انتقاد نویسنده فضای مرده از شماره سوم این عنوان

توسط Mahdi.Mofrad در ۴ مرداد ۱۳۹۱ , ۱۳:۴۳

آنتونی جانستون با انتقاد از Dead Space 3 مسیری که این سری در پیش گرفته را درست ندانست.

DS3 با اضافه کردن بخش co-op و اکشن بیشتر قصد دارد تا فروش این فرنچاینز را تا حد معینی تضمین کند. موارد جدید اضافه شده به Dead Space برای بازیکنان جدید بسیار خوب به نظر می رسد ، اما ممکن است برای طرفداران قدیمی که وحشت بیشتری را می خواهند چندان جالب نباشد ، این همان عقیده ایست که نویسنده Dead Space آنتونی جانستون هم به آن اشاره دارد و اذعان کرده است که بازی در مسیر درستی هدایت نمی شود. وی اعلام کرده است :

” من از Dead Space 3 چیز زیادی ندیدم ، شاید این موارد برای شما زیاد بوده است ، اما آن چه که من از بازی دیده ام کمی مرا نگران کرده و ممکن است که آن ها در مسیر اشتباه گام برمیدارند.”
جانستون در مصاحبه ای که با StickTwiddlers داشته افزود : “البته من به این تیم ایمان بسیاری دارم و مطمئن هستم که آن ها طرفداران را ناامید نمی کنند.

البته کاملا مشخص نشده که وی از کدام قسمت های Dead Space 3 مثل داستان یا گیم پلی نگران بوده ، ولی به نظر می رسد که عمده این نگرانی ها به دلیل قسمت هایی اکشنی که تا الان نمایش داده شده می باشد.

دیدگاه
۱۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

18 Replies to “انتقاد نویسنده فضای مرده از شماره سوم این عنوان”

  1. DmC X360 گفت:

    دیگه حرف خودش رو زد.همه میدونن که این DS دیگه مثل ۱ و ۲ نیست.
    این قسمت “البته من به این تیم ایمان بسیاری دارم و مطمئن هستم که آن ها طرفداران را ناامید نمی کنند.”
    هم فقط برای این بود که مثلا حرف خودش رو کم رنگ بکنه.
    ولی عجیبه که سازنده ها با کلی تحقیق فهمیدن بازی دو نفره ترسش کمتره .عوض اینکه اینا بازی خودشون رو در مقابل از بین رفتن نسل بازیهای ترسناک حفظ کنن دارن بیشتر به از بین رفتن کمک میکنن. :| /:)

    ۰ ۰
  2. R.K.O گفت:

    واقعا دد اسپیس کجا co-op کجا؟؟؟؟؟؟
    ما ترس میخوایم!!
    بازم این یه چیز گفت دلمون خنک شد

    ۰ ۰
  3. Gordon گفت:

    واقعا دیگه کم کم دارم از این بازی نا امید میشم….هرچند هنوز برای قضاوت در مورد بازی زوده ولی فکر نکنم اون حس ترسی که که قسمت اول و دوم بازی بود در این شماره وجود داشته باشه.هرچند شاید گیم پلی بازی خیلی بهتر و گیراتر باشه اما مهمترین عامل برای موفقیت اینگونه از بازی ها وجود ترس و وحشت ناب در انهاست.حالا از مقدار این ترس ها کم کنیم و به اکشن بازی اضافه کنیم فکر نکنم کار درستی باشه… :-?

    ۰ ۰
  4. A.F.A گفت:

    بیاین نویسنده بازی هم خودش اعتراف کرد. از همون اول هم پیدا بود سازنده ها میخواستن بازی فروش بیشتری پیدا کنه.همه ی حرف هامو در کامنت های قبلی که پیرامون ds 3 بود نوشتم.دیگه لازم نمیبینم دوباره نویسی کنم. فقط اینکه این فضای مرده دیگه اون فضای مرده نیست.این فضای اکشنه.
    عنوانین پیشنهادی برای نام ds 3 : dead kill , dead action , dead shot ,dead horor ,dead joke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D ۸)

    ۰ ۰
  5. himsy گفت:

    راست می گه،آیزاک بی حرف و کارگر ضعیف قسمت اول که با پلاسما گان( که یه چیزی تو مایه های آچار فرانسه بود ) مبارزه می کرد کجا و این کماندوی قلچماغ آموزش دیده و اون اسلحه های پیشرفته تو قسمت سوم کجا.
    _________
    pc$ به یاد ایام دور

