مایکروسافت بخاطر ترس از بدنام شدن از انتشار «باران شدید» بر روی Xbox 360خودداری کرد

توسط محمد حسین کریمی در ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ , ۱۰:۳۷

مایکروسافت شانس عرضه «باران شدید» بر روی کنسول Xbox 360 را داشت اما بخاطر ترس از رسوایی و بدنام شدن به دلیل تم گروگان گیری و ادم ربایی از انتشار اَن بر روی کنسول خانگی خود جلوگیری کرد.

رئیس استودیو «کوانتیک دریم» اقای «دیوید کیج» در مراسم BAFTA  در انگلیس به گزارش «پلیگان» این خبر را اعلام کرد.

اقای «کیج» گفت مایکروسافت واقعا بازی قبلی «کوانتیک دریم» یعنی «فارنهایت» را دوست داشت اما در مورد ادم ربایی و بچه دزدی در «باران شدید» خیلی می ترسیدند.

“اَن ها نمی خواستند بدنام شوند دو کمپانی چیز های مختلفی از پروژه می خواستند. “

“مایکروسافت کمپانی بسیار بزرگی است من عیب جویی نمی کنم”

او اضافه کرد:

“فقط این را بگویم ما با یکدیگر نمی توانیم کار کنیم.”

سونی به هیچ وجه چنین تردید و ترسی نداشت تمامی ایده های ارائه شده توسط کیج را قبول کردند.

باور ها بر این است که «باران شدید» تا به حال ۱۰۰ میلیون یورو برای سونی سود داشته است در حالی که برای ساخت تنها ۱۶.۷ میلیون یورو هزینه داشت. در هر صورت سونی حتما بسیار خوشحال است بابت تایید بازی اما چندی پیش «کوانتیک دریم» در اظهاریه جالبی اعلام کرده بود ما بسیار ناراحتیم بابت کار هایی که با «باران شدید» انجام دادیم و در عنوان بعدی می دانیم که چکار باید بکنیم.

در هر حال استودیو Quantic Dream بر روی «ماورا: دو روح» که یک انحصاری دیگر برای «پلی استیشن ۳» می باشد کار می کند تا اَن را برای عرضه در ماه اکتبر اَماده کند و همینطور بر روی یک پروژه PS4 نیز کار می کند. روابط این استودیو با سونی بسیار خوب پیش می رود ولی هنوز سونی اقدامی به خرید استودیو انجام نداده است.

Thanks, Gamespot.

دیدگاه
۶۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

60 Replies to “مایکروسافت بخاطر ترس از بدنام شدن از انتشار «باران شدید» بر روی Xbox 360خودداری کرد”

  1. devillate گفت:

    ina ahle rix nistan:D

    ۰ ۰
    1. Eminem گفت:

      فارسی بنویسین! از این به بعد پاک میشه اگر انگلیسی بنویسین!

      ۰ ۰
    2. یک نفر گفت:

      l When I die, so does hip hop. “Eminem” l
      این جمله رو عمه ام نوشته؟!وقتی شما خودت می نویسی به دیگران گیر ندهوالبته من خودم انگلیسیم تعریفی نداره که بخواهم انگلیسی بنویسم.

      ۰ ۰
    3. Eminem گفت:

      اون امضام هستش! شما هم ازادید هر امضایی دوست دارین برای خودتون بذارید وقتی نوشتتون بره روی سایت این هم میاد زیر نوشته! ایشون هم با جو سایت اشنا نیستن اینجا همه باید فارسی بنویسن بتونیم بخونییم اینطور اذیت میشن ملت! بعد ایشون فارسی رو با حروف انگلیسی نوشته نه مثل امضای من! شما فکر کنم هیچی از سایت نمی دونی؟ :|

      ۰ ۰
    4. reza vampire گفت:

      یک نفر@
      محمد حسین درست می گن
      اون امضاس
      اگه شما هم می تونی برو ترجمه کن مطلبی رو بفرست رو سایت بعد یه جمله برا خودت به اسم امضا انتخاب کن تا زیر نوشته ات نشون بده
      اما کامنت قضیه اش فرق داره.تو این سایت همه فارسی می نویسن و هیچکس فینگلیش نمی نویسه این باعث می شه نظم سایت بهم بریزه و …

      ۰ ۰
    5. Milad RFM گفت:

      منظورش این بود که فینگلیش ننویس.یا فارسی بنویس یا انگلیسی

      ۰ ۰
  2. Dragunov گفت:

    وااااااا!!!!مگه بد نام شدن داره؟ :-/

    ۰ ۰
  3. reza vampire گفت:

    ماکروسافته و این نظریه های مضخرفش دیگه

    ۰ ۰
  4. NSR گفت:

    شیییییییره دیوید قفس :D

    ۰ ۰
  5. شعیب گفت:

    :)) عجب حرفی زده.بدنام شدن
    اگر گروگان گیری باشه که الن ویک هم زنش رو دزدیدن
    ولی رک گفته این رو: “فقط این را بگویم ما با یکدیگر نمی توانیم کار کنیم.”

