دو تریلر جدید از نسخه رایانه شخصی ”Resident Evil 6”

توسط Rzht در ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ , ۲۱:۰۵

سرانجام تا یک ماه آینده «رزیدنت اویل ۶» برای PC عرضه می شود و کپکام دو تریلر جدید ارتقا یافته نسبت به نسخه های کنسولی از گیم پلی بازی منتشر کرده است. یکی از تریلر ها مربوط به روند داستانی است و یکی هم مربوط به بخش Mercenaries است.

دو تریلر را می توانید در زیر مشاهده کنید :

گیم پلی:

لینک دانلود

[pro-player width=’530′ height=’253′ type=’video’]http://strm04-ams.minoto-video.com/s/2a5c8d8e5896cad47a3864cc506387a05117c4a0/Arx58GAEG7G5_mq.mp4?start=0[/pro-player]

بخش مزدوران:

لینک دانلود

[pro-player width=’530′ height=’253′ type=’video’]http://strm04-ams.minoto-video.com/s/5372da81106c45d0db1a33ce841618955117c85d/cpnkYGRGcHHN_mq.mp4?start=0[/pro-player]

 – Resident Evil 6
سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: تیراندازی سوم شخص
تاریخ عرضه: ۲ اکتبر ۲۰۱۲ – ۲۲ مارس ۲۰۱۳ (PC)
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

دیدگاه
۱۲۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

122 Replies to “دو تریلر جدید از نسخه رایانه شخصی ”Resident Evil 6””

  1. AmEEr گفت:

    pcبازا دله تونو به این تریلر هاش خوش نکنید
    اصن جالب نیست خوده بازیش :-s

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      pc باز ها خیالتون راحت با یک بازی فوق العاده سرگرم کننده طرف هستید
      رزیدنت اویل همیشه رزیدنت ایوله :X
      ضمن اینکه نسخه ی با کیفیتری هست و ایراد گیری هم شده

      ۰ ۰
    2. john marston9 گفت:

      مرسی که امید وارمون کردید..

      ۰ ۰
    3. Meraj Fathi گفت:

      victor hogo دروغ میگه…حرفشو باور نکنین.

      ۰ ۰
    4. Amir.M گفت:

      چقدر شبیه این فیلما گفتی

      ۰ ۰
    5. itachi گفت:

      حالا ما خودمون بازی میکنیم میفهمیم جالبه یا نه

      ۰ ۰
    6. STALKER گفت:

      می دونیم بابا حالا کی دلشو خوش کرده.از همین تریلرا هم معلومه اشغاله .
      دیگه گیم اسپات که دروغ نگفت ۴.۵ داد .تنها سایتایی که پولی نیستن گیم اسپات هست با ign

      ۰ ۰
    7. Fun. گفت:

      انصافا دیگه شماها دارید کم لطفی می کنید ، من یک بار دیگر بازی رو از اول شروع کردم اما اینبار با دیدی کاملا مثبت و واقعا دارم لذت می برم ! درست است که در حد شماره های قبلی نیست :roll:

      ۰ ۰
    8. Leon S.K گفت:

      LOL شما الان خودت رو گیر اوردی یا مارو؟ نه عصبی نشو بگو! من چند بار قضیه گیم اسپات رو تعریف کنم؟ سایتی که با ۴ ساعت بازی کردن از یه بازی نمره بده! حتی یه اندینگ هم نبینه! حتی کمپین ایدا هم نره ! نمرش معتبره؟ طرف از بخش مولتی پلیرش ایراد گرفته! یکی نیست بگه شاسگول خو تو تا کمپین رو تموم نکنی که مولتیش باز نمیشه!

      ۰ ۰
    9. Fun. گفت:

      آفرین ، این منتقد گیم اسپات گویا آن موقعی که نقد می نوشته درانک بوده :| :| :|
      ایدا :X

      ۰ ۰
    10. Project Siren گفت:

      چرا گیر دادید به این گیم اسپات (که خودمم اصلا قبولش ندارم)…

      آقا ۴.۵ نه ۵…. ۵ نه ۶….۶ نه ۶.۵ چه فرقی میکنه!؟

      وقتی جماعت نمرات شده ۶۶ نشون میده بازی ضعیف بوده اما وقتی یک بازی مثل اویل ۴ قوی باشه و میانگینش میشه ۹۶ انوقت گیم اسپات بیاد واسه خودش بده نمره ۱ …..انوقت چقدر تاثیر داره رو میانگینش….
      پس بازی بدون چون و چرا ضعیفه…….

      ۰ ۰
    11. Fun. گفت:

      رضا جان نگفتیم که بازیه قویی بود ! نه فقط دارم می گم دیگه اینقدر هم ضعیف نبود :D

      ۰ ۰
    12. Leon S.K گفت:

      البته رضا منم هرچی بیشتر میگذره بیشتر حسم نسبت به اویل ۶ عوض میشه! همون متای ۶۶ یعنی یه بازی متوسط تقریبا خوب! البته متای نسخه PS3 بالای ۷۰ بود! به هر حال به نظر من همون متای هفتاد و خورده ای براش عادلانه تره! نوسان نمرات هم زیاد داشت! مثلا نمره ۹ هم داشت! ولی همون ۶ و ۷ براش کافیه!

      ۰ ۰
    13. Project Siren گفت:

      @.Fun
      ضعیف بود … :D

      @Leon S.K

      منظورت چیه که نظرت عوض میشه؟ از خوب به بد یا از بد به خوب ؟!
      (اون میانگینی که میگی ۷۰ هست تعداد نقد های کمتری رو شامل میشه، بیشترین تعداد نقد ها همون ۶۷ هست که واقعیت رو نشون میده……)

      ۰ ۰
    14. Leon S.K گفت:

      منظورم اینه که اون نظر خوبی که اولا بهش داشتم داره به بد بودن پیش میره :D خوب همونطور که گفتم متای ۶۷ نزدیک همون ۷۰ هست که میرسه به همون نمره ۷ من به بازی :D

      ۰ ۰
    15. Project Siren گفت:

      نیاز به زمان داره… به مرور زمان این جریان رو هضم میکنی ……

      ۰ ۰
    16. HTD_no1 گفت:

      @STALKER
      گ.ن.د کاری گیم اسپات سر قضیه K&L ۱ که یادتون نرفته؟ البته کوین ونورد (منتقد re) بزرگتر از این حرفاست که این صحبت‌ها بهش بچسبه

      ۰ ۰
  2. MilAd.gH گفت:

    حالا هرچی هم باشه بازم ا وی ل هست :wink:

    ۰ ۰
  3. Ali Hybrid گفت:

    این نسخه خوراک منه ! چرا ؟ چون من نسخه های قبلی رزیدنت رو اصلا بازی نکردم ! وفکر میکنم این نسخه از نظر من یه شاهکار بشه ! :D

    ۰ ۰
    1. MilAd.gH گفت:

      یعنی علی آقا تو حتی اوی ل ۴ رو هم بازی نکردی؟!اون خودش یه شاهکاره تمام هست برو اونو بازی کن :-|

      ۰ ۰
    2. Ali Hybrid گفت:

      آره کلا هیچ نسخه ایشو بازی نکردم !!!! ولی اویل ۴ تو برنامه ام هست . اگه وقت کنم و مشغله ها بذارن میرم سراغش ! :wink:

      ۰ ۰
    3. STALKER گفت:

      به جای این برو evil 4 و ۳ رو بازی کن .این برات میشه اشغال:دی

      ۰ ۰
    4. Ali Hybrid گفت:

      اینم حرفیه . ولی به خدا وقت ندارم ! همین یه سالی که عقب افتادم واسه ۷ پشتم بسه ! امسال فقط وقت میکنم بازیهای جدید رو برم !

