کلیف بی خواهان “تعمیر کردن” Resident Evil

توسط سعید زعفرانی در ۹ آبان ۱۳۹۱ , ۱۷:۲۲

این طور که از آخرین توئیت‌های جناب خالق چرخ‌های جنگ بر می‌آید، از چند بازی آخر سری رزیدنت اویل راضی نبوده و به همین جهت خودش می‌خواهد آستین‌ها را بالا بزند و یک رزیدنت درست و حسابی بسازد! حالا این که کلا رزیدنت و چرخ‌های جنگ چه ربطی به هم دارند، خدا می‌داند. کلیف بی در یک توئیت خطاب به کپکام نوشت که این شرکت باید از او درخواست کند تا “دور هم رزیدنت اویل را تعمیر کنیم.” البته کپکام هم این صحبت را “یک شوخی جالب” توصیف کرد و گفت که “بلیزینسکی فقط می‌تواند پیتزا بیاورد” (تا دور هم بخورند، به جای دور هم بازی درست کردن.) بعد از این خود کلیف بی متوجه شد که چه نوشته و کامنت اصلی خود را “جسارت” خواند.

دیدگاه
۸۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

88 Replies to “کلیف بی خواهان “تعمیر کردن” Resident Evil”

  1. Project Siren گفت:

    ببین دیگه اویل به چه روزی افتاده که همه میخوان تعمیرش کنند!!!

    خاک تو سرت کپکام با این گندی که زدی به این بازی….حالا اگه میتونی بیا گندتو جمع کن!

    ۰ ۰
    1. Max Payne گفت:

      عمو کلیف دوست دارم :X اما شما خودت اومدی سبک سوم شخص رو با بازی گیرزت نابود کردی رفتش! :((
      ___________
      حقوق بگیر

      ۰ ۰
    2. darksiders گفت:

      چرا سجاد؟؟؟!!!!نابود؟؟؟؟تازه فکر میکنم ساختش :|

      ۰ ۰
    3. INFERNO گفت:

      چی میگی مکسی جان؟ :O :roll:
      سوم شخص شوتر درنسل هفتم سندش برای گرز آو واره اونم شیش دنگ!
      استاندارد سبکو گرز آو وار تعریف میکنه.
      عجب! ۸-O 8-O 8-O

      ۰ ۰
    4. Max Payne گفت:

      منظور بنده از نابودی اینه که این بازی کاری کرد که این سبک سوم شخص اکشن کلا یکنواخت بشه :|
      دیسلایک هاتون هم نوش جونم ;)
      ________
      حقوق بگیر

      ۰ ۰
    5. Project Siren گفت:

      Keiji Inafune
      Shinji Mikami
      Hideki Kamiya
      Suda51
      Atsushi Inaba
      Tetsuya Minami
      Masami Ueda
      Masafumi Takada

      وقتی چنین بزرگ هایی کپکام رو ترک کردند دیگه چه انتظاری از کپکام میره!!!!
      (آقای Jun Takechi هم همین روزاست که رفتنی بشه….)

      یه کوبایاشی مونده واسه من شده همه کاره ی کپکام ….. تا دیروز داشت کنار میکامی مگس میکشت ……

      ۰ ۰
    6. Reza.Dante گفت:

      واقعا کپکام در حال حاضر هیچی نداره ، هیچی :-s :-|

      به نظر من باشه میگم یه نینجا تئوری خوبه که اونم مال خودش نیست /:) /:)

      ۰ ۰
    7. darksiders گفت:

      اسم شینجی میکامی رو که جزو ترک کنندگان کپکام میبینم واقعا غصه ام میشه :cry: .

      ۰ ۰
    8. Project Siren گفت:

      بخدا گریه داره…..

      ۰ ۰
    9. Leon S.K گفت:

      همه اینایی که گفتی خودشون وابسته به کپ کام هستن!!
      سوا۵۱؟؟؟ شما واقعا فکر میکنی لالی پاپ بازی قشنگی بود؟؟
      شینجی میکامی؟؟؟ الان بازی ونکویش خیلی ترسناک بود؟؟ حالا ترسناک نه واقعا خیلی شاهکار بود؟؟ یا مثلا شادو آو دمند شما رو قبض روح کرد؟؟ کپ کام اینا رو بازی ساز کرد نه اینا کپ کام رو!!!