    ۰ ۰
    1. Oddity. گفت:

      بچه دزدی

      ۰ ۰
  6. یک نفر گفت:

    بعضی وقت ها حال ماکرو اصلا خوش نیست. یکیش سر این بوده.

    ۰ ۰
  7. Tyrael گفت:

    خطاب به مایکروسافت : خودت که زیاد انحصاری نداری به بقیه هم انحصاری تقدیم می کنی؟! :D
    کلا دلیل خنده داریه!! :|
    علاقه ی چندانی به HR و ساخته های داوود ندارم ولی این چه حرکتی بوده؟!
    اینجاست که باید گفت :
    خاک تو سر مایکروسافت :D

    ۰ ۰
  8. Nate drake گفت:

    خوب عزیزان همین کارا رو کردید که قافیه انحصاری هاروباختید به رقیب! یه خورده آینده نگران هم خوب چیزىه ها!

    ۰ ۰
  9. I AM ALONE گفت:

    کیج قبلا هم گفته بود تا وقتی سونی از اونا بخواد براشون بازی می سازن
    الان هم که گفته نمی تونیم با مایکروسافت کار کنیم
    این نشون میده که چه قدر رابطه ش با سونی خوبه
    یه جورایی مثل رابطه Remedy با مایکروسافت میمونه
    دیگه در حدی که توی مراسم رونمایی PS4 سانتا مونیکا و ناتی داگ نبودن ولی دیوید کیج اومده بود.
    فقط مونده سونی این استدیو رو بخره تا رسما عضو خانواده سونی بشه

    ۰ ۰
    1. Sami Järvi گفت:

      از اون ور هم مایکرو REMEDY رو میخره. انشاالله ;;)

      اگه بشه ip مکس پین رو هم از راکستار بگیره عالی میشه, که امکانش ضعیفه.

      ۰ ۰
    2. Reeves گفت:

      باشه حتما،همین مونده بود مکس پین بخواد انحصاری بشه :D ..زیاد رویاپردازی نکنید :D ..

      ۰ ۰
    3. Sami Järvi گفت:

      آخر نوشته ام رو دیدی دیگه؟ چی نوشتم؟! نوشتم : ” امکانش ضعیفه.”
      اوکی شما دوست داری ادامش بشه مثل مکس پین ۳ اوکی بمونه دست راکستار.
      ولی مطمئن باش بیاد دست مایکرو برای pc هم میاد.

      ۰ ۰
    4. pooriya7 گفت:

      تا اونجایی که من از ماجراجویی رمدی خبر دارم این استودیو هیچ وقت دوست نداشته که صاحب داشته باشه امیدوارم این استودیو از پس این بازی جدیدش خوب بر بیاد و یه بازی هم سطح مکس ۲ وارد بازار کنه در مورد امدن باز گشت مکس به این استودیو سم گفته بود داستان مکس براش تموم شده هست

      ۰ ۰
    5. Sami Järvi گفت:

      پس ما هم باید باز هم شاهد امثال مگس پین ۳ باشیم! :sad:

      ۰ ۰
    6. pooriya7 گفت:

      باور کن تا قبل از امدن مکس پین ۳ کاراکتر مکس در رده ی اول در قلب من جا داشت ولی الان جایگاه دوم داره البته دن نویسنده بسیار خوبی ولی نه برای این بازی های معنا گرا

      ۰ ۰
  10. Reeves گفت:

    خوب مایکروسافت نشون داده هرچی بالاسریه بهش بگه همونو انجام میده…ولی خوشحالم،چون باعث شدن یک انحصاری ناب داشته باشیم :X

    ۰ ۰
    1. Sami Järvi گفت:

      البته قرار بود برای pc هم بیاد باران شدید که سونی مخ کوانتیک دریم رو زد و بازی رو مال خود کرد :roll:

      ۰ ۰
    2. pooriya7 گفت:

      ساقه نداشته بازی که ناشرش سونی بوده از انحصارش بیرون بیاد البته بازی های که سونی انلاین می سازه ی جدا از این داستان

      ۰ ۰
    3. Sami Järvi گفت:

      چه ربطی به حرف من داره!؟ من گفتم اول نسخه pc هم بود بعد سونی با مذاکرات و مخ زنی و . . . بازی رو انحصاری میکنه و از آن خود. براش هم سود داشته اینکار

      ۰ ۰
    4. pooriya7 گفت:

      نه منظور من این بود که از همون اول دیوید کیج دنبال یه ناشر می گشت تا بازیش انحصاری در بیاد

      ۰ ۰
  11. Oddity. گفت:

    همون بهتر که منتشر نشد روی ۳۶۰.

