جدیدترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within | قسمت دوم

توسط رضا حاتمی در ۳ مرداد ۱۳۹۳ , ۲۲:۰۶

به تازگی PewDiePie قسمت سوم گیم پلی The Evil Within را منتشر کرد. این قسمت نیز ۱۵ دقیقه است و ما آن را برای شما اسپویل زدایی کرده ایم تا ویژگی های باقی مانده بازی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که هر قسمت از این ویدئو ها نزدیک به ۳ تا ۴ میلیون بازدید کننده داشته است که در نوع خود جالب است.

بپردازیم به ویژگی های بازی:

  • اگر این افکت آبی رنگ تصویر شما را فرا گرفت بدانید که شخص غیر قابل شکستی مانند تصویر زیر در تعقیب شما است. جالب است بدانید که هرچقدر بیشتر به او شلیک کنید با سرعت بیشتری به تعقیب شما خواهد آمد و اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! (۱۳)

۱۳

  • تیرکمانِ سپاستین گلوله های متنوعی را شلیک می کند از جمله: Harpoon Bolts, Explosive Bolts, Ice Bolts, Incendiary Bolts, Electric Bolts, Flash Bolts, Poison Bolts. تصویر زیر هم یک نوع از همین گلوله ها است. (۱۴)

۱۴

  • در بازی راه های متوعی برای بازیابی سلامتی وجود دارد، یکی از آنها کیت های سلامتی هستند، اما اگر از آن استفاده کنید سپاستین تا چندین ثانیه دچار سرگیجه می شود و باید مراقب خودتان باشید. (۱۵)

۱۵

  • در بازی تله ها و بمب هایی که برای شما گذاشته شده را می توانید خنثی، جمع آوری و استفاده کنید. (۱۶)

۱۶

  • باید بگویم که در بازی معما هایی به سبک رزیدنت ایول های کلاسیک و ۴ وجود دارد. (۱۷)

۱۷

  • نارنجک نیز در بازی دیده شد. (۱۸)

۱۸

  • یکی دیگر از راه های بازیابی سلامتی تزریق آمپول است، این روش نسبت به استفاده از کیت سلامتی سریع تر است اما مقدار کم تری از سلامت را بازیابی می کند. (۱۹)

۱۹

  • و با تصویر زیر به شما خواهم گفت که ماجراجویی های زیادی در انتظار شما است. (۲۰)

۲۰


 
بازی The Evil Within در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاه
۸۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

86 Replies to “جدیدترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within | قسمت دوم”

  1. MahanGM گفت:

    این یارو چطوری داره بازی میکنه وقتی هنوز بیرون نیومده؟ منتقده؟

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      آره، تحلیل کننده معروف سایت یوتیوب هستش.

      ۰ ۰
    2. Play گفت:

      بعد چرا پس اینهمه اسپویل میکنه؟
      در رابطه با کنترل سپاستین حرفى نزده؟
      ….

      ۰ ۰
    3. PSYCHO MANTIS گفت:

      کار میکامی از این بابت( البته میتونه از قصد باشه )میتونه این باشه:
      نشان دادن مکانیک های گیمپلی به مردم فقط یک دلیل داره اونم اینه که میکامی تو اثرش پر از نکات اشکار نشده داره!!.( اخرین باری که یک بازی پلی کردم و نکات گیمپلیش اصلا بیان نشده بود برمیگرده به دو نسل قبل :| )

      ۰ ۰
    4. Project Siren گفت:

      نه اسپویل که نمیشه گفت!
      این دمو همون دمو E3 2014 هست منتها کامل ترش …
      اینو به همه روزنامه نگارا هم دادن تا تست کنند .

      در رابطه با کنترل هم نه چیزی نگفته.

