Gran Turismo 6 رسما معرفی شد

آواتار emma توسط emma در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ , ۱۹:۰۰

دقایقی پیش، سونی رسما نسخه ششم یکی از معروف ترین بازی های” شبیه ساز ” رانندگی خود را طی مراسمی که به خاطر پانزدهمین سالگرد این سری بازی ها ترتیب داده بود، معرفی کرد. فروش جهانی این سری بازی تاکنون به ۷۰ میلیون نسخه رسیده که نیمی از آن مربوط به اروپا بوده است. شایان ذکر است که فروش جهانی Gran Turismo 5 نیز ۱۰ میلیون نسخه بوده است.

این بازی با یک موتور جدید، که بسیار انعطاف پذیر تر و عملیات در آن بهتر انجام می شود، ساخته می شود و قرار است سطح بازی های شبیه ساز رانندگی را یک مرحله افزایش دهد. فیزیک بازی بسیار بهتر از قبل شده و به لطف این فیزیک جدید، تایر های ماشین ها تعامل بیشتری با سطح جاده برقرار خواهند کرد. همچنین در این نسخه امکان شخصی سازی اتومبیل ها بسیار گسترده تر و بهتر از قبل خواهد بود.

تعداد ۱۲۰۰ اتومبیل مختلف ( مدرن و کلاسیک ) و ۷۱ مسیر، در هنگام انتشار این بازی درون بازی وجود خواهد داشت که این تعداد با انتشار DLC بیشتر نیز می شود.

همچنین بخش آنلاین این بازی مانند گذشته بسیار بزرگ خواهد بود و شما می توانید در آن مسابقات رقابتی شخصی خود را برگزار کنید.

این بازی برای انتشار در تعطیلات پاییز امسال برای کنسول PS3 برنامه ریزی شده است و هیچ خبری از نسخه ی PS4 این بازی نیست.

دیدگاه
۱۵۴ دیدگاه

154 Replies to “Gran Turismo 6 رسما معرفی شد”

  1. آواتار HTD_no1 HTD_no1 گفت:

    چند تا مورد با توجه به اینکه دومین gt نسل هست خوبه که رعایت بشه:
    -مثل قبل نباشه که از ۱۲۰۰ تا ماشین ۱۰۰۰ تاشو بشه ازش فا کتور گرفت، به خاطر پورت‌های بی‌ کیفیت اونم نه از همین نسل بلکه از رو ps2! (کلا این قضیهٔ تعداد ماشین تو gt مثل سنگ بزرگ برداشتن بوده از اول) اصلا تعداد رو بیارید پایین ولی‌ همه در یک سطح،
    -یکم اینترفیس رو یوزر فرندلی تر ک نند، مثلا به خاطر رفتن از منوی x به y بیست دقیقه ل نگ لودینگ‌های تمام نشدنی‌ بازی نشی‌ و ….
    -یک طوری نشه حجم آپدیت‌های بازی از خود حجم دیسک بزنه بالا، که دیگه عطای مولتی رو به لقاش بد یم بره.
    -و از همه مهمتر یک مقدار محل بیشتری به گرافیک همه چیز غیر از ماشین بد ند، روندن یک ماشین با ۱۰ میلیارد پولیگن تو اون محیط‌های نسل قبلی‌ مثل …زدن… میمونه. نمی‌شه همه چیز رو با ادعای “شبیه ساز بودن” زیر سایه برد، اگه اینطوره تغییرات آب و هوایی در کنار چمن و درخت‌هایی‌ که فقط تو یک صفحه مختصات تعریف شدند چه معنی میده؟
    با توجه با شناخت بهتر استودیو از کنسول ps3 (بعد از ۷ سال! ) میشه امیدوار بود موارد دو و سه به کل حل بشن، مورد یک که لقمه بزرگتر از دهن و انشاًلله نسل بعد، مورد آخر هم با توجه به اینکه موتور رو تغیراتی‌ دادند (کی‌ میگه عوض کر دن؟) میشه شاهد پیشرفت‌هایی‌ بود ولی‌ از اونجا که بیس کار همون ps3 خودمونه دیگه نمی‌شه انتظار معجزه داشت.

    ۰ ۰
  2. آواتار HTD_no1 HTD_no1 گفت:

    باز سونی حرکت انتح اری ز د ته نسلی، آخه لانچر از gt بهتر؟ الان رو ps 3 دیگه چقدر میخواد بفروشه؟ حالا همینو رو ps4 علاوه بر فروختن کنسول، بس تر رو برا فروش گیم‌های بعدی آماده میک رد، البته زیاد هم غیر منطقی‌ نیست، از اونجا که اینها تیم جمع و جوری دارند و قرار بود gt5 رو مثلا به عنوان لانچر رو ps3 بدن بیرون lol و تش دیدیم که چی‌ شد، دیگه نمیخوان این اشتب اه رو دوباره تکرار ک نن، ساخت این بازی از خیلی‌ وقت پیش شروع شده و مهاجرت به نسل بعد با این تیم محدود نتیجه ش می‌شده انتشار بازی مثلا تو ۲۰۱۶، واسه همین کلا قیدش رو زدن تا بعد‌ها سر وقت نسخه ps4 رو آباد ک نند

    ۰ ۰
    1. The End Of Ps گفت:

      تیم محدود ؟! شرمنده ها ولی میشه بگم loool ؟! عزیزم داری راجب polyphony digital حرف میزنیا !! اتفاقا بهترین کار بود چون عنوانی مثل GT با این همه فروش نباید برا لانچ باشه چون باید زمانی بیاد که تعداد زیادی کنسول فروخته شده باشه . اون قضیه تاخییر هم فقط همین بار اتفاق افتاد و بس و نخواهد افتاد و GT5 دلیل تاخیرش زیاد بود که یکیش ۳D کردن یهو بازی بود که خودش ۱ سال عقب انداخت و نسخه PS4 مثل GT6 شاید بعد ۳ سال بیاد که میشه ۲۰۱۶ که معقول ترین زمان برا اومدن بازی برا نسل بعده (یه چیزی مثل ۲۰۰۹ این نسل) . در کل بازی مثل GT که نباید لانچ باشه ! مثلا هیلو لانچ نسل بعد مایکرو میشه ؟ به نظر من خیلی بعیده !!

      ۰ ۰
    2. آواتار HTD_no1 HTD_no1 گفت:

      نه نمی‌شه بگی‌. الان چی‌ از polyphony digital میدونی؟ فکر کردی رو هوا اومدم یک چی‌ بگم برم؟ این استودیو رو هم صدو سی‌ چهل تا کارمند داره (با خدمه :)) که یک قیاس برات بزنم با turn ۱۰ (سازنده فورزا) که بالای ۳۰۰ نفر هستند، اینو بگم این تعداد کم نشون دهنده ضعیف بودنشون نیست کلا کم کسی‌ رو تو خودشون راه میدند و گروه ثابت، بسته و هماهنگی‌ دارند.
      حالا میخوای بگو lol یا نگو مختاری

      ۰ ۰
    3. آواتار HTD_no1 HTD_no1 گفت:

      در مورد حرکت انتحاری سونی، اینجا جای تدریس مارکتینگ نیست، چون هر چه قدر صغری کبری بچینم قبول نم یکنی‌، ولی‌ حرف ملت رو قبول داری؟ فن‌های خود gt رو چی‌؟ یک سر به فروم‌های درست حسابی‌ مثل گاف و … بزم ببین در عین حال که در پوست خود نمی‌گنجند این حرکت سونی رو چقدر مض حک و ز یان آور توصیف کردند.
      چشم بسته غیب نگو که ۷۰ میل کنسول باعث فروش بیشتر میشه. ps۳ تموم شد رفت. (برا اینکه مشکلی‌ پیش نیاد ۳۶۰ هم تموم شد رفت). آخر نسل دیگه فکر کردن به سود مدیا اشتباست، چون gt ۶ با تموم بزرگیش فراموش میشه. به دست انحصاری خود سونی یعنی‌ driveclub. این کار هیچ توجیه اقتصادی نداره. محبوبترین ip سونی از لحاظ فروش بهترین لانچر ممکن هست. برا ۳۶۰ این عنوان هیلو نیست، بلکه کینکت اسپرت، پس پای هیلو رو نکشید وسط. (هر چند هیلو قدرت لانچر بودن رو داره) حالا جالب اونجاست ازونور kz رو لانچر میک نه. اینو الان چه توجیهی‌ هست؟ گیمی که ۲ سال بعد از انتشار کنسول می‌تونست با یک نمایش شگفت انگیز تر بهتر هم بفروشه، حالا به گفته خود سازنده‌ها با استفاده تنها ۳۰-۴۰% از قدرت کنسول میخواد نقش کنسول سلر ایفا کنه lmao که البته بیشتر موش آزمایشگاهی هست به نظر من. ولی‌ gt با اون تیم محدود (owned) کافی‌ بود اصلا یکی‌ یدونه ازش تو باکس ps۴ بذارند اونقدر فروش میرفت بالا که kz که قراره سال اول نهایت بفروشه ۱ میلیون شک نکن ۱ میلیون دیگه سر همین قضیهٔ میفروخت و همینطور خرد خرد فروش گیم‌ها رو جمع کن ی‌ سودش از فروش gt رو ps۳ میزد بالا.

      ۰ ۰
  3. آواتار crash crash گفت:

    یکی جلوی این سونی رو بگیره،امسال از کار و زندگی افتادیم،
    دلم برا ایکس باکسم میسوزه،
    ماه هاست تو جعبشه داره خاک میخوره،شاید باهاش یه پیتزا سفارش دادم برا نهار فردا :))
    جی تی ۶ :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o
    مبارکمون باشه،
    دست و هورااااااااااااااااااااااااا

    ۰ ۰
    1. آواتار Derpy Derpy گفت:

      آدم که با دهن پر ترول نمی کنه عزیزم :lol:

      ۰ ۰
    2. آواتار princeofpersia princeofpersia گفت:

      پیام الان این کامنت این کاربر همگروهی شما اصلا ترول به حساب نمیاد نه؟ :roll:
      کلا خیلی باحالید :)
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
      و
      ________________
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    3. شما (و ایضا بقیه کاربرا) در مورد ترول و اسپم و غیره و ذلک با من حرف بزنید نه کس دیگه. پیام و روزبه و اصغر و حسن و مصطفی و … کاره‌ای نیستند.

      ۰ ۰
  4. آواتار HTD_no1 HTD_no1 گفت:

    باز سونی حرکت انتحاری زد ته نسلی، آخه لانچر از gt بهتر؟ الان رو ps 3 دیگه چقدر میخواد بفروشه؟ حالا همینو رو ps4 علاوه بر فروختن کنسول، بستر رو برا فروش گیم‌های بعدی آماده میکرد، البته زیاد هم غیر منطقی‌ نیست، از اونجا که اینها تیم جمع و جوری دارند و قرار بود gt5 رو مثلا به عنوان لانچر رو ps3 بدن بیرون lol و تش دیدیم که چی‌ شد، دیگه نمیخوان این اشتباه رو دوباره تکرار کنن، ساخت این بازی از خیلی‌ وقت پیش شروع شده و مهاجرت به نسل بعد با این تیم محدود نتیجه ش می‌شده انتشار بازی مثلا تو ۲۰۱۶، واسه همین کلا قیدش رو زدن تا بعد‌ها سر وقت رو نسخه ps4 رو آباد کنند، به هر حال چند تا مورد با توجه به اینکه دومین gt نسل هست خوبه که رعایت بشه:
    *مثل قبل نباشه که از ۱۲۰۰ تا ماشین ۱۰۰۰ تاشو بشه ازش فاکتور گرفت، به خاطر پورت‌های بی‌ کیفیت اونم نه از همین نسل بلکه از رو ps2! :lol: (کلا این قضیهٔ تعداد ماشین تو gt مثل سنگ بزرگ برداشتن بوده از اول) اصلا تعداد رو بیارید پایین ولی‌ همه در یک سطح،
    *یکم اینترفیس رو یوزر فرندلی تر کنند، مثلا به خاطر رفتن از منوی فلان به فلان بیست دقیقه لنگ لودینگ‌های تمام نشدنی‌ بازی نشی‌ و ….
    *یک طوری نشه حجم آپدیت‌های بازی از خود حجم دیسک بزنده بالا، که دیگه عطای مولتی رو به لقاش بدیم بره.
    *و از همه مهمتر یک مقدار محل بیشتری به گرافیک همه چیز غیر از ماشین بدند، روندن یک ماشین با ۱۰ میلیارد پولیگن تو اون محیط‌های نسل قبلی‌ مثل …زدن… میمونه. نمی‌شه همه چیز رو با ادعای “شبیه ساز بودن” زیر سایه برد، اگه اینطوره تغییرات آب و هوایی در کنار چمن و درخت‌هایی‌ که فقط تو یک صفحه مختصات تعریف شدند چه معنی میده؟
    با توجه با شناخت بهتر استودیو از کنسول ps3 (بعد از ۷ سال! :D ) میشه امیدوار بود موارد دو و سه به کل حل بشن، مورد یک که لقمه بزرگتر از دهن و انشاًلله نسل بعد، مورد آخر هم با توجه به اینکه موتور رو تغیراتی‌ دادند (کی‌ میگه عوض کردند؟) میشه شاهد پیشرفت‌هایی‌ بود ولی‌ از اونجا که بیس کار همون ps3 خودمونه دیگه نمی‌شه انتظار معجزه داشت.

    ۰ ۰
  5. آواتار Pishro Pishro گفت:

    ای داد یکی از بهترین ریسینگ ها تاریخه .لی حیف که… :X

    ۰ ۰
  6. آواتار vaan vaan گفت:

    نمایش رو با کیفیت sd دیدم کفم برید از گرافیک …. به به … این بازی به خوبی قبلی ها باشه ۱۵ میلیون میفروشه با تعداد ps3 هم که فروخته شده …

    الحق که هر چقدر بفروشه حق این بابا بزرگ این سبکه … اون موقع که هر بازی ماشینی مثل اتاری و گوشی ۱۱۰۰ بود …این بازی اومد فک ما رو به زمین چسبونده بود

    ۰ ۰
  7. آواتار AxeL AxeL گفت:

    واقعا GT همیشه فوق العاده بوده و امیدوارم PS فن های عزیز از این بازی لذت ببرن
    ……………….
    یادش بخیر GT1 در بهترین کنسول تاریخ(از نظر من ) PS 1
    گرافیک عالی موزیک بی نظیر خلاصه همه چیزش عالی بود (در زمان خودش یه شاهکار بود)

    ۰ ۰
  8. آواتار Sirius Sirius گفت:

    خوب مبارک طرفداراش باشه!
    ولی خوب بنده هیچ وقت به این سبک علاقه ای نداشتم.