    ۰ ۰
  12. pooriya7 گفت:

    این حرف که بخاطر آدم دزدی و این حرفا رو ۳۶۰ نیومد ابدا یه فرد عاقل باور نمی کنه این داستان سر فروش بازی بود و ترس از شکست امید می ره کوانتیک دریم به سونی بپیونده و این از صحبت های دیوید می شه فهمید

    ۰ ۰
  13. AxeL گفت:

    مایکروسافت چه پاستوریزه بوده ما نمیدونستیم. :D

    ۰ ۰
  14. general amin گفت:

    طفلک مایکرو چه روحیه ی لطیفی داشته است !
    البته شاید هم ترس از بازگشت سه چراغ نورانی دلیل اصلی بوده باشد :D

    ۰ ۰
    1. Eminem گفت:

      نمی دونم چرا از چراغ زرد پی اس تری نترسید! :lol:

      ۰ ۰
  15. bijan joker گفت:

    چون در مورد بازی محبوبم هست خودم رو وارد بحث میکنم، به نظر من نیازی نبود که جناب دیوید کیج* بزرگوار این حرفها رو بزنه، واقعا نیازی نبود که مجدد جنگ راه بندازه!!!…

    __________________________________
    کمتر از نصف ماه / کمتر از دو هفته / فقط ۱۲ روز

    ۰ ۰
    1. pooriya7 گفت:

      این روز شماره شما قلب ما رو به لرزه در می یاره

      ۰ ۰
    2. HAYABUSA گفت:

      بردیا آخه GTA هم شد بازی !!! :/ روزشمار براش گذاشتی :mrgreen:

      ۰ ۰
    3. Eminem گفت:

      شما برای Resident Eival 6 روز شمار می گذاشتی کسی بهت چیزی گفت؟ :lol:

      ۰ ۰
    4. انشالله واچ داگز پوز جی تی ای را به خاک بمالد و ما هم بخندیم :lol:
      البته من از یوبی سافت توقع ای ندارم …

      ۰ ۰
    5. bijan joker گفت:

      @pooriya7
      پوریا جان شرمندم، چون شمردن این روزها به تنهایی برام کار بسیار دوشواری هست (هر چند که دشواری!؟ دشواری نداریم ما …) اینجوری خواستم این بار سنگین رو با رفقا تقسیم کنم… ;)
      @HAYABUSA
      سعید جان دقیقا نکتش همینجا بود که gta V بازی نیست، زندگی‌ایست در بعدی دیگر… :D
      @Eminem
      راستی مهم حسین جان یادم رفته امتیاز میانگین RE6 چند بود!؟ بعد چقدر فروش کرد!؟ بعد کلا …!؟ :mrgreen: (رفقا این شوخیه بی‌مزه‌ای بیش نبود، جدی نگیرید یه موقع…)
      @آرویــن
      آروین جان کوتاه بیا باز شروع نکن آقا، شما اجازه بده “سگ چرخ زدن” اول مسیرش رو مشخص بکنه که بازیه این نسله! بازیه اون نسله! بازیه وسله به وسله! یا … بعدش حالا میتونیم با کمی تخفیف با gta II مقایسش کنیم… :mrgreen:

      __________________________________
      کمتر از نصف ماه / کمتر از دو هفته / فقط ۱۲ روز

      ۰ ۰
    6. pooriya7 گفت:

      :| بابا من انتظار نداشتم از واچ داگزی حمایت کنید که حتی ۱ دهم امکانات GTA رو نخواهد داشت

      ۰ ۰
    7. HAYABUSA گفت:

      یادم نمی آید برای بازی روز شمار گذاشته باشم !!! :-?