      ۰ ۰
    5. PewDiePie گفت:

      یه جورایی
      این طرف پر مخاطب ترین کانال یو ت یوب را داره و از همین جهت شرکت ها بازی هایشان را (نسخه دمو یا خود بازی) را همراه با پول به این می دن تا مخاطبانشان افزایش پیدا کند این هم الان نسخه دمو هست

      ۰ ۰
  2. PewDiePie گفت:

    با تشکر
    معما این قسمت (همان در فلزی) فوق العاده بود به خصوص ان مغز ها که باید به وسیله لیزر قسمت های مختلفش را می خواند

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      دقیقا، فوق العاده بود (بک ترک هم داشت) !

      ۰ ۰
  3. Sephiroth گفت:

    این قسمت به مراتب جالب تر از قبلی بود. اون مورد اولو خیلی پسندیدم فقط یه سوال , این دشمن فناناپذیر که در تعقیب بازیباز هست فقط باید از دستش فرار کرد و مخفی شد؟ با توجه به اینکه نمیمیره و با شلیک گلوله سرعتش بیشتر میشه و برخوردباهاش هم کشنده هست یحتمل این بخش واسه گریز درنظر گرفته شده. معماهم امیدوارم چالش برانگیز و جالب باشن که البته بیشتر معماهای ایول ۴ این ویژگی رو داشتن و جذاب طراحی شده بودن.

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      فعلا که هرچی تو دمو ها دیده شده باید ار دستش فرار کرد ! (گرچه به احتمال زیاد یکی از باس های بازی هست!)

      ۰ ۰
  4. شعیب گفت:

    ممنون.این قسمت امیدوار کننده هست.ولی تاخیر الکی خورد الان باید منتشر میشد

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      اتفاقا این تاخیر به نفع ما تمام خواهد شد.
      چون کلا این چند ماه رو دارند صرف رفع مشکلات و باگ ها و بهبود گرافیک می کنند.
      گرچه جدیدا تاریخ عرضه هم به یک هفته زود تر تغییر پیدا کرد!

      ۰ ۰
  5. جون من منظره عکس اولو باش :lol: :mrgreen:
    ————-
    متا ۸۵ رو شاخشه! :X

    ۰ ۰
  6. victor hugo گفت:

    الان مسئله ایه که باید منتظر بازی خوب باشیم یا منتظر یک sh خوب ؟!
    بنظرم بازی به لحاظ بازی بودن فوق العاده میشه ولی خب اینکه بترسونه و …. باید منظر موند و دید که خب بعیده !
    یه نکته هم اینکه به میکامی می گن بابای سبک ترس ولی واقعا بازی هاش ترسناک بوده یا اینکه ما صرفا با بازی مهیج طرف بودیم؟!
    خلاصه امیدوارم تو فضا سازی و ارائه ی دشمنها و باس فایت های منحصر به فرد و علی الخصوص معما ها حرفهای زیادی داشته باشه و با چالش کافی حداقل تو ظاهر sh باشه

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      سایلنت هیل؟؟؟
      این کجا و آن کجا!!!
      اصلا شباهتی به هم ندارند!!
      ایول ویثین شاید الهام گرفته باشه..شاید یک اثر تقلیدی باشه و در نهایت شاید یک معجون باشه..
      گفتم معجون!!
      خب…معجون خودش یک ترکیب و در نهایت میتونه یک چیز نو باشه در بین آثاری که ازش ساخته شده!!
      ایول ویثین میتونه خودش باشه.
      نه سایلنت هیل..نه رزیدنت ایول و نه دد اسپیسو آخرین ما
      ایول ویثین=ایول ویثین

      ۰ ۰
    2. Nate Drake گفت:

      منظورِ علی از sh فکر میکنم سروایول هارور باشه

      ۰ ۰
    3. victor hugo گفت:

      منظورم همین بود که دوستمون گفتن!

      ۰ ۰
  7. MOHSEN f گفت:

    ای خدا اگه الان تاخیر نمی خورد به جای دیدن عکسا خودش رو داشتیم بازی میکردیم!

    ۰ ۰
    1. Nate Drake گفت:

      بازی قبل تاخیر هم قرار بود اواخر شهریور بیاد بعد چه جوری شما الان بازیش میکردی جا دیدن عکس؟ :|

      ۰ ۰
    2. MOHSEN f گفت:

      درسته الان در حال بازیش نبودیم ولی اخر شهریور دیگه چیه قرار بود تو اگوست منتشر بشه!

