تهیه کننده رزیدنت اویل اقرار می کند تمرکز بر روی سبک اکشن شوتر ایده ال نیست

توسط mikaelson در ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ , ۲۲:۲۵

«ماساچیکا کاواتا» از تیم رزیدنت اویل، عقیده ی خود مبنی بر استفاده از المان های اکشن در سری بازی های ژانر وحشت و ترس را تا حدودی تغییر داده است.


اقای کاواتا در یک مصاحبه با «ویدیوگیمر» اعلام کرده بود, بازی های سبک ترس و بقا نمی توانند به اندازه ی بازی های اکشن-شوتر فروش داشته باشند و به همین دلیل سری رزیدنت اویل نیز باید به سمت بازی های اکشن گرایش پیدا کند.

وی در مصاحبه جدید گفته است:

“اما با توجه به نظرات و بازخورد های کاربران در چند بازی اخیر، عقیده ی من کمی عوض شده است. من همچنان بر این باور هستم که بر فرض مثال انتشار «رزیدنت اویل:مکاشفات» روی کنسول ها مطابق با پیش بینی های قبلی من خواهد بود،چرا که این بازی هم شامل المان های کلاسیک رزیدنت اویل است و هم ویژگی هایی دارد که یک بازین مدرن از یک بازی انتظار دارد. خوشبختانه این نکته می تواند هر دو گروه طرفداران را به طرف بازی جذب کند.”
کاواتا همچنین ذکر کرد،کپکام طی ۱۲ ماه گذشته به موفقیت های مختلفی دست پیدا کرده، و برای ناشر مهم است که بازی داری آلمان های جدیدی شود که آن (بازی) را سالم و مطلوب سازد.

اقای کاواتار در ادامه گفت:
“پیشرفت کردن و بهتر شدن مهمترین چیز برای من و آینده ی سری بازی «رزیدنت اویل» است، با این حال، ما همیشه بر روی ترس و وحشت به عنوان هسته ی اصلی مجموعه تمرکز می کنیم و من فکر می کنم این چیزی است که در بازی هرگز تغییر نمی کند.
برای نمونه،کاواتا گفت، اگر فرض کنیم یک شوتر محض مثل ” operation racoon city” ،نتواند موفق باشد،کپکام به آن آلمان های ترس را اضافه می کند تا هر چه بیشتر به بازی های اصلی این مجموعه شبیه شود.
نکته ی قابل توجه در صحبت های کاواتا،احتمال بازسازی سری رزیدنت اویل است.

دیدگاه
۶۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

64 Replies to “تهیه کننده رزیدنت اویل اقرار می کند تمرکز بر روی سبک اکشن شوتر ایده ال نیست”

  1. Ali Hybrid گفت:

    فکر میکنم پیش رفتن به سوی اکشن ، طرفدارانِ این سری رو خوشحال نمیکنه ! ولی من شخصا دوست دارم هردورو باهم داشته باشه (همین کاری که میخوان بکنن) .

    ۰ ۰
    1. reza vampire گفت:

      امدی جان به قربانت ولی حالا چرا
      به امید باز سازی رزیدنت اویل ۱ &2

      ۰ ۰
    2. mahdis talaii گفت:

      بیان یه اویل تو سبک Sims بسازن :-D
      یا تو سبک وارکرافت لول بگیریم بعد مونت هم یکیش. نمسیس باشه یکیش. هلیکوپتر تیم کریس

      ۰ ۰
    3. komeil گفت:

      آخی خودش تنهایی اقرار کرده یا دوستان طراح هم کمک کردن
      :evil: :evil:

      ۰ ۰
  2. Curunir گفت:

    تازه فهمیدن که اکشن شدن زیاد خوب نیست؛ از اکشن بزنید کنار یه re اپن ورلد بدید؛ چهار پنج شماره هم open world رو ادامخ بذید بعد برید یه بازی در سبک استراتژی از re بسازید؛