    ۰ ۰
  9. آواتار sepehr_MAFIA sepehr_MAFIA گفت:

    بازگشت پدر سبک رسینگ خبر عالی هست ولی احتمالا بازی تاخیر بخوره مثل GT5

    ۰ ۰
  10. آواتار Meraj Fathi Meraj Fathi گفت:

    با ایکه الان چون وقت ندارم تو سایت زیاد نمیام کامنت بدم ولی این خبر به قدری مهم بود که درجا اومدم. ولی راستشو بخواین زیاد به این بازی امیدوار نیستم. یادمه تو سال ۲۰۰۹ فورزا ۳ از گیم اسپات نمره ی ۹.۵ گرفت وقتی این عدد رو دیدم یک لحظه فکم افتاد پایین بعد با خودم گفتن یک سال صبر کنین جی تی ۵ همچین ناک اوتش بکنه که تا ابد بخوابین زمین. خلاصه یک سال صبر کردم تا اینکه گیم اسپات جی تی ۵ رو نقد کرد. موقع بالا اومدن صفحه چه حسی داشتم! نفسم تو سینه حبس شده بود الان یک ۱۰ تپل مپل میاد جلوی چشمم. صفحه وا شد. what-what is this? دارم خواب میبینم. ۸!!!!. ۱۰ نه ۹.۵ نه.۹ نه ۸.۵ نه ۸ ۸-O 8-O 8-O 8-O
    اون لحظه بود که دیگه از زندگی نا امید شدم. فقط امیدوارم همین بلا سر جی تی ۶ نیاد.

    ۰ ۰
    1. آواتار Meraj Fathi Meraj Fathi گفت:

      تازه با اینکه جی تی ۵ چندسال در ساخت بود این یکی که دیگه…

      ۰ ۰
    2. The End Of Ps گفت:

      تا حالا شده تو یه کامنتت نمره نباشه داداش ؟! من که ندیدم ! عزیزم این سری از هر نظر همه چی تمومه سابقه متای ۹۵ داره و فروش همون GT5 هم نشون میده که چقدر بهش علاقه دارند و بیشتر از هر ریسینگی قبولش دارند چون خودشون بالاخره میتونند تشخیص بدند و خودشونو قبول دارند , بازی رو بازی میکنند و بعد میبینند که چی به چیه نه این اینکه بازی نکنند و با یه نمره تجزیه تحلیل هم کنند که دیگه ته خندس

      ۰ ۰
    3. آواتار Meraj Fathi Meraj Fathi گفت:

      به خدا جی تی ۵ رو بازی کردم. به طور مثال وقتی ماشین ناسکار برمیداری همه ی ماشینای پیست ناسکار میشن و اینکه خط دنباله ی ماشین ابی کمرنگ بود(اینم مدرک!)
      علی جان اگه اینجوری که میگی باشه پس منتقدین برای چی اومدن؟! باد هوا که نیستن که.

      ۰ ۰
    4. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      یعنی مراج فقط برات نمره مهمه دیگه ؟؟؟ اونم فقط گیم اسپات :-/ :-? :-? :-?

      ۰ ۰
    5. آواتار Meraj Fathi Meraj Fathi گفت:

      علی جان و رضا جان بهتون حق میدم. فک نمیکنم تا حالا کسی تو سایت اینقدر به اندازه ی من حرف از نمره زده باشه قول میدم دیگه از نمره حرف نزنم تا ناراحت نشین. ببخشید. :cry: :cry: :cry:

      ۰ ۰
    6. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      عزیزم اصلا به نمره نگاه نکن مخصوصا برای انحصاری های سونی چون همشون که AAA هستن فوق العادن بهت گفتم مگه نمیگی نمره برو کیلزون۳ بازی کن تا به ناحق بهش نمره پایین دادن بعد ببینم اصلا از نمره دیگه خودت هیچی نمیگی

      ۰ ۰
  11. bijan joker گفت:

    با اینکه اصلا دوست نداشتم شماره ششم رو در سومین ایستگاه ببینم (با توجه به فوق العاده بودن و خاص بودن و شیک بودن و سنگین وزن ترین بازی موجود بودن قسمت پنجم)، ولی باز هم درصد بالایی امید دارم که قسمت ششم رو در ایستگاه چهارم ملاقات کنیم، زیرا قطعا همگی به یاد داریم که قسمت پنجم چه حرکتهایی زد از جمله رکورد زدن تاخیر و جا به جایی تاریخ انتشار و …، بنابر این بسیار بسیار بعید به نظر میرسه که قسمت ششم به این زودیها منتشر بشه، بدون شک قسمت پنجم (عدد مقدس اینجانب!) حیثیت سومین ایستگاه بود، خب حالا ما برای چهارمین ایستگاه هم حیثیت میخواهیم…

    ____________
    ( Man of Steel )

    ۰ ۰
    1. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      GT 7 برای PS4 از الان برات تائید کردم .
      البته برای شروع یک شبیه ساز دارد ! جهت گرم کردن انگشتان
      بعدش هم GT 7 میاد ! با ۲۰۰۰ تا ماشین و کلی پیست و کلی جزئیات
      و گرافیکی که انگشتان و فکر قادر به تایپ و بیانش نیست .
      من واقعا دیگه نمیدونم نسل بعدی GT چی هستش !
      فکر کنم یک فیلمی را باید به عنوان شبیه ساز بپذیریم و بازی کنیم .
      ———————————————————————————-
      البته منم فکر میکردم برای نسل بعد باشد
      ولی خوب تعداد فروش بیشتر در این نسل هستش
      ۱۲۰۰ تا ماشین لایسنس شده خودش کلی هزینه دارد ! شوخی نیست
      نسل بعد با تعداد کم کنسول فروش رفته در ابتدا کمی نا همخوان هستش
      دیگه خودت میدونی بردیا جان !

      ۰ ۰
    2. bijan joker گفت:

      موافقم سعید جان، برای ایستگاه بعدی یک عدد Drive Clube داریم که میتونیم باهاش خودمون و انگشتانمون رو برای GT7 و شاید GT6 گرم کنیم…
      البته نظر من در مورد فروش GT6 این بود که درست مثل GT5 زمانی که چهارمین ایستگاه تازه در حال راه افتادن میشد، یک نسخه “پیش درآمد” از بازی رو منتشر میکردند، بعد از یک مدت طولانی نسخه اصلی رو منتشر میکرند که دیگه انفجار عظیم رو شاهد بودیم، اما خب به قول شما اگر این حرکت برای قسمت ششم نشد، برای قسمت هفتم چنین انفجاری رو شاهد خواهیم بود…
      در هر صورت یک تبریک خاص و ویژه رو از طرف بنده بابت این خبر پذیرا باشید، تبریک… ;)

      _____________
      ( Man of Steel )

      ۰ ۰
  12. آواتار DeadSpace DeadSpace گفت:

    ایول عالیه
    فقط Sony :X

    ۰ ۰
  13. آواتار avion avion گفت:

    سونی سنت هر نسل دو GTرو در این نسل هم به جا آورد.باتوجه به Instalbaseنزدیک به ۸۰ میلیون تصمیم درستی هم هست.یه ۱۰ میلیون دیگه هم میفروشه.
    ضمنا Slogan جدید سونی هم احتمالا Greatness Awaits باشه.

    ۰ ۰
  14. آواتار I AM ALONE I AM ALONE گفت:

    خدا کنه برای PS4 هم عرضه بشه.