      ۰ ۰
  4. AmirReza گفت:

    ما میخایم دان کنیم باید کیو ببینیم

    ۰ ۰
    1. Ali Hybrid گفت:

      لینک دانلود که داره !

      ۰ ۰
    2. Masoud76 گفت:

      الان اضافه کردن !

      ۰ ۰
    3. Ali Hybrid گفت:

      آره بعد از اینکه کامنتا رو خوندم فهمیدم . ببخشید ! :>

      ۰ ۰
  5. mjny1375 گفت:

    لطفا یه لینک برای دانلود تریلر ها بگذارید.

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      دوستان @AmirReza و mjny1375@ لینک دانلود قرار گرفت….

      ۰ ۰
  6. Masoud76 گفت:

    منتظرشم ببینم کپکام چی کار کرده و مطمئنا سراغ بخش Leon.S.K هم نمیرم :arrow:

    ۰ ۰
  7. Curunir گفت:

    دوستانی که این بازی رو بازی کردن گرافیکش در چه حد هست؟

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      گرافیکش خوی هست …البته نسبت به شماره ۵ آنچنان پیشرفت نداشته و حتی در بعضی زمینه ها مثل افکت آتش افت کرده ولی باز هم خوبه و راضی کننده هست

      ۰ ۰
    2. Leon S.K گفت:

      نه! گرافیکش از اویل ۵ هم پایین تره متاسفانه!

      ۰ ۰
  8. xneon 360 گفت:

    به نظر من پر گرافیک ترین بازی این سری شماره پنجم بود ولی خب شماره ۴ ام حس و حال و اتمسفر خاصی داشت که بی نظیر بود،شماره ۶ ام هم خوب بود ولی خب میتونست اصیل تر باشه

    ۰ ۰
    1. Gish2012 گفت:

      من به شدت با گرافیک رزیدنت ۵ حال کردم. خیلی تمیز بود لعنتی!

      ۰ ۰
    2. xneon 360 گفت:

      آره مخصوصا اون اوایل بازی که کریس باشوا درون اون کوچه ها قدم میزنن،یا لحظه پیاده شدن کریس از هاموی و اون درخشش نور خورشید

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      نور پردازی موتور MT Framework جزء برترین نورپردازی هاست مخصوصا در شب و اتمسفر این موتور رو خیلی دوست دارم…..

      ۰ ۰
  9. mr.zombie گفت:

    مبارک pc بازا باشه….بازی بدی نبود ولی به هیچ وجه تاکید میکنم”به هیچ وجه”ترسناک نبود ولی حداقل از شماره ۵ بهتر بود.
    ______________________________________
    :arrow: Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  10. black mask گفت:

    ای آقا! مارو هم بار اول با این تریلر های خوش آب و رنگ خام کردن :D امیدوارم بازی تو پی سی از نظر جلوه های بصری و کنترل بهتر بشه حداقل.بازی نسبتا خوبی بود اما اصلا در حد یک رزیدنت اویل ظاهر نشد…

    ۰ ۰
    1. itachi گفت:

      خب تا وقتی صاحبش بالا سرش نباشه نباید انتظار زیادی ازش داشت مثل اینه که کوجیما متال گیر و نسازه
      ا

      ۰ ۰
  11. The End Of Ps گفت:

    PC بازا حتما تهیه کنید و بازی کنید و لطفا در هنگام بازی اصلا به نمرات و متا و … فکر نکنید چون نمیتونید از بازی لذت ببرید .
    ________________
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  12. Project Siren گفت:

    چند روز پیش رفتم دوباره رزیدنت اویل ۴و۵ رو تست کنم اما وقتی چند دیقه از بازی رو رفتم یه احساسی بدی بهم دست داد، یکم که فکر کردم دیدم نمیتونم شیرجه بزنم اینور و انور، هنگام تیراندازی نمیتونم راه برم، حرکات رزمی نمیتونم انجام بدم، نمیتونم با سرعت خیلی زیاد بدوم…

    و احساس بدم این بود که انگار دست و پاهام رو همه با گچ گرفتن و نمیتونم به هیچ وجه حرکت کنم…. اون لحظه بود که دیگه فهمیدن کار کاره همین اویل ۶ هست که چه بلایی سرم آورده!!!!
    واقعا یک بازی چقد میتونه تغییر کنه که آدم با بازی کردن نسخه های قبلش اینجور احساس ناهنجاری بهش دست بده…..

    ۰ ۰
    1. solid snake گفت:

      این دیگه ایراد بنی اسرا **لی بود :roll:

      ۰ ۰
    2. sos110 گفت:

      رضا اینهایی که گفتی نشان دهنده ایرادات نسخه های قبلی رزیدنت هست نه این شماره
      واقعا همون موقع هم من میگفتم که چرا موقع تیراندازی حرکت نمیشه کرد مگه تو دستت یه تانک هست که نمیتونی حرکت کنی تو شماره ۴ لیون یه کلت ۱ کیلویی تو دستش بود نمیتونست از جاش حرکت کنه اینها ایرادات نسخه قبل بوده نه محاسن که تو این شماره حل شد

      ۰ ۰
    3. Project Siren گفت:

      نداشتن حرکات رزمی، دویدن پر سرعت، خز خوردن رو زمین واقعا اینها ایرادات نسخه های قبل بودن؟
      یکی از عامل های ترس تو نسخه های ۴و۵ این بود که موقعه تیراندازی نمیتونستی راه بری و در همون لحظه ممکن بود کسی بهت حمله کنه یعنی نداشتن تسلط کافی به محیط پشت سر تا حد زیادی ترسناک و استرس زا بود…. نمیدونم این حرفم رو قبول داری یا نه؟

      ۰ ۰
    4. sos110 گفت:

      رضا ایراد بودن چرا نمیخایم قبول کنیم راه نرفتن در هنگام تیراندازی یک ایراد و باگ هست در یک بازی یا حتی سینه خیز رفتن یا حتی حرکات رزمی اینها پیشرفت هستن الان بازیها به واقعیت دارن نزدیک میشن ببنم یک فرد خوش هیکلی مثلی کریس نمیتونه از ضربات مشت استفاده کنه مثلا باید واسه یه جا با اسلحش در جا فقط تیر بزنه
      ترس و اضطرابی که بخاد با محدود کردن فرد پیش بیاد همون نیاد بهتره
      من ایرادم به فضای مرده هم همین بوده که با تاریک کردن تمام محیط و وسعت دیدت رو به صفر نزدیک میکنه میخاد بترسونتت این یک اشتباه هست چرا که خیلی ها میتونن با این شیوه بازی ترسناک بسازن
      بازی باید با تمام جزییات طوری کار بشه که استرس بهت وارد کنه که هنوز سازنده ای نتونسته این کار رو انجام بده