    ۰ ۰
    1. Curunir گفت:

      ادامخ= ادامه
      بذید= بدید

      ۰ ۰
    2. Very Big Daddy گفت:

      اونم استراتژی نوبتی! :D :D

      ۰ ۰
    3. itachi گفت:

      tower defence قشنگتر میشه

      ۰ ۰
  3. Gish2012 گفت:

    من که به آینده رزیدنت امیدوارم و مطمئنم که این سری دوباره در میان دیگر بازی‌ها خوش خواهد درخشید.
    ___________
    بابا گلومون خشک شد از بس گفتیم رزیدنت ۲ رو بازسازی‌ کنید! این کار رو هم بکنید دیگه!

    ۰ ۰
    1. john marston9 گفت:

      اما من امید ندارم!البته اگه بتونن مثه ۴ بسازنش چرا!

      ۰ ۰
  4. HTD_no1 گفت:

    عقیدت تازه “کمی‌” عوض شده؟
    بازی مدرن؟از کی‌ تاحالا اکشن پوچ با گرافیک فسیل میشه بازی مدرن؟ ول معطلید

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      کاواتا تو ساخت رزیدنت اویل ۶ کلا هیچ کاره بوده! چون داشت رزیدنت اویل افشاگری رو نظارت میکرد! شما که استاد سرچ هستی لطف کن پس درمورد چیزی که نمیدونی قبلش یکم سرچ کن!

      ۰ ۰
    2. HTD_no1 گفت:

      چه ربطی‌ داره؟ اصلا کسی‌ از دخالت این بابا حرف زد؟ اصلا به سرچ کردن چه ربطی‌ داره؟ طرف دقیقا داره راجع به re 6 حرف میزنه و اینکه بازی مدرن شده و به مذاق خیلی‌‌ها خوش نیومده که خیر اصلا مدرن نشده نابود شده، دلیل اینطور حمله کردن هم نمیفهمم.

      ۰ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      من نمیدونم مشکل شما و این دوستمون رضا چیه که هر خبری از رزیدنت اویل میاد سریع جبهه میگیرد و فحش رو میکشید به بازی! هر سری ای یه فراز و نشیبی داره! الان هم دوران بد بیاری رزیدنت اویل بوده و شما جوری حرف میزنی انگار همه چیز تموم شده!
      الان همین کامنت شما هم جوری هست که انگار ضعیف ظاهر شدن رزیدنت اویل ۶ تقصیر این آقا بوده! این آقای کاواتا خودش داره عملا با کپ کام مخالفت میکنه! چند وقت پیش هم تیمش با کپ کام یه جلسه گذاشت و در همین مورد بحث کرد و ایشون هم همش طرفداری ترسناک بودن بازی رو میکرد! مگه رزیدنت اویل افشاگری بد ظاهر شد که شما این سری رو نابود شده میدونید؟ ماشاالله نمراتش کاملا مطلوب بوده و هرکی بازی کرده گفته که بسیار به ریشه ها پاینبده! من واقعا دلیل این حرکات شما رو نمی فهمم! رزیدنت اویل اگه میخواست با یه عنوان ضعیف درش تخته بشه باید زمان رزیدنت اویل سوروایل کد ورونیکا کلهم کنسل میشد!

      ۰ ۰
    4. HTD_no1 گفت:

      چرا همه چیزو با هم قاطی می‌کنید؟ طرف بعد از کیلو کیلو ایولی که به خاطر اکشن شدن (اونم تازه تو این دو شماره ۶ و OR اخیر از نو نازلش) با سر رفتن تو دیوار اومده میگه من عقید‌م کمی‌ عوض شده. lol این دیگه چه ربطی‌ به نقشش داشت؟ به این تغییرات چیپ و بی‌ ارزش میگه مدرن سازی! رو هم دیگه خوب چیزیه (برا جلوگیری از حملات احتمالی‌ منظور همین بابا بود)
      ببینید بد نیست کمی‌ ظرفیت حرف مخالف رو ببریم بالا تو خودمون (جسارت نشه) بنده از مکس جدید خوشم اومد شد به شما بگم چرا هی‌ میای بد میگی‌؟ خیر. شما هم می‌تونی از عنوان محبوبت دفاع کنی‌ نه اینکه بگی‌ حق ندارید راجع بهش بد بگید مقدسات نیست که؟ هست؟

