Dead Space 3 حالت Co-op خواهد داشت

توسط شاهین رستم‌خانی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ , ۱۷:۱۵

اخبار و اطلاعات پیرامون بازی دوست داشتنی EA هر روز داغ و داغ‌تر می‌شود و تا اینجا به طور یقین می‌توانیم منتظر عنوان Dead Space 3 باشیم. اما در این بازی چه خواهد گذشت برایمان..؟ طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در نسخه‌ی سوم از “فضای مرده” شاهد تغییرات عمده و زیادی خواهیم بود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها که تا این لحظه مشخص شده است ویژگی بخش چندنفره و حالت Co-op در بازی می‌باشد.

.

داستان Dead Space 3 حال و هوای نزدیکی به حالت تک نفره و دونفره خواهد داشت. چراکه قصه‌ی آن ماجرای دو بازمانده را روایت می‌کند. آیزاک کلارک و همراهش… آنها می‌توانند معماهای درون بازی را حل کنند، به جمع آوری مهمات و بسته‌‌های سلامتی بپردازند اما قابلیت احیا کردن یکدیگر را نخواهند داشت. بدین معنا که با کشته شدن بازیکن در بازی مرحله از آخرین چک پویت آغاز می‌شود.

.

با اینکه آیزاک در این سفر تنها نیست و یکی از دوستانش او را همراهی میکند ولی همچنان با مشکلات روانی و عصبی  در حال مبارزه و ستیز است. پس از حوادث ناگواری که پشت سر گذاشته فکر و خیال‌های متعدد نتوانسته آرامش لازم را پیدا کند.

.

.

هسته‌ی اصلی گیم پلی هم دچار اندک تغییراتی شده است. گویا آیزاک کرارک می‌تواند کاورگیری کند یا درصورت مواجه شدن با دسته‌ی عظیمی از دشمنان فرار را به قرار ترجیح دهد..! سلاح‌های جدیدی نیز در کنار پلاسما و آتش‌زا و تیغه‌های برنده تهیه شده است. همچنین در کنار دشمنان همیشه‌گی انسان‌ها نیز وجود دارند و آیزاک با اختلالات عصبی‌ای که دارد باید با شرایط محیط خودش را وقف دهد.

.

هوای سرد و بی‌روح و مرده که سیاره‌ای پوشیده از برف و متروک را به وجود آورده است. آن‌جایی که Dead Space 3 خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده اما به طور حتم اطلاعات جدیدی در نمایشگاه E3 امسال پیرامون آن خواهیم شنید.

دیدگاه
۱۱۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

111 Replies to “Dead Space 3 حالت Co-op خواهد داشت”

  1. خدایا داره چه اتفاقی می‌افته..؟ Dead Space 3 که تایید شد.. بخش چند نفرشم مشخص شد.. وایی چند وقت دیگه هم قراره ازش تریلر ببینیم توی E3 واوو..
    .
    اینا نشستن فکر کردن هم اصالت دو قسمت قبلی رو حفظ کنن هم یه تنوع اساسی به شاهکارمون بدن.. وایییی خدا چیکارش کردن یعنی..؟ DEAD SPACE 3 داره میاد..

    ۰ ۰
    1. Vito گفت:

      شاهین تو با اون اینترنت میخوای مولتی هم بزنی :-D هیچوقت برای بازیی اینقدر زجر نکشیدم … کی میاد پس این بازی … بازی خوبه تو E3 حال بمون میدن :wink:

      ۰ ۰
    2. Nightmare گفت:

      آخ کاور گیری که آدم میشنوه نوید یک گیم پلی رو در ذهن خودش میاره که سریع تر و عامل ترس درش کمتر میشه !!
      آخ اگه این بازی هم عامل ترس و خصوصیات اصیلش رو کنار بزاره !! دیگه خودم دست بکار میشم بازی ترسناک میسازم !!!

      ۰ ۰
    3. kritoos گفت:

      من هم فکر میکنم با گذاشتن کاور گیری دیگه اون ترس توی بازی نباشه و بیشتر یه بازی اکشن بشه تا ترسناک!

      ۰ ۰
  2. 007 گفت:

    آخرت گیمه به خدا شماره دومش فوق العاده بود :wink:

    ۰ ۰
    1. masoud00013 گفت:

      ولی شماره اولش ترسناکتر بود!!!!