      ۰ ۰
    5. Leon S.K گفت:

      والا تا اونجایی که ما میدونیم تو اویل ۵ زمین زمان ریختن سر بازی که چرا موقع تیر اندازی نمیتونه راه بره!!! بعدش تو همین اویل ۴ لیان یه لگد میزد هرچی گانادو دورش بود پخش هوا میشد :|

      ۰ ۰
    6. Project Siren گفت:

      این خاصیت ها رو که گفتیم مطمئنا استادان بزرگی مثل میکامی و تویاما به عقلشون میرسده که تو بازی هاشون بگنجانن اما خودشون این کار رو نکردن چون میدونستن به ترس بازی صدمه میزنه، آقای میکامی تو اویل ۴ حرکات رزمی گذاشته بود اما خودش از روی علمش اونها رو محدود کرده بود (یعنی فقط وقتی میتونستی حرکات رزمی بزنی که یا تیر بزنی به صورت یا به پاهاشون که انجام دادن این اقدام هم حتی باعث مصرف شدن مهماتتون میشد….دقیقا اویل ۵ هم همینطور بود و اگه اینها واقعا میخواستن این ایرادات رو که من میگم ایراد نیستن برطرف کنند تو همون اویل ۵ برطرف میکردن)…..
      من مطمئنم وقتی اویل ۴ رو بازی کردی بارها واست پیش اومده که برای غلبه به ترست از فهرست آیتم ها استفاده کردی این رو شک ندارم و مطمئنم برای اکثر کسایی که بازی کردن اتفاق افتاده پس نشون میده راه نرقتن هنگام تیراندازی خودش نوعی باعث ایجاد ترس بوده…..

      در ضمن اگه میخوای بازی همه جوره تورو بترسونه بهت Siren New Translation رو پیشنهاد میکنم که دستپخت استاد تویاما است……

      ۰ ۰
    7. sos110 گفت:

      خوب شک ندارم که استاد میکامی هم از این قابلیت ها تو شماره ۶ استفاده میکرد یه طورایی تو شماره ۴ و ۵ نمونش را امد و در شماره ۶ کامل شد این بخش ها

      بازی در شماره ۶ ایرادات داره ولی اینها ایراداتش نیستن تو میتونی یه هوش مصنوعی و گرافیک بازی ایراد بگیری ولی دویدن و ضربه زدن ایراد نیستن
      در مورد ایتم ها باهات موافقم کلا تو شماره ۴ زیاد واردش میشدم و بیشترین بخشی که منو ازار میداد نبوده یه فروشنده مثل فروشنده شماره ۴ بود که عاشقش بودم با اون صداش و فکر کنم دلیلشم بخش بخش شدن رزیدنت ۶ بود که نتونستن تو بازی بزارنش ولی همین شماره ۴ مبارزه تن به تن چاقو به دست لیون با کراوزر رو میکامی خلق کرد که در نوع خودش فوق العاده بود و من از این بابت خوشحالم
      بس میکامی هم دوست داشت بازیش به سمت اکشن بره

      ۰ ۰
    8. Project Siren گفت:

      آخه شما میگید این ها ایراد های نسخه ۴ بودن و باید برطرف میشدن، خوب اگه این ها قصدشون برطرف کردن ایراد بود چرا با بدون کوچیکترین تغییری اویل ۵ رو هم همونطور ساختن؟!

      PARADOX:
      تهیه کننده اویل ۵ آقای جان تاکئوچی (خالق اونیموشا) بود که یک اکشن ساز ماهره و قبل از ساخت بازی اعلام کردن که اویل ۵ همون راه اویل ۴ رو ادامه میده و تا حدی اکشن تر میشه = خوب اویل ۵ عرضه شده و مکانیزم های بازی همگی مثل ۴ بود به جزء اینگه بازی تو نور روز بود:
      (Takeuchi announced the game would utilize the same gameplay model introduced in Resident Evil 4, while implementing thematics from the original Resident Evil.)

      حالا تهیه کننده اویل ۶ آقای کوبایاشی (که تهیه کننده چندتا نسخه های کلاسیک و اویل ۴ بوده) قبل از ساخت اویل ۶ اعلام کردند که بازی میخواد به ریشه هاش برگرده و ترسناک باشه = خوب بازی عرضه شد، اونم چه بازی !!! هر مکانیزم جدیدی که به اکشن کمک میکرد وارد بازی شده بود که بیشترشون رو نام بردم:
      (Sources familiar with the project indicated that the series would return to its roots and be “brutally scary.”)

      حالا نتیجه گیری ؟!!!!!!!

      ۰ ۰
    9. sos110 گفت:

      خوب در اینکه شماره ۴ و ۵ از شماره ۶ بهتر بودن شکی نیست ولی منطور من اینه که استاد میکامی هم همین کار رو میکرد و این جزییات رو به شماره ۶ اضافه میکرد

      ولی با کوبایاشی در مورد برگشت به ریشه ها هم تا حدی موافقم
      در شماره ۶ عملا بخش ترس خیلی بیشتر از ۴ و ۵ بود و به نطرم ایراد شماره ۶ هم همین بود بازی ای که به سبک مدرن رفته رو دوباره بخایم به سبک کلاسیکش برگردونیم همین میشه

      ۰ ۰
    10. Project Siren گفت:

      رضا جواب سوال اصلی من رو ندادی ؟

      “شما میگید این ها ایراد های نسخه ۴ بودن و باید برطرف میشدن، خوب اگه این ها قصدشون برطرف کردن ایراد بود چرا با بدون کوچیکترین تغییری اویل ۵ رو هم همونطور ساختن؟! ”

      و بعدش پارادوکس

      ۰ ۰
    11. sos110 گفت:

      جواب سوالت بله هست
      دلایلشم معلومه ترس از نتیجه نگرفتن
      واقعا هم در شماره ۴ هم در شماره ۵ این جزییات نیاز بوده و من در همان موقع هم اینها رو ایراد میدونستم که در شماره ۶ رفع شد

      ۰ ۰
    12. Project Siren گفت:

      (کلا جریان پارادوکس رو نادیده گرفتی….)

      ترس از نتیجه نگرفتن؟!!!
      حالا تو اویل ۶ نتیجه خوبی گرفتن بنظرت ؟

      ۰ ۰
    13. Project Siren گفت:

      جریان پارادوکس هم خلاصه اش اینطور میشه که آقای تاکئوچی که یک اکشن ساز ماهره چطور اویل ۵ رو نسبت به اویل ۴ دست نخورده ساخت، در حالی که آقای کوبایاشی که شعار ترسناک بودن رو داد تمام المان های یک بازی اکشن رو ریخت تو اویل ۶ ؟؟

      ۰ ۰
    14. Leon S.K گفت:

      رضا میگم این یارو کویاباشی قبلا هم اویل ساخته؟ کلا منگله بخدا !!

      ۰ ۰
    15. Project Siren گفت:

      @Leon S.K

      رضا بخدا من خودم تا قبل از اویل ۶ آقای کوبایاشی و مخصوصا آقای ساساکی (کارگردان نسخه های outbreak) رو خیلی قبول داشتم اما این اویل ۶ رو دیدم اصلا باور نکردم که این سازنده ها همون سازند های قبل هستن..!!!

