دومین نمره Hitman: Absolution منتشر شد

توسط محمد حسین کریمی در ۳ آبان ۱۳۹۱ , ۱۷:۰۶

چندی پیش بود که مجله اختصاصی PS3 یعنی OPM به عنوان Hitman: Absolution نمره ۹ از ۱۰ را داد و در نقد خود به تاریک بودن تم بازی اشاره کرد و در اخر بیان کرد که این نسخه بهترین بازی در سری Hitman است حال مجله اختصاصی Xbox360 به این عنوان همان ۹ از ۱۰ را داد و به تنوع بیش از حد ماموریت ها اشاره کرد و در اخر نقد خود اعلام کرد که وقتی شما این عنوان را بازی می کنید احساس می کنید که خطرناک ترین ادم در جهان هستید! پس این عنوان تا به حال از دو مجله اختصاصی PS3 و Xbox360 نمره ۹ از ۱۰ را گرفته است .

دیدگاه
۹۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

94 Replies to “دومین نمره Hitman: Absolution منتشر شد”

  1. GameBoy_blogfa گفت:

    yeeeeeeeeeeeeeeees
    this is it =D

    ۰ ۰
    1. Max Payne گفت:

      داره میترکونه! =D =D
      شاهکار سال ۲۰۱۲ میشه بهتون قول میدم!
      __________________
      حقوق بگیر

      ۰ ۰
    2. EPIC SINA گفت:

      بارها گفتم بازم میگم: تا خودتون یه بازیو تجربه نکردید به نقدهای منتشر شده توجه نکنید

      ۰ ۰
  2. victor hogo گفت:

    …..و در اخر نقد خود اعلام کرد که وقتی شما این عنوان را بازی می کنید احساس می کنید که خطرناک ترین ادم در جهان هستید! …………… :X :X :X
    بی صبرانه منتظرشم…….. می خوام برا چند ساعت هم که شده خطرناکترین آدم روی کره ی زمین باشم :D
    —————————————–
    the last of us—castlevania:los2—metal gear solid:gz—bioshock:infinite—dead space3

    ۰ ۰
    1. vampire گفت:

      بالاخره یه بازی داره میاد که انتظاراتی که ازش داریمو برآورده کنه ،مث اینکه کچلمون داره میترکونه و خودشو داره سرافراز میکنه :-D
      ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم :X

      ۰ ۰
  3. john marston9 گفت:

    کچله داره میترکونه…

    ۰ ۰
    1. agent47 گفت:

      لطفا
      مدب باش با آقا کچله و عشق من :lol: =;

      ۰ ۰
    2. john marston9 گفت:

      منم داشتم ازش تعریف میکردم!
      دلم خیلی براش تنگ شده…

      ۰ ۰
  4. soheil گفت:

    خیلی وقت بود منتظر یه بازی مخفی کاری خفن بودم
    مثل این که جنسمون جور شد
    :-o :-P :-D :))

    ۰ ۰
  5. general amin گفت:

    :X :X :X
    “احساس می کنید که خطرناک ترین ادم در جهان هستید!” بهترین حسی است که در چند وقت اخیر می خواهم تجربه کنم :D
    بیا که مانند تمامی نسخ گذشته منتظر ورود با شکوهت هستم …
    ————————
    SONY make.believe

    ۰ ۰
    1. GAME STAR گفت:

      بیا که تورا چشم در راهم………….

      ۰ ۰
    2. general amin گفت:

      مطمئن باش این شماره نیز سرافرازمان خواهد کرد …
      در پست قبل سعید میرابی عزیز قسمتی از بازی اول رو بیان کرد و تمام خاطراتمان را زنده کرد . بی درنگ رفتم و بازی رو دوباره نصب کردم فقط برای همان مرحله .
      وقتی دوباره اون مراحل رو بعد این همه سال دیدم :X :X :X :X

      ۰ ۰
  6. ama-pc360 گفت:

    خیلی خوبه…..

    ۰ ۰
  7. elite gamer گفت:

    فکر کنم واقعا این عنوان هنوز تو اوجشه و مثل خیلی از بازی ها نیست که پایه و اساس بازی رو از بین برده باشن سازندگان . خیلی منتظرشم .

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      دقیقا مثله سم فیشر و اسپلینتر سل. این بازی بیشتر نشون میده که میشه بهترین تعادل و در مخفی کاری و اکشن پیاده کرد. هم طرفدارای قدیمی راضی میشن. هم جدیدا
      شدیدا منتظرشم :X

      ۰ ۰
  8. ghost dead گفت:

    منتظرشم خفن

    ۰ ۰
  9. bijan joker گفت:

    گویا کچل خوش تیپ* از کچل توپولی* بهتر داره پیش میره !!!… :-?

    _____________
    ( Cloud Atlas )

    ۰ ۰
    1. saeed mirabi گفت:

      و این است فرق و قدرت ۴۷ در برابر مکس پین !!! یادته می گفتی کل کل داشتند این دو
      مطمئنم این هیتمن بسیار زیباتر و جذاب تر از نسخه های قبلیش میشود .