      ۰ ۰
  3. Vito گفت:

    خدا کنه محیطاشو همونجوری بسته نگه دارن … حس ترسش بیشتره :wink:

    ۰ ۰
  4. Gordon گفت:

    از این بهتر نمی شه………… :wink: حالا باید دید که بازی کردن با یک یار کمکی اون هم در بازی مثل فضای مرده ۳ چجوری میشه…..قابلیت سنگرگیری هم که افزوده شده….به نظر میرسه تو این بازی داستان بسیار یهتر و پر پیچ و خم تری داشته باشیم…
    Dead Space 3 will be the βΣŠΤ іп τĦЄ ШФЯLD

    ۰ ۰
  5. eagles گفت:

    امسال بهترین سال سرگرمیه اون از فیلمای باحال تابستون اینم از این همه بازیه توپ

    ۰ ۰
  6. این عکس دومی رو نگاه کنین.. این راه‌روی لعنتی مگه تموم می‌شد..؟ واییی صدای نفس نفسه آیزاک.. قط و وصل شدنه چراغ‌ها.. وقتی خاموش میشدن یه صداهایی میومد.. واییی نمیتونستی قدم از قدم ورداری.. تازه تصور کن تیرتم تموم شده بود فقط یدونه داشتی.. خداااااا سلامتیتم قرمزه… یکی از جلو بپره سرت مردییییی.. اونوقت چطوری باید میرفتی جلو..؟ آه برق اتاق خاموش صدای دالبی تا ته بالا.. خدای من آب قند..!

    ۰ ۰
    1. Vito گفت:

      همینطور میگی من دارم میترسم … یادم میاد تا یه نفر میکشتم خدا رو شکر میکردم تموم شد :-D عالیه و گرافیکش هم بهتر کنن دیگه چی میشه تازه همین چند وقت پیش بود که میگفتن کارگزدان کیل زون ۳ رفته اینجا :wink:

      ۰ ۰
    2. اینطوری که توی DS دنبال تیر و مهمات و بسته‌ی سلامتی می‌گشتم فکر کنم اگه تو خرمشهر ۸ سال جنگ تحمیلی میرفتم نمی‌گشتم..!!! :lol:

      ۰ ۰
  7. masoud00013 گفت:

    بازم حس خوب ترس….!! :twisted:

    ۰ ۰
    1. orion گفت:

      شما که همین جوری با اواترات نماد ترسی :wink:
      ولی انصافا ترسی که نمسیس تو اویل ۳ به من داد.تو هیچ بازی دیگه احساس نکردم

      ۰ ۰
  8. saeed mirabi گفت:

    برای استرس و هیجان بیشتر همون بخش تکنفره بهتر هستش !!! تک تنها در میان انبوهی از موجودات ناشناخته .
    ( انجمن Martial Art’s )

    ۰ ۰
    1. این سازنده‌های Dead Space عجیب باهوش هستن.. توی دو شماره‌ای که دیدم و دقت کردم یه نکات واقعا ریزی بود همه جاش که اصلا دیده نمیشد ولی اتمسفر ترس رو چنان توی روحت تزریق می‌کرد که خودت رو اونجا تجسم می‌کردی..
      .
      حالا من با اینکه میگن میخوایم تنوع بدیم و کارای جدید اضافه کنیم به جای اینکه بترسم نکنه خراب کاری کنن خوشحالم چون به شکل واقعا عمیقی به اینا ایمان دارم که بدجوری کارشونو بلدن..

      ۰ ۰
    2. saeed mirabi گفت:

      نه فکر نکنم خرابش کنند !!! چون سازنده ها توی دونسخه قبلی خودشون کاملا نشون دادند و با توجه به تازه بودن این بازی کاملا موفق بودندکه دراین نسل تنها تعداد محدود و اندکی از بازی های جدید موفق و بیاد ماندنی ظاهر شدند .
      ( انجمن Martial Art’s )

      ۰ ۰
    3. نتنها خراب نمی‌کنن بلکه حتما پیشرفت‌های زیادی نسبت به شاهکار شماره‌ی ۲ خواهند داشت..

      ۰ ۰
    4. Nightmare گفت:

      دقیقا دوستان سازنده این رو ثابت کرده که خیلی خلاقه و میتونه عوامل ترس رو خوب پیاده کنه . اما من هم با سعید جان موافقم که اگه تو بازی کنارت کسی نباشه و خودت باشی و یک عالمه محیط بسته که از در و دیوار جانور میریزه بهتره !!!
      اما حرف شاهین جانم قبول دارم که میگه اینا کارشون رو بلدن . پس فقط باید منتظر ماند تا ببینیم میشه این بازی دوباره ما دیوانه های ترس رو تغزیه کنه یا نه !!!
      ———————————————
      یادمه فضای مرده ۲ رو دوستم گفت میخوام بازی کنم وقتی اول بازی بودم (اون اولش که بسته شده بود به تخت سرپا و همینطور باید دست بسته در میرفتی رو ندیده بود !!)
      گفت بده از اینجا من برم رسید به اون اتاق تاریک که اون LCD هه روشن میشه یهو . تا اینو دید کپ کرد طبیعیش کرد گفت اینم بازیه بازی میکنی . خیلی آشغاله !!! :lol: و دیگه بازیش نکرد !! :lol:

      ۰ ۰
  9. یک همراه؟
    نه…فضای مرده و است و تنهایی اش…خداکنه خراب نشه

    ۰ ۰
    1. جو منفی نده.. وقتی یک IP به این نازی خلق کردن که شماره‌ی دومش هم کلی پیشرفت داشته شک نکن بلدن دارن چیکار می‌کنن عسلی.. :wink:

      ۰ ۰
    2. خب اونم رزیدنت اویل بود…راکون سیتی هم رزیدنت ویل بود! نبود؟

      ۰ ۰
    3. من شماره‌ی ۵ رو نسبت به ۴ دارای هیچ پیشرفتی نمیبینم عسلی.. گفتم DS2 از شماره‌ی اولش بهتر بود و این یعنی ۱۰۰٪ پیشرفت.. رزیدنت ایول (محبوب‌ترین سری بازیه من) توی شماره‌ی ۵ از ترسی که ۴ داشت فاصله گرفت اما دداسپیس ۲ نسبت به ۱ ترسناک‌تر شد.. من اینارو گفتم شکلات.. :wink:

      ۰ ۰
  10. Matthew Baker گفت:

    Dead space 2 یک مثال خوب برای کسایی بود که می خواستن تجربه ترس و تنش واقعی رو در عین حرکات روان شخصیت اصلی بازی ببینن نه صرفا بخاطر محدودیت های حرکتی در گیم پلی بازی…
    دد اسپیس ۲ از اون حالت حرکتی «به علاوه» گونه خودش در اومد و با قدرت نسخه اول رو هم کنار گذاشت. حالا نوبت به شماره سوم رسیده و خدا بخیر کنه!

    ۰ ۰
  11. NSR گفت:

    شاهین یه جاییش تو ۲ یادنه که یه نوع رنگ آبی کم رنگ رو زمین و دیواره ریخته بود که می درخشید
    من اونجاش با کلیساش خیلی ترسیدم :wink:
    سعید از ps3 is god

    ۰ ۰
    1. وایییی.. تازه تصور کن وارد یه جایی شدی که نمیدونی چه خبره اون تو.. نمیدونی چند نفر قراره بریزن سرت یا اصلا کسی هست..! در به در داری دنبال تیر میگردی..! سلامتیتم اندازه یک فوت مونده تا بمیری.. کی سیو کردی..؟؟؟ اوهو یا ۲۰ دقیقه پیش سیو کردم..! وایییییی ترس از موجودات و جو بازی یه طرف.. ترس از مردن و از دست دادن وقت و آیتم‌هایی که جمع کردیم یه طرف..! ازین اتفاقا کم نداشت DS2 و همینطور DS1 واوو.. ای جانم

      ۰ ۰
    2. NSR گفت:

      دیگه آخرای بازی هم دیر به دیر جای سیو می داد آدم ترس برش می داشت که بره تو اتاقای فرعی آیتم جمع کنه یا نه ؟؟؟؟
      آخرای بازی هم یه نکروموف میومد که نمی مرد بعدم هی یکدفه ای از کانالای کولر می زد بیرون !!!!!!
      قیافه ی آدم اینجوری می شد :-? :-? :-? :-? :mrgreen:

      ۰ ۰
    3. آره والله.. :lol:

      ۰ ۰
    4. DeadSpace گفت:

      خدائی تنها بازیی که واقعآ ترس و دلهره رو حس میکنی
      SilentHill که اصلآ ترس آنچنانی دیگه نداره ReidentEvil هم همینطور

      ۰ ۰
  12. orion گفت:

    یه جا بود تو شماره۲ بر میگردیم به ایشیمورا. یه راهرو تاریک و بلنده چند تا جعبه . خرتو پرتو جلومونه. بعد یه ذره که میریم حلو یه دونه از نکرومونوف گنده ها ذرتی از اون پشت میاد بیرون.واقعا اون یتیکه قلبم وایساد. :roll:

    ۰ ۰
    1. NSR گفت:

      کلا مراحل ایشیمورا خیلی ترسناک بودن
      موافقم :wink:
      سعید از ps3 is god

      ۰ ۰
    2. Vito گفت:

      در کل همه مرحله هاش ترسناک بودند !!! :wink:

      ۰ ۰
    3. DmC X360 گفت:

      اون بچه ها ترسناک تر بودن!!!!با اون صدای گریه ترسناک….!
      هنوزم تو ذهنمه!

      ۰ ۰
    4. صدای گریه‌ی نوزادی که سکوت تنهای فضایی مرده رو میشکنه شاهکاره..

