The Evil Within با موتورگرافیکی id Tech 5 در دست ساخت قرار دارد

توسط محمد حسین کریمی در ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ , ۲۰:۱۷

چندی پیش «بتسدا» و استودیو «تاتگو» از «شیطان درون»(The Evil Within) رونمایی کردند.(عنوان ترسناکی که توسط «شینجی میکامی» سازنده سری بازی های رزیدنت اویل کلاسیک که لقب پدر رزیدنت اویل را به او نسبت داده اند و استودیو او یعنی تانگو در حال ساخت بازی می باشد)

درست بعد از رونمایی ابتدایی بازی مجله ژاپنی «فامیتسو»(Famitsu) اعلام کرد «شیطان درون» با ورژن بسیار بسیار پیشرفته و ارتقاء یافته idTech 5 ساخته می شود. لازم به ذکر است که عنوان Rage نیز با استفاده از این موتورگرافیکی ساخته و پرداخته شد. از بازی های اینده که به احتمال زیاد با این موتورگرافیکی ساخته خواهند شد می توان به Doom 4 اشاره کرد.

اسکرین شات هایی از The Evil Within را پایین مشاهده می کنید:

دیدگاه
۴۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

47 Replies to “The Evil Within با موتورگرافیکی id Tech 5 در دست ساخت قرار دارد”

  1. Meraj Fathi گفت:

    موتور قوی ایه ولی فکر نمیکنم به cry engine 3 برسه.

    ۰ ۰
    1. Mithrandir گفت:

      متاسفانه تو این نسل id 5 نتونست پتانسیل بالای خودش رو به رخ بکشه! در نسل بعد حتما شاهد قدرت این موتور با دووم ۴ می شیم! تکنولوژی هایی که این موتور داره آنقدر پیچیده هستش که فقط از نابغه برنامه نویسی جهان یعنی جان کارمک سرچشمه می گیره!

      ۰ ۰
  2. Nate drake گفت:

    واقعا خوشحالم هنوز یک نفر هست که این سبک تاریخ گذشته رو سرپا نگه داره :X بی خود نیست که بهش میگه استاد…! گویا بازی فقط در محیط های بسته جریان نداره و محیط های گسترده هم در بازی موجوده… ألقا کردن حس ترس در محیط های باز کار دشواریه… امیدوارم استاد میکامی بخوبی از پسش بربیاد که برمیاد ;;)

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      بله دوست عزیز ! واقعا استاد هستن ! نابغه به تمام معنا :X خیلی دوست داشتم یک روزی زیر دست استاد بازی بسازم و باهاش همکاری کنم :X انقدری بازی ترسناک بازی کردیم که دیگه تو این سبک تخصصی دست و پا کردیم ولی حیف بخاطر وضعیت کشورمون هیچ وقت به آرزوم نمی رسم :(( :(( :(( :(( :((

      ۰ ۰
    2. Nate drake گفت:

      امیدوار باش حاجی… بالاخره یه روزی نابغه های کشور ماهم میتونن استعدادهای خودشونو شکوفا کنن :X
      یه روز خوب میاد…

      ۰ ۰
    3. MAD CATz گفت:

      یه روز خوب هیچوقت نمیاد …

      ۰ ۰
    4. The End Of Ps گفت:

      دقیقا … استاد , نابغه :X کسی که نسخه های ۱ تا ۴ سری محبوبم رو شاهکار ساخت :X
      _________________
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  3. Leon S.K گفت:

    بازی های استاد همیشه بخاطر گیم پلی شان شاهکار بودند نه گرافیکشان :X

    ۰ ۰
  4. Jhon f Keendy گفت:

    دیگه همه چی دست به دست هم میده که یک
    بازی مانگار وعالی خلق شود.موتور گرافیکی
    خوب واستاد.ولی خدایش انگار خداوند
    این ژاپنی ها رو تو جهنم خلق کرده که استاد
    ساختن ژانرهای ترسناک هستند.

    ۰ ۰
  5. victor hogo گفت:

    خب سوای این که دوست داریم بازی گرافیک خفنی داشته باشه…شخصیت هاش به دل بشینه و داستان و موسقی وصداگذاری هم خوب باشه می خوایم این بازی :
    اول: واقعا سخت باشه چون سختی بالا خودش یکی از عوامل ترسناک شدنه…البته سختی منطقی باشه نه اینکه بی دلیل بیان دشمنا رو خرجون کنن یا درجه سختی به خاطر کنترل ناکار آمد باشه…برای سختی بالا مهمات باید کم باشه به طوری که با پیدا کردن یک فشنگ از شدت خوشحالی ۲ متر بپریم هوا!…مبارزات نیاز به استراتژی داشته باشه و همینطور با شلیک کردن بی هدف به نتیجه نرسیم.. به قدری این مبارزان باید استراتژی باشه که برای نابود کردن ضعیفترین دشمن هم مجبور به برنامه ریزی بشیم…امکان استفاده از تله های محیطی هم میتونه برای مبارزات کارساز باشه…..خلاصه اینکه در بخش مبارزات بازی شما رو منع کنه از اینکه بی فکر کاری رو انجام بدید….
    معما هم عنصر دیگه ای هست که دوست داریم مثل رزیدنتهای کلاسیک در داین بازی باشه و روشون ساعتها سر و کله بزنیم…
    ترس هم عنصری هست که بیش از هر چیزی از این بازی میخوایم…درجه سختی بالا که گفتم یکی از عوامل مهم در ایجاد این حس هست…اما یک فضا سازی مخوف و دلهره آور و استفاده از خیلی از عناصری که میکامی توش استاد هست می تونه یک بازی واقعا ترسناک رو رقم بزنه…
    به شدت منتظر این بازی هستم :X