      ۰ ۰
    5. Project Siren گفت:

      آخه شما یک نسخه بسیار فرعی survivor veronica رو با یک نسخه اصلی مثل اویل ۶ مقایسه می کنی و کلا همین قدر ازش انتظار داری!؟

      آقای کاواتا با کپکام مخالفت بکنه!!! بابا میکامی با اون همه عظمتش نتوست کپکام رو متقاعد کنه که بازی باید ترسناک باشه اونوقت ایشون میخواد این کار رو انجام بده….!!

      ۰ ۰
    6. Leon S.K گفت:

      @HTD_no1
      درسته من از مکس پین ۳ بد گفتم و شما هم میتونستی منو متقاعد کنی ولی دست به همچین کاری نزدی! شما هم الان همش نظرت به این عنوان منفی هست منم میخوام بهتون بگم که اینطور نیست! خوب من خوشحال میشم کیلو کیلو اویلی که با سر رفته تو دیوار رو به جز اون دو تا برای من بگی! فقط همین دو نسخه بودن که ضعیف ظاهر شدن اونم نه بخاطر اکشن شدنشون! بخاطر ضعف فنی شون! وگرنه اویل ۵ هم یک اکشن خالص بود ولی از لحاظ فنی قوی بود بخاطر همین هم با بازخورد های خوبی مواجه شد! الان هم ایشون میخواد با انتشار افشاگری بر روی کنسول ها به کپ کام ثابت کنه که فقط اویلی که اکشن خالص باشه پر فروش نمیشه! بد کاری داره میکنه؟ مشکل شما اینه که به کلی از بازی قطع امید کردی و هر حرکت مثبتی هم که بخواد شکل بگیره باهاش مخالفت میکنی! کمی امید هم بد نیست بخدا !!!
      رضا@
      من منظورم به ضعیف بودن بود! درسته رزیدنت اویل ۶ ضعیف بود ولی این باعث نمیشه بگیم دیگه کار این سری تمومه! در حالی که از اونور عنوان موفقی مث افشاگری ساخته میشه! دقیقا شما هم مث دوستمون آبتین از بازی قطع امید کردی و دوست داری چشت رو بر روی نمرات و بازخورد های مثبت افشاگری ببندی! درمورد متقاعد کردن کپ کام هم جوابش تو جوابم به آبتین هست!

      ۰ ۰
    7. Leon S.K گفت:

      جوابمان رفت برای تایید! یکی این بتاییده! دیگه ادامه بحث میره تا فردا! شب خوش!

      ۰ ۰
    8. HTD_no1 گفت:

      من قطع امید نکردم فقط یک نگاه به صحبت هاش بندازید یک در میون … گفته. مدرن :)) ! خیلی‌ گفتم ولی‌ شما اون‌چیزی رو که میخوای برداشت میکنی‌, ولش کن راجع به مکس هم زیاد بحث شده حسش نیست

      ۰ ۰
  5. reza vampire گفت:

    اگر فرض کنیم یک شوتر محض مثل ” operation racoon city” ،نتواند موفق باشد،کپکام به آن المان های ترس را اضافه می کند تا هر چه بیشتر به بازی های اصلی این مجموعه شبیه شود

    W T F
    یعنی قراره بیان اکشن مضخرف غیر استاندارد راکن سیتی رو با المان های ترس قاطی کنن :(( :((

    ۰ ۰
  6. King Tiger گفت:

    راست میگه بنده خدا … اکشن شوتر مال اویل نیست! :-?