      ۰ ۰
    2. bijan joker گفت:

      متاسفانه یادمه رفیق…
      فکر کنم کم کم باید شکست کچلمون رو در مقابل کچلتون قبول کنم !… :roll:

      _____________
      ( Cloud Atlas )

      ۰ ۰
    3. Albert Wesker گفت:

      بیخود اون کچل خپل بی خاصیت رو به مکس پین ربط ندید که قاطی می کنم ها … :D چه معنی داره؟
      ضمن این که نمره های مکس پین ۳ هم خیلی بالا بود.

      ۰ ۰
    4. در جوابه سعید و سعید و بیژن ژوکر:
      .
      اول اینکه الان روی چه حسابی هیتمن شد بهتر از مکس پین..؟؟ منظورم همین نسخه سه هستا فلش بک به خاطرات نزنید..! دومم اینکه این دوتا مجله کلا توی عمرشون زیر ۹ به هیچ بازی ندادن..! کلا هایپن فقط جو میدن و ارزش دیگه‌ای ندارن.. اساس بعید میدونم از لحاظ ساختاری هیتمن بتونه مکس ۳ رو شکست بده..

      ۰ ۰
    5. اوه فاک! سعید اون “دوما” که نوشتم رو گویا پایین تر تو بهش اشاره کرده بودی الان دیدم..!

      ۰ ۰
    6. saeed mirabi گفت:

      ببین شاهین جان هیتمن جدید که هنوز نیامده است !!! :/
      قضاوت زود است و کامنتی نوشتم پرید .
      تا آمدنش باید صبر کنید !!! ولی مطمئن باش این هیتمن با حفظ ساختار
      اصلیش و پیشرفت های که داشته است . اصالت و هیجان را برای گیمر به همراه
      دارد . تصور کن همون اولین تریلراش که آمد گروگان میگرفت پلیسها چی کار
      میکردند !!! همین یک مورد خودش دنیایی بود .
      حالا مکس چه پیشرفتی داشت !!! در اثر پیری و تایم بولت زمین میخورد
      چند ساعتی طول میکشید بلند شود و این یعنی برای مکس پین بازنشستگی

      ۰ ۰
    7. کامنتو آوردم جوابتم دادم.. بجواب ببینم چه میکنی..!

      ۰ ۰
    8. Albert Wesker گفت:

      شاهین جان اساسا مکس پین ۳ ساختار نداشت که هیتمن بخواد بهش برسه.
      بحث مکس پین ۳ خیلی تخصصی میشه اینجوری. من باید حضوری خدمت برسم و we can talk :evil: :lol: اما خلاصه اش میشه این که مکس پین ۳ یه سری المان گیم پلی داره که چندتاش از قبل اومده و چند تاش جدیده،‌ که توی مراحل اصلا جا نمی‌گیرند و level design ضعیف اساسا این المان‌ها رو به باد میده.
      مثل سنگر گیری که واقعا امکان خوبیه (مدرن)، همچنین bt هم قابلیت افسانه‌ای و یه جورایی امضای هنری مکس پینه (در کنار پالتوی سیاه چرمی) … اما توی بازی اگر در مرحله‌ای به یکی از این دو المان دقت شده باشه (که معمولا نشده) اون یکی فراموش میشه. این یعنی این که بازی ساختار به هم پیوسته‌ای نداره. مثلا در یکی از مراحل که توی کشتی کروز تفریحی هستیم وقتی مکس از خواب غفلت بیدار میشه توی راهرو یه سری آدم هستند بهش شلیک می‌کنند، این جا میشه کنار در هر کدوم از اتاق ها سنگر گرفت … که یعنی توجه به این قابلیت. اما نمیشه از بالت تایم استفاده کرد، چون میخوری به دیوار و تا میای بلند شی زدن ناکارت کردن. اگر طراحی محیط بازی خوب بود دو تا در باز روبروی هم قرار می گرفت. کما این که توی ساخته‌های رمدی این نکات بوده. در حالی که سنگر گیری نداشتیم. از این مثال‌ها در جای جای بازی هست، در مرحله‌ی اسکله، در مرحله‌ی فرودگاه و … واقا عذاب دهنده میشه بازی به خاطر این که ساختار نداره.
      به علاوه، بازی یه قابلیت دیگه داره که از بازی قبل اومده و در کنار یه قابلیت مدرن قرار گرفته که مطلقا به هم نمیان و باز هم طراحی مرحله چون ایراد داره این دو قابلیت یعنی خوردن مسکن برای بازیابی سلامتی و چک پوینت به جای Quick Save …بازی رو از پا در میاره. مثلا در آخر همون فلش بکی که مربوط به ابتدای کار با پسوس میشه و فرار از اون قایق کروز، شما یک مسیر نسبتا طولانی رو در کناره‌ی عرشه‌ی کشتی طی می‌کنید که سنگیر نمیشه گرفت به درستی، pain killer به اندازه‌کافی نداری و موج دشمنان و محل قرار گیری اون‌ها طوریه که مکس به راحتی از پا در میاد. و چک پوینت این جا رو خراب می‌کنه. یا حتی همون مرحله‌ی اسکله، بازی چند موج دشمن رو برای شما می‌فرسته که علاوه بر این که محل قرار گیری اون‌ها بد تعیین شده، مسیری که مکس باید طی کنه بد طراحی شده، و دید کافی به دشمنان در هیچ حالتی نداریم، چک پوینت بازی رو از پا در میاره. چون با هر جا مردن، از قبل از اسکله بازی شروع میشه.
      حالا علاوه بر اینها یه سری مرحله داریم که به قول استاد “استمنا” به حساب میان. مثل مرحله‌ی بسیار بد و مبتدیانه‌ی ورزشگاه که قشنگ تکرار بیهوده‌ی مرحله‌ای هست که مونا به نجات مکس می‌ره در مکس پین ۲ … و مراحل دیگه از این دست تو بازی هست.
      در کنار این‌ها، بازی یه سری نکات ریز هم داره که در ساخت یک tps درست و حسابی باید رعایت بشن. توی بازی‌های تراز اول این سبک هم رعایت می‌شن. توی این بازی بعد از هر بار دمو دیدن که تو بازی متاسفانه زیاد اتفاق میفته و همچنین ناگهانی اتفاق میفته، شما با اسلحه‌ی پیش فرض بازی رو مجبورید ادامه بدید. این خیلی برای بازی بده. چرا؟ چون معمولا بلافاصله بعد از به دست گرفتن کنترل مکس پین شما باید با موج دشمنان مبارزه کنید. به علاوه مشکلات بازی در زمینه‌ی bt هم زیاد هست. مثلا این بالت تایم گاهی اوقات باعث میشه که مکس به جای این که زمان داشته باشه تا همه دشمنا رو بکشه، به وسط گلوله‌های دیگران شیرژه میره. حتی بعضی وقت‌ها شده که با استفاده از این قابلیت از جایی پرت شی پایین، یا بیفتی تو آب و مکس بمیره.
      بماند که بازی بدون دادن ابزار مناسب تعداد دشمنان رو زیاد می‌کنه و همچنین نوع دشمن ها رو عوض می کنه … که مردنشون سخت بشه. بازی یه سری خساست‌هایی به خرج میده که واقعا
      تنوع مرحله هم که در بازی خدا رو شکر اصلا وجود نداره، به طوری که گیمر وسط بازی از کشتن دشمنا هم خسته میشه … بس که هم کم هستند!
      ضمنا دو جا از بازی مکس باید کاری بکنه که اصلا مشخص نمیشه و چند بار باید مکس پین رو به کشتن بدی. اول اون جا که توی موتورخونه قایق گیر افتاده و آتش دورش رو گرفته که باید دو تا والو رو ببنده، که هم کار غیر متعارفیه، هم اصلا هیچ چیزی برای مشخص کردنش نشون داده نمی‌شه. یه مونولوگ خیلی خیلی بی ربط فقط مکس میگه. این جا بازی از حالت استاندارد خیلی فاصله داره. تازه بلافاصله بعد از رد کردن این چالش باید با یه سری دشمنان روبه رو بشی که دیگه واقعا کفر آدم رو در میاره. جای دیگه مرحله‌ی آخر بازی است اونجا که طرف داره با هواپیما در میره و هی دشمن میاد، هی دشمن میاد و شما نمی دونی که باید بری بالای اون پله ها که سینماتیک بازی اجرا شه. این جا دیگه همون مونولوگ هم گفته نمیشه.
      این طوری نقطه‌ی قوت بازی میشه روند سینمایی و روایت به هم پیوسته‌ی یک داستان آبکی و school boy written که در مقایسه با قبل هیچی محسوب نمیشه. اما در مقابل همه‌ی این‌ها، بازی از صحنه‌های سینمایی پر خرج و پر زرق و برق و آنلاین خوب در کنار گرافیک فوق العاده (با یه سری ایراد واقع گرایانه) بهره منده که هم نمرات بالا رو تامین می‌کنه، هم فروش رو …
      که خدا رو شکر ۷ یوروگیمر و نارضایتی t2 از فروش بازی مرحمی بود بر زخمهای این جانب.

      ۰ ۰
    9. Albert Wesker گفت:

      ضمن این که من تا سجاد پین نیاد بحث رو ادامه نمیدم. :D

      ۰ ۰
    10. saeed mirabi گفت:

      Albert Weseker @
      دیگه مگر چیزی ماند !!! مکس پین ۳ را ریز کردی ریختی پایین
      دیگر احتیاجی به سجاد نیست !!! :/

      ۰ ۰
    11. Albert Wesker گفت:

      نه این شاهینی که من میشناسم یه چیزی توی آستینش دارد.

