توسط سعید زعفرانی در ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ , ۱۲:۳۳

CI Games قبلا به صورت رسمی از عنوان نقش آفرینی خود با نام “Lords of the Fallen” (اربابان سقوط کرده) رونمایی کرده بود. به تازگی اندک اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که بیشتر در مورد پایه و اساس گیم‌پلی آن است و قرار است نکات بیشتری از بازی به خصوص داستان آن در E3 فاش شود.

این استودیوی بازی‌سازی در ابتدا تصویری از شخصیت اصلی این بازی منتشر کرده است و اطلاعاتی در مورد “Harkyn” به ما داده است. تصویر «هارکین» به خوبی می‌تواند یک شخص “منفور و متواری از جامعه” را نشان دهد. هارکین، تنها کسی است که قادر به پایان دادن به نبردهای طولانی خدایان فالن و کسانی که سال‌ها پیش او را ترد کرده بودند، خواهد بود.

اربابان فالن، به گفته‌ی سازندگان، یک بازی «چالش‌برانگیز» خواهد بود و اندکی به «دارک‌سولز» شباهت خواهد داشت. این بازی برای پی‌سی، پلی‌۴ و ایکس‌باکس ۱ خواهد آمد. CI Games استودیوی سازنده‌ی اسنایپر: روح جنگجو در راس ساخت این بازی قرار دارد، اما گفته می‌شود که بیشتر روند ساخت بازی توسط اعضای با سابقه‌ی استودیوی آلمانی “Deck 13” انجام می‌شود.

آن طور که وعده داده شده، اربابان فالن دو سال است که در حال ساخت بوده و به گفته‌ی «توماش گوپ» -چهره‌ی سرشناس دو بازی ویچر ۱ و ۲ که اکنون تهیه‌کننده‌ی اجرایی این بازی است- این بازی “یک بازی هاردکور است و ما زمان زیادی صرف آن کرده‌ایم.” هدف سازندگان انتشار این بازی در سال آینده است.

این بازی یک اکشن-نقش‌آفرینی چالش‌برانگیز است و به گفته‌ی آقای گوپ، وقتی شما به مکانی قدم می‌گذارید و مجبور هستید در آن مکان ۱۰ دشمن را از میان بردارید، جنگیدن با آن‌ها تقریبا ۱ ساعت به طول خواهد انجامید. وی ادامه داد:

“مثل وقتی که در «مورتال کمبت» می‌جنگید، مثل وقتی که در «تکن» می‌جنگید، به همین دلیل است که خیلی طول می‌کشد. این‌جا احتمالا «دارک‌سولز» هم مثال خوبی باشد. اما باید گفت که ما بسیاری از کارها را متفاوت انجام دادیم. به عنوان مثال، ما یک درخت مهارت داریم. من باید این‌جا از «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) اسم ببرم، چون چیزی شبیه به مهارت‌های اکشن در این بازی داریم.”

وی همچنین در مورد تکامل شخصیت در بازی این نکته را افزود:

“«دارک‌سولز» و «سرزمین‌های مرزی» را نام می‌برم، از لحاظ شباهت به پرورش شخصیت خودتان در بازی.”

این مسئله این را نشان می‌دهد که این بازی بر اساس گسترش مهارت‌ها ساخته شده است، بر اساس ارتقا دادن داشته‌ها و این یعنی بازی سخت است.

گوپ در واکنش به نکته‌ی بالا با “بله. بله. بله. بله!” گفتن تاکید خود بر این مسئله را نشان داد. اما آیا این بازی قرار است از دارک‌سولز هم سخت‌تر باشد؟ گوپ در این‌باره زیاد مطمئن نیست. ظاهرا این بازی “نیاز است بازی شود تا درک شود” و “از آن بازی‌هایی است که بهتر از آن‌چه نشان می‌دهند هستند” و این نه به این معنا که این بازی “ظاهر خوبی ندارد و خوب نشان نمی‌دهد.”

“کار کردن بر روی یک بازی مولتی‌پلتفرم «پی‌سی و کنسول‌های نسل بعد» خیلی بهتر از «پی‌سی و کنسول‌های نسل حاضر» است. بسیار بسیار راحت‌تر است. دستگاه‌های جدید عملکرد بهتری دارند و با آن‌ها به چیزهای بیشتری دسترسی پیدا خواهیم کرد. ظرفیت‌ها به خوبی شناخته شده‌اند و قرار است چیزهای زیادی که در نسل قبل نداشتیم را داشته باشیم. همه‌ی آن المان‌های چشم‌نواز مثل دایرکت‌ایکس ۱۱، تسلیشن، آنتی‌الیازینگ و هیچ‌کدام به قیمت گیم‌پلی تمام نخواهند شد.”

