اسکرین شات های جدیدی از Dragon Age : Inquisition

توسط The Dark Knight در ۱ دی ۱۳۹۲ , ۲۱:۱۴

به تازگی BioWare چندین اسکرین شات جدید از سومین نسخه ی سری بازی های Dragon Age با نام Inquisition منتشر کرده است که این تصاویر را در ادامه می توانید مشاهده کنید :

دیدگاه
۱۵۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

153 Replies to “اسکرین شات های جدیدی از Dragon Age : Inquisition”

  1. The Dark Knight گفت:

    باز یکشنبه شد و باز بی خبری :|
    شرمنده …

    ۰ ۰
    1. ps3 with ps4 گفت:

      داداش گلم کم خبر نیومده :D
      playstationing.com/ps4/ps4-cpu-more-powerful-than-xbox-one-cpu-according-to-benchmark/102
      dualshockers.com/2013/12/21/sony-to-bring-highly-realistic-faces-to-naughty-dog-sony-santa-monica-and-guerrilla-games/

      playstationlifestyle.net/2013/12/21/sony-london-working-on-new-ip-for-ps4-is-very-high-profile-will-push-creativity-user-experience-and-technology-to-incredible-new-heights/

      اگه واقعا میتونی ترجمشون کن مخصوصا اخری و دومی چون اولی که جدید اومده تو پنجمارک ها دیگه همه میدونن ps4 قویترین کنسول هست

      ۰ ۰
    2. The Dark Knight گفت:

      چشم داش رضا ! وخ کردم میذارم :wink:

      ۰ ۰
    3. xneon 360 گفت:

      چیه دور همی سایت پلی استیشن باز کردین ؟ واقعا همه خبراتون فقط راجب سونیو پلی و ایناس ، خیلی جو ضایعی پیدا کرده
      لااقل ۴ تا خبر مث این بذارین یا بروز باشین آدم دلش بیاد یه سر بزنه به سایت

      ۰ ۰
    4. Arkham گفت:

      اونموقع که روزی ۱۰تا خبر محمدحسین واسه مایکروسافت میذاشت چر ساکت نشسته بودین :|

      ۰ ۰
    5. ps3 with ps4 گفت:

      اولا میشه به من بگید تو این چند روزه چه خبری مربوط به سونی تو سایت اومده؟؟؟؟
      داداش همه این خبرها امروز اومده و به روز هستن میخای یه کل دنیا بگیم سونی خبر نده تو رو خدا
      دیگه کنسول مایکرو حرفی برای گفتن نزاشته و هیچ کی رغبت نمیکنه بره طرفش چرا خود زنی میکنی روزبه :D

      ۰ ۰
    6. The Dark Knight گفت:

      ولش کن اقا ولش کن !
      جالب اینجاس که ایشون دسترسی هم دارن ! یه خبر نیذارن که هیچ ! توقع زیادی هم دارن :lol:
      خو خودت یکم تکون بخور خبر بذار :|

      ۰ ۰
  2. orion گفت:

    به به. محبوب و عشق من هم یه خبری ازش اومد.
    معماری و طراحی لباس هاش عالیه. به به چه شخصیتی بسازیم تو این سری. ریش هام خیلی خیلی طبیعیه. چه ریش و سیبیلی به هم بزنیم
    جونم :D :X

    ۰ ۰
  3. Jim گفت:

    راستش ان چنان امیدی بهش ندارم
    ولی خداییش دلم واسه یه rpg خوب تنگ شده :((

    ۰ ۰
  4. Arkham گفت:

    ویچر جلوی این باید بره لنگ بندازه :D
    گذشته از شوخی فک کنم یک شکست سنگین دیگه از ویچر بخوره :|

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      اره ۲ بار

      ۰ ۰
  5. silver گفت:

    دوستان میگم یه کمی به نشانه های ف.ر.ا.م.ا.س.ن.ر.ی تو عکس ها گیر بدید که یه بحثی راه بیفته!
    والا این بازی محکوم به نابود شدنه!

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      که چی الان. ؟واقعا هنوزم افرادی هستن به این دری وری ها توجه کنن. بابا یه ذره منظقی باشین دوره زمونه این عصر حجر بازی ها گذشته. یعنی واقعا تنها چیزی که با این عکسا به ذهنتون اومد همینا بود /:)

      ۰ ۰
    2. silver گفت:

      عزیزم خیلی وقت پیش که چند تا اسکرین شات از این بازی منتشر شد همینجا چه عمومی و چه خصوصی کلی بحث راجع به همون موارد انجام شد که بسیار تفریح آمیز و وقت پر کن بود!
      گفتم دوباره جو راه بیفته که کمی کل کل داشته باشیم و بخندیم!
      —————————————-
      باز یکی یه چیزی گفت و یکی دیگه شروع کرد با لحن حق به جانب اسکی رفتن؛برای تاکید روی حرفش هم از این شکلک ها گذاشت.
      حتما باید فحش و فحش کاری راه بیافته تا شما بفهمی فقط خودت ته منطق و معلومات نیستی؟!

      ۰ ۰
    3. orion گفت:

      نه من ته معلومات و ادئا نیستم.
      این بحث های احمقانه نه خنده داره نه جذاب. فقط نشون میده چه قدر وعض داغونه
      شمام اگه میخوای حال کنی بهتره بری تو چت خصوصیت.
      والا این بازی محکوم به فناست یعنی چی؟ شکلکم داره دیگه

      ۰ ۰
    4. crash گفت:

      شما یه ده سالی از خودت عقبی از دیگران هم که هیچ.
      وقتی این بحثا میشه بنده به طرز فکر و کل فکر شما شک میکنم.
      یا حرفی داری بزن یا نزن.تو این یه مورد بزرگترین ظلم پاک کردن صورت مسیله اس

      ۰ ۰
    5. silver گفت:

      نکته اول:این بازی محکوم به فناست چون EA ناشرشه و شماره قبلی رو دیدید که چه وضعی داشت!
      نکته دوم:همین بحث های احمقانه به طور روزانه داره تو صدا و سیما و رسانه های دولتی دیگه پخش میشه پس یا به نظر همه این بحث ها درسته اگر هم فکر میکنن ایراد داره پس چرا هیچ عکس العملی انجام نمیشه؟
      سر همین مسائل یه مدت تو همین سابت بحث بود که بازی که به نظر فراماسونری میاد اصلا نباید نقد بشه،حتی یکی واسه دنیای بازی نامه هم فرستاده بود!
      اگر هم من اینطوری مینویسم به خاطر اینه که میخوام ببینم همچنان یه عده هستند که همچین طرز فکری دارن و به خودم امیدوار بشم( :D ).
      اصلا من باب حال کردن نمیگم؛همه اون متن یه کنایه بود!

      ۰ ۰
    6. silver گفت:

      crash
      فکر میکنم روی کامنتت با منه چون نوع نگارشت چندان واضح نیست!به هر حال اگه من ده سال از خودم عقب باشم بازم یه ۳۰ سالی از شماها جلو ام!
      اگه واقعا متوجه منظور من نشدی واقعا باید به فکرم شک کنی چون درک چیزهایی بالاتر از درک خودت حتما واست سخته!

      ۰ ۰
    7. Very Big Daddy گفت:

      برادر چرا فکر میکنید این بازی چون ناشرش EA هست محکوم به شکسته؟!درسته دراگون ایج ۲ یا مثلا وارفایتر بازی خوبی نبود ولی خیلی از بازی های EA تو این چند سال بسیار هم موفق بودن!همین سری بتلفیلد هربار داره از دفعه ی قبل موفق تر میشه و امسال در این اوج سختگیری ها نظر منتقدان رو به خوبی جلب کرد و فروش خوبی هم داره و مولتی بسیار با کیفیت و محبوبی ارائه میده.سری مس افکت رو همین بایوویر ساخته،شکست خورده آیا؟!همین NFS که همه میگن داره تکرار میشه هم امسال موفق بود.فیفا هم که هر سال داره یکه تازی میکنه.حتی بازی هایی مثل کرایسیس و دداسپیس ۳ هم با اینکه در حد همیشگی نبودن اما باز هم نمیشه بهشون گفت “شکست”.
      شما کمی بیش از حد الکی به EA بی اعتمادید.این همه سالانه بازی های مختلف در سبک های مختلف میده چند موردش آره ضعیف ظاهر میشه اما بقیه موفقن.دلیل اصلی ناموفق ظاهر شدن اونا هم اینه که همیشه ۹۰ درصد بازی هاش در هرنسخه ی جدیدشون بر خلاف یکسری شرکت های دیگه دچار تغییر و تحول میشن که گاهی این تغییرات باب میل گیمر ها یا منتقد ها نیست.این تغییرات هم به گفته ی همه ی سازنده هاش اصلا زیر فشار ناشر نیست و کاملا در ساختن بازیشون آزادن.ایده های جدید و خوبی هم درراه داره مثل همین تایتان فال که همه ی جوایز رو درو کرده.کم لطفی میفرمایید در مورد این شرکت.سـیاسـت های غـلط داره اما شلوغش میکنن…این مخالفت هایی هم که میبینید در آمـریکـا هست دلایل دیگه ای داره خیلی مربوط به خود بازی هاش نیست که برای ما ایرانی ها مهم نیستن….
      با تشکر
      ـــــــــــــــــــ
      نمیونم چرا یک عده خیال میکنن بقیه این افـسـانه های مربوط به ف.ر.ا.م.ا.س.و.ن.ر.ی رو فقط خودشون شنیدن!والـله ما هم همش رو خوردیم منتهی هرچی بیشتر دیدم و شنیدم بیشتر به نظرم مسـخـره و مـضـحـک اومدن…