      ۰ ۰
    10. Leon S.K گفت:

      وابسته هستن=وابسته بودن

      ۰ ۰
    11. Reza.Dante گفت:

      ونکوئیش یه شاهکار بود و خارج از اون چیزی بود که باید می بود

      نه به اسم بازی ترسناک یه بازی اکشن بسازن که بیشتر خنده داره

      ۰ ۰
    12. Leon S.K گفت:

      ونکویش شاهکار بود؟؟ درسته ایده های خوبی داشت ولی از لحاظ فنی واقعا داغون بود!!! هوش مصنوعی متوسط،گرافیک متوسط،فضاسازی های ضعیف،داستان پر از اشکال(شخصیت اصلی مثلا دکتر بود بعد سیگار میکشید روزی ۳۴۱۳۲۴۲۳ تا!!!) فقط به لطف اسلحه هاش من این بازی خوب میدونم!!! شاهکار بودن الکی نیست!! باید تو همه زمینه ها چه فنی و چه بصری عالی عمل کنه!!!

      ۰ ۰
    13. Reza.Dante گفت:

      گیم پلی این بازی به تنهایی داستان م.زخرف و گرافیک داغونشو می پوشوند

      می تونی یه سوم شخص با یه همچین گیم پلی نام ببری ؟؟ ( نگو گیرز که خندم میگیره ) :-|

      ۰ ۰
    14. Leon S.K گفت:

      چرا نباید دقیقا اسم گیرز رو ببرم؟ نه چرا؟؟ گیم پلی گیرز هزار برابر می ارزه به ونکویش :| ونکویش واقعا هیچی نداشت!! کاملا ساده و متوسط بود!! اگه قشنگ بود حداقل ندایی برای شماره دوم ازش میومد!! واقعا خیلی آدمو متعجب میکنه که فکر میکنید ونکویش از گیرز بهتره!!

      ۰ ۰
    15. Reza.Dante گفت:

      می تونم یک برتری گیم پلی گیرز رو به ونکوئیش بدونم ؟؟؟؟؟؟؟

      ۰ ۰
    16. Leon S.K گفت:

      کاورگیری!!!

      ۰ ۰
    17. dmc-X360 گفت:

      ونکویش شاهکار نبود . اما گیم پلی سو.پر شاهکاری داشت !
      از انجام بازی حتی ۱ لحظه هم خسته نشدم !

      ۰ ۰
    18. Reza.Dante گفت:

      اینم شد برتری ؟؟؟؟؟؟؟

      برتری مثلا ما به این میگیم :

      آهسته کردن زمان که خودش به کامل ترین شکل ممکن ساخته شده بود

      غول آخر های فوق العاده ای که هر قسمت از بدنشون قطع می شد به کل تغییر میکردن

      پریدن

      دوربین بالا تر ( چیزی که خیلی ها به خصوص خود من رو خیلی اذیت کرد )

      ۰ ۰
    19. Leon S.K گفت:

      میثم@
      :-|

      ۰ ۰
    20. Leon S.K گفت:

      رضا دانته@
      کاورگیری یکی از استاندارد های سبک اکشن سوم شخص هستش نبودش به کلی بازی رو ناقص میکنه!!
      برتری بیشتر میخوای؟ melee attack های فوق العاده دلچسب!! ولی در مقابل….!

      ۰ ۰
    21. Reza.Dante گفت:

      محمد رضای عزیز ( leon s.k )

      من دارم برتری هایی می گم که خیلی کلی هستن

      ولی تو داری برتری هایی می گی که واقعا سطحین

      اون ضربه های تکراری که تو مولتی ، زمانی که همه روت نشونه گرفتن یک ساعت طول میکشه چه ارزشی داره ؟؟؟؟؟؟؟

      کاور گیری هم که به هیچ وجه نمی شه گفت صد در صد گیرز بهتره ، موقع کاور گرفتن گیرز جالب تره اما زمانی که می خوای بپری از روی کاور و زمان رو آهسته کنی و …. حالی که ونکوئیش داره کجا و گیرز کجا ؟؟!!؟؟

      ۰ ۰
    22. Project Siren گفت:

      همه ی اینایی که گفتم وابسته به کپکام هستن !!!!!!!! مطمئنی ؟!!