      آره کوبایاشی معمولا تهیه کننده بوده مثلا بزرگترین هاش تهیه کننده اویل Remake و اویل ۴ بوده و اویل ۱و۲ برنامه نویس، البته اونجا ها همه زیر سایه میکامی ناپدید میشه این بنده خدا ولی سابقه داره به هر حال تنها جایی که میکامی کنارش نبود واسه اویل همین ۶ بود که دیدی چه شد !

      ۰ ۰
    16. sos110 گفت:

      خوب رضا جوابت رو دادم دیگه از شماره ی ۴ و ۵ ترسناکتر بود این شماره دیگه
      بس میشه گفت تا حدودی حرفهایی که زده درست بوده
      در مورد شماره ۵ هم انقدر شماره ۴ خوب بود که نخواستن تغییری توش داشته باشن
      ولی برای شمااره ۶ نیاز بود این تغییرات و شما شک نکن در شماره بعدی رزیدنت درست میشه ایرادات بازی

      ۰ ۰
    17. Project Siren گفت:

      @ps3 with xbox

      :O رضا جون من اویل ۶ از اویل ۴ ترسناک تر بود؟!

      ۰ ۰
    18. Leon S.K گفت:

      بابا آخه طرف کم داره بنده خدا !! اون تهیه کننده رولوشنز آخر اومد اعتراف کرد اویل با اکشن داره به فنا میره! این یکی از رو نمیره! تازه با پررویی دفاع هم میکنه از خودش ! تو بحثی که با تیم کاواتا داشت میگفت اویل ۶ رو دادیم تستر ها بازی کنن دست هاشون عرق میکرد پس بازی ترسناکی بود :|

      ۰ ۰
    19. sos110 گفت:

      رضا خدایی ترسناک تر بود شاید به نطر من این طور میاد ولی رزیدنت ۴ رو فکر کنم ۹ ۱۰ سال یا بیشتر دقیق یادم نمیاد بازی کردم ولی شماره ۶ المانهای ترسش بیشتر بوده

      ۰ ۰
    20. Project Siren گفت:

      @Leon S.K
      محمدرضا نمیدونم این مصاحبه (کوبایاشی و هیرابایاشی: تهیه کنندگان اویل۶) رو بعد از عرضه بازی و گند منتقدان انجام دادن خوندی یا نه؟ ولی بهتره الان یه نگاه بهش بندازی:

      http://dbazi.com/1391/07/12/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-resident-evil-6-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D8%A8/

      این آقایان چنین اظهاراتی رو داشتن در مورد بازی که خودشون ساختن، انوقت اینجا بعضی از دوستان عزیزم میان و بر عکس این حرف هایی سازندگان گفتند رو میزنند و از اونها دفاع میکنن…..

      ۰ ۰
    21. Project Siren گفت:

      @ps3 with xbox

      رضا از اون حرف ها زدی ها…. :D اویل ۴ که همش ۷ ساله که عرضه شده (سال ۲۰۰۶) بگذریم اما حتما حال و هوای اویل ۴ رو فراموش کردی….. بخدا تنها المان ترس اویل ۶ محیط های تاریک بود که آقایان زرنگی کردن از المان استفاده کردن و اسم ترسناک رو چسباندن به بازی……

      خدایی اون موجوداتی که تو سردخانه های اویل ۴ بود رو فراموش نمی کنم که همیشه صداشون میاد و معلوم نبودن کجا بودن و یک دفعه ای جلوت ظاهر میشدن و چه ترسی داشت واقعا…..

      یا اون گانادو که اره برقی داشت چقد وحشت آور و ترسناک بود، مخصوصا وقتی نزدیکت میشد و فریاد میزد و شد یک موجود رسمی این بازی که تو اویل ۵ و۶ دوباره ازش استفاده کردن اما هیچکدومشون به ترسناکی اویل ۴ نبود…..

      رضا به جون خودم اصلا اویل ۴ اندازه سر سوزن با اویل ۶ قابل قیاس نیست و بهت پیشنهاد میکنم هر دو رو بازی کنی البته اول اویل ۶ و بعد اویل ۴ که هم همون احساس “گچ گرفتن” من هم بهت دست بده و هم المان های ترس این بازی رو به خوبی به یاد بیاری وبتونی مقایسشون کنی گرچه اصلا قابل قیاس هم نیستن…..

      ۰ ۰
    22. sos110 گفت:

      رضا جان من فقط ۷ سال گذشته من فکر میکردم بالای ۱۰ سال میشه
      در مورد ایول ۴ که برای اولین بارم که بازی کردم گیج بودم یعنی فکر کنم بالای ۱۰ بار مردم تا غلغش اومد دستم وای چه حالی میداد اون اره برقی به دست که ۳ بار کلم را از تنم جدا کرد کلا غول اولش هم اون کچل خان خیلی خوب طراحی شده بود ولی برای من ترسی نداشت ولی در شماره ۴ هم هم لیون خیلی خوب با پاهاش سر اسپانیایی ها رو مترکونه هم خوب ۳۶۰ در جه میچرخه
      کلا مقایسه شماره ۴ با ۶ برام مثل مقایسه دومین بازی عمرم با ۴۲ بازی عمرم هست بس این دو تا را با هم مقایسه نکن چون من یک تار مو کراوزر رو به ۱۰۰ تا باس فایت زیغی نمیدم من همه جای بازی رو دقیقا یادمه از مبتلا شدن لیون به ویروس و نجات از دست ویروس ولی سرد خانه را یادم نمیاد چرا هر چه قدر زور میزنم به ذهنم نمیرسه دقیقا کجای بازی قرار دارد

      ۰ ۰
    23. Project Siren گفت:

      این عکس رو ببین یادت میاد (freezer room):

      http://dbazi.com/wp-content/uploads/2013/02/21.jpg

      البته اسم موجوداتش رو که در این مکان ها وجود دارن نمیدونم چی هست اما ترس خیلی خوبی داست….

      ۰ ۰
    24. sos110 گفت:

      ok مرسی یادم اومد فکر کنم دنبال یه کارتی یا کلیدی بودیم اره راست میگی اظطراب تو این مرحله زیاد بود ولی جز معدود صحنه های ترسناکه ایول ۴ هست البته من با اون موجودات داخل قفسم هم خیلی حال میکردم نمیدونم دقیقا کجا بود که وقتی از قفس میومدن بیرون خوب چالش برانگیز بودن

      ۰ ۰
    25. Project Siren گفت:

      آره دنبال سه نوع کارت با رنگ های مختلف هست….
      ترس! رضا میکامی که اگه بلد نبود تو اون اکشن اویل ۴ بازم ترس رو تا حدی پیاده کنه، بهش لقب پدر رزیدنت اویل رو که نمیدادن! میکامی که شوخی نیست عزیزم….

      اینم همون موجوداتی که در سردخانه وجود داشتند:

      http://dbazi.com/wp-content/uploads/2013/02/22.jpg

      کودوم موجودات درون قفس رو میگی ؟

      ۰ ۰
    26. sos110 گفت:

      اون موجودات قفس فکر کنم بعد از دکمه زنی برای او لیزرها که تو فیلمشم استفاده شده بود که اگه میخورد بهت قطعه قطعت میکرد میری تو یه جایی شبیه قصر بود فکر کنم یه چند تا موجود عظیم و گرز به دست بودن که تو قفس بودن بعد میومدن بیرون دقیق یادم نیست راستی رزیدنت ۴ رو برای اندروید دادن بیرون ؟؟ درسته ؟

      ۰ ۰
    27. Project Siren گفت:

      دقیق یادم نمیاد کدوم هارو میگی…..