      ۰ ۰
    3. Nate Drake گفت:

      ۱۶ یا ۲۶ شهریور! دقیق یادم نیست

      ۰ ۰
    4. Project Siren گفت:

      – تاریخ بازی ابتدا ۲۶ آگوست بود > مصادف با ۴ شهریور
      – بعد تغییر کرد به ۲۱ اکتبر > مصادف با ۲۹ مهر
      – و در آخر تغییر کرد به ۱۴ اکتبر > مصادف با ۲۲ مهر

      ۰ ۰
  8. Yamato گفت:

    بسیار عالی …
    سیستم آیتم ها و اسلحه ها تقریبا شبیه به بازی Dishonored هست که در نوع خودش جالب بود(به خصوص اطلاعاتی که بعد از گرفتن آیتم به گیمر داده میشه)
    بی شک این عنوان از بهترین های امسال خواهد بود.حضور استاد میکامی این عنوان را تایید میکند…

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      اینقدر این دیس انرد رو مثال نزنید( خودم طرفدار پرو پا قرصش هستم )
      خود این اثر تقلید شده و الهام گرفته از thief است!!
      اون سیستم انتخاب سلاح هم بگین تو کدوم بازی استفاده نشده :|

      ۰ ۰
  9. Psycho-Pass گفت:

    ” اگر تنها کوچکترین برخوردی با شما داشته باشد به فنا خواهید رفت! ”

    به این میگن یه دشمن درست و حسابی ! :X :X :X

    ۰ ۰
  10. carillon گفت:

    چه عالی! =D

    ۰ ۰
  11. kamyab گفت:

    البته اینو باید ذکر کرد که ترس از نظر هرکی یجور تعریف میشه و تقریبا تعریف مشخصی ندارد…..مثلا یکی میگه من از ارتفاع میترسم آیا بنظر شما واقعا از ارتفاع میترسد و یا چون فقط هیجان زده میشود احساس میکند که این ترس است ؟
    آقا من خیلی با این دشمن هایی که نمیمیرند حال میکنم اگه دد اسپیس بازی کرده باشید میفهمید چیمیگم اصن هیجانی که با ورود اینا به آدم وارد میشه(البته اگه درست پیاده سازی شه) وصف ناشدنیه خیلی حرکت خوبی زد که اینارو آورد تو بازی.

    ۰ ۰
    1. Nate Drake گفت:

      اون دشمن ها در دداسپیس هم فناپذیر بودن و فقط در بخشی از مدت گیم پلی همراهیت میکردن و بعد به عنوان باس فایت با ترفندی از بین میرفتند! ولی این گویا از اول تا آخر بازی یکیه و کلا همراته همش :|
      از این دشمن به نظرم بیشتر برای شوک های ناگهانی و ترس از نوع سایلنت هیل و فیلم های روحی روانی مثل کانجورینگ استفاده میشه

      ۰ ۰
    2. kamyab گفت:

      والا دوست عزیز منکه هرچی مهمات داشتم روشون خالی میکردم به غیر از اینکه دست و پاش کنده میشد و دوباره درمیومد اتفاق دیگه ای نمیوفتاد

      ۰ ۰
    3. I AM ALONE گفت:

      استاد این دوستمون داره اونایی رو میگه که فقط میشد کندشون کرد بعد دوباره میومدن
      بعضی اوقات هم اگه درست یادم باشه توی کوره میشد نابودشون کرد…

      ۰ ۰
    4. Nate Drake گفت:

      منم دقیقا همونا مد نظرمه و اینم گفتم که با یه ترفند کشته میشدن و شما اون ترفند رو اسپویل کردی :D
      در کل دشمنی نبود که اصلا کشته نشه! ولی این بابا از قراره معلوم قراره از اول تا آخر بازی سایش بالا سرمون باشه :roll:

      ۰ ۰
  12. i love DmC گفت:

    ممنون!!!