      ۰ ۰
    5. sand man گفت:

      وایی اون آسانسورا بد بود توش وایستادی یهویی یکی میومد تو خیلی ترسناک بود

      ۰ ۰
  13. orion گفت:

    جدی میگی.؟ ای بابا… :evil: :evil:
    ( شرمنده بابت اسپم)

    ۰ ۰
  14. NSR گفت:

    شما هر ۵۰۰ کامنتی که بدی یه ستاره می گیری
    فکر کنم ۱۰۰۰ تا باشه نمی دونم
    سعید از ps3 is god

    ۰ ۰
  15. 007 گفت:

    باید ۵۰۰ تا کامنت بدی اگه اشتباه نکنم

    ۰ ۰
  16. DmC X360 گفت:

    واقعا بازی دلهره آوری بود…هیچ جای امنی تو بازی وجود نداشت بجز اون جایی که بازی رو سیو یا آپدیت میکردی.یادمه یه بار نیم ساعت تو اتاق سیو موندم تا اعتماد به نفس پیدا کنم بعد برم بیرون!!آسانسور ها رو هم هیچ وقت پشت به در نمی میوندم تا یه موقع اون هیولا ها از پشت حمله نکنن!!من آدم ترسویی نیستم ولی این بازی از راه روانی می ترسوند!

    ۰ ۰
  17. emma گفت:

    بازی دوست داشتنی ؟؟؟ دد اسپیس ؟؟؟ … فکر کنم این بازی بیشتر ترسناک بود تا دوست داشتنی !
    تو این بازی آدم انواع مختلف ترس رو تجربه میکنه : ترس از ارتفاع ، تاریکی ، موجودات عجیب و غریب
    داشتم پیش پسر عموم DS2 رو بازی میکردم ، یه ژستی گرفتم انگار من اصلا ازا اینجور بازی ها نمی ترسم ، رفتم بازی رو سیو کنم یکدفعه یک موجود از اون داخل پرید بیرون (!) منم دسته از دستم افتاد ( از ترس ) به پسر عموم گفتم میبینی دستم چقدر عرق میکنه ، همش دسته از دستم لیز میخوده !

    ۰ ۰
    1. NSR گفت:

      خب مرتضی جان (مرتضی بودی دیگه) مگه هر بازی ای که ترسناکه دوست داشتنی نیست
      مگه رزیدنت دوست داشتنی نبود ؟؟؟

      ۰ ۰
  18. Falconl3OY گفت:

    یه چیزی میخواستم بگم که البته به این پست ربطی نداره راجع به شماره ی ۱۲۳ دنیای بازیه
    میگم چطوره که بازیه ufcکه خشونت مسابقه هاش خیلی بالاتره و خونریزی توش بیشتره نقد میکنن اونوقت wwe12 که مسابقه هاش الکیه نقد نمیشه واقعا ما ایرانیها هم ممنوعیت های عجیب غریبی داریم!
    اخه یکی فرقش رو به من بگه این بازی چرا باید نقد بشه وقتی کشتی کج ممنوعالنقده؟؟؟؟

    ۰ ۰
    1. خب این ربطی به مجله نداره که.. کلا کشتی‌کج رو ممنوع کردن بیشتر به خاطر نکات اخلاقیش.. آخه نیس که منکرات و ارشاد خیلی خوش اخلاقه دلش نمیخواد ما چیزای بدبد ببینیم عسلی..!!!! :wink:

      ۰ ۰
    2. god of gamers گفت:

      ولی یکی از مجله های معروف W12 رو نقد کرد…!!!

      ۰ ۰
    3. Vito گفت:

      منم یه نقد از این بازی فرستادم بعدش متوجه شدم حرام است بازی کردنش

      ۰ ۰
    4. Falconl3OY گفت:

      این حرفا که فیلم هندیه!
      حالا اگه نقد نکنن و اسمشو نبرن هیچکی نگا نمیکنه؟ هیچکی بازی نمیکنه؟
      من خودم دارم هر هفته کشتی کجارو میبینم
      امروز هم بازیه saints row the third رو تموم کردم مطمئن هم هستم که همه این بازی رو بازی کردن چون هم باحاله هم عین جی تی ای هست بنابراین با این چیزا نمیشه جلوگیری کرد!

      ۰ ۰
  19. victor hogo گفت:

    خیلی بیخود میکنن این تغییرات رو ایجاد میکنن
    مگه گیرز آو واره که کاور گیری کنه.
    ما نمیخوایم co-op داشته باشه.میخوان ترس بازی رو به گند بکشن
    ای بابا اون از خبر بایوشاک اینم از این…
    شاهین امروز داری ضد حال میزنیا

    ۰ ۰
    1. ضدحال چیه بابا..؟ خبر به این باحالی.. دداسپیسه‌ها..! میدونن دارن چیکار میکنن..

