توسط Hamedgh در ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ , ۲۰:۰۹

سوپر پازل: پلتفرمر
Super Puzzle Platformer

اینک زمان فداکاری و جان فشانی برای قهرمانی دیگرست. بعد از نجات دادن جهان از دست هاسک ها و از کار انداختن ویروس جهان سوز “تی و جی” و به خاک نشاندن پوزه پوزیدون و زئوس… “نژاد پرست بازی” خود را به کناری انداخته و برای نجات یک مرد کوتاه قد و رنگین پوست، بر روی پلتفرمهای خود به سوی دنیای سوپر پازلی وی عزیمت کنید. مستر جدی! یک هفت تیرکش از جان گذشته، که در سرزمین وحشی از مکعب های رنگی به دست حاکم “مکعب سیتی” بنام “اندرو موریش” بر روی تله های تیغ دار گرفتار شده است. از تمامی قهرمانان زنده با گروه خونی اکشن در سرزمین آرکیدهای پازلی دعوت به جان فشانی می شود. بوزای!
هدف: همرنگ کردن، حذف کردن، تقویت شدن، زنده ماندن تا سر حد جان، کسب سکه و افتخار.
وسیله: شلیک به دشمنان/مکعب های همرنگ(اسلحه) و واکنش منطقی/فکری(مغز سریع).
مکان: استوانه ای محصور با سطحی مفرّش به تار و پودی تیغ تیغی.
کنش و واکنش: بالا و پایین پریدن های هدف دار یا حرکات نفس گیر بهمراه بکارگیری تفکر، تصمیم گیری سریع با تشخیص درست رنگ ها، ترس از مرگ بر روی تله های تیغ دار، میل به کسب امتیاز بالاتر.
اجزا: اسلحه، مکعب، محیط محدود استوانه ای، تیغ، دو تا پای کوتاه برای حرکت و پریدن، امتیاز
ایده و الگو: تلفیق بازی های تتریس و جی من و …(در قالبی دیگر)
جایزه: نام آوری در میان قهرمانان دیگر با کسب امتیاز بیشتر.

این بازی جالب و ساده (در یک چشم) از نوع و گونه آرکید/پازلی به دست های ذوق و پاهای فکرت… آقای “اندور موریش”… به ظهور رسیده است(با دو چشم). ایشان طراح و برنامه نویس و کمی هم در زمینه نقاشی و موسیقی فعالیت داشته و سابقه هفت ساله در زمینه برنامه نویسی و طراحی مستقل، در کنار همکاری با تیم های کوچک دارد.
آندرو برای رسیدن به این هفت سالگی ِ علمی و موریش هفت ساله!، از یاد گیری و بکار بردن زبانهای برنامه نویسی Actionscript 3 و C++ و C# و Lua و Python و PHP و CSS بهمراه برنامه های Flashdevelop و Microsoft Visual Studio و Flash و CS5 و Pixen و ASEprite و SFXr و PXtone سود برده است. برای تماس و کسب اطلاعت بیشتر می توانید از طریق مجرای زیر استفاده برید.
سایت و توییتر و صندوق پستی آقای “اندور موریش”:
http://andrewmorrish.net/
http://twitter.com/#!/int_main
andrewpmorrish@gmail.com
بازی سوپر پازل از آپدیت جدیدی(به روز شدن – جدید شدن) که در مرحله اجرا قرار گرفته، خوشحال است. مستر جدی! اسلحه جدیدی خریده است و خودش را برای مبارزه با اسکلت ها و نینجاهای بیشتر آماده کرده است. قاب اسلحه “مستر جدی” در دستهای شماست. آماده اید؟

از زبان بازیبازان:
@کای گفته: من طراحی پیکسلی و هنری بازی را دوست دارم. ایده بازی هم خیلی جالبه.
@هالک گفته: بازی خوبیست. حرکت سوپر قهرمان، نرم و خوبه. بازیهای زیادی بخاطر اشتباه حرکتی، دچار تزلزل میشن. این یکی واقعا خوبه. حرکت به اطراف خیلی خوشاینده.
@آلکستورم گفته: مرد! اگه این بازی رو در دهه هشتاد منتشر می کردی، میلیونر می شدی.
@پلیر ۳ گفته: مفهوم و ایده بازی فقط در نبوغ و استعداد نیست. اما نبوغ و خلاقیت می تونه موجب تولید بک بازی مسابقه ای جذاب بشه.
@مینی ایکس جفی، گفته: مثل جهنم سخته!