    ۰ ۰
  15. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

    ۱۲۰۰ ماشین؟!!!! :X
    فکر کنم این رکورد باید تو گینس ثبت بشه!!! :X
    ————————–
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      تازه با DLC ها بیشتر هم میشه ! خیلی عالیه ! =D

      ۰ ۰
    2. The End Of Ps گفت:

      دقیقا … n تا DLC که میاد با ماشین های جدید میشه احتمالا ۱۵۰۰ :D نکته خارق العادش تعداد بالای ماشین های لایسنس شده در این بازیست اونم با طراحی با جزییات بالا :X

      ۰ ۰
    3. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      فقط ی سوال برای من پیش اومد الان ! چون ماشین ها ک لایسنس شده هستن ، تو تصادفات تا چقدر آزادن ک جزئیات رو نمایش بدن ؟ :-?
      مثلا سر پیچ نپیچی ، بری تو دیواره های کنار پیست و ماشین جمع بشه ! آخ چ حالی میده ! :D
      یاد Burnout Paradise افتادم ! :X

      ۰ ۰
    4. The End Of Ps گفت:

      اگه میخوای جزئیات ماشین های لایسنس شده رو ببینی پیشنهاد میکنم GT5 رو بذاری و نمای داخل کابین رو بیاری تا جزئیات رو ببینی :) نقد GT5 خوده مجله ی دیبازی رو هم پیدا کنی خیلی به نکات خوبی اشاره کرده از جمله همین جزئیات

      ۰ ۰
  16. آواتار silver silver گفت:

    آمار و ارقام عجیب دوست داشتنیست…
    خوش به حال سونی بازها!
    بعد این آرکیدها یک سیمولیتور درست وحسابی با نامی درحد و اندازه های Gran Turismo واقعا میچسبه!
    شما بازی کنید ماهم از دور نگاه میکنیم…

    ۰ ۰
  17. آواتار NSR NSR گفت:

    بسیار خوشحالم !
    تقریبا بهترین ریسنیگ ساله :D
    _________
    SONY make . believe

    ۰ ۰
  18. آواتار AmEEr AmEEr گفت:

    تلاشه عبث و بیهوده به این میگن :-|

    ۰ ۰
    1. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      تلاش عبث و بیهوده ؟؟؟ :-/ :-? میشه بیشتر توضیح بدی لطفا ؟

      ۰ ۰
    2. آواتار NSR NSR گفت:

      راس میگه ما هم نفهمیدیم قضیه ی کامنتت چیه ! :-/

      ۰ ۰
    3. آواتار Naughty Dog Naughty Dog گفت:

      احتمالا منظورشون این هست که سونی داره آخر نسلی تلاش عبث و بیهوده ای برای ps3 میکنه :!:

      ۰ ۰
    4. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      اگه منظورش این باشه ک ، کامنت خودش بیهوده و عبث هستش !! :D

      ۰ ۰
  19. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

    صد در صد میان مثل need for speed که هر اله عرضه میشه

    ۰ ۰
  20. آواتار general amin general amin گفت:

    اصلا فکرش را نمی کردم این نسل دوباره شاهد نسخه ای دیگر باشیم :X
    تجربه خاصی دنیای وسیع این بازی دارد …
    فروش سری هم واقعا فوق العاده ست . ۷۰ میلیون …
    ————————–
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  21. آواتار 0255 0255 گفت:

    بینیم پدر سبک شبیه سازی امسال چی کار می کنه………..
    ______________________________
    کاش علاوه بر Grid 2 یه چنتا رقیب قدر دیگه هم امسال بیان تا رقابت شدید تر بشه
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
    1. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      حضور احتمالی نید فر اسپید ۲۰۱۳ چیه پس ؟؟؟ :D :D

      ۰ ۰
    2. آواتار 0255 0255 گفت:

      عزیزم گفتم قدر :D کرایتیریون هم که دیگه ریسینگ نمیسازه…..ولی خوب باید صبر کرد ;)

      ۰ ۰
    3. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      اره کرایتریون ک فعلا خدافظی کرده با ریسینگ . ولی امسال حداقل میشه Grid 2 رو ی رقیب قدر در نظر گرفت . البته هنوز معلوم نیست چجوری میشه ! :)

      ۰ ۰
    4. آواتار ****Ice Boy**** ****Ice Boy**** گفت:

      هنوز معلوم نیست یعنی میخوای بگی گرید از این کمتره /:)
      مطمئن باش نیست امسال رقیب اصلی Gran Turismo همین گرید۲ هستش :wink:

      ۰ ۰
    5. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

      اصلا نمیخوام بگم ک کمتره ! همونطور ک خودتم نوشتی گفتم معلوم نیست . چون واقعا هم معلوم نیست ! خب شاید خوب بشه ، شاید بد بشه یا شاید هم نتونه هر سلیقه ای رو جذب خودش بکنه ! ولی گرید ی برتری داره واون اینه ک روی ۳ پلتفرم عرضه میشه ولی گرن توریسمو انحصاری هستش !

      ۰ ۰
  22. آواتار Mahdi Lajevardi Mahdi Lajevardi گفت:

    فکر نکنم این آخر گرافیکش باشه! :-?

    ۰ ۰
    1. آواتار ****Ice Boy**** ****Ice Boy**** گفت:

      فک نکن مطمئن باش نیستش :wink:

      ۰ ۰
    2. آواتار Mahdi Lajevardi Mahdi Lajevardi گفت:

      دیگه چون شمایی!
      این آخر گرافیکش نیست! :D

      ۰ ۰
  23. آواتار Very Big Daddy Very Big Daddy گفت:

    به شخصه فکر میکردم گرافیک خیلی بالاتری داشته باشه!
    به هر حال تبریک میگم به دوستان عزیز سونی.

    ۰ ۰
  24. آواتار mjny1375 mjny1375 گفت:

    دوستان ببخشید برای xbox360 و ps3 تبدیل کننده یا emulator وجود نداره ؟
    اگه داره اسمش و بگید و یه لینک دانلود هم بذاریرد
    با تشکر

    ۰ ۰
    1. آواتار NSR NSR گفت:

      داداش اگرم باشه نمی ارزه !
      بی خیالش شو :wink:

      ۰ ۰
  25. آواتار Ali Hybrid Ali Hybrid گفت:

    ۱۰ میلیون فروخته پنجمیش ! آفرین !
    عکسها ک خیلی خوبن .
    فقط فکر نمیکردم ک واسه این نسل بیاد !

    ۰ ۰
  26. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

    برید آن ور صاحبش آمد ! :D
    مورد انتظار ترین بازی امسال من همین بازی هستش .
    ( کریتوس و هلگاست کشی و مقاومت و بابا برقی و خیلی موارد دیگر در یک کفه ترازو
    و GT هم در کفه دیگر ترازو ! سنگینی این بازی تا این میزان هستش )
    البته چند روز پیش گیم اسپات این اعلام کرده بود ! ولی خوب باز ارزشمند هستش
    نسخه قبلی شماره ۵ بی نظیر بود و مشابه واقعا ندارد
    این شماره هم بی نظیر میشود و بدون مشابه
    ————————————————————————————————–
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. The End Of Ps گفت:

      میدونستم مورد انتظارترین بازی سعیده :X همون حسی که سعید به GT داره من به GOW داره . اصلا اسم GT میاد یاد سعید میربی میفتم :D :X

      ۰ ۰
    2. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      و من همون حس رو به آنچارتد دارم :D :X

      ——————————
      Sony make.believe

      ۰ ۰
    3. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      بسیار هم خوب که این قراره این نسل بیاد
      یعنی واقعا فکرش را هم نمیکردم برای این نسل عرضه بکند :X

      ۰ ۰
  27. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

    برای ps 4 هم میاد مطمین باش

    ۰ ۰
  28. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

    بهترین و قشنگ ترین و بزرگترین بازی مسابقه ای تاریخ Only On Playstation :X خدایا چی باید گفت به این سونی کبیر که تا آخرین نفس نسل هفتم انحصاری میده بیرون :X اوج تواضع و مردونگی وقتیه که بازی فقط واسه پلی ٣ عرضه میشه :X میتونستن روی پلی ۴ هم عرضش کنن و ازش پول بکشن بیرون ولی نخواسته از ارزش بازی کم بشه :X آقای یاماچی کارگردان و خالق بازی میگه: ما با احترام Gran Turismo 6 را انحصاری PlayStation 3 زیرا این پلتفرم برای ما بسیار زیاد قابل احترام است. :roll: :sad: :(( حالا من میگم سونی بدون سازنده های first party که داره نمیتونست بهترین شرکت تکنولوژی دنیا بشه شما هی بگید نه!!