      فقط واسه ipad و iphone زدن…. (رضا ولی واقعا حیفه، خیلی وقته اویل ۴ رو بازی نکردی، دوباره بازیش کن)

      ۰ ۰
    28. sos110 گفت:

      zeroatthebone.com/uploaded_images/Biohazard4_15-771445.jpg

      این موجودات فکر کنم یادت بیاد

      اره وقت کنم میرم سراغش نسخه hd هم اومده البته تو یه جایی خوندم برای اندروید هم هست

      ۰ ۰
    29. Project Siren گفت:

      آره راست میگی اشاره خیلی خوبی کردی، این ها هم ترس خاص خودشان را داشتند و کلا فک کنم با هم به ترسناک ترین موجودات اویل ۴ اشاره کردیم که این سه نوع موجودات بودن……

      نسخه hd رو من بازی کردم، جالب اونجاست که بخشی که کنترل Ashley رو بدست میگیری اونجارو سازنده ها تغییر دادن و دوربین ثابت بکار بردن که جالب و ترسناک تر شده بازی…. بازم میگم بهت پیشنهاد میکنم حتما بازیش کن، اگه نسخه hd هم باشه که چه بهتر….

      ۰ ۰
    30. Fun. گفت:

      آفرین !
      حتی تانک هم در حال حرکت می تواند تیر اندازی کند هر کدام از نسخ خوبی ها و بدی های خودشان را داشتند ، دارند و خواهند داشت !!

      ۰ ۰
    31. saeed mirabi گفت:

      راجب این دست پا گچ گرفتن باید بگم .
      شما نسخه سوم رزیدنت اویل بازی کن بعد برو نسخه دوم بازی کن
      بعد برو نسخه اول بازی کن تا ببینی دست پا گچ گرفتن به چی میگن که کار ! کاره
      همون نسخه سوم هستش !!! :/
      نسخه اول نه هدف گیری اتوماتیک داره و نه چرخش ۱۸۰ درجه و نه جا خالی دادن .
      که به مرور در نسخه دوم نشانه گیری اتوماتیک ! اضافه شده است
      در نسخه سوم چرخش ۱۸۰ درجه و جا خالی دادن .
      ————————————————————————————
      یعنی اوج ایراد بنی اسر- ائیلی را دیدم در این کامنت که اصلا به نسوخ ابتدائی
      این بازی هم توجهی نکرده است .
      ————————————————————————————–
      تازه جا خالی دادن از نسخه سوم هم موجود بوده است ( قابل توجه شما )
      بخش اکشن نسخه سوم

      ۰ ۰
    32. Project Siren گفت:

      استاد میرابی…..

      در مورد حرفی که زدی اینکه اول نسخه ۳ رو بازی کنم و بعد ۲ و بعد ۱…. بارها اینکار رو کردم و اصلا چنین احساسی (گچ گرفتن) به من دست نداده بلکه هیجان بازی رو هم زیاد کرده مخصوصا نداشتن نشانه گیری اتوماتیک (اگه نسخه اویل remake رو بازی کرده باشه بعد از اتمام بازی مد Real Survival رو آزاد میکنه که نشانه گیری اتوماتیک بازی رو حذف کرده خوب اینکار رو واسه چی انجام داده؟ از اسم مد معلومه دیگه “بازمانده واقعی” خوب مسلما در این مد ترس بیشتری به بازیکن هم وارد میشه و لذت بخش تره……)….

      حتی شما اویل ۵ رو به نوبت یکی یکی تا نسخه یک بازی کنی چنین احساسی بهت دست نمیده اما اگر اویل ۶ رو مدت زیادی بازی کنی و بعد نسخه ها رو معکوس بیای انوقت اوج این احساس بهت منتقل میشه (فقط باید تست کنی تا متوجه بشی…)

      در مورد جای خالی رزیدنت اویل ۳ هم بگم اون جای خالی که تو اویل ۳ بهینه شده کجا و این جای خالی که تو اویل ۶ گنجانده شده کجا!!!! واقعا با انجام دادن جای خالی در اویل ۳ چند بار به دردسر افتادید و بر عکس در اویل ۶ چقدر آزادی عمل برای جای خالی دادن داری ؟!!!!! فرقش زمین تا آسمانه……

      ایراد بنی…… کجا بود برادر !

      ۰ ۰
    33. saeed mirabi گفت:

      اتفاقا و دقیقا به من همین حس منتقل میکند !!! :/ که محدود هستم .
      اما این دست و پا بستن بودن دلیل بر بد بودن نسخه سوم نبودش .
      باید با هر شماره و نوع گیم پلیش ! گیمر خودش را تطبیق دهد .
      حالا آزادی عمل در حد رزیدنت اویل ۶ یا محدودیت در حد نسخه اول رزیدنت اویل
      —————————————————————————————–
      این اتفاق ( محدودیت یا بهینه شدن ) برای این سری بازی نیست !!! :/
      یک سبک بازی مثل سبک اول شخص از ابتدا چگونه بوده است .
      مطمئنا ( گیمران قدیمی یا همان فسیلهای متحرک ) ارزش موس را خوب میدانند .
      وقتی بر میگردند Wolf 3D را بازی میکنند .
      الان به خیلی از جوانها بگویی اول شخص بدون ( موشواره ) بازی میکردیم
      از تعجب دو تا شاخ در میارن و براشون غیر قابل باور است .
      —————————————————————————————–
      راستی می دانید ( موشواره ) اول در کدام بازی اول شخص بهینه شد !!! :/
      ——————————————————————————————
      سوپر بنی اسرا – ئیلی شد کامنتت !!! :/
      اگر ریمیک میگی ! می توانی کد ورونیکا را هم مثال بزنی که در هنگام
      اول شخص بازی کردن هم نشانه گیری خودکار فعال میشد ولی باز جو بازی
      مثل سوم شخص بود با هیجان بیشتر !!! :/

      ۰ ۰
    34. Project Siren گفت:

      بحث اول شخص به کنار من کاری با این بحث ندارم چون به اویل ربطی ندارد و کلا در مورد بحث اویل ۳ خط توضیح دادی که من باز هم خوب متوجه توضیحاتت نشدم…..

      بزار یک آزمایش برات طرح کنم:

      شما ۳ ده ساعت رو در نظر بگیر که سه نسخه از اویل رو یعنی نسخه های ۶و۵و۳ رو هر کدوم ۱۰ ساعت بهشون اختصاص بدی… ابتدا شما ده ساعت اویل ۶ رو بازی میکنی و بعد ده ساعت اویل ۵ و ده ساعت بعدی رو هم اویل ۳ ……

      حالا اگر بخوایم مقایسه کنیم شما از اویل ۶ سوئیچ میکنی رو اویل ۵، چقدر طول میکشه که سیستم مغزیتون عادت به مکانیزم های گیم پلی اویل ۵ بکنه؟
      و بعد شما از اویل ۵ سوئرچ میکنی رو اویل ۳ و باز هم چقدر زمان میبره سیستم مغزتون با گیم پلی اویل ۳ هماهنگ بشه؟ بنظرت زمان عادت کردن هنگام سوئیچ بین این دو حالت تا مقدار هم زمانی طول میکشه یا سوئیچ اویل۶ به اویل ۵ زمان بیشتری رو میبره؟
      قضاوت با خودت…..