      ۰ ۰
    2. victor hogo گفت:

      با با دد اسپیس آبش با co-op توی یه جوی نمیره.
      بخش اعظم موفقیت این بازی مدیون اون ترسی هست که به دلیل تک وتنها و بی یاور بودن آیزاکه. اصلا متوجه نمیشم هدفشون از این کار چی بوده
      بخش کاور گیری دو احتمال رو به وجود میاره
      اول اینکه شاید با دشمنای انسانی رو برو باشیم که به نظر من با روح این بازی اصلا سازگار نیست ما فقط نکرومورف وشبه نکرومورف میخوایم که مو بر تنمون سیخ کنه وبگرخونه
      دوم شاید با موجودات عجیب وغریبی رو برو بشیم که به طرف ما چیزهاس مختلفی پرت میکنن که شاید برای جلوگیری از برخورد اونها با ایزاک مجبور به سنگر گیری بشیم
      البته حالت اول محتملتره
      در بزرگی سازنده ها وش رکت ویسرکال شکی نیس ولی این کاراشون غیر قابله
      دارن اصالت هورور بازی رو کم رنگ میکنن
      دارن بازی رو بیشتر بر پایه ی اکشنهایی نظیر گیرز آو وار تغییر میدن
      تنهایی داره نابود میشه
      بازی داره کم کم به استقبال مولتی هم میره که این کار میتونه تو کیفیت بخش تک نفره تاثیر بگذاره
      اینا اصلا خوب نیستن
      این سیاره ی جدید باید فقط آیزاک باشه وآیزاک والسلام
      به عنوان یه طرفدار سرسخت این بازی اینو میگم

      ۰ ۰
    3. ببین اگه بخوایم شماره‌ی ۱ و ۲ این بازی رو مقایسه کنیم فوق العاده پیشرفت‌های هوشمندانه‌ای رو میبینیم که قدم به قدم به اتمسفر ترس بازی اضافه کرده.. اصلا نمیتونم این موضوع رو هضم کنم که سازنده‌های خلاقش بخوان این IP رو خراب کنن.. این غیر ممکنه.. بنابراین شک نکن که اونا بهتر بلدن یه محیط باز ترسناک نیست.. حتی اون نماهایی که از سفیه به کهکشان نگاه میکردی همه جا سیاه بود فقط یه سیاره‌ی بزرگ دیده میشد میدونی چقدر به فضای ترس کمک میکرد.. اینارو من موشکافی کردم و هنوز که هنوزه شگفت‌زده‌ام از این همه هوشمندیه‌ی سازنده‌ها.. خوب بلدن شاهکار بدن بیرون.. شک نکن عسلی

      ۰ ۰
    4. DeadSpace گفت:

      من کاملآ با نظر شاهین رستم‌خانی موافقم

      ۰ ۰
  20. MahanGM گفت:

    من خودم Fan ثابت DS هستم. ولی بچه ها یه چیزی بگم که من با اون اسلحه که تیغه میداد بیرون اصلا حال نکردم. بجاش اونی که رگبار پلاسما پرت میکرد بهترین بود به علاوه اونی که نیزه پرت میکرد. من همین چند هفته پیش یه دور دیگه DS2 رو رفتم، واقعا از این شاهکار آدم خسته نمیشه.

    ۰ ۰
    1. victor hogo گفت:

      همه ی سلاح ها تو این بازی خوبن من سلاح بد ندیدم
      به لطف شلیک ثانوی که داشتن ارزشش بیشتر هم میشد
      هر سلاح هم آچیومنت مخصوصش رو داشت که باز کردنشون به شدت جذاب و کیفده بود

      ۰ ۰
    2. kritoos گفت:

      از همه بهتر میخ پرتاب کن بود !من یکی که خیلی باهاش حال میکردم!

      ۰ ۰
  21. NSR گفت:

    منظورت ریپره ۸-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O
    من تمام بازیو با ریپر رفتم :wink:

    ۰ ۰
  22. MahanGM گفت:

    Seeker Rifle و Pulse Rifle. برای موقعی هم که تیر نداشتم Plasma Cutter خوراک بود!

    ۰ ۰
  23. xneon 360 گفت:

    من عشقم اون اره برقی ها بود!! :twisted: باهاش پای اونا رو قطع میکردم و دیگه نمیتونستن کاری کنند! بعد هم نوبت سرشون بود!! به همه جسدها هم شلیک میکردم :wink: دم که مبادا غافلگیرم نکنند!! :lol:

    ۰ ۰
    1. چرا تیر هدر میدی..؟؟؟ حیف نیست..؟ خو لگد بزن لهشون کن دیگه..!!!

      ۰ ۰
    2. xneon 360 گفت:

      نه منظورم اوناییه که خودشونا به مردن زده بودن!! باو من مهمات زیاد هم میاوردم!! :lol: :mrgreen: one shot!! on kill :mrgreen:

      ۰ ۰
    3. xneon 360 گفت:

      one kill!! :-|

      ۰ ۰
    4. والله من که اون همه توی تیر‌هام صرفه جویی می‌کردم باز درست لحظه‌های حساس با نذر و آیه و بسم‌الله قدم از قدم ورمیداشتم..!!! تو از کجا میاوردی مهمات من نمیدونم..!!! :lol:

      ۰ ۰
    5. kritoos گفت:

      من هم تیر زیاد میاوردم ! توی این بازی اصلا به کمبود مهمات نخوردم!

