Dave Cox، تهیه کننده ی Castlrvania: LOS پس از هفده سال کونامی را ترک گفت

توسط Yamato در ۷ شهریور ۱۳۹۳ , ۱۶:۲۰

همین امروز صبح بود که Dave Cox طی یک اقدامی عجیب و غیر منتظره در توئیتر خود اعلام کرد که فردا Konami را ترک خواهد کرد و امروز آخرین روز کاری وی خواهد بود! وی دلیل این اقدام را دقیقا مشخص نکرد و گفته که به دنبال فرصت های تازه است.

او که سابقه ی حضورش در کونامی به هفده سال میرسد، در طی این مدت بر روی عناوین Silent Hill و Contra نیز کار میکرده و تهیه کننده ی Castlevania: Lords of Sahadow نیز بوده است.

ط¢ظ¾ظ„ظˆط¯ ط¹ع©ط³

دیدگاه
۲۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

21 Replies to “Dave Cox، تهیه کننده ی Castlrvania: LOS پس از هفده سال کونامی را ترک گفت”

  1. شعیب گفت:

    کستلوانیا۱ که جزو بهترین هک ان اسلش های تاریخ گیم هست(نظر شخصی)
    باید دید کجا میره/

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      نتنها جزو بهترین ها نیست بلکه از پرضعف هاست!

      ۰ ۰
  2. A.F.A گفت:

    هرچه قدر Lords Of Shadow 1 خوب بود ، دوش بد بود.
    البته با توجه به ۲ ساعت اول دوش ! .
    چون من بعد از اون خیلی قشنگ و محترمانه دیسک رو از کنسول خارج،در جلدش قرار داده،و در زیر ترین جایی و ناپیدا ترین جایی که بین بازیام به نظرم میرسید از دیده ها ناپیدایش کردم تا دیگر چشمم بهش نیوفته.
    البته از چند نفر شنیدم که گفتن برو جلو،بعد از یه مدت خیلی خوب میشه …
    میخوام نشه،نکبت مسخره.میرم میشینم یبار دیگه یکش رو میرم.
    میرم میشینم برا باره هشتم DmC رو بازی میکنم یا شایدم یه چند ساعت دیگه Dark Souls 2 بازی میکنم.میخوام خوب نشه…
    …..
    ولی خداییش بعد از ۱۷ سال از یه جایی بری خداییش خیلی تصمیم سختیه که فقط باید در شرایطش باشی تا بتونی این تصمیم رو بگیری.
    امیدوارم باز هم بتونه در اثرای درخشانی بمانند همونایی که اسمشون اون بالاست نقش داشته باشه.
    تا اینده …

    ۰ ۰
  3. the director گفت:

    خیلی حیف شد.. نسخه اولش واقعا عالی بود..
    هر چند نسخه دوم یه توهینی بود به شعور بازیبازا
    امیدوارم هر جا که هست موفق باشه… با این حرکت فکر نکنم حالا حالاها از پدر سبک هک ان اسلش خبری بشه

    ۰ ۰
  4. Leon S.K گفت:

    همون بهتر که رفت ! مرتیکه ! یکی از اصلی ترین دلیل بد شدن شماره دوم سری کسلوانیا همین یارو بود ! میگفتن هیچ به حرف بقیه گوش نمیکرد ! دستور میداد اونی که من میخوام رو بسازین ! به هیچ وجه هم ایده های بقیه رو توی کارش اجرا نمیکرد !
    اگرم شماره اول خوب بود فقط و فقط بخاطر کوجیما بوده ! ولی توی شماره دوم گفتن همون اول اومد فقط یه سری برگه امضا کرد و رفت ! از وقتی کار افتاد دست این یارو با دیکتاتوریش زد ترکوند بازی رو !