      ۰ ۰
    12. خب میبینم که مکس رو رفتی..! کت رو هم دراوردی و به به..! مکسو بریم..!:
      .
      الان “همایون اسعدیان” بود میگفت “خب انتظار نداری که من قبول کنم حرفاتو”!!! LoL
      .
      این که میگی “وقتی سنگرگیری می‌کنی بعدش میری رو بالت تایم و اینجا فضای کافی وجود نداره” به‌کل مخالفم.. بحثم اینه که آیا هنگامی که یک بازی یک ویژگی در اختیارت قرار میده شما باید در هر لحظه اون رو بدون مشکل به کار ببری..؟ اگه اینطوری باشه که هیلو ۴ فاجعه‌ی تاریخه که..! چون با یک پرش میوفتی به اعماق بی‌کرانه آسمان..! وقتی یه بازی به من اختیاری میده من باید اون رو متناسب با شرایطه محیط به‌کار ببرم و صد البته چالشی برای من به حساب میاد که مثلا اگر الان از بالت تایم استفاده کنم مکس جا نداره‌ها میخوره به دیوار پس اوضاع بدتر میشه استفاده نمی‌کنم! باید این رو در نظر بگیری عزیزه دلکم
      .
      درست میگی اسلحه‌ی پیش فرض رو میاره برات بعد از کات سینا اما آیا این دلیله قانع کننده‌ای هست در مقابله امکاناته دیگه‌ای که بازی در این بخش در اختیارت میذاره..؟ قطعا نیست.. گیم‌پلی بازی به‌شدت یکی از موفق ترین گیم‌پلی های اکشنه که رونده هایپش رو تا آخر حفظ میکنه و با ترکیبه کاملا منطقی‌ای که با تمه سینمایی داره و المان‌های بدونه ایراد در مدیومه “تیراندازیه سوم‌شخص” اساسا یک بازی همه چی تموم رو خلق کرده
      .
      راجع به گرافیک که بحثی نداریم اما وقتی پیشم بودی یه نکته راجع به موسیقی گفتی.. تمه موسیقیه بازی شاهکاره که درسته در زمانه رمدی ساخته شده.. اما اون تم یک تمه غم‌انگیز و ملو هست.. هرگز نمیتونه با ژانره جدیدش خودش رو به‌طوره کامل وقف بده.. اون تم رو حفظ کرده و با اضافه کردنه به‌شدت منطقیه موسیقی‌های ریتم – تنده برزیلی حال و هوای اکشنش رو نگه داشته و در زمان های ملو هم از اون تم استفاده کرده که ذره‌ای نمیشه خرده گرفت..
      .
      حالا چی داریم..؟ یک موسیقیه عالی.. یک گرافیکه شاهکار.. یک گیم‌پلی تقریبا بدونه نقص و یک داستانه پر چفت و بسته جناییه اکشنی که سینماییه و فقط شبیه گذشته نیست.. من اسمه چنین اثری رو میذارم نیمه شاهکار و خیلی سخته بازی‌ای بتونه بهش برسه.. در این سال البته..
      .
      دونگ یی شروع شد.. LoooooL

      ۰ ۰
    13. nexusII گفت:

      سعید ، شاهین@ : رمان مینویسید یا کامنت ؟! یکم خلاصه نویسی کنید آدم حوصلش بگیره بخونه البته بگذریم که کاربرای معمولی نصف اینم بنویسن کامنتشون غیب میشه!!

      ۰ ۰
    14. bijan joker گفت:

      من هم با شاهین جان موافقم… بنا به دلایلی توان بحث دقیق و البته طولانی و سینمایی از نوعه اینو بریم، اونو بریم، در مورد MAX PAYNE 3 ندارم، اما با شاهین موافقم…

      _____________
      ( Cloud Atlas )

      ۰ ۰
    15. saeed mirabi گفت:

      @ شاهین رستم خانی
      بقول خودت LooooooooooooL
      بعید میدونی امسال رقیبی به گرد پاش برسه !!! LoooooL
      اصلا مس افکت را بازی کرده ای !!! :/
      واقعا مکس پین جز گرافیک چی داشت !!! :/
      یعنی مکس پین در مقابل مس افکت با خاک یکسان میشود !!! :/
      یعنی مکس پین نسخه سوم حتی به دو خط دیالوگ و همون ابتدای بازی
      مس افکت سوم که ریپرها حمله میکنند هم نمیرسد !!! :/
      ارزش تکرار مکس پین بخش داستانی و تک نفره!!! صفر بار همون یکبار هم
      به زور رفتم :/
      ارزش تکرار مس افکت در بخش داستانی و تک نفره !!! هزاران بار بدون کوچکترین
      دلزدگی !!! :/
      مکس پین گفتم خوش ساخت بود ولی شاهکار هرگز نیست !!! :/

      ۰ ۰
    16. Albert Wesker گفت:

      ببین جواب شما خیلی ساده است … در چند جمله خلاصه می‌کنم که دوستان دیگر هم حوصله‌شون بکشه بخونند.
      اول این که یک بازی وقتی دارای یک ساختار درسته که اون چیزهایی که به شما میده رو بتونی هر وقت نیاز داشتی ازشون استفاده کنی! شاید خلاصه‌ی حرف اصلی من در کامنت قبلی همین بود. ولی سعی کردم با مثال، و به طور مصداقی بحث کنم و برای حرف‌هام مدرک و نشونه بیارم که همین باعث شد طولانی بشه. عذر می‌خوام. اگر بازی‌سازی موفق بشه یک بازی بسازه و در اون یک سری امکانات و المان‌های سودمند گیم پلی بذاره، که همیشه در دسترس باشند و گیمر هر وقت خواست از اون‌ها استفاده کنه یک بازیساز موفقه. (نمونش زیاده‌ها، کرایسیس ۲، مس افکت و …) حالا این امکانات و المان‌های سودمند گیم پلی چه موقع باید به کمک بازی‌باز بیان؟ وقتی میخواد چالشی رو رد کنه که توسط همون بازی‌ساز به وجود اومده. اصلا اساس طراحی مرحله اینه که بازی‌ساز مشکلی پیش روی شما بذاره، که ابزارش رو قبلا به شما داده و شما از پشت سر گذاشتن این مشکل توسط اون ابزار “لذت ببری” و “سرگرم” بشی.
      حالا به گفته‌ی خود شما در مکس پین ۳ چالش‌ هست، ابزار هم هست، اما استفاده از این ابزار خودش یک چالش دیگر و سخت تر برای شما است که باعث میشه نتونی لذت ببری از بازی. به همین سادگی. وقتی میگی:
      ” آیا هنگامی که یک بازی یک ویژگی در اختیارت قرار میده شما باید در هر لحظه اون رو بدون مشکل به کار ببری..؟”
      من میگم بله، چرا که نه … اگر این طور نباشه بازی مشکل داره، در طراحی مرحله و …
      این‌ها هم حرفهای من و آموخته‌های تجربی من نیست که نشه قبولش کرد و بتونی بشی همایون اسعدیان که از نقد فراریه … این‌ها رو اگر کتاب مبانی طراحی مرحله بازی نوشته‌ی آقایان مارک استکرگود و جان فیل بخونی متوجه میشی … بازی‌سازی همین طور روی هوا نیست! بازی سازی هم یک هنره و یک بازی خوب باید خصوصیاتی داشته باشه که مکس پین ۳ نداره.
      ای بابا باز که طولانی شد. بقیه کامنتت رو نمی‌رم. رو هواست. :P

      ۰ ۰
    17. پس سره این دعواست که من میگم راحت نمیشه توی این بازی مثلا هر موقع دلت خواست از بالت تایم و اینا استفاده کنی تو میگی نه باید راحت بشه این کارو کرد..
      .
      خب ببین یه جورایی همه‌ی بازیا اینطوری هستن.. زیر و درست یا کم و بیش نمیتونن همیشه قانع کننده باشن و تک و توک یه بازی میشه دداسپیسسسس :P اما اینکه بخوایم این رو ایراد بشناسیم و فقط سره این خورده کاستی‌ها بازی رو بکوبیم اساسا غلطه.. موضعه اصلیه تو به بازی دنباله نبودنشه که میتونه موضعه منطقی‌ای در بحثی جدا باشه اما این که بخوای این شکلی بکوبی بازیو فک کنم یکمی منصفانه نیست عسلکم.. چراکه از هر لحاظ من بازی رو میکشم میبینم جور درمیاد (درست برعکسه بعضی بازیا که دوستان می‌سازن و ادعای زیادی دارن!) به همین منظور عرضم همین بود که خدمتت گفتم داداشم :wink:

      ۰ ۰
    18. Albert Wesker گفت:

      سرگرم کننده نبودن به دلیل مشکلات فنی گیم پلی ایراد کوچیک؟ سرگرم کنندگی که رسالت اصلی بازی‌های رایانه‌ایه …
      اگه این موضع توئه که اصلا بیخیال بحث …

      ۰ ۰
    19. saeed mirabi گفت:

      آره نمره هاش بالا بود !!! چون بازی بدی نبود . خوش ساخت بود .
      ولی آیا مکس پین بود !!! :/
      حالا این بازی نیامده است !!! و هنوز زوده برای قضاوت این شاالله آمد
      خودت خواهی دید که هنوز ۴۷ اصالت هایش را حفظ کرده است .
      خونین تر برای انتقام چیزی برگشته است .
      همه آن چیزی که در هیتمن دیدی و بیاد داری مطمئن باش در این بازی میبینی
      با پیشرفتی بیشتر !!!
      من از ابتدا با این دو شخصیت حال میکردم !!! ولی وقتی بردیا گفت این دو
      رقیب هستند منم انتخاب خودم کردم !!!
      مامور ۴۷ خیلی بیشتر از مکس پین دوست دارم . در حد اسنیک این شخصیت
      دوست دارم .

      ۰ ۰
    20. نه خب زدی تو کاره کرکترشون.. که اگه بزنی تو کاره کرکتر مسلما جنابه مامور ۴۷ رای میاره چراکه مکس پین توی سومین شماره عوض شده.. اما از لحاظه مدیوم‌های استاندارده یک بازیه بزرگ و خوش ساخت و خوب و نزدیکه شاهکار این مکس پین هست که راحت میزنه هیتمن ابسلوشن رو.. شرط میبندی..؟ سره چی..؟ :-?

      ۰ ۰
    21. saeed mirabi گفت:

      مکس پین ۳ شاهکاره !!! :-s
      نمی دونم در این باره که من نظرم این است !!! مکس پین ۳ جز گرافیک
      هیچ چیز دیگری نبود !!! که این هیتمن هم در این زمینه کاملا موفق عمل کرده
      حداقل آن چیزی که من در ( اسنایپر چلنج ) دیدم !!! :/
      توی بخش داستانی مطمئنم که مکس پین و سم فیشر را جفتشون با خاک
      یکسان میکند .
      توی بخش گیم پلی با حفظ اصالتش و به همراه پیشرفت برگشته است
      و برای کسانی که حوصله چندانی ندارند هم باز این بازی قابلیت های مختلفی
      دارد . که در این زمینه هم مکس پین و هم سم فیشر با خاک یکسان میکند .
      موسیقی هم که از همان ابتدایی ترین نسخه برای خودش شاخی بود و نیازی
      به توضیح نیست .

