“متال گیر سالید: درد فانتوم” هزاران برابر وسیع‌تر از “سطح صفر” خواهد بود

توسط m در ۱۲ دی ۱۳۹۲ , ۱۱:۵۷

حتما می‌دانید که “متال گیر سالید ۵” شامل دو بخش مجزا با دو نام “درد فانتوم” و “سطح صفر” است که “سطح صفر” پیش درآمدی برای نسخه‌ی کامل‌تر بازی یعنی “درد فانتوم” خواهد بود و روایات ۹ سال قبل‌تر را روایت می‌کند.

آقای هیدئو کوجیما مدیر کل استودیوی Kojima Productions و خالق بازی در توئیت اخیرش اعلام کرد:

“سطح صفر در واقع پیش درآمدی برای درد فانتوم است که فقط می‌تواند جلوه‌ای از بازی اصلی را برای مخاطب روایت کند. کسی که سراغ این بازی می‌رود می‌تواند داستان درد فانتوم را خیلی بهتر درک کند و از وقایع قبل آن مطلع گردد. در هر حال دنیایی که در درد فانتوم انتظارش را می‌کشید هزاران بار بزرگتر از سطح صفر است.”

هر چند که قبل‌تر کوجیما توضیح داده بود که “سطح صفر” یک بازی کاملا مجزا و در عین حال یک بازی کامل است پس از بابت جهان باز بودنش نگران نباشید.

این عنوان در حد “درد فانتوم” عمل نمی‌کند ولی حاوی مرحله‌هائی است که مشابه‌اش را در بازی اصلی نمی‌بینید و استایل‌های مختلفی برای پیش‌روی دارد. این عنوان در انتهای ماه مارس سال جاری برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی با کمی تاخیر منتشر می‌گردد.

دیدگاه
۵۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

51 Replies to ““متال گیر سالید: درد فانتوم” هزاران برابر وسیع‌تر از “سطح صفر” خواهد بود”

  1. عالیه، فقط این ترجمه های فارسی رو که برای عنوان بازی ها استفاده کردید درک نمی کنم واقعا و فکر نکنم درست هم نوشته شده باشن، در ضمن استدیو فاکس نداریم، در واقع kojima productions هست.

    ۰ ۰
    1. Dallas Merchant گفت:

      ترجمه‌ها پیرو سنت نشریه هست بهترین مفهوم به عنوان ترجمه استفاده میشه یا کلا ترجمه نمیشه.
      اون فاکس هم من با موتور پایه بازی اشتباه گرفتم! تصییح شد.

      ۰ ۰
    2. sam_sam گفت:

      دوستمون راست میگه، سنتی که به درد نمیخوره رو بندازید دور…!
      آدم خندش میگیره “درد فانتوم” تو ترجمه فانتومش موندید!!! خیلی اسمهارو که میمونید چی ترجمش کنید همون اصلیشو مینویسید، اینم مینوشتید دیگه.
      چرا خودتونو عذاب میدیدو سنت تراشی میکنید مگه خود آزاری دارید؟!

      ۰ ۰
    3. Hotsun گفت:

      حداقل اسم اصلی رو هم توی پرانتز بنویسید,یه بار یه خبر عکس نداشت بازیش هم در این حد و اندازه ها نبود کلاً نمیشد فهمید چیه مگر اینکه ترجمه های مختلف رو آدم بررسی کنه,کامنت ها هم طوری بود که فکر میکنم بیشتریا متوجه نشده بودن چی به چیه :|

      ۰ ۰
  2. ebrahim گفت:

    خوبه به افتخار استاد

    ۰ ۰
  3. blind گفت:

    هزاران بار که غلوی بیش نیست، ته تش ۵ برابر این بازی می‌خواد باشه
    باید دید این همه تغییرات به نفع بازی میشه یا به ضررش

    ۰ ۰
    1. I AM ALONE گفت:

      منظور از بزرگ بودن فقط نقشه نیست
      ویژگی های گیم پلی و داستان بازی هم حساب میشه.
      هر چند مطمئن باش بیشتر از ۵ برابر هست چون Map بازی Ground Zeroes واقعا کوچیکه.
      اون تریلری که از فانتوم پین اومد فقط محیط های توی تریلر از کل نقشه ی Ground Zeroes بزرگتر بود…

      ۰ ۰
    2. blind گفت:

      من رو حساب زمان گیمپلی گفتم که همه چیو شامل میشه
      gz نهایت بشه ۶ ساعت، فانتوم هم ۳۰ ساعت.