      ۰ ۰
    8. silver گفت:

      میدونم EA سالانه کلی بازی منتشر میکنه که خیلیاشون موفق میشن و…
      ولی یه نکته ای که هست بازی مثل عصر اژدها با بتل فیلد قابل مقایسه نیست؛بتل فیلد از بعد bad Company سیر صعودی قابل توجهی رو در پیش گرفته و احتمالا سالهای دیگه کلا کال آف رو بترکونه ولی عصر اژدها اصلا اینجوری نبوده؛شماره اول این بازی شاهکار بود و بلایی سر گیمرها آورد که نگو ولی شماره دومش یه دفعه آنچنان خورد زمین که گرد و خاکش هنوز تو هواست و شک ندارم شماره سوم ایراد گیری شده و عامه پسند تر شده شماره دومه،چیزی که دقیقا ضد نقش آفرینی سخت و حرفه ایه!
      اگر عصر اژدها یه دفعه انقدر گل کرد به خاطر نقش آفرینی کلاسیک بودنش دوربین باحالش و سخت بودنش بود نه دوربین سوم شخص،میان پرده های هیجانی یا شخصیت سخنگو!
      در ضمن شما از بایوور انتظار داری بیاد بگه EA زده پدر ما رو در آورده؟من که فکر نکنم هیچوقت همچین حرفی بزنه!
      شما عصر اژدها رو بده دست نوب ترین آدمی که میشناسی بعد شماره دومش رو بده بازی کنه میبینی که اولین حرفی که میزنه اینه:تابلو الکترونیک آرتز به بایوور گیر داده!

      ۰ ۰
    9. Very Big Daddy گفت:

      دوست عزیز نمیشه همینطور رو هوا حدس زد که EA دخالت کرده…ویسرال هم همین حرف رو زد که EA بسیار دست ما رو باز میذاره.بودجه رو میده و تاریخ انتظار رو مشخص میکنه.این متاسفانه مشکل ماست که یک بازی خراب میشه اون رو تقصیر ناشر میندازیم ولو ناشر خود یک استودیوی بزرگ و تقریبا مستقل باشه(کلا همینطوریم هر مشکل کوچیکی رو مستقیما به بالا ربط میدیم :D ).خـنچر نذاشته رو گلـوشون که بخوان تعریف کنن اگر واقعا مشکل داشتن با این ناشر میرفتن بیرون چندین شرکت هستن که رو هوا بزنن اعضای بایوویر و ویسرال رو!خـفـقان که نیست!
      بعد هم بر فرض مشکل از EA بوده…بایوویر بچه که نیست اینبار فکر نکنم اون اشتباهات رو تکرار کنه…EA هم درس میگیره.من هم مثل شما امیدوارم هرچه بیشتر به استایل ریشه ها برگرده.
      با تشکر

      ۰ ۰
    10. Very Big Daddy گفت:

      تایـید بفرمایید لطفا!

      ۰ ۰
    11. Very Big Daddy گفت:

      تایید نمیفرمایید احیانا؟! :|

      ۰ ۰
    12. silver گفت:

      جواب در پ.خ!

      ۰ ۰
    13. Very Big Daddy گفت:

      همچنین! :D

      ۰ ۰
    14. crash گفت:

      @silver
      من مروی صحبتم با orion بود.
      حالا شما به خوذت میگیری از خود درگیریته

      ۰ ۰
    15. silver گفت:

      جدی؟! :|
      پس من یه مدته خود در گیری دارم و خودم خبر ندارم! :))
      ممنون از اطلاع رسانی شما خودت برای درمان چیکار کردی به منم بگو! ;;)

      ۰ ۰
    16. orion گفت:

      باشه شما راست میگی. من عقبم
      اونش به خودم مربوطه
      منم از هیچ کسو هیچ چیزم نمیترسم. حرفمم میزنم. فقط میبینم این قدر سطح درک افراد سایت بالاست. نگم بهتره

      ۰ ۰
    17. silver گفت:

      منم میگم دیگه شما بسیار آدم با کمالاتی هستی!
      حالا زیاد سخت نگیر… :D

      ۰ ۰
    18. the director گفت:

      “والا این بازی محکوم به نابود شدنه!”
      اصلا اینطور نیست سیلور جان… اصلا!!!
      این بازی وقتی خبری از ویچر نبود داشت میدرخشید.
      متاسفانه سیاستهای سازندگان برای ادامه موفقیت این سری درست نبود و شاهد یه پسرفت بودیم ولی این بازی توانایی درخشش سالهای قبل رو داره… حتی خیلی بیشتر ;)

      ۰ ۰
    19. silver گفت:

      شما مطمئنی؟
      حالا ویچر هست و این بازی داره همینطور کم نور تر میشه!
      به نظر من یه راه برای درو کردن نمرات کامل توسط این بازی و برگشت به اوج هست که اونم برگشت به اولین عصر اژدها میباشد!
      به نظر شما سیاست های غلط ناشر و سازنده تا تا حالا تغییری کرده؟نه دیگه!احتمال تغییر کردنش هم بسیار پایینه!
      من هم دوست دارم واسه صد سال آینده عصر اژدها واسه بازی داشته باشم ولی این بازی که من دیدم…

      ۰ ۰
    20. psycho mantis گفت:

      فقط میدونی چیه؟؟؟
      اینا که اینقدر پز گرافیک میدن امیدوارم دیگه این شمشیر ها رو اونجوری نسازن!!! یه خنجرش معادل یه شمشیر بود!!! مسخره ها!! تازه میدونی نکته ی بعدی چیه؟؟؟ قلاف شمشیر ها توسط جاذبه توی هوا و پشت کرکتر ها قرار داشت. :| :| :|
      حالا درستهکه با اوریجینز زندگی کردم اما بعد از اینکهنسخه ی دوم بازی اومد کلا نظرم نسبت بهش عوضشد.
      شماره سه هم که نهسه!!!
      ————————————-
      ” Start A New Life = March 18, 2014 ”

      ۰ ۰
    21. the director گفت:

      نحس؟ من واقعا نمیفهمم چرا الکی جو میدین به شماره ۳؟
      DMC3 و Mass Effect 3 و GTA 3 و MGS 3 و GOW3 و Uncharted 3 و Jak 3 و Silent hill 3 و….. کلی بازی بودن نسخه ۳ عااالی بود..

      در مورد گرافیک تقریبا موافقم ولی باید توجه کرد که فعلا گرافیک واسه این نسله…

      ۰ ۰
    22. daaanteee گفت:

      کی گفته ۳ نحسه آیا؟
      ۳ خیلی هم خوب خیلی هم عالی
      ۳ عدد شانس من
      همون دویل می کرای ۳ واسه همه کافیه
      متال گیر ۳ هم که جای خود دارد مانتیس عزیز. ندارد آیا؟
      :D :D :D

      ۰ ۰
  6. the director گفت:

    آخ جون……. چه میکنه دراگون ایج جونم
    ملکه موریگان هم هستن :X
    خیلی گرافیک بازی پیشرفت کرده. خدا کنه داستان بازی هم پیشرفت خوبی بکنه.. البته سیستم سرنوشت هم نقش مهمی داره
    واقعا عاشق دراگون ایج هستم..امیدوارم به دوران اوج Origins برگرده ;)

    ۰ ۰
  7. Mourinho-1963 گفت:

    گرافیک هنری بسیار زیبایی داره . امیدوارم انتظارات رو بر آورده کنه . هر چند زیاد خوشبین نیستم.
    قضاوت زود هنگام درست نیست . ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست… .

    ۰ ۰
  8. silver گفت:

    (ویرایش همش مینویسه خطا!)
    ویرایش شد:
    دوستان میگم یه کمی به نشانه های ف.ر.ا.م.ا.س.ن.ر.ی تو عکس ها گیر بدید که یه بحثی راه بیفته و گرنه هیچ مورد خاص و قابل توجهی تو کل عکسهای منتشر شده از این بازی نیست!
    —————————————————-
    به نظرم این بازی محکوم به نابود شدنه!

    ۰ ۰
    1. Mourinho-1963 گفت:

      Silver@
      محکوم به نابود شدنه . نظرت نسبتا درسته چون از یه جا شنیدم فقط چند دقیقه از بازی بگذره کمر گیمر خم می شه (از تو ذوق خوردن شدید).در ضمن اکثر اوقات شماره ۳ ها نا امید کننده می شه.