      پس فک کنم به این خاطره الان کپکام داره یکی پس از دیگری موفقیت هاشو کسب میکنه!

      بسیار خنده آور، چنین چیزی اصلا نگو…….

      مثال هایی هم که زدی همه اشتباه بود…..

      ۰ ۰
    23. Leon S.K گفت:

      پس منم فک کنم به خاطر رفتن از کپ کام هست که الان سودا۵۱ و شینجی میکامی دارن یکی پس از دیگری شاهکار میسازن!!!

      ۰ ۰
    24. Leon S.K گفت:

      تازه متال گیر رایزینگ از شینجی عزیز رو فراموش کردم که تا الان هرچه تریلر ازش دیدم نا امیدم کرده!!! از همه جهات!!

      ۰ ۰
    25. Reza.Dante گفت:

      به نظر از بازی فقط گرافیکشو می بینی

      در ضمن کی گفته رایزینگ مال میکامیه ؟

      ۰ ۰
    26. Project Siren گفت:

      اولا میکامی ونکویشش شاهکار بود هیچ شکی درش نیست و هم نمرات عالی و جوایز مختلفی رو گرفته..

      دوما میکامی بعد از ترک کپکام هنوز یک بازی ساخته و الان در حال ساخت یک بازی ترسناک سه گانه است منتظر اون باش عرضه بشه اونوقت اگه میانگین نمراتش شد مثه اویل شد ۶۶ من دیگه اسم این افراد رو نمیارم…..

      ۰ ۰
    27. Project Siren گفت:

      Leon S.K@

      متال گیر رایزینگ مال میکامی نیست که….! عجیبه شما چطور بحث میکنید !!!!!

      ۰ ۰
    28. Leon S.K گفت:

      پس پلاتینیوم گیمز برا بنیاد ملی رایانه ای هست؟ :lol: :lol: یعنی واقعا نمی دونستید رایزینگ رو پلاتینیوم گیمز میسازه؟
      بعدش جناب نابغه فکر کنم گفتی سه گانه!!! مطمئنی؟ من تا جایی که یادمه میکامی گفته بود این آخرین بازی ای هست که میسازه!!
      ونکویش شاهکاره؟؟ واقعا انتظارات شما از شاهکار اینه؟ ونکویش تنها نکته مثبتش اسلحه هاش بود وگرنه از همه جهات گند زده بود!!
      میکامی یه بازی ساخته؟ ونکویش و شادو آو دمند کار های میکامی نبودن مگه؟ درسته دومی رو همکاری ساختن ولی به هرحال کارگردان بازی بود!!

      ۰ ۰
    29. Reza.Dante گفت:

      کی گفته پلاتینیوم مال میکامیه ؟

      فقط تو ساخت ونکوئیش کمک کرد ، همین

      ۰ ۰
    30. darksiders گفت:

      @محمدرضا…..چی بگم من…ونکوییشی که از گیم اسپات ۹ گرفته…و کوین هم نقدش نکرده…چیه به نظرت به غیر از شاهکار… :| :-| :(

      ۰ ۰
    31. Leon S.K گفت:

      کمک نکرد کارگردانش بود! بعدش مال میکامی نیست ولی میکامی توش هست! و این دلیل نمیشه تو ساخت بازی نقشی نداشته باشه!!

      ۰ ۰
    32. Leon S.K گفت:

      آقا یکم چشاتون رو باز کنید!! ونکویش پر از اشکال هست! ولی بخاطر اسلحه هاش سرگرم کننده میشه بازی! همین! گرافیک،فضاسازی،داستان و … همه چی اشکال دارد!! بازی متاش ۸۴ هست هزاران خانه تا شاهکار فاصله دارد!! واقعا با گفتن اسم شاهکار پیش این بازی فقط اسم بازی های بزرگ رو خراب میکنید!!

      ۰ ۰
    33. Project Siren گفت:

      پلنتیوم گیمز الان چه ربطی به میکامی داره؟! اون زمان ونکوییش بود… میکامی الان استدیو خودش رو داره با نام Tangogameworks و بازی سه گانه ای رو که گفتم میخواد خلق کنه و اولین نسخه اش رو خودش کارگردانی میکنه و بعد کناره گیری خواهد کرد..