    خدا کوجیما رو از سونی گرفت… کاز هیرای و دیوید کیج و نیل دراکمن و یاماچی و سانتا مونیکا و ناتی داگ رو نگیره بلند صلوات ختم کن :D :X

    Only On Playstation

    Sony make.believe

    ۰ ۰
    1. آواتار ****Ice Boy**** ****Ice Boy**** گفت:

      Only On Playstation
      خداییش سونی از نظر انحصاری حرف نداره من فقط به انحصاری های سونی حصرت میخورم :cry: :cry:

      ۰ ۰
    2. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      “حسرت میخورم” صحیح میباشد :D خدا دبیر دیکته شمارو مورد شفاعت قرار بده… :mrgreen:

      ۰ ۰
    3. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

      حالا بهترین شرکت تکنولوژی دنیا هم شد ؟ :D
      خب طبیعتا جز برترین هاهست ولی الان ئ در حال حاضر برترین نیست ،در اصل این یک امر نسبی در نزد هوادارنه عزیزم ،هر کس محبوب خودشا بهترین میدونه و این واکنش شما و دوستانات کاملا طبیعی است و الان بهتر از ۵-۶ سال پیش اسن حس رو درک میکنم :wink: خرده ای هم نمیگرم چون نه با حرف شما این فکت قطعی میشه نه با حرف من نقض میشه عزیزم ولی خب سونی شرکت بزرگیه ولی به نظر بزرگترین شرکت در زمینه تکنولژی تو دنیا قطعا زیمنس آلمانه ،خیلی از تکنولوژی هایی که ما الان ازش استفاده میکنم استارتش توسط اونا زده

      ۰ ۰
    4. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      کاش حداقل میگفتی سامسونگ یا مایکروسافت که بشه باهات بحث کرد!! :D من از زیمنس هیچ اطلاعی ندارم و تاحالا کوچیک ترین استفاده ای هم از محصولاتش نداشتم… واسه همین نمیتونم نظری دربارش بدم… فقط همینو میدونم که استارت مهم نیست… به أوج رسوندن مهمه!! :wink:

      ——————————–
      Sony make.believe

      ۰ ۰
    5. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      شما دلیلی نداره تو این پست سونی همینجوری رژه بری و دلیل بیاری سونی نامبر وان نیست
      کامنت ندی هم خودمون میدونیم هیتر سونی هستی،پس لازم به صرف انرژی نیست
      ————————
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    6. آواتار princeofpersia princeofpersia گفت:

      کسی به شما میگه مگه چرا تو پست های مربوط به مایکرو کامنت میدی؟ یا تو پستی در مورد مایکرو حرف میزنی؟
      بقول خودت اینجا یه محیط عمومی هست و هر کاربری میتونه در پاسخ به کاربر دیگه و یا جداگانه نظر خودش رو اعلام کنه!
      پس خواهشا حرف خودت رو نقض نکن! ;)
      روزبه اومده یه حرف کاملا منطقی زده نه سونی مس.خره کرده نه به Gt6 توهین کرده.
      جواب منطقی داری بفرمایید تا ما هم بهره مند شیم
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
      و
      ________________
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    7. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      یه اتفاق واسه من تو این بازی افتاد اونجا بود که فهمیدم انحصاری سونی یعنی چی :X

      با دوستم داشتیم گرن تریسمو ۵ رو ٢نفره بازی میکردیم… جفتمون یه ماشین برداشته بودیم… بعد از نیم ساعت رسیده بودیم به آخرای راند… دور آخر بود و اون ١٠٠ متر أزم جلو تر بود… از اون جایی که در بازی های شبیه ساز نباید مثل آرکد منتظر معجزه باشید تا آخر بازی یه اتفاقی بیفته به همین خاطر کاملا ناامید شده بودم و میخواستم بازی رو واگذار کنم… رسیده بودیم به راسته ی پیست و من دقیقا پشت سر رقیبم ادامه دهنده ی یک خط موازی بود… چند صدمتر تا پایان باقی مانده بود که من درکمال ناباوری از دوستم زدم جلو و خط پایان رو رد کردم و برنده میدان شدم!! :O دوستم در کمال ناراحتی گفت: این دیگه چه شبیه ساز مسخره ایه!! حالم به هم خورد!!! من هم از اون جایی که خیلی خوشحال بودم که شرط رو برده بودم چیزی بهش نگفتم :D
      چند روز بعد داشتم دفترچه داخل باکس بازی رو مطالعه میکردم که یه مطلب توجه منو به خودش جلب کرد: نوشته بود وقتی شما در پشت سر رقیب خود با سرعت زیاد در حرکت باشید… حرکت ماشین جلویی شما باعث شکافتن باد از جهت مقابل میشود و در نتیجه موجب میشود جریان باد کمتری در مقابل شما قرار گرید و شتاب ماشین شما چندین برابر شود :O :O وقتی که این مطلوبو خوندم و یاد اتفاق اون روز افتادم… کاملا به حالت اغما رفتم… وقتی که برای دوستم با مدرک تعریف کردم کف و خون قاطی کرد!!

      و اون جا بود که به معنای واقعی Only On Playstation پی بردم :X

      ۰ ۰
    8. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      یعنی رضا زدی من رو هم به اغما بردی

      Sony Make Believe

      ۰ ۰
    9. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      البته به این مورد می گویند آیرو دینامیک ! همان چیزی که در خیلی از بازی ها
      وجود ندارد و فقط بصورت واقعی تنها در یک بازی یافت میشود آن هم GT
      این مورد شکافتن باد در هنگام مسابقه از نسخه سوم من دیدم و لمسش کردم
      و لذت بردم ! ( یادم باشه نسخه های اولیه را هم چک کنم ببینم بوده است یا نه )
      اگر دقت کنی یک پیست رینگی دارد که بسیار هم طولانی هستش و مدل
      پیست NASCAR و برای کل کل دو نفره فوق العاده است .
      و اتفاقا فقط توی اون پیست اگر ماشین ها برابر باشند فقط از این روش باید
      پیروزی خود را جشن بگیری !
      یک سری چالش هم دارد ! اون پایین با ماشین ها در پیتی یکسان
      باید از مقام آخر خودتون را برسونید اول ! دقیقا باید از این روش توی اون
      چالش ها استفاده کنید
      ( تروفی میگری آن وقت تپل اگر هر چالش را درست تمام کنی )

      ۰ ۰
    10. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      یک کامنت نوشتم رفت قاطی باقالی ها !!! :/
      ولی خوب این موردی که گفتی از نسخه سوم بوده است
      قبل آن را نمی دانم باید چک کنم ببینم یادم نیست

      ۰ ۰
    11. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      سعید خان دقیق یادم نیست اما ٩٠٪ فکر میکنم شماره پنجمش باشه :-?

