صحنه های دکمه زنی در Thief به کلی حذف می شوند

توسط Vahid در ۲۴ آبان ۱۳۹۲ , ۱۹:۱۹

سکانس های دکمه زنی (QTE) در عنوان مخفی کاری Thief (که ریبوتی بر این سری است) به کلی حذف شده اند. این موضوع را Eidos Montreal سازنده ی بازی به تازگی در بلاگ خود تایید کرده است.
به گفته ی Valérie Bourdeau سخنگوی استودیو، حذف سکانس های دکمه زنی (که تعدادی از آن ها را در نمایش E3 این بازی دیده بودیم) به خاطر واکنش های تند طرفداران و نارضایتی آن ها بوده.
همچنین تیم سازنده تایید کرده که بازی دیگر هیچ بخش «شنا کردن»ـی نخواهد داشت.
از دیگر جزئیات اعلام شده در خصوص Thief می توان به جزئیات مربوط به درجه ی سختی Hardcore اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا به شیوه های مختلف بازی را سخت تر و چالش برانگیز تر کنید.
Eidos همچنین از امکان غیر فعال کردن قابلیت Focus و توانایی های مربوط به آن و امکان تغییر در رابط کاربری بازی خبر داده است.
حدف سکانس های دکمه زنی تا الان آخرین تلاش Eidos برای جلب رضایت بازی کننده ها بوده؛ این استودیو پیش از این هم بنا به درخواست طرفداران، سیستم کسب تجربه ی بازی را حذف کرده بود چرا که طرفداران قدیمی این سری معتقد بودن این قابلیت جدید به کلی در تضاد با مکانیک های پایه و گیم پلی کلاسیک بازی است.
Thief در فوریه‏‏ ی سال میلادی پیش رو برای PC/PS3/PS4/Xbox 360/Xbox One منتشر می شود.

دیدگاه
۴۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

46 Replies to “صحنه های دکمه زنی در Thief به کلی حذف می شوند”

  1. EMINƎM گفت:

    ایول خدایی طبق خواسته طرفداران کار می کنن خوشم اومد. :X

    ۰ ۰
  2. Very Big Daddy گفت:

    دمشون گرم!به این میگن توجه به هواداران!بعضی ها یاد بگیرن!

    ۰ ۰
  3. شعیب گفت:

    این کلیدزنی چطور بود حالا؟
    نه به اینها نه به سازنده هایی که کار خودشون رو میکنند

    ۰ ۰
    1. the director گفت:

      واسه مبارزه با نگهبانا و برخی صحنه های تعقیب
      گفته بودن چون نمیشه به راحتی با یک نگهبان رو در رو جنگید و حتی احتمال مرگ هم هست QTE گذاشته بودن که حذفش کردن

      ۰ ۰
  4. blind گفت:

    حرکت پسندیده ایست، اشباع شد این نسل سر این قضیه و کم کم داشت ته-وع آور میشد. یه خبر خوب دیگه در این رابطه من بدم، lord of shadows2 هم میتونین qte رو خاموش کنین و خیال تخت کات سین ببینین! :X (کیه که خاموش نکنه الان؟!)

    ۰ ۰
    1. Very Big Daddy گفت:

      خیلی عالیه!متـنـفرم از کلید زنی!

      ۰ ۰
    2. majorONE گفت:

      اصلا از این qte های کسلوانیا خوشم نمیومد، فکر می کردی دارین کات سین می بینی یهو دکمه ظاهر می شد تو هم تا دسته رو برداری بخوای دکمه رو بزنی باید دو باره از اول شروع می کردی :|

      ۰ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      یه هک اند اسلشه و یه دکمه زنیش :|
      شما زیاد هک اند اسلش بازی نکردی تو این نسل مشکل ریشه ایه :mrgreen:

      ۰ ۰
    4. blind گفت:

      اگه بحث ریشه و این صحبتاست، که تازه اواخر نسل پیش h&S به qte آلوده شد (از نوع دم به دقیقش) وگرنه کجا تو dmc, ninja gaiden, onimusha از این برنامه‌ها بود؟
      اتفاقا مشکل عدم تجربه تو تو h&s هست، وگرنه مثال واضحش همین نسل راست راست داره جلوت راه میره. فا-جعه ای به اسم ninja gaiden 3 که به خاطر همین qte‌ها کوبونده شد و بعد تو نسخه کاملش به کل حذف شد و با شباهت بیشتر به شماره دو بیشتر تحویل گرفته شد.
      کیا اینو خواستن؟ h&s بازای هاردکور و قدیمی‌!