      ۰ ۰
  9. victor hogo گفت:

    خب از این بازی گرافیک تکنیکی و فنی در حد ویچر ۳ انتظار ندارم ولی از لحاظ گرافیک هنری می تونه با ویچر رقابت کنه!
    عذاب آورتربن تجربه در اخرین عصر اژدهایی که تجربه کردیم لوکیشنهای تکراری بود که امیدوارم به طور کامل تو شماره ۳ رفع بشه!
    بازی رو هم کاملا موفق می دونم و باید منتظر یک رقابت خوب بین این بازی و دارک سولز ۲ و ویچر ۳ باشیم!
    بزرگترین انتظارم هم از این بازی یک داستان و دنیای تاریک و سنگین و جدی هست !

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      داش علی اون مشکلش که ۱۰۰ درصد حل شده. تو همین ویدئو paxprime نزدیک ۵ مدل لوکیشین مختلف با ظاهری کاملا متفاوت نشون دادن. الان مشکل اصلی من گیم پلی. میخوام بدونم چه قدر میتونن ترکیب سبک مبارزه رو انعطاف پذیر در بیارن. و اگر درست دربیاد با شاهکاری طرفیم :X

      ۰ ۰
    2. m.a 07 گفت:

      تو دوشم ۶-۷ تا لوکشىن داشت! :D

      ۰ ۰
    3. orion گفت:

      اره کل بازی اون قدر داشت. ولی این تازه گوشه ای از بازی بود :D

      ۰ ۰
  10. mohandeseporoje گفت:

    مهندس چرا بنزین تموم شد؟

    ۰ ۰
    1. The Dark Knight گفت:

      :| :mrgreen:

      ۰ ۰
  11. hessam گفت:

    از لحاظ گرافیک نسبت به رقیب یک مرحله پایینتره
    از لحاظ داستان هم یک پله پایینتره
    از لحاظ موسیقی هم یک پله پایینتره
    اما هنوز یه برگ برنده بزرگ رو داره
    و اون هم گیمپلیه
    اگه سازندگان بتونن به خوبی مبارزه ها رو پیاده کنن میتونه به راحتی رقیب رو پشت سر بگذاره
    که زیاد هم بعید به نظر نمیرسه
    به نظرم بهتره منتظر یک نبرد هیجانی بین این دو بازی باشیم
    و امیدوارم از هردو لذت کافی رو ببریم !
    به هر حال برای ما آرپی جی بازا اوضاع نابسامان بود
    که امیدوارم بر طرف بشه
    با تشکر

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      از نظر گرافیکی ویچر یه بازی کاملا نسل بعدیه. اما دراگون ایج هر چیزی که نشون دادن روی کنسول های این نسل بوده. باید صبر کرد نسخه نسل بعد رو دید بعد کامل نظر داد
      از نظر داستانم هنوز از ویچر ۳ خیلی جیزی معلوم نیست. از دراگون ایج هم همین طور فقط بیس اصلی داستان مشخصه
      موسیقی هم فکر نکنم جز واجبات اصلی یه بازی باشه
      گیم پلی هم که اصلا هنوز از ویچر ۳ هیچ چیز کاملی نشون ندادن
      دراگون ایج هم تا بازی نشه نمیشه نظر داد. در کل به نظر من قضاوت در مورد این ۲ تا خیلی زوده :wink:

      ۰ ۰
    2. Howard Mansell گفت:

      عزیزم چرا این طور می گی ! هر چی نشون دادن از پی سی هاشون بوده! :|

      ۰ ۰
    3. orion گفت:

      بله اسکرین شات از نسخه pc هستش :-D
      ولی من هرچی دیدم با ایکس باکس بازی میکردن

      ۰ ۰
    4. Howard Mansell گفت:

      دسته اکس باکس برای پی سی هستش خب! :|

      ۰ ۰
    5. orion گفت:

      دیگه فرق نسخه pc و xbox میفهمم.
      ویدئو paxprime دیدی؟

      ۰ ۰
    6. Very Big Daddy گفت:

      جدا؟!کی گفته داستانش پایین تره؟!من الان به نظرم داستان ریشه ها خیلی از ویچر بهتر و حماسی تر بود!المان های آرپی جی و گیم پلیش رو هم بیشتر دوست داشتم!موسیقی رو هم من نمیدونم شما موسیقی های این بازی رو شنیدی الان یا غیب گفتی؟!در ضمن موسیقی یک چیز اصولا سلیقه ایست.اگر این بازی دوباره به استاندارد های ریشه هابرگرده و بیخیال نسخه ی دو شده باشه من با تمام احترام و علاقم به ویچر یک تار موش رو به ده تا ویچر نمیدم!

      ۰ ۰
    7. Very Big Daddy گفت:

      فقط در مورد گرافیک آره گرافیک ویچر خیلی رویاییه هرچند در زمینه ی کاراکترها تا حالا بد بوده.اما همین گرافیکی که الان تو این شات ها میبینیم هم باشه واسه دراگون ایج جدید بسیارعالی و کافیه!

      ۰ ۰
    8. Howard Mansell گفت:

      اصلا زشته داستان یه بازی رو که مبتنی از ۶ تا رومان کت و کلفته رو با یه بازی دیگه مقایسه کرد! نکن این کا رو!

      ۰ ۰
    9. Very Big Daddy گفت:

      مترو هم از یک رمان گرفته شده ولی همین لست لایت خیلی اصل داستان آنچنانی نداشت بیشتر تکیه بر اتمسفر عالیش داشت!اینکه نشد حرف چون از رمان معروف گرفته شده بهتره!
      داستان ویچر ۲ هچین معجزه ای هم نبود!من خودم داستان ریشه ها رو ترجیح میدم!

      ۰ ۰
    10. HeIsEnBeRg گفت:

      تا اونجایی که میدونم ۲۰۳۳ از رمان برداشته شده ولی لست لایت نه
      ————————————————————————————————
      درباره دراگون ایج هم اینکه ریشه ها بازی بود که منو به سمت rpg کشوند یعنی من قبل این بازی اصلا به rpg علاقه نداشتم سر شماره ۲ این بازی خیلی امید داشتم ولی بدجور زد تو برجکم به نظر من چیزی که واقعا تو شماره ی ۲ کم بود داشتن هدف درست حسابی بود تو ریشه ها darkspown ها بودن blight بود کلا بازی هدفش مشخص بود وقتی دراگون ایج ۲ رو تموم کردم باورم نمیشد با خودم گفتم یعنی همین؟تموم شد؟!!!
      هرکاریم میکنم هنوزم به این inquisition امید دارم شاید بخاطر موریگان یا شاید اثرات هایپ تریلر e3 هر چی که هست امیدوارم بایوور از اشتباهات نسخه دوم درس گرفته باشه و یه بازی در حد ریشه ها یا بیشتر تحویلمون بده :mrgreen:

      ۰ ۰
    11. Very Big Daddy گفت:

      اصلا شما بگو ۲۰۳۳!همونم داستان آنچنانی نداشت که!مترو متکی به اتمـسفرشه!
      ـــــــــــــــــــ
      بایوویر هرچی بسازه من دوستش دارم…اما در مورد نسخه ی دوم دقیقا زدی تو خال!اصلا هدف نداشت!حماسه نداشت!ابهت نداشت داستانش بر خلاف ریشه ها!

      ۰ ۰
  12. MOHSEN f گفت:

    امیدوارم این شماره بازی رو به اون ریشه های دوست داشتنیش برگردونه!

    ۰ ۰
  13. Benjamin Barker گفت:

    بسیار بازی خوبی به نظر میرسه. امید وارم بتونه خاطرات خوب ریشه هارو برای ما زنده کنه.