      ۰ ۰
    12. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      نه منظورم اینه که توی نسخه سوم و چهارم و پنجم این مورد بوده است
      شکستن باد
      توی نسخه های قبل تر یک و دو هم باید چک کنم ببینم بوده یا نه
      این گفته من بود

      ۰ ۰
    13. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      تازه انجام یک سری چالش ها و گرفتن تروفی هم مستلزم این است
      که از این مورد استفاده کنید در بعضی چالش ها

      ۰ ۰
  29. آواتار victor hogo victor hogo گفت:

    اول که باید گفت فروش ۱۰ میلیونی جی تی ۶ تو حلق من و شما :D
    واقعا سونی عاشقتم که تا دقیقه ی ۹۰ کنسول خودت رو رها نمیکنی و در کنار این همه شاهکار که داری بازهم جا رو برای یک شاهکار دیگه بازی می کنی…. :((
    …و اینجاست که می گم سونی تو خدای منی ……قبله ات کجاس تا به اون سمت سجده کنم :((
    —————
    خدای جنگ…اسلای کوپر….نینو….آخرین شاهکار….بیوند….و حالا هم جی تی ۶ :roll:
    دیگه مقایسه نمیکنم با رقبا در سال ۲۰۱۳ :mrgreen:
    —————
    خب لطفا big 5 رو به big 6 تغییر بدید ( البته امکان داره به بیگ سون یا بیگ ایت هم تبدیل بشه!)
    ————————–
    اما خود بازی
    مشتاقانه منتظرم شبیه ساز های زیادی بازی کردم ولی گرن توریسمو سختترین و چالش برانگیزترین و یا بهتر بگم شبیه سازترین بوده چرا که تو بازی های هم سبک گاهی حس آرکید بودن هم به من دست داده ولی جی تی واقعا شبیه سازه
    حالا تعداد پیست و جاده و تغییرات شبانه روزی و اون نورپردازی خیره کننده در شب ها و تعداد فوق العاده ی ماشین هایش بماند !!!
    ———————–
    دیدید گفتم این بازی برا پلی ۳ میاد !! :X

    ۰ ۰
    1. آواتار NSR NSR گفت:

      علی میترسم الان اشک شوقت در باید :D

      ۰ ۰
    2. آواتار victor hogo victor hogo گفت:

      از بس که این سونی مسبب اشک شوق اومدن ها شده که دیگه خشکیده :D

      ۰ ۰
    3. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      علی الان فکر کنم این BIG هات تا بیگ ناین و تن و … هم برسه
      سونی این همه بازی رو کی وقت میکنه بسازه. هفت هشت ده تا انحصاری در یک سال شگفت انگیزه
      سونی این آخر نسلی داره سنگ تموم میذاره :X
      ————————-
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  30. آواتار Sam_Fisher Sam_Fisher گفت:

    خبر خوبی بود…ولی از اون طرف هم باید منتظر غول دیگری با نام Forza Motorsport بود…
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  31. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

    همیشه گرن توریسمو تونع خودرو خیلی بالایی داشته و همچنین پیست های خیلی زیادی هم داره و از این حیث خیلی خوبه ،در کل بازی فوق العاده ای و دوستش دارم تنها مشکلی که در شمارهه ای قبلی مشهود بود نسبت به رقبا کم بودن تعداد پلی گان ها بود که فکر کنم با انجین جدیدو مدلینگ بهتر این مشکل هم برطرف شده باشه،نکته دیگه ای که باعث میشه گرن توریسمو رو دوست باشم مسابقات آنلاینشه که خیلی افراد خوبی درش شرکت میکنن و هر وقت درش شرکت کردم واقعا با چالش هایی روبرو شدم که مجبور شدم از همه مهارت هام برای برنده شدن استفاده کنم ،در کل پر فروش ترین فرانچایز کنسول های سونی همین بازی است و باید بهش احترام گذاشت ،هر چند خیلی دوست داشتم برای پی اس ۴ عرضه بشه که یک تحول درست و حسابی و باور نکردنی درش ببینم ولی الان هم بهانه خوبی برای روشن کردن پی اس ۳ مظلومم میشه که دوباره در اواخر عمرش ازش استفاده کنم

    ۰ ۰
    1. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      برای ps4 عرضه پس از عرضه کنسول نگران نباش

      ۰ ۰
    2. آواتار Naughty Dog Naughty Dog گفت:

      یعنی حتی the last of us هم شما را وادار به استفاده از ps3 مظلومتان نمی کند؟حتی ذره ای؟
      عچیب است :-?

      ۰ ۰
    3. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      ps3 یه کنسولیه که جا داشت یک سه و چهار سال دیگه براش وقت زندگی بذارن

      ۰ ۰
    4. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

      خوب گفتی…پی اس ۳ مظلومشان!

      ۰ ۰
    5. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

      زنون جان شما تو انجمن انقلاب ترنس هم هستین؟ یکی رو با اسم شما اونجا دیدم…
      البته با این وضع پینگ انلاین کوفت میشه واس عادم!

      ۰ ۰
    6. The End Of Ps گفت:

      کلا باوشه ….

      ۰ ۰
  32. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

    حال میکنم بهترین ماشین گرن توریسمو هم عکسش اینجاس! جی تی بازهاش میدونن که ۴۵۸ ایتالیا چقدر تو شماره ۵ محشر بود ! عادم از روندنش سیر نمیشد!
    ضمنا دوستان …شورلت کروت استینگری برای گرن توریسمو اومده!!!

    ۰ ۰
  33. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

    به به… دم سونی گرم که اخر عمری بازم برای پلی ۳ انحصاری میزنه! ببینید چنتا انحصاری اخر این نسل داد…دستش درد نکنه…هیچی کم نذاشته انصافا.
    خب ما هم میخریم و بازی میکنیم و میریم به بازی هایی میخندیم که با فراری اف ۴۰بوگاتی ویرون ویتسه رو تو مسیر مستقیم شکست میدن :D :)) :D

    ۰ ۰
    1. The End Of Ps گفت:

      بله سونی همیشه از کنسول هاش تا آخرین لحظه بهترین حمایتو میکنه حتی اگه کنسول بعیش بیاد :)

      ۰ ۰
    2. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      اینجوری که سونی داره انحصاری رو میکنه من فکر کنم زمانی هم که PS4 بیاد،باز هم برای PS3انحصاری منتشر کنه :X
      —————————-
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  34. آواتار Derpy Derpy گفت:

    مبارک طرفداراش !
    ۱۲۰۰ ماشین ==> پراید ، پیکان جوانان و … هم هستن ؟

    ۰ ۰
    1. آواتار Dark hunter Dark hunter گفت:

      موش تو رو نخوره !
      Randy orton تو رو R.K.O نکنه
      جان سینا روت AA نزنه !
      نه پیکان جوانان نیست توش ! :wink:

      ۰ ۰
    2. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      undertaker تو رو hells gate نزنه

      ۰ ۰
    3. آواتار RANDYORTON RANDYORTON گفت:

      اول مطمئن باش من و جان و undertaker هیچ وقت ایشون رو نمیبینیم!
      دوم ایشون کاملا حق دارن!!!! شما از کجا میدونی فکت صادر میکنی؟! احتمال قوی بر وجود پراید وجود داره(چون این ماشین از لحاظ ایمنی از نامدار ترین ماشین های تاریخ است و امکان دارد سازندگان بخواهند یکم شمارا در شروع بازی اذیت کنند :lol: )

