تولید کننده «کپ کام»: تمرکز بر روی خلق پروژه های جدید مهم تر از «ریبوت ها» و عناوین «پیش درامد» هستند

توسط محمد حسین کریمی در ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ , ۱۷:۲۷

مدیر بخش تولید «کپ کام» یعنی اقای «ماساچیکا کاواتا» در مصاحبه ای گفت کپ کام دوست ندارد به این زودی ها بازی ”Onimusha” یا ”Dino Crisis” را بسازد.

او در مصاحبه ای با «ویدیو گیمر» این چنین سخن گفت:

“کپ کام از برگشتن و رجوع به عناوین قدیم خود خودداری می کند و نمی خواهد ان ها را دوباره به نسل جدید بازیکنان معرفی کند و نسخه های جدید ان ها را عرضه کند. من فکر می کنم مهم تر از هر چیز این است که ما بر روی ساخت و طراحی ای-پی ها و پروژه های جدید خود تمرکز کنیم تا در اینده پیشرفت رو به جلویی داشته باشیم.”

چندی پیش نیز شرکت کپ کام اعلام کرد به مرور بازی های قدیمی خود را به صورت دیجیتالی عرضه می کند.

دیدگاه
۲۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

29 Replies to “تولید کننده «کپ کام»: تمرکز بر روی خلق پروژه های جدید مهم تر از «ریبوت ها» و عناوین «پیش درامد» هستند”

  1. Ali Hybrid گفت:

    خیلی دوس دارم نسخه ی جدیدی از Dino Crisis رو بسازن ! یادش بخیر چقدر جالب بود واسم !

    ۰ ۰
  2. amirali گفت:

    کپکام کلان چیزی نسازه سنگین تره
    با گندی که به رزیدنت زد…

    ۰ ۰
    1. Ali Hybrid گفت:

      چون بازیش یه کم اکشن شده ، یعنی گند زده بهش ؟!

      ۰ ۰
    2. adidas گفت:

      :roll:

      ۰ ۰
    3. DIABLOIII گفت:

      نخیر عزیزم اگر شما هم با رزیدنت ۲ و ۱ زندگی میکردی بهد میفهمی افتضاح یعنی چی من که میگم گیم اسپات زیاد هم بهش نمره داده با گرافیک افتضاح تر کنسول ها

      ۰ ۰
  3. Jhon f Keendy گفت:

    ادیها مردن مجبورن روی بیاورن به بازی های قدیمی

    ۰ ۰
  4. general amin گفت:

    هر کدام از این بازی هایی که نام می برد برای اعتبار یک شرکت به تنهایی کافیست . این است کپکام بزرگ …
    برخلاف نظر شما احساس می کنم بعد از مدت ها نسخه ی جدید از انیموشا یا داینو یا حتی god hand می تواند روح تازه ای به گیمران بدمد …
    خیلی دوست دارم نسخه ای دیگر از گاد هند معرفی شود …
    —————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. Jhon f Keendy گفت:

      منم با God hand موافقم ژنرال.راستی اواتار قدیمیت چی شد ژنرال.

      ۰ ۰
    2. general amin گفت:

      گفتم یک خانه تکانی در آواتار داشته باشم …
      گاد هند یکی از بازی های بزرگ کپکام هست . بازی های تاریخی زیاد دارد …
      همین لوگوی کپکام به کلی از شرکت های قدیمی و تازه تاسیس می ارزد …
      کپکام سیاست جالبی را در پیش گرفته است …
      بالاخره یک شرکت با این عظمت بهتر میداند که جو جامعه گیمری و بازار روز چه چیزی را ازش می طلبد. هر دوره ای نیازهای خاص خود را برای گیمران می طلبد …
      خودم به شخصه هیچ گاه سعی نمی کنم گیم های نسل خودمان را با نسول جدید مقایسه کنم . آن زمان ما از بازی ها چیز دیگری می خواستیم . قاعدتا نسل جدید هم خواسته های خودش را دارد …

      ۰ ۰
    3. STALKER گفت:

      خسته نباشید واقعا .تازه فهمیدن که IP جدید بهتر از ریبوته.
      پس خواهشا ip جدید بسازین ip های معروف مثله re رو خراب نکینین

      ۰ ۰
  5. King Tiger گفت:

    کپکام کلا یه ۲,۳ سالی به کارمنداش استراحت بده بهتره … :|

    ۰ ۰
  6. Nate drake گفت:

    نچایی یه وقت! :mrgreen: منظورت از ip جدید امثال remember me یه کپکام جون؟! یه پیشنهاد: تو که سود کافی رو از رزیدنت و DmC بردی… دیگه بیخیال بازی سازی شو…! برو تعطیلات واس خودت عشق کن!