    ۰ ۰
  14. Howard Mansell گفت:

    انقدر بایوویر در شماره دوم گند زد که رفع نواقص اون شماره رو کرده نکات اصلی تبلیغات خودش!
    محیط ها تکراری نیستند!- شخصیت اصلی بازیو سایر شخصیت ها همراه شخصی سازی می شن در حد بوندس لیگا- اون سیستم مسخره دوستی و رقابت حذف- نوع انتخاب های دیالوگ نسخه دوم به کلی بهتر شده و فراست بایت ۳ !:/
    عزیز من این که شد یه پچ برای درگن ایج ۲؟ نواوریت کو؟ نسل بعد ااومد شما هنوز در پی رفع مشکلات نسخه دومی؟
    ببین وضعیت چقدر بحرانی هستش که حضور موریگان شده نکته اصلی بازی و برگه برندش!
    اصللا معلوم نیست چند چندس سازنده هاش با خودشون! اول گفتند اپن ورلده بازی در حد اسکایریم و حتی بیشتر بعد اومدن گفتند نه خیر فقط محیط ها بزرگن! االان این تصاویرشون رو ادم می بینه یاد انیمیشن های صبا می افته از بس که خوشی و طروات و … توشون موج می زنه! “/ معلوم نیست می خوان کلاسیک بسازن یا مردن و اکشن ارپی جی!
    چقدر تناقض دیگه برادر من؟ اون تصویر از اتاق که من دیدم یاد فیبل افتادم!
    در کل بایویر تیم اصلیش بنظرم روی مس ایفکت دارن کار می کنن و این تیم در حال کار بر روی درگن ایج مثل کاستیلا می مونه! از لحاظ تبلیغات هم که صفر با وجود خوره تبلیغاتی چون EA!
    خدا اخر و عقبتش رو به خیر کنه من که از ارپی جی خوب بازی کردن بدم نمی آد
    ————————-
    ساز مخالف ۲

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      خب
      با حرفت موافقم. اشتباهات شماره ۲ بایوویر مجبور کرده که بیش ترین وقتشه بزاره مشکلات اونو حل کنه. الان همش بحث برگشت به ریشه ها مطرحه. خوده باوویرم میخواد جبران کنه.
      اما
      موریگان برگ برنده هست چون پتانسلی که داره میتونه رو داستان بازی تاثیر بزاره.
      سازنده ها روش تاکید دارن چون اونایی که با شماره اول زندگی کردن دوسش دارن. بازگشت یه شخصیت خوب کجاش فاجعه هستش؟
      بحث اپن ورلد بودنش هم به نظرم خیلی خوب شد که اون جوری نشد. اون سبک محیط به داستان گویی بایوویر نمیخورد حالا که میخوان به هوادا احترام بزارن شدن ادم بد؟
      در کل بحث این بازی تا زمانی که نیاد کاملا بیهوده هست. تمام چیزای که نشون دادن نسخه پری الفا است. ممکنه بازم تغییر کنه
      راستی بحث نواوری کردی؟ ۱ مورد از اون نواوری های ویچر ۳ رو میگی؟ من نمیدونم

      ۰ ۰
    2. Howard Mansell گفت:

      نو اوری ویچر ۳ که هنوز در هیچ بازی ار پی جی دیگه دیده نشده: تلفیق یک دنیای باز با انتخاب هایی تاثیر گذار و داستانی عمیق! – موتور RED که بر همین اساس ساخته شده!- ساخت دنیایی پویا!

      ۰ ۰
    3. The Dark Knight گفت:

      RPG باز نیستم اما ویچر سطحش خیلی بالاتر از بقیس !

      ۰ ۰
    4. orion گفت:

      خب پس وسط بحث ما نیا :wink:
      (kiding)

      ۰ ۰
    5. orion گفت:

      خوشم میاد همچین تعریف میکنین انگار ۱۰ بار بازی رو تموم کردین :-D
      بحث دنیای باز و داستان غیر خطی تا اونجا که به یاد دارم اسکایریم و فال اوت ۳ هم داشتن. پس نواوری محسوب نمیشه

      ۰ ۰
    6. Howard Mansell گفت:

      داستان غیر خطی و اسکایریم؟ باو امید جان از تو بیشتر انتظار داشتم! کجای داستان اسکایریم غیر خطی بود با اون شخصیت های کج و کوله اش :D

      ۰ ۰
    7. orion گفت:

      اره خیلی کج و کولن. مجبور بودم برای مثال نقض استفاده کنم :-D
      ولی بازم با اون داستان یه صفحه ایش جز غیر خطی هاست.

      ۰ ۰
    8. Milad RFM گفت:

      ویچر ۳ و دراگون ایج ایا خط داستانی دارن یا مثل اسکایریم هستن؟

      ۰ ۰
    9. Vahid گفت:

      نوآوری می خوای دیگه؟
      در بخش گرافیک: رندرینگ مبتنی بر فیزیک و به طور کلی فیزیک بسیار بهتر. مثلاً تکون خوردن بخش هایی از لباس گرالت در حین حرکت یا در زمان وزیدن باد می بینیم که چه طور درخت ها و گیاه ها به شدت حرکت می کنن. در مورد چیز هایی مثل Physx Nvidia و Motion Capture (که سازنده ها هم روش تاکید کردن) و DX 11 و Fur Tech هم که اصلاً لازم نیست توضیح بدم. همه ی این ویژگی های بی نظیر رو در کنار این قرار بدیم که سازنده ها گفتن توی این بازی چیزی به نام صفحه ی لودینگ وجود نداره!
      در بخش گیم پلی: بزرگترین نقشه ای که تا حالا توی یه بازی نقش آفرینی دیدید (۲۰% بزرگ تر از اسکایریم)؛ شامل مناطق مختلف از خشکی بگیر تا دریا. بر خلاف اسکایریم هم قایق وجود داره (حتی نبرد های دریایی هم وجود داره) و هم این که اسب ها بی ارزش نیستن حتی برای استفاده از اونا باید رام شون کنید.
      Witcher Sense: قابلیت جدیدی که مثلاً می تونه ردپای موجودات یا آیتم های مخفی رو بهت نشون بده.
      اضافه شدن سیستم تجارت و داد و ستد و بالا و پایین رفتن قیمت ها با توجه خرید و فروش هایی که انجام می دید.
      مبارزات بهتر و تاکتیکی تر به لطف دوربین ویژه ای که برای مبارزات در نظر گرفته شده. (طبق گفته های سازنده ها می تونید در حین درگیری به نقاط حساس بدن دشمن ها ظربه بزنید)
      در بخش Choice & Consequence: سازنده ها قول دادن نتایج خیلی از تصمیماتی که می گیرید بعد ها (و نه بلافاصله) مشخص می شه و قرار نیست راحت بتونید برگردید و تصمیمات تون رو عوض کنید. این باعث می شه هر کس واقعاً هر انتخابی که انجام داده عواقب خوب و بدش رو ببینه و نه این که هی برگرده و بهترین انتخاب ها رو بکنه! توی چند تا بازی تا حالا تو عمرت همچین چیزی رو دیدی؟!
      در مورد اضافه کردن توانایی Translation که شخصاً نمونه ش رو (اون هم دست و پا شکسته) توی Anachronox دیدم که نیاز نیست حرفی بزنم. ببین سازنده ها دارن به کجا ها فکر می کنن!

      تازه این ها فقط نو آوری ها بودن وگرنه خیلی از مشکلات قبلی مثل QTE ها و درجه ی سختی نامتعادل (به اعتقاد بعضی ها) و مبارزات H&S ی و طبق گفته ی سازنده ها حل شده. (توی تریلر بازی هم مشخص بود) دیگه خبری از چپتر های مختلف هم نیست و دنیای بازی یه تیکه شده. قابلیت پریدن هم اضافه شده. دیگه چی می خوای؟! فکر کنم اینا مشکلاتی بودن که با نسخه ی قبلی داشتی!

      آخه برادر من چی این دو تا بازی رو با هم مقایسه می کنی؟! من خودم کاملاً مخالف مقایسه ی این دو بازی هستم مگر زمانی که هر دو منتشر شده باشن ولی اگه بخوایم از روی کاغذ دو تا رو با هم قیاس کنیم Inquisition مثل گوجه له می شه.

      ——————————————————-
      ساز مخالف (شعبه ی ۱ LOL)

      ۰ ۰
    10. Very Big Daddy گفت:

      اوه اوه صاحابش اومد! :mrgreen: منتظرت بودیم! :D
      من فقط بهبود بخش مبارزات رو میخوام و تاثیر انتخاب ها که تو نسخه ی دوم مشکلات اصلی بودن به نظر من.اگر اینا حل شه بی نظیر میشه.در ضمن این طراحی چهره ها هم امیدوارم بهتر از تریلر ها باشه!
      با تشکر!

      ۰ ۰
    11. the director گفت:

      بایوویر نگفت داره بازی نسل بعدی میسازه آقا مجتبی.. خودشون بارها گفتن بازگشت به ریشه ها و جبران اشتباهات..
      نوآوری؟ مجتبی عزیز شما که میگین تلفیق دنیای باز به همراه داستان عمیق به عنوان “نو”آوری حساب نمیشه بلکه ارتقای سطح کیفی ویژگی هایی هست که تو تمام بازیهای نقش آفرینی هست.. مثال بارزش هم GTA

      درباره موریگان هم دوست عزیزمون،Orion، توضیح دادن

      ۰ ۰
    12. Vahid گفت:

      خود بایوویر گفته؟! پس چتونه دیگه؟ چرا دو تا بازی که یک نسل (!) با هم فاصله دارن رو هم مقایسه می کنید؟ خوبه خودتون می دونید بایوویر تازه می خواد گندکاری های قبلیش رو درست کنه بعد میاید بازیش رو با غولی مثل TW 3 که سرتاپاش ویژگی های ممتازه مقایسه می کنید!
      تلفیق دنیای باز با داستان غیر خطی نوآوری نیست به هیچ وجه! انقلابه! اگه نوآوری می خواید که من توی پست بالام به چند تاشون اشاره کردم.
      در ضمن تاسف می خورم شما به داستان متوسط اسکایریم و Fallout 3 می گید غیر خطی! شما ظاهراً آزادی عمل واسه انجام ماموریت های جانبی رو با داستان غیر خطی اشتباه گرفتید استاد! داستان غیر خطی یعنی این که شما بتونید توی همون Main Story تصمیمات مختلف بگیرید و عواقب شون رو هم ببینید (مثل دو شماره ی قبلی The Witcher با این تفاوت که اونا Open-World نبودن) که صد البته این رویای نقش آفرینی باز هاست منتها هنوز به معنای واقعی کلمه اتفاق نیفتاده کما این که ما قبل از این هم شاهکار هایی مثل Fallout 1 و Arcanum: Of Steampunk & Magick Obscura (و بازی های دیگه که حضور ذهن ندارم) داشتیم که این موضوع رو تا حدی تحقق بخشیدن؛ اما همون طور که گفتم فقط تا حدی! اما این بار بالاخره اتفاق می افته و یه داستان کاملاً غیر خطی (مثل TW 1/TW 2) و دنیای باز (مثل اسکایریم) رو خواهیم دیدیم.