    ۰ ۰
    1. زدی یارو رو سرویس کردی که اصلا این نبود اون کارگردان بازی بود Enric Alvarez بود … :))

      ۰ ۰
    2. the director گفت:

      اشتباه گرفتی.. این کارگردان نسخه دوم نبود… تهیه کننده بازی در کنار کوجیما و خوزه رالوی بود

      ۰ ۰
    3. the director گفت:

      تو نسخه اول البته.. تو نسخه دوم عملا بخاطر سی ا ست های غلط انریکه هیچ کمکی بهش نکرد.. حتی از دست کارگردانی نسخه دوم انریکه José Luis Vaello که قبلا نقش مهمی تو موفقیت نسخه اول داشت از استودیو رفت و به Tequila پیوست

      ۰ ۰
    4. PSYCHO MANTIS گفت:

      ممد رضا اشتباه گرفتی داداش!! :D

      ۰ ۰
  5. crash گفت:

    همین که یه تجربه ناب هک ن اسلش رو تو نسل هفت تقدیم گیمرها کرد جای تقدیر داره

    ۰ ۰
  6. PSYCHO MANTIS گفت:

    ریبوت کسل وانیا واقعا عالی بود!
    داستان و گرافیکی فوق العاده به همراه گیمپلی ای خوب.
    با اینکه ریبوت داستان چندان به طرفداران قدیمی خوش نیومد ولی در جایگاه خودش واقعا خوش ساخت بود.
    صداگذاری و موسیقی این اثر هم ( هر دو نسخه ) شاهکاریست!
    بشخصه اگر استاد در طراحی مراحل و صداگذاری کمکی نمی کرد و به طور کلی نظارتی نداشت عمرا همچین اثر خوش ساختی نسیب گیمران میشد!
    البته در زمینه ی گیمپلی لق داشت! ریشه ی سیستم مبارزات بازی کلا مشکل داشت و در خیلی از مواقع روی اعصاب راه می رفت!
    البته بعد از مدتی بازی کردن به یک عادت تبدیل می شد اما باز هم مشکلات کومبو و زنجیر گابریل غیر قابل قبول بود.
    ناراحت شدم دیوید رفت… واقعا فرد تاثیر گذاری در کونامی بود…حیف شد!
    امیدوارم موفق باشه.

    ۰ ۰
    1. شعیب گفت:

      باید این رو در نظر بگیری موقع ساختن شماره ۱ اصلا قصد ساخت بازی بترکونی نداشتند(و در خودشون هم نمیدیدند) و وقتی بازی منتشر شد محبوب شد.پس نباید انتظار بی ایراد بودن بازی رو داشته باشی
      استاد معماها رو طراحی کرد و نظارت کلی رو بازی

      ۰ ۰
    2. PSYCHO MANTIS گفت:

      اگه قصدی نبود ریبوت نمیکردن..یه اسپین آف میساختن…

      ۰ ۰
  7. Assasins Fall گفت:

    خب این تیم سازنده رو حتی از قبلم ضعیف تر و به هم ریخته تر میکنه. امیدوارم کونامی به دنبال یه جایگزین شایسته برای ایشون بگرده…

    ۰ ۰
  8. Mondo گفت:

    کوجیما زیرآبش زده :D
    فکر کنم چند روز دیگه خبر برسه کوجیما یک P.T هک اند اسلش هم عرضه بکنه
    با همراهی کویئنتین ترانتینیو ( اینم اسم این بشر داره ۶ بار ادیتش :|کردم )
    شاید رایدن و ومپ هم ربطش بده کسلوانیا تا همه چیز تکمیل بشه

    ۰ ۰
    1. شعیب گفت:

      واقعا! کوجیما باید به همه سبک های بازیسازی رو اموزش بده
      میماند یک نقش افرینی RPG که اونم ردیف میکنه!

      ۰ ۰
  9. Mondo گفت:

    نسخه اول فقط بخش معماهاش خوب بود
    بخش مبارزاتش که بشدت لنگ میزد و سخنی جلوی بزرگان این سبک( DMC,GOW ) اصلا نداشت
    نسخه دوم هم که رنگ کاورش ندیدم بی نظر

    ۰ ۰
  10. پارسا گفت:

    کستل ۱ خیلی بازی جالبی بود داستان و گیم پلی گیرا و کامل بود و همچنین صدا گذاری هم بد نبود دو هم که…..نگیم بهتره :| در کل میموند و با کوجیما رو silent hills کار میکرد بهتر بود

    ۰ ۰
  11. pyro گفت:

    حیف شد رفت!

    ۰ ۰