    ۰ ۰
  7. amirali گفت:

    ببینید مشکل شما اینکه از دید انتقادی نگاه نمیکنید…
    به خودتون جو مثبت میدین بازی میکنین…
    شما از یک بازی ترسناک انتظار چی دارید؟
    تیر های زیاد؟
    زامبی های تفنگ بدست؟
    زامبی های پرنده؟
    محیط های روشن؟
    هوش مصنوعی ضعیف؟(من کنار زامبی ایستاده بودم داشت از نردبان میرفت بالا بهش تیر زدم افتاد دوباره از نردبان رفت بالا…)
    واقعا این انتظار شماست؟

    ۰ ۰
  8. game59 گفت:

    شماها تمرکز کنین خیلی از م.س.ئولین فرهنگی مملکت ما هم میخوابن…
    :D

    ۰ ۰
  9. Project Siren گفت:

    نه خیر! هر چی میگم بزار کار به کار این Cropcom و مگس کش های درونش نداشته باشم فایده نداره خیلی حرف میزنن;
    بزارید تیر خلاص رو بزنیم و من این گفته میکامی رو که در یکی از مصاحبه هاش گفته براتون بزارم
    دقیق بخونید ببنید میکامی چی گفته و چه اتفاقی افتاده و چه عقیده ای داره و اگر خواستید بعدا کل متن فارسی مصاحبه رو براتون آماده می کنم (جالب توجه برای کسانی که میگن بدون استاد هم میشه یک رزیدنت اویل خوب ساخت):

    Shinji Mikami stayed a producer for Capcom until late 2003, when he was asked to step into the Resident Evil 4 project. “I kept a fair distance away from RE4 because I wanted the studio to earn their confidence, to prove to themselves that they didn’t need me to create something really good,” he said. “But it didn’t go well, and the schedule wound up in serious danger, and when it came time to find someone to take charge and clean up the project, I was the only real candidate. As a creator, though, I really hated it. I had been a producer for eight years, and the moment I finally get a chance to return to development, it’s on RE. That sure wasn’t what I intended!”

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      ترجمه متن بالا:

      “شینجی میکامی تا اواخر سال ۲۰۰۳ تهیه کننده کپکام بود وقتی که از او خواستند در ساخت رزیدنت اویل ۴ شرکت کند گفت: من میخواستم از رزیدنت اویل ۴ دوری کنم بخاطر اینکه میخواستم استدیو به خودش اطمینان داشته باشد تا ثابت کنند که به من نیازی ندارند که یک بازی شاهکار بسازن ولی این پروژه خوب پیش نرفت و ساخت بازی با خطر جدی روبرو شد. و وقتی که زمانش رسید که کپکام کسی پیدا کنه که کار هارو راست و ریس کنه تنها کاندیدا من بودl که خالق بشم و از اینکار متنفر بودم. برای ۸ سال تهیه کننده بودم و وقتی که شانس اینو پیدا کردم که پیشرفت کنم رزیدنت اویل به من نیاز پیدا کرد. و این کاری نبود که قصد داشتم بکنم.”

      ۰ ۰
  10. Very Big Daddy گفت:

    کپکام چقدر تازگی ها نتیجه اخلاقی میگیره! :))

    ۰ ۰
  11. princeofpersia گفت:

    باو حداقل کالکشن اچ دی onimusha رو بدن بیرون! :roll:
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  12. amirali گفت:

    منکه واقعا امیدوارم هیچکدام از عناوین قبلیشو ادامه نده…
    بخاطر اینکه من نمیخوام مثل رزیدنت به خاطراتم با Onimusha هم ر..ه بشه

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      خیلی حرف میزنی !!!

      ۰ ۰
  13. slayer گفت:

    dino crisis رو خیلی دوست دارم دوباره بازی کنم

    ۰ ۰
  14. Marlon Brando گفت:

    به شرطی که IP های جدیدتون ایده های خوبی پشتش باشه وگرنه همون ادامه بازی های قبلی رو بسازید بهتره
    ——————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  15. xneon 360 گفت:

    ”Onimusha” رو خیلی دوست داشتم،مخصوصا اون کاورش با اون کرکتر دوست داشتنی :D

    ۰ ۰
  16. Matthew Baker گفت:

    کپکام دیگه اصلا دوست نداره شاهکار بسازه…! هیداکی ایتسونو هم که بره دیگه کپکام باید کل بازی هاش رو بسپاره به نینجا تئوری… و با کمک استاد tameem antoniades از ریشه بازی ها رو بخشکونه!

    ۰ ۰
  17. saeed mirabi گفت:

    دوتا عنوان بسیار خوب و زیبا هستند .
    خیلی از سازنده ها دوست داشتند صاحب یکیش باشند .
    بنظر بهتره که خاطرات خوش دست نخورده باقی بمانند .
    حتی نسخه HD این دوتا سری را هم منتشر نکند .
    بازی با همان گرافیک نسل گذشته و نسل گذشته تر هم گیرا و جذاب است .
    Спасибо автору
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
  18. adel_97 گفت:

    چی میگه؟ بگو بازی هایی مون که پول ساز نبودن رو ادامه نمیدیم! وگرنه امسال که DMC رو ریبوت کردن ، در آینده نزدیک RE رو هم ریبوت می کنن. کلاً چیزی دست کپکام برسه ، بعیده سالم از دستش خارج بشه! که البته ریبوت DMC از هم موارد بعید بود.

    ۰ ۰
  19. avion گفت:

    واقعا کپکام دوران ps2 کجا کپکام این نسل کجا.هیچ شرکت بازیسازی در این نسل به اندازه کپکام افت نداشته.

    ۰ ۰
    1. Marlon Brando گفت:

      سگا رو هم فراموش نکن :-|
      واقعا امیدوارم سگا و کپکام به روزهای اوجشون برگردن
      واقعا حیف این دو تا شرکت دوست داشتنی هست
      ——————————
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  20. محسن گفت:

    همون بهتر که هیچ وقت نسازید واگرنه شک ندارم خاطراتمون رو با این دو عنوان فراموش نشدنی خراب میکنید داینو کرایسیس :X اونیموشا :X مخصوصا شماره ۳ و شخصیت سامونسکی :X :X :X

    ۰ ۰