      ۰ ۰
    22. saeed mirabi گفت:

      سعید من نوشتم پرید !!! جواب تو و شاهین بود :/

      ۰ ۰
    23. الان میاریمش غم نخور :D

      ۰ ۰
    24. bijan joker گفت:

      آقا با توجه به بالاگیری بحث و تعداد شرکت کنندگان دو جناح با عرض پوزش از @ استفاده میکنم:
      @Albert Wesker
      بحث من و سعید جان (از نوع میرابی)، در مورد فقط و فقط قسمتهای نهایی و شماره آخر دو رقیب هست، در غیر این صورت که مشخصه که برنده این رقابت کیه! :D تازه مکس فقط در قسمت آخر کچل شد و وارد مسابقه کچلان نامدار.
      در مورد نمره های MAX PAYNE 3 هم موافقم، ولی من گفتم اگر همینطور پیش بره و همه بخوان بهش ۹ به بالا بدن وضعیت برای رقابت سخت میشه…
      @شاهین رستم‌خانی
      همانطور که گفتم و همینطور که خودتون هم فرمودید منظور، شماره سوم مکس پین هست، و این جانب به شخصه انتظار نمرات بالاتری از MAX PAYNE 3 و همچنین نمرات کمتری از Hitman: Absolution (همین دو رقم) رو داشتم، که حالا دیدیم که در مورد هر دو عنوان اشتباه میکردم. اما الانه اون جمله ای که “کم کم باید شکست کچلمون رو در مقابل کچلتون قبول کنم” که به سعید جان گفتم رو با توجه به امیدواری ای که از دیدگاه شما گرفتم، پس میگیرم و هنوز امیدوارم که تا زمان انتشار کچل خوش تیپ چیزی مشخص نیست.
      @saeed mirabi
      در مورد حفظ کردن اصالت مامور ۴۷ نسبت به مکس پین هم کاملا موافقم، لااقل برای طرفدارن میشود این امیدواری رو داشت که هواداران مامور ۴۷ مانند هواداران مکس بعد از انتشار به دو دسته موافق و مخالف تقسیم نمیشن…

      _____________
      ( Cloud Atlas )

      ۰ ۰
    25. saeed mirabi گفت:

      @ بردیا جان
      مطمئن باش دو دسته که هیچ تازه تعداد زیادی گیمران جوان هم به صف
      طرفدرانش می پیوندند !!! :D
      اصالت ۴۷ با پیشرفت های زیادی همراه است !!!
      با همه چیز جناب ۴۷ می تواند طعمه هایش را بکشد یعنی اکتیوتر شدن
      محیط بازی از مداد سیاه بگیر تا قیچی و اتو و حتی چاه باز کن توالت !!! :/
      احتمالا اون چاه بازکن میکنه تو حلق طرف تا درس عبرت بگیرند اطرافیان طرف !!! :D
      خدایش مکس پین توی بخش گیم پلی چه پیشرفتی داشت !!! :/
      بنظرم IGN و Game Spot بیشتر از ۸.۵ به این بازی ندهند شاید هم کمتر بدهند .
      هیچ چیزی معلوم نیست !!! بالاخره سم فیشر داره میاد یک جوری باید کمک یوبی جانشون بکنند دیگر !!! :/

      ۰ ۰
    26. xneon 360 گفت:

      من تو جبهه مامور ۴۷ بودم،نظراتم موجوده،در کل من مامور ۴۷ رو خیلی خیلی خیییییییییییلی دوست دارم

      ۰ ۰
    27. silver گفت:

      به مکس پین توهین نکن!
      :evil:
      ——————-
      $PC
      COD Team

      ۰ ۰
  10. connor گفت:

    بیا که می خوام یکم پلیس خفه کنم بعد از سقف آویزان کنم >:)

    ۰ ۰
  11. just FIFA گفت:

    aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh :O :O :O

    ۰ ۰
  12. M@x P@yne گفت:

    تنها چیزی که میتونم بگ ایه کهتبریک به خاطر حفظ کردن ریشه های بازی
    جونم کچل اقا.منتظرتم شدید >:)
    ——————————————-
    PC
    ——————————————-
    استقلال
    ——————————————-
    محسن چاوشی
    ——————————————-
    عشق است

    ۰ ۰
    1. محسن گفت:

      pc
      پرسپولیس
      مجید خراطها
      عشق است :X

      ۰ ۰
    2. john marston9 گفت:

      PC و استقلال را بات موافقم!