      ۰ ۰
    4. آواتار jack raiden .m jack raiden .m گفت:

      ببخشید دخالت میکنم ولی مرد افسانه ای gold berg میبلعه همشونو. ولی انصافا gran t گرافیک بالایی داره . چه این شماره چه شماره های قبلی ولی باید از Project CARS اگه درس گفته باشم ترسید.اسکرین شاتاش ترکیده

      ۰ ۰
  35. آواتار slayer slayer گفت:

    واقعا خبر خوشحال کننده ای بود

    ۰ ۰
  36. آواتار FERIDEVIL FERIDEVIL گفت:

    ا :-?
    قبل از عرضه gt 5 یادمه که سازنده بازی کلی گله کرده بود که سخت افزار ps3 فلانه و بیساره محدودمون کرده و دستو بالمونو بسته و اون چیزیو که میخواستنو به خاطر محدودیت کنسول ps3 نتونستن بسازن
    حالا چرا حرفی از نسخه ps4 نزده؟ ۸-O

    ۰ ۰
    1. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      احتمالا برای ps4 بعدن عرضه میشه

      ۰ ۰
    2. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      فکر کنم میخوان سوپرایز کنن ما رو

      ۰ ۰
  37. Gish2012 گفت:

    مبارک سونی دوستان.
    ولی به نظرم باید نسل بعد می‌اومد.
    گرافیک هم به نظرم یه کمی از گرید ۲ و Project Cars کمتره ولی خیلی خوبه.
    چیزی که تو تصاویر مشخصه اینه که مدل ماشین ها خیلی خیلی خوب و تمیز در اومده و هیچ تیزی و شکستگی در اطراف مدل ها مشاهده نمیشه. مثل نسخه قبلی هم برای هر قطعه اتومبیل هم یک قطعه جدا در نظر گرفته شده که همین هم باعث وسواس بیشتر ساخت مدل ماشین ها شده.
    مبارک PS3 داران.

    ۰ ۰
  38. آواتار ****Ice Boy**** ****Ice Boy**** گفت:

    اسکرین شات ها منو یاده یه بازی قدیمی میندازه اسمشو یادم نمیاد :-? :-?

    ۰ ۰
  39. آواتار Dark hunter Dark hunter گفت:

    بهترین ریسینگ تاریخ داره میاد :X

    ۰ ۰
  40. آواتار mohammad mohammad گفت:

    ما که ps3نداریم باید غصه بخوریم =;

    ۰ ۰
  41. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

    این بازی جاش تو نسل بعد بود! بعد از دیدن اسکرین شات های پراجکت کارز اصلا گرافیک این بازی نا امید کننده هست برای من!
    نه به نسخه پنجم و آن مدت زمان چندین ساله اش نه به این نسخه ۶!

    ۰ ۰
    1. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      داداش gt بازی کردی یا نه ؟/ فکر کنم حداقل یه نسخش رو تو Ps کلاسیک بازی کرده باشی کلا کدوم شبیه ساز بهش رسیده شک نکن گرافیک این از پراجکت در کنسول بیشتره و این دلیل اومدنش به Ps3 هم مثل هر نسل که ۲تا GT داشتیم تو این نسل هم باید اتفاق میفتاد و نسل بعد هم که درایوکلاب شروع خواهیم کرد

      ۰ ۰
    2. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

      بله در پس اس ۲ بازی کردم و بعدها با امولاتور! خوب آن زمان خیلی عالی بود! ولی خداییش اگه این عنوان برای پی اس ۴ میومد بهتر نبود؟

      ۰ ۰
    3. The End Of Ps گفت:

      نه بهتر نبود چون ps3 الان کلی دستگاه فروخته شده داره و ps4 باید حداقل مرز فروشش از ۱۵ میلیون رد شه بعد این بازی با این همه فروش بیاد

      ۰ ۰
    4. آواتار Very Big Daddy Very Big Daddy گفت:

      رضا جان به گیم پلی و قدرت بازی کاری ندارم ولی گرافیک این اسکرین شات ها اصلا در حد انحصاری درجه یک امسال سونی نیست!

      ۰ ۰
    5. آواتار victor hogo victor hogo گفت:

      نخیر
      جای این بازی هم در همان پلی ۳ بهتر از هر جایی هست!
      مطمئن باش گرافیک این بازی بهتر از پروجکت کارز خواهد شد…مطمئن باش!

      ۰ ۰
    6. آواتار 0255 0255 گفت:

      باید منتظر موند ولی پروجکت کارز خیلی شاخ می زنه :mrgreen:

      ۰ ۰
    7. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

      علی جان باز رگ فن بازیت زد بالا :D

      ۰ ۰
    8. آواتار victor hogo victor hogo گفت:

      به دور از هر گونه فن بازی بود….منتظر باش :D

      ۰ ۰
    9. The End Of Ps گفت:

      اتفاقا گرافیکش عالیه مخصوصا جزییات ماشین ها دیگه بهتر از این رو کنسول این نسل :|

      ۰ ۰
  42. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

    فوق العاده ترین و شخصی سازترین و تنها شبیه ساز واقعی ریسینگ خبرش بالاخره تو سایت ما هم اومد :D
    فروش فوق العاده ای هم که داشته نوش جانش و واقعا سونی دمش گرم ps3 رو ول نکرده راستی علی victor hogo یه انحصاری تاپ دیگه هم به لیست اضافه شد

    ۰ ۰
    1. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

      آن لیست پنج تایی شما به شش تایی تغییر پیدا کرد رضا جان!

      ۰ ۰
    2. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      تو ۱ سال اندازه کل انحصاری شرکتهای دیگه انحصاری درجه ۱ دادیم بیرون :D

      Sony Make Believe

      ۰ ۰
    3. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

      البته ما پی سی باز ها هم کم انحصاری نداریم:
      Starcraft 2: hots
      Company of Heroes 2
      Arma 3
      Total War : Rome ii
      C&C: generals 2
      Blacklight

      ۰ ۰
    4. آواتار Naughty Dog Naughty Dog گفت:

      Company of Heroes 2 :X :X :X

      ۰ ۰
    5. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      pc که شرکت نیست داش مجتبی همه چیه ما داش :X

      ۰ ۰
    6. آواتار Mithrandir Mithrandir گفت:

      @ رضا
      اهان منظورت دوستان حقوق بگیر بودن! فهمیدم!

      ۰ ۰
    7. آواتار Naughty Dog Naughty Dog گفت:

      الآن گفتن این “@ رضا” بی کاربرد بود چون منم اسمم رضاست :D

      ۰ ۰
    8. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      کلا رضا رضا زیاد داریم تو سایت همه هم فن سونی و عشقشونم ناتان درک هست

      ۰ ۰
    9. آواتار Very Big Daddy Very Big Daddy گفت:

      رضا جان بشاشت از کامنتت میباره ها!از خوشحالی نمیدونی چیکار کنی! :D :D

      ۰ ۰
    10. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      اره داش علی چند وقته همش اتفاق و خبر خوب برام داره میاد که اصلا لول لولم

      ۰ ۰
    11. آواتار Very Big Daddy Very Big Daddy گفت:

      ایشالا همیشه بشاش باشی! :D
      برعکس من تنها اتفاق خوبی که تو این چندوقتم واسم پیش اومد بازی کردن بیکران بود…بقیش همش برخلاف میلم….بگذره این روزای لع.نتی! :|

      ۰ ۰
    12. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      ان شالله علی
      به هر حال زندگی بالا پایین زیاد داره و یه روز من خوشحالم و یه روز هم ناراحت کلا باید زندگی رو سخت نگرفت روزها میاد و میگزره