      ۰ ۰
    8. pooriya7 گفت:

      سعید جان واقعا GTA روز شمار نمی خواد این بازی پر هزینه ترین بازی که توسط راکستار ساخته شده اینم باید توجه داشت اگه راکستار سانتیاگو بهترین بازی open_world این نسل ساخته صد در صد راکستار نورث می خواد بهترین بازی اوپن open_world تمام نسلها رو بسازه

      ۰ ۰
  16. HAYABUSA گفت:

    خوب دوست نداشته برای این بازی ریسک بکنه ! :-s
    نتیجه اش را هم دید
    تجربه مایکرو ! شاید بعدا ریسکش را با عناوین دیگر بکند

    ۰ ۰
  17. kilzone64 گفت:

    این ریسک پذیری بالای سونی اونو متمایز میکنه

    ۰ ۰
  18. خوب نخواسته ریسک کنه !
    مایکروسافت از این جرات ها نداره :mrgreen:

    ۰ ۰
  19. victor hogo گفت:

    اولین اقدام سونی در نسل بعد باید خرید این کوانتوم دریم و tgc هست!
    البته به قدری روابط این استودیو با سونی خوبه که حتی اگه فرست پارتی هم نشه بازیه اش در انحصار پلی استیشن خواهند ماند!
    باران سهمگین که یکی از بهترین و متفاوت ترین تجربه های گیمی این نسل من بود که همین باعث میشه برا بازی کردن بیوند بی تاب باشم! :X
    مرسی داوود جون که برا بهترین کنسول بازی میسازی :X

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      هست = باشه

      ۰ ۰
    2. reza vampire گفت:

      :))
      این دیگه از اون اشتباها بودا
      :lol:

      ۰ ۰
  20. avion گفت:

    قرار بود Little big planet هم اختصاصی مایکرو باشه که مایکرو علاقه ای به انتشارش نشون نمیده و یکی از بهترین بازهای این نسل رو از دست میده.کلا مایکرو یی ها چیزی از بازیسازی نمیدونن و کلا دنبال بیزنس هستن تا خلاقیت.

    ۰ ۰
  21. remember me گفت:

    خاک تو سر مایکرو حالا ما xbox بازا همیشه باید حسرت بخوریم :sad:

    ۰ ۰
  22. فکر کنم مایکرو میترسید که این بازی موفق نشه اومد یه بهونه ای بیاره وگرنه باران شدید همچین فضای بدی نداشت که بخواد کسیو رسوا کنه!!!
    اگه اینجوریه پس Gta هم رو کنسولشون منتشر نکنن که خیلی بد آموزی داره!!
    ___________________
    “به امید جمعه ای سرخ”

    ۰ ۰
  23. sony4 گفت:

    gta که اصن حرفشو نزن
    بی ادبی از سروکول میباره :D

    ۰ ۰
  24. devillate گفت:

    Man k gooshim fonte farsi nadare chikar konam…

    ۰ ۰
    1. Sami Järvi گفت:

      کامنت نده

      ۰ ۰
  25. yojin گفت:

    از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست ولی در دهان مردم رو نه ، هر کاری کنی برات حرف در میارن ، پس بهتر بود به این مزخرفات مایکروسافت توجه نمی کرد .

    ۰ ۰
  26. blind گفت:

    مایکرو اشتباه زیاد داشته اما این‌یکی قطع از اون‌ها نبوده.

    ۰ ۰
  27. ولی حیف بازی موفقی رو از دست داد :-s

    ۰ ۰
  28. Dead Walker گفت:

    چی بگم :| ولی این نسل خواهشا ریسک پذیر تر باش.

    ۰ ۰
  29. King of Kings گفت:

    ای خدا بگم چیکارت کنه مایکروسافت :((

    ۰ ۰
  30. چرا ؟!؟!!؟!!؟ الان سونی بدنام شده مگه بخاطر این بازی ؟؟

    اگه اینو منتشر میکرد , احتمال همکاری مشترک کوانتوم دریم با مایکروسافت هم میرفت بالا .
    شاید “ماورا ” هم برای ایکس باکس منتشر میشد . :|

    “فقط این را بگویم ما با یکدیگر نمی توانیم کار کنیم.”
    خوب شد اصلا :| احتمال اینکه مایکرو سافت میزد نبوغ این آقا رو کور میکرد خیلی زیاد بود :|

    ۰ ۰
  31. crash گفت:

    مایکرو سافته و اداهای همیشگیش.
    همینه که تو این نسل انحصاریاش انقد کم بود دیگه.
    قدرت ریسک پذیری چیزیه که هر شرکتی نداره

    ۰ ۰
  32. m.a 07 گفت:

    :lol: :lol: :lol: می ترسیدن!!! :lol: :lol: :lol:
    (مگه الان خوش نامن؟! :D :lol: )

    ۰ ۰