      ۰ ۰
    35. saeed mirabi گفت:

      سوئیچ مغزی من روی عناوین رزیدنت اویل قفل است !!! :/
      اگر منظورت شخص دیگری است که زیاد با دنیای اویل سر و کاری ندارد .
      که همان شخص باید بیاد جواب پس بدهد ولی اگر باز منظورت دقیقا خود
      من هستش !!! :/
      باید بگویم تقریبا به اندازه اینکه ( سی دی ) یا ( دی وی دی ) یا
      ( بلوری ) هر کدام از نسوخ را درون دستگاه بگذارم و بازی شروع بشود .
      مخ من هم سوئیچ اون نسخه مورد نظر را با شروع دمو آغازین بازی
      تنظیم میکند . یعنی در کسری از ثانیه !!! :/ تقریبا نزدیک به صفر ثانیه
      ———————————————————————————–
      چرا بحث اول شخص نباشه !!! :/
      وقتی بازی های اول شخص موس را پوشش نمیدادند و بعدا موس یکی از ارکان
      مهم این سبک شد !!! :/ قدیمی ها خشتک دریده و نعره کشان می گفتند
      تو روح سازندگان که این کار را انجام دادند !!! :/
      بازی رزیدنت اویل هم قرار نیست تا ابد به یک فرم باشد .
      چون اگر اینگونه بود همه از یک نواخت بودنش در طی سالیان نعره کشان
      کپکام را له میکردند .

      ۰ ۰
    36. Project Siren گفت:

      از مهارت فرا بشری شما اطلاعی ندارم،.. اما همین رو میدونم که برای یک بازیکن متوسط تا حرفه ای سوئیچ بین اویل ۵ و ۳ زمان کمتری رو می طلبه تا سوئیچ بین اویل ۶ و اویل ۵ (البته این به شزطی است که مدت زمان زیادی هر کدم رو بازی کنی)
      …………………
      بحث تحولات اویل رو باید با تحولات در بازی مثل متال گیر عظیم مقایسه کرد، نه تاریخ تحولات به وجود آمدن موس و بازی های اول شخص که بسیار تفادت دارند با یکدیگر….

      ۰ ۰
  13. sos110 گفت:

    این نسخه فقط به خاطر کریس کبیر برام ارزش معنوی داره همه pc بازها باید تجربش کنن و لذت ببرن
    لذتی که این بازی داره خیلی از بازیهای سال ۲۰۱۲ نداشتن همین که یه شرکت ژاپنی پشتشه برام کافیه

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      با تمام ارادتی که به کریس کبیر دارم ولی کمپین لیان بهترین کمپین بازی بود….
      البته از لحاظ گیم پلی و طراحی مراحل ولی داستان کمپین کریس بهتر و تاثبر گذارتر بود.
      —————-
      SONY make.believe

      ۰ ۰
    2. sos110 گفت:

      علی فقط دعا کن خیلی از pc ها به خاطر کمپین لیون که اولیش هست بازی رو نزارن کنار
      واقعا کمپین لیون یه کمپین بی هدف بود و مهمترین قسمت بازی هدف هست که تو کمپین لیون نیست و مخصوصا اوایل کمپین که زجر اوره

      ۰ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      :| چپتر اول هدف بازی=خارج شدن از دانشگاه
      چپتر دوم:رسیدن به کلیسا و کشف حقایق
      چپتر سوم: رسیدن به چین
      چپتر چهارم:شکست سیمنز
      چپتر پنجم:فرار از چین
      ! این کمپین کریس بود که از اول تا آخرش میخواست ایدا رو بگیره! من نمیدونم دنبال کردن یه مار چه ربطی به رسیدن به ایدا داره!

      ۰ ۰
    4. sos110 گفت:

      خوب تمام این کارها رو برای چه لیون داشت انجام میداد
      کلا هدف تو این کمپین الکی بود یعنی کشتن سیمنز هم زیاد تو را به ادامه راه علاقه مند نمیکرد مثلا اول بازی که دختر را در دانشگاه پیدا میکنی چقدر بد کار شده یا چقدر فلش بکی که زده گیج کنندسست یعنی وقتی میرسی به مرحله اول بازی تازه میفهمی که فلش بک زده کلا بخش لیون حس نداره نمیدونم علاقت به اینکه میگی این کمپین خوب بوده برای چی هست محمدرضا
      ولی بخش کریس یک هدف واحد داره و خیلی هم قشنگ روایت میشه اون مار هم در راه پیدا کردن هدف بهش برمیخوری

      ۰ ۰
    5. Leon S.K گفت:

      برادر من کمپین لیان خودش آغاز کننده یه داستان برای شماره های بعدی هست! چون بعد از مرگ سیمنز خانواده یه نمونه ازش میگیره و یه رئیس جدید انتخاب میکنه که در سری های بعد دیده میشه! الان مثلا باس فایت کریس خیلی حس داشت؟ یهو از نا کجا آباد پیداش شد که بگه آره این کمپین هم باس فایت داره! لیان قصد داشت تا بیگناه بودن خودش رو ثابت کنه و انتقام رئیس جمهور رو بگیره! این هدفش بود!
      کمپین لیان همه المان های سری کلاسیک رو تو خودش داشت و با حضور ایدا ونگ یه تم احساسی و رمنس بهش داده میشد! الان تم احساسی و رمنس کریس کی بود؟ پیرس؟ همونطور هم که دیدی بین همه منتقد ها و نظر سنجی ها کمپین لیان محبوب تر و بهتر معرفی شد!

      ۰ ۰
    6. The End Of Ps گفت:

      ولی به نظر من کمپین کریس بی هدف بود . اصلا دنبال چی بود ؟!! از اول تا کمپین ۴ دنبال به قول خودشون ایدا بودن ! کدوم ایدا ؟! اونم که هیچی یعنی در واقع دنبال نخود سیاه بودن یه جورایی !! آخرش هم یه موجود بی ربط گذاشتن تو کمپینش که مثلا قول آخر هم داشته باشه ! کلا هیچی به هیچی بود ! به نظره من کمپین کریس رو یه جورایی چپونده بودن تو بازی !! دوره همی !!
      بهترین کمپین به نظره من کمپین ایدا بود بعدش هم لیان

      ۰ ۰
    7. The End Of Ps گفت:

      دقیقا … اصلا کمپین اصلی کمپین لیان بود و قول آخرش هم شخصیت منفی اصلی بازی بود چون اصلا اصل قضیه سیمز بود …

      ۰ ۰
    8. sos110 گفت:

      خوب برای اولین بار میخام روبروی علی قرار بگیرم
      ببینید بخش لیون بخش اصلی داستان هست ولی خوب کار نشده چرا چون هدف گزاری بد هست هدف گزاری منطورم این نیست که دنبال بی گناهی خود هستن یا نه هدف گزاریش برای این بده که درونت را برای کشتن سیمنز ترغیب نمیکنه
      یعنی عملا با داستان میری جلو و حس یا چیزی در درونت نیست که وقتی سیمنز رو ببینی احساس کنی میخای جر……… بدی
      ولی هدف در بخش کریس طوری قرار داده شده که وقتی فرد مورد نظر رو نابود میکنی احساس میکنی که خرمشهر رو فتح کردی به این میگن هدف گزاری خوب در بازی

