مصاحبه ای با Epic: هرگز نگو هرگز؛ ممکن است Gears of war به FPS تبدیل شود

توسط Nil Dόvses در ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ , ۱۶:۴۶

Gears of War یک بازی تیر اندازی اول شخص بشود؟!! محال است. این مغایر با تمام برنامه ها و تفکراتی است که همواره پیرامون سری فوق محبوب Gears of War بوده اند، اما گویا “راد فرگوسن” از مسئولان بالا مرتبه ی Epic نظر دیگری دارد.

 در طی مصاحبه ای OXM از فرگوسن در باره ی یک Gears Of War آن هم در سبک FPS پرسید و فرگوسن در جواب گفت:

من یکی از طرفداران پر و پا قرص جمله ی “هرگز نگو هرگز” هستم. ما به دنبال موارد هیجان انگیزی هستیم که طرفداران را خوشحال کند. من نمیگویم هرگز، بلکه میگویم این آن چیزی نیست که تیم فعلا در سر دارد. ما شرایط را می سنجیم و با توجه به اینکه چه چیزی خوب است، کارمان را در آن مسیر دنبال میکنیم.

 فرگوسن همچنین اطلاعاتی از بازی GeOW:Judgment داد، بازی ای که در حال حاضر در شرکت People Can Fly سازنده ی Buletstorm مراحل توسعه ی خود را طی میکند.

به شدت بر روی این بازی کار میشود، ما نویسندگان بسیاری برای داستان داریم، صحنه های سینمایی عالی هستند، و People Can Fly دارد بر روی بازی کار میکند تا با قابلیت هایی که به آن اضافه میکند، ارزش تکرار بازی را بالا و بالاتر ببرد. میتوانم به شما بگویم که بخش کمپینی که PCF در حال توسعه اش است، متفاوت است، اما همچنان به اصول سری پایبند بوده، چرا که این بازی یک Gears of War است.

دیدگاه
۲۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

29 Replies to “مصاحبه ای با Epic: هرگز نگو هرگز؛ ممکن است Gears of war به FPS تبدیل شود”

  1. Sirius گفت:

    همون سوم شخص باید باقی بمونه چون بسیاری از قابلیت های بازی بر پایه دوربین سوم شخص واقعا با گیم پلی ای که گیرز کلی میشه مانور داد واقعا قابلیت های زیادی میشه به بازی اضافه کرد که با دوربین سوم شخص جذابیتشون بیشتر میشه

    ۰ ۰
  2. Sam_Fisher گفت:

    من عاشق سری بازی های Gears of War هستم…
    انصافا این Microsoft Studio هرچی میزنه شاهکاره…

    ۰ ۰
  3. Gordon گفت:

    منم با این اقا موافقم…چیز غیر ممکن وجود نداره و همه چیز شدنیه…ولی چون سری بازی های گیرز اف وار از ابتدا سوم شخص بودند شاید این یک ریسک خیلی بزرگی باشه برای اپیک تا بخواد سبک بازی رو عوض کنه…

    ۰ ۰
  4. saeed mirabi گفت:

    طوفان گلوله ۲ بهتر نبود !!!
    گری هانت و بروبچ گیرز یک جورایی با هم فامیل میکردند :)

    ۰ ۰
    1. xneon 360 گفت:

      سعید جون با برگشتنت باز زدی تو نخ فن بازیا!!! آخه داش گلم خب گیرز که دلپذیر تر از طوفان گلولس
      ______________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰ ۰
  5. mahdi360 گفت:

    نباید از ریشه ها فاصله میکرفت

    ۰ ۰
    1. Nil Dόvses گفت:

      هنوز که نگرفته! :D

      ۰ ۰
  6. LUDA-CRIS گفت:

    من که کلا بازی های سوم شخصو ترجیح میدم.با وجود این که تعدادشون خیلی از اول شخص کم تره. معمولا یا خوبه خوب میشن یا بده بد.امیدوارم این اتفاق در چرخ های جنگ نیفته و این بازی در همون سبک خودش باقی بمونه.

    ۰ ۰
  7. فکر کنم در هر صورت موفق بشه یکی از بازیهایی که دوست دارم تجربش کنم..
    ___________________

    فرزام از SONY make.believe

    ۰ ۰
  8. victor hogo گفت:

    من عاشق گیرز هستم اما چرا باید اول شخص بشه؟
    اگه واقعا دوست دارند اول شخص بسازند چرا بیان از بزرگی نام گیرز استفادن کنند؟ خب بیاید یه آی پی کاملا جدید با نوآوریهای جدیدی بسازید.
    ————————————————
    HALO4–CASTLEVANIA:LOS2–BIOSHOCK:INFINITE–THE LAST OF US

    ۰ ۰
    1. Vito گفت:

      اتفاقا میتونن اینو به صورت یه شو-اف بزنن

      ۰ ۰
  9. arashgamer گفت:

    این آقاهه با سر الکس نسبتی نداره؟
    ——————————————————-
    ولی اگر به اول شخص تبدیل بشه واقعا چرت و مسخره میشه همین جوریش خیلی بهتره

    ۰ ۰
  10. سم لیک گفت:

    سلام به همه برو بچه های گل دی بازی تو این مدتی که نبودم واقعا روزهابهم سخت میگذشت الانم ازمحل کارم دارم کامنت میدم اینرنتم تو منزل فعلا قطع هست اخه دارم با تلاش های که میکنم میخوام ۵۱۲ نامحدود از مخابرات بگیرم واقعا پیر شدم اینقدر رفتم امدم فقط دعا کنید که بهم بدند منم ازاین عذاب دوری دی بازی و برو بچه های گل دی بازی دربیام بخدا برام خیلی سخته .اما راجب این خبر باید بگم که این بازی باید سوم شخص بمونه واگرنه لطمه میخوره بهش من موافق نیستم

    ۰ ۰
  11. Zeus گفت:

    Never Say Never….. اه یاده جاستین بربری افتادم! حالم ازش بهم میخوره.

    ۰ ۰
  12. adel_97 گفت:

    واقعاً بعیده که این بازی به یک بازی اول شخص تبدیل بشه ، چون مایکروسافت یه عنوان اول شخص درجه یک داره و دلیلی نداره که عنوان اول شخص دیگه ای رو ، به یه عنوان سوم شخص ترجیح بده.
    Adel_97 از انجمن PC$

    ۰ ۰
  13. green beret گفت:

    تبدیل شدن گرز او وار به fps مثل تبدیل شدن کال او دیوتی به سوم شخص اونوقت اصل گرز به اینه که هیکل فنیکس رو ببینیم

    ۰ ۰
  14. elite gamer گفت:

    گرز یه بازی به تمام معنا عالیه .

    ۰ ۰
  15. general amin گفت:

    من هم خودم موافقم جلوی هرگز نگو هرگز هستم ولی واقعا بعیده اول شخص بشه . به نظر کار خیلی اشتباهیه اگر انجام بشه …

    ۰ ۰
  16. Play گفت:

    اگه گیرز اول شخص بشه اصلا نابود میشه! و این جمله ی “هرگز نگو هرگز” وقتی به کار میره که یه کاری برات مشکله و از پسش به سختی بر میای اما ناامید نمیشی نه اینکه بزنی چیزی رو داغون کنی بعد بگی دیدی! هیچ وقت نگو هرگز ، الان من تونستم این رو داغون کنم!

    ۰ ۰
  17. HIT BOY گفت:

    هر بازی ای جذابیت به خصوصی دارد اگر بازیی های:cod&halo&l4d سوم شخص شوند اصلا ازشان خوشم نمی اید
    اگر بازی های:
    dmc& god of war &gears of war&c:los2 از سوم شخصی در بیایند اصلا بازی اشان نمی کنم

    ۰ ۰
  18. EPIC SINA گفت:

    من به epic games ایمان دارم . تا حالا اپیک حتی یه بازی ضعیف نساخته

    ۰ ۰
  19. King of Kings گفت:

    بهترین بازی ایکس باکسه

    ۰ ۰
  20. به نظرم تبدیل به fpsتبدیل نشه بهتره
    این سری بازی به سوم شخص بودنش معروفه.
    ولی به قول آقای فرگوسن:هرگز نگو هرگز

    ۰ ۰
  21. black mask گفت:

    هرگز نگو گیرز ممکنه اول شخص بشه!!
    نکن اینکارو با ما

    ۰ ۰
  22. Hamedgh گفت:

    با سلام!
    راد فرگوسن: هرگز نگو هرگز!!!…
    جملاتی که با “هرگز” ساخته می شود:
    -هرگز چرخ دنده های جنگ/Geow جدیدی ساخته نمی شود.
    -هرگز… هرگز به سراغ جنگ چرخ دنده ای جدیدی نمی رویم…هرگز.
    -موتور آنریل۴ برای معرفی نیاز به بازی دارد، پروژه “هرگز” فسخ شد.
    -هرگز فکرش را هم نمی کردیم دوباره به فکر ادامه ای بر ساخت این بازی بیفتیم.
    -هرگز این بازی و پتانسیل داستانیش به پایان نمی رسد.
    -هرگز به فکر عرضه عنوان جدیدی از بازی تورنمنت غیر واقعی/UT نباشید.
    -اصرار نکنید… صد هزار بار هرگز!!!
    -به کمک ماشین بازگشت به عقب می توانیم یک عنوان دیگر از بازی چرخ دنده های جنگ/Geow بسازیم. رو به جلو هرگز…
    -طرفداران بازی مژده مژده… بازی “چرخ دنده های ِ عقب گرد ِ جنگی: هرگز نگو هرگز” به خاطر درخواست شما در حال ساخت است. از حمایت های طرفداران سپاسگذاریم.