    ۰ ۰
    1. bomberman گفت:

      چرا ایام دور؟خب شما هنوز هم تو انجمنی عزیز. ;)
      اون به یادشو حذف کن،مثل قبل جلو اسمت بزن.شما از قدیمیایی

      ۰ ۰
    2. Albert Wesker گفت:

      البته کارگر نبود … مهندس تاسیسات بود :D

      ۰ ۰
  6. Sam_Fisher گفت:

    واقعا حیفه که بازی DS3 از سمت ترس و وحشت به سمت اکشن کشیده شود x-(
    DS یکی از بهترین بازی های ترسناک گیمریم است.

    ۰ ۰
  7. amir47 گفت:

    دیگه وقتی خودشون دارن میگن من دیگه چی بگم….. ترس دیگه توی دد اسپیس معنا نداره
    امیر از pc$

    ۰ ۰
  8. Chrome گفت:

    خیلی ممنون!
    خوبه بخدا!
    تمتم لذت این بازی نداشن راهی برای پناه گرفتن بود و مقداری از ترس بدلی فرار کردن شخصیت اصلی بوجود می آمد ولی انگار دوستان برای جذب دلار های بیشتر بهرین مجموعه ترسناک نسل هفتم را به یک شوتر پر سرعت و شلوغ تبدیل خواهند کرد
    فردا حضور اسلحه ها سازمانی هم تو بازی تایید میشه!
    دقیقا قضیه ی اسپرینتل سل در این جا هم پیش آمد
    خداحافظی با ایده ای ناب که بخاطر پول نابود شد.البته بعید می دانم که سود مالی هم با این تغییرات مخرب بدست بیاد.
    قسمت اول با یک ریسک داستانی شروع شد:
    بیرون از کره خاکی و در فضای تاریک و هولناک کهکشان اتفاقی در حال وقوع است وقوع است و بازیکن نقش یک مهندس هوا فضا با نام Isaac Clarke را به عهده دارد که وظیفه اصلیش تعمیر و نظارت بر روی ابزارهای ارتباطی سفینه های فضاییست حال آنکه در این ماموریت سفینه آنها توسط یک گروه از موجودات فضایی مخوف و قدرتمند و در نگاه اول شکست ناپذیر تسخیر شده و ایساک باید برای نجات خود و دیگر همراهانش با تمامی این اهریمنان فضایی به مبارزه بپردازد .
    قسمت دوم نیز یک بازی فوق العاده بود و پیشرفت بسیاری در گیم پلی وجلوه های بصری داشت!

    ۰ ۰
    1. bomberman گفت:

      سلام شایان جان.این دیگه یه مسئله ی عادی شده.خودت و ناراحت نکن.
      ببین فقط یه مسئله ای.برای دومین بار همه کامنت هام پاک شده.چرا؟ :cry:
      یه مطلب هم فرستادم.ممنون میشم رسیدگی کنی.

      ۰ ۰
    2. Chrome گفت:

      قربانت
      من مسئول کامنت ها نیستم باید از استاد حکیمی و آقای زعفرانی پرسید.
      در مورد مطلب هم چشم بررسی میکنیم

      ۰ ۰
  9. حق داره چون منم نگرانه این بازیم شدید

    ۰ ۰
  10. orion گفت:

    حالا خیلی نمیشه نظر داد. بازی باید بیاد. شاید سازنده ها یه نوع ترس جدید وارد بازی کردن. هیچی معلوم نیست

    ۰ ۰
  11. general amin گفت:

    باریکلا . بالاخره یکی فهمید
    البته طبق معمول باید صبر کنیم …

    ۰ ۰
  12. LUDA-CRIS گفت:

    واقعا راست گفته دیگه.دلیل تغییرات فقط فروش بیشتره.مثل خیلی فرنچایز های دیگه.کریس از pc$

    ۰ ۰
  13. Sari gamer گفت:

    باهاش موافقم هرچی بازی ترسناک بوده با co-op نابود شده نمی دونم کی می خوان عبرت بگیرن x-(
    امیر از pc$

    ۰ ۰
  14. MahanGM گفت:

    امیدوارم این نسخه به شاهکاری نسخه های پیش باشه. البته خودشون گفتن که تو کل بازی Co-Op نیست و فقط یک قسمت های اینطوریه. باید منتظر بشه و ببینیم چطور شده. فن DS!

    ۰ ۰