سیستم عامل: پی سی و مک(قابل نصب – وب و فلش)
موتور بازی سازی: فلش پانک/ FlashPunk
حجم بازی: ۱۱.۴۹ مگابایت
ناشر/آپلودر: (intmain)

نسخه جدید و به روز شده/آپدیت (سوپر پازل: پلتفرمر دولوکس): در مرحله اجرا و تکمیل
امتیاز بازی (در سایت‌های نامشهور): ۵/۵

دیدگاه
۱۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

12 Replies to “آقای “جـــــــدی” را جدی بگیرید”

  1. xneon 360 گفت:

    حامد جان واقعا همکاری و استفاده از ذهن چنین افرادی خیلی میتونه در پیشبرد هدف های کوچک و بزرگ ما موثر باشه،یک مثال میزنم،چند نفر از اعضای قدیمی این سایت بر روی پروژه های بازی سازی مغشول کار هستند که خودت میشناسی آنها رو،حال اگر از اطلاعات و تجربیات برنامه نویسی افزار موفق استفاده کنند،قطعا مراحل و روند برنامه نویسی های متععد بازی هاشون سریع تر طی میشه،با تشکر که از همه کسانی که آموختند و می آموزند…

    ۰ ۰
  2. BUFFALO گفت:

    yaro che hoseleyi dashte ke to in ragbare bazihaye modern va super graphici omade ino sakhte vali bazam besh khaste nabashi va yek code (AEZAKMI) GTA 5
    midam ta shayad hall biyad

    ۰ ۰
    1. NSR گفت:

      BUFFALO@
      یو کن رایت پرشیت ! یو نو ؟؟؟؟؟ :|
      دیس ایس کرکت ؟؟؟
      اگه تونستی بفهمی !
      ما حس نداریم فینگیلیش بخونیم پس لطفا فارسی بنویس ! اگه نداره کامپیوترت به تنظیمات مراجعه کن داداش :wink:

      ۰ ۰
  3. MilAd.gH گفت:

    معلوم هست که مردی خلاق هست
    طراحی بازیشم خوبه
    امیدوارم موفق بشه
    ___________

    ۰ ۰
  4. silver گفت:

    خیلی هم خوب!
    بسیار جالب به نظر میاد!
    با آرزوی موفقیت!

    ۰ ۰
  5. Gish2012 گفت:

    خدا رو شاکرم که بازی ساز های مستقل وجود دارن. همین افرادن که این صنعت رو سرپا نگه داشتن.

    ۰ ۰
  6. general amin گفت:

    great
    بعضی از این بازی های به ظاهر کوچک اما در باطن بزرگ را نمی توان از دست داد …
    —————————
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  7. mr.zombie گفت:

    بیشتر مواقع این جور بازیها هستن که از بین گرافیک و خشونت و روند تکراری یه تجربه ی متفاوتی رو به ادم ارائه میدن… :X
    ممنون از اقا حامد گل… :wink:
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  8. Reza Assaie گفت:

    بازی کردن این بازی را به جامعه بازیباز پیشنهاد میکنم….
    به امید روزی که بازی های مستقل نیز کمی جدی گرفته شونند.

    ۰ ۰
  9. saeed mirabi گفت:

    آره اگر دهه هشتاد منتشر میشد !!!
    احتمالا الان ایشون برای خودش اکتیویژن یا EA میشد .
    با تشکر از حامد عزیز

    ۰ ۰
  10. coronir گفت:

    شخصیت اصلی این بازی من رو یاد بچه گوشت می اندازد!
    این پروژه های کوچک پر از نواوری ها هستند! باید قدر این ها رو بدونیم!

    ۰ ۰
  11. آرویــن گفت:

    جالبه … قطعا بازی جذاب و مفرحی هست … :X
    با تشکر از حامد جان !

    ____________
    آروین از pc $

    ۰ ۰