      ۰ ۰
    13. orion گفت:

      الان چرا به زور میگی ویچر ۲ غیر خطیه. شما امار بگیر ببین چند نفر تو ویچر از نظر داستانی بازیشون با هم فرق داره؟. چرا یه ذره منطقی دلیل نمیاری وحید جان.
      واقعا وجدانن ویچر ۲ از نظر داستانی غیر خطی بود.؟
      اگه بگیم غیر خطی بودن یعنی ازدای عمل در انتخاب خب همون شماره اول عصر اژدها ک ویچر یک دهمشم حق انتخاب نداره. شما دراگون ایج رو میتونی به ۶ حالت شروع کنی. تو ۶۰ ساعتی هم که بخش داستانی رو تموم میکنی چندین و چند انتخاب حیاتی هست که به بهترین حالت عواقبشو میبینی و لمس میکنی. تازه جدا از انتخاب های شخصی و …. است. ولی من بازم بهش نمیگم غیر خطی. چون داستان اصلی روی خط اصلی پیش میره
      غیر خطی بودن با محیط باز بودن رابطه مستقیم داره. اینکه شما ازادنه هر کاری میکنی. تو یه خط حرکت نمیکنی. مثله همون اسکایریم. پس این از طرف ویچر ۳ نواوری محسوب نمیشه.

      ۰ ۰
    14. Vahid گفت:

      “غیر خطی بودن با محیط باز بودن رابطه مستقیم داره.”
      محمد جان عزیز من یه چیز رو توجه نکردی. من گفتم «داستان غیر خطی» (هر دوش با همن).
      غیر خطی بودن حالت های مختلف و تعاریف مختلفی داره. بستگی داره منظور شما از غیر خطی بودن چی باشه؛ Nonlinear Narrative؟ یا Nonlinear Level Design؟
      بعدشم چه طوری می گی TW 2 از لحاظ داستانی غیر خطی نبود؟! خدا به من صبر بده! بیا اینجا Dicision های بازی رو ببین:
      http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_2_decision_checklist
      خدا رو شکر توی لینک بالا قشنگ می تونی همه ی تصمیمات «مهم و اساسی» بازی رو ببینی با نتایج شون! ببین از لحاظ کیفیت چه قدر با DA فاصله دارن و چه قدر آدم رو تحت فشار می ذارن! (البته این جای بحث خیلی زیادی داره)
      توی TW 2 هم می تونی چپتر ۲ رو به ۲ شکل کاملاً متفاوت بازی کنی (با کمک کردن یا نکردن به یوروف و اسکویاتل)؛ این به اون در!
      اگه توی ۱۰ سال اخیر یه بازی ساخته شده باشه که حقیقتاً C&C رو معنی کرده باشه همین یه بازیه و بس بعد می گی غیر خطی نبود؟!
      با تشکر.

      ۰ ۰
    15. orion گفت:

      پس اون چیزی که من از غیر خطی بودن فهمیدم زمین تا زیر زمین با شما فرق داره

      ۰ ۰
    16. Dragonslayer11 گفت:

      بابا وحید جان جو الکی نده!! اسم قشنگ قشنگ روایت غیر خطی یا طراحی لول غیر خطی رو هم میاری نمیگی کلا ربطی به هم ندارن؟!؟!
      غیر خطی بودن یک بازی چیه؟ غیر خطی بودن یک بازی رو گیمر تعیین میکنه! آیا گیمر به این نتیجه رسیده که بازی ای که کرده منحصر به او بوده است؟ آیا طراحی ها توان پیاده سازی انتخاب های گیمر را داشته؟ یا صرفا گیمر را با چند انتخاب قشنگ سرگرم کرده و در نهایت اتفاقی که از قبل پیش بینی شده بود می افته؟ (مثال خیلی واضخش د واکینگ دد هست) البته بازی باید در نهایت یک هدف داستانی داشته باشه! جایی که طراح مجبوره گیمر رو به بازی خودش برگردونه و چند تا اتفاق رو بهش تحمیل کنه.(act of god؟) اما واقعا ویچر دو چقدر این ویژگی ها رو داشت؟؟ البته همین جا باید تصریح کرد ویچر دو واقعا بازیه خوبی بود اما همین!! دیگه شاهکار و افسانه و هوخشتره نبود!! بازی خوبی بود! و البته عصر اژدها دو بازی بدی بود! و این هم همین! دیگه افتضاح و مایه ی ننگ و اینا نبود! بد بود! حالا اگر معتقدیم ویچر دو بازی خوبیه باید به سطحش احترام بذاریم! در دیدگاه اگر یک بازی خوب باشه تاثیر تصمیم ها بهتر دیده میشه! ویچر دو تقریبا در آخر هر چپتر به تو دو تا انتخاب میداد که مسیر و لوکیشن، میشن ها، و حتی آیتم های چپتر بعد رو تحت تاثیر قرار میداد! اما همین!! بزرگترین تاثیری که من روی داستان میذاشتم همین بود! دو تا انتخاب گنده آخر هر چپتر! و البته روایت داستان ویچر دو افتضاح بود!!!!!! افتضاح!!!!!!!!!!!!!!!! تو هیچی نمیدونی بعد تو چپتر آخر همه چی رو میدونی!!!!! این شد روایت داستان؟؟!؟!؟!؟! چرا به خودمون توهین میکنیم؟ بعد خود سازنده ی بازی داره میگه آقا گیم پلی ایراد داشت! شما قبول نداری؟ :))
      اما این که اتفاقا دوستمون میگه اسکایریم غیر خطی بود راست میگه! اسکایریم یک ریزه کاری های خاص داشت در دیالوگ های خاص و موقعیت های خاص که میتونست تجربه رو برای هر فرد منحصر به فرد کنه! اما واقعا تجربه ی بازی ویچر ۲ ی هر فرد منحصر به فرده؟ میشه با تقریب خیلی خوبی گفت از هر نه نفر (دو به توان سه + یک) دو نفر تجربه ی بازیشون به شدت شبیه به هم بوده!
      بازی ویچر واقعا بازی خوبی بود! اما من از نصف که چه عرض کنم شاید از هفتاد درصد قابلیت های گرالت هم استفاده نکردم و به راحتی بازی تموم شد! میدونی چرا؟ چون خیلی سخت بود!! مدیریت قابلیت های گرالت درست کردن بمب ها و پوشن ها واقعا چیز مضخرفی بود!! مثلا اینکه گرالت اول باید میشست زمین دیگه بازی ته واقعگرا بود؟! :) گیم پلی بازی یک آش شله قلمکار بود! مجموعه ای از المان های خوب که در کنار هم به شدت بد ترکیب شده بود!
      خلاصه ویچر ۲ بازی خوبی بود! اما اسطوره سازی ممنوع!
      ولی بی انصافیه که این همه نوشتن در نهایت ننویسم که غیر ممکنه آدم آر پی جی باز باشه و با اطلاعات فعلی ویچر سه حال نکرده باشه!! فعلا ویچر سه می تازد!!

      ۰ ۰
    17. Vahid گفت:

      من گفتم غیر خطی بودن حالت های مختلفی داره؛ یکی از از لحاظ طراحی مرحله و یکی هم از لحاظ داستان گویی. این کجاش مشکل داره؟!
      TW 2 از لحاظ داستان گویی غیر خطیه و اسکایریم از لحاظ طراحی مرحله. گویا شما این ها رو قبول نداری.
      در مورد TW 2 هم نمی دونم چرا این قدر به خودت زحمت می دی. بحث اصلاً در مورد این بازی نیست؛ بحث در مورد Inquisition و TW 3 بود که به وضوح با هم اتفاق نظر داریم. پس دیگه بیشتر از این کشش نمی دم.
      شما از TW 2 خوشت نمیاد، خب من به نظرت احترام می ذارم. با کمال احترام این بازی واسه من بهترین عنوان نسل هفتم بود!
      با تشکر.

      ۰ ۰
  15. gta3 گفت:

    گرافیکش زیاد بالاس در واقع خیلی بالاس!! ۸-O

    ۰ ۰
  16. Sirius گفت:

    گرافیک بازی از لحاظ تکنیکی و هنری در سطح واقعا عالی هستش.