    ۰ ۰
  7. The End Of Ps گفت:

    برا شماره ی بعدی هر کاری که میکنید فقط لطفا لیون و ایدا حضور داشته باشند :D
    ________________
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      متاسفانه ایشون فن کریس هستن :D

      ۰ ۰
    2. reza vampire گفت:

      منظور از ایشون کیه؟؟؟ کاواتا !!!

      ۰ ۰
    3. dmc-X360 گفت:

      آری . هرچی بازی ساخته توش کریس بوده ! ولی خبری از لیان نبود !!

      ۰ ۰
    4. The End Of Ps گفت:

      بله متاسفانه …. با این حال امیدوارم از لیون و ایدا استفاده کنه و تنوع هم میشه برا خودش :D

      ۰ ۰
    5. Black Cat گفت:

      :D خدا از دهنت بشنوه

      ۰ ۰
  8. Very Big Daddy گفت:

    جدا؟خودت تنهایی فهمیدی آقای کاواتا یا کسی هم کمکت کرد؟

    ۰ ۰
    1. King Tiger گفت:

      زنگ زد از من مشاوره گرفت! :D

      ۰ ۰
    2. adidas گفت:

      :O :))

      ۰ ۰
  9. slayer گفت:

    چقدر زود پی برده

    ۰ ۰
  10. avion گفت:

    قبل از رزیدنت۶ هم این حرف ها رو از Crapcom میشنیدیم ولی کو عمل.

    ۰ ۰
  11. black mask گفت:

    !!«کپکام طی ۱۲ ماه گذشته به موفقیت های مختلفی دست پیدا کرده، و برای ناشر مهم است که بازی داری المان های جدیدی شود که آن (بازی) را سالم و مطلوب سازد» :lol: فدات بشم.عزیزی شوما…
    اگه تو تازه یک مقداری نظرت عوض شده تازه اول راهی.نمونه ای که مثال زده باحاله :lol: ” operation racoon city!!

    ۰ ۰
    1. Project Siren گفت:

      زیاد تو فکرش نرو جدیدا اعضای کپکام زدن سیم آخر…..

      یه بار میگن open world ،یه بار میگن بازسازی نسخه های کلاسیک و یه بارم میگن اضافه کردن المان ترس به بازی شبیه operation racoon city….. کلا تعطیل هستن آقایان….

      ۰ ۰
  12. m.b گفت:

    ماشاا.. چه اعتماد به نفسی هم دارن!!!

    ۰ ۰
  13. Masoud76 گفت:

    نمی شد اینو چند ماه پیش بش فکر می کردی چشم بادومی ؟! :D

    ۰ ۰
  14. Leon S.K گفت:

    این آقای کاواتا نشون داد که فقط میکامی نمیتونه رزیدنت اویل خوب و ترسناک بسازه! اون هم با عنوانی مثل رزیدنت اویل افشاگری! مطمئنا بعد از مدت ها یه رزیدنت اویل اصیل خواهیم دید با تهیه کنندگی ایشون!

    ۰ ۰
    1. Leon S.K گفت:

      دوستانی که ندونسته اظهار نظرات تخیلاتی میکنن! کاواتا کلا تو ساخت رزیدنت اویل ۶ هیچ سمتی نداشته! ایشون تو ساخت رزیدنت اویل های کلاسیک و هم چنین رزیدنت اویل ۴ فعال بودن! همچنین اگر هم رزیدنت اویل ۵ با تمام اکشن بودنش استاندارد بود بخاطر این بود که زیر نظر کاواتا داشت ساخته میشد! حتی گرافیک خوبش رو هم مدیون ایشون بود! چون تو همین مصاحبش گفت که در ساخت رزیدنت اویل ۵ ما خیلی بر روی گرافیک تمرکز داشتیم! بعد از اون هم رفتن سراغ رزیدنت اویل مرسنریز ۳ بعدی که فقط جنبه آنلاین داشت و بعدش هم عنوان موفق رزیدنت اویل افشاگری رو نظارت کرد که شد یکی از بهترین رزیدنت اویل های مدرن بعد از اویل ۴ !!!
      واقعا کمی اطلاعات کسب کنید ترو خدا!!!