    اینجور که به نظر میاد واقعا معما زیاد داره که بسیار راضی کنندست….. :-?

    راستش مورد ۱۳ و ۱۵ رو در یک تریلر که همینجا منتشر شد و فک کنم نویسنده هم یکی بود دیدم ;)

    و در مورد شماره ۱۳ هم بگم توی اون تریلر گفته شد که ایشون یکی از باس های اصلی بازی است و اسمی همانند روبیک یا روویک ( راستش درست نشنیدم :D ) دارد . یکی از چیز هایی که در داستان به نظر به مدت طولانی با آن سر و کار خواهیم داشت این است که این آقا کیست و از شما چه چیزی میخواد !!!!!

    تشکر فراوان از نویسنده !!

    ۰ ۰
  13. PSYCHO MANTIS گفت:

    نمایش عالی بود!!!
    خیلی امیدوار شدم!!
    سلاح ها که بسیار خوب بودن و جو و اتمسفر هم در دمو عالی بود!!!
    معما ها هم که طراحی فوق العاده ای داشتن!!( دوستان بالا گفتن )
    نگفتم بهتون زود از بازی زده نشدی و قضاوت نکنید؟؟
    در بازی صد در صد سورپرایز خواهیم داشت… :X
    خیلی وقت است که مزه ی یک قافلگیری فوق العاده زیر زبونم نرفته!!
    از بس که این اس اس اینز و فارکرای و واچ داگز گند زدن تو روحمون با افشا کردن تمام ویژگی ها :| ( دقت کنید چی گفتم بعد ترول کنید )
    من که با این بازی زندگی خواهم کرد… :X
    هدف: پلات کردن :X
    شاید بهترین بازی سالمم شد.

    ۰ ۰
    1. Nate Drake گفت:

      بازی از اون جایی که اصلا بخش آنلاین نداره جون میده واسه پلات کردن :X
      ———————————
      مبین هیچی پلات گرفتی رو ps4 ?

      ۰ ۰
    2. PSYCHO MANTIS گفت:

      فعلا اینفیموس
      الان هم در حال پلات کردن تیف هستم..
      هفته ی دگ پلاته( تیف )

      ۰ ۰
    3. Nate Drake گفت:

      اینفیموس رو منم پلات کردم! بشین ولفنشتاین رو بازی کن که پلات کردنش کار یک هفته است!
      thief بازی کردنش اعصاب میخواست چه ÷برسه به پلات کردنش :-|

      اگرم میخوای پلات هات بیشتر شه بشین موردر_روح مظنون رو بازی کن که همون چپتراول بهت ۲۹% تروفی میده

      ۰ ۰
    4. PSYCHO MANTIS گفت:

      همین تیف هم از دوستم گرفتم!! دگ فرصت مناسبیه بخصوص اینکه خوراکم مخفی کاریه!!
      تا پلاتش نکنم ول کنش نیستم واسه همین در روز شش ساعت بازی میکنم.
      برنامه ریختم سرش!!!
      اره دوستم موردرد رو گرفته بود گفته تا الان ۷۹ درصدشو گرفته!! انگار واقعا مالی نیست پلات کردنش!!
      وولفین هم به زودی دستم میرسه…
      این چند روزه هم دارم استرایدر و رزوگان رو دانلود میکنم.
      پروژه های بعدی هم کیلزون و متال گیر گراوند زندگین.
      کلا یه تصمیمی مبنی بر این گرفتم که تا پلات نکردم بازی رو تعویض نکنم! :| معتاد شدیم رفت!