    ۰ ۰
  17. yamato گفت:

    ممنون …
    شماره ی ۲ که حسابی حالمونو از لحاظ گیمپلی به هم زد
    ببینیم این دسپخت بایوویر چه مزه ایه!!!!

    ۰ ۰
  18. Ulfric گفت:

    واقعا حسرت میخورم که چرا یک عنوان از این سری هم بازی نکردم :|

    ۰ ۰
  19. Pandora7 گفت:

    شگفت انگیز بی نظیر اصلا نسخه اول عاشق این بشر شدم الان دیگه بچ ازش دارم تا چند ماه دیگه یه نو قدم در راه دارم . چقدر سر این بازی توی فیس دوغ بحث کردیم :-D

    ۰ ۰
    1. Howard Mansell گفت:

      پوریا خودت زحمت بکش زیر نویس کامنتت رو هم بذار بفهمیم قشنگ چی گفتی :D

      ۰ ۰
    2. Arkham گفت:

      چی میگی؟ :|

      ۰ ۰
    3. orion گفت:

      بابا من میفهمم چی میگه. میگه عاشق موریگانه. یه بچه هم ازش داره. چند وقت دیگه هم یکی دیگه :-D

      ۰ ۰
    4. Pandora7 گفت:

      با گوشی انم بی انصافا ده نفری ریختین حالا خودت جمله خوردگیت توی جمله بندی هات زیاد :))
      شگفت انگیز وبی نظیر. از همون نسخه ی اول عاشق این بشر شدم الان دیگه یه بچه ازش دارم تا چند ماه دیگه یه نو قدم در راه داریم. چقدر سر این بازی توی فیس دوغ بحث کردیم :lol:

      ۰ ۰
    5. sand man گفت:

      برو تو تنظیمات کیبورد گوشیت اسپل چکر و بقیه تیک ها رو بردار
      اصلا کل جمله بندیت چپ و چولس :D

      ۰ ۰
  20. general amin گفت:

    هر چه می خواهی باش فقط یک اپسیلون شبیه نسخه دوم نباش !
    ———————-
    :((
    ۸۶ روز تا دیدار محبوب :X

    ۰ ۰
    1. the director گفت:

      معذرت میخوام ژنرال عزیز ولی تو صفحه توییتر کوجیما ازش پرسیدن تاریخ انتشار متال ۱۸ مارچ هست دیگه؟
      گفت فعلا معلوم نیست…، :sad:
      بعدش گفت زمان کیفیت بازی رو تحت تاثیر قرار میده
      والله ژنرال بدجوری نگران شدم ممکنه تاخیر بخوره

      ۰ ۰
    2. general amin گفت:

      WTF
      :-?
      همین امروز توییتر ایشان را چک کرده بودم چنین چیزی ندیدم . در ضمن معمولا استاد جواب کسی را در توییتر نمی دهد …
      ———————
      بر فرض محال اگر خبر درست باشد دیگر این موضوع از اختیار استاد خارج است . من بازی را ۱۸ مارچ بازی می کنم حالا می خواهد منتشر بشود یا یک سال تاخیر بخورد :lol:
      دیگر نمی شود بیشتر صبر کرد :((
      ——————–
      :((
      ۸۵ روز تا دیدار محبوب :X

      ۰ ۰
    3. the director گفت:

      امروز کوجیما جواب داد…نه به کاربران بلکه به یک گزارشگر که داشت سوال میپرسید….
      البته احتمال تاخیر کمه ولی حس میکنم استاد خسته شده انگار ژنرال عزیز… نمیدونم شاید به دنبال ساختن بازی جدیدی هست :-?

      ۰ ۰
    4. I AM ALONE گفت:

      یه چیز که ازش مطمئنم اینه که برعکس تمام متال گیر هایی که تا الان ساخته این دو نسخه از قبل برنامه ریزی شده نبوده
      برای متال گیر ۴ واقعا سنگ تموم گذاشته بود و معلوم بود که می خواد فرنچایز رو تموم کنه
      این که چرا دوباره به ساخت متال گیر برگشت دلیلش رو نمی دونم
      برعکس زمان های قدیم دیگه استاد خیلی صحبت نمی کنه
      یا واقعا خسته شده
      یا خیلی سرش شلوغه!

      ۰ ۰
    5. I AM ALONE گفت:

      ژنرال می گن نسخه ی نسل بعد فقط دیجیتالی عرضه میشه!
      حالا چه گلی به سرمون بگیریم؟
      می خواستیم نسخه ی نسل بعد رو بازی کنیم… :cry:

      ۰ ۰
    6. RYU گفت:

      اصلا بعیده !!! :/
      یعنی شما یک اپسیلون فکر کن
      بازی بدون نسخه فیزیکی و پک مخصوص عرضه کنند !!! :/
      گیمرهای ژاپنی همه کاتانا بدست کوجی و بقیه بروبچ سازنده را با برش های دقیق
      از وسط به دو نیم مساوی تقسیم میکنند
      تا درس عبرتی برای سایر سازنده های ژاپنی باشد
      بعیده بدون نسخه فیزیکی اونم متال گیر عرضه بشه !!! :/

      ۰ ۰
    7. I AM ALONE گفت:

      توی تمام سایت های معتبر این جوری نوشته:
      Retail And Digital Version For PS3 & X360,Digital Version For PS4 & Xbox One
      توی وبلاگ سونی هم زده نسخه ی فیزیکی ابتدا در نظر گرفته شده بود
      اما الان در دستور کار نیست.ولی در نهایت ممکن است نسخه ی فیزیکی برای آمریکای شمالی و نسخه ی پریمیوم برای اروپا و ژاپن عرضه شود
      هیچ کجا نگفته عرضه فیزیکی نسخه نسل بعد رسما تایید شد…
      البته کوجیما همیشه اذیت می کنه و مطمئنم در نهایت نسخه فیزیکی هم برای تمام ریجن ها عرضه میشه
      منتهی با این وضعیت ممکنه نسخه فیزیکی دیرتر بیاد…

      ۰ ۰
    8. RYU گفت:

      اصلا بعیده !!! :/
      متال گیر بدون نسخه فیزیکی
      من خودم میکشم :/
      کلی گیمر هست که باید نسخه فیزیکی متال گیر داشته باشند
      توی آرشیوشون
      تو کتف من یکی که اصلا نمیره !!! :/

      ۰ ۰
    9. Very Big Daddy گفت:

      تو کتفتون نمیره؟! :D
      منم فکر نکنم اینطور بشه…خیلی بده!تکلیف بیـچاره های جهان سومی اینجا چیه؟!:/
      نکته ی جالب هم اینجاست که چه بحث های مرتبطی در این پست داره رخ میده! :D

      ۰ ۰
    10. I AM ALONE گفت:

      آقا سعید
      اگه نسخه فیزیکی عرضه نشد با بچه های انجمن حمله می کنیم به کونامی و شرکت رو تسخیر می کنیم.بعد خودمون شروع به تولید و عرضه ی نسخه ی فیزیکی می کنیم!
      ————————
      فقط امیدوارم نسخه ی فیزیکی دیرتر نیاد
      حداکثر تا بعد از عید می تونم صبر کنم.بعد از اون به کونامی حمله می کنم!

      ۰ ۰
    11. general amin گفت:

      I am alone
      بله متاسفانه . همان موقع که تاریخ انتشار مشخص شد در اخبار چنین موردی آمد .
      ولی بعید است به این شکل باقی بماند مطمئنا عرضه فیزیکی هم وجود خواهد داشت …
      جای نگرانی نیست استاد نمی گذارد آرشیو فیزیکی ناقص بماند
      ——————–
      نسل جدید با متال گیر :X نسلی تاریخی در راه است :X

      ۰ ۰
    12. I AM ALONE گفت:

      حتی اگه سرعت اینترنتمون هم بالا بود و می شد راحت نسخه ی دیجیتالی رو خرید
      باز هم من باید یه نسخه ی فیزیکی توی آرشیو داشته باشم!
      دیجیتالی رو که نمیشه آرشیو کرد
      باید هر از گاهی به کاور بازی نگاه کنیم و لذت ببریم!
      ———————————————–
      من هم فکر کنم به این شکل باقی نمونه.امیدوارم استاد یه نگاهی هم به ما داشته باشه!
      آخه اصلا از خیر نسخه ی نسل بعد نمیشه گذشت.از همه جهات از نسخه ی این نسلش بهتره…

      ۰ ۰
    13. daaanteee گفت:

      من رفتم هاراکیری کنم

      ۰ ۰
    14. blind گفت:

      این داستان نسخه فیزیکی‌ خیلی‌ هم مهم نیستا
      فقط برا mgs ground zeros اینجوری شده، که همونطور که میدونید یه پیش درآمد نهیاتا ۴-۵ ساعتست،
      حجمشم کمه، خیلی‌ به صرفست که نسخه فیزیکی‌ نداشته باشه،
      اصل کاری pp حتما نسخه فیزیکی‌ داره، حتما برا این نسل رو چند تا دیسکه (۳۶۰) و حتما نسخه ویژه‌ای تو آینده خواهد بود که این دو تا رو یکیسه ک نه.