      ۰ ۰
    2. Project Siren گفت:

      رضا جون خودت با اوردن اسم کاواتا کنار اشم استاد، ابهت اسم میکامی رو نیار پایین …

      مگه operation racoon city دستپخت ایشون نبود؟!!!

      در ضمن تهیه کننده اصلی اویل ۵ آقای جان تاکئوچی (jun takeuchi)بود و همه نکات مثبتشم مدیون ایشون بود نه کسه دیگه ای….

      ۰ ۰
    3. Leon S.K گفت:

      برادر من خودت هم میدونی کارنامه ایشون بجز عملیات راکون سیتی کاملا پاک هست! تو خود همین مصاحبه هم خودش درمورد دوران ساخت رزیدنت اویل ۵ و کار هایی که کرده بود حرف زد که نمیدونم چرا ذکر نشده! با عنوان رزیدنت اویل افشاگری هم که یه رزیدنت اویل پایبند به ریشه ها تحویل مردم داد که از قضا این بازی هم بین منتقد ها و نمرات کاملا موفق ظاهر شد! من نمیدونم شما چرا انقدر ضد ایشون هستی! حالا که یه نفر پیدا شده میخواد ریشه ها رو به این سری برگردونه شما چرا دوست داری هی ازش بد بگی؟ مگه شما نمیگی هوی فن این سری هستی؟ پس دیگه این حرکات چیه؟

      ۰ ۰
    4. Project Siren گفت:

      عزیزم اینا از وقتی که میکامی رفته کارشون شده شعار دادن و فقط دارن با جمله ها بازی میکنن و وقتی بازی نهایی عرضه میشه میبینی یه چیزی مثل اویل۶ و یا افتضاح تر تحویل هوادارا دادن…. آره منم فن بازی هستم اما دقیقا چنین صحبت هایی رو قبل از ساخت اویل۶ به طور مکرر از همین اقایان میشنیدیم و دیدیم اویل۶ چی از آب در اومد و این باعث شده گول چنین حرف هایی رو نخورم……

      بعد از رفتن میکتمی تنها کسی که تونسته یک بازی خوب (نه رزیدنت اویل خوب!) بسازه تو سری اویل، تهیه کننده اویل ۵ آقای تاکئوچی بوده و بس، مطمئنم اگه تاکئوچی اون زرنگی آقایانی که اویل۶ رو ساختن یعنی محیط بازی ها رو تو اویل۵ تو شب قرار میداد الان خیلی موفق تر بود و نمراتش خیلی بالاتر……

      ۰ ۰
    5. Leon S.K گفت:

      همین دیگه! شما نمیدونم چرا دوست داری عنوان افشاگری رو نادیده بگیری! اگه به لحاظ نمرات باشه که رزیدنت اویل افشاگری همش یک نمره متاش از اویل ۵ کم تره !!! به قول دوستان شما از میکامی یه بت ساختین و میگین جز اون هیشکی نمیتونه اویل بسازه! و الان هم دیدیم که ساختن! به عنوان یک هوادار نباید اینجوری همیشه ساز مخالف زد! تیم سازنده افشاگری پله به پله دارن پیشرفت میکنن و مطمئنا اگه یه رزیدنت اویل دیگه بسازن میتونه یکی از بهترین اویل ها باشه! چون همین الان هم ثابت کردن که میتونن اویل پایبند به ریشه ها بسازن. اگه انقدر حرف منتقد ها براتون اهمیت داره پیشنهاد میکنم حداقل یکی از نقد های Revelations رو بخونید!

