گیم اینفورمر: کاربرد کینکت در Need for Speed Most Wanted مسخره است

توسط Nil Dόvses در ۵ آبان ۱۳۹۱ , ۲۱:۳۶

سایت گیم اینفورمر به تازگی در یکی از پست های خود، از فرمان های صوتی که در طول بازی Need for Speed: Most Wanted و از طریق کینکت میتوان به آن منتقل کرد، گلایه کرده است و آن ها را مسخره خواند. از همین رو ویدئویی از بازی را که در آن Chris Roberts؛ از سازندگان بازی در آن نحوه ی کار با کینکت را نشان میدهد از صفحه ی مربوط به Xbox در یوتیوب، بر روی سایت قرار داد. با مشاهده ی ویدئو دیدم که در برخی زمینه ها حق با گیم اینفورمر بود. به طور مثال فرمان “engine start” یک فرمان تشریفاتی است که باعث روشن شدن ماشین میشود! یا مثلا فرمان  “look around” وظیفه ی چرخاندن دوربین به دور ماشین را دارد که در صحنه ای که Chris Roberts این فرمان را منتقل کرد، دوربین به دور ماشین چرخید و در نتیجه Roberts نتوانست ماشین را کنترل کند که در نتیجه تصادف شدیدی به وجود آمد.(عکس زیر)

  از دیگر فرمان های صوتی که در ویدیو به آنها اشاره شد فرمان هایی در بخش منو ها، تعویض ماشین و یا ایجاد تغییرات درون ماشین بود که این ایجاد تغیرات نیز به طرز بدی به نمایش در آمد. در ویدیو Roberts گفت که شما میتوانید بسیاری از تغییرات را مانند تغییر نوع تایر ها در حین رانندگی انجام دهید و نیازی به رفتن به بخش منو نیست، که این یک مزیت برای بازی است اما همانطور که در عکس پایین میبینید این فرمان صفحه را میگیرد و دید راننده(بازیکن)را  کم میکند. اگر این قابلیت در حالت ایستاده انجام میشد بهتر بود. اما مسئله اینجاست که Roberts میگوید این قابلیت در حین تعقیب و گریز ها خیلی به درد میخورد.

با وجود این مشکالات، باز هم نمیتوان گفت کینکت به درد این سبک بازی ها نمیخورد، چرا که این تازه اول راه برای این کنترلر است. اما از سازندگان عزیز خواهشمندیم در نمایش قابلیت های بازی هایشان بیشتر دقت کنند تا سوژه دست گیم اینفورمر و امثال آن ندهند!

دیدگاه
۳۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

38 Replies to “گیم اینفورمر: کاربرد کینکت در Need for Speed Most Wanted مسخره است”

  1. victor hogo گفت:

    کلا احساس میکنم کینکت رو میخوان به زور تو بازی های بزرگ بچپانند!!!
    هنوز استفاده از کینکت و موو تو بازی های بزرگ خیلی زوده.
    ——————–
    the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3

    ۰ ۰
    1. Nil Dόvses گفت:

      بالاخره باید از یه جایی شروع کرد…

      ۰ ۰
  2. kherad گفت:

    فقط موست وانتد با کامپیوتر انهم با کیبورد روی حداکثر گرافیک مزه میده نه بر روی ….. :))

    ۰ ۰
  3. T-Bag گفت:

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    ۰ ۰
    1. RANDYORTON گفت:

      کوفت مگه جک گفته این دوباره نظر داد :lol: :lol: :lol: میگم تو پست های مربوط به کینکت و ایکس ۳۶۰ نظر ندی چیزیت میشه؟
      ———————————
      بعد هم کینکت فعلا نباید توی اینجور بازی ها استفاده شود

      ۰ ۰
    2. beyond گفت:

      مستر از تو نظر خواستند مایکروسافت ها؟ :D

      ۰ ۰
  4. slayer گفت:

    با دسته بیشتر حال میده

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      من خودم در انواع اقسام کنترلر و موس وکیبورد بازی کردم ریسنیگ ولی خداییش دسته ایکس باکس تو این سبک بهترینه!
      ——————
      the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3

      ۰ ۰
    2. Armin 8 گفت:

      یه جورایی ماشین بازی فقط با دسته حال می ده.

      ۰ ۰
    3. kritoos گفت:

      یه جورایی نه!
      همیشه ریسینگ با دسته حال میده!

      ۰ ۰
    4. Vito گفت:

      نه!
      ریسینگ همیشه با کیبورد حال میده!

      ۰ ۰
    5. alireza fa گفت:

      با کیبورد هم خالی از لطف نیست…

      ۰ ۰
  5. connor گفت:

    حرف حساب دیگه جای بحث نداره که!

    ۰ ۰
  6. Armin 8 گفت:

    تا الآن که ما هیچی از کینکت ندیدیم.این کنترلر حالا حالا ها باید تکامل پیدا کنه.

    ۰ ۰
    1. kritoos گفت:

      نه سازنده ها باید بتونن از توانایی ها این کنترلرها استفاده کنن!