      ۰ ۰
    6. Nightmare گفت:

      اره برقیه رو خیلی باحال اومدی و تقریبا اصلا نیاز به پرتاب کردن تیغه نبود فقط کافی بود روشن کنیش و تیغه رو هوا بچرخه و با سر بری وسط جوانرها !! و دور خودت بچرخی . آی بچرخ ای بچرخ !!!
      با اون میخ کوب (بهتره میلگرد کوب بگیم!!) هم حال میکردم و منگنه میکردم اینا رو به دیوار !!!
      یا میله هایی که بر میداشت و پرت میکرد !
      ———————
      اگه سرشون رو قطع میکردی تقریبا همون یک تیر مردن میشد .
      ———————-
      به نظر من این بازی هر چی میتونه باید عامل ترس رو بیشتر کنه !! اگه بیان تو گیم پلی بازی از این توهم و دیوانگی کاراکتر بعد اونهمه بلا که سرش اومده استفاده کنند و مثلا در بعضی جاها خیال کنه که جونوری روش داره میپره و مهمات هدر بدی براش که عالی میشه !!
      مثل بازی ترس ۱ یا ۲ :wink:

      ۰ ۰
  24. victor hogo گفت:

    دوستان کسی hard core این بازی رو رفته؟؟؟؟
    اگه داره بجوابه

    ۰ ۰
  25. این بازی سبک ترس رو دوباره زنده کرد!چی بشه شماره ۳ این بازی ای خدا!!
    امسال خیلی سر بازی ها مشغولیم خدا به دادمون برسه!!!

    ۰ ۰
  26. Gish2012 گفت:

    تجربه نشون داده بخش CO-OP و چند نفره تو بازی های ترسناک خوب نیست.

    ۰ ۰
  27. GOD_147741 گفت:

    سایانت هیل رگبار از این ترسناک تر نبود

    ۰ ۰
    1. GOD_147741 گفت:

      شرمنده منظورم سایلنت هیل بود

      ۰ ۰
  28. deniro گفت:

    مرد خبرهای جالب شاهین بزرگ ممنونم ازت بازی واقعا بزرگیست!دنیرو از pc$

    ۰ ۰
  29. general amin گفت:

    حالت چند نفره برای این بازی به نظر که خوب میشه . تایید deadspace 3 یکی از بهترین خبرهای چند روز اخیر بود

    ۰ ۰
  30. DeadSpace گفت:

    واقعآخبر خوبی بود نمیتونم بیشتر از این صبر کنم فقط بگن کی میاد خیالم راحت میشه :-P

    ۰ ۰
  31. sand man گفت:

    ووووییییی فک کن ذ اسمیس داره میاد و دوباره طعم واقعی ترسو میتونیم بچشیم
    صدا گذاری عالی داشت
    ولی ذ اسپیس رو چه به دو نفره شدن؟؟ ولی من ایمان کامل کاملی به vercal ایمان کاملی دارم و مطمعنم شاهکا دستمون میدن

    ۰ ۰
  32. Albert Wesker گفت:

    ایشالا دد اسپیس ۳ گند بزنه من دلم خنک شه … جز جیگر بگیری شاهین :mrgreen: :lol:

    ۰ ۰
    1. خدا نسل درایورو منقرض کنه.. :lol:

      ۰ ۰
  33. sand man گفت:

    دوستان عذر میخوام تاریخ انتشار : این بازی کیه؟

    ۰ ۰
    1. sand man گفت:

      اوه اوه اوه ببخشید اون بالا خبرو خوندم ولی یادم نموند بعد کامنت خوندن ببخشید
      دیدم نوشته نا مشخص

      ۰ ۰
  34. kritoos گفت:

    من نمیدونم چی بگم !
    چرا همه دارن از بازی تعریف میکنن باز شما داری خلاف آب شنا میکنی من واقعا تعجب میکنم!

    ۰ ۰
    1. m.a 07 گفت:

      واقعا جای بسی تاسف داره که شاهکاری مثل دد اسپیس را با گیرز مقایسه میکنن. :evil:

      ۰ ۰
  35. sand man گفت:

    امیر مسعود تو حالت خوبه!!؟؟
    بازی ترسناک نبود :-| ؟؟
    فضا محدود بود؟؟خب بازی ترسناکه gtaنمیتونن بسازن
    اینجور بازیا هم مجبورن خطی باشن نقش آفرینی یا هوی راین نیستن که
    گلم ببخشیدا تازگیا داری بیش از حد سوتی میدی عزیزم چیزی شده؟؟

    ۰ ۰
    1. kritoos گفت:

      جون من بگو کدوم بازی به نظر شما ترسناکه که من بدونم چه مدل بازی رو ترسناک میدونی!