      ۰ ۰
    6. Project Siren گفت:

      رضا@ پیامم رو که واست نوشتم اشتباهی رفت پایین، امیدوارم متقاعدت کرده باشه و دیگه به این اساتید متخصص بزرگ ژاپنی نگید بت……

      ۰ ۰
  15. sos110 گفت:

    تازگیا چقدر این سازندگان محترم ایول حرف میزنن
    فروش میخای با یک بازی ناب کاری نداره که
    وردار ۲ تا شخصیت جدید به بازی اضافه کن
    شبیه مرد باشه مثل کریس نه اینکه وردارین یه سوسول النگویی مثل لیون رو بسازین
    نمیخای اینو وسکر رو زنده کن و فقط هم رو کریس کار کن همه چی حله
    در مورد ترس هم نمیدونم اخه رزیدنت مگه اصلا ترسناک بود اوایلش که الان باشه
    بازی ای که توش سلاح تیربار با ار پی جی داشته باشه مگه ترسناکم هست
    بازیه ترسناک از اوایل همون سایلنت هیل و alone in teh dark بوده تمام

    ۰ ۰
  16. Project Siren گفت:

    @Leon S.K
    اولا من اینجا و قبلا هم هیچوقت نگفتم افشاگری بازی بدی هست اما کسی نمیتونه جای میکامی رو واسه اویل پر کنه همینطور که کسی نمیتونه جای کوجیما رو واسه متال گیر پر کنه میتونه؟!!!

    بزار این جریان “بت” و “میکامی” رو واست با یک داستان کوچیک مثال بزنم که دیگه نگید بت:

    فرض کن تو یک روستا یک شمشیر ساز معروف وجود داره که تیزی این شمشیر هاش آوازه اش همه جا پیچیده و انقد این شمشیر ها رو تیز و خوب میسازه که هر کسی نمیتونه شبیه اون شمشیر بسازه، حالا چند تا شمشیر ساز دیگه میان به این روستا و میخوان روی یارو رو کم کنن و بگن ما هم میتونیم شمشیری به تیزی مال تو بسازیم،
    بعد وسایل رو در اختیار همشون قرار میدن و همینطور شمشیر ساز معروف روستا و همگی شروع به ساختن شمشیر میکنن، وقتی کار تموم شد شمشیر ها رو مردم روستا با انواع بر خورد ها امتحان میکنن و همشون میفهمن که شمشیری که شمشیر ساز معروف ساخته از همه تیز تره…
    بعد از این، شمشیر ساز های دیگره ای هم برای امتحان کردن شانسشون میان و همگی بازم نمیتونن شمشیری به تیزی شمشیر اون بسازن…..
    خلاصه مردم اون روستا هم هر وقت که بحث شمشیر تیز بشه اسم اون شمشیر ساز معروف رو میارن و میگن کسی تا حالا نتونسته با اون رقابت کنه و از این حرف ها… حالا آیا اون شمشیر ساز (میکامی) رو باید بهش گفت “بت”؟

    ۰ ۰
  17. general amin گفت:

    ترس ؟ :-?
    بعضی مواقع این لغت این قدر از نظر بار معنایی به استرس و اضطراب نزدیک می شود که خیلی ها این دو را با هم قاطی می کنند …
    دیگه با این سن و سال فکر نمی کنم بازی ای بتواند مرا بترساند ! همان استرس و هیجان واژه درست تریست در بازی ها …
    فعلا منتظر رزیدنت اویل مکاشفات هستم برای یک تجدید خاطره :X
    در هر حال همواره منتظر اویل محبوب هستم …
    ——————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  18. adidas گفت:

    حالا این بچه کیه که عکسشو گذاشتین؟ :-/

    ۰ ۰
  19. محسن گفت:

    جمش کن باو زدی خاطره هامون رو داغون کردی حالا تازه دوزاریت افتاده که گند زدی به بازی :-x x-( x-( x-(

    ۰ ۰
  20. Pedram Iderli گفت:

    موفق باشید

    ۰ ۰
  21. saeed mirabi گفت:

    بنظر رزیدنت اویل های آینده از نوع ( مکاشفات ) است .
    گلوله کم و سخت و هیجان دار و استرس زا
    Спасибо автору
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
    1. saeed mirabi گفت:

      با عرض پوزش اون مکاشفات را به این تبدیل کنید ==> Revelations

      ۰ ۰
  22. xneon 360 گفت:

    به نظر من بازی باید متشکل از صحنه های دلهره آور و موسیقی استرس آور باشه!!
    کم بود مهمات و تکیه بر فرارو بقا نه ایستادن و مبارزه با RPG!!!

    ۰ ۰
  23. GAME STAR گفت:

    چقدر ایشون باهوش هستن که فهمیدن همچین مسئله ای رو ! به به !

    ________________________

    باز سازی هم بکنن نمی تونن جمعش کنن !

    __________

    Y 2 J is BACK :X

    ۰ ۰
  24. Kol Mikaelson گفت:

    کسی نیست بگه شما که ترس رو به عنوان هسته ی اصلی میدونید تو رزیدنت پس شماره ۵ام

    و ششم چی بودن این وسط :| ششمی که شده بود گیرز اف وار!یک لحظه فک کردم بجای کریس

    مارکوس فینیکس رو دارم کنترل میکنم :-s

    ۰ ۰
  25. RANDYORTON گفت:

    /:) :-?
    HFS
    دوست عزیز آقای کاواتا شما تو این مدت از چه نوع موادی استفاده میکردی که الان متوجه شدی :-?

    ۰ ۰
  26. silver گفت:

    گویا کاواتا طرفدار کریسه!
    جانم!چقدر ازش خوشم اومد! :X
    ————————————–
    هر کاری بکنید طرفدارای واقعی کپکام پشت شمان!
    فقط لطفا کاملا با فکر و برنامه ریزی پیش برید!

    ۰ ۰
  27. Black Artemis گفت:

    من فکرمیکنم بهترین شماره اویل شماره۴بودش همین شماره۴روالگوقراربدن کافیه

    ۰ ۰
    1. reza vampire گفت:

      شماره ی ۴ خوب بود
      به نظرم اگه بیان باز از دوربین ثابت استفاده کنن خیلی خوب میشه و همچنین از لیون به عنوان شخصیت اصلی استفاده بشه.ادا :X هم داخل بازی باشه

      ۰ ۰
  28. آرویــن گفت:

    امیدوارم همینطور که ایشان می گوید باشد و عمل کنند اما
    این مسئله ای است که ما داریم ماه ها و سال ها درباره اش حرف میزنیم . ایشون تازه فهمیدن :-?

    ___________________________
    آروین از pc $

    ۰ ۰
  29. Jhon f Keendy گفت:

    چیز دیگهای نمی خوای. ریدن تو بازی تازه یادشون اومده اکش واسه بازی بد بوده

    ۰ ۰
  30. ~^~PaRaZit~^~ گفت:

    این بازی با همون زامبیهای شل و ول و خل و نفهم و محیط سوت و ساکتش ترسناک بود نه الان..

    ۰ ۰
  31. sephiroth گفت:

    من موندم اینا ترس رو چطور معنی میکنن.بچه ها خداییش کدومتون از بازی کردن آخرین نسخه ی این سری و یا حتی شماره ی ۵ ترسیدید؟
    احتمالا اینا هنوز دد اسپیس بازی نکردن اصلا چرا جای دوری بریم فکر کنم نسخه ی شماره ی اول همین سری اویل رو هنوز تجربه نکردن که فکر میکنن شماره ی آخر رو ترسناک ساختن.

    ۰ ۰