      ۰ ۰
  7. cool-hand گفت:

    هیچ چیز جای کنترلر استاندارد ایکس باکس واسه بازی ریسینگ رو نمیگیره.حالا هر کس هرچی میخواد زور بزنه که برای کنترلری دیگر بهینه اش کند

    ۰ ۰
  8. RANDYORTON گفت:

    خوب بکار بردن کلمه مسخره چندان جالب نبود برای گیم اینفورمر

    ۰ ۰
  9. saeed mirabi گفت:

    مشکل کینکت نیست !!! مشکل سازنده است که نمی تواند خلاقیت را با کینکت مخلوط کند .
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
    1. RANDYORTON گفت:

      این حرف را میرابی میزند!!!!!!!!!!!!!!OMG فکرش نمیکردم جای تحسین دارد
      ————————
      ضمن عرض تاسف بخاطر به کار بردن کلمه کوفت در جواب داریوش :roll:

      ۰ ۰
    2. john marston9 گفت:

      علی جون..سلام.خوببی؟
      ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
      همه ما میدونیم که کینکت یک کنترل بسیار خوب است.(البته موو هم همینجور)اما باید یه این دو کنترل بیشتر اهمیت داد!!!و بازی هایه بیشتر تحت کنترل این دو دستگاه ساخت..

      PC$

      ۰ ۰
  10. Arsenal Lover گفت:

    در کل کینکت فقط به درد بازی های ورزشی می خوره

    ۰ ۰
  11. AL Pacino گفت:

    کینکت یه چیز وصله پینه شده تو ۳۶۰ـه مخصوصا تو بازی های بزرگ!!
    مایکروسافت میخواد بگه کینکت استفاده داره بخریدش میاد تو یه همچین بازی ازش استفاده میکنه

    ۰ ۰
  12. connor گفت:

    من فکر می کنم کینکت بهترین کاربرد و تو Splinter Cel تونست به بهترین شکل به نمایش بزاره

    ۰ ۰
  13. Marlon Brando گفت:

    زورچپونی که نمیشه برای هر بازی‌ای کینکت به کار برد
    —————————
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. Vito گفت:

      ولی با این وضع مثل اینکه میشه به کار برد :D

      ۰ ۰
  14. Makarov گفت:

    اصلا استفاده از کینکت توی یه بازی ریسینگ هیچ توجیهی نداره! تمام لذت ریسینگ بازی کردن در کنترل ماشین و واکنش های سریعه باید بیای با داد و هوار مسابقه بدی؟!
    ———————————————————————————-
    CoD Team

    ۰ ۰
  15. xneon 360 گفت:

    عزیزان من این ها که نخواستن کاری کنند که کینکت جای کنترلر ایکس باکس ۳۶۰ رو بگیره،فقط برای سهولت کار برخی فرمانیو اپشن ها را صوتی کردن و همین!

    ۰ ۰
  16. perseus گفت:

    وسط تعقیب و گریز میگی “Look Around” انتظار داری چه بلایی سرت بیاد؟! حالش خوش نیست.
    تعویض لاستیک وسط رانندگی؟! ۸-O

    ۰ ۰
  17. kritoos گفت:

    من نمیدونم با این وضعیت چه اصراری هست که بازیهای بزرگ بر مبنای کینکت تولید بشه!

    ۰ ۰
  18. soorena گفت:

    کلا کینکت تو خیلی از بازی ها وجودش الکیه یعنی فقط داره از بخش تشخیص صدا استفاده میشه
    اخه من نمیدونم کی حال داره وسط بازی حرف بزنه بازی رو باید در سکوت کامل انجام داد :D

    ۰ ۰
  19. general amin گفت:

    نمیدونم چرا هنوز نمی تونن از قابلیت های فراوانش به خوبی استفاده کنند .
    به نظر میرسه این نسل زمان خوبی برای ورود کینکت نبود و به قولی زودتر از زمان مناسبش عرضه شد …
    ————————–
    SONY make.believe

    ۰ ۰
  20. ama-pc360 گفت:

    کینکت میتونه خیلی کاربردی تر باشه این سازنده ها خیلی خنگن…..

    ۰ ۰
  21. Vito گفت:

    کلا بازی با کینکت و موو اصلا حال نمیده!!!

    ۰ ۰
  22. overlord گفت:

    از همین الا دارن زمینه سازی می کنن به اینم ۴ یا ۵ بدن!!!
    چشونه این سایتا؟؟؟؟

    ۰ ۰
  23. iran گفت:

    خب حالا شده دیگه…به قول دوستمون کینکت و موو هم دیگه خز شده… :lol:

    ۰ ۰
  24. silver گفت:

    وسط دریفت زدن و لایی بازی چه دلیلی داره کسی بخواد اطراف رو نگاه کنه؟! :-?
    اگه بخواد پشت سرو نگاه کنه که آیینه هست! O:-)
    فکر کن وسط مسابقه با رفقا بخوای لاستیک عوض کنی…میشه END نامردی وحال گیری! :|
    واقعا مایکروسافت داره زوری کینکت به خورد بازیهاش می ده.
    به جای این کارا بشینن از اول یه بازی کامل بسازن که کاملا بر مبنای کینکت باشه.
    فن بازی در نمی آرم ولی مایکروسافت باید نحوه استفاده از امکانات و انحصاری سازی(!)وسرگرمی مبنی بر انحصار رو یاد بگیره(مزیت های مایکروسافت رو خودتون می دونید).
    ——————————-
    $PC
    COD Team

    ۰ ۰
  25. Sari gamer گفت:

    فکر نمی کنم استفاده از کینکت توی سبک مسابقه ای لازم باشه واگرهم باشه بازی ساز ها هنوز قلقش به دستشن نیومده

    ۰ ۰