      ۰ ۰
    3. I AM ALONE گفت:

      البته ۳۰ ساعت که اگه با ماموریت های جانبی حساب کنیم در می آد
      وگرنه خط داستانی فکر نکنم بشتر از ۱۵ – ۱۶ ساعت بشه
      گراوند زیروز هم ته دیگش رو باید تراشید که بشه ۶ ساعت…

      ۰ ۰
  4. I AM ALONE گفت:

    :X
    :((
    :(
    —————————–
    Waiting For V,75 Days Left

    ۰ ۰
    1. psycho mantis گفت:

      خسته شدم بخدا!!! :X :(( :(( :(( :(( :((
      ————————————-
      ” Start A New Life = March 18, 2014 ”

      ۰ ۰
    2. daaanteee گفت:

      منم همینطور
      :(( :(( :((
      استاد زودتر بدش بیاد باوا

      ۰ ۰
  5. hamed jafari گفت:

    فانتوم پین برای نسل فعلی میاد؟

    ۰ ۰
    1. I AM ALONE گفت:

      بله.هم این نسل و هم نسل بعدی

      ۰ ۰
  6. War گفت:

    صبر برای عنواین استاد کاری بس سخت است…. :((
    ۷۵ :((
    بزرگی نقشه + گیم پلی فوق العاده + گرافیک عالـــــی = یک معجون عالی…

    ۰ ۰
    1. amirsalar گفت:

      وکمی اقققققق :-s :-s :-s :-s :| :D

      ۰ ۰
  7. Very Big Daddy گفت:

    OMG!
    چه شود این بازی! :X

    ۰ ۰
  8. bioevil گفت:

    نمیشه صبر کرد :cry:

    ۰ ۰
  9. crash گفت:

    بهترین متال گیر شماره ۳ بود.
    شماره ۴ با اینکه بی نظیر و بسیار خاطره انگیز بود اما نسخه سوم به نسبت قشنگ تر بود.
    این شماره هم با وجود رییس بزرگ به احتمال زیاد یه شاهکار میشه

    ۰ ۰
    1. xneon 360 گفت:

      آورین آورین منم معتقدم بهترین متال گیر ۳ بود ، واقعا داستان و روایت و گیم پلی خیلی خاصی داشت

      ۰ ۰
    2. psycho mantis گفت:

      منم بین شماره ی سوم و چارم موندم.
      من متال گیر سالد سوم رو با عشق و سختی تمام کردم و از طرفی متال گیر سالد چارم هم بازیه بینظیری بود!!
      خیلی سخته انتخاب بینشون!
      ————————————-
      ” Start A New Life = March 18, 2014 ”

      ۰ ۰
    3. I AM ALONE گفت:

      مثل این میمونه که از آدم بپرسن
      بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت رو :دی

      ۰ ۰
    4. daaanteee گفت:

      منم باهاتون موافقم
      بهترین متال گیر همون شماره ۳ بود
      :X :X :X

      ۰ ۰
  10. amirsalar گفت:

    من که استفراغم گرفت
    ااقققققققققققققققققققققققققققققققق :-s :-s :-s :-s :| :| :D :D

    ۰ ۰
    1. War گفت:

      :O

      ۰ ۰
    2. amirsalar گفت:

      نگاه می کنی B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) :P :P

      ۰ ۰
    3. War گفت:

      :-x

      ۰ ۰
  11. general amin گفت:

    :((
    چه طور می شود این ۷۵ روز باقیمانده را دوام آورد :-|
    —————————-
    :((
    ۷۵ روز تا دیدار محبوب :X

    ۰ ۰
    1. I AM ALONE گفت:

      ژنرال برو نسخه ی GC بازی یعنی Twin Snakes رو با شبیه ساز Dolphin بازی کن
      البته اگه تا الان بازی نکردی
      همون نسخه ی اول با گرافیک خیلی بهتر و کمی تغییرات
      خیلی خوبه.باعث میشه گذر زمان رو تا عرضه ی Ground Zeroes حس نکنیم…

      ۰ ۰
    2. psycho mantis گفت:

      سجاد جان به طور وحشتناکی هوس متال گیر کردم اما نه نسخه ی اچ دیشو گیر اوردم و نه لگاسی!!
      :(( :
      هفتادو پنج روز!!! :((

      ۰ ۰
    3. psycho mantis گفت:

      سجاد جان به طور وحشتناکی هوس متال گیر کردم اما نه نسخه ی اچ دیشو گیر اوردم و نه لگاسی!!
      :(( :
      هفتادو پنج روز!!! :((

      ۰ ۰
    4. I AM ALONE گفت:

      برو نسخه ی کنسول های دیگه (PSP و GC) رو با شبیه ساز بازی کن
      بهترین کاره…

      ۰ ۰
    5. general amin گفت:

      دکی ! برادر تمامی نسخه ها “جویده” و “هضم” شده اند . چه mg چه mga های psp .
      مگر می شود نسخه ای از این بازی بر روی کره ی زمین موجود باشد که ژنرال آن را نجویده باشد :X مقدار زمانی که از عمر من با متال گیر و اویل گذشته است از شمارش خارج است …

      ۰ ۰
    6. I AM ALONE گفت:

      ایول ژنرال
      نه خوشم اومد.من تازه دارم به شما می پیوندم
      فقط MGA ها مونده که بازی نکردم…

      ۰ ۰
    7. psycho mantis گفت:

      من فقط همین توین اسنیک رو بازی نکردم.
      بقیه نسخه ها جویده، خورده و هضم شده اند!!

      ۰ ۰
    8. daaanteee گفت:

      نوش جان همه من جمله خودم
      :X :X :X

      ۰ ۰
  12. Ulfric گفت:

    وای بر من! وای بر من که یک عنوان از این سری هم بازی نکردم! :((

    ۰ ۰
    1. daaanteee گفت:

      واقعن وای بر تو
      :| :| :|

      ۰ ۰
  13. xneon 360 گفت:

    کوجیما همیشه یک خل و روانی بیش نبود ، هر چند که کارشو خیلیخیلی قبول دارم ولی تایم لاین بازی هاش آدم رو کلافه میکنه ! اول میاد متال گیر۱ رو میده ! بعد میره سال ۲۰۱۴ متال گیر ۲ رو میده بعد یهو بر میگرده دهه ۶۰ متال گیر ۳ رو یمده یهو میره جلو گان آف پاتریوت رو میده یهو باز بر میگرده عقب میره سراغ پیس واکر خلاصه انقد عقب جلو شدیم که فقط فن های واقعیش داستانش رو گرفتن !

    ۰ ۰
    1. Gish2012 گفت:

      معلومه عقب جلو خیلی دوست داره!

      ۰ ۰
    2. daaanteee گفت:

      مثل استاد تارانتینو
      :X :X :X

      ۰ ۰
  14. hessam گفت:

    هزاران برابر ؟!؟! :|
    یعنی گیمپلی ground zero رو ۵ ساعت فرض کنیم اونوقت phantom pain 5000 ساعت گیمپلی داره
    غلو در این حد ؟!؟

    ۰ ۰
  15. Mourinho-1963 گفت:

    امیدوارم سریع تر روز های باقی مانده از راه برسه. :X :X :X
    درد فانتوم کی عرضه می شه؟

    ۰ ۰
  16. MANI گفت:

    پس بازی ۱۰۰ برابر دشوار تر هم خواد البته برای ما خیالی نیست

    ۰ ۰
  17. Dracula گفت:

    واسه عظمت map و گیم پلی چندان اهمیتی نداره چون خود Big Boss مظهر عظمته. فقط منتظر ۲تا بازیم. اول ارباب جو Castlevania LoS 2، دومیشم MGS V هست که امیدوارم بین عرضه Ground Zero و Phantom Pain فاصله زیادی نباشه

    ۰ ۰
    1. Gabriel Belmont گفت:

      دقیقاً منم منتظر این دو تا بازی هستم فقط! جالب اینجاست ناشر هر دو هم ک.ونامی هست. :D

      ۰ ۰
  18. Dracula گفت:

    واسم عظمت map و گیم پلی چندان اهمیتی نداره چون خود Big Boss مظهر عظمته. فقط منتظر ۲تا بازیم. اول ارباب جو Castlevania LoS 2، دومیشم MGS V هست که امیدوارم بین عرضه Ground Zero و Phantom Pain فاصله زیادی نباشه

    ۰ ۰
  19. محسن گفت:

    ترجمه اشتباهه.هزاران بار نبوده”بلکه ۱۰۰ها بار درسته.لطفا اصلاحش کنید.مگه GZ اندازه یه نقطه هست که هزاران بار کوچیکتر از بازی اصلیه. :D

    ۰ ۰