      ۰ ۰
    2. kritoos گفت:

      خدا وکیل الن ویک اصلا ترسناک نبود بیشتر یه اثر روانشناسان هست تا بازی ترسناک من خودم بیشتر از همه از داستان آلن ویک خوشم اومد !
      کدوم قسمت بازی ترسناک بود؟

      ۰ ۰
    3. sand man گفت:

      داداش خودت داری میگی شاید پیش پسر عموم بودم
      یعنی حدودا یه چند دقیقه اولشو بازی کردی که اولش خیلی ترس نداشت

      ۰ ۰
    4. sand man گفت:

      یعنی کل بازیو با پسر عموت رفتی!! ۸-O 8-O 8-O 8-O

      ۰ ۰
    5. sand man گفت:

      ترسناک هستن ولی خوب فضای باز اصولا برای بازی های ترسناک خوب نیستن
      نگا کن وقتی شما توی یه محیط بسته و تاریک راه بری بیشتر بهت حس ترس میده یا باز و تاریک؟؟
      مثلما جوابت بسته و تاریکه
      بعدشم الن ویک رو یه بازی ترسناک نمیتونی به کار ببری جون بیشتر فضای افسرده کننده داشت تا ترسناک و تو بازی تا آخرش هیچ غافل گیری ترسناکی نداشت

      ۰ ۰
    6. sand man گفت:

      گلم بازی کردم خوبشم بازی کردم
      منظورم غافل گیری داستانی نیست
      منظورم جوریه که مثلا تو وارد یه در بشی یه جونور بریزه رو سرت و جیغ بکشه و تو جا بخوری
      از این نظر گفتم که الن ویک فاغد از اینجور صحنه ها بود

      ۰ ۰
    7. god of gamers گفت:

      کلا آلان ویک فضای درگیر کننده ای داشت اما ترسناک نبود .دلیلشم اینه که بازی درگیری تن به تن نداره و به لطف فراوانیه خشاب و گلوله دشمنا به راحتی نابود میشدن
      بر خلاف سایلنت هیل..

      ۰ ۰
    8. sand man گفت:

      داداش گلم امیر مسعود بهداد جون چند تا دوستیم داریم راجب یک بازی بحث میکنیم جواب داری بگو جواب نداری دستاتو ببر بال :mrgreen: :lol:
      مال همدیگرو نمیخوریم که! :(

      ۰ ۰
    9. god of gamers گفت:

      :lol: شوخی میکنی :lol: تو بازی از بس گلوله زیاد و ظرفیت حمل گلوله کم بود به خودم میگفتم ای کاش یه فرقون میاوردم بارشون میزدم با خودم میبردم :lol:

      ۰ ۰
    10. sand man گفت:

      یه جورایی راس میگه نسبت به بقیه بازی های ترسناک اصلا کمبود گلوله نداشتیم
      گفتیم الن یه چیزی یادم اومد این یارو لامپا بود یه با ۱۰ دقیقه زیرش وایستادم یه حسی بهم دست داده بود که ترس نبود ام وقتی زیر لامپ ها وا میستادم آرامش میگرفتم
      یه جاییش که هی لامپ ها خاموش میشد افسردگی گرفتم :mrgreen:

      ۰ ۰
    11. sand man گفت:

      رو چی بازی کردی منظورت درجه سختیه دیگه؟؟

      ۰ ۰
    12. sand man گفت:

      منم رو ایکس باکس بازی کردم
      و بقول روزبه وبا کمی تغیر
      ۲shot 1 kill

      ۰ ۰
    13. mefistofles گفت:

      کاملا حق با دوست عزیزمون است . این بازی سلیقه گیمر نسل هفتمی را در مورد سبک وحشت به شدت پایین اورد . کسایی که از سبک harror هم خوششون نمی امد این بازی رو به دلیل سرراست بودن و دیمی بودن داستان انجام دادن . خوشبختانه بازی رگبار که به تازگی امد نشون داد یک horror واقعی چطور باید باشه

      ۰ ۰
    14. kritoos گفت:

      فکر نمیکنم سر راست بودن داستان دلیلی بر ترسناک بودن یا نبودن بازی باشه!
      مثلا توی فضای مرده توی اسانسور یهو یکی میاد پایین و باید اون رو بکشی یا مرحله آخر که یه نکرو مورف داره کشته نمیشه و باید از دستش فرار کرد یا خیلی مثال های دیگه که توی بازی الن ویک اصلا این چیزهایی رو نداشتیم!