      ۰ ۰
  13. محسن گفت:

    خوشبحال اون منتقدها ای کاش من جای اون منتقدها بودم الان داشتم بازی میکردم
    هیتمن = هویت یه گیمر واقعی :X

    ۰ ۰
  14. redfoxivii گفت:

    و باز منتظر می مانیم …

    ۰ ۰
  15. slayer گفت:

    خیلی منتظرشم ۸-O

    ۰ ۰
  16. Albert Wesker گفت:

    این دو تا مجله شده نمره غیر از ۹ (و حوالی آن) هم صادر کنند؟
    with all due respect

    ۰ ۰
    1. elite gamer گفت:

      نه انصافا . :D

      ۰ ۰
    2. saeed mirabi گفت:

      نه برادر !!! ولی این هیتمن است :D نه مکس پین
      من یادت باشه توی رای گیری پارسال هیتمن نبود بجاش مس افکت زدم مورد انتظار ترین
      بعد که آمد گفتم این رای گیری باید باطل شود .
      حالا واقعا مس افکت جدا که شاهکاریه ولی اینم مطمئنم شاهکاری میشود .
      اون سم فیشر با خاک یکسان میکنند . البته نمی دونم سم فیشر باید هم سبک در
      نظر بگیرم یا نه .
      این بازی هم رقیب سختی برای مس افکت است . چون هیتمن هم نوع شخصیتش
      به گیمر بستگی داره یعنی حال گیمر چگونه باشد و با روحیه گیمر در ارتباط است .
      کمندر شپرد در برابر مامور ۴۷ !!! خدایش انتخاب برای من سخت است .

      ۰ ۰
    3. bijan joker گفت:

      درسته که من تو گروه مکس هستم، ولی یادتونه تو همون رای گیری کی بود که درخواست مامور ۴۷ رو برای قرار گیری در لیست داد!… ;)

      _____________
      ( Cloud Atlas )

      ۰ ۰
  17. darksiders گفت:

    به شدت منتظرشم!!!خیلی دلم میخواد دوباره خیلی حرفه ای عمل کنم و بی هیچ سر و صدایی کار طرفم رو بسازم.

    ۰ ۰
  18. FATALITY گفت:

    چند ساله که منتظرشم سری هیتمن محبوبترین بازی عمرمه :-D :-D :-D

    ۰ ۰
  19. Vito گفت:

    هوس بازیش کردم اساسی

    ۰ ۰
  20. crash گفت:

    اینم داره میرسه خدارو شکر.چه پاییزی بشه پاییز امسال

    ۰ ۰
  21. GAME STAR گفت:

    خدای من محبوب چی کار می کنه ……………………….
    همه با هم

    ۰ ۰
    1. GAME STAR گفت:

      سوراخ سوراخش می کنه

      ۰ ۰
  22. EZIO گفت:

    ایول.پس خیالم راحت شد که امسال یک عنوان مخفی کاری درست و حسابی داریم.

    ۰ ۰
    1. البته “دس هانرد” رو فراموش نکیم.. :wink:

      ۰ ۰
    2. orion گفت:

      راست میگی شاهین. دیس هانرد هم تو مخفی کاری خوب چیزیه. من که فعلا دارم لذت میبرم

      ۰ ۰
  23. saeed mirabi گفت:

    تنها به این دو اعتماد دارد !!! Silver Baller 0.45 و یاران همیشگیش هستند .
    تنها این دو دردهای و غم های ۴۷ را درک میکنند و تمامی رازهای ۴۷ را می داند .
    تنها این دو دوستان با وفای برایش هستند که هیچ موقعه ۴۷ را تنها نمی گذارند .
    __________________________________
    SONY make.believe-(انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
    1. Albert Wesker گفت:

      کامنت‌هایی که ثبت نمی‌شوند رو به من اطلاع بدید تا دستی از حالت پا در هوا خارجشان کنم.
      با تشکر

      ۰ ۰
    2. saeed mirabi گفت:

      با تشکر :/

      ۰ ۰
  24. slayer گفت:

    تو شماره ی قبلی یه اسنایپwa2000 داشت خداکنه تو این شماره هم باشه

    ۰ ۰
  25. DeadSpace گفت:

    ایول…بیادش با هر قیمتی باشه میخرمش

    ۰ ۰
  26. kritoos گفت:

    پس معلوم شد این بازی عالی شده!

    ۰ ۰
  27. your Brother گفت:

    نه ….. خوب نیست :D

    ۰ ۰
  28. adel_97 گفت:

    من که به شخصه دیگه اصلاً میانگین نمرات رو به هیچ جام نمی گیریم!! اون از Dis Honored و Skyrim که واقعاً لایق این نمره ها نیستن. DisHonored آزادی نداره ، بلکه بی قاعدگی داره و این بازی رو واقعاً مسخره و آسون می کنه. این که هر کاری دلتون بخواد بتونید بکنید و هوش مصنوعی هم در حد هویج درختی باشه ، این اسمش آزادی نیست. اون هم از مکس! من موندم این منتقدا چیکار می کنن که همه بازی ها بالای ۸۰ ان؟ بازی خوب نیست نمره ندین. چرا افتضاح ترین بازی هم یه ۱۰ داره؟ امیدوارم که هیتمن مستحق این نمرات باشه اما مطمئنم که بزرگترین حفره این بازی توی داستانش خواهد بود.
    Adel_97 آز انجمن PC$

    ۰ ۰
    1. nexusII گفت:

      dishonored و اسکایریم لایق این امتیازات نیستن؟!! هه :lol: میگم شما حیفی چرا تا الان توی سایت های معتبر استخدام نشدی :wink: :mrgreen: حالا “سرافکنده” رو هنوز بازی نکردم اما درخصوص اسکایریم دلیل نمیشه چون شما سلیقه شخصیت باهاش جورن نیست. همه ی منتقدا و همه ی سایت های معتبر ، اون بیشتر از ۱۲میلیون ایی که بازی رو خریدن اشتباه کردن فقط شما درست میگی