      بله میکامی فقط یک بازی ساخته و اونم ونکوییش بوده که در نوع خودش شاهکار بود، و در بازی شادوز میکامی فقط یک اسم تبلیغاتی بود برای فروش بازی و خود میکامی گفت که بازی رو جز کارهای خودم نمیدونم..

      من تا حالا تو عمرم کسی رو ندیدم که علیه میکامی جبهه گیری کنه و بگه بازی ساختن بلد نیست!! (پس بهتره بحث نکنیم).

      ۰ ۰
    34. Reza.Dante گفت:

      اهههههه

      اسم متا چرا میاری ، یه سوال کردم ، یه جواب منطقی خواستم

      ۰ ۰
    35. Leon S.K گفت:

      من جلوی میکامی جبهه گیری نمیکنم!!! ولی میگم میکامی هرچقدر تو سبک ترسناک موفق عمل میکنه همون قدر تو سبک اکشن بد بازی میسازه!!

      ۰ ۰
    36. Reza.Dante گفت:

      توانایی های میکامی گرافیک نمیاره

      اون پوله که گرافیک میاره عزیز

      میکامی فقط خلاقیت های خودشو پیاده میکنه که یکی از اون یکی فوق العاده ترن

      ۰ ۰
    37. Midnightsun گفت:

      محمد رضا عزیز ، ونکوییش به هیچ وجه فضا سازی بدی نداشت ، اتفاقا سرعت گیم پلی و داستان (البته داستان که هیچی :D فقط سرعت!) باعث میشد گیمر خیلی بیشتر درگیر بشه ، درسته این سرعت ممکن بود به بازی لطمه بزنه ولی وقت کم شخصیت اصلی موجب همراهی گیمر با سم می شد !
      گیم پلی ونکوییش یکی از بی نقص ترین و سریع ترین اکشن های سوم شخص بود ، به طور کلی هیچ وجه بهتر از گیرز آووار نیست ولی در بعضی جهات، بله ! حتی از گیرزهم بهتر بود !

      اما میکامی ! ببخشید استاد میکامی ! اگر ایشون بلد نبودند بازی بسازند … اصلا کپکام به این بزرگی نمیشد ، به جرئت میگم صنعت گیم خیلی به این مرد مدیونه ! به خصوص در ژانر وحشت ! چیزی جز شاهکار نساخته !

      ۰ ۰
    38. ps3 with xbox گفت:

      داش رضا حاتمی چرا گیر دادی به این کپکام باور کن اویل جدیدش با کلی تغییرشم باز میرزه به ۸۰ درصد بازیهای این نسل انقدر به کپکام گیر نده یه شرکت کونامی و یه کپکام داریم هی به اینا گیر بدین

      ۰ ۰
    39. Project Siren گفت:

      کونامی رو که اصلا بحثشو نکن که بهترین بازی عمرم (سایلنت هیل) رو خراب کرده……..

      ۰ ۰
    40. ps3 with xbox گفت:

      رضا حاتمی عزیز چرا گیر دادی به این کپکام باور کن ایول جدیدش با همه تغییراتش باز به ۸۰ درصد بازیهای این نسل میرزه

      ۰ ۰
    41. Project Siren گفت:

      دوست عزیز
      بازی محبوبی که به هواداراش پشت کرد و تبدیل به یک فاجعه شد باید گیر داد روش خوبم گیر داد روش….
      بازی رو با نسخه های قبلش مقایسه می کنند نه بازی های هم نسلش.