      ۰ ۰
    5. I AM ALONE گفت:

      از اول هم نگران گیم پلی و داستان و اتمسفر و این چیز ها نبودیم
      فقط نگرانی سر گرافیک فنی بازی هست (حتی از نظر هنری هم نگران نیستم) فقط گرافیک فنی.
      می ترسم به خاطر بین نسلی بودنش اونقدر که باید و شاید روی نسل جدید ندرخشه…

      ۰ ۰
    6. PSYCHO MANTIS گفت:

      گرافیک چیه!
      من اصلا مشکلی با گرافیک ندارم.
      مشخصه بازی خوب میترسونه!( از جا هم بلند شیم کافیه! )
      البته اون بین نسلی بودن میتونه به ضرر تموم بشه!
      تنها بازی های بین نسلی که فک کنم موفق شد همین تایتان فال بود فک کنم!!

      ۰ ۰
  14. Nate Drake گفت:

    بازی شدیدا لبه تیغ است
    به نظرم یا متاش بالا ۹۰ میشه یا زیر ۷۵

    ۰ ۰
    1. Play گفت:

      بنظرم ٨٢ ٨٣ بشه . معلومه بازى خوبیه ولى اونقدرا نه که بالاى نود بگیره. ولى اون زیر ٧۵ احتمال داره بشه سایلنت هیل اخریه که بنظرم بازیه خوبى بود ۶٨ شد.

      ۰ ۰
    2. Nate Drake گفت:

      حالا که فعلا منتقدا اکثرا خشتک ها دریدند سره این بازی و کلی تعریف کردن! از صمیم قلب امیدوارم عنوانی در شان رزیدنت اویل ۴ و آخرین ما باشه

      ۰ ۰
    3. I AM ALONE گفت:

      سر Ground Zeroes هم کلی تعریف کرده بودن فلان فلان شده ها! :|

      ۰ ۰
    4. FALL OF DREAM گفت:

      با اینکه باید به همون اندازه ای که هزینه پرداخت میکنی محتوای سخاوتمندانه ای هم دریافت کنی ولی بشخصه هیچوقت نمیتونم از تجربه ی یه متال گیر و دست پرورده ی کوجیما و یه گیم پلی ناب حتی برای ۵ دقیقه هم که شده محروم بمونم و این هنره استاده که اونو از بقیه متمایز میکنه…

      ۰ ۰
    5. Play گفت:

      خشتک دریدن؟! جدى! :-| فکر نکنما! بیشترشون امیدوارانه به بازى نگاه میکنن.

      ۰ ۰
    6. PSYCHO MANTIS گفت:

      نمره چیه!!!!
      البته خیلی دلم میخواد ببینم تام چیک شاهکارشو روی این اثر بر جای میزاره یا نه!؟ :D
      سجاد راست میگه…بی ع.مه ها هم کلی از متال گراوند زندگی تعریف کرده بودن.

      ۰ ۰
    7. Amir.M گفت:

      خب بد بختا عمشونم خبر نداشت بازی قرار ۵ دیقه باشه ک :|

      ۰ ۰
    8. I AM ALONE گفت:

      چرا خبر داشتن. خوب هم خبر داشتن
      توی Boot Camp همه شون ۶ – ۷ بار بازی رو تموم کردن
      تمام تعریف و تمجید ها هم بعد از Boot Camp بود…
      بازی هم ۱ ماه بعد از Boot Camp منتشر شد

      ۰ ۰
    9. PSYCHO MANTIS گفت:

      مرید نوب الاه تام چیک هم مشخص شد!! :lol:

      ۰ ۰
    10. Amir.M گفت:

      :)) خب من از این خبر نداشتم . در هر صورت هایپ مجلات و منتقدا هم یه راهی برای تبلیغ کردن و بیشتر فروش رفتن محصولات هست . نقد انتهایی حرف هایی هست که در اصل باید تو هایپ زده بشه
      در ضمن پشت تامی حرف نزن روش حساسما از متین برام با ارزش تره این مرتیکه :|

      ۰ ۰
  15. I AM ALONE گفت:

    The Evil Within + PS4 + 5.1 Channel Headphones = :X :X
    مخصوصا اگه شب باشه!