      ۰ ۰
  21. fahrenheit گفت:

    من که از این سری نفرت دارم
    چه بیاد چه نه

    ۰ ۰
  22. Amir.M گفت:

    بی خیال با این وضع می خوان منتشرش کنن :|

    ۰ ۰
  23. Very Big Daddy گفت:

    :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
    مورد انتظار ترین بازی من به همراه تایتان فال و مس افکت!(چه جالب همشون هم مال EA هستن! :D البته آنچارتد هنوز نه هیچی معلوم نیست).
    براش لحظه شماری میکنم! :X

    ۰ ۰
    1. ps3 with ps4 گفت:

      علی تایتان فال رو با همون اینترنتی میخای بازی کنی که car chaos بازی میکردی :D

      ۰ ۰
    2. Very Big Daddy گفت:

      :)) :))
      والـله من آنلاین کم بازی نکردم با همین سـرویـس درپیـتم! همین بتل رو با فریـگیـت بازی میکنم تازه! :|
      نمیدونم اونشب چه مرگش بود! :| کلا کائـنات نمیخواست من دوزار امتیاز بگیرم اون شب! :D

      ۰ ۰
    3. the director گفت:

      ایول علی سلیقه ت عالیه.. البته من رو با تایتان فال کاری نیست. تا وقتی Destiny هست همه جی هست :X
      مس افکت رو هم با احترام بهت اصلا دوست ندارم :roll:
      دراگون ایج به نظرم هم تو موسیقی و هم گیمپلی و هم داستان خیلی بهتر از ویچر هست و فقط گرافیکه ازش پایین تره
      (البته این نظر من هست)

      ۰ ۰
    4. Very Big Daddy گفت:

      هـولی شـیت! ۸-O
      مس افکت رو دوست نداری؟!برو از خدا بترس تا نترسیدی برنگرد! :D
      من استایل گیم پلی تایتان فال رو بیشتر خوشم اومده…نمیدوم خیلی با تریلرهاش حال کردم تا اینجا! :X

      ۰ ۰
    5. the director گفت:

      :))
      ولی با تمام احترام علی گل اصلا حال نکردم و تا حالا ۱۰ دقیقه بیشتر ازش بازی نکردم..
      تایتان فال هم خیلی خوبه ولی بانجی استاده تو مولتی و آآنلاین.. :D

      ۰ ۰
    6. Very Big Daddy گفت:

      خوب ده دقیقه بیشتر بازی نکردی چطور تصمیم گرفتی که خوشت میاد یا نه آخه؟!والله من بدترین تجربه هام رو هم مقداری پیش بردم بعد که دیدم اوضاعش خیلی خرابه ول کردم!

      ۰ ۰
    7. the director گفت:

      نمیدونم… شاید درست میگی
      شاید بازیش کردم ولی کلا از این نوع اتمسفر خوشم نمیاد.
      ولی باز سعی میکنم به خاطر گل روی تو و سعید آقا بازیش کنم کامل…. :D

      ۰ ۰
    8. RYU گفت:

      خیلی بابا بزرگ ! من لیست کنم !!! :/
      کیا از مس افکت خوشون نمیاد :mrgreen:
      انفجاری درون ( دی بازی ) رخ میدهد !!! :/
      که موج انفجارش تا چندتا سایت همسایه جانبی شمالی و جنوبی
      و شرقی و غربی را یکجا باهم ویران و نابود میکند !!! :/
      :mrgreen:

      ۰ ۰
    9. Very Big Daddy گفت:

      :D
      من کلا نمیتونم درک کنم آدم چطور میتونه مس افکت بزرگ یا دراگون ایج بزرگ رو دوست نداشته باشه! :X :X

      ۰ ۰
    10. the director گفت:

      جناب سعید آقا عزیز هر کسی نظری داره… خب ممکنه خیلی ها خوششون بیاد از مس افکت ولی من خوشم نیومد.
      ——————————————————
      علی جان دراگون ایج رو سر ما جاداره ولی این یه قلمو(مس افکت) رو بیخیال شو.. ;)

      ۰ ۰
    11. KAZ Miller گفت:

      هم دراگون ایج و هم مس افکت بازی های ساده ولی بزرگ شده ایند.
      متاسفانه هیچ کدام برای من قابل تحمل نیستن. البته مس افکت قابل تحمل تر است ولی آن هم ارزشی ندارد.

      ۰ ۰
    12. Very Big Daddy گفت:

      شما روزبه خان حسابتون جداست کلا!:/

      ۰ ۰
    13. ps3 with ps4 گفت:

      داش گلم کشته مرده این جملتم به علی میگی ایول سلیقه ات عالیه بعد میگی با تایتان فال ما رو کاری نیست به سبک ژنرال مس افکت هم که اصلا دوست نداری الان با کدوم قسمتش حال کردی نکنه یا این شکلک :X حال کردی :D

      ۰ ۰
    14. Very Big Daddy گفت:

      :)) :))
      من خودم میخواستم بگم ول کردم!گیرنده حالا! :D

      ۰ ۰
    15. the director گفت:

      منظورم دراگون ایج بود رضا جان…. :D
      رضا تو چیزی نگو که هنوز جمله تاریخیت یادمه..
      خودت بهتر میدونی.. ;)
      به من گیر میدی؟
      آواتار جدید مبارکه..

      ۰ ۰
    16. ps3 with ps4 گفت:

      داداش جمله من عین حقیقت بوده و هست :D
      در مورد اواتارم هم امروز ۲ ساعت دیگش رو هم رفتم هر چی بازی داره میگذره فوق العاده تر میشه خدا بگم بعضی ها رو چیکار کنه من رو از این شاهکار چند ماه دور کرده بودن :D
      وای اون قسمت که میری تو ساختمونی که اتش گرفته اسپویل نمیکنم خودت میدونی کجا رو میگم به این پی بردم که دیوید کیج روانیه :X

      ۰ ۰
    17. Very Big Daddy گفت:

      رضا جان آخرش مقداری تو ذوقه!
      بازی عالیه کی گفت تجربش نکنی؟!منتهی در برابر باران شدید ضعیفه…دکمه زنی های هوی رین رو هم من بیشتر دوست داشتم!یکم هم تو این نسخه انتخاب هات موزن بر عکس هوی رین…

      ۰ ۰
    18. ps3 with ps4 گفت:

      علی اخه مقایسش به نظرم کلا با هوی رین :X اشتباه است خیلی با هم فرق کردن این بازی خیلی رو گیم پلی و ایدن مانور داده شده چیزی که تو هوی رین نبود
      هوی رین بازی ای بود که دیگه مثالش رو نخواهیم دید دیگه خودت میدونی این بازی چی هست همه شخصیتهای هوی رین تو رو تحت تاثیر قرار میدادن و یه طورایی زندگی بود
      ولی من اصلا این بازی رو با هوی مقایسه نمیکنم و به خاطر این خیلی خوشم اومده ازش شاید اگه منم مثل تو تو ۱ ماه هر دوشون رو تجربه میکردم مقایسه میکردمشون ولی هوی رین رو خیلی وقته بازی کردم و به خاطر همین زیاد مقایسش نمیکنم
      حالا بزار تا اخرش ببینم چی میشه
      در مورد تاثیرات هم اخر بازی دربارش صحبت میکنم

      ۰ ۰
  24. MANI گفت:

    انقدر تو سایت خبر نمیزارید آدم پست جدید میبینه ذوق میکنه اسکرین ها قشنگ بودن ممنون

    ۰ ۰
  25. RYU گفت:

    در دست راست مس افکت و در دست چپ دراگون ایج
    نه !
    در دست راسن دراگون ایج و در دست چپ مس افکت
    !!! :/
    اصلا فرقی نمیکنه کدوم دست
    مهم در آغوش گرفتن جفتشون هست :X
    —————————————————-
    خرید و فروش و کاربردی تر شدن آیتم های مختلف مثل زره و سلاح ها
    عمیق تر بودن روابط کارکترها
    حضور ایزابلا :X
    دیالوگ ها و تصمیمات و انتخاب ها ! دو زاری نباشد و بی خاصیت ! نتایج مهم داشته باشد
    رفع ایراد های نسخه دوم و ارائه یک ریشه های سالم هم برای خیلی ها
    از دوست داران این سری قابل ستایش است
    گرافیک هم اینقدر هستش که همه راضی باشند ! تقریبا با نورپردازی کورمون
    کنند :mrgreen:
    ————————————–
    مهم گیم پلی هستش که واقعا در عناوین نقش آفرینی مهم ترین رکن بازی هستش
    تقریبا ۷۰ درصد یک نقش آفرینی اصیل :X گیم پلی هستش
    برای بقیه مکمل ها هم ۱۰ درصد در نظر بگیرید
    با تشکر