وی همچنین در مورد ساخت بازی برای نسل بعد گفت:

“ساخت بازی در حال حاضر برای نسل بعد، چون تجربه‌ی اول است، بیشتر طول می‌کشد و اگر شما می‌خواهید یک دنیای پر جزئیات و قوی بسازید، به افراد بیشتری نیاز دارید. این یعنی وقت بیشتر، هزینه‌ی بیشتر و تکرار و تمرین بیشتر. البته یک بازی نسل بعد را می‌توان با تیمی به اندازه‌ی تیم ساخت بازی نسل حاضر ساخت، اما به نظر من اگر می‌خواهید از امکانات و فواید سخت‌افزار بالاتر استفاده کنید باید تعداد افراد بیشتری را در تیم خود داشته باشید.”

مثل گذشته چیز زیادی از قابلیت‌های آنلاین این بازی گفته نشده است و وی تاکید کرد که این بازی با این‌که تیم سازنده به بخش‌های آنلاین نیز فکر می‌کند، عمدتا تک‌نفره خواهد بود.

اربابان ساقط شده، در یک دنیای فانتزی بسیار بزرگ و پرجزئیات جریان دارد. جایی که خدایان انسان‌ها را مایوس کرده‌اند و بازی‌کننده باید نقش یک انسان به نام هارکین را که می‌خواهد در مقابل نیروهای فراطبیعی غیرقابل مهار ایستادگی کند برعهده بگیرد. بازی‌کننده در این بازی در سراسر دنیای ساخته شده سفر خواهد کرد و به عمق مناقشات آن‌هایی که از خدایگان فالن پیروی می‌کنند و آن‌هایی که در مقابل او مقاومت می‌کنند شیرجه خواهد زد. در طول سفر آن‌ها با تصمیماتی روبر می‌شوند که هر دو جبهه را دچار دگرگونی خواهد کرد و بازی‌کننده با تغییر شخصیتی روبرو می‌شود که خط داستانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همان طور که گفته شد این بازی اکشن نقش آفرینی چالش‌برانگیز در سال آینده برای کنسول‌های نسل بعدی، و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاه
۲۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

25 Replies to “همه‌ چیز درباره‌ی “Lords of the Fallen””

  1. soroush گفت:

    چرا نسل بعد :-s

    ۰ ۰
  2. sheamus گفت:

    خیلی منتظرشم.هم این هم ویچر.. :))

    ۰ ۰
  3. Meraj Fathi گفت:

    این دیگه چه بازی ایه….

    ۰ ۰
  4. ama-pc360 گفت:

    به نظر بازی کامل و خوبی میاد!
    باید منتظر نمایش های بیشتر باشیم!

    ۰ ۰
  5. Rufus-Shinra گفت:

    فکرکنم باید برم به جای ps3 یا xb1 همون سیستم رو تقویتش کنم ! از این ۳۶۰ ام که چیزی حاصل نمیشه ! :(

    ۰ ۰
  6. Mithrandir گفت:

    “کار کردن بر روی یک بازی مولتی‌پلتفرم «پی‌سی و کنسول‌های نسل بعد» خیلی بهتر از «پی‌سی و کنسول‌های نسل حاضر» است. بسیار بسیار راحت‌تر است. دستگاه‌های جدید عملکرد بهتری دارند و با آن‌ها به چیزهای بیشتری دسترسی پیدا خواهیم کرد. ظرفیت‌ها به خوبی شناخته شده‌اند و قرار است چیزهای زیادی که در نسل قبل نداشتیم را داشته باشیم. همه‌ی آن المان‌های چشم‌نواز مثل دایرکت‌ایکس ۱۱، تسلیشن، آنتی‌الیازینگ و هیچ‌کدام به قیمت گیم‌پلی تمام نخواهند شد.”
    واقعا این صحبتش خیلی تحسین بر انگیزه! بیشتر از دارک سولز منتظر این عنوان هستم! نقش افرینی ای که بر روی مبارزات مانور زیادی داره میده امیدوارم المان های نقش افرینی و داستان رو فدای سیستم مبارزات نکنن مثل KoA

    ۰ ۰
  7. Ali Hybrid گفت:

    با نوجه صحبت هایی ک کرده خیلی بازی پخته ای میخواد بشه ولی رقبای سرسختی داره ! :wink:

    ۰ ۰
    1. E Z I O گفت:

      دمشون گرم خیلی وقت بود که منتظر یه نقش افرینی جدید و با ویزگی های جدید بودم ;)

      ۰ ۰
  8. A.F.A گفت:

    نسله بعد بواسطه ی سیستم قدرتمندشون,محدودیت هایی که این نسله داره رو نداره.و در اصل نسله بعدی یه جور مکمل برایه این نسل حساب میشه.به طور مثال اسکایریم…
    همونجور که ههمون میدوینم ,این بازی خیلی بازیه بزرگ و وسیعیه.با کلی شخصیت هایه جانبی
    و ماموریت ها و محیط هایه گوناگون.ولی ایا بتسدا از همه ی توانایی هایه این بازی تونست استفاده کنه؟؟؟که جوابش نه است.اونم به خاطر سخت افزار هایه این نسل.ولی اگه بتسدا بیاد همین اسکایریمو یه ریبوت نصفه و نیمه بکنه و برایه نسله بعد بده,مطمعن باشیم با بازی طرف خواهیم بود که خیلی خیلی بهتر از این بازیه خیلی خوب خواهد بود.
    خوب البته طبیعیه.با ۸ گیگ رم PS4 سازنده ها هر چه قدر npc که بخوان میتونن در بازی بزارن و دیگه اون محدودیت هارو ندارن.