    ۰ ۰
    1. Gish2012 گفت:

      به علاوه ایزی لایف

      ۰ ۰
  16. ali گفت:

    فرار فرار نشان دهنده کلاسیک بودن بازی نه اکشن بودن بازی

    ۰ ۰
  17. Amir.M گفت:

    بعضی موقع ها به خودم می گم شاید جرعت بازی کردنشو نداشته باشم …
    _____________
    تون یارو لباس سفید خیلی بد کنه ایه

    ۰ ۰
    1. Nate Drake گفت:

      همون ۶ دسته که از خون میاد بیرون جیغ میکشه… همون بی پدر منجر به ایزی لایف میشه :sad:

      ۰ ۰
  18. Very Big Daddy گفت:

    از این موارد خیلی خوشم اومد.داره امیدم به بازی بیشتر میشه.گویا گیم پلی غنی در انتظارمونه.

    ۰ ۰
  19. The End Of Ps گفت:

    با تمام نکات خیلی حال کردم مخصوصا اون ۲ تا راه بازیابی سلامتی و شماره ۱۳
    گیم پلی و جو بازی که برا من خیلی خوب به نظر میرسه اگه یه داستان و شخصیت پردازی خوب هم داشته باشه عالی میشه . فقط امیدوارم یکم گرافیکو اگه وقت دارن باز روش کار کنن مخصوصا نسخه های نسل بعدی رو

    ۰ ۰
  20. ps3 with ps4 گفت:

    بازی از گرافیک کلاسیک و کهنش از صحنه هاش نوع سلاحهاش گیم پلیش قشنگ میگه رزیدنت اویل ۴ هستم با طعم های مختلف از سایلنت هیل :D
    همه چی کلاسیکه قشنگ من رو برد به ۷ سال پیش و کنسول ps2
    فقط یه ایراد دارم ازشون اونم از انتخاب اسمش هست اصلا تو دهن نمیچرخه :D

    منتظرشم شدید و حداقل ۴۰ درصد رزیدنت اویل ۴ باشه برا من بسه

    ۰ ۰
    1. The End Of Ps گفت:

      اون خطه آخرتو خیلی حال کردم واقعا :D رزیدنت اویل ۴ بازی بود که واقعا ۴۰ درصدش برا منم بسه !

      ۰ ۰
    2. ps3 with ps4 گفت:

      علی باور کن دیگه خود اینها با تکنولژی های ۱۰ برابر پیشرفته هم نمیتونن رزیدنت ۴ رو بسازن یه چیز افسانه ای بود رزیدنت ۴ به خاطر همین ۴۰ درصدش هم بتونن پیاده کنن بسه

      ۰ ۰
  21. ps3 with ps4 گفت:

    -MahanGM -Project Siren- Play- PSYCHO MANTIS- box3 -Sephiroth- علی ظرافتکارvictor hugo -Nate Drake -MOHSEN f -Yamato -Psycho-Pass-carillon -kamyab -I AM ALONE -i love DmC Amir.M – ali – Very Big Daddy – The End Of Ps

    شعیب kaz miller
    دیگه فکر نمیکردم همتون رو دوباره اینجا ببینم واقعا خوشحال شدم فقط ژنرال و امیر مسعود و سعید میرابی و فرزام و دو سه نفر دیگه رو نمیبینم اونها هم بیان دیگه حله

    ۰ ۰
    1. PSYCHO MANTIS گفت:

      ژنرال هست…
      سعید خان هم نام کاربریش رو به mondo تغییر داده..یعنی اکانت جدید ساخته!

      ۰ ۰
    2. Howard Mansell گفت:

      واو! ببین کی.اینجاست :D

      ۰ ۰
    3. ps3 with ps4 گفت:

      مجتبی تو هنوز زنده ای :D

      ۰ ۰
    4. شعیب گفت:

      دیبازی خونه اول و اخرمونه

      ۰ ۰
    5. Project Siren گفت:

      ما هم خوشحالیم از دیدنت رضا جان … ;)
      دیبازی تا باشه ما هم هستیم !