      ۰ ۰
    5. majorONE گفت:

      ninja blade فراموش نشه :-| فکر کنم کلا qte بود، نصفه بازی رو ول کردم سر این مسخره بازی! آدم هنوزم که هنوزه از بازی کردن Ninja Gaiden 2 لذت می بره :X

      ۰ ۰
    6. blind گفت:

      ninja blade
      اینم همینطور
      یعنی‌ فقط qte‌ها رو از بازی حذف میکردن الان تبدیل به یه سری شده بود برا خودش!!
      “یه هک اند اسلشه و یه دکمه زنیش”
      کلا گزاره ی از بیخ و بن اشتباهی بود.

      ۰ ۰
    7. AxeL گفت:

      ninja blade . :lol:
      وسط QTE ها گاهی میتونستیم شخصیت رو به صورت عادی کنترل کنیم . :lol:
      بازی به شدت عجیبی بود

      ۰ ۰
    8. majorONE گفت:

      اما باس فایت هاش انصافا خوب بودن :D

      ۰ ۰
    9. AxeL گفت:

      دقیقا
      باس فایت از نکات + این بازی بود .
      اوایل بازی لذت بخش بود اما بعد از مدتی کوتاه خسته کننده میشد (مخصوصا تعداد زیاد QTE ها خیلی رو مخ بود )
      یه مورد جالب دیگه هم داشت که باید چپتر رو به طور کامل به پایان می بردی تا بازی سیو بشه :D , البته اگه اشتباه نکنم :-? (بعضی از چپتر ها هم واقعا طولانی بود )

      ۰ ۰
    10. Leon S.K گفت:

      اینی که شما گفتی مث این میمونه که بگیم لامپ های قدیمی از این لامپ کم مصرف ها بهترن :mrgreen:
      عزیزم نسل قبل بله همچین چیزی نبود ! من دارم از وقتی اومده میگم ! برای اولین بارم در خدای جنگ معرفی شد ! به کامنتم هم دقت کنی دارم میگم این نسل ! از وقتی qte ها وارد این سبک شده کلا به صورت خیلی عجیبی باهاش عجین شده ! الان شما هک اند اسلش بازی کنی سر صحنه های سینماییش QTE نداشته باشه کاملا احساس میکنی یه چیزی کمه !
      این دوستمون هم به لطف کنسولش این نسل زیاد هک اند اسلش بازی نکرده برا همین براش عجیب میزنه !

      ۰ ۰
    11. blind گفت:

      ببین من نمی‌خوام طرفداری بیخودی از کسی‌ بک-نم، ولی‌ وقتی‌ شما به خاطر اینکه “ج-ر و واج-ر کردن مانستر‌ها تو gow کلی‌ حال م-یده و بخاطر کلید‌هایی‌ هم که هراز چند گاهی‌ رو صفحه میاد دیگه واویلا” داری میگی‌:
      “یه هک اند اسلشه و یه دکمه زنیش”.
      در صورتی‌ که غیر همین gow هر بازی اومده از روش کپی‌ برداری ک-نه با سر رفته زمین، پس مثال لامپ قدیمی‌ و کم مصرف کاملا بی‌ ربطه. چون مثلا مثل cover تو گیرز چیزی نبود که به طور همه گیر و درست هم ازش استفاده بشه و با ورود به هر ژانری راهشو گم کر-د.
      دوما کلید زنی‌ برا این نسل نیست gow دو شماره اولش نسل قبل بوده و از اون موقع کلید زنی‌ معرفی‌ شده.
      سوما بحث راجع به lord of shadows هست که بدون کلید زنی‌ عزیز تر هم میشه الان اگه از gow کلید زنیش رو حذف کنن حرف شما درست که اینطور نیست.

      ۰ ۰
    12. majorONE گفت:

      آره کنسول من Ninja Gaiden 2، Ninja Blade ، Bayonetta و … نداشت اگرم داشت غیر قابل بازی بود :sad: :))

      ۰ ۰
    13. majorONE گفت:

      :| بله بله؟
      کات سین های کسلوانیا کلا ناجور خراب بودن یک دقیقه هیچ اتفاقی نمیافتاد یهو میدی یه دکمه ظاهر شد :|
      البته فکر کنم توی مود no hopeش سراسر کاتسیناش، qte بود مهلت نفس کشیدن نداشتی :wink: :mrgreen:

      ۰ ۰
  5. silver گفت:

    باریکلا به بروبچ فرانسوی سازنده عیار!

    ۰ ۰
  6. Freeman گفت:

    خدیا شکرت =D (امید وارم بازی سخت باشه که تو درجه ی ایزیش هم نتونی از تو مخفی کاری بیایی بیرون)

    ۰ ۰
  7. Vahid گفت:

    این استودیو که خودش رو ثابت کرده به من، به خصوص در ساختن ریبوت!
    حذف QTE هم حرکت کاملاً به جایی بود. ببینم می تونن بازیی در حد نسخه ی اول بسازن یا نه! بی صبرانه منتظرم. :((

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      شما آواتارت مذکره نه؟

      ۰ ۰
    2. Vahid گفت:

      لطفاً در مورد خبر نظر بده.

