نقل قول روز: آرزو های جان کارمک برای نسل بعد

توسط Vahid در ۲ شهریور ۱۳۹۰ , ۰۵:۴۴

جان کارمک از موسسان استودیوی id Software در مورد نسل بعد گفت: “یکی از چیز های مهمی که می خواهم بگویم فضای آدرس دهی ۶۴ بیتی مجازی به صورت واحد و مشترک میان GPU (واحد پردازنده ی گرافیکی) و CPU (واحد پردازنده ی مرکزی) است. نه فقط یک فضای پارتیشنی مانند PS3 بلکه یک فضای ۶۴ بیتی کامل همراه با مجازی سازی بر روی واحد های سخت افزاری. این پیشرفت وبهبود بزرگی خواهد بود. چیز هایی که ما از کنسول های نسل بعد می خواهیم ویژگی های گرافیکی خیلی عجیبی نیستند. ما مقدار زیادی پهنای باند و تعداد زیادی هسته (برای GPU و CPU) می خواهیم. اوضاع فعلی خیلی عجیب است و کاملا مشخص است که در آینده پیشرفت هایی در تعداد هسته های GPU و CPU خواهیم داشت. ما فکر می کردیم که این اتفاق ممکن است تنها برای پردازنده های لارابی شرکت اینتل و تولیدات دیگری مانند آن بیفتد که می توانست خیلی جالب توجه باشد اما در حال حاظر به طرز آشکاری به نظر می رسد در آینده هسته هایی که پردازش کار های عمومی را انجام می دهند (هسته های CPU) و هسته های GPU با یکدیگر ادغام خواهند شد؛ به طوری که هسته های GPU ها در حال حاظر آن قدر انعطاف پذیر شده اند که می توانید بسیاری از کار هایی را که با یک CPU انجام می دادید را به وسیله ی آن ها انجام دهید.”

با تشکر از Saint Angle؛ وحید خدادادی

دیدگاه
۲۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
:\ 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

20 Replies to “نقل قول روز: آرزو های جان کارمک برای نسل بعد”

  1. Behnam-IT گفت:

    باسلام
    به امید رسیدن اون روز و پیشرفت هرچه بیشتر صنعت بازی در کشورمون ایران

    ۰ ۰
  2. princeofpersia گفت:

    جدا!؟چه عجب دیبازی بالاخره سایت بالا اومد.راستی داداش ناصر ماجرای این روزشماری تا کابوس سونی چیه؟منظورت به این یارو چی بود اسمش؟آها ماکوس نیست که؟همونی که تو اون بازی نمیدونم اسمش چی بود!؟ :lol: گارز بود گیروز بود؟گاراژ بود!آها یادم اومر گیرز بود گیرز او وار :?:
    ناراحتنشن فن های جعبه مجهول۳۶۰.انسانه دیگه گاهی یه سری چیز ها رو فراموش میکنه
    :wink: :-| :-x :twisted: :) 8-O :( :roll: :-P :oops: :-o :mrgreen: :lol: :idea: :-D :evil: :cry: 8) :arrow: :-? :?: :!:
    از همین جا تاسیس انجمن اساسین ها رو اعلام میکنم :lol: دوستاران میتونن پایین نظراتشون بنویسن:
    We work in the dark, to serve the light. We are assassins.
    Nothing is true, everything is permitted

    ۰ ۰
    1. reza-360 گفت:

      دیبازی این یه مدت کجا بودی؟دوباره سرور خراب شده بود؟!تو رو خدا یه کاریش بکن ین قدر خراب نشه :(
      ___________________________
      COD Team + PES Killers

      ۰ ۰
    2. jim-raynor گفت:

      شعارت خیلی طولانیه به جایه این شعار طولانی و تکراری میتونستی بگی. انجمن اساسین هایی که برا اسم در کردن به پرو پای باقیه میپیچن ! آره این بهتره .
      حقوق بگیران مایکروسافت :wink:

      ۰ ۰
    3. xneon 360 گفت:

      اصلا شوخی خوبی با گیرز آف نکردی و مطمئنم این بازی با عرضه خودش موفقیت های خیلی زیادی کسب میکنه.در مورد شعار انجکمتونم نظری نمیدم ولی یکم بیش از حد طولانیه دوست عزیز.
      ____________________________
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
      brothers to the end

      ۰ ۰
    4. princeofpersia گفت:

      دوست گلم شوخی بود من قصد توهین نداشتم.من خودم خیلی دوست دارم نسخه ۳ رو بازی کنم.در مورد انجمن هم که اون دوستمون به شوخی گفت اساسین هایی که برای اسم در کردن به پر و پای بقیه میپیچن!هیچ وقت اساسین ها اینجوری نیستن اونها خودشون اسم دارند.و بزگان زیادی هم دارند مثل الطائر بن لااحد و اتزیو آدیتوره دافیرنزه.البته این تعریف های من رو به حساب تعریف از حشاشین ها نزارید که اونها رو اصلا قبول ندارم.در مورد شعارش هم آخه چجوری سانسور و کوتاهش کنم!که به جمله لطمه نخوره!اگه کسی نظری داره بگه چجوری اصلاحش کنم!؟