      ۰ ۰
    13. آواتار Very Big Daddy Very Big Daddy گفت:

      آره دیگه…به قول اون فیلسوف این نیز بگذرد!
      باز خدا ببامرزه پدر کن لواین رو یه دلخوشی واسم بود تو این چند وقت! :D :X

      ۰ ۰
    14. آواتار xneon 360 xneon 360 گفت:

      ضا منم معتقدم گرن توریسمو فوق العاده است ولی دیگه خواهشا از خودت فکت صادر نکن که تنها شبیه ساز واقعی ریسینگ !! پس گرید و فورزا بوق هستن ؟ یا این پروجکت کار ؟
      آدم زمانی که به چیزی علاقه داره باید تعادل رو هم رعایت کنه ،من هرگز نگفتم گرن توریسمو بده ولی رقبای قدرتمندیداره که تو برخی زمین هها از گرن توریسمو بهترن تو بعضی چیزا گرن توریسمو از اونا بهتره ولی اینکه میای میگی تنها شبیه ساز واقعی ریسینگ یعنی چشمت رو بروی دنیای پیرامونت بستی !

      ۰ ۰
    15. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

      امیدواریم همین حرفا رو در پست های معرفی ای پی های ایکس باکس هم بشنویم..
      البته امیدوارم..

      ۰ ۰
    16. آواتار 0255 0255 گفت:

      MAD CATzدوست عزیز مطمئن باش می شنوی ;) یعنی در واقع نمی شنوی چون رعایت میشه

      ۰ ۰
    17. آواتار Masoud76 Masoud76 گفت:

      الان شما جملت ایهام داشت بالاخره می شنوی یا نمی شنوی ؟ :|

      ۰ ۰
    18. آواتار 0255 0255 گفت:

      شما این وسط چی میگی؟ :D شما نمی شنوید ما هم نمی گیم. شما هم نگید
      OK؟ البته حقایق را بر پایه ی منطق باید گفت ;)

      ۰ ۰
    19. آواتار Masoud76 Masoud76 گفت:

      شما حودت را هر چه سریع تر به یک متخصص شنوایی نشون بده چون ظاهرا نه میگی نه می شنوی ولی گاها هم میگی هم می شنوی بعد یهو من یه چیزی میگم دوباره نمی شنوی بعد کلا اتصالی دارید احیانا :-?

      ۰ ۰
    20. آواتار MAD CATz MAD CATz گفت:

      بلی..بلی..بلی

      ۰ ۰
    21. آواتار Naughty Dog Naughty Dog گفت:

      من گرفتم چی میگه :D میگه تو پست های مربوط به ایکس باکس چون رعایت میکنن تنشی ایجاد نمیشه که بخوایم در پی اون این حرفا رو بشنویم.

      ۰ ۰
    22. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      روزبه دقت کنی گفتم شبیه سازترین که فورزا عالیه ولی هیچی مثل گرن توریسمو شبیه ساز نیست و تنها شبیه ساز واقعی گرن توریسمو هست و بس همون برگردوندن زمان تو فورزا کلا ثابت میکنه این حرف رو دیگه چه برسه به بقیه جزییات که خودت میدونی

      ۰ ۰
    23. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      رضا جان
      شبیه ساز جدیدا باید تایم بولت داشته باشه :lol: مثل مکس پین ;)
      تا جزو شبیه ساز محسوب بشه مگر نمی دونستی :lol:
      ——————————————————————————————-
      Forza Motorsport 4 is a racing video game
      ابتدای ویکی برای این بازی
      ——————————————————————————————-
      is the fifth game in the Gran Turismo sim racing video game series
      ابتدای ویکی برای این بازی
      ——————————————————————————————-
      حالا شاید واقعا گرن توریسمو شبیه ساز نیستش !
      بازی ریسینگ آرکید هستش :lol:

      ۰ ۰
    24. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      سعید خان دیگه چیزی برای من نزاشتی که بگم خودت زدی همه چی رو با خاک یکی کردی دمت گرم :X :D
      ان شالله سایه ات همیشه بالای سر انجمنمون باشه

      Sony Make Believe

      ۰ ۰
    25. The End Of Ps گفت:

      شعار بازی از همون اول تا حالا : the real driving simulator :X

      ۰ ۰
    26. آواتار Marlon Brando Marlon Brando گفت:

      وقتی GT داشت میلیون میلیون فروش میرفت،سازنده‌ی این ریسینگ هایی که الان اسم در کرده‌اند داشتند روی PS1 همین بازی رو انجام میدادند و آرزشون بود روزی مثل GT یه بازی بسازند
      —————————
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    27. The End Of Ps گفت:

      کلا GT یکی از بزرگترین یا به قول بیژن جوکر عزیز سنگین وزن ترین بازیهای موجوده :X واقعا بزرگه … ۱ دقیقه سکوت لطفا :D

      ۰ ۰
    28. آواتار saeed mirabi saeed mirabi گفت:

      اصلا زدی منو ترکوندی ! خدا وکیلی در این زمینه نظیر ندارد .
      انصافا هم شعار زیبا و برازنده ای برای این سری هستش

      ۰ ۰
  43. آواتار Masoud76 Masoud76 گفت:

    و این جاست که باید بگی SONY make.believe
    ۱۲۰۰ تا ماشین , ۷۱ مسیر … این بازی می ترکونه =D :X

    ۰ ۰
    1. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      Sony Make Believe :X :X

      ۰ ۰
    2. آواتار Ebrahim Ebrahim گفت:

      sony make believe =D

      ۰ ۰
    3. آواتار m.b m.b گفت:

      Sony make money

      ۰ ۰
    4. آواتار NSR NSR گفت:

      هه هه هه هوسک !
      بد میگن چرا فن های سونی غیرتی هستن ! میاین مسخره می کنین …
      تا حالا شده ما مسخره کنیم اسم انجمناتونو ؟؟؟ x-(

      ۰ ۰
    5. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      حاجی الان یاسر واست آفتابه میاره… خالیش کن اونجایی که داره میسوزه :lol:

      ————————–
      Sony make.believe

      ۰ ۰
    6. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      ولش کنین اینو دیگه اگه بخایم واسه هر یوزری که هویتش معلوم نیست جوابش رو بدیم که دیگه انرژی نمیمونه برامون بزار خوش باشه

      ُ————————————-
      Sony Make Believe

      Champion of iran 4 -2
      Go to third star

      ۰ ۰
    7. The End Of Ps گفت:

      بازگشت پدر شبیه ساز :X وای گرافیکش والا کم از نسل بعد نداره ! سونی رسما ۲۰۱۳ رو دیگه ترکوند … چه خبره :D الحق که SONY make.believe
      _______________
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    8. آواتار m.b m.b گفت:

      کلا راحت میشه باهاتون بازی کرد ! :D ;)

      ۰ ۰
    9. آواتار Mahdi Lajevardi Mahdi Lajevardi گفت:

      !money make sony

      ۰ ۰
    10. آواتار Nate drake Nate drake گفت:

      M.b @
      به خاطر اینکه غیرت داریم عزیزم :wink: نمیتونیم ساکت بشینیم و هرکی هرچی خواست راجع به سونی کبیر بگه

      —————————-
      Sony make.believe
      روز موعود نزدیک است…

      ۰ ۰
    11. آواتار ps3 with xbox ps3 with xbox گفت:

      نترس الان یاسر با افتابش میاد میزاره بازی کنی :D :lol:

      Sony Make Believe

      ۰ ۰

دیدگاه بسته است.