      ۰ ۰
  8. ahmadpop4 گفت:

    خیلی خوبه که اینطور به طرفداراشون احترام میذارن.
    منم یه ایمیل بزنم بگم just cause میخوام. ببینیم چی میشه!!!

    ۰ ۰
  9. TMNT گفت:

    آفرین بر Eidos
    تشکر از وحید عزیز بابت این خبر مسرت بخش.

    ۰ ۰
  10. mendez گفت:

    Thief در تاریخ زیر منتشر می شه B-)

    Thief February 25, 2014 at 12:00 AM (US/Pacific

    ۰ ۰
    1. the director گفت:

      دقت رو عشق هست…. =D

      ۰ ۰
  11. I AM ALONE گفت:

    کلا حذفش کنن خوب نیست.یه وقتایی واقعا به کار میاد!
    ولی اگه خیلی خیلی کم می شد خوب بود…

    ۰ ۰
  12. hessam گفت:

    خدا رو شکر !

    ۰ ۰
  13. Gish2012 گفت:

    این Eidos Montreal(همون Eidos Interactive خودمون) از معدود شرکت‌هایی که تمام و کمال در خدمت مخاطبه. حال میکنم که اصلا واسه فروش نمیسازن. به حرف طرفدارا هم به خوبی گوش کرده.
    فقط این بخش «شنا کردن» اگه وجود می‌داشت چه مشکلی پیش می‌اومد؟

    ۰ ۰
    1. Dead Walker گفت:

      نمیدونم ولی توی تریلر که اصلا شنا کردنش اضافه میومد :D

      ۰ ۰
  14. the director گفت:

    توجه به هوادار به این میگن…خوب کاری کرد
    قابلیت focus هم خاموش باشه بهتره…هیجان انگیزتر میشه
    پس چجوری با نگهبانا درگیر بشیم؟

    ۰ ۰
  15. Amir.M گفت:

    مگه قرار بود داشته باشه ؟
    کلا روشی برای کم کاری تو بازی ها هس
    ___________
    دیس هانر را خواهیم کشت

    ۰ ۰
  16. God of Gamers گفت:

    بهترین خبری که میشد از این بازی شنید
    این نسخه سارق یا خیلی خوب میشه یا خیلی بد
    احساس میکنم ….!

    ۰ ۰
    1. bioevil گفت:

      دوس اکس بازی کردی؟
      این از اون بهتر میشه…باهات شرط میبندم.ایدوس کارشو خوووب بلده

      ۰ ۰
    2. God of Gamers گفت:

      Eidos استودیوی قابل اطمینانی هست .
      Deus Ex بازی کردم اما Thief سبکش خیلی خاصه و به نوعی پرچمدار این سبکه و راضی کردن مخاطبان قدیمی بازی به شکل عجیبی سخته !

      ۰ ۰
    3. Dead Walker گفت:

      دقیقا , Dues Ex : HR به طرز عجیبی با پایین نه داشتن انتظارات تونست همگان رو راضی کنه. اما انتظارات از این ریبوت Thief بالاست و در بهترین حالت مثل ریبوت تامب ریدر در سری خودش میشه.

      ۰ ۰
    4. psycho mantis گفت:

      کی گفته انتظار از دوس اکس پایین بود؟؟؟ شما انگار خبر نداری چه جماعتی منتظر این بازی بودن تا شاید نام دوس اکس رو دوباره زنده کنه هرچند که به طور کامل نتونست این کارو بکنه.

      ۰ ۰
    5. Dead Walker گفت:

      پایین نبود ولی برای بازی هایپ عظیم یا بزرگنمایی های زیادی انجام نشد که بعدا نتونه به حد انتظار برسه. به نظر من که به بهترین شکلی که میتونست این سری رو احیا کرد

      ۰ ۰
  17. ****Ice Boy**** گفت:

    دکمه زنی در حین بازی برای من بد نیس ولی این که تو کات سین ها بخوای دکمه ای رو فشار بدی بد جوری رو اعصابمه !!
    دمش گرم که به حرف های طرفداراش گوش کرده !!

    ۰ ۰
  18. abi.razor گفت:

    احسنت به این توجه به خواسته های طرفداران.ایول.eidos =D :X

    ۰ ۰
  19. DeadSpace گفت:

    خوبه به حرف طرفدارا گوش میدن

    ۰ ۰
  20. sony4 گفت:

    بازیش که باحاله !دیگه اینم برداشتن نور علا نور

    ۰ ۰
  21. GAME STAR گفت:

    ممنون از وحید عزیز ، یه شرکت با مرام پیدا شد که به مخاطب ش احترام بذاره :-s

    ۰ ۰
  22. MANI گفت:

    کار خوبی نیست اون صحنه ها معمولا جذابن البته نه زیادش

    ۰ ۰
  23. AIDEN گفت:

    آورین edios آورین

    ۰ ۰