      ۰ ۰
    42. ps3 with xbox گفت:

      اتفاقا تو این شمارش بیشتر به هوادارای قدیمیش وفادار بوده این بازی ایراد داره منکرش نمیشم ولی تو این شماره حس ترس بیشتر از شماره قبلیش بود بخش ادا و لیون و بخشهای پایانی کریس و غول معروف تو قسمت جیک بنده خدا دیگه چیکار میتونست بکنه
      ایراداتشم اصلا به ترسناک بودنش نیست به کم بودن تنوع اسلحه هاست که تو این سری خیلی کم و یه شکل بودن

      ۰ ۰
    43. Project Siren گفت:

      مثلا شما چطور میگید که به هوادارای قدیمیش وفادار بوده ؟!!! اینکه مثلا اومدن نسبت به نسخه ی قبل که تو روز بود تو نسخه ی ۶ شب شده دیگه تموم ترسه تو بازیه….مثلا به چی پایبند بودن؟؟ بازی رو با حرکات رزمی میشه تموم کرد…..!!! این شد وفادار بودن!

      بابا اویل ۵ درسته اکشن شده بود ولی بخدا انقد به اندازه ی ۶ گستاخانه نبود دیگه …
      (من اویل ۵ رو خیلی خیلی استاندارد تر میدونم نسبت به ۶ )

      ۰ ۰
    44. ps3 with xbox گفت:

      اویل ۵ از نطر گیم پلی بهتر بود ولی از نطر داستانی این شماره خیلی قوی بود
      ۴ تا کارکتر مختلف کار سختی هست
      وفادار بود چرا چون از غول اخری استفاده کرد تو بخش جیک که ادم رو یاد نمسیس مینداخت تو اون قسمت که دنبالت راه میفتاد یه حس اضطراب بهت دست میداد
      در قسمت کریس غول اخر ها خوب بودند و قسمت ادا منو خیلی بیشتر یاد نسخه های ابتدایی مینداخت بخش لیون اون قسمت که داخل تونل هستی قطار میاد واقعا زیبا کار شده یا اون موجودات که چند بخش میشن که نشان میده تلاششون رو کردن تا بازی رو برای مخاطبهای قدیمیشون هم نگه دارن
      نمیتونی همش ایراد بگیریم به نکات مثبت هم باید بیایی نگاه کنی
      که این شماره نکات مثبت زیادی هم داره

      ۰ ۰
    45. ps3 with xbox گفت:

      دلیل استاندارتر بودن ۵ این بود که تو یه شخصیت کار شده بود ولی تو این قسمت کارکتر زیاده که این خودش هم حسنه هم عیب

      ۰ ۰
    46. Project Siren گفت:

      آقا اصلا اویل ۱و۲و۳ رو بزاریم کنار….

      خوب اگه با اویل ۴ هم مقایسه کنی این بازی له میشه….

      اصلا بیا یه مقایسه کوچیک بکنبم بین دقایق آغازین اویل ۴ و اویل ۶….

      شما تو اویل ۴ با یک مقدمه ی خوب و جذاب و درگیر کننده وارد بازی میشی بدون اینکه شما رو خسته کنه و شما بهد از پیاده شدن از ماشین به راحتی جذب بازی میشی و وارد چالش های زیادی میشی، اما دقایق اولیه اویل ۶ چطوره ؟ همش صحنه های سینمایی و دکمه زنی های بیخود و بی معنی مثلا همون در باز کزدن دقایق اول شما باید ۳ بار دکمه زنی انجام بدی آیا واقعا چنین چیزی لازمه…. یا به دست گرفتن هلیکوپتر و بعد از این تازه فلش بک… چیزی که باعث میشه مخاطب اصلا درگیر نشه… بدترین چیز اینه که یه بازی بخواد تمام بار رو دوشش رو با صحنه های سینمایی ور داره که اینو تو اویل ۶ به وضوح میشه دید…..

      – در ضمن من بعد مرگ نویسنده ی اویل آقای Noburo Sugimora داستان نویسی هیچ نویسنده ای رو برای اویل تا بحال قبول نداشتم نه ۴ و نه ۵ و نه ۶

      نه دوست عزیز این بازی پر از ایراده…. انقد وجود داره که نمیشه از معدود نقاط مثبتش صحبتی کرد.