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      تک تک این عناصری که گفتی در رزیدنت اویل ریمیک جای داده شده ! انقدر استاد بازی رو سخت ساختن که آدم اشکش در میاد :(( یادمه یه بار ۵ تا گیاه سبز از دست دادم یعنی دلم میخواست سرم رو بزارم زمین زار بزنم :((

      ۰ ۰
    2. Jhon f Keendy گفت:

      کنسول گیم کیوب هم داشتی.

      ۰ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      نخیر رفتم دو ملیون خرج سیستم کردم که بتونم این شاهکار های استاد رو با امولاتور روان اجرا کنم.

      ۰ ۰
    4. victor hogo گفت:

      البته استاد می تونه این عوامل رو بیاره تو این بازی جدیدش ولی یک مشکل احتمالا سد راهش خواهد شد واون هم چیزی نیست جز ناشر بازی که دلش نمیاد با سختی بالا و المانهای ضد کژال گیمری فروش بازی کم بشه!!
      ولی اگه واقعا به استاد اختیار تام داشته باشند و اون هم اون خواسته هایی که ما در ذهن داریم رو پیاده کنه فوق العاده میشه…. :X
      درجه ی سختی جان کاه, ترس مرگ آور و دنیایی مرموز و هراس انگیز در قالب گرافیک خیره کننده ویک گیم پلی تر و تمیز اگه با داستان وشخصیتهای عالی و خوش پرداخت همراه بشه یک هدیه ی بزرگ و تاریخی برای تو و من وطرفداران هورور خواهد بود :X

      ۰ ۰
    5. axel گفت:

      غیر از المان هایی که شما گفتی victor hogo عزیز
      من امیدوارم در این بازی هم شاهد خلق شخصیت های باشیم که تا سال ها تو ذهنمون بمونه مثل شخصیت های فوق العاده رزیدنت اویل مثل کریس ردفیلد کبیر :X و لیان . جیل . آدا . وسکر و…… که یکی از دلایل موفقیت های رزیدنت اویل خلق همین شخصیت هایه .
      نه مثل یکی از این بازیهای ترسناکی که انصافا بازیه خوبیه اما با گذشت ۳ قسمت از این بازی شخصیت اصلی هیچ حسی در گیمر برانگیخته نمیکنه(نظر شخصی) و به زودی از ذهن گیمر ها پاک میشه

      ۰ ۰
    6. Leon S.K گفت:

      البته کریس ردفیلد صغیر هیچ گاه در حضور هایش به جز اویل ۵ که اونم آنچنانی نبود، مورد توجه هواداران قرار نگرفت ! برای مثال همان رزیدنت اویل ۱ بی برو برگشت جیل شد محبوب دل همه و کریس کلهم کنار زده شد !

      ۰ ۰
  6. Ali Hybrid گفت:

    وای خدای من !!! مثه قصد قبض روح کردن مارو داره !!!

    ۰ ۰
  7. BEST GAME:GEARS گفت:

    بالاخره بازیه ترسناک :roll:

    ۰ ۰
  8. pouria af گفت:

    دارم کم کم عاشق این بازی می شم

    ۰ ۰
  9. 0255 گفت:

    دارید درباره ی چی کامنت میدید؟ :| خبر گفته موتور بازی اینه شما درباره سبک نظر میدید.
    درضمن ID Tech5 غلطه باید نوشته بشه id Tech 5 .
    ______________________________
    NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month

    ۰ ۰
    1. jack raiden .m گفت:

      الان چی نوشتن من نفهمیدم !؟ شوما با حرف کوچیک نوشتین اونام با حرف بزرگ .به همین راحتی :-|

      ۰ ۰
    2. 0255 گفت:

      ID به صورت ” آی دی ” خونده میشه ولی id به صورت ” اید” ، گرفتی؟
      ______________________________
      NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month

      ۰ ۰
    3. Marlon Brando گفت:

      ۰۲۵۵@
      فکر نکنم به شما ارتباطی داشته باشه که بقیه در مورد چی کامنت میدند!!!
      شما اگه احساس کردی که کامنتی آف تاپیک هست فقط میتونی گزارش تخلف بزنی
      ———————-
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    4. 0255 گفت:

      ممنون از راهنماییتون!
      ______________________________
      NPD March: Xbox 360 on top for 27th consecutive month

      ۰ ۰
  10. slayer گفت:

    موتور گرافیکی خوبیه

    ۰ ۰
  11. Very Big Daddy گفت:

    یا خدا!رو به رو شدن با اون بانو مرد میخواد! ۸-O 8-O

    ۰ ۰
  12. Sam_Fisher گفت:

    از روی تصاویر کاملا مشخص بود که با چه شاهکاری مواجه هستیم…
    ولی ای کاش بیش از حد با یک عنوان “ترسناک” روبه رو نباشیم و یک مقداری هم طعم اکشن بر بازی حکم فرمایی کنه…
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  13. jack raiden .m گفت:

    پس بفرمایید evil 6 خدمتتون باشیم ۸)

    ۰ ۰
  14. Amin گفت:

    من که اصلاٌ از موتور گرافیکی چیزی سر در نمیارم :P
    ولی امیدوارم خوب از آب در بیاد

    ۰ ۰
  15. من فکر کردم شنجی چون با انریل جدیدا کار می کنه با همون هم بازی بسازه

    ۰ ۰
  16. saeed mirabi گفت:

    دیگه همه چیز تکمیله
    بازیسازی خوب
    انجینی قوی
    سبک هم که خوراک خودم هستش
    ——————————————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  17. Ebrahim گفت:

    ببینیم استاد چى میخواد براى ما بسازه ؟

    ۰ ۰
  18. Marlon Brando گفت:

    از استاد انتظار گرافیک خیلی بالایی نداریم،فقط یه بازی با گیم پلی ناب و اصیل به همراه داستان جذاب انتظار داریم.
    به استاد از ته قلب ایمان دارم
    —————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  19. arian گفت:

    اون عکسی که تو روستا من رو یاد evil 4 انداخت ! :((

    ۰ ۰
  20. محسن گفت:

    انجینی بس قدرتمند هست البته امیدوارم اون مشکل های گرافیکی ریج که تو نسخه پی سی رو داشت فیکس کرده باشن درکل از استاد انتظاری جز شاهکار ساختن ندارم که قطعا همه همینطوره از روی این عکس ها میشه حدس زد ترس تو این بازی موج میزنه خدا استاد رو برای ما و تمام جهانیان نگه داره :D :X :*

    ۰ ۰
  21. ****Ice Boy**** گفت:

    وای طراحی محیط نگاه کنید معلومه کاره یه استاده
    خداکنه شخصیت اصلی بازی رو عوض منن طرف خیلی بد تیپه حس نمیده :lol:
    خفن منتظر و پبگیر اخبار در مورد این بازی هستم :X

    ۰ ۰
  22. dead of war123 گفت:

    منتظرش هستیم…
    بازی ای عالی از استاد شینجی میکامیه عزیز.

    ۰ ۰
  23. mr.zombie گفت:

    حدس میزدم بازی با انریل باشه که وافعا خوشحال شدم نیست(البته انریل موتور خوبیه ولی واقعا ازش خسته شدم).در عوض موتور خوبیرو انتخاب کرده…همون طور که دوستان گفتن انتخاب اول ما گرافیک نیست…ولی با یه گرافیک خوب بازی تاثیر گذار تر خواهد بود… :wink:
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  24. general amin گفت:

    تا وقتی تریلری از گیم پلی بازی بیرون نیامده نمی توانم نظری دهم …
    اما میدانم که استاد کارش عالیست …
    ———————–
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  25. mefistofles گفت:

    ا فقط امیدوارم استاد از یامائوکا هم برای موسیقی متنش استفاده کند

    ۰ ۰
  26. arian گفت:

    فقط خدا کنه گرافیک زیادی نداشته باشه
    البته اگر هم گرافیکش زیاد بود اشکال نداره اسلوپیشن تمومش میکنم !
    من الن ویک و ایول ۶ رو این طوری تموم کردم اینم میکنم ! ۸-O 8-O

    ۰ ۰
  27. Amir.M گفت:

    موتور خیلی خوبیه فقط امیدوارم رو کیفیت تکسچر بیشتر اهمیت بدن

    ۰ ۰
  28. anzalichi گفت:

    به به…منتظرش باشیم یعنی؟؟برای pc میاد؟؟

    ۰ ۰
  29. MahanGM گفت:

    یکسری از کاربرا کامنت هایی میدن انگار ۲۰ ساله دارن game engine طراحی میکنن. اصلا شماهایی که در مورد انجین نظر میدین و مقایسه میکنید، میدونید تکنولوژی idTech برای ترسیم صحنه چیه و بعد اونوقت میاید با cry engine مقایسش میکنید؟ سیاست id software توسعه AAA هست و مطمئن باشید همیشه چند قدم جلو تره.

    فکر کنید اول!

    ۰ ۰
  30. Pedram Iderli گفت:

    با یک شاهکار طرفیم

    ۰ ۰