      ۰ ۰
    2. adel_97 گفت:

      شما که فهیم و دانشمندی ، این بازی چه مزیتی نسبت به Oblivion داشت؟ گرافیکش خفن بود؟ سطوحش پیشرفته شده بود؟ چی بود؟ بازی فقط آسون تر از قبل بود. بازی هم هر چقدر آسون تر ، محبوب تر! اگه قرار بود اسکایریم بهترین بازی سال بشه ، آنچارتد ۳ هم باید میشد ، گرز ۳ هم باید میشد ، مدرن ۳ هم باید میشد (بحث آرکام و پورتال جداست!). خود شما چقدر از بازی هایی که تکراری ان انتقاد می کنید؟ پس چرا همه انقدر از اسکایریم طرفداری می کنید؟ اسکایریم تو کدوم رشته تونست بهترین بازی بشه؟ بهترین بازی PC میشه پورتال ، بهترین بازی ۳۶۰ میشه آرکام سیتی ، بهترین بازی PS3 میشه آنچارتد ۳. اسکایریم تنها جایزه بهترین نقش آفرینی رو گرفت ، در حالی که آرکام سیتی ۴ جایزه و پورتال ۵ جایزه گرفتن. حالا شما خودت هر جور دوست داری قضاوت کن.
      Adel_97 از انجمن PC$

      ۰ ۰
  29. alireza fa گفت:

    اختصاصی xbox , PS3 دیگر چیست؟؟
    خیلی ممنون

    ۰ ۰
    1. elite gamer گفت:

      منظور اینه که از دو تا مجله ای که مخصوص xbox و ps3 هستن این نمره ها رو گرفته . نترس برا pc میاد

      ۰ ۰
    2. alireza fa گفت:

      بابا PC همیشه مظلومه… :((
      ممنون

      ۰ ۰
    3. Rech گفت:

      اره همیشه حق PC ضایع میشه….

      ۰ ۰
  30. conner گفت:

    ارت گرافیک ما که نمیکشه خدایا چه کنم :(( :(( :(( :(( :(( :((

    ۰ ۰
  31. Sari gamer گفت:

    در ترکویدن بازار تسط این هیچ شکی ندارم

    ۰ ۰
  32. mohsen گفت:

    آخ جون.عزیییییزم :X :X .دیگه نمیتونم صبر کنم.همیشه PC از بقیه عقبتره. x-(

    ۰ ۰
    1. alex97 گفت:

      راست میگی اینم هستم

      ۰ ۰
  33. silver گفت:

    یه سری کامنت ها انقدر طولانی بودکه من جرات نکردم بخونم! :D
    ولی به طور کلی هیتمن خواهد ترکاند!!فقط یه چیز این بازی آزار دهنده بود اونم صدای ۴۷ بود که شکر خدا برطرف شد.حالا سخت ترین کار صبرکردن است.
    ———————-
    $PC
    COD Team

    ۰ ۰
  34. King of Kings گفت:

    دیگه چیزی تا انتشارش نمونده :X
    خدارو شکر که لااقل این بازی به ریشه هاش پایبند بود. =D
    _____________________________
    Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

    ۰ ۰
  35. amir47 گفت:

    Hey…you!! :mrgreen: :mrgreen:
    نمره هاش عالین….شاهکار! :X
    امیر از pc$

    ۰ ۰
  36. iran گفت:

    نمرات خیلی خوبی از این دو مجله گرفته(با این که نمرات این دو مجله به بازی ها اکثرا زیر ۹ نیست!! :-s )ولی به نظر من که شاهکاری هست این بازی.البته منتظر نقدهای سایت های دیگر و هم چنین منتشر شدن بازی هستم.البته فکر کنم همتون هم اطلاع دارید که به تازگی مجله ای به نام”هنرهشتم”منتشر شده که کارش ترجمه کردن نقدهای سایت های خارجی هست.دستش درد نکنه.

    ۰ ۰
  37. خیلی عالیه ……….. اون تنوع بیش از حد مراحل رو خیلی باهاش حال کردم …………… خیلی اشتیاق دارم که این بازی رو بازی رو تجربه کنم……….. وای دارم ذوق مرگ میشم……… pc$

    ۰ ۰
  38. ehsan گفت:

    اون بازی هایی که خوبن تو امتحانات میاد گندش بزنن x-( x-( x-( x-(

    ۰ ۰
    1. alex97 گفت:

      قربون آدم چیز فهم اینو خوب اومدی داداش B-)

      ۰ ۰
  39. NeVerHOoD گفت:

    معلومه امسال کلی بازی خوب بازی می کنیم .

    ۰ ۰
  40. alex97 گفت:

    عشق است HITMAN با طعم PC
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D :D :D :D

    ۰ ۰
  41. xneon 360 گفت:

    هیتمن تنها بازیی بود که حس کارهایواقعی یه اساسین رو به ما القا میکرد!

    ۰ ۰
  42. من که وقتی مرد نزدیک بود گریه ام بگیره

    ۰ ۰