      ۰ ۰
    47. ps3 with xbox گفت:

      من هیچ موقع اویل ۴ رو با این شماره مقایسه نمیکنم چون اویل ۴ به نطر من یکی از بهترینها بود که داستانش هم زیاد با شماره های دیگش مربوط نمیشه
      اصلا طرفدارهای سری رزیدنت بعد از شماره ۴ بیشتر شدند که خیلیهاشون به خاطر اکشن شدنش بود و به خاطر همین تو این سری خواستن هم اکشن باشه هم ترس که زیاد موفق نبودن چون اکشن و ترس با هم جور درنمیاد
      من دارم نقاط قوت این سری رو میگم که داستان و شخصیت پردازی خوب بوده تو این سری مثلا تو قسمت لیون خواستن بخش کلاسیک رو نشون بدن تو کریس اکشن تو جیک بخش فرار از نمسیس و تو ادا هم حل معماها که همه اینها باعث شده به کارشون صدمه بخوره ولی باز هم خوب بوده چون تجربه کردن همه اینها تو یک بازی خوبه چون خستت نمیکنه

      ۰ ۰
    48. ps3 with xbox گفت:

      در مورد داستان ضعیفترین بخشش لیون بود که من از بخش لیون اصلا خوشم نیومد چون ایراداتت زیاده ولی نقاط قوت این بازی بخش کریس و جیک هست که داستانش کاملا کشش داره و اصلا باهات درباره کشش نداشتن داستان موافق نیستم چون تو بخش کریس هر چی بخای برای کشش بود

      ۰ ۰
    49. ps3 with xbox گفت:

      در اخر این بازی ایراد داره ولی نه تا این انداره
      این شماره استارتی بود برای شاهکار شدن سری بعدی رزیدنت چون تو این شماره هر مدل کاری که میتونستن روش امتحان کردن تا برای بازی بعد بهترینش رو استفاده کنن از مبارزات تن به تن تا quickshot و جا خالی دادن به سبک vanquish و درجه استقامت و خیلی چیزهای دیگه که همبن نواوریها به مزاق بعضی ها خوش نیومد ولی شک نکنین شماره بعدی انقلابی به پا خواهد کرد مثل شماره۴ چون با این بازی خیلی تجربه کسب کردن این شماره قربانی این مسایل شد ولی گفتم باز هم از ۸۰ درصد بازیهای این نسل بهتر بوده

      ۰ ۰
    50. Project Siren گفت:

      نه دیگر اویل قبر شد….

      تجربه!!! نه دوست عزیز کپکام تجربه ی ساخت یک اویل متوسط رو داشت اما چیزی که نذاشت اینکار رو بکنه پوله….

      اگر منتظر شاهکار در سری رزیدنت اویل هستی باید منتظر کسی مثه میکامی باشی وگرنه غیر از اون باید فکر شاهکار رو از سر بیرون کرد..

      هیچ انقلابی برای اویل وجود نداره دیگه همونطور که قبل از اویل ۶ همه میگفتن این بازی شاهکاره و مثه اویل ۴ دوباره انقلاب میکنه اما دیدیم که چه شد…..

      ۰ ۰
  2. slayer گفت:

    خوبی به کپکام نیومده خودشون که لیاقت درست کردن ندارن لااقل شاید کلیف میتونست رزیدنت رو ترسناک بکنه

    ۰ ۰
    1. ps3 with xbox گفت:

      اولا کپکام کارش رو بلده دوما کلیف کی هست که بخاد رزیدنت رو تعمیر کنه

      ۰ ۰
  3. darksiders گفت:

    میشه بپرسم چی رزیدنت رو میخواد تعمیر کنه؟میخوای رترو لنسر بیاری؟؟؟لوکاست زامبی چطوره؟؟؟ :| :| :| :| :| :| :| :|
    رزیدنت نیازی به تعمیر نداره داداش من.برو پیتزا رو بیار ولی :| :| :| .

    ۰ ۰
  4. محسن گفت:

    کیلف بی رزیدنت اویل فکرنکنم کاری ازپیش ببره چون بازی بهتر نمیشه که هیچ بلکه اکشن ترمیشه بعد اون موقع یه گیرز تحویل ملت میده بعد اسم رزیدنت رو میکنه گیرز اویل وار :)) :)) :))

    ۰ ۰
    1. INFERNO گفت:

      اتفاقا اگه بره “اویل” بهتر میشه. چون تو نسخه ششم کاملا یک شوتر سوم شخص بود.
      البته شوتری با ایرادات زیاد مثل دوربین. پس اگه “کلیف” بره اونجا حداقل “اویل” هم میتونه یک شوتر استاندارد و سطح بالا بشه همچون “گرز آو وار”.