    حامد/Hamedghp: خب اصلا نگو هرگز!!!…
    ///////////////////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    آخرین دیدگاههای این حقیر:
    در تاپیکهای “امروز در توییتر بازی سازان” و “مصاحبه با رابرت بولین” و “مشکلات عرضه بازیهای رایانه ای با اعمال قانون کپی رایت در کشور برطرف می شوند” و “توضیحی کوتاه راجب مقالات ساخت بازی” و ” عکس: Christian Bale در عیادت از قربانیان حادثه‌ی تیراندازی در سینما” و ” عرصه بازی‌های رایانه‌ای کشور نیازمند صنعتی شدن به معنای واقعی است” و “بحث بازی مبارزه در خلیج عدن” و “رونمایی از سیستم عامل جدید مک” و “امکانات جدید سایت دنیای بازی” و “سرمایه گذاری بزرگ اپل در توییتر” و “نکات امنیتی روز” و “گرشاسپ و راز اژدها”
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||//////////////////////////////////////////////////////
    مگر استودیوی اپیک بازی بد هم می سازد؟ خیر… نمی سازد. تمامی دوستانی که راجب تغییر زیر ژانر بازی به اول شخص نطراتشان را ارائه داده اند دلایلشان را ذکر نکرده اند. به جز دوست عزیزم سیروس… که عنوان نکردند چه چیزی در چرخ دنده های جنگ/Geow وجود دارد که اگر به حالت اول شخص تبدیل شود، غیر ممکن شده یا آن قابلیت هایی که نام بردند چیست که در حالت سوم شخص فرصت طراحی آنها بدست می آید؟
    اما یکی از دلایلی که اینجا میتوان دست بر روی آنها گذاشت، به استودیوی ” People Can Fly” بر می گردد. این استودیو بازی نسبتا موفق “طوفان گلوله/BS” را در گذشته ساخته و توانسته تمامی انتظارات را بر اساس موتور آنریل۳ برای استودیوی اپیک به ارمغان آورد.
    حالا سوال اینجاست: اگر بازی جدید چرخ دنده های جنگ/Geow همانند بازی “طوفان گلوله/BS” مراحل ساخت را طی کند، چه نقصی بر بازی وارد می شود؟ در اینجا هیکل “هانت” را نمی دیدیم اما در آنجا هیکل “مارکوس” را دیدیم. واقعا کل جذابیت بازی به همین مورد بر می گردد؟! اگر اینطور باشد با کل هیکل هنر بازیها و دنیایش را به زیر سوال برد. این را هم در نظر بگیرید که در هر دو بازی شاهد روایت داستان و شخصیت پردازی(نسبتا خوب) نیز بودیم.
    در بازی “طوفان گلوله/BS” شاهد اجزایی از گیم پلی بودیم که در بازی چرخ دنده های جنگ/Geow اصلا شاهدش هم نبودیم. پس موضوع چیست؟ چرا بازی به حالت اول شخص ساخته شود، از نظر بعضی دوستان جذابیت نداشته و عجیب به نظر می رسد؟ هر دوست عزیزی که مایل باشد می تواند پاسخ مرا بدهد…
    اصلا چرا اول شخص نشود؟ این بازی واقعا به سوم شخص بودنش معروف است؟(بنا بر دیدگاه دوستان) واقعا اینطوریست؟!
    راد فرگوسن: هرگز نگو هرگز!!!…
    حامد/Hamedgh: هرگز… جون شما نمیشه… هرگز!!!

    با تشکر از همه دوستان عزیز!

    ۰ ۰
  23. kritoos گفت:

    با سابقه این استدیو اگه تبدیل به یه اکشن اول شخص بشه میتونه تجربه خیلی عالی باشه!
    هر چند به شخصه معتقدم بهتره از یه IP جدید استفاده کنن تا سری محبوب گیرز!

    ۰ ۰
  24. nexusII گفت:

    فعلا که بعیده بشه اما بدم نمیاد یک نسخه ی اول شخص هم از این شاهکار تجربه کنم

    ۰ ۰
    1. mr.zombie گفت:

      اتفاقا منم از معدود نفراتیم که با این کار موافقه این بازی میتونه یه شماره فرعی از بازی باشه و اگه توسط خود اپیک ساخته بشه بهتره از کجا معلوم این بازی هم یه شاهکار دیگه نشه؟؟؟
      به نظرم اره کردن لوکاستها از دید اول شخص هم میتونه یه تجربه ناب باشه…
      _____________________________________
      Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت

      ۰ ۰
  25. مهدی گفت:

    گیرز آف بدون مارکوس فینیکس حال نمیده

    ۰ ۰