    ۰ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      خیلی وقت بود با یک کامنتت اینقدر موافق نبودم سعید خان! :D :X

      ۰ ۰
    2. RYU گفت:

      الان نقاط اشتراک بایووار :X هستش
      مس افکت :X
      دراگون ایج :X
      —————————
      از بایووار چیزی که خیالم همیشه ازش راحته داستان در عناوینش هست
      بدترین و باقالی ترین داستان را هم ارائه بدهد ( نسخه دوم دراگون ایج )
      باز قابل تحمل هستش و باعث آزار نمیشود
      —————————
      تازه همون نسخه دوم که فرسنگی گیم پلی ناقصش با ریشه ها فاصله داشت
      باز لذت بخش بود و ارزشمند برای تکرار

      ۰ ۰
    3. Very Big Daddy گفت:

      دقیقا!من حتی از نسخه ی درپـیت دوم هم لذت بردم! :X
      ما هم نقاط اشتراک کم نداریم…عدم علاقه به برخی بازی های مشترک و محبوب مثل جی تی ای و کود،فن بتل و بایوویر و سینتز رو و چند مورد دیگر،اوبی هیتر بودن(البته دوز شما بالاتره) و… :D
      در چند مورد خاص فقط کل کل میکنیم ک همشکلی نیست! :D

      ۰ ۰
    4. RYU گفت:

      بایوشاک را هم ارشادت میکنم !!! :/
      تا در مسیر درست قرار بگیری :mrgreen:

      ۰ ۰
    5. Very Big Daddy گفت:

      :))
      عمرا! :D
      اون یک مورد امکان نداره! :D

      ۰ ۰
    6. MilAd.M.Z گفت:

      کاملا با برادر میرابی موافقم. ;;)

      ۰ ۰
  26. MilAd.M.Z گفت:

    فوق العاده بود.خبلی منتظر این بازی و ویچر هستم.تا ببینم کدوم بهترین میشه.
    هردوشون رو هم دوست دارم. :X

    ۰ ۰
  27. I AM ALONE گفت:

    با توجه به این که نسخه ی اول رو کامل نکردم و نسخه ی دوم رو هم همون اوایل بی خیال شدم
    فکر کنم کلا سراغ نسخه ی سوم نروم بهتر باشه
    گرافیک هم که توی این تصاویر حتی به ویچر نزدیک هم نیستن!
    از بایوویر فقط مس افکت می خواهم و بس…
    ———————————————
    Waiting For V,85 Days? ,The PS4 Version Will Be Digital Only! WTF :((

    ۰ ۰
    1. the director گفت:

      پس حتما نسخه اول رو تموم کن و مطمئن باش نظرت برمیگرده
      گرافیک همه چی نیست
      داستانش که بهتره(البته از نظر من)
      موسیقی عالی هم داره…البته اگه بازم Inun Zur باشه
      گیمپلی هم خوبه میتونه با ویچر یا حتی بهتر. ظاهر بشه :X

      ۰ ۰
    2. Very Big Daddy گفت:

      من گیم پلی ریشه ها رو خیلی از ویچر بهتر میدونم…به نظرم بزرگترین ضعف ویچر ۲ گیم پلی و مبارزاتش بود!

      ۰ ۰
    3. Howard Mansell گفت:

      عزیزان من! افسانه های گرامی!
      شما دارید یه ار پی جی کلاسیک رو با اکشن ار پی جی مقایسه می کنید؟ وای بر شما!

      ۰ ۰
    4. hessam گفت:

      ول کن مجتبی
      لبخند بزن رد شو !

      ۰ ۰
    5. Very Big Daddy گفت:

      خب من هم دارم میگم اون سیستم کلاسیک رو بیشتر دوست دارم چرا چون تونست به خوبی پیادش کنه!در حالیکه ویچر به نظرم نتونست اون سیستم مبارزات اکشن آرپی جی رو به خوبی پیاده کنه!
      من که بدم نمیاد بازی به این عظمت به خوبی پیاده شه!اگر سیستم مبارزات اینبار خوب پیاده شه نـوکر آقا گرالت هم هستیم!

      ۰ ۰
    6. Very Big Daddy گفت:

      حسام باز تو پریدی وسط بـحث بزرگترها؟! :D

      ۰ ۰
    7. hessam گفت:

      @ علی بابای بزرگ
      من وسط بحث نپریدم فقط گفتم لبخند بزن رد شو !
      لبخند طول عمر رو زیاد میکنه
      به فکر سلامتیشم

      ۰ ۰
    8. Very Big Daddy گفت:

      هارهار بامزه!

      ۰ ۰
    9. I AM ALONE گفت:

      نسخه ی اول رو اتفاقا دوست داشتم
      اما یه عامل خارجی باعث شد نتونم تمومش کنم
      داستانش بهتر هم باشه من از تم ویچر ۳ خیلی خیلی خیلی بیشتر خوشم اومده
      Wild Hunt افسانه ی عظیمی هست…
      گرافیک هم می دونم همه چیز نیست.تقریبا هیچی نیست!
      اما وقتی اسکرین شات میده برای اینه که ببینی گرافیک چه جوریه دیگه!
      تریلر درست و حسابی هم ندادن که ببینیم گیم پلی و داستان از چه قراره
      گیم پلی اگه فقط مثل نسخه ۱ باشه بازیش نمی کنم
      نمی دونم چرا ولی اعصاب سیستم مبارزات ریشه ها و نسخه ی دوم رو ندارم
      اما در کل به گیم پلی میشه اطمینان داشت.بالاخره هر چی باشه بایوویر هست!
      در کل نمی دونم چی بگم! صد سال سیاه ویچر رو با بقیه نقش آفرینی ها عوض نمی کنم
      اما اگه این هم خوب باشه به امید خدا بازیش می کنیم…

      ۰ ۰
  28. ps3 with ps4 گفت:

    دروغ نگم یکی از عواملی که من رو از عناوین نقش افرینی دور کرد شماره دوم این بازی بود حدود ۳ ۴ ساعت بازی کردمش و انقدر بد بود که بعد از این بازی هر چی سمت نقش افرینی رفتم ترسیدم مثل این بازی بوده باشه
    امیدوارم ویچر ۳ دوباره من رو با این سبک اشتی بده

    ۰ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      دروغ میکفتی بهتر بود! :D
      اما جدا نسخه ی دوم رو از ذهنت بیرون کن!نسخه ی یک رو بازی کن تا بفهمی معنی نقش آفرینی رو! :X

      ۰ ۰
  29. blind گفت:

    تنها نکته نگران کنندش حضور همزمان موریگان و وریک تو این شمارست که جا رو برا خیلی‌‌ها تو گروپ تنگ می‌کنن،
    جزئیات داستان حتا تو شماره دو هم بیداد میکرد، حالا قراره این‌بار ریست هم خودت انتخاب کنی‌
    تو یه کوئست شماره دو اون کوناری زبون بسته رو وریک عنایتش کر د، حالا فکر ک ن خودت کوناری برداری.

    ۰ ۰
  30. Howard Mansell گفت:

    آون بالا چه خبره :))! موسیقی درگن ایج ها از ویچر ها بهتره؟ بابا من یکی هر دو البوم موسیقی متنشون زو گوش دادم و هم تو بازی شنیدم! ویچر چندین سر و گردن بالاتره! از سوی سایت هایی مثل ای جی آن هم بهترین موسیقی شده بود!

    ۰ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      موسیقی یک معیار نسبی هست…مقایسش با یک بازی دیگه چیز جالبی نیست به نظرم.موسیقی های ویچر در نوع خوشون واقعا بی نظیرن شکی درش نیست اما موسیقی های دراگون ایج هم مشکلی ندارن.مشکل از یکسری دیگر دوستانه که اومدن با قاطـعیت فکت صادر میکنن که موسیقی ویچر بهتره!
      با تشکر

      ۰ ۰
  31. emadpost گفت:

    حالا باید دو تاشون توی یک سال منتشر بشن
    نمیشه یک سال DA یک سال TW بازی کنیم

    ۰ ۰
  32. m.a 07 گفت:

    من که اصلا امىدى بهش ندارم فقط امىدوارم از ۲ش بهتر باشه!!! :D
    فعلا که به نظرم وىچر باىد خىلى بهتر باشه ىا حداقل فعلا که اىنجورى به نظر مىاد براى من.

    ۰ ۰
  33. esafa93 گفت:

    امیدوارم بازی خوبی ساخته باشه

    ۰ ۰
  34. The Raven گفت:

    بالاخره یه خبری از این بازی شنیدیم چه عجب!به شدت منتظرشم تعریفشم زیاد شنیدم.

    ۰ ۰
  35. ****Ice Boy**** گفت:

    به نظر من چیزی که من ازش خوشم بیاد همون ویچره :X
    اصلا نسخه قبلی این بازی چنان تو ذوق من زد که دیگه اسم Dragon Age نمیارم !!
    برنده واقعی در نظر من ویچره و فقط برای همون ویچر صبر میکنم :X

    ۰ ۰