      ۰ ۰
  5. محسن گفت:

    کلا من فکرمیکردم تو مملکت ما پیتزانخورده داریم اما نه مثل اینکه کاپ کام هم پیتزانخورده داره ای کاپ کام پیتزانخورده :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :lol: :lol: :lol:

    ۰ ۰
  6. Leon S.K گفت:

    :| نه دیگه اون موقع واقعا تبدیل میشه به زرتیدنت!!! همینجوریش بازیش آسون و به ریشه سوزون هست واویلا اگه کلیف بی بیاد :| والا تو اویل ۱ بیشتر از یدونه زامبی می دیدی از راهی که اومدی پا به فرار میزاشتی :| ولی الان…..
    (البته بد برداشت نکنید من هنوزم میگم اویل ۶ بازی بسیار عالی ای هست!!! لااقل هرچقدر اویل نیست،اکشن خوبی هست!!)

    ۰ ۰
  7. The End Of Ps گفت:

    x-( رزیدنت فقط باید توسط شرقی ها ساخته بشه . همین و بس :arrow:
    ________________
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. darksiders گفت:

      Hell yeah!!!!کلا من حال میکنم با کامنتات داداش گلم ;) :wink:
      دقیقا همینه.کم مونده کلیف هم بیاد دیگه.

      ۰ ۰
    2. Marlon Brando گفت:

      البته کپکام هم این صحبت را “یک شوخی جالب” توصیف کرد و گفت که “بلیزینسکی فقط می‌تواند پیتزا بیاورد” :lol: :lol: :lol:
      بدبخت مثل چی ضایع شده :lol: :lol:
      ———————–
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  8. Albert Wesker گفت:

    یکی به این بگه بیا برو دوربین رو دست بازیت رو تعمیر کن ملت اینقدر فحشت ندن به خاطر سردرد.

    ۰ ۰
    1. INFERNO گفت:

      من که از دوربین بازی گرز آو وار بهتر ندیدم.. آخر هیجانه.
      حالا حتما شما بدت اومده دیگه. عجیبه.

      ۰ ۰
    2. darksiders گفت:

      سعید جانم به قول خودت گیرز ۲ تا چیز زیاد داره:
      ۱-خلاقیت و طرفدار
      ۲-هیتر :D :|

      ۰ ۰
    3. INFERNO گفت:

      ساعت سایتتون یک ساعت جلو می باشد .
      درستش کنید. زشت است.

      ۰ ۰
    4. Play گفت:

      :-|

      ۰ ۰
    5. victor hogo گفت:

      سعید جان اصلا مشکلی نداشت لرزش دوربین اگه بد بود و طرفدار نداشت از شماره ۲ حذف میشد!! بنظر من جذاب بود حالت مستند گونه و خاصی به بازی داده بود!
      —————————–
      the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3

      ۰ ۰
    6. BIG BO$S گفت:

      آلبرت جان پشت سر مارکوس حرف نزن که میگم بیاد ارّت کنه :lol: :lol: :lol:

      ۰ ۰
  9. Vito گفت:

    اقا فکر کرده قراره با ملایمت به کپام دعوت شه, اما نشد که هیچ, پیتزا هم دعوت شد :D
    به هر حال رزیدنت فقط یک صاحل داره و اون هم میکامی هستش و بس

    ۰ ۰
  10. dmc-X360 گفت:

    همین DmC رو غربی کر دن بس نبود که حالا افتادن به جون رزیدنت اویل ؟؟؟
    اصلا نمیخوام فکرشم بکنیم که میخواد چطوری بشه :|
    جدا از غربی شدن , دیگه کلا باید اسم اویل رو برداشت از روی این بازی !

    ۰ ۰
  11. Sari gamer گفت:

    ای آدم پنچریه قطار بگیره ولی جلوی جماعت زایع نشه :lol:

    ۰ ۰
    1. Marlon Brando گفت:

      از بی کاری حالا یه چیزی گفته،شما چرا جدیش گرفتید قضیه رو :!:
      ——————————
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  12. Play گفت:

    کلیف بی که خودش خالق یکی از اکشنی ترین بازیه نسله از اکشنی شدن رزیدنت خوشش نیومده!
    ببینید رزیدنت چیکا کرده!!!