    ۰ ۰
    1. Dead Walkers گفت:

      البته اسکایریم یه آی پی نیست و قسمت پنجم از سری elder scroll بود. به نظرم یه نسخه از الدر بدن بیرون که همه ی سرزمین های morrowind , cyrodiil , hammerfell , high rock و مخصوصا خود اسکایریم درونش باشه.(حتی ایده ی دنیای به این بزرگی هم هیجان انگیزه)

      ۰ ۰
  9. silver گفت:

    هیجان انگیزه!
    باعث میشه آدم شروع به لحظه شماری بکنه!

    ۰ ۰
  10. hessam گفت:

    عالیه واقعا !!!!!
    خیلی وقت بود که داشت به گیمرهای هارد کور کم لطفی میشد تا این که دارک سولز اومد
    حالا هم نسخه ۲ و این lords of fallen میخوان یه حالی به هاردکورها بدن

    ۰ ۰
  11. Mahdi Lj گفت:

    ای جانم یعنی کل سال هم نقش آفرینی بازی بیاد هم کمه!

    ۰ ۰
  12. FATALITY گفت:

    خب یه نقش آفرینی دیگه هم به RPGهایی که قراره منتشر بشه اضافه شد . واقعا هیچ سبکی اینطور آدمو درگیر نمیکنه . ولی امیدوارم مثل دارک سولز نشه . البته من با سختی زیاد دارک سولز خیلی مشکل ندارم . ولی دارک سولز هم پورت به شدت بدی روی پی سی داشت که سختی بازی رو دو چندان کرده بود . همینطور عدم وجود نقشه که برای من به شدت سر در گم کننده بود . که اگه این دو تا مشکلو نداشت برای من به شدت لذت بخش می شد.

    ۰ ۰
  13. alirezay گفت:

    شما که بلد نیستید ترجمه کنید بره چی ترجمه میکنید؟
    fallen اینجا به معنی شهید هست!تازه جمع هم محصوب میشه یعنی
    ارباب شهیدان!
    در ضمن این کارای افراطی چیه اخه همین مونده اسم های ایرانی رو هم ترجمه کنید! :))

    ۰ ۰
  14. MilAd.gH گفت:

    با توجه به گفته های ایشون به نظر بازی بسیار عالی میاد.یه نقش آفرینی چالش برانگیز :X .
    “چه شود” ;) ;;)

    ۰ ۰
  15. RANDYORTON گفت:

    “مجبور هستید در آن مکان ۱۰ دشمن را از میان بردارید، جنگیدن با آن‌ها تقریبا ۱ ساعت به طول خواهد انجامید.”
    برای رقابت با دارک سولز ساخته شده پس…. :-?

    ۰ ۰
  16. slayer گفت:

    خوبه واسه پی سی هم میاد

    ۰ ۰
  17. Very Big Daddy گفت:

    اینطور که بوش میاد بازی سخت و چالش برانگیزیه!
    به هرحال امیدوارم سختی معقولی داشته نه مثل یک بازی دیگه!

    ۰ ۰
  18. saeed mirabi گفت:

    اولش فکر کردم عنوانی از رده عنوان های درپیتی ارباب حلقه ها هستش !
    زیر شاخه های این مجموعه
    اما بعد از خواندن متن خبر بسیار خشنود شدم ! ترکیب اکشن و نقش افرینی دلخواه من
    را در این بازی بکار گرفته اند که منوط به اجرای صحیح و پیاده سازی درست آن است .
    این هارکین هم دو خط اول داستانش منو یاد دواهکین و کریتوس انداخت ! :-?

    ۰ ۰
  19. sephiroth گفت:

    این طور که به نظر میرسه نسل بعد نسل نقش آفرینی های زیبا خواهد بود

    ۰ ۰
  20. STALKER گفت:

    این E3 از همین الان داره به جنون کشیده میشه.فکر بکنم بهترین E3 دهه بشه

    ۰ ۰
  21. آرویــن گفت:

    ( خوبه!)
    با توجه به اظهار نظرات به نظر عنوان خوبی می آید …
    ____________________________
    آروین از انجمن pc $
    آروین از کمپین طرفداران رزیدنت اویل
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  22. Gish2012 گفت:

    دو حالت داره:
    یا سیتی اینتراکتیو به خاطر ساخت این بازی گند زده به اسنایپر ها
    یا هر تو هر دوشون گند زده!
    احتمالا گزینه اول درسته.
    امیدوارم که بازی خوبی باشه.

    ۰ ۰
  23. general amin گفت:

    چالش بر انگیز …
    از هر اداعایی بگذرم از این نمی گذرم . این مورد را رعایت نکرده باشید دیگر توقع نباید از گیمران داشته باشید
    منتظر اطلاعات بیشتر می مانم

    ۰ ۰