اطلاعات جدید از «The Evil Within» منتشر شد

توسط Rzht در ۶ خرداد ۱۳۹۳ , ۲۳:۱۰

اخیرا اطلاعات جدید و هیجان انگیزی از بازی مورد انتظار شینجی میکامی یعنی «The Evil Within» منتشر شده است. ابتدا باید خبر تاخیر خوردن تاریخ بازی را به ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۴ بیان کرد.

این خبر شاید در نگاه اول خبر خوب و خوشحال کننده ای نباشد اما با اندکی تامل در خواهیم یافت که این تاخیر بدون شک به نفع بهبود و کیفیت نهایی بازی تمام خواهد شد و این تا حد زیادی نمایانگر وسواس میکامی نسبت به کیفیت بازی است چرا که او می خواهد تمام تجارب و تلاش خود را بر روی آخرین عنوانش بگذارد و یک شاهکار تحویل هواداران ترسِ بقا بدهد.

همچنین اگر اطلاع داشته باشید در روز های گذشته روزنامه نگاران پیش نمایش خود را از بازی نوشته بودند که هم اکنون این پیش نمایش ها منتشر شده اند. در مورد این پیش نمایش ها باید گفت:

  • اکثر پیش نمایش ها با احتیاط به بازی خوش بین هستند.
  • تنها نگرانی در مورد داستان بازی است، که البته اکثریت موافق این امر هستند که هنگامی که بازی اصلی منتشر شود داستان بازی هم قابل درک خواهد بود.
  • بعضی از منتقدان اعتراف کرده اند که با دیدن دمویی که در PAX از بازی مشاهده کردند ناامید شدند ولی هم اکنون تغییر عقیده داده اند و این خود اطمینان بخش است.
  • بازی از نظر نورپردازی، صداگذاری، القای احساس بنظر خوب می رسد اما ظاهرا بازی یک بازی واقعا نسل بعدی نخواهد بود.
  • مهمات به شدت نایاب، دشمنان جان سخت و چندش آور، معماهای دشوار و هر چیزی که ما از یک بازی ترسِ بقا می خواهیم در این بازی قرار دارد و میکامی بر روی آنها بشدت تمرکز کرده است.

تصاویر جدیدی هم منتشر شده که می توانید مشاهده کنید:

پیش نمایش ها (حاوی اسپویلر):

IGN| Eurogamer | Polygon | Kotaku | CVG | VG247 | Gamesradar | Destructoid | Metro.co.uk |Strategy Informer |Rely on Horror | PushSquare | Gaming Lives | PSU | ShackNews | Player Attack |ibtmes.co.uk | GameFront | Digital Spy | Trusted Reviews | Playstation Access | Joystiq

دیدگاه
۴۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

41 Replies to “اطلاعات جدید از «The Evil Within» منتشر شد”

  1. blind گفت:

    ” ظاهرا بازی یک بازی واقعا نسل بعدی نخواهد بود”
    فدا سرم که نخواهد بود. کافیه در حد new order باشه بسه که احتمالا هست
    “مهمات به شدت نایاب”
    بعضی‌ پریویو‌ها بر عکسشو گفتن

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      کمبود مهمات تا حدی سلیقه ای هست …
      بوده طرف گفته تو رزیدنت ایول ۵ کمبود مهمات داشته !!!

      ۰ ۰
    2. blind گفت:

      سلیقه که خب وقتی‌ مدام در حال اسپری باشی‌ معلومه مهمات کم میاد،
      تو COD هم کم میاد.
      به هر حال اندازه TLOU هم باشه بسه، یه نیمچه مدیریتی روشون بکنی‌،
      قحطی هم باشه برا دیفیکالتی‌های بالا

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      فقط این یه GIF رو ببینید تا به شدت ب وجد بیاید :X :
      relyonhorror.com/wp-content/uploads/2014/05/the-evil-within-gif-1.gif

      ۰ ۰
    4. Mr.zombie گفت:

      وای من این صحنرو تو تریلر بارها دیدم…اون بادی که میوزه، اتمسفرش اصلا با روان ادم بازی میکنه… :X :X

      ۰ ۰
    5. MAD CATz گفت:

      امیدوارم طوری نباشد ! که زامبی رو بکشی از جیبش یک جعبه مهمات شاتگان در بیاد!!!