      ۰ ۰
    6. Mondo گفت:

      های
      آ یم هیر
      دون ووری بیب :mrgreen:
      ———————–
      S.M

      ۰ ۰
    7. ps3 with ps4 گفت:

      فدای انگفارسی نوشتنت این چه اسمیه گزاشتی اخه
      اصلا ابهتت رو نشون نمیده جوون شدی :D

      ۰ ۰
    8. Mondo گفت:

      به هر حال جوون بودن بهتر از سنگینی و پیری و فرتوتی هستش :mrgreen:
      سبک بودن و سبک سر بودن و دل خوش داشتن بهتر هستش :X

      ۰ ۰
    9. Yamato گفت:

      مخلص رضای عزیز…
      به قول بچه ها, تا دیبازی باشه ما هم هستیم :X

      ۰ ۰
    10. PSYCHO MANTIS گفت:

      مخلص شماییم رضا خان… :X
      مثل همیشه:دیبازی..خانه ی اول و آخر

      ۰ ۰
    11. به به! رضا جان
      کلا اسم کاربریت رو میبینم جون میگیرم! یاد کل کل ها میفتم =)))
      خوش برگشتی!

      ۰ ۰
  22. Mr.Death گفت:

    اون یارو که فقط باید از دستش فرار کرد منو یاد نمسیس میندازه :X دلم لک زده برای تجربه کردن اون حس ترس
    معما ها هم بیشتر شبیه معما های رزیدنت اویل ۴ هستش که اینم واقعا جذابه و چیزیه که خیلی وقته منتظرش بودم :X

    ۰ ۰
  23. FALL OF DREAM گفت:

    خوب نکته های ریز و نتیجه گیری های خوبی میشه ازش گرفت و این ویدیو تنها کاری که میکنن درصدی از لذت بازی رو از شما میگیرن شکی درش نیست و فقط به اطلاعات بسنده میکنم اونم در مورد عنوانی که یکی از امیدهای طرفداران این سبک به شمار میره و باید دید که در دمین روح در این ژانر موفق هست یا نه که تا الان یکی از مورد انتظار ترین های بنده محسوب میشه و فقط تنها نام بتسدا و شخص شخیص میکامی برای بنده کافی هست تا بدون اتلاف وقت تجربش کنم…!
    سیستم اپگرید و کرفتینگ بازی بشدت با تم و اتمسفر بازی هم خونی داره و در جدال مستقیم قرار دارن!زیاد هنوز از معما های بازی و درجه ی مشکل بودن اون ها مطرح نشده ولی امیدوارم که این مکانیزم و المانی که به دست فراموشی سپرده شده در سروایول هارور اخیر (البته با کمی ارفاق اگر سروایولی باقی و بر صحنه ی روزگذار به پیشرویه خودش ادامه بده(و امیدوارم که تو این بخش انقلابی باشه و این المان با پیشرفتی چشم گیر به این سبک برگرده!!!این موجود عجیب هم تا حدودی بنده رو یاده رزیدنت ۳ نمسیس میندازه و شباهت های زیادی رو بینشون میبینم و بیشتر از نظر هدف گونجونده شدن در بازی و هنوز اطلاعات زیادی ازش بیرون نیمومده ولی صحبت مدیر روابط عمومی بازی هم در نوع خودش جالبه:*تنها کاری که در مقابل این موجود قادر به انجام ان هستید از محیط مورد نظر فرار کردن هست*

    ۰ ۰
  24. Max tireless گفت:

    منکه نمیخونم چون دوست دارم بازی همچنان برام شکافته نشه!!!!!!!

    ولی خسته نباشید

    ۰ ۰
  25. KILLZONE 4 گفت:

    امیدوارم یکی از بهترین بازی های عمرم بشه

    ۰ ۰
  26. RevCrew گفت:

    توی کل دوران گیمریم یک بازی هارور یا سروایول هارور بازی نکردم از بس که میترسیدم :lol: اما الان میخوام سنت شکنی کنم و برای اولین سروایول هارور عمرم، اویل ویثین رو بازی کنم. یکی به خاطر اینکه بزرگتر شدیم (بزرگ شدیم ولی پیر نه) و یکی دیگه هم به خاطر اینکه اصلا تم مخوف بازی و گیم پلیش عقل از سر بنده ربوده. امیدوارم استاد سبک ترس کاری نکنه که این بازی اولین و آخرین بازی سروایول هارور عمرم نباشه :(

    ۰ ۰
  27. شک ندارم با یک عنوان محشر طرف خواهیم بود،اسم استاد کافی است تا همه ایمان بیاورند به بازی.
    بعد از مدتها قراره یک بازی واقعا ترسناک باشه!!!