      ۰ ۰
    9. Leon S.K گفت:

      والا آخرم که کریس *****اسپویلر****** نزد ایدا رو بکشه بلکه خانواده زد کشتش! اصلا خدایی تا کمپین لیان رو بازی میکردی فرق ایدا و کارلا رو میفهمیدی؟ میفهمیدی اون هلیکوپتری که زد ایدا رو کشت کی بود؟ قضیه این آلودگی ها چیه؟ نمیفهمیدی دیگه! ***********اسپویلر تمام******* شما داری از نحوه روایت و شخصیت پردازی ایراد میگیری ولی محرک کمپین لیان بیشتر ایدا بود تا سیمنز! اگه نظر به شخصیت پردازی باشه که باس فایت کریس افتضاح بود! فقط روایت داستان کریس خوب بود که یه کمپین فقط داستان نیست! از لحاظ گیم پلی که بخش کریس پر از اشکال بود! هوش مصنوعی بد و طراحی محیط هاش هم که سردسته همشون بود! کمپین لیان شخصیت پردازی بهتری داشت و گیم پلیش هم کلاسیک تر و بهتر بود و جذابیت های بهتری هم داشت! حتی داستانش هم اگه از اسپویل های قبل بازی کپ کام بگذریم بهتر بود چون شوک های داستانی زیادی داشت! مثلا دیدن ویدئو بوجود اومدن ایدا که خودش یه شوک بزرگ بود که به لطف کپ کام گند زده شد بهش! یا وقتی که کریس به لیان میگه ****اسپویل*** ایدا ونگ مرده یه سطل آب سرد رو سر بازیکن ریخته میشه و کارگردانی اون صحنه هم خیلی عالی بوده *****پایان اسپویل*****

      ۰ ۰
    10. sos110 گفت:

      خوب محمدرضا من قبلا هم گفتم اول باید بخش لبون رو بریم بعد کریس و بعد جیک و اخر از همه ایدا چون داستان اینطوری بهت میچسبه و اصلا اشتباهه از اول سراغ کریس بریم چون اون هیجان رو بهت نمیده
      من خودم هم همینطوری شروع کردم چون کارگردان ازم خواسته بود بیشتر افرادی هم که به بازی ایراد میگیرن دلیلش اینه که نیم ساعت لیون رو میرن تموم نکرده میرن سراغ جیک نیم ساعت کریس بعد میان میگن چقدر مضخرف بوده
      ولی در مورد روایت داستان باید قبول کرد که کریس هم صداگزاری هم کات اسکینها
      هم داستانش خیلی قویتر از لیون بوده

      ۰ ۰
    11. The End Of Ps گفت:

      اتفاقا کمپین لیان اون حس وجود داشت . برا لیان کشته شدن رییس جمهور بود و برا هلنا هم که انتقام خواهرش بود که جلو خودش اونطوری از دستش داد و جفتشون به خونش تشنه بودند , از طرفی هم بارها و بارها تو کمپینش با سیمز درگیر شدند که دیگه آخریا دوست داشتی خفش کنی … هی میزدیش هی میومد … برا همین اتفاقا حس خوبی داشت . از یه طرف هم تقابلش با ایدا که واقعا اصل لذت بازی همون تقابل های ایدا و لیان بود و دیالوگ هایی که بینشون ردو بدل میشد . ولی کمپین کریس خدایی غول آخرش چی بود آخه ؟ ایدا هم که ایدا نبودو آخرم نفهمیدو و تازه همونشم خودش نکشتش و آخر خوده ایدای واقعی دخلشو اورد ! فقط در واقع کل گروهشو به فنا داد ! البته ناگفته نماند از کمپینش لذت بردم ولی نه در حده ایدا و لیان (مثل کمپین جک مولر بود برام)

      ۰ ۰
    12. sos110 گفت:

      علی اخر داستان کمپین کریس رو با اخر لیون مقایسه کنی کلا میشه فهمید که کدوم بهتره
      لیون دنبال دخ…… بازیشه و کریس ………….
      خواهشا اسپویل نکنید :D

      ۰ ۰
    13. saeed mirabi گفت:

      باز درگیری دو جناح ( کریس و لئون ) !!! :D
      ————————————————-
      فوندانسیون رزیدنت اویل کریس ردفیلد است .
      ————————————————-
      شِناژ فوندانسیون هم جیل والنتاین است .
      ————————————————-
      ستون های رزیدنت اویل هم
      کلیر رد فیلد و لئون اسکات کندی

      ۰ ۰
    14. Project Siren گفت:

      بر خلاف دوستان من کمبین جیک و شری رو از همه بهتر میدونم (یعنی از بین بد و بدتر)… چون بخش شری اینکه حداقلش بخش هایی از بازی «ترس» و اس”ترس” رو نصفه و نیمه نشون میداد:

      ۱- اونجایی که موجود ustanak مراقب اطرفه و اگه خفاش ها ببینت استاناک سریعا میاد واست و باید سریع مخفی بشی…..

      ۲- باید کارت در رو از جلوی استاناک بدست میاوردی…..

      ۳-اونجایی که شری تو آزمایشگاه تنها میشه و باید تا یه حدی مخفی کاری بکنه برای بدست آوردن رمز در…..

      ۴-اونجایی که شری و جیک پشت بلدوزر میشنن و با استاناک درگیر میشن و صحنه های QTE اونجا خوب کار شده بود…..

      ۵- پایان بخش جیک و شری شبیه به نسخه های کلاسیک پیشین بود و صحنه های QTE هم تا حدودی نسبت به دیگر بخش ها خوب کار شده بود……

      ۰ ۰
    15. HTD_no1 گفت:

      اصلا بازی رو کمپین کریس و جیک مولر زدن زمین. یعنی‌ کلش مثل کمپین لیان بود من که راضی‌ بودم، اگه به کمپین آیدا بگم خیلی‌ خوب، لیان میشه خوب و اون دو تا یه دیگه غر و غرترین لقب میگیرن. این capcom استاد نابود کردن کاراکتر‌های خودش هست اونم با یک روش تکراری معرفی‌ اولاد، همونطور که ابهت ویرژیل سر dmc۴ و پسرش نرو نابود شد همین اتفاق واسه وسکر سر جیک افتاد. راستی‌ خبری از dlc هاش نیست؟ گفته بودن کلر میاد؟ بی‌خیال شدند؟

      ۰ ۰
    16. Project Siren گفت:

      (واسه dlc ها خبر ندارم اما امیدورام شخصیت محبوبم (کلر) رو با این بازی های اشغال خراب نکنن)…
      آیدین بزار یکی یکی بپرسم، جون من QTE های فراوان بخش لیان اذیتت نکرد؟

      ۰ ۰
    17. HTD_no1 گفت:

      آیدین کیه؟:D
      qte روانیم کرد همه کمپین ها، لیان خب بیشتر داشت بیشتر زجر داد.