      ۰ ۰
  2. I AM ALONE گفت:

    به شدت منتظریم… :X

    ۰ ۰
    1. daaanteee گفت:

      باش
      تو تنهائیات
      :D :D :D

      ۵ ماه دیگهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      :(( :(( :((

      ۰ ۰
  3. Marlon Brando گفت:

    “مهمات به شدت نایاب، دشمنان جان سخت و چندش آور” این خیلی خیلی مهمتر از ” یک بازی واقعا نسل بعدی نخواهد بود.” است … دارم پیر میشم سر روز شماری برای انتشارش

    ۰ ۰
  4. avion گفت:

    مهمات به شدت نایاب، دشمنان جان سخت و چندش آور، معماهای دشوار :X
    امسال (میلادی) یکی این ،یکی هم بتمن (اگه تاخیر نخوره )

    ۰ ۰
    1. Pandora7 گفت:

      اتفاق اگه بتمن تاخیر بخوره بهتر

      ۰ ۰
  5. Mr.zombie گفت:

    اصلا ضدحالی خوردم بابت تاخیر بازی که قابل توصیف نیست…همین الان تریلر جدید بازی رو دیدم…شدیدا یاد اویل ۴ افتادم…همون سکانسی که اون دکتره حمله میکنه دقیقا مثل حمله ی اولین دشمن RE4 بود :X …
    ویچر، the order، اینم این…چیزی مونده واسه امسال؟ :-s

    ۰ ۰
  6. rezakurd گفت:

    چه فایده تاخییر خورده بازیش :(( :(( :(( :(( این تاخییرها هم داره مد میشه x-( مرسی برا خبر

    ۰ ۰
  7. KAZ Miller گفت:

    “مهمات به شدت نایاب، دشمنان جان سخت و چندش آور، معماهای دشوار” :X :X :X
    گرافیک کیلو چنده !!؟؟

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      اصلا شخصا وقتی بازی های میکامی رو بازی میکنم … :X
      چیزی ب اسم گرافیک واسم معنا نداره …

      ۰ ۰
    2. daaanteee گفت:

      الان داری به استاد میکامی تیکه میندازی که بازیهاش گرافیک نداره آیا؟ :-? :-? :-?

      ۰ ۰
    3. Hotsun گفت:

      من که الان دارم Resident Evil 4 Ultimate HD که مثلاً Ultimate HD شده رو بازی میکنم و کلی هم حال میکنم :-)

      ۰ ۰
  8. Project Siren گفت:

    اینجا رو داشته باشید :X :
    According to publisher Bethesda Softworks, Mikami and his team asked for additional time to “further balance and refine the game in order to deliver the polished, terrifying pure survival horror experience they set out to create.

    ۰ ۰
    1. Play گفت:

      The Evil Within seems like it forgot the ‘horror’ in ‘pure survival horror’
      :lol: به نقل از destructoid

      ۰ ۰
    2. Play گفت:

      انگار فهمیدن ترسش جا افتاده! :lol:

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      Destructoid بیشتر وقت ها در آشغالی رو باز میکنه جدی نگیر شما …

      ۰ ۰
    4. Play گفت:

      شما چقدر احساسى برخورد میکنید ، نفرت تا این حد فقط از دست احساسات برمیاد. از این تاخیر که استقبال میکنم امیدوارم هستم که بازى واقعا pure survival horror باشه.

      ۰ ۰
    5. Project Siren گفت:

      احساس کجا بود !!!
      همین که میکامی همه زندگی و سرمایه اش رو میزاره رو چنین بازی (ترسِ بقا) …
      و چنین ریسک بزرگی رو انجام میده …
      خودش خیلی تحسین برانگیزه …
      و من صرفا با چند کلمه از این سایت و اون سایت ایمانم رو به اثار استاد از دست نمیدم …
      survival horror یا pure survival horror و یا action من طالب همشونم اگر میکامی بسازه …

      ۰ ۰
  9. RYU گفت:

    گیم پلی! سایلنت هیلی بدرد خود میکامی
    میخوره!
    بیشتر نگرانی من! از گیم پلی بازی هستش
    که. سایلنت هیل درپیتی توش میبینم!!!! :/

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      گیم پلی سایلنت هیل درپیتی !!!
      شوخی میکنی باهامون سعید خان …
      (وقتی کلا SH بازی نکردید چطور قضاوت میکنید!)

      ۰ ۰
    2. RYU گفت:

      از کجا میدونی بازی نکردم!!!!
      لمس گیم پلی یه بازی برای دقایقی
      کافیه تا عیارش دستم بیاد!!!! :/
      ———-
      اون سال های دور یک انتخاب داشتم
      ۱- رزیدنت اویل
      ۲- سایلنت هیل
      مقایسه دو تا بازی فقط رزیدنت اویل
      درون قلبم بود!
      سایلنت هیل هیچ جایگاهی نداشت

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      کدوم نسخه گیم پلی لمس کردی ؟
      رزیدنت ایول و سایلنت هیل در کنار هم هستند نه در مقابل هم !!!
      این بازی های هم ژانر غربی هستند که مقابل این دو قرار می گیرند …
      و همیشه باهاشون کیلومتر ها فاصله دارند …

      ۰ ۰
    4. daaanteee گفت:

      رضا جان
      سلیقه ها فرق داره
      یکی کود دوس داره یکی بتل
      یکی کمبات دوست داره یکی تکن
      یکی هالو (هیلو :D ) دوس داره یکی کیلزون
      یکی هم رزیدنت دوست داره اون یکی سایلنت
      هر چند هستند افرادی مثل من و تو که با جفتش حال میکنیم . ترس تو رزیدنت اویل (بازیهای قدیمیش , نع این اکشن و کود شده ها) یه جوره , تو سایلنت هیل یه جور دیگه
      خوشش نمیاد دیگه
      سلیقشه

      ۰ ۰
    5. RYU گفت:

      نسخه یک
      نسخه سه!!! هیتر
      نسخه چهار!!!
      !!!:/

      ۰ ۰
    6. Project Siren گفت:

      گیم پلی …
      نسخه ۱ ک یکی از بهترین ها است !
      نسخه ۲ عالیه !!
      نسخه ۳ از ۲ بهتره !!!
      نسخه ۴ ضعیف تر از نسخه های قبله ولی همچنان سرگرم کننده است …

      تو نسخه های ساخت غرب هم …
      نسخه Downpour بهتر از همه است …

      God bless me …

      ۰ ۰
  10. Play گفت:

    انگار محتاطانه کلمات انتخاب شدن مثل اینکه از چیزى مطمعن نیستن
    ” با احتیاط به بازی خوش بین هستند.”
    “تنها نگرانی در مورد داستان بازی است”
    “بنظر خوب می رسد”
    destructoid که با تیتر چرا ناامید کننده پیش نمایشش رو شروع میکنه و میگه در بقا و وحشت ضعیف عمل کرده و ناامید کننده خونده

    “Chapter 4 and Chapter 8 were the two sections shown, and both were ineffective at providing any scares, any true adrenaline-pumping moments, or really anything even noteworthy”
    میگه سیستم نشونه گیرشم خوب نیست اما میشه زیر سبیلى رد کرد.
    بعضى جاهاشم تعریف کرده مثلا میگه یهو خودمو توى منجلابى پر از خون دیدمو خیلى جالب بوده.
    اخرشم میگه چون کل بازیو انجام ندادیم ممکنه بازى نهایى خوب از اب دراد ولى چیز شگفت انگیزى ندیده در کل

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      همه چی ب کنار ولی این Destructoid کلا خوب بلده بازی های شرقی رو بکوبه !!!

      ۰ ۰
    2. Play گفت:

      اره سر متال یادمه هرچند یه سوتى داده بود ولى اغراق امیزانه نکوبونده بود

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      سوتی زیاد داره …
      فرضا بازی Gravity Rush رو که یکی از بهترین های Vita است برو ببین چطور له کرد !!!

      ۰ ۰
  11. amir گفت:

    مگه با گذشت بیش از ۱۵ سال Evil 1 2 3 نمیزنیم!؟مگه گرافیک واسه سبک ترس اهمیتی داره!؟مگه استاد دنبال (نسل بعد) بود!؟چن سال تو حسرت ی بازی Surviver Horror بودیم؟چقد باید RE های اکشن محور Delete کنیم؟چرا ما عاشقای Surviver Horror نباید ی بازی درخور شان مون داشته باشیم؟خیلی وقته نترسیدیم!یعنی ما هم آره!ب امید ترسی از جنس سلطان ترس

    ۰ ۰
  12. شعیب گفت:

    نمیدونم تا حالا کدوم بازی نسل بعدی امده یا داره میاد که همه گیر دادن به این.اتفاقا سبک بقا بیشتر جو میخواد تا گراف.

    ۰ ۰
    1. RYU گفت:

      یکی دو تا نسل بعدی آمده

      ۰ ۰
  13. Amir.M گفت:

    تریلر جدیدشو چن روز پیش دیدم صحنه های Sick زیاد داره و گرافیک هم نسبت به تریلر قبلی پیشرفت کرده (اصن اون قبلیه چرا اینجوری بود :| ) صحنه های دلهره آور هم به نظرم نباید تو تریلر می ذاشتن به مقدار زیادی هیجان بازیه اصلی رو می گیره ولی با این حال مثه همیشه عالی ساخته شده بودن =D

    ۰ ۰
  14. phantom pain گفت:

    گرافیک که اصلا مهم نیست بعدشم گرافیکش اون قدر ضایع نیست مهم گیم پلی وداستان هسته که صد در صد داره….ولی یه جورایی این بازی ممکن متای خوبی نگیره ولی فروشش ومحبوبیتش ۱۰۰درصد هست

    ۰ ۰
  15. phantom pain گفت:

    گرافیک که اصلا مهم نیست بعدشم گرافیکش اون قدر ضایع نیست مهم گیم پلی وداستان هسته که صد در صد داره….ولی یه جورایی این بازی ممکن متای خوبی نگیره ولی فروشش ومحبوبیتش ۱۰۰درصد هست

    ۰ ۰
  16. Mr.Death گفت:

    وای دیگه نمیتونم بیشتر از این صبر کنم :X

    ۰ ۰