      ۰ ۰
    15. god of gamers گفت:

      میگم بیا خونمون با هم بازی کنیم تا بهت ثابت کنم کمبود گلوله نداره….!!!
      پسر عموتم وردار بیار بعنوان شاهد :lol: :lol:

      ۰ ۰
    16. god of gamers گفت:

      بیا…..با تفنگ بادی بیا :lol: امیر دلیل کم آوردن گلوله رو پایینتر گفتم…رجوع کن..!!! :wink:

      ۰ ۰
  36. Winchester گفت:

    تو آلن ویــــــــــــــــــک گلوگه و خشاب زیاد بود؟؟؟؟ ۸-O
    حتما Easy شو میگی دیگه نه؟؟؟؟
    آلن ویک درسته یه Horror اصیل نبو ولی ترسناک بود….بخدا سخته فقط با المانهای “تاریکی” و “نور” بازی کرد وتا ترس تو دلت بیفته….ترس از تاریکی یه ترس غیر منطقیه….!
    توی رگبار هر چی جک و جوونور توش هست خب بایدم بترس ول یتو آلن از چی باید بترسی؟تارِیــــــــــــــــــــــــــکی :-?

    ۰ ۰
    1. sand man گفت:

      دوست عزیز بنده رو درج متوسط بازی میکردم و اوقات کمی به کمبود گلوله مواجه میشدم

      ۰ ۰
    2. god of gamers گفت:

      کمبود گلوله وقتی بوجود میاد که گلوله هاتو تو دست و پای طرف خالی کنی .اگه به کله مبارکشون شلیک کنی گلوله کم نمیاری..

      ۰ ۰
    3. Winchester گفت:

      تو nightmare گلوله کم میوردی ولی نه در حدی که بخوای فرار کنی, هرچند که فرار امری تقریبا غیر ممکن بود!!! تو Nightmare گلوله هاش زیاد کم نمیشدن , بیشتر دشمنا سفت میشدن.

      ولی قبول دارم یه جاهاییش عین این بازی کلاسیکا یه بشکه ی تیر Unlimited گذاشته بودن….وقتی بهش میرسدی میفهمیدی قراراه ۳۰ ۳۰ تا Taken بریزن سرت(بقول این دوستمون دلت نمیومد از بغلش بری کنار :-D, باید فرقون میوردی :-D )….این چیزاش یه خورده بد بود….ول حس استرس تو کل بازی بود , نبود؟؟؟

      ولی کلا من ۳,۴ بار بیشت رمجبور به فرار نشدم

      ۰ ۰
    4. god of gamers گفت:

      با نظر هردوتون در مورد فرار کردن موافقم اگه فرار میکردیم اینقدر از پشت پس گردنی میخوردیم تا جونمون دراد…
      حسین بولت دیگه کیه!؟ :lol:

      ۰ ۰
    5. god of gamers گفت:

      :lol: یوسین بولت نبود مگه؟ :lol: ولی حسین بولت بهتره :lol:

      ۰ ۰
  37. Alcatraz گفت:

    ایده خوبیه فقط مثل FEAR3 نشه که تو حالت دو نفره به جای ترس خندمون بگیره :-| :-| :-| :-| (البته اون تک نفرش هم همین طوری بود)

    ۰ ۰
    1. FEAR3 فقط یک شوتر اول شخص شبیه CoD بود اصلا حق نداریم بگیم ترسناکه هادی جان..

      ۰ ۰
    2. kritoos گفت:

      خدایی این رو درست میگه fear 3 اصلا بازی ترسناک نبود یه بازی اکشن بود!

      ۰ ۰
    3. Alcatraz گفت:

      در هر صورت اگه شما بازی رو نصفه شب و با صدای زیاد بازی میکردی، احتمالا اندکی میترسیدی که در صورت دو نفره بودن این میزان به ۰ میرسید! حتی اگه بازی بسیار ترسناکی هم باشه باز هم در صورت ۲ نفره بازی کردن حس ترس رو از دست خواهد داد :wink:

      ۰ ۰
  38. amir...xbl گفت:

    ایول خیلی خبر خوبی بود… ۸)

    ۰ ۰
  39. reza vampire گفت:

    بهترین خبر دنیا رو بهم دادید :-D :-D :-D :-D :-D
    به قدری این بازی رو دوست دارم که خدا می دونه :!: :!: :!:
    شماره ۲ رو ۱ روزه تموم کردم

    ۰ ۰
  40. hamid khani گفت:

    قسمت ۲ خیلی خوب بود.
    ببینیم قسمت ۳ چی از آب در میاد.

    ۰ ۰
  41. mohsendevil گفت:

    اگر این دختره که قراره ایزاک رو همراهی کنه(ellie( زیاد تو دست و پا نباشه و هرچی ما گفتیم گوش کنه و زیر دست خودمون باشه خوبه اما اگر بخواد هی بیاد تو دست و پا اصلا خوب نیست.

    ۰ ۰
  42. izak گفت:

    ان شاا… آخره سال جاری عرضه می شه.

    ۰ ۰