    ۰ ۰
  13. dantevictor گفت:

    شرکت capcom مثل بقیه شرکت ها فقط داره به ÷ول فکر می کند وبس. از وقتی که shinj mikami این شرکت رو ترک کرد resident evil نابود شد.الان هم که این وضع evil6 iهستش
    یاد اون روزای Evill1,2,3 به خیر

    ۰ ۰
  14. general amin گفت:

    x-( x-( x-(
    برو عزیز خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه …
    اسم اویل برای دهان تو خیلی بزرگه …
    قبل از این که حرف بزنی یکم فکر کن . لقمه بزرگتر از دهنت برداشتی تو گلوت گیر می کنه x-(
    همینمون کم بود …
    مثل این که تعطیلات حسابی بهت خوش گذشته و خوشی زیادی زیر دلت زده …
    با آخرت باشه از این جسارت ها می کنی … x-(
    —————————-
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. ps3 with xbox گفت:

      چه طور جرات کرده نام رزیدنت رو به زبان بیاره من موندم x-( x-( x-(

      —————————-
      SONY make.believe

      ۰ ۰
  15. Makarov گفت:

    بهترین کار اینه که بازی های شرقی رو خود شرقیا بسازن!
    ———————————————————————
    COD Team

    ۰ ۰
  16. kritoos گفت:

    من که هیچ شباهتی بیت رزیدنت های قدیمی و گیرز نمیبینم!

    ۰ ۰
    1. general amin گفت:

      کریتوس جان این بنده خدا خیلی بزرگتر از دهنش حرف زده شما جدیش نگیر …

      ۰ ۰
  17. King of Kings گفت:

    “کلیف” الکی رو هوا حرف نمیزنه مثل بعضی از سازنده ها (از جمله همین اویل ۶)
    ______________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  18. saeed mirabi گفت:

    شانس آورد در انتها متوجه اشتباه خودش شده است !!!
    احتمالا در این زمان که در تعطیلات به سر می برد !!! دائما در حال ( شرب خمر ) است .
    و الکل خونش شدیدا بالاست !!! :/ در نهایت مستی توئیت می کند :/
    ——————————————————————————————————-
    رزیدنت اویل ! رزیدنت اویل است و بقول تحریریه دنیای بازی تا چند وقت دیگر کپی برداری از
    نسخه ششم رزیدنت اویل در دیگر بازی های غربی اغاز میشود و پی به ارزش های این
    بازی میبرند .
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
  19. HTD_no1 گفت:

    استاد طبق معمول بوزی بوده یک چیز گفته. به طنز هم گفته فرداش هم عرز خواسته. اینجا هم چین حمله ور می‌شند انگار چی‌ خواسته! میخواد اون له‌ و لوردرو ,که دیگه ترسناک نمیشه, حداقل یک اکشن خوب ازش در بیاره.

    ۰ ۰
  20. Gish2012 گفت:

    ای کاش سر RE:ORC به این فکر میفتادی.

    ۰ ۰
  21. GAME STAR گفت:

    بابا برو جمعش کن . مگر چیزی مانده که تعمیرش کنه . :P

    ۰ ۰
  22. crash گفت:

    اگه کار بلد بود از اپیک شوتش نمیکردن :))
    اینا همش از عوارض بیکاریه

    ۰ ۰
    1. elite gamer گفت:

      شما نگران نباش و کمتر چ ر ت بگو . هیچوقت نخبه ها رو نمی ندازن بیرون .

      ۰ ۰
  23. تا وقتی کوبایاشی هست و خواهد بود هیچ کس دیگه لازم نیست بیاد. =;

    ۰ ۰
  24. Meraj گفت:

    حتی اگه این بنده خدا بخواد رزیدنت جدید بسازه من که بهش امید ندارم چون خود متاهای Gears of War هم روند نزولی دارند.
    GeoW1=94
    GeoW2=93
    GeoW3=91
    GeoW Judgment=…
    پس این یارو بهتره به خودش مغرور نشه.
    بره یک Gears of War بهتر بسازه.

    ۰ ۰