گفت:

      سیعد جان
      اینجوری بهتر بود
      قناری = رنگ = گنجشک
      :۲۴: :۲۴: :۲۴:
      چون بقول دوستان روندشون سقوطی بوده . از هیلو رسیدن به دستینی . از خوب رسیدن به متوسط

      ۰ ۰
    2. daaanteee گفت:

      *سیعد = سعید

      ۰ ۰
  14. box3 گفت:

    با شناختی که از اکتی هست کاری می کنه که بانجی هر شش ماه یک بار یک دستنی بیرون بده ببینم اونوقت هم هنوز خلاقیت جایی دارد !!!!!!!!!!!!
    البته اگر بانجی با میکروسافت می ماند موفقیتش خیلی بیش تر از این ها می شد هر چه بود خودش را با ان سه گانه هیلو ثابت کرده بود
    با این حال من ویدیو های زیادی از دستنی دیدم (خودم بازیش نکردم) و من شخصا هیچ خلاقیتی در دستنی ندیدم

    ۰ ۰
  15. aliya گفت:

    اما انصافا نمره های بالایی گرفته و میگیره….

    ۰ ۰
  16. Yamato گفت:

    مرسی …
    دست بکار شدنت مبارک :D

    ۰ ۰