    ۰ ۰
  28. Mondo گفت:

    نتیجه گیری از این بخش
    یک سلندر یا اسلندر یا سمندر یا سمند یا ……………… از همون یارو که تو جنگل :mrgreen:
    دنبال بازی میکرد برای شوک ناگهانی میکامی توی بازی گنجانده است .
    در نهایت تا این ۳ بخش که چیز جدیدی یافت نشده است
    ولی بدون تردید معجون چندتا بازی بنظرم ترکیب دلچسبی میشود
    همیشه که نمیشه نو آوری کرد

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      سورپرایز های بازی دقیقا باس فایت های بازی هستند ! و خودت که میدونی میکامی استاده باس فایت هست.
      من که دلم لک زده واسه باس فایت های ساخت میکامی !
      The Keeper (کله صندوقی)
      Re-bone Laura (دختر چهار دست)
      Butcher (قصاب اره برقی به دست)
      Ruvic (همین شخص سفید پوش تعقیب کننده)
      و خدا میدونه چه باس های دیگه ای انتظارمون رو میکشه !

      این Ruvic من رو به یاد ترکیبی از Wesker و Nemesis میندازه …
      حرکات ماتریکسی وسکر | تعقیب و گریز نمسیس !

      سرگیجه هنگام استفاده از کیت سلامتی هم حسابی چالشی و هیجان انگیز هست، حالا ببین ! :mrgreen:

      ۰ ۰
    2. Mondo گفت:

      باس فایت
      که دیگه توی اکثریت بازی ها بوده و هست
      حالا کمی شخصیت پردازی شده تر برای باس فایت ها
      که باز مورد خاصی نیستش
      زمانی خاص میشود که بتواند یک باس ماندگار و جاودان خلق کند
      مثل نمسیس
      ——————————-
      اصلا نمسیس
      همه چیزش خوف بود از اسمش بگیر تا شخصیت پردازیش
      وجدانا اسمش برازنده خودش و شخصیتش بود

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      نمسیس که تکرار ناشدنی هست!
      مگه یک بازسازی از RE3 (با کیفیت نسل هشتمی) بشه تا نظیر خودش رو مجددا ببینیم وگرنه تکرار نمیشه هرگز !
      کپی میتذلش رو هم تو RE6 دیدیم همون اوستاناک تو کمپین جیک و شری !

      ولی من بیشتر رو استراتژی شکست دادن باس های میکامی تاکید داشتم (تا شخصیت پردازی، حالا اگه شخصیت پردازی قوی هم داشته باشه که چه بهتر!)
      مثلا مبارزه با جک کروزر یا سدلر تو RE4 خیلی جالب، چالشی و هیجان انگیز بود !
      باس پایانی Godhand عالی بود …
      تو Vanquish هم همینطور …

      تو The Evil Within هم مطمئنم باس های خیلی چالشی وجود داره طوری که اگه حتی یک تیرت رو هدر بدی حسرت بخوری و به لرزه بیفتی ! :mrgreen:

      ۰ ۰
    4. PSYCHO MANTIS گفت:

      ونکویش…شاهکاری کوتاه!! :X
      همین جمله برایش کفایت میکند.

      ۰ ۰
  29. Meteor گفت:

    خیلی خوب.
    ..بسی هم زیبا

    ۰ ۰
  30. ali گفت:

    اصلی ترین بخش گیم پلی فراره که نشان دهنده قدرت وترس از بازی است نه اکشن بودن بازی

    ۰ ۰