      ۰ ۰
    18. mori360 گفت:

      شدیدا موافقم سناریوی جیک از همه بهتر بود دلایلش هم که بال دوستمون گفته
      ——————-
      باز قسمت کریس خوب بود چپتر یک لیون اعصابمو خورد کرد تا دوقدم راه میرفتی زارتی گیر میکرد به زامبی ها

      ۰ ۰
    19. sos110 گفت:

      سالار قلبها کریس ردفیلد کبیر :X :X :X :X
      خدا بگم مدیر چیکارت کنه نمیتونم اواتارم رو عوض کنم دلم برا کریس تنگ شده بد

      ۰ ۰
    20. Project Siren گفت:

      HTD_no1@

      واقعا باس فایت های کدوم کمبین بهتر بودن؟ اصلا بنظرت ترس تو کدوم بخش وجود داشت؟ واقعا بنظرم مخفی کاری با استاناک تو بخش شری و جیک به ذره ترس رو به این بازی برگردانده بود ولی بخش های دیگه اصلا…..

      ۰ ۰
    21. HTD_no1 گفت:

      به غیر از کمپین کریس باقی‌ در یک سطح بودند یک جاهایی لیان یک جاهایی جیک بهتر بود، منم طراحی مراحل یک پارچه سفید :) جیک رو پسندیدم، تنوع جالبی‌ بود و فکر کنم معدود لحظاتی بود که به سبک خود ایول دنبال ابجکتیو میگشتی و از شکل کال می‌اومد بیرون، اما استرس؟ LMOA دلیل ضعفش‌ام نچسبی بی‌ حد و حصر خود جیک و ترکیدن داستان بعد از ۳ بار روایت بود.

      ۰ ۰
    22. Project Siren گفت:

      HTD_no1@ و همچنین دوست عزیز @mori360

      خوشحالم که در مورد معدود روال اصیل اویل در بخش جیک و شری هم نظر هستیم….

      ۰ ۰
    23. general amin گفت:

      @ علی هوگو !!
      حیف که در دسترس نیست :D

      ۰ ۰
    24. general amin گفت:

      نیست = نیستی

      ۰ ۰
    25. victor hogo گفت:

      همش تقصیر محمد رضا بود…اون اغفالم کرد که کمپین لیان بهتره :((
      وگرنه من که کریس رو خیلی دوس دارم و بعد بانو جیل بهترین شخصیت سری ایوله :((

      ۰ ۰
    26. princeofpersia گفت:

      آفرین پسر خوب. میبینیم که زود به راه راست هدایت شدی. و از گمراهی آشکار در اومدی :D
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰ ۰
    27. general amin گفت:

      سید حالا یه خبطی کرد . بیخیال :D

      در ضمن مثل این که توضیحاتی که در مورد ترس و استرس در چند خبر گذشته دادم حسابی تاثیر گذار بوده …

      ۰ ۰
  14. Kol Mikaelson گفت:

    امیدوارم pc بازان لذت ببرن.رزیدنت اویل ۶ با تمام ایرادات بی شماری که داشت بازهم به من یکی

    چسبید.هرچند اصلا انتظارات من رو برآورده نکرد.

    از لحاظ گرافیک مطمئنا اویل۵ بهتر بود.تکسچرها بشدت بی کیفیت بودن تو شماره ی ششم.

    ۰ ۰
  15. general amin گفت:

    برادران و خواهران pc باز بازی کنید و مستفیض شوید …
    اویل در هر حال اویل است … :X
    بخش کریس :X و ایدا را بیشتر از سایر بخش ها بازی کنید تا رستگار شوید …
    ———————————
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. Curunir گفت:

      شما را با این بازی سروکاری عجیب هست!

      ۰ ۰
    2. general amin گفت:

      سر و کار چیست !؟ سری اویل و متال گیر روح گیمری مرا تشکیل می دهند :X

      ۰ ۰
  16. King Tiger گفت:

    دوستان pc باز امیدوارم لذت ببرید …
    هر چند من هیچ وقت لذت نبردم! :roll:

    ۰ ۰
  17. GAME STAR گفت:

    نمی دونم چر ا وقتی تاریخ انتشارش مشخص شد یک هو به شدت مشتاق بازی کردنش شدم :D

    ممنون از رضا بابت تریلر ها :)

    ۰ ۰
  18. آرویــن گفت:

    ممنون بابت تریلر…
    بشدت منتظر انتشار این بازی هستم … :X

    __________________
    آروین از pc $

    ۰ ۰
  19. محسن گفت:

    گندشون بزنه این که افت فریم داره اصلا اینجوری حال نمیده :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((

    ۰ ۰
  20. Meraj Fathi گفت:

    نمره های من به نسخه های اصلی این سری و به ترتیب قشنگ بودن:
    RE3 9.5
    RE4 9.5
    RE1 9.5
    RE2 9.5
    RE5 8.0
    RE6 6.0
    کپکام چجوری دلش اومد با اون نسخه ی ششم اینجوری دل طرفدارا رو بشکونه.

    ۰ ۰
  21. Sam_Fisher گفت:

    به نظر من بازی “رزیدنت اویل ۶” همه چی داشت جزء ترس و وحشت…
    بازی “رزیدنت اویل ۶” به نظر بنده برخلاف نمراتی که اکثر سایت ها به این عنوان دادند بسیار عالی و موفق عمل کرد.ویژگی های بسیاری جالبی در داخل بازی گنجانده شده بود.بخش های مختلف شخصیت ها که به اتمام رساندن هر کدام از انها لذت خاصی رو به همراه داشت و اون لحظات پایانی هر بخش که باعث مهیج شدن داستان بازی می شد.متاسفانه در این نسخه ی جدید هیچ چیزی به معنای “ترس و وحشت” در داخل گیم پلی بازی دیده نشد و فکر کنم این اصلی ترین موضوعی بود که سایت ها و مجلات مختلف نمراتی بسیار پایین و نا امید کننده ای رو به این عنوان داده بودند.ای کاش این نسخه همانند سری بازی های “فضای مرده” معنای واقعی ترس رو به همراه داشت.امیدوارم دوستان PC باز از این بازی فوق العاده در سال جدید شمسی لذت کافی رو ببرند.
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۳ MEA Co. All rights reserved
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
    1. dmc-X360 گفت:

      :|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
      مبین جان تا جایی که من میدونم شما تا دو هفته پیش اصلا اویل رو بازی نکرده بودی چطوری الان داری در موردش نظر میدی ؟
      وقتی به عنوان ” دوست ” اد کردمت تمام بازیهات رو دیدم . اصلا اویل رو بازی نکرده بودی :|

      ۰ ۰
  22. HOBBIT گفت:

    هرچی باشه فقط نامش Resident Evil کافیه بگیریمش.

    ۰ ۰
  23. adidas گفت:

    Resident Evil=leon

    ۰ ۰
  24. Pedram Iderli گفت:

    مورد علاقه ام نیست اما حرفه ای ساخته شده =D

    ۰ ۰
  25. slayer گفت:

    بیا که خیلی منتظرتم

    ۰ ۰
  26. Marlon Brando گفت:

    من هنوز فرصت نکردم RE6 رو بازی کنم
    مثل اینکه قسمت بود با PC بازهای عزیز همزمان شروعش کنیم
    —————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