      We work in the dark, to serve the light. We are assassins.
      Nothing is true, everything is permitted

      ۰ ۰
    5. Captain.Miller گفت:

      کافی بنویسی
      We are assassin
      یا Nothing is true
      خود طرفدار ها میفهمن قضیه چیه

      ۰ ۰
    6. vito scaleta گفت:

      شعارش خیلی بلنده شما سانسورش کن تا ما بتونیم بنویسیمش…

      ۰ ۰
  3. Dezmond گفت:

    سلام
    من بالاخره تونستم بازی limbo رو تموم کنم ولی متوجه پایان بازی نشدم اگر کسی از دوستان این بازی رو تموم کرده به من بگه آخرش چی شد؟؟؟

    ۰ ۰
    1. آخرش تموم شد … واضح بود دیگه! یه جورایی گذاشتمون تو خماری … نمیگم که کسایی که بازی نکردند واسشون اسپویل نشه

      ۰ ۰
    2. Makarov گفت:

      پایان این بازی به معنای واقعی کلمه شاهکاره! چنیدین تعبیر مختلف می شه درباره پایانش داشت. حیف که یه ذره تنبلم و الا حتما نقدی بر پایان این بازی می نوشتم برای دی بازی می فرستادم!
      ——————-
      CoD Team

      ۰ ۰
  4. AR.FEAR گفت:

    کلا من زیاد نفهمیدم منظورش چی بود .

    ۰ ۰
    1. jim-raynor گفت:

      منظوره کلیش این بود که کنسول بعدی باید طوری باشه که ما بازی سازا بازی رو هر طور که ساختیم بتونه اجرا کنه و دست مارو نبنده !
      انجمن حقوق بگیران مایکروسافت :wink: :wink:

      ۰ ۰
  5. سلام به بازیبازهاى گل اتفاقا منظورم همون گیرز که وقتى اسم مارکوس میاد سران سونى یاد پیش فروش زیادش میوفتن و اون موقع هست که به خودشون میان و میگن “ما که این همه از مایکروسافت تقلید کردیم چى میشد یه بازى هم میزدیم اسمش میزاشتیم گاراژ محمد بچه عموم او وار ” و همینجور خودشون میخورن .در مورد خبر هم بگم که با حرفهاى جان موافقم و به نظر خودم کنسولهاى نسل بعد به فضاى بیشتر Ram احتیاج دارن چون دست خیلى از بازیسازها رو بسته من حتى شنیم که کلیف گفته بود تعدا چند ضلعى هاى به کار رفته در کاراکتر مارکوس اولش ۱۰۰۰۰۰۰ بوده و بعد به خاطر فضاى کم به ۵۰۰۰ رسیده!ناصر جوکر از انجمن حقوق بگیران مایکروسافت.تنها ٢٧ روز دیگر تا کابوس سونى.brothers to the end

    ۰ ۰
  6. arashgamer گفت:

    بله بله بسیار خوب……..کسی لیمبو رو رو pcبازی کرده؟

    ۰ ۰
  7. rising گفت:

    نو نسل بعد دیگه هیچ مشکلی برای بازیسازا پیش نمیاد

    ۰ ۰
  8. hamoon گفت:

    من موندم نسل بعد کنسول ها والبته گرافیک ها پی سی دیگر چه چیزی میخواد ارئه بده !!!!!!!!!!!!

    دیگه چی از این بالاتر!!!!!!!!!!!!!
    لابد موقعی که داری انچارتد بازی میکنی کل خونه شبیه جنگل های انچارتد میشه :mrgreen:

    هامون ازpc$

    ۰ ۰
  9. xneon 360 گفت:

    در مورد خبر بگم که نسل جدید پردازنده ها همون SLU ها هستن که با از ترکیب واحدهای GPU و CPU بصورت مشترک و استفاده از یک واحد منطق ALU مشترک است که خیلی به کمک جان کارمک و سایر بازیسازان بزرگ دیگه میاد و مطمعنا در کنسول های نسل بعد به حافظه بسیار بیشتری نیازه تا بتونن عملیات بار گذاری و انتقال داده رو بسرعت و و با جزئیات بیشتر انجام بدن.مزیت دیگر امکان دسترسی به فضای بیشتره که خیلی به کمک این بازیسازان عزیز میاد و یکی از دستاوردهاش پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی بازی ها میتونه باشه و افزایش جالب توجه چند ضلعی ها و همونطور که گفتم اگه کنسول های نسل بعد از حافظه و رم بالایی برخوردار باشن به شدت میزان جزئیات درون بازی ها بالا میره.
    ____________________________
    انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
    brothers to the end

    ۰ ۰